مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1394/03/15 15:17

آنچه در گردهمایی ازدواج مدرن یا ازدواج سنتی؟ گذشت-3

 بخش دوم را می توانید اینجا بخوانید

تعداد آقایان شرکت کننده در گردهمایی کم بود. سه تا دعوت شده بودند یعنی آقای علیپور، پدرم و همسرم. چهار تا ثبت نام کر ه بودند که یکی از ثبت نامی‌ها هم نتوانست در گردهمایی شرکت کند. من خانم‌ها را تشویق کردم خود را به همسرم، پدرم و آقای علیپور معرفی کنند تا خجالتشان از ارائه کارت ویزیت بریزد.

 

95% شرکت کنندگان در گردهمایی، تمرین عملی رد و بدل کارت ویزیت را بسیار مفید ارزیابی کردند. یکی از دوستان حلقه هدف برایم نوشت:

 

توی بازی که انجام دادید، دیدم افرادی با تحصیلات بالا و موقعیت‌های اجتماعی فوق العاده ای که دارند در مورد معرفی خودشان اعتماد به نفس پایینی دارند و چقدر خجالت می‌کشند .
کاش می‌شد این مهارت‌های اساسی را به همه یاد داد .
این یک جمله واکنشی بود از سمت من -با ای کاش شروع شده- و یک پیشنهاد برای کارگاه‌های جدید شما ;-)

 

سپس آقای شوشو ده دقیقه ای ما را مهمان یوگای خنده کرد. به حیاط رفتیم و مثل دیوانه‌ها خندیدیم و در پایان ده دقیقه خنده، این شادی را به کل دنیا هدیه کردیم.

 

دکتر کاتاریا، معروف به دکتر خنده می‌گوید: "به عقیده من این همه جنگ و خونریزی در دنیا، به خاطر درون ناآرام و ناشاد انسان‌هاست. اگر ما یاد بگیریم شاد باشیم، صلح و آرامش در دنیا حکمفرما می‌شود." 98% شرکت کنندگان از یوگای خنده لذت برده بودند و یکی از نکات مثبت گردهمایی را همین یوگای خنده نام بردند. به آقای شوشو گفتم: من سه ساعت و نیم حرف زدم، بعد یکی از مهم‌ترین نکات مثبت گردهمایی ده دقیقه یوگای خنده ای بود که شما اجرا کردید! فکرش را بکن!

 

سپس بخش دوم صحبت‌های من آغاز شد. در سمینارقبلی تعداد زیادی از دوستان دلشان می‌خواست، فرصتی برای مطرح کردن سؤالات خود و اظهار نظر در گردهمایی وجود داشته باشد. این بار  من مدت سخنرانی‌ام را به اندازه ای تنظیم کردم تا نیم ساعتی فرصت برای طرح سؤالات وجود داشته باشد. این بخش برنامه هم مورد استقبال شدید دوستان قرار گرفت.

 

 

90% شرکت کنندگان، نمرات ده، نه و هشت به گردهمایی دادند. این امتیاز برای من بسیار افتخارآمیز است. البته یک نفر نمره 4 و یک نفر نمره 5 به گردهمایی داد. آن‌ها نوشته بودند: انتظار داشتیم مطالب بیشتری بیان شود. متاسفانه توضیح آن‌ها مرا راهنمایی نمی‌کند چه درخواستی داشتند. امیدوارم دست کم یک جمله خوب در گردهمایی شنیده باشند. من متشکرم در گردهمایی حضور پیدا کردند و نظر خود را نوشتند. راستی یکی از دوستان نوشته بود، کاش پدرتان هم چند دقیقه حرف می‌زدند. نمی‌دانم. شاید بهتر بود پدرم هم صحبت می‌کرد. شاید لازم بود، آقای علیپور هم چند دقیقه حرف می‌زدند. نمی‌دانم.

 

از حال و روز خودم بگویم. استرس نداشتم، یک جورهایی گیج بودم. شاید به خاطر این که برای اولین بار جلوی همسر و پدرم صحبت می‌کردم. نمی‌دانم چرا. ولی گیج می‌زدم.



 

روز خوبی بود. نه! کلمه "خوب" برای این روز شگفت انگیز، کلمه ضعیفی است. یک روز "عالی" بود!

 

جای شما خالی...

 (عکسها توسط خانم فائزه آقامحمدی گرفته شده است. متشکرم فائزه جون)

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
کیمیاگر

عهه. با رنگ فیروزه ای جوانتر و جذابتر شدید... تبریک

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس

پاسخ
kafshghermezi

شما فوق العاده هستید با خوندن نوشته هاتون اون هیجانی که داشتینو احساس می کنم انگار که دارم فیلم پلیسی می بینم! عکس ها هم خیلی قشنگ بودن بی صبرانه منتظر سی دی هستمگل

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارملبخند

پاسخ
nilpar

سلام گیس گلابتون عزیز لبخند رنگ فیروزه ای خیلی بهتون میادوانرژی و جوانی و دانایی ازتون ساطع میشه.خوشحالم که روز عالیی داشتین قلب

پاسخ
bacheyebad

خیلی باحال بود. من که لذت بردم. خسته نبااااشییییین :)

پاسخ
sama_rad

سلام و خدا قوت
با خوندن متن، تمام لحظات کارگاه جذب همسر دلخواه اومد نظرم و انقدر از این نوشته ها و عکسها انرژی گرفتم که میخوام سی دی همایش رو سفارش بدم :))
همیشه شاد و پر انرژی باشید.

پاسخ
سارانگ1

درست می گویید، حلقه ی هدف ما را بزرگ کرده‌است.از شما ممنونم، من چیزهای زیادی در این گردهمایی آموختم. ممنونم که به ما اعتماد کردید تا در برگزاری گردهمایی کنارتان باشیم.
بیصبرانه منتظر فایل صوتی گردهمایی هستم.

پاسخ
pushana

سارانگ شما کدوم بودی؟آناهیتا من دوس دارم بدونم سارانگ کدومشون بودن می شه؟!

پاسخ
گیس گلابتون

سارانگ سارا هست. همان نازنینی که جلوی در سالن ایستاده بود و ازتون می خواست قلب را به لباس تان وصل کنید

پاسخ
pushana

آهان.چه جالب حدسم درست بود!!!

پاسخ
sahara57

سلام، من از الان برای شماره 2 این سمینار لحظه شماری می کنم، خواهش می کنم همین امسال برگزارش کنید، شما دیگه دارید تو سمینار گذاشتن استاد میشید پس لطفا نطاریدش برای سال بعد.

پاسخ
shiri

سلام
گیس گلابتون عزیز بهتون تبریک میگم یک بار دیگه مثل همیشه یک کار بزرگ رو به بهترین شکل به سرانجام رسوندید.
رنگ فیروزه ای بهتون میاد البته فکر کنم یکی از دلایلش هم این باشه که یه کم ب خودتون رسیدیدشوخی به همین دلیل ناز تر و جونتر از همیشه ب چشم میایید...
ماچ

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
pushana

من دوست داشتم عکس دسته جمعی بگیریمناراحت
او روسری سفید قرمزه منمانیشخند

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
بله من هم دوست داشتم. حیف که میسر نشد
دفعه قبلی که یه دونه عکس هم نداشتیم!

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
بله من هم دوست داشتم. حیف که میسر نشد
دفعه قبلی که یه دونه عکس هم نداشتیم!

پاسخ
Lotus77

سلام و باز هم خسته نباشید بابت گردهمایی جمعه 8 خرداد.. همه چی عالی بود. تا ان شاءالله CD صوتی بدستم برسه، گهگاه مطالب گفته شده رو با خودم مرور می کنم و سعی می کنم تا جایی که میشه در کارها و زندگی روزمره هم نکاتی که گفتید رو رعایت کنم.
یک چیز جالب گیس گلابتون عزیز..
شما روز گردهمایی رنگ فیروزه ای به تن داشتید؟ من تمام مدت رنگ مانتو و شال شما رو سبز می دیدم! الان در عکس ها و صحبتهای دوستان می بینم که رنگ فیروزه ای بودهلبخند
در هر حال هر دو رنگ چهره زیبا و دوست داشتنی شما رو زیباتر و دوست داشتنی تر کردهلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس
بله شما هم قدرت دیدن هاله آدمها را دارید

پاسخ
Lotus77

سلام.
واقعاً؟ چه عجیب.
ولی راستش در این مورد خیلی کم شنیدم. چطور میشه در موردش اطلاعات بدست آورد؟ کاش شما در مورد هاله انسان ها هم بنویسید. یا اینکه یعنی چی کسی هاله آدمها را می بیند؟ معنی ش چیه؟ چه فرقی با یقیه آدمها دارد؟! و اینکه هاله آدمها رنگ داره و این تعریفی داره؟ خجالت

پاسخ
گیس گلابتون

... عطیه عزیز
من خیال ندارم در مورد متافیزیک چیزی در این سایت بنویسم. دلیلش را قبلا نوشته ام. می توانید در بخش پربازدیدکننده ترین نوشته ها بخوانید.

پاسخ
Lotus77

بله بله.. ممنونم از راهنمایی تون..
باز هم اگر منبعی برای مطالعه در موردش هست ممنون میشم راهنمایی ام کنید.
متشکرم، شاد باشید..گل

پاسخ
Lotus77

مجدداً سلام گیس گلابتون عزیز.
مطالب رو خواندم. حق با شماست.. من خودم هنوز برای زندگیم و روحیه ام و بخشها و نیازهای مختلف زندگیم هنوز راه و کار زیادی دارم. حق با شماست. خود زندگی و درون خودم رو باید بیشتر دریابم.
ممنونم

پاسخ
pushana

به نظر من خیلی هم خوب نیست بعضی چیزا رو ببینی از درون آدمها . گاهی اونقدر آزار دهنده می شه که فکر می کنی داری دیوانه می شی!

پاسخ
گیس گلابتون

همینطوره

پاسخ
pushana

مگه سبز نبود؟!!!!!!!!!!!! تعجب

پاسخ
گیس گلابتون

در واقع یه جور آبی بود...

پاسخ
pushana

منکه همچنان سبز می بینم لباس رو. شاید یه مقدار آبی هم توش داره!ولی منکه هاله آدمها رو نمی بینم!البته اومدم بگم که یه چیز دیگه که دوس داشتم این بود که شما تو زمانهای استراحت و پایان باز هم کنار بقیه بودید و فرصت صحبت و خوش و بش از نزدیک با شما از تزدیک فراهم بود.امیدوارم روزی که شرکت کنندگان به هزار می رسه هم همینطوری باشهههه!

پاسخ
نسرین62

سلام گیس گلابتون عزیز من از ماهشهر در همایش ازدواج سنتی و مدرن شرکت کردم تجربه خوب ولی دردناکی بود چون فهمیدم تا الان شیوه درستی برای آشنایی با خواستگارهام نداشتم ،بعد از همایش قصد داشتم بسته ازدواج مثل آب خوردن آسان است تهیه کنم ولی از هیجان زیاد و اینکه میخواستم با دوستی که در همایش کنارم نشسته بود و بامن درددل کرد ،صحبت کنم و پیشنهادی که به ذهنم رسیده بود بهش بگم ،فراموش کردم ،حالا هر وقت عکسهای بالا و اون بسته های صورتی روی میز می بینم غصه ميخورم، چطوری میتونم یکی از اون بسته ها تهیه کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. شما را به خاطر دارم
متاسفانه در حال حاضر چاپ اول کتاب تمام شده است. منتظر ارشاد باشیم تا ویرایش جدید را تایید کنند.
متشکرم

پاسخ