مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
برای آقایان
1395/03/19 20:20

چگونه همسر دلخواه خود را پیدا کنید؟ - برای آقایان - شماره یک

خطاب به مردان سرزمینم

 

من یک خانم هستم و بخوبی می دانم چطور می توان دل خانمی را به دست آورد. می خواهم بنویسم، ولی می ترسم. می ترسم از این حرفها سوء استفاده کنید. دل دخترکان را بدست آورید و آنگاه بشکنید.

 

از طرفی دلم برای مردان ساده دل و مهربان سرزمینم می سوزد که ماه ها حسرت صحبت کردن با دختری را دارند، هربار او را می بینند آب دهانشان خشک می شود و قلبشان از تپش می افتد ولی جرات جلو رفتن ندارند. تا بالاخره روزی دختر، شادی کنان جعبه شیرینی به محل کار می آورد و خبر نامزدی خود را می دهد. نامزد او هیچ بهتر از شما نیست، فقط جرات کرده و قدم پیش گذاشته است.

 

 دلم برای مردان خوبی می سوزد که دل به دریا می زنند و پا پیش می گذارند ولی آنقدر بی دست و پا بازی درمی آورند که دخترک فرار را بر قرار ترجیح می دهد.

 

نمی دانم که چند نفر آقا اینجا را می خواند. شاید این وبلاگ زیادی زنانه باشد و حوصله مردان را سر ببرد. یا شاید تا بحال چیزی برای عرضه به آقایان نداشته است. نمی دانم. بهرحال فکر می کنم که به شما آقایان بدهکار هستم و این حرفها را می نویسم. می دانم که هدر نمی رود و به گوش شما خواهد رسید.

 

برای شما مردان سرزمینم می نویسم. ولی قول بدهید از این نوشته ها فقط برای بستن پیمان زناشویی استفاده کنید.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

نیکا

گلی جان من یکی از همان دخترکانی ام که بارها قلبم را شکستند. یکی از آن ها که هیچ بلد نبودم سیاست به خرج بدهم و مردها را با بی توجهی و بی محلی کردن بهشان به خودم جذب کنم!!!! یکی از کسانی که با یکرنگی کودکانه قلبم را می گرفتم توی مشتم و میگرفتم جلوی کسی که دوست می داشتم. نتیجه هر بار این بود که قلب ِ گرفته در مشت، می شکست. هر بار ... هر بار ... بند اول نوشته ات را که خواندم، ناگهان قلبم در سینه فرو ریخت... البته که نوشته های سرشار از مهرت تاثیر بی نهایتی در باز تر شدن دیدم به دنیا و مردها داشته است همیشه. اما فکر میکنم شاید لازم باشد کمی هم از آن درایت های دخترانه بعد از نوشتن این پست ، برای ما دخترها بنویسی... روی ماهت را می بوسم

پاسخ
saman

سلام من سامان متولد 66 مهندس مکانیک شاغل در عسلویه اهل حلال و حرومم اهل نماز روزه و هیئتم خوش اخلاقم از اول جوانی یابهتر بگم از دانشگاه،کم و بیش مورد توجه دخترها بودم اهل دوستی نبودم اما گاهی حسب کنجکاوی یا شاید وسوسه، چند دوستی کوتاه رو تجربه کردم عاشق نشدم،با این که ادم احساسی هستم رفتار دخترها همیشه من مایوس کرده از ازدواج و ... ممنون میشم اگه بتونید راهنماییم کنید

پاسخ
آنونیمو

دلم گرفت..!

پاسخ
حمید

ممنون گیس گلابتون. منتظر این قسمت بودم.

پاسخ
حامد

سلام از حرفای قشنگتون استفاده بردیم ممنون

پاسخ
ايمان

سلام خانم دكتر مهربان. كامنتي گذاشتم كه بگويم مردان هم به اين وبلاگ سر ميزنند. ديروز كه با همسرم به مطبتان آمديم آدرس اين وبلاگ را در ذهن سپردم تا سري به آن بزنم. خدا خيرتان بدهد كه با روي باز خالصانه سعي در كمك به جوانان اين اين مرز و بوم داريد، هر چند محدود و در حد اين وبلاگ.

پاسخ
الف سین

نیکا تنها نیستی... حرف دل من را هم زدی.......

پاسخ
asra

سلام گیسو گلاب من
چه حس مادرانه خوبی بهم میدی.مخصوصا الان که فضولی کردم و وارد این قسمت شدم بیشتر این حس بهم دست داد.
گیسو جونم چون نیتت خیره و چون اصن حدیث داریم الاعمال بالنیات ،نتیجه کارم ایشالا خیره به نفع و سعادت همه دخترها و پسرها.
تو رو خدا بنویس .تند تند بنویس .بگو تا این پسرک های جامعه مون بفهمن ما چی میخوایم.خیلی هاشون بی تجربه و کم اطلاع هستن.
یه خواستگار داشتم که اولش دیدمش با خودم گفتم ایشون اگه بتونه خوب حرف بزنه قابلیت این و داره که بره تو دلم.
اما ،امان از اون لحظه ای که دهن باز کرد!انقد هول و پراسترس بود که نفهمید چی گفت و یه طوری خودش و به من نشون داد که من با خودم گفتم ای داد بیداد این چقد ضعف شخصیتی داره !آخه هی بهم میگفت شما اگه کنار من باشی میتونی به من کمک کنی و من به همه چیز میرسم و کمکم کن و از این حرفا!
پس لطفا بنویس و بگو که برای دخترا مهمه که پسرها تو برخورد اول چه طوری حرف بزنن که همه چی هپی گو لاکی بشه.
دوستت دارم .تو قلبم یه جا هست که شما اون جایی.

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
morteza

با عرض سلام و ادب
فکر می کنم خیلی از زمان پستاتون گذشته باشه اما از سبک تفکر و نوشتاریتون لذت بردم و امیدوارم بتونم طی همین هفته تمام مطالبتون رو بخونم
در تایید حرف ابتداییتون باید بگم نمی دونم چرا همه ذهنیت ها به این سمت رفته که پسرها موجودات بی احساس و شیطان صفتی هستن و قصد گول زدن دختر ها رو دارن ؟؟؟!!!
مطمینا ما پسران بیشماری داریم که هدفشون تنها داشتن یک زندگی سالم و سعادتمند هستش اما در جامعه نمود کمتری دارن ، چرا ؟ چون بر خلاف ادم های غیر متعهد که توی کوچه و خیابان زیادن ، اهل کار و تحصیل و تلاشن و عموما توان ارتباطی خوبی ندارن و اکثرا در تنهایی و یا انتخاب های نا صحیح گرفتارن ...
ممنون از مطالب مفیدتون

پاسخ
شاینا

گیسوجان یک دوستی دارم که از خانواده ای روستایی که سالهاست ساکن شهر شده اند و وضع مالی خوبی دارند. دختر خوب و نجیب و هنرمند. گیسوجان اتاقش پر از آثار هنری اش است. استعداد فوق العاده ای در هنر دارد به طوری که با یکبار دیدن می تواند انجام دهد. پر است از ایده های نو و خلاقانه و حتی میز کارش را خودش طراحی کرد و سفارش ساختش را داد.
این دختر خواستگارهای زیادی دارد. اما افسوس که حتی یکی از آنها دلش را نتوانست به دست بیاورد. اگر از بحث تناسب بگذریم، خودش می گفت که وقتی خواستگارم به اتاقم وارد می شود هیچ توجهی به این همه آثار هنری که در اتاقم است نمی کند. حتی بعد از دو سه بار رفت و آمد اصلا نمی پرسند که اینها کار کیست آیا هنر تو است؟
دخترک در آرزوی پسری است که به هنر او ، به عشق او ، به درون و کنه او علاقه مند باشد.
همه ما دختران این را می خواهیم. می خواهیم که مرد از ظاهر عبور کند و علاقه مند به کشف سرزمین ناشناخته ذهن و روح ما باشد. عاشق استعدادهای و توانایی های ما باشد.تحسین ظاهری نمی خواهیم بلکه آرزومند آن هستیم که یک مرد قلبا ما را شایسته و تحسین برانگیز بداند. قند در دل ما آب می شود وقتی یک مرد نکات منحصر به فرد و بی همتایی که در وجود ما است کشف می کند، قلبا ما را تک می داند و تحسین می کند.
هر انسانی در نوع خود منحصر به فرد و تک است. و آرزوی قلبی هر زنی این است که این بیتا بودن و تک بودنش به چشم مرد بیاید و در قلب مرد ادراک شود.
می بینید آقایان محترم که به دست آوردن دل دختران نجیب این سرزمین چقدر ساده است ؟

پاسخ
شاینا

طرز برخورد آقا و خانواده اش در همان اولین آشنایی و حتی اولین باری که با تلفن با هم تماس می گیرند بسیار مهم است در به دل نشستن. من مثال خودم را برایتان می گویم خودتان قضاوت کنید.
ساعت ده شب بود و من در حال استراحت که خواهر خواستگارم زنگ زد. من عذرخواهی کردم و گفتم که الان هشیار نیستم و توان صبحت ندارم. اما این خانم نه تنها از بی موقع زنگ زدن عذرخواهی نکرد بلکه اصرار بر ادامه صحبت کرد.
از فوت دایی من نزدیک چهل روز می گذشت و هنوز اثراتش از خانه پاک نشده بود و مشکلات دیگر هم بود. اما آن خانواده نه تنها از ما نپرسیدند که چه موقع برای خواستگاری مناسب است و چه موقع آمادگی داریم بلکه یک روز بعد از تماس اصرار داشتند طبق خواسته آنها مراسم خواستگاری همان موقع برگزار شودچون یکی دو روز دیگر محرم بود. من گفتم اشکالی ندارد و شما راست می گویید. من هم شیعه امام حسین هستم و احترام قائلم. می توانیم روز پانزدهم محرم که مراسم های آیینی و رسمی تمام شده یکدیگر را ببینیم. اما باز هم با اصرار و پافشاری آنها مواجه شدم. برای همین مادرم گفت که بیرون خانه یکدیگر را ببینید.
فکر می کنید بیرون خانه خیلی با استقبال گرمی مواجه شدم ؟ خیر. آقای خواستگار بسیار گرفتار نیم ساعت وقت خالی داشت برای دیدن من.که تازه همان را هم به خاطر عدم هماهنگی اشتباهی رفت یک جای دیگر و دیر به سر قرار رسیدو در یک پارک هم را دیدیم. از سر و وضع وحشتناکش که بگذریم ایشان حتی یک قطره آب هم به من نداد. فقط انتظاراتش را از همسر آینده بیان کرد و گفت که می خواهد مثل دوران مجردی اش بعد از آمدن از سرکار وقتش را در کلاس های مورد علاقه بگذراند تا ده شب!وضع مالی اش خوب نیست ( مشخص است که چرا نه ؟) و انتظار دارد همسرش علاقه او به کلاس هایش را درک کند.
خیلی از آشنایی ها چه سنتی و چه مدرن با چنین شرایطی صورت می گیرد. بعضی آقایان می گویند از هرکس خواستگاری می کنند جواب رد می شوند و ده جا رفته اند و نمی دانند چرا جواب رد می شوند.امیدوارم توانسته باشم گوشه ای از علتها را بیان کنم.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet