عضویت در سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
1395/08/27 17:04

عادت آذر: تکرار جمله تاکیدی مثبت

ذهن ما دو بخش دارد: ذهن خودآگاه و ذهن ناخودآگاه

 

ذهن خودآگاه، بخشی از ذهن ماست که به آن اگاهی داریم و ذهن ناخودآگاه، بخشی از ذهن ماست که به آن آگاهی نداریم. جالب است که 90% ذهن ما ناخودآگاه است. یعنی ما از 90% انگیزه‌ها و آگاهی‌های خود بی خبر هستیم.

 

همه آدم‌ها دوست دارند، موفق باشند. همه آدم‌ها دوست دارند ازدواج موفق، روابط صمیمی و خوب با اطرافیان، شغل موفق، وضعیت مالی مناسب، سلامتی خوب و اندام متناسب داشته باشند. بعید می دانم شخصی اعلام کند: "من می‌خواهم و تصمیم گرفته‌ام آدم ناموفق و درب و داغانی باشم!" پس چرا تعداد آدم‌های موفق کم است؟

 

چون ناخودآگاه افراد موفق، برای موفقیت تنظیم و طراحی شده و ناخودآگاه اکثر آدم‌ها برای ناموفق بودن. شما خوانندگان فرهیخته سایت گیس گلابتون، همگی می‌خواهید شاد و موفق باشید. بنابراین بیاییم ذهن ناخودآگاه خود را برای موفقیت تنظیم کنیم. عادت این ماه به شما کمک می‌کند ناخودآگاه موفقی برای خود بسازید.

 

این ماه قرار است هر روز یک جمله تاکیدی مثبت را صد بار تکرار کنیم.

 

  • 1-یک تسبیح تهیه کنید.

     

  • 2-زمان ثابتی را برای تکرار جمله تاکیدی مثبت تعیین کنید. بهتر است، این زمان، صبح قبل از شروع کار روزانه و یا شب قبل از خواب باشد.

     

     

  • 3-جمله تاکیدی مثبت را صد بار تکرار کنید. با تسبیح آن را بشمارید تا شمارش صد بار ساده باشد.

     

     

    سؤالات رایج شما:

     

  • 4-چگونه جمله تاکیدی مثبت را تکرار کنم؟

     بهتر است جمله تاکیدی مثبت را با صدای بلند تکرار کنید. اگر آن را به صورت آواز و ریتمیک بخوانید، بهتر هم هست. اگر امکان بلند تکرار کردن وجود ندارد، جمله تاکیدی مثبت را زیر لب زمزمه کنید. از این کار لذت ببرید. تکرار جمله تاکیدی مثبت را به تقلا و جان کندن تبدیل نکنید، بلکه با آن خوش باشید.

     

  • 5-آیا لازم است هنگام تکرار جمله، متمرکز باشم؟

     خیر! فقط تکرار کنید. برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه نیازی به تمرکز و فکر کردن ندارد.

     

  • 6-من این جمله تاکیدی مثبت را در مورد خودم قبول ندارم. آیا اگر جمله تاکیدی مثبت را باور نداشته باشم، تکرار آن مؤثر است؟

سؤال خوبی است. ما می‌خواهیم یک داده جدید به ناخودآگاه خود بخورانیم، بنابراین طبیعی است که جمله تاکیدی مثبت را باور نداشته باشیم! فقط تکرار کنید و از تکرار آن لذت ببرید. همین! نتیجه این عادت خوب را چندین ماه بعد در زندگی خود خواهید دید. انتظار نداشته باشید با چند بار تکرار یک جمله تاکیدی مثبت زندگی شما زیر و زبر شود.

 

اول هر هفته در کانال تلگرام سایت یک جمله تاکیدی مثبت به شما معرفی خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم شما همان را تکرار کنید.

 

آدرس کانال تلگرام گیس گلابتون:

https://telegram.me/gisgolabetoon

 

اگر حاضر هستید همراه ما این عادت خوب را تمرین کنید، پایین همین پست بنویسید تصمیم دارید چه زمانی صد بار جمله تاکیدی مثبت را تکرار کنید: صبح یا شب؟

 

من اولین نفر هستم که اعلام می‌کنم: صبح!   

 

 

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
Maria

منم صبح !
آذرماهتون مبارک گیس گلابتون نازنین.

پاسخ
en_mahnaz

سلام، روز خوبی داشته باشید،متشکرم ازپست زیباتون، منم با صبح کاملا موافقم

پاسخ
Roya.knm

منم صبح قلب

پاسخ
marzi jon

سلام خانم دکتر عزیز
من شب قبل از خواب

پاسخ
raha622

من صبح رو انتخاب می کنمقلب

پاسخ
kavosh

سلام
عادت دوست داشتنی ای هست:-)
من دوست دارم شب جمله تاکیدی مثبت رو با آرامش تکرار کنم.

پاسخ
تکتم خانم

سلام روز بخیر
من هم صبح ها رو ترجیح میدم.
بابت تلاشتون برای بهتر شدن کیفیت زندگی‌ها واقعا ممنونم.

پاسخ
ملودي

منم قول ميدم از فردا صبح شروع كنم فكر كنم اگر 10 دقيقه زودتر بيدار شم ميرسم دوست دارم

پاسخ
ghorbani

با سلام واحترام
من واقعا سپاسگزارم كه شما هستيد و به من و امثال من آگاهي مي دهيد. واقعا خدا رو صدهزار مرتيه شكر مي كنم.
در صورت امكان اين عادت را مانند عادت ابانماه در تلگرام نيز ارسال بفرمائيد تا امكان ارسال مجدد آن براي عزيزانمان نيز فراهم گردد. با احترام فراوان

پاسخ
گیس گلابتون

بله. متشکرم. امروز در کانال تلگرام لینک مطلب پست شده است. توجه دارید که من بعضی مطالب را به صورت کامل در تلگرام قرار می دهم، اگر بخواهم همه مطالب را به طور کامل در تلگرام قرار بدهم، حقوق نویسندگی ام پایمال می شود. چون در ایران به حق نویسنده احترام گذاشته نمی شود.

پاسخ
ghorbani

چشم

پاسخ
Bita11

سلام
روزتون بخیر و شادی
من دوست دارم جمله تاکیدی رو شب موقع خواب بگم

پاسخ
pooran9181

منم صبح

پاسخ
soufie

سلام من شب را انتخاب میکنم

پاسخ
ghorbani

باسلام
من آخر شب را كه سكوت بيشنري دارم انتخاب مي كنم.

پاسخ
nazigh

سلام عزیزم
ایده تسبیح خیلی عالیه. چرا به فکر خودم نرسیده بود!!! من همیشه بعد از نماز ذکر میگم اگه بعد از ذکر یه تسبیحم جملات رو تکرار کنم اینجوری هم تمریناتو انجام دادم هم هیچ وقت فراموش نمیکنم. خیلی ممنونم از این پیشنهاد. میبوسمت عشقم

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلاااااام .وااای خداجونم این عالیه.من یه تسبیح مخصوص همین کار توی ماشین دارم .وقتی توی مسیر هستیم ذکر میگم و عبارات تاکیدی خویشتن دوستی رو میگم .الانم که عبارات تاکیدی مغناطیس پول هم اضافه شده.
من عاشق این تمرینتون هستم .هزار بار ممنونم خانم دکتر عزیزم.
من این تمرین خاص رو صبح انجام میدم.ماچ
منم صبح
من الان که دارم تمرینات

پاسخ
khatkhati

سلام روزتون بخیر
منم صبح

پاسخ
mahsasalari

منم صبح. البته اول باید جمله ی تاکیدی من صبح زود با طلوع آفتاب از خواب بیدار میشوم رو تکرار کنم فکر کنم. نیشخند
فقط یک سوال: هر روز یک جمله ی جدید؟ یا هرچند روز یک جمله ی تکراری و بعد از چند روز یک جمله ی جدید؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همانطور که در این پست نوشتم، هر هفته در کانال تلگرام یک جمله تاکیدی گذاشته می شود. هر هفته همان یکی را تکرار کنید.

پاسخ
ZariGoli

سلاااااام
چه عادت خوب و چقدر به موقع برای من!لبخند
من صبح بعد از نماز 100 تا عبارت تاکیدی رو ميگم. .. خیلی عاااالیه، سپااااااسگزارم قلب
و یه سوال:
برای شمارش از صلوات شمار هم ميشه استفاده کرد؟ یا اینکه استفاده از تسبیح دلیل خاصی داره و بهتره.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله می توانید از صلوات شمار استفاده کنید. حتی می توانید از انگشتان تان برای شمارش استفاده کنید که البته کار سختی می شه. در این تمرین، تسبیح مهم نیست، بلکه تکرار جمله تاکیدی اهمیت دارد.

پاسخ
marzi.sj

منم صبح تمرین میکنمتایید

پاسخ
f_abn

منم صبح
فقط تصمیم دارم محور جملهام دوتا چیز باشه یکی کاری که می خام انجام بدم ویکی ازدواج
قبلاً کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را خریدم،تاریخ عقد را 15دی انتخاب کردم.اما هنوز اتفاقی نیفتاده
اما
من امیدوارم
و سپاسگذارم از این پیشنهاد عالی

پاسخ
f_abn

من میتونم ی پیشنهاد هم بدم؟
اعضایی ک دوس دارن در کنال یک ایدی قرار بدیم(مثلاً ایدی خودتون یا یک ادمین را ک اگ بخاهید خودم مسئولیتش را ب عهده میگیرم)همه کسایی ک میخان ب اون فرد مشخص پیام بدن و ثبت نام کنن.بعد هر روز علاوه بر 100جمله تاکیدی، ده تا جمله دعایی برای یکی از دوستان هم بگیم
هر روز یکی را معرفی میکنیم و همه براش ده جمله مثبت و انرژی بخش میگیم. البته اگ موافقید بفرمایید چطور با شما هماهنگ کنم

پاسخ
naderat

سلام عزیزم
من شب قبل خواب

پاسخ
bahare.dadfar@yahoo.com


سلام و عرض ادب به خانم دکتر نازنین
منم صبح

پاسخ
شهناز 2

سلام علیکم ...این تمرینات جمعی عالیه .من ان شا الله صبح و ممنون

پاسخ
zohrehrassekhi

با عرض سلام و احترام و تشکر
ساعت دو بعد از ظهر

پاسخ
Hoda_ak

من شب رو انتخاب ميكنم.

پاسخ
آیریس 66

منم هستم . شب .

پاسخ
makky31

سلام
ممنون از مطلب عالیتون
منم سعی میکنم صبح انجام بدم

پاسخ
zhaleh

سلام گیسو جان و دوستان
منم شب قبل از خواب

پاسخ
anahid

قبل از خواب. مرسی گیس گلابتون عزیز

پاسخ
Faazi

Shab

پاسخ
r.e.amirali

سلام بانوو
من شبها قبل از خواب تکرار میکنم.
ممنون بابت همراهی ما .امیدوارم زودتر یاد بگیریم که خودمون خودمون رو شاد و سرشار از انگیزه کنیم...

پاسخ
sindrella

در طول روز گل

پاسخ
زهرا*

سلام گیس گلابتون عزیزم
منم صبح☺

پاسخ
mina00a

سلام.
صبح قبل از شروع فعالیت روزانه
ممنون

پاسخ
Madam

منم هستم.من شبها

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام خانم دکتر عزیزم .اگر چندتا عبارت تاکیدی مختلف در طول روز تکرار کنیم ضمیر ناخوداگاهمون هنگ نمی کنه؟نیشخندمتفکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد من برای این ماه، روزی یک عبارت است. ولی روزی سه تا هم می توانید تکرار کنید. با همان تسبیح که سه بخش دارد، می توانید یکمرتبه سه جور ذکر بگویید. بعد هم روزی سه بار این کار را تکرار کنید. ولی برای تازه کارها! فقط یک جمله تاکیدی و فقط روزی یک بار که ذهن تان خسته نشود.

پاسخ