عضویت در سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
1396/02/01 06:11

فروشگاه گیس گلابتون

 

برای دسترسی به محصولات و کلاس‌های گیس گلابتون لطفاً روی لینک زیر کلیک کنید:

فروشگاه گیس گلابتون

 

بلافاصله پس از عضویت در فروشگاه گیس گلابتون، یک کوپن تخفیف 30% دریافت می‌کنید!


نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
sahar.d

لبخند

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون. تبریک میگم بابت افتتاح فروشگاه. هم گرافیک خوبی داره هم متفاوت و جالبه. به امید موفقیت های بیشتر در آینده بغل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارمگل

پاسخ
Sahar_2292000

سلام گیس گلابتون عزیز
بابت افتتاح فروشگاه بهتون تبریک میگم
امیدوارم واستون خوش یمن باشه
واقعیتش من عضو فروشگاه شدم ولی کوپن تخفیف واسم ارسال نشد
کتاب ازدواج آسان رو بصورت دانلود خریدم و از این بابت خیلی خوشحالم و سپاسگزار
ولی امیدوارم که کوپن تخفیف شامل من هم بشه که بتونم در خرید بعدی ازش استفاده کنم
ممنونم از لطف شما

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. لطفا یک ایمیل به آدرس gisgolabetoon0@gmail.com بفرستید تا کوپن تخفیف را دوباره برای شما ارسال کنم

پاسخ
tina77

سلام.من میخوام یکی از محصولات فروشگاه رو خریداری کنم ولی موفق نمیشم لاگین کنممتفکر اسم کاربری من شامل عدد هم میشه وقتی تایپش میکنم جای لاتین فارسی نوشته میشه.نمی دونم مشکل از کجاست.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. فروشگاه جدید گیس گلابتون، یک سایت جدید است. آیا در آن عضو شده اید؟

پاسخ
لیلا جان

سلام گیس گلابتون. مبارک باشد.
من یه هفته منتظر افتتاح فروشگاه بودم. بعد از ورود مجبور شدم یه عضویت جدید ایجاد کنم و خرید کنم . الان محصول خریداری شده رو اشتباهی از روی سیستمم پاک کردم. چطور می تونم دوباره محصولی رو که یک بار خریده ام دوباره دانلود کنم. مشخصات عضویتی که باهاش خرید کردم هم یادم نیست. بسکه ذوق زده بودم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله برای خرید از فروشگاه جدید باید عضویت جدید بسازید چون در واقع یک سایت جدید است. لطفا یک ایمیل به این آدرس ایمیل بفرستید: info@gisgolabetoon.ir تا عضویت جدید شما را بررسی کنم

پاسخ
Sm_khadivi

سلام گیس گلابتون عزیز شما گفتید که به محض ثبت نام در فروشگاه کد تخفیف دریافت میکنید ،ولی من در ایمیلم فقط پیام خوش آمد گویی دریافت کردم ،میشه راهنمایی بفرمایید که چه قسمتی کد تخفیف رو میتونم ببینم؟سپاس فراوان .

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای دریافت کوپن لطفا روی این لینک کلیک کنید
https://goo.gl/jiR8i8

پاسخ
mehri

سلام گیسو جان
من تو فروشگاه ثبت نام کردم. با نام کاربری و رمز هم وارد میشم ولی کوپن تخفیف برام نیومده.
ممنون میشم بگید چطوری میشه کوپن بگیرم چون چندین محصولتون رو میخوام باهم خرید کنم.
ممنونمقلبگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. کوپن تخفیف این است:
new

پاسخ
mehri

ممنونم این رو تو کانال تلگرامتون دیدم ولی خب همین new کجا میاد یا کجا میشه گیرش آورد؟
برای من اصلا تصویر یا نوشته new نیومده

پاسخ
گیس گلابتون

دیدم که در همایش زن جذاب ثبت نام کردید. تبریک می گویم. انتخاب خوبی است. این کوپن برای ثبت نام همایش کار نمی کند. ولی برای بقیه محصولات آموزشی، پستی و دانلودی، هرچه که می خواهید انتخاب بفرمایید، سپس در سبد خرید، جایی که نوشته "اعمال کوپن" کلمه new را بنویسید. 30% تخفیف اعمال می شود. آیا توضیحاتم واضح است؟

پاسخ
لیلا جان

سلام گیسو خانم
من هنوز نمی توانم محصولی را که یکبار خریده ام دانلود کنم گاهی لینک دانلود فایل هست و دانلود نمیشه و گاهی اصلا لینک دانلود فایل محصول نیست
آیا اشکال از سایت است یا در دانش من!
ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ