زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1396/02/06 09:22

اولین اکتشافات من در زمینه پختن کیک!

از این جوک‌ها شنیدید که مثلاً می‌گوید:

 

  • می دونستین آگه تو انگلستان همه قرص ضد انگل بخورن می شن پاکستان؟ من برم دنبال بقیه اکتشافاتم

 

  • آیا میدانید چند نوع عنکوبت داریم؟؟؟؟

۱) یک نوع عنکوبت هایی هستند که تار می‌زنند،

۲) بقیه بلد نیستن تار بزنن پیانو میزنن،

۳) یکسری هم ساز بلد نیستن دست میزنن!!!!!

من برم دنبال اکتشافات بعدی…

 

 

  • ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﻦ ﭼﯽ ﺍﺯ ۱۰۰ﺗﺎ ﻓﺤﺶ ﺑﺪﺗﺮﻩ؟

.

 

.

 

.

۲۰۰ ﺗﺎ ﻓﺤﺶ !!!

باور کن…!!! من هم اولش نمیدونستم!

ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺳﺮﺍﻍ ﺍﮐﺘﺸﺎﻓﺎﺕ ﺑﻌﺪﯼ ……

 

 

الان من در زمینه کیک پختن دارم به همین درجه از اکتشاف می‌رسم!

 

من عاشق شیرینی جات هستم. اگر در خانه کیک خامه‌ای، شیرینی‌تر و یا کیک اسفنجی داشته باشیم، تا صبح خوابم نمی‌رود. باید تمام آن‌ها را بخورم و ته ظرف را لیس بزنم تا دلم آرام شود. سال پیش یک قنادی عالی سر کوچه‌مان افتتاح شد. چه شیرینی‌تر خوشمزه‌ای دارد. من تقریباً هر روز در آن قنادی بودم و هلوف هلوف نان خامه‌ای می‌خوردم. یکمرتبه متوجه شدم پنج کیلو وزن، اضافه کرده‌ام. خدای من! پنج کیلو! حالا قبل از آن هم قلمی نبودم. شیرینی خوردن را قطع و سالاد خوردن را اضافه کردم تا ظرف پنج ماه، وزنم متعادل شد.

 

 الان دلم شیرینی می‌خواهد. متاسفانه این قنادی خوب، کیک اسفنجی خوبی ندارد. پس من تصمیم گرفتم بزنم تو گوش کیک پختن و یاد بگیرم کیک ساده اسفنجی درست کنم. اگر یک روزی روزگاری بتوانم داخل همان کیک چند تا دانه کشمش بریزم و اسمش را کیک کشمشی بگذارم که عرش را سیر خواهم کرد.

 

جانم برایتان بگوید که در جستجوی دستور پخت یک کیک ساده و بی دنگ و فنگ،  تعدادی زیادی سایت‌های ایرانی و خارجی را زیر و کردم. تقریباً همه آنها یک دستور داشتند:

دو یا یه پیمانه آرد را دو با سه تخم مرغ بزنید. یک پیمانه شیر و بک پیمانه روغن به آن اضافه کنید. به نظر ساده می‌آید، ولی می دانید چه چیزی مرا گیج کرد؟ یک پبمانه یعنی چقدر؟؟؟ مجبور شدم نصف روز  در  سایت‌ها و کتاب‌ها جستجو کنم تا عاقبت در کتاب رزامنتظمی دیدم یک پیمانه یعنی 200 میلی لیتر.

 

حالا با مشکل بعدی روبرو شدم: چطوری 200 میلی لیتر را اندازه گیری کنم؟  تمام رودهن و بومهن را زیر و رو کردم، ولی پیمانه 200 میلی لیتری پیدا نکردم. درجات پیمانه‌ها 150 و 250 میلی لیتری یا 170 و 210 میلی لیتری بود! بالاخره ظرف یک بار مصرف برای ژله پیدا کردم که روی آن نوشته شده بود: حجم ظرف 200 میلی لیتر. باز هم معلوم نبود حجم سرخالی ظرف 200 میلی لیتر است یا حجم سرپر؟عاقبت تسلیم شدم و دست از  ریزبینی برداشتم. فرض کردم حجم کاملاً پر و پیمان آن ظرف یک بار مصرف 200 میلی لیتر است.

 

بله! من برای این که بفهمم  یک پیمانه یعنی چه، دو سه روز وقت صرف کردم.

 

مشکل بعدی، اندازه ظرف کیک پزی بود. در تمام دستورات نوشته بود وقتی مخلوط آماده شد آن را در قالب بریزید. خب... پدرتان خوب، مادرتان خوب،  اندازه قالب چقدر باشد؟ اگر قالب کوچک باشد، با بقیه مخلوط چکار کنم؟ اگر زیادی بزدگ بود،  به جای کیک، لواشک تحویل خواهم گرفت که! متاسفانه هیچ مرجعی پیدا نکردم. همینطور الابختکی یک قالب کیک خریدم و خوشبختانه قالب کیک برای مخلوطی که آماده کردم مناسب بود.

 

مشکل بعدی، درجه حرارت فر بود. در دستورات، معلوم نبود درجه فارنهایت است با سانتیگراد. از آن، بدتر من نمی‌دانستم درجه اجاق فر من فارنهایت است یا سانتی گراد! پس از دو بار سوزاندن خفن کیک بالاخره فهمیدم باید درجه فر را روی 180 سانتیگراد بگذارم و درجه بندی فر اجاق گاز ما هم سانتیگراد است.

 

و مشکل بعدی.... تا الان چند تا مشکل داشتم؟ حسابش از دستم در رفت. بهرحال مشکل بعدی این بود که ظرف کیک را روی کدام پنجره فر قرار بدهم؟ یک بار روی پنجره پایین گذاستم، کیک ظرف پنج دقیقه سوخت و زغال شد.  فهمیدم  باید ظرف کیک را روی پنجره وسط قرار بدهم.

 

دفعه آخری مخلوط خوشمزه‌ای ساختم که خام خام هم خوشمزه بود. در قالب ریختم، فر را به مدت 15 دقیقه و به اندازه 180 درجه سانتیگراد گرم کردم و ظرف کیک را در طبقه وسط قرار دادم. پس از نیم ساعت کیک پف کرده، خوشبو و طلایی رنگ بود. چنگال را در آن فرو بردم و چیزی به چنگال نچسبید. پس چرا در دستورها نوشته بودند پختن کیک 45 دقیقه طول می‌کشد؟ کیک را از فر بیرون  آوردم. پانزده دقیقه صبر کردم تا سرد شود. کیک را براحتی از قالب جدا شد. اما.... وقتی کیک را بریدم، دیدم بخش میانی کیک کاملاً نپخته و مایع است. فهمیدم باید چنگال را در قسمت وسط کیک و کاملاً عمیق فرو کنم تا بفهمم کیک پخته یا خیر!

 

اگر شما بلد هستید کیک بپزید ،  حتماً تا الان از خواندن مشقت‌های من در راه پختن کیک، متعجب شده‌اید. من در کودکی شاهد پخت صدها کیک بودم، ولی هیچوقت از هم زدن تخم مرغ‌ها جلوتر نرفته بودم. به همین دلیل با تجربه‌ای در حد صفر و به کمک کتاب و سایت دارم کیک پختن را یاد می‌گیرم. وقتی آدم معلم ندارد و باید خودش یاد بگیرد، خب... باید با آزمایش و خطا پیش برود. همیشه داشتن مربی، به ما کمک می‌کند با صرف زمان کمتر، انرژی کمتر و هزینه کمتر به خواسته‌های خود برسیم.

 

القصه ... هنوز نتوانستم یک کیک درست و حسابی بپزم، ولی اکتشافات من  در زمینه پختن کیک به شرح زیر است:

 

  • وقتی در دستورات پختن کیک کلمه یک پیمانه از این، دو پیمانه از  آن، را می‌خوانید، بدانید و آگاه باشید که هر پیمانه 200 میلی لیتر است.
  • از کجا پیمانه 200 میلی لیتری پیدا کنید؟ کفش آهنین نپوشید و فروشگاه‌های قنادی و پلاستیک فروشی را زیر و رو کنید. شاید که بیابید.
  • فر را روی 180 سانتیگراد درجه تنظیم کنید. آیا این درجه حرارت خوب است؟  و مدت پختن چقدر است؟ پاسخ شما را نمی‌دانم! آنقدر کیک بپزید و بسوزانید تا معما حل شود.

بهترین دستور پخت کیک که پیدا کردم مال هانی شف عزیز  است. برای این مقدار کیک قالب مستطبلی شکل در ابعاد 12* 22 و ارتفاع 6 سانتی متر کاملاً مناسب است.

  • کیک را در طبقه وسط فر قرار بدهید.
  • پس از نیم ساعت، چنگال را در بخش مرکزی کیک و عمیق فرو ببرید. اگر چنگال تمیز بیرون آمد و چیزی به آن نچسبیده بود، بعنی کیک پخته است.

 

و من بروم به اکتشافات بعدی‌ام برسم! ببینید که برای شکم دارم خودم را به چه آب و آتیشی می‌زنم.

 

حالا که گفتم هانی شف عزیز، یادآوری کنم که من آش رشته را از روی دستور الی گولو جان درست می‌کنم. هربار آش رشته خوشمزه‌ای می‌پزم، برای پدر الی گولو فاتحه می‌خوانم. قبل از مطالعه این دستور، آش رشته‌هایم بقدری بدمزه بود که مجبور می‌شدم تمام یک دیگ آش را دور بریزم. دستور آش رشته الی گولو عالی است.

 

این مقاله در مورد اولین اکتشافات من بود. آخرین اکتشافات من در زمینه کیک پختن را در اینجا بخوانید

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

r.e.amirali

سلام عزیزم.من دوسال پیش در همین حد نابلد بودم اما شجاعت شما رو نداشتم که امتحان کنم.تا با شف طیبه عزیز دلم اشنا شدم.اونجا توضیح داده که یک پیمانه یک لیوان دسته دار که به فرانسوی معروفه.و برای قالب کیک اگر وسطش خام می مونه باید از قالب هایی استفاده کنید که وسطش یک حفره داره استفاده کنید و اگر درست نشد فرتون استاندارد نیست.اینم دستور کیک ساده ایشون.اگر فکر کردید تبلیغه پیام رو منتشر نکنید.البته ایشون رو من نمیشناشم و ایشون هم من رو .اما اون قد مثل خودتون سخاوتمند هستند که همه چیز رو میگن و صمیمی صحبت میکنند که انگار قرنها میشناسم ایشون رو. تا قبل از دنیا امدن فرزند دومشون تا سه ماه برای هر دستور می تونستیم عکس بذاریم و اشکال بپرسیمhttp://www.cheftayebeh.ir/2009/12/blog-post.html

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

جواب این سوال را می دانید؟ الان کیک بخوبی می پزد، ولی کناره های آن می سوزد تا وسطش مغزپخت شود. آیا تهیه قالب های سوراخدار این مشکل را رفع می کند؟

پاسخ
r.e.amirali

سلام بانو.توضیحات خانم رها کاملا دقیق و اصولی بود.از شما که اعتماد کردید و پرسید و از ایشون که بادقت پاسخ دادند متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
raha@

گیس گلابتون عزیز من در مورد کیک پختن هر سوالی داشته باشید بهتون جواب میدم اگر بخواهید ولی متاسفانه سایتی ندارم ولی ایمیلم رو دارید و میتونم سریع بهتون جوابگو باشم...
در مورد اینکه کناره های کیک میسوزه تا وسطش مغز پخت بشه دو راه دارید ، یا قالب حفره دار تهیه کنید یا درجه فر رو کمتر و مدت پخت رو طولانی تر کنید.
درسته در اکثر رسپی ها نوشته که 40 تا 45 دقیقه اما این عدد کاملا نسبی هستش و درجه حرارت فر ها کاملا با هم متفاوته در نتیحه هیچ وقت نمیشه عدد قطعی برای همه فر ها داد و با تجربه به دست میاد که هر فر درجه اش چقدر باید باشه و مدت زمان چقدر... از نوشته اتون احساس میکنم فر شما درجه حرارتش بالا هستش پس درجه حرارت رو روی 150 تنظیم کنید و مدت زمان پخت کیک رو طولانی تر کنید . برای تست کردن کیک هم به جای چنگال از چاقو استفاده کنید چون میتونه عمیق تر داخل کیک فرو بره یا از سیخ های چوبی مخصوص کباب چوبی .

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونمقلب سیخ چوبی مخصوص کتاب چوبی. این یکی راهنمایی هم عالی است

پاسخ
abedini

سلام گیسو جان.راستش سر قضیه پیمانه خیلی خنده م گرفت.هیچ وقت بهش فکر نکرده بودم.در واقع تا اونجا که من می دونم پیمانه بای رعایت نسبت مواد با همه، ما هر لیوانی دم دستمون هست رو می کنیم پیمانه.به همین راحتیلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

بله. آشپزی کلا چشمی است. ولی چون چشمم هنوز عادت نداره خواستم مثلا دقیق باشمنیشخند

پاسخ
mamanak

کیک پختنتم مثل بقیه کارات شیرینه...😂
۱.همونطور ک دوست عزیزمون گفت بهترین قالب کیک قالبهای شیفون دار هستن گیس گلاب جان ک میتونید از طریق خرید آنلاین هم تهیشون کنید.
۲.بهترین پیمانه لیوان دسته دار فرانسویه
۳.برای پف بهتر کیک نیم ساعت زودتر مواد یخچالی رو بیار بیرون تا دمای محیط رو داشته باشن
۴.آرد رو سه بار الک کن و سومین بار الک کردن رو روی مایع انجام بده عاااالی پف میکنه
۵. کیکت باید روی طبقه ای از فر باشه که نه خیلی نزدیکه به المنت پایین و نه خیلی دور
۶.برای گرم کردن اولیه ی فر فقط المنت پایین رو روشن کن اگر بالا و پایین همزمان روشن باشه ، وقتی کیک رو گذاشتی باید بالا رو خاموش کنی و اینجوری ی تفاوت دمایی ایجاد میشه و کیک خوب پف نمیکنه...المنت بالا فقط برای طلایی شدن روی کیک روشن میشه بعد از پخت کامل کیک و نتمیز بیرون اومدن تستر
۷.بعد ازینکه مایه ی کیک رو ریختی تو قالب یکی دوبار آروم قالب رو بکوب ب زمین یا روی کابینت یا میز...برای اینکه سطح صافتری داشته باشیم روی کیک
۸.کشمش اگه خواستی بریزی یکم کشمشا رو آردی کن و بعد از مخلوط کردن آرد بریز تو مایه تا کشمش ها ته نشین نشن تو مایه
۹.یه دستور کیک شکلاتی با روغن مایع تو سایت روزمنو هست بیییییی نظیره اگر شکلاتی دوست داری
۱۰.اپ پاپیون هم ی دستور کیک فنجانی داره ک اونم طعمش عالیه من تو فر میپزمش و جای چهار قاشق پودر کاکائو ، چهار قاشق آرد می ریزم
۱۱.بعد از ریختن آرد زیاد مایه کیکو هم نزنیم بهتره
۱۲.عاشقتم😍😍😍😍😍😍😍

پاسخ
گیس گلابتون

وای خدای من! معلومه شما حرفه ای هستید. سپاس... چه راهنمایی های خوبی. گل

پاسخ
saghar3309

من هم دیروز کیک پختم
کیک سیب و دارچین و اتفاقن از روی دستور هانی شف عزیز
جاتون خالی خیلی عالی شد
پیشنهاد میکنم امتحان کنید قلب

پاسخ
گیس گلابتون

نوش جونلبخند

پاسخ
m.motamedpooya@gmail.com

خوشم میاد که اینقدر دقیق هستید و با اعتماد به نفس از صفر شروع می کنید.

پاسخ
raha@

خانم دکتر عزیر عکس کیک رو در اینستاگرام دیدم، دو سوال دارم : آیا مرکز کف فر شما حفره ای دارد که از آنجا باید فر را روشن کنید؟
سوال دووم ، مایه کیکی که داخل قالب ریختید قبل از پخت تقریبا ارتفاعش چقدر هست؟
خب حالا چرا این سوال ها رو پرسیدم؟ چون فر ما از همین مدل ها بود که گفتم، در نتیحه همیشه کف و دیواره های کیک ها و شیرینی ها میسوخت ، من چه کردم؟ یک کاسه یا قابلمه فلزی کوچک گذاشتم روی آن حفره ، البته کمی از حفره را نپوشوندم که شعله خاموش نشه، از اون به بعد دیگه دیواره ها نسوخت. با این کار شعله و دما رو یکنواخت تر میکنید.
سوال دوم هم اگر ارتفاع مواد کیک زیاد باشه و دما به طور مساوی به وسط کیکتون نرسه وسط کیک خمیر و نپخته باقی میمونه .در نتیجه ارتفاع رو نباید زیاد بگیرید .

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. رها خانوم گل گلاب، وسط فر من حفره ندارد. ارتفاع ظرفم 6 سانتی متر است. مایه را که داخل آن می ریزم حدود 4 سانت میشود. وقتی پف میکند از ظرف بیرون میزند. سپاسگزارم از راهنمایی های شما. راستی هرقدر دمای اجاق را کم کردم فایده نداشت. حالا مفصل در موردش می نویسم و شرح می دهم چه کردم. آن موقع ممنون می شوم که راهنمایی های شما عزیزدل را بخوانم

پاسخ
raha@

راستش این ماجرای کیک شما برای من شده مثل یه معما که خیلی دوست دارم حلش کنم شوخی یعنی یه جورایی انگار خودم دارم کیک میپزم و نمیشه و هر بار دنبال علتشم !
حالا نمیدونم خوبه یا نه ولی کلا تا جواب قانع کننده برای سوال هام پیدا نکنم دست بردار نیستم! حالا این کیک هم شده یه علامت سوال بزرگ برام ! چون 99 درصد مواقع کیک هام خیلی خوب میشه ولی امان از روزی که یکیشون خوب نشه، اونقد بالا پایین میکنم تا بفهمم علتش چی بوده.
امیدوارم زود زود زود یه کیک خوشمزه مثل اون لقمه هلی ساندویچی خوشمزه تون بپزید و نوش جان کنید.
دوستتون دارم و راستییییی روز معلم هم بر شما مبارک گیس گلابتون عزیز....

پاسخ
گیس گلابتون

عزیز دل... ممنونم. حالا دفعه بعد عکس کف فر و تمام مراحل را تک به تک در اینستاگرام می گذارم. من هم مثل شما عاشق حل معما هستمگل

پاسخ
hedie

وااااای گیس گلابتون جان چقدر خندیدم. چرا انقدردنگ و فنگ داشتینچشمک
من اولین بار که کیک پختم تو همون دستور کیک نوشته بود یه پیمانه تقریبا یه دونه از این لیوان های معمولیه که سرصاف پرشده باشه. لیوان رو برداشتم اب پر کردم و روی ترازو گذاشتم تا نصف و یک چهارم لیوان برای اندازه گیری مواد بدست بیاد. با مازیک روی لیوان علامت زدم. بعد هم همه مواد رو با همون لیوان اندازه گرفتم. تا حالا زیاد کیک پختم همیشه هم با همون لیوان اندازه میگیرم خوب هم میشه خودتون رو انقدر درگیر جزییاتش نکنین. شاید شما چون پزشک هستین انقدر ریزبین و با دقت شدین ولی برای داشتن یه کیک خوب (حالا نمیگم عالی و قناد پسند) انقدرم ریز بینی لازم نیست. برای اندازه قالب هم هانی شف و شف طیبه تو دستوراتشون معمولا نوشتن چه قالبی خوبه. البته می دونم شما این مطلب رو قبلا نوشتین و شاید الان همش حل شده باشه

پاسخ
گیس گلابتون

بله. الان توانستم کیک بپزم. آخه من ترازوی آشپزی ندارم. برای همین اینقدر مصیبت کشیدم!

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet