زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1396/12/24 10:33

سالی که گذشت: سال 1396

 

سال 1396 برای کشور ما سال دشواری بود. شرح داغداری و مصیبت‌ها را نمی‌نویسم، زیرا همه شما به‌خوبی از آن‌ها آگاه هستید. همگی اشک ریختیم، ضجه زدیم، فریاد زدیم و درعین‌حال سعی کردیم به همدیگر کمک کنیم.

 

هرچند سال 1396 برای کشور ما، پر از درد و رنج بود، ولی خدا همیشه جای شکرش را باقی می‌گذارد، زیرا سال 1396 از نظر شخصی برای من سال پربار، پرخاطره و پر از شیرینی بود.

 

من و آقای شوشو امسال دو سفر عالی داشتیم: ماه‌عسل فیروزه‌ای و ماه‌عسل پرتقالی. اولی به کوش آداسی و دومی به کشور پرتغال. این دو سفر با همه سفرهای قبلی ما به‌کلی متفاوت بود ازبس‌که با هم تفاهم داشتیم، خوش گذراندیم و خاطره ساختیم. می‌گویند ازدواج‌ها، پس از گذشت زمان، کم‌کم رنگ و بوی خود را از دست می‌دهند و بی‌مزه می‌شوند. خدا را صد هزار مرتبه شکر که ازدواج ما هر روز شیرین‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. انشاالله که ازدواج همه مردمان کشورم این‌گونه باشد. انشاالله اگر الان مجرد هستید، سال دیگر به خانه بخت بروید. انشاالله همه آدم‌ها طعم شیرین همدلی با یار دل‌نشین را بچشند و دوباره و دوباره و چندباره باز هم بچشند.

 

امسال من دو محصول ارزشمند به شما تقدیم کردم: شادابی پایدار و مدیریت زمان در شش روز و نصفی. دو آموزشی که آرزو می‌کنم کاش در سن 20 سالگی با آن‌ها آشنا شده بودم. امیدوارم شما به‌خوبی از این آموزش‌ها استفاده کنید و از عمر گران‌قدرتان لذت ببرید.

 

امسال اولین رمان بلند خود را نوشتم: زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست... این کتاب فیپا و شابک گرفته، صفحه‌آرایی شده، جلد زیبایی برای آن طراحی شده است و منتظر مجوز چاپ از ارشاد است. لذت نوشتن این رمان با هیچ لذتی قابل‌مقایسه نبود.

 

 

 

 

امسال چندین وبینار و دو سمینار برگزار کردم. برای من که فقط سالی یک‌بار سمینار برگزار می‌کنم، امسال سال رکوردشکنی بود.

 

امسال فروشگاه جدید سایت را افتتاح کردم. ظاهر سایت را به‌روز کردم. مجوز نشر دیجیتال گرفتم.

استفاده از نرم افزار ورد را به‌صورت حرفه‌ای آموختم.

 

امسال برای من، سال خوشی بود: یکی از بهترین سال‌های زندگی من

ازدواجم صمیمی و دل‌نشین، شغلم پر از پیشرفت و ذهنم خلاق. همه این‌ها از لطف خداوند است و بس. حیف و صد حیف که کشورم بارها داغدار شد... انشاالله سال 1397 سالی پر از شادی و موفقیت برای همه ما باشد. پیشاپیش سال نو را تبریک می‌گویم.

 

حالا نوبت شماست. سال 1396 برای شما چگونه سالی بود؟ ما خوشحال میشویم اگر زیر این مقاله دستاوردهای سال 1396 را بنویسید.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

الا

خیلی سال خوبی بود:) حالا بهتون میگم چرا
با چهار نفر آشنا شدم ولی به سرانجامی نرسیدند اما دوستان خوبی پیدا کردم و کوله پشتی خاطرات ام رو با شیشه های مرباییِ خاطرات و یادها پر کردم.
ارشد یه دانشگاه روزانه خوب در تهران در رشته مورد علاقه ام قبول شدم.
سلامت بودم و خانواده ام هم خوب بودن.
در یک آزمون استخدامی قبول شدم که نتایجش رو در کارنامه سال جدید باید ثبت کنم.
علاوه بر این یه کار دیگه هم یافتم که زیاد باب میلم نیست.
لپ تاپ هم خریدمخداحافظنیشخند
امیدوارم در سال جدید در جهت آرامش شخصیم، زیباییه پوست ام و مستحکم کردن پایه های شخصیتی مالی سلامتی و اجتماعیم قدم بردارم. وآزمون استخدام قبول بشم یا خدا کنه یه کار خوب پیدا کنم.
برای شما عزیز دلم هم آرزوی بهههههترین های خوب رو دارم. ماچ ماچ گل

پاسخ
گیس گلابتون

عاشق این جمله شدم: کوله پشتی خاطرات ام رو با شیشه های مرباییِ خاطرات و یادها پر کردم.
چه تشبیه زیبایی. حظ کردم. شادکام باشید.

پاسخ
زینب پارسا

من نمیفهمم نظر من چه مشکلی داشت که حذفش کردین؟

قبلا جایی خونده بودم که فقط نظر هایی رو که از شما تعریف میشه رو ثبت میکنید اما به چشم ندیده بودم اما الان دیدم گرچه من تو نظرم حتی انتقاد هم نکرده بودم...

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی من کامنت شما را حذف نکردم. کامنتها وقتی در سایت ظاهر می شوند که من آن را تایید کنم. من هم 24 ساعت پشت کامپیوتر نیستم تا به محض این که شما کامنت نوشتید آن را تایید کنم. 24 تا 48 ساعت طول میکشه تا من فرصت کنم کامنتها را بخوانم و تایید کنم یا پاسخ بدهم. آیا شما معمولا زود قضاوت می کنید؟ این جمله شما مرا ناراحت کرد: "قبلا جایی خونده بودم که فقط نظر هایی رو که از شما تعریف میشه رو ثبت میکنید" خواندن این جمله باعث شد احساس ناخوشایندی پیدا کردم. من انتقادها را حذف نمی کنم به شرطی که مودبانه باشد. در جذابیت فوری، مفصلا در مورد شیوه مودبانه انتقاد نوشته ام. بهرحال متشکرم کامنت نوشتید. انشاالله در آینده اینجور سوءتفاهم ها را نداشته باشیم.



برای مشاوره با من در صفحه مربی رشد فردی نوشته شده چه راه هایی برای تماس با من وجود دارد. ممنونم

پاسخ
زینب پارسا

باسلام خدمت گیس گلابتون
من اگر بخوام سیر دست اوردهام در زندگی رو زمان بندی کنم باید برگردم به سال 94.این سال نقطه عطفی در عمر من بود وراهگشای مسیر های موفقیت .یکی از این مسیرها رسیدن به ایده هایی برای برنامه ریزی بود ان هم برای کسی که همیشه وحتی از کودکی در ارزوی داشتن برنامه ای درست بوده.از دست اوردهای من در سال 95 این بود که متوجه بشم در زندگی چه چیزهایی رومیخوام ویک برنامه جامع دراین زمینه بنویسم وبدانم که درسال 96 چه چیزهایی رو میخوام که به اون ها برسم .اما هرچه فکر میکنم به عکس سال 94 و95 که سال هایی پر از ایده و پرش بود این سالی که گذشت نتونستم در عملیاتی کردن برنامه هام موفق باشم وفقط دویدم و ناامید شدم ودوباره دویدم وناامید شدم ..................ونام این سال رو برای خودم گذاشتم سال رکود .والان که ابتدای سال 97 هست از بلند شدن ودویدن دوباره میترسم
من اگر بخوام در زمینه ای باشما صحبت داشته باشم میتونم از طریق ایمیل باشما ارتباط بگیرم؟

پاسخ
najme55
http://GAHYMAN.BLOG.IR

قربان محبتتان. یکی کتاب گزیده اشعارم هست با عنوان قرص ماه http://yazdbook.com/SC.php?type=component_sections&id=4&sid=73160 و دیگری خاطرات دوران تحصیلم در دانشکده معماری با عنوان "فصل تحصیلی ما". کتابی که تفننی شروع به نوشتن ان در وبلاگم کردم ولی با تشویق دوستانم جرات کردم به استادانم نشان دهم و با استقبال شدید آنها شهامت چاپش در انتشارات دانشگاه را یافتم. خیلی خیلی ممنونم که به دانستن داستان من اشتیاق نشان میدهید خواهر بزرگ و مهربان...
آرزو میکنم بتوانم ایمان و امید و عشق را در وجود خود بیفزایم که سخت تشنه آنم..

پاسخ
گیس گلابتون

درود بر شما. تبریک میگم

پاسخ
positive mind

سلام گیسوی عزیز، سال نو تون مباررک باشه، و تعطیلات بسیارر عالی رو داشته باشید.گل
من مدتی هست که با شما آشنا شدم و مطالب وبسایتتون رو میخوونم، روش زندگی شما برای من پر از ایده و انگیزه ی زندگی هست...لذذت میبرم از خووندنه پستهای آموزشی و خاطراتتون، خصوصا وقتی متوجه میشم توی همین روزمرگی های زندگی هم میشه شاد و تازه زندگی کرد.
همونطوری که گفتم من مدتی یه شما رو میخونم ولی شاید بتونم بگم اولین تاثیری که از شما گرفتم به پایان بردنه سال 96 وشروع کردنه سال 97 بنوعی دیگه بود... پر از عشق، خوشحالی و حس خوب در کنار همسرم، اینکه فهمیدم حتی با بودن توی خونه تو یه روز تعطیل هم میشه کلی خوش گذروند و خوش بود، یا اینکه میشه از ی سری مسائل براحتی گذر کرد.. امیدوارم آموزه هاتون و تاثیرش توی زندگی برای من مستمر و پایدار باشه...از آشنایی باهاتون بسیار خرسنددم

پاسخ
گیس گلابتون

به شما تبریک میگویم و مطمئن هستم اگر در کنار ما باشید، این تغییرات در شما پایدار خواهد شد.

پاسخ
rmaryam6926

سلام سال نو همگی مبارک
من سال 95 شغلی در حیطه رشته خودم پیدا کردم و در سال 96 کلاس های آموزشی رفتم که توانستم خودم را در ضمینه کاری بالا بکشم از این لحاظ بسیار برای من خوب بود .
اول سال 96 با خودم قرار گذاشته بودم روزی حداقل یک ساعت ورزش کنم و خوشحالم توانستم سر این قرار با خودم بمونم .
یکی از کارهایی که دوست داشتم همیشه انجام بدم مسافرت با دوستانم بود که بالاخره تو اسفند ماه این کار را انجام دادم و انقدر خوش گذشت که در سال 97 نیز دوست دارم که این برنامه را داشته باشم . اما متاسفانه تو روند انجام پایان نامم هیچ پیشرفتی نداشتم امیدوارم که در این سال جاری بالاخره بتوانم پایان نامم رو به نتیجه برسانم .
با آرزوی سلامتی و موفقیت برای تمامی دوستان

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم. خیلی خوب پیشرفت کردید. آفرین

پاسخ
entertainment

سلام و صد سلام
من امسال در کلاس عالی و پر محتوا رفع خجولی اقای بهرام پور شرکت کردم و در دوره بعدی ان نیز به عنوان حامی انتخاب شدم و سکوی پرتابی برای من بود.
به یزد و مشهد و کربلاو قم سفر کردم.
طرح بیمارستانی ام به پایان رسید و در شغلی که همیشه آرزویش را داشتم مشغول بکار شدم. کلی پول پس انداز کردم.
دو ماه ورزش کردم که خیلی در روحیه ام تاثیر داشت.
با دوستان خوب دوران دبیرستانم که همگی متاهل شدن دوباره ارتباط گرفتم .
امسال تولد بازی خاطره انگیزی داشتم.

در سال جدید میخوام به احساساتم بیشتر توجه کنم و خودم و نیاز هام رو در اولویت بزارم و از لحاظ معنوی به خدا نزدیک تر بشم

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگویم... عالی است. آفرین
طرح تمام شد؟ انگار همین دیروز بود که شروعش کردید. درود بر شما

پاسخ
najme55
http://gahyman.blog.ir

سلام خانم دکتر عزیز! نمیدونم چه جوری راه خونه ت را گم کرده بودم! ممنون که کمک کردی یوزر پسوردم پیدا بشه! منم سال عجیب غریبی را گذراندم. با همه اندوهی که اتفاقات بد محیط زیستی و فجایع ملی و سیاسی و طبیعی و غیرطبیعی به جانم ریخت در زندگی شخصی کلی میوه چیدم. دو کتاب چاپ کردم ( دومی در آخرین مرحله های خروج از چاپخانه هست) چندین پروژه توپ معماری گرفتم که هنوز هم باورش برام دشواره و از نظر خانوادگی به شرایط بسیار بهتری از قبل رسیده‌ام.
دلم میخواد از شما که در قدمهای اول آن همه تشویق و حمایت و راهنمایی به من هدیه دادید صمیمانه سپاسگزاری کنم. قلبقلبقلب سال و حالتون همیشه نو

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم نجمه جون. آفرین و هزار آفرین. عناوین کتابها چیست؟ کتاب شعر است؟ داستان است؟ یا معماری؟
پروژه های معماری... خدا را شکر و خوشحالم از نظر خانوادگی اوضاع خوب است. خدا را شکر.

پاسخ
amitis2017

نسبت به پارسال سال زیاد خوبی نبود
از نظر کاری یه سال پرتنش و اذیت کننده بود
از نظر مالی خیلی خوب بود دو تا وام گرفتم و پس اندازم زیاد شد
از نظر علمی و
از نظر سلامتی و
از نظر معنوی و
از نظر ورزشی هیچ گونه پیشرفتی نداشتم شایدم پسرفت داشتم...
کلی کلاس آشپزی و فینگر فود و میوه آرایی رفتم ازین بابت از خودم راضیم.

پاسخ
گیس گلابتون

انشااالله سال 97 سال بسیار خوبی باشد. ممنونم

پاسخ
nahidsa

متن من چندبار ثبت شد.واقعا معذرت میخوام

پاسخ
nahidsa

گیس گلابتون جان انشالا همیشه خوشحال باشی و مرسی برای ارزوهای خوبت
از فروردین 96 تمرینات ازدواج رو اغاز کردم.یکبار وسطش رها کردم و دوباره فک کنم از خرداد شروع کردم و گفتم تا اخر شهریور با یک آقای خوب ملاقات خواهم کرد.دقیقا آخرین روز شهریور با یک نفر آشنا شدم و رابطه و همه چی اون طور که میخواستم و حتی خیلی بهتر پیش میرفت و برام مثل یه رویا بود.اما نمیدونم واقعا چی شد.سر هیچی تو اسفند ما مجبور شدیم از هم جدا شیم و نتونستیم رابطه رو جلوتر ببریم با اینکه جفتمون هم رو به شدت میخوایم اما شرایط خیلی عجیب شد و ما رو از هم جدا کرد.میدونم که ته افکار خودم هنوز امادگی پذیرش ایم حجم از خوشبختی و رابطه خوب رو نداشت اما شما که این همه دعای خیر پشتته و نقشتون توی زندگی من اندازه مادرم بوده میشه برام دعا کنین ؟
امسال حالم خیلی خوب شد و سعی کردم خودم رو بیشتر دوست بدارم.
تمرینات هدفگذاری برای آدم های باهوش خیلی خیلی موثر بود.
سعی کردم مسئولیت مالی زندگیم رو به عهده بگیرم و به جز شغلی که دارم وارد یک شغل کاملا جدید شدم که خیلی برام جذاب بود و خیلی چیزها یادگرفتم با اینکه سخت بود.
یکم تو زمینه تحصیلی ضعیف عمل کردم.
و خلاصه که خداروشکر.

پاسخ
گیس گلابتون

البته که دعا می کنم. برای همه فرزندان این زمین زیبا دعا می کنم. خوشحالم که سال خوبی داشتید. حیف که رابطه خوب تان فعلا معلق مانده. ولی خدا را چه دیدید؟ شاید در فرصتی دیگر دوباره بهم پیوستید. دوستتون دارم نازنین

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet