عضویت در سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
1395/09/01 06:29

ازدواج مثل آب خوردن آسان است!

از مرز چهل سالگی گذشته بودم. به عنوان یک پزشک جراح، موقعیت اجتماعی و درآمد خوبی داشتم. ولی یک سوال بزرگ ذهنم را درگیر کرده بود. همین سوال بی‌جواب باعث شده بود موفقیت‌های مالی، شغلی و اجتماعی‌ام در نظرم بی‌مزه و کمرنگ باشد. سوال این بود:

 

چرا نمی‌توانم ازدواج کنم؟!

 

 بسیاری از همسن و سال‌های من با مردان خوبی ازدواج کرده بودند و یکی دو تا بچه داشتند. بعضی‌ها فرصت کرده بودند طلاق بگیرند و برای بار دوم ازدواج کنند! ولی من حتی یک قدم به ازدواج کردن نزدیک نشده بودم. گویا ازدواج جن بود و من بسم الله. اگر مردی به من ابراز علاقه و درخواست ازدواج می‌کرد، من نسبت به او بی‌می‌ل و رغبت بودم. و برعکس اگر من از مردی خوشم می‌آمد، او هیچ اعتنایی به من نداشت و یا پس از دو سه جلسه ملاقات، غیبش می‌زد و خبری از او نمی‌شد.

 

لطفا دنباله مطلب را اینجا بخوانید

(روی نوشته بالا کلیک کنید)

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
tolo

سلام و خدا قوت خدمت گیس گلابتون غزیز من سه شنبه 13/3/95 کتاب ازدواج مثل آب خوردن است را خریده ام آیا ارسال شده است لطفا بگید کی به دستم می رسد. ممنون از مطالب ارزشمندتون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما 11 خرداد خرید کرده اید. 12 خرداد برای شما پست شده است. تا یک هفته باید به دست شما برسد. اگر اینطور نشد، لطفا ایمیل بفرستید یا با دفتر تماس بگیرید. متشکر میشم

پاسخ
mozhganbanu

سلام
درنوشته هایان فرموده اید که حداقل یکسال برای خود وقت بگذارید جهت تعیین زمان و روز عروسی
چرا که انجام تمرینات نزدیک بدوماه است
اما سوالی که ÷یش می آید اینست که انرژی و جذابیت در طول انجام تمرینات بالاست اما ب محض اینکه تمرینات تمام میشود یا قطع میشود افت میکند!!!!
چطور این انرژی و تاثیر، مداومت پیدا کند تا در گپ بین تاریخ اتمام تمرینات تا روز عروسی که مثلا شیش ماه بعد آن است انرژی افول نکند و تاثیرگذاری باقی بماند؟
آیا اصلا این افت جذابیت طبیعیست؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال خوبی است.
اگر بلافاصله پس از انجام تمرین، با مرد مناسب آشنا بشوید، قرار است شش ماهی با او رفت و آمد کنید. بعد برای مراسم ازدواج حاضر شوید. به همین دلیل دست کم به یکسال فرصت نیاز دارید

پاسخ
mozhganbanu

سلام خانم دکتر
صفحه سوالات رایج چرا بالا نمی یاد؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

شما عضو خبرنامه نیستید؟ من در یک ایمیل فوری توضیح دادم. لطفا آن ایمیل را مطالعه بفرمایید

پاسخ
Dena85

سلام طاعات قبول
منم بالاخره این کتاب خریدم.من چندسال پیش وقتی ارشد میخوندم این سایت دیدم ولی نمیدونم چرا پبگیرش نشدم.ولی نمیدونم چی شد باز این سایت دیدم ولی الان به طور جدی پیگیر ازدواجم.مطمئنم بزودی میام خبر خوش میدم.پیش بسوی عروس شدن.دوستتون دارم خانوم چشمه علایی عزیز

پاسخ
گیس گلابتون

انشااللهگل

پاسخ
Behkameh-71

سلام من نمیتونم این کتاب رو از طریق پستی بخرم فایل پی دی اف این کتاب برای دانلود روی سایت هست؟ لطفا جواب بدین خیلی وقته منتظرم مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله پی دی اف کتاب هم در سایت موجود است.

پاسخ
Tolo

سلام گیسو جان من تمرینات کتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است رو یک بار انجام دادم اما تا آخر نتونستم تمامش کنم حالا برای بار دوم دارم انجام میدم میخواستم ببینم میتونم مرحله خانه تکانی را فقط 4روز انجام بدم میخوام که برای روز دهم به محرم نخورم تا بتونم خیلی خوب انجامش بدم ممنون میشم پاسخ بدی .

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. خانه تکانی را کوتاه نکنید. طولانی تر کنید. ولی کوتاه نکنید.

پاسخ
Tolo

سلام گیس گلابتون عزیز ممنون از اینکه وقت میگذاری و به سوالاتمون پاسخ میدی من سه تا سوال دارم
1-فرمودید تمرین خانه تکانی رو کمتر نکنم بیشتر کردنش تا چند روز اشکال نداره؟
2-ایا پاکسازی روح با تمرینهای کتاب ازدواج... تناقض داره؟
3-ایا کتاب پاکسازی روح برای تمرین دوست داشتن خود موثر است ؟(برای درمان افراد مهر طلب)
باز هم ممنون به خاطر تمام مهربونیات

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز، سعی کنید روزهای تمرین را کم و زیاد نکنید. دوست قبلی می خواست به بهانه عاشورا تمرین را کوتاه کند که کار خوبی نیست. از طرفی طولانی کردن تمرینات هم کسل کننده است.
بهتر است قبل از شروع تمرین ازدواج، پاکسازی روح انجام دهید.
پاکسازی روح، درمان مهرطلبی نیست چون مهرطلبی بیماری نیست. تیپ شخصیتی است.

پاسخ
مریم سلطان

سلام گیسو جان
من از یک سال پیش چند بار تمرینات کتاب را انجام دادم ولی هیچ نتیجه ای نداشت بنظرتون باز هم انجام بدم یا .......حتی اون فایل صوتی رایگان راهم که گذاشتین گوش کردم . الان بنظرتون چیکار کنم

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، آیا یازده سوال رایج را که در این پست نوشته ام، مطالعه کرده اید؟ پاسخ شما در این سوالات است. پاسخ سوال نهم. حتی متن آن را هایلایت زرد کرده ام. آیا ملاحظه فرمودید؟

پاسخ
zahraeizi

سلام گیس گلابتون عزیز
چند روزه کتاب ارزشمند
شما رو تهیه کردم.
یه سوالی دهشتم ازتون.
من امکان دسترسی به
عکسهای عروسی آشنایان رو
ندارم.میخواستم ازتون بپرسم
میشه که برای تهیه ی آلبوم
عروسی، عکسهای عروسی رو
از اینترنت تو گوشیم ذخیره
کنم و 21 روز تو گوشیم
به عکها نگاه کنم؟؟؟یا باید
حتما آلبوم کاغذی و تو
مقوا باشه؟؟اگه اینجوریه
میشه پیشنهاد بدین چجوری
این آلبوم رو تهیه کنم؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. آیا این پست را مطالعه کرده اید؟ من در این پست به یازده سوال رایج شما پاسخ داده ام. سوال یازدهم همین سوال شماست. می توانید جواب خود را مطالعه کنید؟

پاسخ
zahraeizi

سلام خانم دکتر مهربون
بله جواب سوالم رو پیدا کردم.
براتون آرزوی شادی همیشگی دارم.

پاسخ
zahraeizi

سلام خانم دکتر عزیز
میخواستم ازتون بپرسم که میشه
تو مرحله ی صورتی پوشی تو خونه
کاملا صورتی پوشید و بیرون فقط به
یه روسری صورتی اکتفا کرد؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

البته. قرار نیست پلنگ صورتی بشویم که.

پاسخ