مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
الفبای زناشویی
1397/03/27 12:43

با خیانت همسر چه باید کرد؟

سلام خانم دکتر 

سایت شما را اتفاقی دیدم با دیدن مطالب فکر کردم می‌توانم از شما کمک بگیرم ...

من دختری ٢٥ ساله  هستم که ٦ ماهی هست با مردی متأهل و ٣٩ ساله که دارای پسر ١٠ ساله است در رابطه هستم ، همسر این شخص بیمار وسواس جبری است که بخاطر مصرف دارو سالیان سال است که چندان توجهی به زندگی خودش ندارد و درگیر مسائل وسواسی خودش است، حتى بستری نیز شده اما چندان تغییری نداشته

با توجه به اینکه این شخص مأموریت دوساله خارج از کشور است و من همکار ایشان هستم و علاقه بسیار زیادی به هم داریم ، من هم شرط موافقت با  ازدواج  را فقط طلاق از همسر اولش گذاشتم  ، با این حال او را بسیار نگران بابت این موضوع می‌بینم لیکن از من خواسته تا صبر کنم و او تمام سعی را برای طلاق انجام می‌دهد .

در هر صورت امکان طلاق حد اقل تا ٢ سال دیگر وجود ندارد

از شما می‌خواهم مرا راهنمایی کنید تا تصمیم درست را در این مورد بگیرم

 

 

 

من متشکرم مرا طرف مشورت قرار دادید. در این سایت چندین مقاله ارزشمند درباره رابطه با مرد متأهل وجود دارد که توسط قربانیان این نوع روابط نوشته شده است. اگر مایل هستید می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

 

رابطه با مرد متأهل – تجربه من 1

رابطه با مرد متأهل – تجربه من 2

رابطه با مرد متأهل – تجربه من 3

جستجوی هیجان در روابط ممنوعه

 

 

افراد متأهل خیانتکار (چه خانم و چه آقا) به دو دسته تقسیم می‌شوند.

  • خیانتکاران دسته اول بیمار جنسی هستند. از نظر روانی بیمار هستند. احساس می‌کنند باید همزمان با چند نفر در رابطه باشند. شاید هر روز با چند نفر رابطه جنسی برقرار کنند. معتاد به روابط جنسی  هستند. این افراد باید تحت درمان قرار بگیرند. با روانکاوی، گروه درمانی، مصرف دارو و سالها زحمت شاید بتوانند از شر اعتیاد خود رها شوند. دوستان متأهل اگر همسرتان به طور مکرر خیانت می‌کند، جزو این دسته است. قاطعانه از او بخواهید خود را درمان کند. اگر حاضر نیست درمان بشود و احساس می‌کند چون خیلی قوی! است چنین رفتاری دارد، به صلاح شما و فرزندانتان نیست با همسرتان بمانید. من با طلاق موافق نیستم و به این راحتی توصیه به طلاق نمی‌کنم. اما خیانت‌های مکرر همسر یکی از دلایل خوب برای طلاق گرفتن است. راستی... تعداد این افراد زیاد نیست. شاید ده درصد خیانتکاران جزو این دسته باشند.

     

     

  • خیانتکاران دسته دوم، بیمار روانی و معتاد جنسی نیستند. بلکه از مهارت‌های زندگی را بلد نمی‌دانند. آن‌ها بلد نیستند رابطه صمیمانه با همسرشان برقرار کنند. چون مدیریت خشم ندارند، مدیریت احساسات ندارند، مدیریت استرس ندارند، محبت کردن بلد نیستند، گوش دادن بلد نیستند، خدمت عاشقانه را نمی‌شناسند. یک کلام: همسرداری بلد نیستند. متاسفانه به خاطر پایین بودن هوش هیجانی، دنبال راه حل نمی‌گردند. به عقلشان نمی‌رسد شاید مشکل از طرف خودشان باشد و شاید مشکل قابل حل باشد. مثل بچه‌های کوچک دنبال منبع محبت دیگری می‌گردند و خود را به اولین آغوش پرتاب می‌کنند. بیشترین متأهلین خیانتکار، بیمار روانی نیستند یا اختلال شخصیت ندارند، بلکه کم هوش هستند، کم هوش از نظر هوش هیجانی.

     

    شخصی که هوش هیجانی بالایی دارد، احساسات خود را تشخیص می‌دهد و می‌داند چگونه احساساتش را مدیریت کند.

    شخصی که هوش هیجانی بالایی دارد، احساسات دیگران را نیز بخوبی درک می‌کند و می‌داند چگونه احساسات آن‌ها را مدیریت کند.

    وقتی ما احساسات خود و دیگران را می‌شناسیم و بخوبی مدیریت می‌کنیم، می‌توانیم رابطه عالی با خودمان و دیگران داشته باشیم.

     

    وقتی شما مهارت‌های دهگانه زندگی را بدانید، از نظر هیجانی (عاطفی) باهوش می‌شوید.

     

    افرادی که هوش هیجانی پایینی دارند احساسات خود را نمی‌شناسند. احساسات خود را مدیریت نمی‌کنند، بلکه احساسات آن‌ها را به این طرف و آن طرف پرتاب می‌کند. افرادی که هوش هیجانی پایینی دارند احساسات دیگران را نمی‌شناسند یا هیچ اهمیتی برای احساسات دیگران قائل نیستند. به همین دلیل یکمرتبه خود را با هجوم خشم و نفرت و حسادت دیگران روبرو می‌بینند و از خود می‌پرسند: چی شد که اینطور شد؟!

     

    آقا یا خانمی که خیانت می‌کند، یا اختلال شخصیتی و اعتیاد جنسی دارد و یا از نظر هوش هیجانی کم‌هوش است. به نظر شما آیا این فرد برای ازدواج مناسب است؟! دختر گلم، شما جای دختر من هستید. من می‌دانم وسوسه‌های یک رابطه ممنوعه چگونه است. من می‌دانم یک مرد متأهل که 14 سال از شما بزرگ‌تر است چطور می‌تواند دل دختر کم‌تجربه و کم‌سالی مثل شما را ببرد، ولی از خودتان بپرسید: «آیا ارزشش را دارد؟» آیا ارزش دارد با یک فرد با اختلال شخصیت یا یک آدم کم‌هوش از نظر هیجانی، ازدواج کنید؟ ازدواج شما با چنین مردی چه سرانجامی خواهد داشت؟ با پسر ده‌ساله‌اش می‌خواهید چه کنید؟ رابطه مادرناتنی و فرزندخوانده‌ها دشوار است، اگر بچه بداند پدرش و شما به مادر او خیانت کرده‌اید، با شما دشمن خونی خواهد شد. خبر دارید چه سختی‌هایی در مسیرتان وجود دارد؟

     

    خبر بد بعدی این است: مردهای خائن همسر خود را طلاق نمی‌دهند! ممکن است به شما بگویند همسرشان را دوست ندارند، او بیمار است، دیوانه است و هزار برچسب دیگر، ولی باور نکنید. مرد خائن، دودستی به زندگی زناشویی‌اش می‌چسبد. او می‌داند اگر همسر فعلی‌اش را طلاق بدهد و با زن دیگری ازدواج کند، باز هم اسیر همین مشکلات می‌شود. چون مشکل از خود اوست. او اختلال شخصیت دارد یا مهارت‌های زندگی و ارتباطی را بلد نیست. خیانت برای او یک تفریح چندساعته است تا روحیه‌ای تازه کند و به عذاب‌های خانگی‌اش برگردد. زندگی زناشویی او عذاب‌آور است چون مهارت‌های همسرداری ندارد. او می‌تواند برای یکی دو ساعت فیلم بازی کند و خود را آدم خوبه نشان بدهد، ولی نمی‌تواند هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز فیلم بازی کند. اگر او همسرش را طلاق بدهد و با معشوقه‌اش ازدواج کند، ظرف شش ماه تا یک سال، با مشکلات ازدواج قبلی‌اش دست به گریبان می‌شود. از همسرش فراری می‌گردد و ممکن است آغوش گرم دیگری را جستجو کند.

     

    وقتی مردی خیانت می‌کند و همسرش از خیانت او باخبر ‌شود، ممکن است یکی از چهار واکنش زیر را نشان بدهد:

     

  • 1-ممکن است خانم به روی خودش نیاورد که همسرش خیانت می‌کند. در این شرایط معمولاً وضع مالی و اجتماعی شوهر خوب است و خانم نمی‌خواهد شرایط مالی خوب خود را از دست بدهد. شوهرش را هم دوست دارد. بنابراین چشمش را به روی خیانت‌ مرد می‌بندد و به زندگی‌اش ادامه می‌دهد. البته انتظار دارد شوهرش خیانت را از او مخفی کند و علنی خیانت نکند تا احترامش جلوی مردم حفظ شود.

     

  • 2-ممکن است خانم به شوهرش چیزی نگوید، بلکه به سراغ معشوقه برود و دمار از روزگار معشوقه دربیاورد. چنان آبروی معشوقه را ببرد و عرصه را بر او تنگ کند که معشوقه دمش را روی کولش بگذارد و فرار کند. این جور زن‌ها مثل ماده شیر مواظب شوهرشان هستند. ولی به شوهر سخت نمی‌گیرند، پوست سر معشوقه را می‌کنند.

     

  • 3-ممکن است خانم با همسرش صحبت کند. به او بگوید از خیانت خبر دارد. حاضر است این بار او را ببخشد به شرطی که تکرار نشود و هر دو به مشاور ازدواج مراجعه کنند و تا بتوانند رابطه‌شان را حفظ نمایند. این مسیر، مسیر دشواری است، ولی صحیح‌ترین مسیر است. نفر سوم ازدواج را خراب نمی‌کند. زن و شوهر مراقب ازدواج و رابطه‌شان نبوده‌اند که کار به خیانت کشیده است. اگر خانم بزرگواری کند و شوهرش را ببخشد، شوهر همکاری کند و مشاور ازدواج خوبی داشته باشند، می‌توانند ازدواج را نجات دهند. این مسیر پر از اشک و بغض است و باید زن و شوهر، هر دو رشد کنند.

     

     

  • 4-ممکن است وقتی خانم از خیانت شوهر با خبر می‌شود، طلاق بگیرد.

     

    پس اگر مردی خیانت کند، معمولاً خودش همسرش را طلاق نمی‌دهد، بلکه زن از او بیزار می‌شود و درخواست طلاق می‌کند.

     

    دختر عزیزم

    من هیچ پایان خوشی برای عشق ممنوعه شما نمی‌بینم. پا روی دلتان بگذارید. دست از سر این مرد کم عقل بردارید. تلاش نکنید زندگی خود را روی ویرانه‌های زندگی دیگران بنا کنید چون آب خوش از گلوی تان پایین نخواهد رفت.

     

    راستی... اگر شخصی هوش هیجانی پایینی دارد، بداند و آگاه باشد که هوش هیجانی یادگرفتنی است. شخص کم‌هوش از نظر هیجانی با آموزش می‌تواند هوش هیجانی خود را بالا ببرد. مجبور نیست کم‌هوش بماند، می‌تواند باهوش شود.

     

    در پایان جمع بندی می‌کنم:

  • افراد مجردی که وارد ازدواج دیگران می‌شوید، هر بهانه‌ای که دارید، دور بریزید. برای این کار زشت باید کارما پس بدهید. به شما قول می‌دهم کارمای سنگینی در پیش است. شما هرگز هرگز هرگز طعم شیرین عشق را نخواهید چشید، مگر این که کارمای کار ناشایست خود را پس بدهید. هشیار باشید.
  • متأهلین عزیز (چه خانم و چه آقا) اگر همسرتان مرتب خیانت می‌کند و حاضر نیست پیش مشاور بیاید، شش ماه به او مهلت بدهید و سپس طلاق بگیرید. در این شش ماه خانه را ترک کنید. توضیحات بیشتر در پست بعدی خواهد بود.
  • متأهلین عزیز (چه خانم و چه آقا) اگر همسرتان یک بار خیانت کرد، به شرطی که پشیمان باشد، حاضر باشد جبران کند و دوتایی پیش مشاور بروید، شاید بتوانید ازدواجتان را نجات بدهید. البته نجات ازدواج به صبر، گذشت، شکیبایی و بلوغ فکری نیاز دارد. به نظر من به جای راه حل به ظاهر ساده طلاق، تلاش کنید ازدواج خود را نجات بدهید. راستی... هرگز در مورد جزئیات خیانت چیزی نپرسید یا چیزی نگویید. بگذارید حریم و حرمتی باقی بماند.
  • خدا نیاورد برای زن یا مردی که خیانت همسرش را ببیند.

 

یک جمله دیگر بنویسم با هشتگ #زنان_علیه_زنان

خانم گرامی! اگر شما خودتان را ارزشمند بدانید​، وارد زندگی زن دیگری نمی‌شوید تا وقتی خانم‌ها هوای همدیگر را داشته باشند و وارد حریم زناشویی زنان دیگر نشوند، مردهای خیانتکار نمی‌توانند هوس‌های خود را ارضا کنند. متشکرم می‌شوم دیگر سؤال و ایمیلی در این مورد برایم فرستاده نشود، چون آنقدر در این مورد نوشته‌ام که حالم بد شده است. همه گفتنی‌ها را هم گفته‌ام. همه به شما میگویند با مرد متاهل وارد رابطه نشوید، ولی باز هم می پرسید: با مرد متاهلی وارد رابطه شده ام. چکار کنم؟ والله دیگه نمیدونم چطوری بگم که بی خیال مردان متاهل گردید. برای خودتان شخصیت و ارزش قائل بشوید. همین!

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Zari_m

گیس گلابتون عزیزم
هر موقع ذهنم درگیر مساله ای است، یکی از مقاله های شما پاسخش را میدهد.
خداوند به زندگی شما خیر و برکت فراوان بدهد.
متشکرم.

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

من با نظرات شما خیلی موافقم
فکر می کنم یه خانم ارزششو داره که عشق کاملی داشته باشه و یه عشق نیم خورده براش کمه.
یه مطلب هم هست که دلم می خواد بگم. آقایون زرنگ کم نیستند. با توجه به جامعه ما که زن رو پذیرا، منتظر عشق و پاسخگو به عشق اصرار کننده بار میاره، و بهش با انواع پبام هااز سنین پایین میگه بده که تو بده بخوای انتخاب کنی، "وایسا پاشنه درو از جا بکنه"، "دیگه انقدر اصرار کرد که دختر بهش دادیم " 500" بار اومد خواستگاریم تا دیگه جواب مثبت "گرفت ""و حتی خیلی از فرهنگهای بومی ما نسبت به دزدیده شدن و بعد ازدواجش زن پذیرش دارن، زنها خیلی مغزشون آمادگی داره و مردهای خبیث زیادی هم هستن که با ابراز عشق طولانی مدت بالاخره خانم رو نرم می کنن. همسر اون آقا در جریان مدتی که آقا سرمایه گذاری کرده روی این خانم نیست.اصرارهای آقا رو ندیده. ندیده چطور پروانه ای ابراز عشق ها کرده که به خواب هم نمیشه دید. همچنین نمیدونه که فقط خودش و اون آقا به هم قول دادن یار هم باشن نه یار کس دیگه، بقیه شش ملیارد نفر به اونها قول ندادن مواظب زندگیشون باشن یا هر چقدر آقای ایشون پیام عشق نثار زن دیگری کرد اون زن عشق پیدا نکنه چنین قولی در عهدنامه ازدواج نیست!. ضمنا خوبه یادش باشه که این زن و خیلی زنان متاهل دیگه کلی فخر فروشی در جاهای مختلف کردن به خیلی مجردهای خیلی محترم. پس اونها هم باید مواظب کارما باشند. اینهمه شما در جاهای مختلف یک خانم رو که مجرد مونده -حالا ممکنه خیلی باکمالات تر از خانم متاهلی بوده باشه هم- کوبیدی که خب چطور تو عشق نداری، خب یه جا هم اینطوری میشه. کارما چیزی نیست که فقط برای همسایه خوب باشه. و حتما به همون شکلی که برای شما تجسد پیدا کرده برای دیگری هم ظاهر نمیشه و یا به همون صورتی که فرستادیش برای خودت ظاهر نمیشه.
من مجبور شدم تو محیط های کاری عشق خیلی مردان متاهل رو رد کنم و به خاطرش هم خیلی وقتها مجبور شدم از موفقیت کاری ای که دیگه در یک قدمیش بودم چشم پوشی کنم. اما در همین محیط ها و محیط های دیگه کلی زخم از همین خانمهای متاهل هم خوردم!
آیا کارما فقط وقتی به نفع من متاهل باشه کار می کنه؟ آیا مثل یه نفرین کردنه که من به طرف کسی پرتابش کنم ولی به طرف من نمیاد؟ درد، درده، گریه گریه است، چه من از درد حرف یه زن متاهل شب توی تنهاییم چشمم تر بشه، چه یه زن متاهل از دیدن همسرش نزد دیگری و در آغوش مادرش چشمش تر بشه.
در نهایت ازدواج قولی بین دو نفر هست نه خارج اونها. و بقیه شش ملیارد نفر وظیفه ای نسبت به اونها ندارن.
و باز این هم این نظر منو عوض نمی کنه که خانمها لایق یه عشق برای خودشون هستن یه نفر نصفه نیمه.
امیدوارم تند نباشه و اگر هم فکر می کنین خیلی ناراحت کننده است مشکلی نیست که تاییدش نکنین.گل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. هر جا که ما دلی را بشکنیم، باید کارما پس بدهیم. ازدواج کردن هنر نیست که خانم متاهل به دیگران فخر بفروشد. لابد هنر دیگری ندارد. یک خانم مجرد است به هزار و یک دلیل و نه به خاطر این که چیزی از خانمهای متاهل کم دارد. اگر خانم متاهلی به مجردها نیش زبان بزند که چرا مجرد هستند، حتما باید کارما پس بدهند. بله. با شما موافقم

پاسخ
بهار

ممنون برای بیان محکم و جدیتون.
امیدوارم به گوش دخترها بره، دختر ها و خانم های مجردا(((((باور کنید))))) با اموزش های گیس گلابتون وصبر می تونید عشق وزندگی محترم وتمام کمال خودتونو داشته باشید. ووارد رابطه کسی نشید.
خوشبختی ام رو مدیون اموزش ها فکر ها وتک تک جملات گیسگلابتونم.
سپاسگزارم عزیز دلم.

پاسخ
گیس گلابتون

من از شما سپاسگزارمگل

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet