زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/04/03 09:37

شرح جشن تولد امسال من-2

بخش اول را می توانید اینجا بخوانید

ساعت یازده نیم شده بود و بالاخره مغازه‌های میلاد نور لطف کرده و باز شده بودند. ولی آن مغازه لباس خانه... دیگر به سراغشان نخواهم رفت. سه تا خانم نشسته‌اند تلویزیون نگاه می‌کنند، دهانشان پر از شیرمال است و زورشان می‌آید حرف بزنند. یک بلوز خریدم، ولی اشتباهی بلوزی دیگر را بسته بندی کردند و به دستم دادند!

 

اگر در میان شما، فروشنده ای وجود دارد، خواهش می‌کنم توجه کنید من همان آدمی هستم که همان روز، یک ساعت گران خریدم. ولی رغبت نکردم چند تا لباس ارزان از این فروشگاه بخرم و دیگر هم نخواهم خرید. مسئله "شخص من" نیست، مسئله بی پولی من هم نبود. بلکه بعضی فروشنده‌ها با مشتری که پول دارد، تمایل به خرید هم دارد، جوری برخورد می‌کنند که مشتری خرید نمی‌کند و هرگز به آن مغازه برنمی گردد. من مطمئنم این فروشگاه از بی پولی و خرابی بازار شکایت می‌کند!

 

به خرید کردن ادامه دادم، ولی نیاز اصلی یعنی لباس خانه را پیدا نکردم. وقتی آقای شوشو در خانه است، پسر هم در خانه ماست. من نمی‌توانم جلوی او هر جور لباسی را بپوشم. در عین حال می‌خواهم لباس خنک داشته باشم. از برخوردهای بد فروشنده‌ها بکلی کلافه شده بودم. به آقای شوشو زنگ زدم و مسئله را مطرح کردم. گفت: فکر می‌کنی کجا لباس دلخواهت را پیدا می‌کنی؟

-          تجریش، در مغازه‌های هندی فروشی.

-          باشه. با والدینت غذا بخوریم. بعد تو را به تجریش می‌برم.

 

از صفا غذا گرفتیم  و به خانه والدینم رفتیم. بعد آقای شوشو یک جلسه داشت. من پیش پدر و مادرم ماندم. کلی گپ زدیم. وقتی خواهرم آمد، غافلگیر شدم: کیک شکلاتی بی بی و شمع‌های روشن و یک چک با مبلغ ... به عنوان هدیه تولد! چه روز پربرکتی: )

 

آقای شوشو و پسر آمدند. آن‌ها هم کیک خوردند. بعد به قصد تجریش راه افتادیم. وارد بازار سنتی و زیبای تجریش شدیم. من چهار تا لباس خانه گرفتم. پدر و پسر هم تعدادی لباس زیر خریدند. از دیدن میوه‌های تجریش آب دهان مان سرازیر شد. چند کیلو میوه هم خریدیم. به آقای شوشو گفتم: دلم بلال می‌خواهد. مردم قبلاً سر پل تجریش می‌آمدند که بلال بخورند. چرا یک بلالی اینجا نیست؟ این جمله از دهان من درآمد که یک بلال فروش جلوی پای مان سبز شد. هیپ هیپ هوررررررااااا!

 

بعد از نوش جان کردن بلال، هن هن کنان بارها را تا ماشین کشیدیم. ساعت یازده و ربع شب به خانه رسیدیم. ولی من آدم صبحی نبودم که. اصلاً یک آدم دیگر بودم. سرحال! خوشحال! امیدوار به زندگی! مطمئنم با آن حال بدی که داشتم، می‌توانستم روز بسیار بدی برای خودم بسازم. ولی وقتی تصمیم گرفتم حال خودم را خوب کنم، ... همه چیز گل و بلبل شد.

 

یادم رفت این یکی را تعریف کنم: مدتی است سطل آشغال خانه خراب شده. به مغازه ای رفتیم تا سطل آشغال بخریم. داشتم با آقای مغازه دار گپ می‌زدم که رو کرد به همسرم و گفت: چه خانم خوش اخلاقی دارید. صرفه جو هم هست. خدا شانس بدهد! هاهاهاها! چه حال داد تعریف این پیرمرد. البته همانجا به آن آقا گفتم: من همچین هم خوش اخلاق نیستم. بداخلاقی‌هایم را ندیدید. ولی آقای شوشو گفت: در کل خیلی هم خوش اخلاقی. من همیشه پشت سرت هم می گویم چه مرد خوش شانسی هستم! دیگه فکر کنید، من در چه عرش اعلایی سیر می‌کردم.

 

این هم دومین بخش جشن تولد من در روز 26 خرداد: کادوی خودم برای خودم. خریدهایی که همسرم به من هدیه داد. کیک تولد و یک چک از طرف پدر و مادرم.


یکشنبه روز 31 خرداد، وقت دندانپزشکی داشتم. بله! من هنوز درگیر همان دندان هستم. زود به خانه رفتم و مشغول تماشای سریال شرلوک هلمز شدم. شب آقای شوشو و پسر با کیک و گل به خانه آمدند. البته آقای شوشو مبلغ قابل توجهی را به حسابم واریز کرد. از چند روز قبل هم مرتب پیامک عاشقانه می‌فرستاد. آن نامه از طرف حوا را هم دیدید که.

 

و شما عزیزان دل من... با پیام‌های تبریک فراوان در سایت، لینکدین و اینستاگرام... حدود پانصدتایی می‌شود. حیف که نمی‌توانم تک تک به شما پاسخ بدهم. ولی سپاسگزارم، سپاسگزارم و هزار بار سپاسگزارم.

 

جشن تولد پربرکتی بود! خدا را شکر!

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

pushana

مبارک باشد. تا باد چنین بادا! اون خانمها احتمالا فروشنده هایی با حقوق کم بودند! فروشنده هایی بدون انگیزه کافی که برای دیگران کار می کنند و حقوق چندانی هم نمی گیرند و برای فروش هم هیچ آموزشی ندیدند.

پاسخ
Naz

تولدتون مبارك
چقدر عالي :-))) من عاشق خريد هستم، فكر نكنم خانمي باشه كه خريد دوست نداشته باشه :-)
سوالي كه برام پيش اومد اينه كه مغازه هاي هندي فروشي كجاي تجريش هستند؟ هميشه لباس هندي هاي خنك و خوش رنگ رو بر هر چيزي ترجيح مي دم ولي تو تجريش نديدم :-(

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
چطوری آدرس بدم؟ بین سر پل تجریش و میدان تجریش، بر خیابان دو مغازه بزرگ هندی فروشیه

پاسخ
sahara57

سلام
خیلی خوشحالم که تولدهای خوبی داشتید، راستش منم با خوندن این مطالب حالم خیلی بهتر شد. یه اعتراف می کنم، من از اینکه بچه ها عکس تولد، سالگرد ازدواج، باردار شدن و ... رو توی فیس بوک میزارن و خیلی تعریف می کنن که روز فوق العاده ای بود گاهی حرصم می گیره، نمی دونم، شاید حسودی می کنم، با خودم میگم اینکه شما خوشحالی و بهت میرسن رو که نباید به رخ ما بکشی. بعضی وقتها هم حس می کنم اونها در حال فیلم بازی کردن هستن!
اما خوندن نوشته شما اصلا اینطوری نبود، تمام مدت نیشم تا بناگوش باز بود و آخرشم با خودم گفتم چقدر خوب.
نمی دونم دلیل این تفاوت عوض شدن نگرش منه یا شما فرق دارید. چون احساس می کنم شما همیشه صادقید.

پاسخ
سارانگ1

چه قشنگ!!! خدا را شکر، به شما افتخار میکنم و از شما یاد می‌گیرم...

پاسخ
سارانگ1

امسال تولد شما پربرکت تر، شادتر، بهتر و همراه با آدم های بیشتری بود؛ چون شما خودتان در یکسال گذشته پربرکت تر، شادتر و بهتر و همراه با آدم های بیشتری بودید... ازتون یادمی گیرم.
یک سوال: چرا به آن پیرمرد گفتید که «همچنین هم خوش اخلاق نیستم و بداخلاقی هایم را ندیدید»؟

پاسخ
شوق زندگی

آخیش لبخندبالاخره تونستم عضو بشم تولدتون هم خیلی مبارک باشه

پاسخ
fakhri

سلام
از خوندن این نوشته های تولدی خیلییییییییییییییی سرحال شدم
بازم تولدتون مبارک خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی:))))

پاسخ
محیا

تولدتون و کادوهایی که گرفتید مبارکتون باشه.
این خوشبختی نوش جونتون که نتیجه خوش قلبیتونه.☺

پاسخ
آيريس

سلام گيسو جان
خوشحالم از خوشحاليت خيلي زياد . خاطرات را خونده بودم كه تولد 40 سالگيت را در تنهايي گرفتي من از طرف شما خدا را هزار بار شكر مي كنم كه آن روزها گذشته و الان شما شاد و خوشحالي .
خاطه شما من را ياد لطف و مهرباني خدا انداخت و يه من يادآوري كرد كه روزهاي سخت نمي مانه وقتي كه اراده و توكل كني .

به اميد خدا امسال من هم تولدم را در كنار شريك زندگي ام مي گيرم .

سپاسگزارم خداي خوبم . اي مهربانترين مهربانهاگل

پاسخ
Lotus77

به به.. چه قشنگ بود.
باز هم تولدتون مبارک.. همیشه شاد باشید کنار عزیزانتانگل

پاسخ
gladmari

سلام. تولدت مبارک گیسو جون. ایشالا همیشه به خوشی.
خوب آقای شوشو راست گفته دیگه خردادیا ماهن

پاسخ
الی گولو

به به باز هم تولدت مبارک، چه روزهای خوبی، مبارکت باشه عزیزم، همیشه دلت خوش و خندون باشه

پاسخ
raha-gh

سلام خانم دکتر جان
وای چقدر قشنگ
ایشاالله سالیان سال کنار خانوادتون زندگی پر برکتی داشته باشید. که دارید.
من همیشه با خودم فکر می کنم آدم باید یه چیز خوب از خودش به جا بذاره.
خوش به حالتون که این همه آدم دوستتون دارند.
راستی گیسو جون عزیز
محصول ازدواج در قرن 21 به دستم رسید. خیلی ممنونم. می دونید خانم دکتر از اون قلب کوچولوی قرمز که توش گذاشته بودید چقدر خوشم اومددد!!!
مرسی مرسی
خیلی دوستتون دارم

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
آهنگ

سلام گيس گلابتون بسيار عزيزم
تولدت هزاران بار مبارك، شاد باشي و سلامت، اميدوارم تولد همه‌ي خرداد ماهي ها مبارك باشه. همينطور تولد ارديبهشتي‌هآ، فروردين، تير و مرداد....
اميدوارم همه سلامت و شاد باشن و از اين شادي و آرامشي كه دارن لذت ببرن.

پاسخ
آهنگ

سلام گيس گلابتون بسيار عزيزم
تولدت هزاران بار مبارك، شاد باشي و سلامت، اميدوارم تولد همه‌ي خرداد ماهي ها مبارك باشه. همينطور تولد ارديبهشتي‌هآ، فروردين، تير و مرداد....
اميدوارم همه سلامت و شاد باشن و از اين شادي و آرامشي كه دارن لذت ببرن.

پاسخ
nilpar

سلام گیس گلابتون عزیز چه هدیه های خوبی گرفتین مبارکه لبخند.آدم تکلیفش رو با بعضی فروشنده ها نمیدونه بعضی وقتا حالشو ندارن سرشونو بلند کنن جواب مشتری رو بدن یا حواسشون به بازی با موبایلشون هست !! اگر همون لحظه صاحب مغازه سر برسه و متوجه کم کاری و بی دقتیش بشه که برای کی بد میشه؟! اینطوری حقوقشون زیادمیشه ؟!

پاسخ
گیس گلابتون

با این روش شغل شان را از دست می دهند و بعد می گویند کسی قدر مرا نمی داند...
اینطوری به محض تعدیل نیرو از کار اخراج می شوند.
اینطوری هر روز در محل کار عذاب خواهند کشید چون هم مشتری ها را عذاب می دهند و هم خودشان عذاب می کشند
این فروشنده فرصت پیدا کرده اند در بهترین فروشگاه های ایران مشغول به کار شوند. آنها می توانند این شغل را سکویی برای پرتاب خود به آسمان تبدیل کندد، ولی با آن چه می کنند؟

پاسخ
pushana

آخه گیس گلابتون جون کی بهشون یاد میده از کجا باید بدونن؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. فروشنده ها از کجا بدانند؟
کتاب بخوانند. کلاس بروند. سی دی گوش کنند. خدا را شکر ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم.

پاسخ
pushana

نمی خوام حرفو کش بدم ولی خیلیا نا آگاهن نمی دونن مثلا با کتاب می شه یا نمی دونن اگه الان یه جور دیگه باشن فلان می شه.من خودم تا 5 سال پیش 90 درصد کتابایی که می خوندم رمان بود. اگه بیست سال پیش یکی بود می گفت مسئول خودت باش کتابای فلانو بخون و.. خیلی فرق می کردم با اونی که الان هستم.و صد البته هنوز عاشق رمانهای خوب هستم.نمیتونم ریشه های علل رفتاری غیر شخصی آدمها رو نادیده بگیرم.نمی تونم اینقدر راحت قضاوت کنم.ممنون که وقت می ذارید و پاسخ دادید.شاید یه زمان دیگه یه جور دیگه فکر کنم نمی دونم.

پاسخ
pushana

جوابمو تایید نکردید؟!

پاسخ
pushana

آهان تو تعطیلی هستید

پاسخ
pushana

یه سوال، پولی که بابت هدیه می گیریم نباید به چهار قسمت تقسیم کنیم؟من آخه به عنوان یه قسمت از درامد به چهار قسمت تقسیمش میکنم.

پاسخ
گیس گلابتون

من پول غیرمترقبه مثل هدیه را سه قسمت می کنم. خیریه، کیف و خوشی و پس انداز

پاسخ
nirvana

سلام خانم دگتر عزیز
باز هم تولدتونو تبریک می گم(قبلا تو اینستا بهتون تبریک گفتم)
به نظر من بهترین روز سال روز تولدمونه انگار اون روز خدا فقط حواسش به ماستشوخی
یه پیشنهاد برای لباس خانگی بهتون داشتم حتما امتحان کنید:
از فروشگاهای تعطیلات وسارک خرید کنید که از جنس نخ هستند وفوق العاده متنوع وبادوام وفروشنده های مودب وآموزش دیده،شعبه های زیادی هم در همه نقاط دارند با سرچ تو نت آدرسا رو پیدا کنید
شاد باشید

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم
من تعطیلات را دوست دارم. ولی با لباس تابستانی هایش راحت نیستم. عاشق لباس زمستانی هایش هستم. البته شاید امسال مدلهای تابستانی خوبی آمده باشد. ولی تی شرت و شلوار کوتاه چسبان، گزینه خوبی برای ظاهر شدن جلوی یک پسر بیست ساله نیست.
سارک؟ اسم این یکی را نشنیدم. حتما پیگیری می کنم. باز هم متشکرم
این لباس هندی هایی که خریدم مرا شبیه گدا هندی ها می کند!!!

پاسخ
sahara57

فکر می کنم منظورشون ساروک باشه، یه برند ایرانیه، جنسشون عالیه ولی برای منظور شما مناسب نیستن، انواع زیرپوش و تی شرت های نخی با رنگهای متنوعه که معمولا به درد پوشیدن همراه لباسهای دیگه می خورن (مثلا بلوز زیر سارافون).
من هنوز با قضیه لباس تو خونه مشکل دارم که چطور درآن واحد قشنگ و راحت و خنک و شیک و سنگین باشه چشمک

پاسخ
nirvana

سلام
سارک یه برند لباس راحتی هست با تنوع وجنس خوب حتی مانتو هم داره این هم لینک سایتش:
http://www.sarak-co.com

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم از راهنمایی خوب شما. آن طور که من از سایت ساروک برداشت کردم، در تهران شعبه ندارد. درسته؟

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet