مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1394/09/30 12:36

پیشنهاد پسران بسیار جوان تر به خانم

من بین سی تا چهل سال دارم. مرتب آقایانی ده پانزده سال کوچک‌تر، به من علاقه مند می‌شوند و پیشنهاد می‌دهند؟ چرا اینطوری است و من باید چه بکنم؟

 

هر هفته دست کم سه بار سوالی شبیه به این پرسش به دستم می‌رسد. چرا پسران خیلی کم سن تر از خانم‌ها به آن‌ها ابراز علاقه می‌کنند؟

 

آقایان به خانم‌های خیلی بزرگ تر از خودشان پیشنهاد دوستی یا ازدواج می‌دهند، زیرا:

 

1-    ظاهر خانم بقدری جوان است که کسی سن او را تشخیص نمی‌دهد.

اگر اینطور باشد، وقتی شما سن خود را بگویید، آقا فوری عقب نشینی خواهد کرد.

 

هنگامی که آقا به زبان می‌گوید: صورت شما اصلاً سن شما را نشان نمی‌دهد، ولی اصلاً جا نمی‌خورد و عقب نشینی نمی‌کند، یکی از دلایل زیر وجود دارد:

 

2-    رفتار شما با هم سن‌هایتان خشک و سرد است، ولی با مردان جوان راحت رفتار می‌کنید. پس آن‌ها به خود اجازه می‌دهند باور کنند، شما به برقراری ارتباط با آن‌ها علاقه مند هستید.

 

3-    شما به هر دلیلی، براستی به مردان کم سن علاقه مند می‌باشید و دوست دارید با مردان بسیار کم سال تر از خودتان رابطه برقرار کنید.

 

 

اگر دلیل دوم در مورد شما صادق است، به رفتار خود نسبت به مردان مناسب سن خودتان توجه کنید. با مردانی که خیلی جوان هستند، خیلی راحت برخورد نکنید. ممکن است آن‌ها پانزده سال از شما کوچک‌تر باشند، ولی بالاخره مرد هستند. حد رفتارتان را نگه دارید. برعکس توجه کنید آیا با مردانی که سنشان برای شما مناسب است، رفتار خوبی دارید؟

 

به شیوه لباس پوشیدن خود هم توجه کنید. گاهی اوقات من باید به خانم‌های نزدیک به چهل سال یادآوری کنم آن‌ها یک دختر دانشجو نیستند و لازم است قدری خانمانه، مطابق سن و مطابق موقعیت اجتماعی خود لباس بپوشند. بارها هم شنیده‌ام: من دوست دارم مثل دانشجوها لباس بپوشم! من مجبور می‌شوم بگویم: "ولی شما ده بیست سال است که دیگر دانشجو نیستید."

 

اگر دلیل سه در مورد شما صدق می‌کند، خب ... اگر او راضی است، شما هم راضی هستید، به فرد دیگری مربوط نیست. باربارا دی آنجلیس از همسر آخرش پانزده سال بزرگ‌تر است. هر دو از ازدواجشان راضی و خشنود هستند.

 

ولی... ولی ... جامعه ایران، جامعه سنتی است. خانواده‌ها به این راحتی به ازدواج شما دو نفررضایت نخواهند داد. اگر دوست دارید با آقایی ده پانزده سال کوچک‌تر از خودتان ازدواج کنید، از همان اول مطمئن شوید او قادر است با خانواده خود کنار بیاید. وگرنه ممکن است چندین سال با یکدیگر دوست باشید ولی هر وقت اسم ازدواج را پیش بیاورید، او خانواده‌اش را بهانه کند.

 

در چنین مواردی آن مرد جوان اصلاً تصمیم ندارد با شما ازدواج کند. بلکه مایل است دوستی برای رفع نیازهای جسمی و عاطفی خود داشته باشد. آن هم دوستی که نه تنها خرجی ندارد، بلکه پولی هم به آقا می‌پردازد. مراقب باشید که بازیچه دست کسی نشوید.

 

البته اگر راضی هستید، فقط دوست باشید، باز هم به خود شما مربوط است. با گفتن "من راضی‌ام، من راضی‌ام" به سرعت نسبت بهم محرم می‌شوید و منع شرعی هم نخواهید داشت.

 

ولی لابد شما نظر مرا در مورد ازدواج می دانید؟ من معتقدم روابط زن و مرد باید در حریم امن و مطمئن ازدواج رسمی شکل بگیرد تا احساس امنیت و اطمینان بین زن و مرد برقرار شود و رابطه ای متعهدانه برقرار گردد. شما می توانید عقیده دیگری داشته باشید و عقیده شما محترم است.

 

خلاصه می‌کنم: اگر مرتب مردان بسیار کوچک‌تر به شما پیشنهاد می‌کنند و شما از این موضوع ناراحت هستید، شاید شما مثل دختربچه‌ها لباس می‌پوشید و یا شاید با مردان جوان زیادی گرم و صمیمی رفتار می‌کنید.

 

پس مطابقشان و سن خود لباس بپوشید. از رفتار خودمانی با مردان جوان پرهیز کنید. با مردان مناسب سن خودتان، رفتاری گرم و دوستانه داشته باشید.

 

اگر دوست دارید با مرد کوچک‌تر از خود دوست باشید، انتخاب با شماست. شما حق دارید مطابق میل خودتان زندگی کنید، ولی احتمال ازدواج با مرد ده پانزده سال کوچکتر بسیار کم است. خود را گول نزنید.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

nazigh

راستش منم یه همچین مشکلی رو دارم. مدام پسرای ۱۰ سال از خودم کوچیکتر رو جذب میکنم چون هم خیلی کوچیک میزنم هم تو ناخودآگاهم رفته که مرد هم سن و سال خودم شادابی و جوونیه منو نداره. این مقاله به من کمک کرد متوجه اشکالم بشم و تلاش میکنم ناخودآگاهمو دوباره برنامه ریزی کنم.

پاسخ
shiri

خب ممکنه عده ای هم مشکله من رو داشته باشن ب نظرم اونا هم مثل من الان نمیدونند ک بهتره چکار کنند...

پاسخ
laeya

سلام من دختری ۴۰ ساله هستم که حدود یک سال و خورده ای با یه جوانی اشنا شدم و من در این رابطه از ابتدا هم قصد ازدواج نداشتم و بارها به اون تاکید کردم که اگر مبخواهید با هم دوست باشیم هیچوقت از ازدواج با من صحبت نکنید و ایشون هم قبول کردن و خیلی به هم دیگه نزدیک شدیم طوری که دوری همدیگر رو نمی تونیم تحمل کنی ایشون واقعا جوانی هست مطمن و مقید و هیچ ایراد و کمی ندارید نه از لحاط مادی و نه معنوی طوری که من واقعا بعضی مواقع احساس میکنم که یه تکیه گاه قوی برا خودم پیدا کردم و در کنار این همه بیشتر مواقع بهش هشدار میکردم که سعی کن زن زندگیت رو انتخاب کنی و اصلا به فکر من نباش .در اوایل دوستیمون سن خودش رو متولد ۶۷ معرفی کرد که با کلی بحث و گفتگو بلاخره من رو متقاعد کرد که باایشون دوست بمونم و همش میگفت که سن یک رقم هست و مهم شخصیت ادمها هست که بعدا به من این موضوع رو قبولاند ودر طی این یک سال و خورده ای ما دوتا با خوبی و بدیهای همدیگر عادت کردیم و بدجوری عاشق و شیفته ی همدیگر شدیم طوری که اصلا دوری یا ناراحتی همدیگر رو تحمل نمیکنیم ولی الان یه مشکلی که برام پیش اومده اینه که اون اقایی که من از تخم چشمام بهش اعتماد کردم بعد از این مدت خودش اعتراف کرد که سنش رو به من دوروغ گفته و او متولد ۷۲ هست و تنها صرف اینکه من رو بدست بیاره همیشه مدارکی که تاریخ تولدش رو نشون بده از من پنهان میکرد و الان من طوری شدم که اعتمادم رو تمام و کمال از همه عالم بریدم و با این همه این اقا نمیخواد از من جدا بشه البته ناگفته نماند منم نمتونم ازش دور بشم ولی دارم خودم رو تنبیه میکنم که چرا من اعتماد کرد😔😔😔😔 و این مورد خیلی من رو ازار میدهد و روز و شبم رو از من گرفته میخوام به من راه حل بدید که چکار کنم چونکه واقعا احساس میکنم به من توهین شده😔😔😔

پاسخ
گیس گلابتون

آیا این تنها دروغی است که به شما گفته؟ یا دروغهای زیادی در کار است؟ اگر تنها دروغ است که خب... قابل بخشایش است. این قدر سختگیری نکنید، عشق ارزشمند است و گوهری کمیاب است، ولی اگر در کنار این دروغ متوجه دروغهای ریز و درشت شده اید، بهتر است به این علامت قرمز توجه کنید. نه برای قطع رابطه، بلکه گوشه ذهنتان داشته باشید که ایشان چندان قابل اعتماد نیستند.

پاسخ
laeya

و اینکه با توجه به سنی که داره من میتونم با اون ادامه بدم ؟اخه من قبلا از اینکه سن دقبقت رو بدونم هیچ مشکلی باهاش نداشتم ولی الان که متوجه شدم و یخورده ازش دور شدم هی دنبال اشکالاتش میگردم و هی میگم اره پس اون حرکتش یا اون رفتارش پس بخاطر سن کمش بود با اینکه واقعا رفتار و قیافه اش اصلابه سنش نمیخورد و اگر خودش هم نمیگفت من عمرا متوجه نمیشدم و حالا که فهمیدم احساس و فکرهای بدی بهم دست میده و خیلی احساس حقارت و کوچکی میکنم و واقعا فکر میکنم که یه شوگر مامی بودم 😔😔😔 ولی با این همه نمیتونم ازش دور بشم چونکه واقعا عشق و ارامش درونم را در این پسر پیدا کرده بودم 😒😒ممنون میشم راهنماییم کنید که چه کنم🙏🙏🙏

پاسخ
گیس گلابتون

من نمی توانم درباره رابطه شما بر اساس دو سه کامنت نظر بدهم که ادامه بدهید یا خیر. هیچ مشاوری نمی تواند. پیشنهاد می کنم مشاوره دریافت کنید یا با من یا با هر شخصی که صلاح می دانید.

پاسخ
Romi

۱۲ سال کوچیکتر که اسمش شوگر مامی نیس میتونم بپرسم تو اینمدت تو رابطه اون خرج میکرد یا شما با دنگی؟

پاسخ
laeya

گفتم اطمینانم خیلی بهش کم شده و لی من با توجه به این یک سالی که باهاش بودم این یک خطای بود که ازش دیدم و بخاطر همین خطا من الان دو هفته است باهاش ارتباطی ندارم و هم دارم داِون میشم هم اون چونکه مکرر تماس میگیره و من رد میدم و پیام میده من جواب نمیدم نمی دونم چکار کنم گفتم فرصت میخوام که با خودم تنها باشم تا خودم رو پیدا کنم ولی اون مکرر میگه که تو داری از من دور میشی که من رو فراموش کنی نه اینکه فرصت خودشناسی میخوای و قسم خدا و پیامبر و عشقمون رو میکنه که من جز این دوروغی که در طی این یک سال و خورده ای که روز و شب عذاب وجدانش رو هم کشیدم و اونم تنها بخاطر از دست ندادن تو بود هیچ دوروغ دیگه ای بهت نگفتم 😔خواهش میکنم که راهنمایی کنید
که من چکار کنم و هر چی گفتید انجام میدم

پاسخ
دخترک پاییز

سلام... بعد از مدتها اومدم به سایت و با این مطلب مواجه شدم که برام جالب بود.
من جزء هیچ کدوم این گروه هایی که برشمردید نیستم اما بارها و بارها با همین مساله مواجه شدم. هر چند فاصله سنی اون آقایون بین 2 تا 7 سال بود و نه 15 سال... اما نه لباس پوشیدنم منافاتی با سنم داره، نه رفتارم با این افراد متفاوت و خارج از حد و چارچوبهای شخصیمه و نه تمایلی دارم که با این افراد که اغلب همکلاسی های من هستند، رابطه ای غیر از یک همکلاسی و دوست ساده داشتم باشم. مواردی بوده که من برخوردی جز سلام علیک معمولی با اون شخص نداشتم و تا چند وقت حتی متوجه نمیشدم اون شخص من رو زیر نظر گرفته... واکثراً پافشاری از طرف اونهاست که ثابت کنند این فاصله سنی مهم نیست! در حالیکه برای من مهمه.
اما یکی از اونها حرفی زد که برام جالب بود و نمیدونم چقدر مورد تائید باقی آقایون باشه یا حتی توجیه علمی داشته باشه.
ایشون معتقد بودند طبیعتاً پسرها توی رنج سنی 25 تا 30 از دخترهای همسن و سال خودشون خوششون نمیاد و جذب پختگی و سنگینی و متانت دخترهای بزرگتر از خودشون میشن. خیلی هم براشون مهم نیست این فاصله سنی و حتی اگه دختر سرسختی نکنه به ازدواج هم خیلی فکر میکنند. اما از 30 به بالا و خصوصاً 35 به بالا، برعکس متمایل میشن به دخترهای کم سن و سال (25-20 ساله) و تمایلی به همسن و سال خودشون ندارند!
این برام عجیب بود ولی در واقعیت زیاد دیدم.

پاسخ
pushana

ولی من فکر میکنم حتی اگه خودشون واله و شیدا هم باشن و حتی ازدواج هم کنن بعد ازدواج حتی روشون نمیشه بکن این خانم از من بزرگتره و یا حتی توی رفتار هم از بعضی رفتارهای پخته که قبل ازدواج براشون جالب بود دیگه جالب نباشه چون احساس آدم بعد چند ماه رسیدن به هم تغییر میکنه.

پاسخ
گیس گلابتون

این مطلب در مورد بعضی آقایان درست است. آنها تمایل دارند که با خانمی پخته تر از خودشان "رابطه" داشته باشند.
ازدواج نه!
اگر برای شما این موضوع مهم است، به خواسته خودتان توجه کنید. کاری به خواسته دیگران نداشته باشید.

پاسخ
pushana

منکه آخرش سر به بیابون میذااارم. من همه مدلی دارم وای خدااا .لباس گاهی رسمی می پوشم و گاهی اسپرت بسته به هوای فصل یا جایی که میرم. ولی فکر کنم شاید گاهی با اونا که خیلی کوچیکن راحت برخورد میکنم. و این دلیلش باشه و وقتی پیشنهادو میشنوم باز هم یکه می خورم. البته همه اولش فکر می کنن من سنم کمه حتی گاهی فکر میکنن از خودشونم کوچیکترم!ی بار که طرف بهم گفت ینی نمیتونستید یه دروغ بهتر برای دور کردن من بگین و سنتونو بهانه می کنین؟!نمیدونه آدم ذوق کنه یا ناراحت بشه. ولی خیلی هم راحت برخورد نمیکنم که جلف باشه ها!

پاسخ
sahara57

منم یکی از کسایی هستم که این سوال رو پرسیدم، من درمورد مردهای همسن و سالم خیلی گارد بسته ای دارم و دائم با احتیاط و خجالت باهاشون برخورد می کنم در حالیکه با دانشجوهام طوری برخورد می کنم انگار داداش کوچیکم هستن. الان متوجه شدم، باید سعی کنم اعتماد به نفسم رو توی ارتباط با مردهای همسن و سال بالا ببرم پلک

پاسخ
salimi

مسئله دیگه هرم سنی در ایرانه. متاسفانه رشد جعیت در دهه شصت و هفتاد نامتناسب بوده. به همین دلیل بسیاری از پسرهای دهه هفتاد و بسیاری از دخترهای دهه شصت بدون همسر می مونند مگر اینکه همه با همسن خود ازدواج کنند که یان هم در فرهنگ ما پذیرفته نیست. به همین دلیل بعضی از پسرها به ازدواج با دختران بزرگتر از خود ترغیب می شوند.
شخصا فکر میکنم اختلاف سنی در حد دو سه سال مشکل ساز نیست. ولی بیشتر از این حد در جامعه سنتی ایران مشکل ساز خواهد بود.

پاسخ
salimi

گاهی وقتها هم این موضوع ریشه روانی داد. مثلا پسری که بدون مادر یا جایگزین مادر بزرگ شده در جوانی دنبال کسی میگردد که این نقش را برایش انجام دهد. مثل فیلم شام اخر. در مورد دخترهایی که بدون پدر بزرگ می شوند هم همین مطلب صادق است. گاهی یان افراد نیاز به روانکاوی و مشاوره دارند.
به هرحال این ازدواج احتمالا دوامی نخواهد داشت.

پاسخ
sh_sedy

گيسوي عزيزم حرفهايت كاملا درست است براي من هم اخيرا پيش امده! پسري كه هشت سال از من كوچكتر است به من ابراز علاقه ميكند حالا كه فكر ميكنم ميبينم به خاطر سن كمترش احساس راحتي بيشتري با او داشته ام.
دوست عزيزم من از درگيري احساسااتم در اين بين ميترسم ميترسم كه با وجود او به ديگران بي توجه بشم و موقعيت هاي مناسب ديكر را از دست بدهم هرجند كه شايد تا الان هم همين اتفاق افتاده است البته او پسر بسيار خوبي است و من هم او را دوست دارم ولي از ازدواج حرف نمي زند و من از اينده بيمناكم.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet