زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

شفای زندگی

کتاب "شفای زندگی" نوشته لوییز هی، از جمله کتاب هایی است که من آن را بلعیده ام. آنقدر آن را دوباره و دوباره خوانده ام که شیرازه اش از هم پاشیده و صفحاتش ورق ورق است. آنقدر آن را خوانده ام  که دیگر نمی دانم کدامیک از افکار، مال خودم است و کدام مال لوییز هی. گویا افکار او را مال خودم کرده ام. و با کمال تعجب هر بار که دوباره آن را می خوانم مطلب تازه ای یاد می گیرم.

وقتی همکارم مرا مطمئن کرد که درد شانه و گردن مطلب چندان جدی نیست و با انجام منظم ورزش و شنا و مراعات بعضی نکات، قابل درمان است، برای مرتبه صدم کتاب "شفای زندگی" را به دست گرفتم.

این جمله مرا تکان داد: "در ذهن شما الگویی وجود دارد که باعث می شود شما به سیگار، پرخوری، چاقی و عدم سلامتی نیاز داشته باشید. برای رها کردن سیگار و پرخوری و بیماری ابتدا باید الگوی ذهنی خود را رها کنید."

پس من به گردن درد و شانه درد نیاز دارم ... پس خودم این درد را رها نمی کنم. ذهن ناخودآگاه من تصور می کند که این درد برای من لازم است و به نفع من است ... چرا؟ نمی دانم ... مهم هم نیست که بدانم یا نه. فقط لازم است که مشتاق شفا باشم. مگر همه افراد می دانند که یک زخم چطور التیام می یابد؟ نه! نمی دانند ولی زخم در بدن آنها بهبود می یابد.

پس من تکرار می کنم:

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

من مشتاقم که نیاز به درد گردن و درد شانه را رها کنم.

در آینه نگاه می کنم و خود می پرسم: " آیا براستی مشتاقی که رها کنی و بگذاری که درد برود؟"

با خود صبورم. زیرا کم صبری و بی طاقتی نیز روشی برای مقاومت در برابر تغییر است. اگر بخواهم از تهران به اصفهان بروم، بخوبی می دانم که زمان می برد. اگر می خواهم الگوی ذهنی خود را تغییر بدهم، واضح و مبرهن است که به زمان نیاز دارم. یکمرتبه که الگوی ذهنی چهل و پنج ساله من تغییر نمی کند.

بزودی راه برای من باز می شود و از درد رها می شوم.

سپاس درد را که به ما فروتنی می آموزد. به خاطر ما می آورد که انسانی فانی و میرا هستیم. سپاس ...


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

ساميه

اين كتاب و حتماً ميخرم ... دوست دارم منم شفاي زندگي رو داشته باشم .. دل دختركم اين طور خواست و بايد هر چه سريعتر اين كار و براش انجام بدم يـ احق

پاسخ
خاطره

سلام گيس گلاب عزيز. چه جالب. منم مدتيه كه گردن درد شديد گرفتم و رفتم دكتر و با راديولوژي معلوم شد كمي مهره 5 گردنم در حال تحليل هستش. من نياز به درد خودم رو يه نكته مثبت ميبينم كه داره بهم هشدار ميده كه اينقدر سر كارم كارهاي 4 ساعته رو تو نيم ساعت و با فشار انجام ندم.اين روش كار منه كه بايد از همه سريعتر كار كنم. اما الان كه در گردن درد دچارم و كندتر كار ميكنم به خودم گفتم حتي اگه ديگه گردن درد هم نداشته باشم آهسته تر كار ميكنم. قول دادم. پس من ديگه به درد گردن نياز ندارم و مشتاق شفا هستم:)

پاسخ
شبنم_الف

سلام خانم دكتر عزيز من هم كتاب را خوانده ام و جالب اينكه يك هفته است گردن درد و كتف درد دارم ممنون كه يادآوري كردين بايد الگوهاي ذهنيمونو تغيير بديم اميدوارم هر چه زودتر ناخودآگاهتون درد رو رها كنه و باز هم سالم و شاداب بشين.

پاسخ
سمانه

خعلی موشکافانه بود ولی اینکه هر روز به شونه و گردنت بگی دوسشون داری و نازش کنی هر از گاهی باهاش حرف بزنی ج میده خل شدم درسای خودتو دارم واسه خودت تجویز میکنم:)

پاسخ
شهناز

این کتاب رو برادرم بهم هدیه داده بود چند سال پیش. جالبه که برای هر بیماری که تو جدول نگاه میکردم، دلیلی که روبروش نوشته بود عین واقعیت بود. ولی جملاتی که باید بارها و بارها تکرار کنم رو نمیتونستم به خودم بقبولونم که میتونه کارساز باشه D: البته الان که بیشتر با قدرت نیروی ذهن آشنا شدم میدونم که مطمئناً تاثیر دارند.

پاسخ
جور دیگر باید دید!

منم فکر میکنم به میگرن نیاز دارم. چون یه دوره ای تنها چیزی بود که باهاش میتونستم توجه پدرمو جلب کنم که الان براش عادی شده ولی این درد! با این که دیگه کارایی نداره اما میاد و میره گهگاهی.

پاسخ
مریم

این کتاب هم من رو شفا داد هم زندگیمو...

پاسخ
اندر احوالات

این کتاب رو منم بارها و بارها خوندم چه جالب که یادم انداختی فکر می کنم منم نیاز دارم رها کنم جمله ام رو باید بسازم و تکرارش کنم تا بهترین راه برام باز بشه

پاسخ
بیتا

منم خیلی این کتابو دوست دارم.

پاسخ
soly

سلام خوشحالم که بهتر شدین میگم کاش یه راهی هم یاد میدادین ما پوست صورتمون خوب شه تمیز و صاف باشه. مرسی

پاسخ
مریم

من هم این کتاب را بارها خوانده ام اصلا بالای تختم است هر وقت احساس کنم بهش نیاز دارم بر میدارم وقسمتی از آن را مطالعه میکنم..در ضمن من هم هتل توچال رفتم البته تو اواسط مرداد بود عالی بود..و من اوتشن تازه چیدم صبح زود که همه هنوز در خواب بودند ............شاد باشید

پاسخ
ترنم

یک اتفاق عجیب افتاده . نه در میل باکسم و نه در بخش دانلودها و فایل هایم اثری از ایمیل و کتابت نیست. تاریخ مصرف داشت؟ خودبه خود حذف می شود؟ این روزها منهم درگیر سر و کله زدن با بیماری های عجیبی هستم که ریشه عصبی دارد. به قول دوستی بعد از اینهمه سال سکوت پدر جسم را در اوردیم برای رشوه دادن به کودک درون و روح عصبانی.

پاسخ
ستاره

من مشتاقم که نیاز به مجردی را رها کنم

پاسخ
مونا

سلام گیس گلابتون عزیز بی اندازه مطالبتون زیبا و جذاب و اموزندس از خوندنشون واقعا لذت میبرم انشالله به زودی خوب میشید

پاسخ
ناشناس

سلام گلابتون اگر یادت باشد گفتم احتمالا به خاطر الگویی در زندگیاین مشکل را داری منم اون کتاب را بلعیده ام خیلی کتاب خوبیه!!!

پاسخ
سارا

خیلی تو سایتا چرخیدم پیداش کنم. شفای زندگی پیدا نشد ولی کتابای بدرد بخور زیادی گرفتم که می خونمشون یعنی امیدوارم بخونمشون و باعث شدی یه کتابی که تو خونه دارمش رو هم شروع کنم به خوندن

پاسخ
negar

سلام شما رو به خدا کمک کنید دانلود این کتاب رو ‍بیدا کنم اونقدر این هفته تو اینترنت گشتم دیگه حالم بد شده من تو ایران نصفی از این کتاب رو خوندم و اونو حا گذاشتم تمنا میکنم بگید از کدوم لینک میتونم دانلودش رو بگیرم شدید به این کتاب احتیاج دارم

پاسخ
سعیده

عالی بود
متشکرم عزیزم

پاسخ
گیس گلابتون

من از شما متشکرم. ممنونم که اینجا هستینقلب

پاسخ
DrZeynab

سلام
آشنایی با این کتاب اتفاق بسیار خوبی بود. سه روزه کتاب را خواندم و فکر می‌کنم در این آشفتگی زندگی عمل به آموزه‌های لوییز هی کمک خوبی به زندگی بهتر باشه. ممنونم از معرفی کتاب قلب

پاسخ
نگارا گیسو

چه جالب! اتفاقا چند سال پیش که من این کتاب عالی رو خوندم اولین چیزی که به ذهنم رسی این بود که نظر یک پزشک رو راجع به این کتاب بدونم، آیا پزشکان هم به ماورائ الطبیعه اعتقاد دارند؟ و اینکه برای هر درد و مرضی در بدن یک دلیل روحی وجود داره؟

پاسخ
گیس گلابتون

پزشکان هم مثل بقیه آدمها هستند. بعضی به ماورالطبیعه معتقدند و بعضی نیستند. البته ماورالطبیعه با دلایل روحی بیماری متفاوت است و بله! پزشکان به دلایل روحی بیماری ها معتقد هستند. ما یک مبحث علمی تحت عنوان سایکوسوماتیک در پزشکی داریم. البته همه پزشکان به حرفهای لوییز هی اعتقادی ندارند. از طرف خودم بگویم که من به ماورالطبیعه معتقدم و به وجود دلایل روحی بیماری های جسمی معتقدم و کاملا به حرفهای لوییز هی باور دارم.

پاسخ
نگارا گیسو

از پاسخ شما متشکرم
گل
من هر وقت دچار یک بیماری میشم، سریع به این کتاب رجوع میکنم. به نظر من این کتاب مثل یک دایره المعارف در هر خونه ای موجود باید باشه.

پاسخ
FARZANEH-M

سلام گیس گلابتون جان، امیدوارم حالتون خوب باشه.
میخواستم ازتون درمورد رمان هایی که میخونید عنوان چندموردشو بپرسم. کدوم هارو بهم پیشنهاد میکنید به عنوان یه دختر جوان حتما بخونم وآگاهی دهنده ست؟
خیلی ممنون از شما

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. من 76 کتاب و فیلم در این سایت معرفی کرده ام. آیا آنها را مطالعه کرده یا تماشا کرده اید؟

پاسخ
FARZANEH-M

مرسی
بله البته تعدادی از اونایی که معرفی کردید تماشا کردم و بعضی از کتابهارو هم بنا به پیشنهاد شما مطالعه کردم. راستشو بخواید برای یکی از دروس دانشگاه باید رمانی ادبی خوانده و خلاصه نویسی و نقد کنم. اینطور که من تحقیق کردم بسیاری از رمانها درون مابه ی ناامید و شکست خورده دارند که من دوست ندارم اونهارو انتخاب کنم. این شد که گفتم از شما که در این زمینه آگاهترید بپرسم تا علاوه بر تحقیق و نمره گرفتن در درس مربوطه به آگاهی خودم هم اضافه کنه.
حالا در این مورد میتونید کمکم کنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

قولی نمی دهم دوست گرامی. مطمئنم شما می دانید چقدر سرم شلوغ است. شاید نتوانم در انجام تکلیف درسی شما کمک کنم. سپاسگزارم که درک می کنید.

پاسخ
ziba20

من امروز این کتابو خریدم
و شروع کردم به خواندن
در کنار کتاب 4 اثر از فلورانس اسکاول شین
انشاالله که بتونم به کار بگیرم و ....

پاسخ
FARZANEH-M

گیس گلابتون جان،
خواستم ببینم اون جمله ی تاکیدی که درمورد دردشونه و گردنتون استفاده کردین مفید بوده؟
آخه راستش من این کتابو خوندم ولی اوضاعم به هم ریخته تر شد... باید ادامه بدم که اثرش رو ببینم؟ شایدم از راه درستش انجام ندادم؟

پاسخ
گیس گلابتون

برای من معجزه آسا بود

پاسخ
elham1987

گیس گلابتون عزیز من چون شاغلم و از اصفهان باید بیام نتونستم 14اردیبهشت تهران باشم که بتونم از نزدیک ببینمت. اما به جاش 12 اردیبهشت رفتم نمایشگاه و تمام کتاب هایی که معرفی کرده ای رو خریدم. همشون عالی و فوق العادن. اگه میتونستم همه کارهامو تعطیل میکردم و فقط میشستم کتاب میخوندم. ممنونم ازت :-*

پاسخ
گیس گلابتون

خوب کاری کردی. اگر من فقط شش ماه از عمرم باقی مانده باشه، فقط می خوانم و می نویسمقهقهه

پاسخ
TT

سلام خانم دکتر ، من کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاولشین را هم خیلی دوست دارم و توصیه می کنم همه بخونن . شادباشید

پاسخ
لی لی کوچولو40 ساله

من همین امروز این درد را داشتم و دقیقا" داشتم جملات کتاب خانم لوییز هی را تکرار میکردم خیلی از این کتاب جواب گرفتم که مثل معجزه برام بوده عاشق این جمله شدم که من مشتاق تغییرم من مشاقم که رها کنم من رها میکنم و ...

پاسخ
اکرم

سلام کتابی که معذفی کردید رو یکی از دوستانم به من سال گذشته هدیه داد و تمام زندگیم را دستخوش تغییر کرد، عالیست اگر هزار بار هم خوانده بشود می توان هنوز مطلب قابل تامل پیدا کرد، من قبل از این کتاب درونم چنان غوغایی بود که در حال انفجار بودم با وجود ظاهر موقری که داشتم اما حالا حتی زندگی هم بهتر شده، مشکلات دیگه مسایلی برای از پا دراوردن من نیستن بلکه مسایلی هستند که باید ازشون چیزی یاد بگیرم و با تجربه شیرینی از آنها عبور کنم.آرزو می کنم برای همه اونقدری که برای من مفید بوده کارایی داشته باشه.

پاسخ
گیس گلابتون

سمان جون، جواب می دهد! حسابی!

پاسخ
سمان

اناهیتا جونم با این سیستم خوب شدی؟الان 2زاریم افتاد منم 2 سال کمر درد کشتتم ینی منم مشتاقم به درد کشیدن؟خعلی عجیبه

پاسخ
آسمونی ها

خیلی مشتاق شدم که این کتاب رو بخونم

پاسخ
خانمی

کتاب پی دی افش رو گرفتم . چندتا دیگه هم گرفتم . هنوز نخوندم ... این تیکه ای که نوشتی خیلی خوبه ... من هم مشتاق شدم مشتاق خوندن کتاب و رها کردن چیزهایی که رها نمیکردم! گیس گلابتونم هوووووووووووووووورا ! پیش به سوی شفا ...

پاسخ
مريم م

چه جالب گيسو جان تو كلاس بهار حقيقي هم خيلي اين نكته گفته شد و واقعا موثره اميدوارم زودتر خوب شي راستي مطلب جديد گذاشتم جالبه خوشحال مي شم بخوني www.newartist.blogfa.com

پاسخ
مژگان

سلام خانوم دکتر عزیز امیدوارم که بهتر شده باشید .طبق معمول نوشته هاتون سرشار از زیبایی هستن...خانوم دکتر جون من هم مثل شما عاشق این کتابم ولی هنوز رکورد صد بار رو نزدم... میخام کتاب معمار سرنوشت خود باشید رو پیشنهاد بدم اثر وین دایر عالیست...

پاسخ
پگاه

کم صبری وبی طاقتی روشی برای مقاومت در مقابل تغییر است....فک کنم خیلی به این جمله نیاز داشتم مرسی...

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet