ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

عادتها و معرفی ها
1399/02/02 09:19

عادت اردیبهشت: تکونش بده!

نویسنده: خانم سارا صلاحیان


برای اینکه بتوانیم مثبت اندیش باشیم و شادمانه زندگی کنیم، برای داشتن شغل بهتر و پول بیشتر، برای ساختن روابط بهتر با اطرافیانمان، برای خودسازی و بهره‌مندی از هدیه زندگی، باید بدنی سالم و نیرومند داشته‌باشیم.

 برای حفظ و ارتقا سلامت بدن، 5  موضوع اصلی  وجود دارد:

  1. داشتن تحرک بدنی منظم و مناسب
  2. خوردن غذای مناسب و کافی
  3. خواب و استراحت کافی
  4. انجام معاینه و آزمایش‌های پزشکی منظم
  5. تقویت مغز و قوای ذهنی

 

من تصمیم گرفتم که علاوه بر رسیدگی به جنبه‌های مختلف زندگیم، امسال را به بهشتی برای بدنم تبدیل کنم، یعنی بهترین وضعیت را برای بدنم از لحاظ سلامتی و نشاط بسازم. شما چه تصمیمی برای بهبود سلامتی و تندرستی خود گرفته‌اید؟

 

عادت اردیبهشت ماه "داشتن تحرک" است. در این ماه هر روز 15 دقیقه ​تحرک خواهیم داشت.

 

من پیاده‌روی را پیشنهاد می کنم. پیاده‌روی ساده‌ترین نوع  ورزش و تحرک است که اگر به صورت منظم انجام شود، خطر ابتلا به فشار خون، کلسترول بالا و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد و باعث بهبود سلامت قلب و عروق می‌شود. همچنین پیاده‌روی در مقایسه با  دویدن و ورزش‌های حرفه‌ای خطر کمتری در ایجاد آسیب‌های ورزشی دارد. بعضی تحقیقات نشان داده‌اند که پیاده وری باعث افزایش سطح شادمانی و حتی باعث افزایش بهره وری در کار می‌شود.

 

یکی از دلایل تاکید من بر پیاده‌روی این هست که در پیاده‌روی با بدنمان کلنجار نمی‌رویم و بدن را در معرض فشار و استرس قرار نمی‌دهیم (مثل ورزش‌های استقامتی و لیفتینگ) بنابراین بدنمان بجای اینکه تحت فشار مقاومت کند و بخاطر سختی‌هایی که بهش تحمیل می‌کنیم، در مقابل ما قرار بگیرد، در عوض با ما همراهی می‌کند و نتیجه  این همراهی نشاط ذهن و بدن هست (مثل حالتی که در ایروبیک و رقص به وجود میاد)

 

پس در اردیبهشت ماه به نکات زیر توجه می‌کنیم:

  • در اریبهشت ماه برنامه می‌ریزیم که تقریباً در ساعت مشخصی از روز پیاده روی کنیم. این زمان مخصوص لذت بردن از پیاده‌روی باشد نه فکر کردن به غذای روی اجاق گاز و حرف نامربوط رییس‌مان و ...

     

  • هنگام پیاده‌روی، نفس‌های عمیق می‌کشیم. طعم اکسیژن را در هر دم و بازدم خودمون حس می‌کنیم.

     

  • طول مسافت یک پیاده روی 15 دقیقه‌ای به طور متوسط حدود 5/1 تا 2 کیلومتر است. مسافت پیاده‌روی بستگی به سرعت حرکت و توانایی شما دارد که این توانایی هم وابسته به سن‌، جنس، سابقه ورزشی و سابقه پیاده‌روی است. سرعت پیاده‌روی را براساس میزان توانایی خود و از آن مهمتر میزان لذتی که از پیاده‌روی دریافت می‌کنید، تنظیم کنید. هرجا متوجه شدید که دارید خسته و اذیت می‌شوید، سرعت خود را کم کنید و آرام‌تر راه بروید.

     

  • در هنگام پیاده‌روی مراقب وضعیت سر و گردن خود باشیم. برای اینکار سعی کنید چانه موازی با سطح افق باشد اگر به فضای مقابل خود نگاه کنید، وضعیت گردن و سر تنظیم می‌شود.

     

  • هنگام پیاده روی سعی می‌کنیم عضلات بدن در حالت آزاد و ریلکس باشند. سعی نکنید سیخ و عصا قورت داده راه بروید. شانه‌ها، عضلات گردن و فک، کمر و پاها، همه در حالت رها و آزاد باشند. اینقدر رها که در قدم بعدی پرواز کنید.

     

  • توجه کنید! هدف ما از پیاده روی در نهایت بهبود کیفیت زندگیمان است، پس نکته اصلی در پیاده‌روی داشتن حس خوب و لذت بردن است سعی کنید پیاده‌روی را به فعالیتی لذت‌بخش و نشاط‌آور تبدیل کنید و در هنگام پیاده‌روی، طعم شیرین هر قدمی که برای ساختن زندگی زیباتر برمی‌دارید را حس کنید و از بابت آن سپاسگزاری گنید.

 

 

نویسنده: سرکار خانم سارا صلاحیان

سارا، یک ورزشکار حرفه‌ای است. راهنمایی‌های او ریشه در سالها ورزش حرفه‌ای دارد. خوشبختانه او برخلاف اکثر ورزشکاران حرفه‌ای، کاملاً هوای غیرورزشکاران را دارد و راهنمایی‌های کاربردی و مناسب برای امثال من (گیس گلابتون)دارد.

 

چند کلمه از گیس گلابتون

نوجوان که بودم یک آهنگی سر زبان‌ها بود:

Move it! Move it! Shake it! Shake it!

 

یعنی: تکونش بده! تکونش بده! بلرزونش! بلرزونش! در ماه اردیبهشت قرار است عادت کنیم تن و بدنمان را تکون بدیم و بلرزونیم!

 

اگر نوجوان یا جوان هستید، هرچه زودتر عادت ورزش کردن روزانه را در خود ایجاد کنید تا هیکلی زیبا داشته باشید. خوش‌هیکل‌ها، خیلی جذاب و خوشگل هستند، حتی بدون آرایش، بدون لباس‌های مارک‌دار گران، بدون تلاش و تقلا! وقتی با قامت راست، سر افراشته، مثل آهو در خیابان گام برمی‌دارید، همه نگاه‌ها بی‌اختیار به‌سوی شما برمی‌گردد.

 

برای ورزش کردن لازم نیست پولدار باشید. می‌توانید راه بروید، بدوید، در خانه نرمش کنید یا ... هر روش ارزان و مفید دیگری که صلاح می‌دانید. به نظر من اگر الان 16 تا 25 سال دارید، آب دستتان هست زمین بگذارید و ورزش کنید. حسابی هم ورزش کنید. آنقدر ورزش کنید که به ورزش کردن معتاد بشوید. اگر دو روز ورزش نکنید، بدن درد بگیرید. خواهر خوش هیکل من، اینطوریاس. حیف که من از جوانی این عادت را در خودم بوجود نیاوردم. فقط قوز کردم، کتاب خواندم و نوشتم.

 

اگر از مرحله جوانی قدری آن‌طرف‌تر رفته‌اید، برای حفظ سلامت بدن، ورزش کنید. ما آدم‌ها، از پیری و ناتوانی بیش از مرگ می‌ترسیم. وقتی عادت کنیم روزانه ورزش و نرمش کنیم، دوران کهنسالی ما به دوره‌ای درخشان تبدیل می‌شود. به جای آن که پیرزنی غرغرو و نالان از کمردرد و زانودرد باشیم، گیس‌سفیدی خنده‌رو خواهیم بود سرشار از خرد و آرامش.

 

سارا جون روی پیاده‌روی تاکید کرده‌اند و توضیحات مفصل و مفیدی ارائه دادند. من می‌خواهم عرض کنم هر ورزش و نرمشی که دوست دارید انتخاب کنید. به شرط آن که بتوانید با حداقل امکانات در خانه یا پارک اطراف خانه‌تان انجام بدهید. تصور نکنید اول باید لباس و کفش گران ورزشی بخرید و در باشگاه‌های گران‌قیمت ثبت‌نام کنید و سپس ورزش کردن را آغاز نمایید.

 

من صبح‌ها وقتی منتظر جوش آمدن آب برای چای هستم، نرمش می‌کنم. در طول روز هر یک ساعت از جایم برمی‌خیزم، قدری قدم می‌زنم و نرمش می‌کنم. آخر هفته‌ها هم یک‌ساعتی پیاده راه می‌روم.

 

یکی ممکن است روزی ده دقیقه با آهنگ شاد، از خودش حرکات موزون در کند. (چه کار خوبی! هم روحیه آدم بالا می‌رود، هم آفرودیت تقویت می‌شود و هم خوش‌هیکل می‌شود! یک تیر و سه نشان) یکی ممکن است پیاده‌روی را ترجیح بدهد. دیگری دویدن را. یک یوگا را دوست دارد. یکی شنا کردن را.  نرمش و ورزش دلخواهتان را انتخاب کنید و تکونش بدید و بلرزونید!

 

آیا با ما هستید؟ پس زیر این پست بنویسید: هستم!

 و بنویسید خیال دارید چه نوع تحرک دلچسبی را انجام بدهید

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

admin

من، گیس گلابتون، متعهد میشوم ماه اردیبهشت هر روز 15 دقیقه پیاده روی یا رقص داشته باشم.

پاسخ
سارانگ1

من سارا، متعهد میشم که در اردیبهشت ماه هر روز 15 دقیقه پیاده روی همراه با حس خوب داشته باشم...

پاسخ
royag

سلام بانو!

الان داشتم برنامه اردیبهشتم رو تعریف می‌کردم و کارهایی که می‌خواستم این ماه انجام بدم رو لیست کردم و مهمترین هاشو گذشتم توی جدول ستاره‌ها و خوب متأسفانه پیاده روی و رقص موند برای ماه بعد!

وقتی‌ دیدم شما عادت اردیبهشت رو پیاده روی گذاشتید تعجب کردم!

منم اینجا قول میدم روزی ۱۵ دقیقه از وقتم رو برای رقص یا پیاده روی بذارم:)

رویا

پاسخ
royag

راستی‌ ممنونم خانوم سارا بابت وقتی‌ که قراره به خاطر ما بذارید:)

پاسخ
ashoori79

چه پست خوبی تشکر از خانم سارا بابت زحمتی که کشیدند و از گیس گلابتون بخاطر اینکه این پست رو گذاشتند
من هم متعهد می شوم که روزی 15 دقیقه پیاده روی یا رقص داشته باشم و برای استقبال از این شادی که قراره به زندگیم اضافه بشه یک جفت کتونی مناسب ورزش برای خودم هدیه می خرم

پاسخ
gladmari
http://www.tedtalks.blog.ir

سلام گیس گلابتون. اتفاقا من الان داشتم فک میکردم که بیام سایت ببینم بعد از شکرگزاری عادت خوب اردیبهشت چیه؟ که دیدم شما گذشتین پیاده روی. من ماههای قبلی پیاده روی داشتم. اما الان پام پیچ خورده و تو گچه و نمیتونم عادت خوب این ماه رو انجام بدم. کلی حیف شدناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

انشاالله پای شما بزودی خوب میشود. به نظرتان با پای پیچ خورده میتوانید چه ورزشی و نرمشی را انجام بدهید؟ همان را متعهد بشوید. نظرتون چیه؟

پاسخ
shayesteh banoo

سلام گیس گلابتون عزیز دل منم به خودم قول میدم این هر روز 15 دقیقه پیاده روی حتما در ماه اردیبهشت که یکی از بهترین ماههای فصل خداست بذارم برای اینکه می خوام مسیر زندگیم به سمت ازدواج عالی سوق بدم قلب

پاسخ
laylun

سلام
اعتراف میکنم وقتی عنوان (عادت اردیبهشت) رو دیدم استرس گرفتم که عادت فروردین چی بود که من ندیدم و وقتی سپاسگزاری رو دیدم خیالم راحت شد :))))
اول اردیبهشت رو از دست دادم ولی از امروز متعهد میشوم که هر روز ۱۵ دقیقه پیاده روی داشته باشم و کفش های ورزشی ام هم عنصر جدانشدنی از کوله ام بشن که از هر موقعیتی بتونم استفاده کنم. شاید به رقص هم فکر کنم ولی قول نمیدم.
از خانم صلاحیان هم سپاسگزارم.لبخند

پاسخ
zj

سلام ، من زهرا متعهد میشوم درماه اردیبهشت هر روز 15 دقیقه پیاده روی داشته باشم.

پاسخ
heydary

سلام خانم دکتر عزیز
ممنون از شما و همینطور سارا جان که این مطلب خوب رو نوشتند، این مطلب رو دیر دیدم ولی
من هم از امروز متعهد می شوم هر روز 15 دقیقه پیاده روی همراه با حس شادی داشته باشم
شاد باشین

پاسخ
zahra_altafi

سلام
ممنونم از شما و از خانم سارا. من مدتهاست که روزانه حداقل 15دقیقه پیاده روی می کنم و خوشحالم که از این ماه دوستان زیادی این عادت خوب رو در خودشون پرورش میدن. برای همه تندرستی و شادی آرزو می کنم.

پاسخ
entertainment

سلاااااام
من معصومه متعهد می شوم از امروز روزی 15 دقیقه پیاده روی یا رقص داشته باشملبخند

پاسخ
سارانگ1

دوستان خوبم، به همه شما افتخار می‌کنم. هزارآفرین... انشالله امسال بهشتی برای خودمان می‌سازیم دیدنی!

پاسخ
moneymag
http://moneymag.blogfa.com/

سلام
چه جالب.من هم در بخش :چگونه سرحال و سرزنده باشيم" وبلاگم، دومين قدم را ورزش كردن گذاشته بودم و از همان زمان سعي مي كنم مسيرهاي كوتاه كاري را كه قبلا با تاكسي مي رفتم، پياده بروم.چه خوب حالا با اين تمرين هم همقدم مي شوم.

پاسخ
sahara57

سلام
یادمه استاد ورزش ما در دانشگاه می گفت: پیاده روی ورزش پیرزن هاست. و چه حرف اشتباهی میزد. تو این سالها چندین ورزش متوسط و سنگین رو امتحان کردم و همه رو بعد از مدت کمی کنار گذاشتم جز همین پیاده روی که الان 2 ساله به اعتیادم تبدیل شده و روزایی که نمی تونم طبق برنامه ام برم پیاده روی عین معتادا خمارم!

بهترین و بیشترین تاثیر رو در حفظ سلامتی و شادابی داره. ممنون به خاظر این عادت خوبی که برای اردیبهشت، این فصل عالی سال برای بیرون رفتن انتخاب کردید. مرسی سارا جون، ازت یاد میگیرمچشمک
منم متعهد میشم که هر روز حداقل 15 دقیقه پیاده روی داشته باشم.

پاسخ
بهنوش

عالیه! منتظر این پستتون بودم و خیلی خوشحالم که قرار هست تمرین های خوب و کاربردی سارا رو داشته باشیم.
من بهنوش متعهد میشم ماه اردیبهشت هر روز 15 دقیقه ورزش داشته باشم.
و آخر اردیبهش اینجا گزارش بدهم :-)

پاسخ
elhamkhanom

سلام
من قول می دم هر روز نیم ساعت پیاده روی کنم با همسرم
خیلی احساس خوبی می کنم. حس سلامتی و دوست داشتن خود

پاسخ
Lotus77

سلام
چه مطلب عالی ای. ممنون از سارای عزیز.
من عطیه متعهد می شوم ماه اردیبهشت هر روز 15 دقیقه پیاده روی با حس خوب داشته باشم. و از امروز هم شروع کردم

پاسخ
naria

سلام من ناریا هستم و مدتهاست خواننده خاموش شما هستم متعهد میشوم از امروز حداقل روزی یک ربع پیاده روی یا رقص داشته باشم.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام.چه پست بموقعی همین امروز با خودم فکر میکردم که این ماه یکی از زیباترین ماههای ساله و حیف آدم از طبیعت و هوای خوب بهاری واسه پیاده روی استفاده نکنه.من هر روز پیاده روی میکنم ولی تو محیط بسته اما از امروز متعهد میشم که این کارو تو هوای زیبای بهاری انجام بدم.

پاسخ
zhaleh

درود من zhaleh متعهد می شوم ماه اردیبهشت هر روز 15 دقیقه پیاده روی یا رقص داشته باشم
البته من از ماه قبل این کار رو انجام میدم و معمولا ربع ساعت می رقصم

پاسخ
sindrella

حیف که پست رو دیر دیدم
من سه ماه و دو روزه زایمان کردم
ان شاالله دوست دارم هر روز توی خونه هم که شده یک ربع پیاده روی کنمگل

پاسخ
گیس گلابتون

چرا حیف؟ تبریک میگم مامان شده اید. مبارکه. قدمش مبارک. نوزاد اردیبهشتی، عالیهگلگلگل

پاسخ
h@nieh.96

با سلام من هم متعهد میشم از این به روزی 15 دقیقه ورزش کنملبخند

پاسخ
perarin

سلام
من یاسمن متعهد میشم که روزی 15 دقیقه پیاده روی کنم.
میخوام رقص هم یاد بگیرم
ممنون گیس گلابتون عزیزم که باعث میشی تا ما در زندگیمون پیشرفت کنیم .خدا خیرت بده.

پاسخ
p_j_nodoost

من پروین هستم .متعهد میشوم در اردیبهشت ماه هر روز پیاده روی در فضای باز ،ترجیحا پارک نزدیک خانه مان داشته باشم و هفته ای دوبار استخر بروم و هر موقع تونستم با یه آهنگ شاد برقصم و از زندگیم لذت ببرم
من عاشق اردیبهشتم ،باید یه ماه بهشتی برای خودم بسازم
سارا جون دوست قشنگم بابت توضیحات عالیت ازت ممنونم
گیس گلابتون برنامه این ماه عااااالیه ممنووووون

پاسخ
Raha-gh

سلااااااام
هستم
هوراااا

پاسخ
بهار

هستم.وزنه بزنم.وحرکت کششی.پیاده‌روی. ممنون

پاسخ
nedada

من ، ندا ، متعهد میشوم روزی 15 دقیقه پیاده روی شادمانه و 15 دقیقه رقص داشته باشم !

گیس گلاب جان ! چرا من تخفیف 30 درصدی رو نمیگیرم ؟ تو سایت ثبت نام کردم کالا هم انتخاب کردم اما ...
و اینکه نفهمیدم از چه درگاهی این سوالم رو طرح کنم ! تبریک ثبت نام فروشگاه اومدااا اما تخفیف نه
مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. لطفا روی این لینک کلیک کنید:
https://goo.gl/jiR8i8

پاسخ
faazi

Hastam.

پاسخ
mail.fatemehgh2014@gmail.com

sسلام گیس گلابتون عزیز من در عادت این ماه با شما همراه هستم و پیاده روی را ترجیح میدمقلب

پاسخ
تکتم خانم

هستم.به خصوص که جدیدا حیاط دار هم شدیم

پاسخ
bita301

سلام گیس گلابتون عزیز. من،بیتا، از دیروز اول اردیبهشت 96 تمرینات ازدواج آسان رو شروع کردم و از امروز هم متعهد میشم که روزی 15 دقیقه پیاده روی کنم. امیدوارم اردیبهشت امسال بهترین اردیبهشت ماه زندگیم بشه. پیش به سوی شادی و سلامتی. قلبقلب

پاسخ
arezou79

سلام
چقدرخوب، منم میخواستم ورزشم رو ثبت نام کنم این مطلب رو که دیدم حرکات موزون رو هم بهش اضافه میکنملبخند

پاسخ
pegi79

سلام گيسو جون
عاليه اين عادت
من هستم

پاسخ
دختر دریا

سلام و وقت بخیر
مثل همیشه عااااالی و بی نظیر
من متعهد میشم از امروز روزی 15 الی 30 دقیقه هر روز برقصم و تبدیل به یک عادت همیشگی کنم

پاسخ
yosra

منم هستم, گلگیس گلابتون عزیز لطفا راجع به تقویت افرودیت هم مطلب بزارین
سپاس از لطفتون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. در این مورد مطلب گذاشته ام. لطفابا استفاده از جعبه جستجو آن را در سایت پیدا کنید

پاسخ
ال پیکاسو

من از 14 فروردین روزی 20 دقیقه پیاده روی را از مسیر برگشت از سر کار به خانه شروع کرده ام...
خیلی خوشحالم

پاسخ
شهناز 2

سلام علیکم ...منم هستم البته چن روزی هست که پیاده روی رو شروع کردم هر روز نیم ساعت ..همگی با هم پیش بسوی سلامتی و شادابی

پاسخ
سار

سلام گیس گلابتون عزیز...
چه حسن تصادفی... دقیقا از هفته ی پیش ورزش رو شروع کردم و امروز این پست شما را دیدم...
ورزش مورد علاقه من زومبا است... همان حرکات موزون خودمان...خنده موفق باشیم

پاسخ
مریم سیافی

من هم از اول اردیبهشت تصمیم گرفتم کمتر از ماشین استفاده کنم. برای رفت و آمد به محل کار، از مترو استفاده می کنم. اینطوری حداقل چند دقیقه در روز پیاده روی دارم و کمتر یه جا می نشینم. در یه حرکت موازی، میزان مصرف برنج رو هم در وعده های غذاییمون کاهش دادم. فکر کنم همین دو تا حرکت، باعث شدن شکمم صاف تر بشه.

پاسخ
Torne

درود به همه دوستای پر انرژی خودم مخصوصا خانم دکتر عزیز
من یه توپک با الیاف درست کردم میزنمش به درو دیوار اتاقم خیلی باحال همش باید دنبالش بدوم بگیرمش خیلی ورجه وورجه میکنه دوست داشتید اموزشش میدم درستش کنید

پاسخ
sepidarsepid

سلام
من در اردی بهشت ماه، صبح ها تقریبا 30 دقیقه پیاده روی کردم تا محل کار.
حلقه ی هولوهاپ خریدم و روزی تقریبا ده مین حلقه زدم.
طناب هم که از قبل میزدم البته نه روزانه.
دوستانی که طناب میزنید، روزی چند تا خوبه؟ من 40 تا میزنم دیگه نمی تونم بزنم!!!
کلا ماه خوبی بود.
ممنون گیس گلابتون جون.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنون از شما

پاسخ
فاطمه20

من متعهد میشم روزانه ورزش کنم و شادابی رو به جسم و روحم هدیه بدم. از فروردین باشگاه میرم یک روز در میون اما الان برای روزهایی که باشگاه نمیرم، رقص در نظر گرفتم.لبخند سپاس از مطالب خوبتونگل

پاسخ
positive mind

سلام سلام
من از امروز در راستای هدف اردی بهشت جان توی کلاسای یوگا شرکت میکنممم....صبحا ی مسیری رو تا شرکت پیاده روی میکنم،،، و از همه مهمترر اینکه میخوام تو کلاس رقص شرکت کنمم... البته با اندکی تاخیررقلب

پاسخ
مریم سیافی

سلام خانم دکتر چشمه علایی عزیز. پیشاپیش روز معلم رو خدمت شما معلم عزیزم تبریک میگم. امیدوارم همیشه شاد و موفق و تندرست باشید. من عاشق عادت اردیبهشت هستم. هر سال هم در این ماه زیبا، کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده می کنم و برای رفت و برگشت به محل کار هم از مترو استفاده می کنم.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم
درود بر شما. چه کار خوبی

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet