زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/02/16 12:11

آیا مرغ آمین این دور و وراست؟!

مجله‌ها را ورق می‌زنم و مصاحبه‌ها را می‌خوانم. آه می‌کشم. دلم می‌خواهد یک نفر با من هم مصاحبه کند. آرزو بر جوانان و میانسالان و پیران که عیب نیست. نمی‌دانم باید خودم به مصاحبه کننده‌ها بگویم: آهای! من هم اینجا هستم! بیایید با من مصاحبه کنید! یا مصداق "مشک آن است که خود ببوید!" را در پیش بگیرم و منتظر شوم یک نفر مرا کشف کند و متوجه شود کلی حرف برای زدن دارم.

 

سرما خورده‌ام و بدجور فس فس و فین فین می‌کنم. موبایلم زنگ می‌خورد:

-         سلام من شیرین کرمی هستم از مجله ایده آل. میشه با شما مصاحبه کنم؟

تشکر می‌کنم و به سادگی می گویم:

-          من تا به حال مصاحبه نکرده‌ام. چطوری برایش آماده بشوم؟

-          نگران نباشید. آسان است! خود خودتان باشید. من فهرستی از سؤالات را برای شما می‌فرستم تا برایش آماده شوید.

 

ایمیل از راه می‌رسد:

·         چرا نمی‌توانم ازدواج کنم؟

·         موانع ذهنی ازدواج کدامند؟

·         خواستگاری دختر از پسردر چه صورتی امکان پذیر است؟

·         چه کسی نیمه گمشده من است؟

·         چگونه زنی جذاب باشیم؟

·         چطور به ازدواجی ایده آل برسیم؟

·         چطور و کجا با همسر ایده آل خود رو به رو شویم؟

 

راست می‌گوید. آسان است. ولی فهرست خیلی طولانی است. برای جواب دادن به همه آن‌ها باید چند روز حرف بزنم. خبر می‌دهم می‌توانم یک ساعت در خدمت شیرین خانم باشم. وقت ملاقات را تعیین می‌کنیم.

 

سه شنبه پانزده اردیبهشت:

از ساعت نه صبح در دفتر هستم. کارها را طبق برنامه روزانه‌ام پیش می‌برم. کش و قوسی می‌آیم که نوشتن را شروع کنم. لذت نوشتن را، مثل بستنی خوشمزه ای کنار گذاشته‌ام تا یواش یواش آن را بچشم. واااااااای ساعت دوازده شده که. روپوش و روسری را سر می‌کنم. آب جوش را می‌گذارم تا برای پذیرایی از خبرنگار جوان و پرانرژی آماده باشم.

 

چه روز قشنگی است. آسمان ابری است. هوا خنک. بهار در اوج دلربایی. بهاری‌ترین روز سال است دیگر. در پانزده اردبیهشت، بهار به نیمه می‌رسد.

 

خانم شیرین کرمی، سرحال و پرنشاط، زیبا و جوان از راه می‌رسد. موبایل را خاموش می‌کنم تا چیزی حواسمان را پرت نکند. تایمر را روی یک ساعت تنظیم می‌کنم. از او می‌پرسم کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" را خوانده؟ پاسخ می‌دهد نمی‌خواسته مصاحبه تحت تأثیر نوشته‌های من انجام شود. می‌خواسته مثل یک لوح سفید با من برخورد کند، به همین دلیل کتاب مرا نخوانده است. چه روش جالبی.

 

زمان مثل برق و باد می‌گذرد. او مسلسل وار می‌پرسد. همان سؤال‌های کلیدی که جوانان ما می‌پرسند. همان دغدغه‌ها. جواب می‌دهم. جواب می‌دهم. جواب می‌دهم. بی پروا جواب می‌دهم. نمی‌دانم حد و مرز مجله‌شان چقدر است، من که بی پروا حرف می‌زنم.

 

بیق بیق! یک ساعت تمام شد. خانم کرمی به لیوان چای لب نزده است. خیلی حرفه ای بدون هیچ مکثی تشکر می‌کند و آماده رفتن می‌شود. به رسم یادبود، روی صفحه اول کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!"، چند جمله ای می‌نویسم و به او هدیه می‌دهم.

 

آخیش... این آرزو هم برآورده شد... سپاس... انگار مرغ آمین داره همین دور و بر پرواز می‌کند، پس زود بگم دیگه چی می خوام! حالا دلم می‌خواهد مصاحبه رادیویی و تلویزیونی داشته باشم!

 

بخواه! آرزو کن! خدا آرزوهایت را برآورده می‌کند. برای او کاری ندارد. قلمرو حکومت او بی انتهاست و برای او ناممکن وجود ندارد. تو چه آرزویی داری؟ چی می خوای؟

 

شکر خدا؛ که هر چه طلب کردم از خدا،

بر منـتــهـای همّـت خـود، کامـران شـدم

 

بله! توجه دارید حافظ، خدا را سپاس می‌گوید که به هرچه طلب می‌کند، می‌رسد، البته به اندازه ای که برای آن همت و سعی انجام داده است.

 

·         کتاب الفبای هدفگذاری

·         مجموعه آموزشی دانلودی "هدفگذاری برای آدم‌های باهوش"

·         مجموعه پستی "هدفگذاری برای آدم‌های باهوش"

 

هر سه آموزش‌های ساده  و کاربردی برای تبدیل کردن آرزوها به واقعیت است. با سه قیمت متفاوت، برای هر بودجه ای، یک سرمایه گذاری بی همتا.

 

شما چه آرزویی دارید و برای آن چقدر سعی و تلاش می‌کنید؟ قرار است کی به آن برسید؟ اینجا بنویسید تا برای خودتان و برای کائنات آشکار شود. شاید مرغ آمین دور و ور شما هم باشد:)

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

pushana

دوست دارم روانشناس بشوم و نویسنده و معلم و مدیر یک کارگاه تولیدی و آموزشی که خودم تاسیس کرده باشم به نظر شما میشه؟ یا باید از بعضیاش صرف نظر کنم؟چرا به نظر خودم همهی اینها یکی هستند یک جورهایی؟!اگر روانشناسی نخوانم و چند سال در اونز مینه سابقه نداشته باشم که نمیتوانم مجوز دفتر بگیرم! قاطی کرده ام.
راستی قبل عید یه خانمی زنگ زد و گفت برای یه مجله یه مآموزش بافتنی میخواد منم یه هفته وقت گذاشتم و برایش فرستادم بعد دیگه رفت که رفت و موبایلش را هم جواب نمیدهد. چی شده؟ ینی من حماقت کرده ام؟!راستی امروز یه مطلب جدید گذاشتم تو وبلاگ لینکش رو جدا می فرستم که تبلیغ نباشد.وسط این خوندنها می نویسم! کار بدیه؟ روندش کند می شه می دونم ولی انگار معتاد به خوندن هستم !

پاسخ
FARZANEH-M

آرزو میکنم تا پایان امسال پوسته ی قبلی ام را بشکافم وتبدیل به دختری جذاب، دوست داشتنی و اجتماعی بشم چیزی که از اوایل نوجوانی آرزویش را داشتم اما راه درستش را نمیدانستم. به کمک خداوراهنمایی های گیس گلابتون و تلاش خودم این یکی از ده آرزوی(یابهتر است بگویم هدف) امسالم است که قلبا دوست دارم بهش برسم...فرشته
مرغ آمین...بگو آمین...تایید

پاسخ
sahara57

میگن مرد خوب مثل جای پارک خوب می مونه، از قبل اشغال شده. من الان مدتیه صبح که می خوام بیام سر کار میگم من یه جای پارک خوب و امن نزدیک اداره می خوام. وقتی میرسم یه جای عالی باقی مونده ولی چون تنگ بوده پارک کردن توش سخت بوده و خالی مونده، منم سپر به سپر همونجا پارک می کنم و شکرگزارم که اونجا به اندازه ماشین هاچ بک من تنگ بوده.
شاید برای مرد خوب هم همینطور باشهچشمک
خدایا همینجا می نویسم، من یکی از اون بنده های خوب خوبتو می خوام، می دونم یکی برام کنار گذاشتی چشمک

پاسخ
nikoo100

آرزو دارم طی 6 ماه آینده محصول شیرین پنیر، تولید شرکت خودمان رو در هارپر مارکت ها و قنادی های نامبر وان ببینم لبخند

پاسخ
zj

سلام گیس گلابتون جان
هر بار که مینویسید به یکی دیگه از آرزوها و خواسته هاتون رسیدید خیلی خوشحال میشم ، امیدوار میشم.
من آرزوم اینه که یه دفتر صادرات و واردات داشته باشم .کلی صادرات داشته باشم . کلی هم واردات.لبخند کلی هم پول در بیارملبخند

پاسخ
pushana

آهان زمان این آرزو کوچیکه همین الان. داشتن دفتر کار در زمینه روانشناسی و موفقیت 4 سال دیگه.کارگاه و اموزشگاه بافتنی با امکانات عالی که میدونم چیه وداشتن پرسنل کاری و علاقمند اگه تا 6سال دیگه هم بشه معجزه ست برام. و داشتن یه خونه که مال خودم باشه تا سال دیگه همین موقع!!!!

پاسخ
shatab

اخییی خانوم دکتر ایشالا به همه ارزوهاتون برسین ایشالا مرغ امین یه لونه روی شونه هاتون بسازه تا همیشه همراهتون باشه ایشااالاگل

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانم عزیز دل...

پاسخ
آيريس

عالي بود . من هم قطعا به همه ي آرزوهاي ريز و درشتم مي رسم . در پناه خدا

پاسخ
pushana

اگه بخوام همه رو بنویسم که اینجا پر می شه فعلا همینا. الان چیزی که زودتر می خوام اینکه دستور آموزش بافتنیم تو مجله چاپ بشه!

پاسخ
pushana

من یه چیز دیگه هم می خوام . اینکه شجاع باشم و جسارت در نوشته داشته باشم و اینکه دانسته هام خیلی زیاد بشه در مورد موفقیت و مثبت بودن طوری که بتونم مثل فرفره در موردشون بنویسم. شاید برا همینه که اینجا هستم زیاد چون این دو تا که گفتم اینجا موج می زنه!

پاسخ
شیرین کرمی

سپاسگزارم از متن پر مهرتون خانم دکتر نازنین
خدا را شاکرم و خیلی خوشحالم از اینکه با شما گفت و گو کردم.

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند من از شما متشکرم خانم کرمی نازنین

پاسخ
زیبای من

چه عالیقلبقلبقلب
مرغ آمین من
منتظرم بزودی من و باهمسر ایده الم اشناکنی ومنم به جمع متاهلین بپیوندم
آآآمممممیییییینننننن

پاسخ
lotus77

سلام..
آرزو می کنم با مرد مناسب ازدواج کنم با مرد مناسب و دلخواهم..
و ارزوی سلامتی برای دل خوش و دست پر برای خانواده و عزیزانم..
آمین..

پاسخ
hanieh

خدا را شکر که ارزوهاتون یکی یکی داره براورده میشه منم خیلی دلم میخواد با گیس گلابتون عزیزم همکار بشم و در به انجام رساندن رسالت بزرگتون نقشی داشته باشم بقول بزرگی کسیکه بهر دلیلی میتونه خوشبخت و موفق زندگی کنه حق نداره این خوشبختی و موفقیت رافقط برای خودش نگه داره دلم میخواد بتونم به کسانیکه شرایط چند سال قبل منو دارند کمک کنم تا راه بهتر زیستن را بیاموزند اخیش بالاخره حرف دلم را زدم تا چه مقبول افتد

پاسخ
هوشتره

مرغ امین منم همین دور وبر است ؟
یا برای اینکه بیاد دورو بره من باید آرزوها مو تغییر بدم
آرزو دارم هیت علمی دانشگاهی که هستم بشم

پاسخ
ماه گل
http://yekboreshzendegi.blogsky.com

از وقتی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین رو خوندم فهمیدم باید حواسم به اینکه چی به زبون میارم باشه و حرف منفی نزنم چون "کلام من عصای معجزه گر من است "! اینو هم یه نشونه می دونم که عنوان این پست شما هم همین نظر رو داره ..
من امسال به خواسته های زیادی می رسم چون چشمم فقط و فقط به خداست و عبارت تاکیدی و دعای فراوون و تلاش سلاح منه ..

پاسخ
masg

ممنون از نوشته های مثبت تون.

من آرزو میکنم پسرم شاد و سالم و صالح بزرگ بشه. دلم می خواد کارهای جدایی و بچه به بهترین شیوه و به آسانی تموم بشه.

پاسخ
سمان

خونه هه ١ ماه وقت داره تا پيدا شه
كار من ٢ ماه آينده هم بشه خوبه

كسب و كار همسر هم هرچه زودتر
كائنات عزيزم سپاسگزارم

پاسخ
سمان

سلام
من آرزو دارم اول از همه كار نيمه وقت و مرتبط با رشتم پيدا كنم
من آرزو دارم تو محله ستارخان يه خونه ٧٠ مترى نوساز پيدا كنم
من آرزو دارم كسب و كار همسرم رونق داشته باشه و بتونيم كسترش بديم كار و و تبديل شه ب صادرات و واردات چوب

آخيش اين ٣ تا خيلى مهم بود

پاسخ
آزاده ش

مرغ آمین جان
آرزو میکنم هر دختر و پسر جوانی که نوشته من را میخونه رو به آرزویی که در دل دارن برسون.
آرزو میکنم من هم بزودی خبر خوب ازدواجم رو به گیس گلابتون عزیز بدهم.
آمین :)

پاسخ
najme55

چند روزه حوالی سایت شما اشکم روان است...مرغ آمین من کجایی؟

پاسخ
سارانگ1

واااای... چههه خوب!!! معلوم است که حتما به زودی مصاحبه رادیو و تلویزیونی هم انجام می شود.
مرغ آمین سلام؛ من یک همسر خوب میخواهم. همانی که دلم میخواهد...

پاسخ
faravani

من پول خیلی زیاد و سلامتی روحی و جسمی و دل خوش برای همه ی آدما و همچنین برای خودم می خوام من آرزو دارم راهی پیدا کنم که از اون راه به تمام بشریت خدمت کنم آمین

پاسخ
shatab

وااا مگه اینجا صفحه نگارش آرزوهاست که دوستان همه ازارزوهاشون گفتن؟تعجب
خوب حالا که همه دارن آرزو میکنن ومرغ آمین هم همیسن دوروبراس منم اولا برای براورده شدن خواسته های دوستان دعا میکنم وبعد از خدا میخوام این موانع ذهنیه ازدواج منو برطرف کنه که انقد نریم جلو جلو جلو بعد راست بریم توی دیوار خدایا مارا کمک بنما و بدنمان را که نسبت به این سم موانع موجود مقاوم شده را به حال عادی برگردان آمین

پاسخ
entertainment

سلام به روی ماه همه دوستانلبخند
من آرزو دارم که تا 31/6/94 از پایان نامه خودم با بهترین نتایج دفاع کنم و سعی می کنم هرروز درآزمایشگاه فعالیت داشته باشم
آرزو دارم که تا 15 فروردین 95 با مردی مناسب که دوستش دارم و دوستم دارد ازدواج کنم و درحال انجام تمرینات کتاب،بالابردن جذابیت و اعتماد به نفس و رفتن به باشگاه ورزشی هستمچشمک
آرزو دارم که دوتن از بستگانم تا پایان خرداد 94 با هم آشتی کنند و روابط صمیمانه ای بین آنها برقرار شود

پاسخ
maryam89

سلام گیس گلابتون عزیز

یادش بخیر پارسال این موقعها بود که تو نمایشگاه کتاب با اعضای سایت قرار گذاشتین و منم بادخترم اومدم چه روز مثبت و پر انرزی بود ........میخواستم خوشحالیمو از براورده شدن ارزوتون بگم ولی امضای کتابتون برای خانم خبرنگار منو به خاطره سال قبل سوق داد.

پاسخ
گیس گلابتون

دخترت، همان آنالی خوشمزه است؟

پاسخ
hedie

اوووووم. ارزو که زیاده!
دوست دارم یک شب بخوابم و صبح بلند شم و ببینم قدم بلند شدهنیشخند
خب اینکه نشدنیه پس میریم سراغ بعدی! ارزو دارم هرچه زودتر یک نمایشگاه نقاشی خط برگزار کنم. فعلا که در اوایل یادگیری خط هستم ولی امیدوارم مرغ امین همین ورا باشه و این ارزوی منو بشنوه و سریع راهمو هموار کنه.بقیه چیزهایی که می خوام هم به مغ امین ربط نداره فعلا به همت عالی خودم ربط داره پس نمی گمشون.
اهان یه چیز دیگه هم هست. امیدوارم پدر و مادرم بالاخره بتونن با هم کنار بیان و طعم خوشبختی رو کنار هم بچشن. مرغ امین جان زود دست به کار شو!
خدایا شکرت!

پاسخ
zahra_67

من آرزو دارم در دانشگاه امیرکبیر در رشته تجارت الکترونیکی در مقطع ارشد مشغول تحصیل بشم
در اونجا با یک جوون برازنده که مطابق ایده الام هستش اشنا و ازدواج کنم
در طول مدت تحصیلم در تهران به نمایشگاه کتاب بیام و گیس گلابتون جونو از نزدیک ببینم
بازم در طول مدت تحصیل کلاسهای اجرا و گویندگیم رو در موسسه آوینی بگذرونم و وارد صداوسیما بشم و بعد گیس گلابتونو بعنوان مهمان برنامم به تمام دنیا معرفی کنم، مطمئنم برنامه فوق العاده ای میشه....
آآآآآامییییین

پاسخ
foroughpd@gmail.com

سلام
منم دلم ارزو میخواد
دوست دارم اختلافات فرهنگی بین من و هسمرم به اتمام برسه
دوست دارم ی کار پر درامد و پرسود و شخصی واسه خودم دست و پا کنم
دوست دارم شوهرم کسب و کار خودشو راه بندازه
خلاصه کلی پول بدست بیاریم
خونه خوشگلمونو خوشگلتر تزئین کنیم و ی عالمه ارزوهای خوب خوب خوب واسه خودم و خانواده ام
مرغ امین زود بگو امین ...............آمین

پاسخ
سوشا

آرزوهای من:
1. برآورده شدن تمامی دوستانم که تو سایت آرزوهاشونو نوشتن مخصوصا براآورده شدن آرزوهای گیسوطلای مهربانی
2. دلم میخواد تا آخر ماه رمضان به سرچشمه ی عشق و محبت تبدیل بشم که بتونم با تمام وجود به خودم و به همه عشق بورزم
3. رفتن به سرکاری باحقوق حداقل دو میلیون تومان که مربوط به شبکه های کامپیوتری باشه در اول مهرماه 1394
4. ازدواج با کسی که عاشقش هستم و عاشقم باشه در تاریخ 30/آذر/1394
5. فرستادن پدر و مادرم به مشهد در اسفند 1394

پاسخ
سوشا

چقد حس خوبیه درخواستها و آرزوهامونو مینویسیم

پاسخ
nana80

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم
دیشب از مشهد برگشتم و تو حرم واسه همه دخترایی که آرزوی یه ازدواج خوب رو دارن دعا کردم...ان شاالله مرغ آمین همین الان واسه هممون دست به کار شه
مردهای خوب و اهل زندگی و شریف هنوز هم هستن و نصیب ما میشن به زودی

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم از دعا برای همه. ممنونم برای قلب مهربان شما

پاسخ
maral.ahmadi

سلام خانوم دکتر مهربونم،رسیدن به آرزوی قشنگتون رو بهتون تبریک میگم،امیدوارم یه روزی بیاید که واسه ی همه ی ما بنویسید که یه اتفاق خیلی خیلی رویایی و قشنگ در زندگیتون اتفاق افتاده...
من چند وقت پیشا داشتم توی دلم با خدا حرف میزدم،یه آرزو داشتم که چند سال بود اونو از خدا می خواستم،اینبار به خدا گفتم،خدایا اگه واقعااینرو واسمون نمی خوای قبل از اینکه بهمون جواب منفی رو بدی خودت یجور دیگه راهه دیگه رو جلوی پامون بذار(راستش می دونستم با توجه به شرایط، برآورده شدن این آرزو شبیه یک معجزه هستش!) باورتون میشه که چنان آرزوم برآورده شد و خدا جواب من رو داد که هنوز وقتی من و همسرم بهش فکر میکنیم باورمون نمیشه!انشالله یه چند وقت دیگه خاطره قشنگم رو واسه ی همه دوستان مینویسم...

پاسخ
گیس گلابتون

بی صبرانه منتظر شنیدن خاطره زیبای شما هستیم

پاسخ
roshana

من آرزو میکنم شاد بشم.نمیدونم چرا هروقت خوشحال میشم یه چیزی اتفاق میفته که زندگی به کامم تلخ بشه.کلا2 روز خوشحالم 2 ماه ناراحت و افسرده.و همین طور این سیکل ادامه پیدا میکنه
گیس گلابتون جان،چرا نظری که من تو پست دندون تون گذاشتم نیس؟یه سوال پرسیده بودم

پاسخ
گیس گلابتون

دخترم، ممکنه افسرده باشی. کاش به یک روانشناس سر بزنی. حیف از جوانی است که به حال ناخوش بگذرد.
اگر سوال شما شخصی بوده، حذف می شود. آیا سوالات رایج سایت را مطالعه کرده اید؟

پاسخ
maryam89

اسم دخترم آنیل هست گیس گلابتون جان...یادتونه میگفتین شبیه اسم شماست.
انشاا... امسال هم نمایشگا همو میبینیم.

پاسخ
ziba20

خوشحالم ارزوتون براورده شد

من ارزو میکنم کسب وکار خودم رونق بگیره ، سفارشات خوب و پرسود وشادی بخش بگیرم و ماهیانه 2 میلیون سود کنم
ارزو میکنم سمت شغلی همسرم به یک سمت خوب و پر درامد تغییر کنه و فعال و پویا باشه
ارزو میکنم زندگی خوب و اروم و شاد و سلامتی و موفقی داشته باشیم
ارزو میکنم تا اخر سال 94 یک خانه حداقل 100 متری ، شیک و راحت و دلخواه خودمون بخریم.
ارزو میکنم تصمیم درستی برای بچه دار شدنمون بگیریم و خدا کمکمون کنه
مرغ آمین زود باش بدو بیا، بلند بگو آمین.......
کائنات.....ما منتظریم ....یالا
کائنات ممنونم منو به ارزوهام میرسونی ....خیلییییییییی زود

پاسخ
ziba20

گیس گلابتون جان چرا نظرات من همیشه به حالت پیوسته درج میشه ؟
منظورم اینه که من در سطور مجزا می نویسم ولی اینجا پشت سر هم میفته!!!!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونملبخند
نمی دونم متاسفانه

پاسخ
nefertiti6464

ماشااللهههههههههههههههههههههه
همه سرشار از آرزو هستند!نیشخند
آرزو می کنم همه مون به آرزوهای دلمون برسیم ....
و اما خودم!چه آرزویی دارم؟!
آهان!
دوست دارم در زندگیم،کارم و اجتماع آدم بسیارموفق و مطرحی بشم.مثلا یه چیزی شبیه گیس گلابتون کوچولو!بعد یه روزی تو یکی از همایش های گیس گلابتون ،تو یه سالنی که پر از آدمه،استاد اسم منو صدا کنه که برم روی سن!منم به همه تعظیم کنم و با افتخار بگم همه موفقیت هامو مدیون راهنمایی های استاد عزیزم هستمو همه هم ما رو تشویق کنند!....
لبخند
رویای شیرینیه.....

پاسخ
گیس گلابتون

خنده
من دلم خواهد هرچه زودتر شما را ملاقات کنم و یک روزی در همایشی که شما برگزار می کنید به عنوان مهمان ویژه دعوت بشوم و در ردیف اول بنشینم

پاسخ
zahra_67

وای مصاحبه رادیو تلویزیونی؟
من همیشه ارزو داشتم یه روز مجری بشم و شما رو به عنوان مهمان برنامم بیارم...؛وای چی میشد اگه این افتخار برای بار اول نصیب من میشد که شما رو "من" به دنیا معرفی کنم...رویا چه جالب نمیدونستم که شمام اینو دوست دارین.
اما صادقانه بگم تا حالا براش هیچ کاری نکردم چون اولا در شهرستان هستم و دوما یک مانع خیلی خیلی گنده تو خونمون دارم!!!خنثی
حالا این مجله رو کی میشه تهیه کرد و مصاحبتون رو خوند؟لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

ممنون که پرسیدید. نمی دانم. هنوز متن مصاحبه به دستم نرسیده. به محضی که اعلام شود در سایت می نویسم

پاسخ
hedie

یک بار به دوستم گفتم منو توصیف کن. گفت در تلاش برای پیدا کردن بهترین راه زندگی هستی. انقدر از این حرفش خوشحال شدم. اینکه از نظر بقیه معلومه که من دنبال راه بهترم هرچند به نظر خودم دایم دارم ریپ میزنم!
مینجوری دلم خواست اینو اینجا بگم چون الان ارزو کردم و خیلی حال مثبت و خوبی دارم!
گیس گلابتون جان ممنون که حال ما رو خوب میکنین. دعا می کنم خداوند حالتونو خوب کنه : )

پاسخ
kafshghermezi

آرزو دارم برا ازدواجم تصمیم درستی بگیرم. نصفه ی گم شده م جلو چشمامه اما مادرش بهش خیلی وابسته س نمیذاره ازدواج کنه...
خدا آخر عاقبت همه رو بخیر کنه ان شاالله

پاسخ
DrZeynab
http://a-self-raised.blogsky.com/

آرزو می‌کنم، هنگام سال تحویل در خانه‌ام در تهران باشم و از مکان فعلی کوچ کنم...

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet