مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1399/12/05 09:40

سوالات رایج شما در مورد کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!»

شما دوستانی که کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!» را مطالعه فرموده‌اید، ممکن است در مورد انجام تمرینات سوالاتی داشته باشید. من رایج‌ترین سؤالات شما را در این پست نوشته‌ام. ولی اگر سؤال دیگری دارید، خواهش می‌کنم بپرسید.

 

توجه داشته باشید، در اینجا به سؤالات شخصی شما پاسخ داده نمی‌شود. من شما را نمی‌شناسم، مشخصات همسر دلخواه شما را نمی‌دانم و نمی‌دانم آیا بین خواسته شما و واقعیت زندگی شما تناسبی وجود دارد یا خیر. به همین دلیل به سؤالات شخصی شما در مشاوره‌های شخصی جواب خواهم داد. جواب‌هایی که مال خود خود شماست.

 

چگونه با گیس گلابتون مشاوره شخصی و خصوصی داشته باشید؟

 

 

سؤالات رایج شما در مورد کتاب

«ازدواج مثل آب خوردن آسان است!»

 

 

1- آیا این کتاب برای خانمهایی که سابقه ازدواج دارند هم مؤثر است؟

متشکرم از سؤال شما

از نظر من خانم مجرد کسی است که در حال حاضر در رابطه نباشد. من مجردها را به دو دسته با سابقه ازدواج و بی سابقه ازدواج تقسیم نمیکنم. این کتاب میتواند به همه خانمها، در هر سنی و هر شرایطی کمک کند که همسر دلخواه خود را جذب کنند.

 

2- آیا این کتاب برای آقایان مؤثر است؟

متشکرم از سؤال شما

این کتاب برای خانمهای مجرد تنظیم شده است. البته آقایان زیادی این کتاب را خریده و خواندهاند. حتم دارم آن‌ها با خواندن این کتاب، شناخت بهتری از  خانمها پیدا خواهند کرد.

 

3- آیا این کتاب برای  خانمهای متأهل مناسب است؟

متشکرم از سؤال شما

این کتاب برای خانمهای مجرد و جهت جذب همسر دلخواه تنظیم شده است. البته بخشی از کتاب خطاب به خانمهای متأهل و مادران است. در این بخش خانمهای متأهل و مادران یاد میگیرند چطور به خانمهای مجرد در یافتن همسر دلخواه کمک کنند. بنابراین پیشنهاد  می‌کنم قبل از این که کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!» را به دختر یا خواهر یا دوست مجرد خود هدیه بدهید، یک بار آن را بخوانید.

 

4- من هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارم. به نظرم ازدواج یکسره شیرینی و خوبی است. پس چرا هنوز ازدواج نکردهام؟

 چه سؤال خوبی! ممنونم

اگر شما احساس میکنید هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارید، ولی هنوز مجرد هستید، دو احتمال در مورد شما مطرح میشود:

 

الف) شاید براستی مانع ذهنی برای ازدواج ندارید، در حال حاضر آماده جذب همسر دلخواه خود هستید. پس پیشنهاد میکنم تمرینات کتاب را با دقت انجام بدهید. بزودی با همسر آیندهتان ملاقات خواهید کرد.

ب) شاید هنوز موانع ذهنی خود را مشاهده نکردهاید و در انکار به سر میبرید. اشکالی ندارد. تمرینات را انجام بدهید. تمرکز روی خواسته، باعث میشود کم کم ذهن ناخودآگاه خود را برای شما آشکار کند و موانع ذهنی خود را نشان بدهند. وقتی مواتع ذهنی از تاریکی بیرون بیایند، رفع کردن آنها ساده میشود.

 

5- بار اول که کتاب را خواندم ، فکر میکردم هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارم، ولی وقتی دوباره به تمرینات کتاب بازگشتم، متوجه شدم تعداد زیادی موانع ذهنی دارم. موانع ذهنی من با نوشتن پاک نمیشوند. مستأصل شدهام.

 پرسش خوبی است. ممنونم که پرسیدید.

همانطور که در کتاب گفتهام، برای‌‌ رها کردن موانع ذهنی، لازم است مراسمی قوی و تاثیرگذار تدارک ببینید. جشنی عالی برای اعلام خواسته خود بپا کنید.

نوشتن موانع ذهنی به تنهایی کافی نیست. بلکه باید چنان مراسمی بسازید که تک تک لحظههایش را همواره در ذهن خود داشته باشید و همیشه به خود بگویید: «من آن روز خاص تصمیم گرفتم با دنیای تجرد خداحافظی کنم و آمادگی خود برای ورود به دنیای تأهل را اعلام کردم.

البته گاهی از اوقات لازم است برای‌‌ رها کردن موانع ذهنی خود به مشاور مراجعه کنید و به تنهایی نمیتوانید زخمهای روحی خود را التیام بدهید. چگونه با گیس گلابتون مشاوره داشته باشید؟

 

6- برای من ممکن نیست با دوستانم مراسم را اجرا کنم. چه کار کنم؟

متشکرم از سؤال شما

برگزاری این مراسم برای آماده سازی ذهن بسیار مؤثر است و شما را را برای خروج از مرحله تجرد و ورود به مرحله تأهل آماده میکند. آن را سرسری نگیرید. کمی به خود زحمت بدهید و سعی کنید مراسم را اجرا نمایید. البته اگر به هیچ عنوان چنین امکانی برایتان وجود ندارد، میتوانید آن را به تنهایی انجام بدهید. ولی مراسمی به یاد ماندنی بسازید تا هرگز آن را فراموش نکنید.

در ابتدای کتاب چند نمونه از تجربیات دوستان شما را ثبت کردهام. یک بار دیگر بخشی از تجربه دوستتان را تکرار میکنم:

 

 یه چیزمهم تر بگم اینکه من تمرینات رو با سه تا از دوستام توی خوابگاه انجام دادم البته سه تاییمون تا مرحله نوشتن موانع ذهنی پیش رفتیم فقط و بعد یکیمون جدا شد و ادامه نداد و من و مائده دوستم مراحل حذف موانع رو در تاریکی و با شادی تنها انجام دادیم و روی یک برگه تاریخی رو تعیین کردیم که ازدواج می‌کنیم. حالا من و مائده هر دومون متاهلیم و دوستایی که با ما همراهی نکردن و البته مار و مسخره کردند هنوز مجرد هستند. درسته که دقیقاً توی تاریخی که تعیین شده بود متأهل نشدیم ولی تاریخ‌ها نزدیک و البته توی همون سال!!! بود

 

7- من نتوانستم بیست و یک روز پشت سرهم مشخصات مرد دلخواهم را بنویسم. آیا لازم است این مرحله را دوباره تکرار کنم؟

متشکرم از سؤال شما

نوشتن مشخصات همسر دلخواه، یعنی سفارش دادن همسر دلخواه به کائنات. اصرار دارم بیست و یک روز پشت سرهم مشخصات مرد دلخواه خود را بنویسید. اگر فاصلهای بین روزهای نوشتن رخ داد، خواهش میکنم از اول تمرینات کتاب شروع کنید.

انجام این کار، کمتر از ده دقیقه در روز وقت میگیرد، پس دلیلی برای فاصله افتادن بین روزهای نوشتن وجود ندارد. مگر اینکه ناخودآگاه شما مقاومت ذهنی در برابر نوشتن مشخصات مرد دلخواه داشته باشد. اگر مشتاقید ازدواج کنید، به این مقاومت «نه!» بگویید و ۲۱ روز پشت سرهم این فهرست را بنویسید.

 

8- من نتوانستم 73 روز تمرین را پشت سرهم انجام بدهم. آیا باید از اول تمرینات را شروع کنم؟

بله. چندین بار در کتاب نوشته ام اگر به هر دلیلی نتوانستید تمرینات را پشت سر هم انجام بدهید، تمرینات را از ابتدا آغاز کنید.

 

9- من تمرینات را انجام دادم، ولی ...

* هنوز هیچ خواستگاری پیدا نشده است

* یا خواستگار پیدا شده، ولی خواستگار با مشخصات دلخواهم پیدا نشده است

* یا خواستگار پیدا شده، خوب هم هست، ولی در جریان آشنایی، خواستگاری بهم میخورد.

* من تمرینات را انجام دادم، خواستگار آمد، ولی پس از یکی دو ماه رفت و آمد، متوجه شدم ما برای یکدیگر مناسب نیستیم. حالا چطور تمرین را دوباره شروع کنم؟

* یا پس از انجام تمرینات، خواستگاری خوبی آمد، ولی دیگر برنگشت، حالا چکار کنم؟

متشکرم از پرسش شما.

پیشنهاد میکنم انجام تمرینات را از ابتدا شروع کنید. به موانع ذهنی و انجام مراسم‌‌ رها کردن باورهای محدودکننده، بیشتر دقت نمایید. تمرینات روز دوم و روز دهم، تمرینات مهمی هستند که معمولاً با بیدقتی انجام میشوند.

 

اگر سه بار تمرینات را با دقت انجام دادید و باز هم هیچ تغییری در وضعیت پیش نیامد، لازم است به یک مشاور مراجعه کنید. زیرا ازدواج امری طبیعی است و وقتی مکانیزم جذب همسر فعال شود، باید رخ دهد، مگر این که مانع ذهنی بسیار قوی در شما وجود داشته باشد. لازم است این مانع به کمک یک مشاور شناسایی و برطرف شود. خواهش می‌کنم اینجا از من سؤال نکنید. من یک آدم معمولی هستم. علم غیب ندارم. شما را نمی‌شناسم. نمی‌دانم مشخصات مرد ایده آل شما چیست و نمی‌دانم شما چگونه تمرینات را انجام داده‌اید. یا نمیدانم رفتار شما و خانواده تان با خواستگار چگونه بوده. پس نمی‌توانم در اینجا به شما کمک کنم.

 چگونه با گیس گلابتون مشاوره داشته باشید؟

10- آیا می‌توانم عکسهای عروسی را در کامپیوتر یا موبایلم نگه دارم و آلبوم درست نکنم؟

متشکرم از پرسش شما.

خیر! حتماً کاردستی درست کنید. ساختن کاردستی در ذهن شما تاثیری شگرف می‌گذارد. بعضی‌ها میگویند امکان درست کردن چنین آلبومی را ندارم. من متوجه منظورتان نمی‌شوم. چرا نمی‌توانید آلبوم درست کنید؟ داشتن چند تا عکس، چه اشکالی دارد؟ هیچ پدر و مادری از این که دخترشان چند عکس عروسی جمع کند، ناراحت و نگران نمی‌شوند. این تصور "نتوانستن" را کنار بگذارید.

 

 
***

 

آیا در مورد انجام تمرینات کتاب، سوالی غیر از سؤالات بالا دارید؟ لطفاً بپرسید. خوشحال می‌شوم سؤال شما را بخوانم. تاکید می‌کنم سؤالات شخصی شما حذف خواهد شد.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

masoum

با سلام
بارها تمرینات ازدواج آسان را تا تمرین سوم انجام دادم و نتوانستم ادامه دهم. الان میخواهم از دوباره شروع کنم همان موانع ذهنی قبلی تکراری را بنویسم؟(تمرینات مغناطیس پول را هم بارها تانیمه راه ول کردم آنقدر به 4 سوال پاسخ داده ام که به اصطلاح بیمزه شد)

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
اینها موانع ذهنی شماست. اگر لازم است باز هم بنویسید، خب... بنویسید. اگر نمی توانید به تنهایی از شر آنها خلاص شوید چرا مشاوره نمی گیرید؟

لازم نیست سوال از پول را بارها بنویسید. اگر از یک آدم روزی ده بار یک سوال تکراری را بپرسید، با شما حرف می زند؟؟؟
کاش یک بار می پرسیدید و به جواب او گوش میدادید. همین

پاسخ
mozhganbanu

با سلام وخسته نباشید خدمت شما
من تمرینات رو اولین بار بسیار عالی و قدم بقدم وجز بجز انجام دادم طوری ک یکی از سه دوست من ظرف دوهفته ای ک تعیین کرده بود ازدواج کرد البته با دوس پسر خود!
و اینکه من بعد از مدتها خواستگار برایم پیدا شد! هرچند ب خانه نیامدند اما این تاثیر برایم چشمگیر و تعجب آوربود. !
بهرجمعی ک وارد میشدم زنان متاهل و بخصوص مردان مجرد را بخود درعرض چند ثانیه جذب میکردم
اما متاسفانه بطور واضح درمورد آلبوم تصاویر ازدواج ینی بیس یک روز دوم داخل کتاب توضیح داده نشده بود و من یک آلبوم الکترونیکی درون گوشی ساخته بودم ک شما درقسمت نظرات گفته بودید ک باید چاپی باشد و بردن آن تصاویر برای زیراکس نیز برایم سخت وخجالت آوربود
واین تاخیر باعث شد سطح انرژی ام ک نزدیک صدرصد بود پایین بیاید وزنجیره قط شد مجبور بتکرار شدم
اما سری دوم نتیجه ی اولیه حاصل نشد!
مخصوصا ک یکی از دوستانی ک پارسال ازدواج کرده بود را دراواسط تمرین بیس یک روزه ی اول ملاقات کردم ک بسیار نالان و ناامید بود و درشرف طلاق بود!
واین شکوه وگلایه او باعث ایجاد حس بدی درمورد مردان درمن شد!
هرچن از آن موضو ده روز میگذرد ودرحال حاضر تمرین بیس یک روزه رو باتمام است و احساسم معتدل تر شده است
بنظر شما ادامه دهم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله ادامه بدهید

ببین دوست عزیزم، در این روزگار که آمار طلاق 60% شده است، متاهل ماندن دشوارتر از متاهل شدن است
به همین دلیل لازم است شوهرداری نوین را هم بیاموزید: زندگی مثل عسل
در هر طلاقی دو نفر مسئول هستند. فقط اشکال از آقایان نیست. بیاییم صادق باشیم.
شما همسر خوبی جذب کنید و ازدواج کنید، آموزشهای بعد از ازدواج هم با من دوست گرامی
نومید نباشید. نومیدی و یاس، دشمن زیبایی و شادابی است

پاسخ
mozhganbanu

ممنونم از امیدواری دادنتون مث همیشه
پس بدون شروع دوباره تمرینات آنرا ادامه میدهم درحال حاضر در بدو ورود ب بیس یک روز دومم
دوستتون دارم

پاسخ
danger

سلام گلگلعذر میخوام که مجددا با سوالاتم مزاحمتون میشم دوست من بار دومیه که داره این تمرینات رو انجام میده وحالا در مرحله تماس با کسانیه که مدتی ازشون بیخبریم وخوب به یکی از دوستانش که تماس میگیره دوستشون داغدار بودند ودوستم خیلی نمیتونه مکالمه رو کش بده وسه دقیقه مکالمش طول میکشه من به دوستم گفتم که فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه اما مصر هستند که از شما سوال کنم ممنون میشم پاسخ شما رو بدونم.گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
همینکه از دوست داغدار خود سراغ می گیرند عالی است

پاسخ
danger

متشکرمگل

پاسخ
سوفی

سلام گیس گلابتون عزیز، جدیدا بعد از تغییراتی که در سایتتون ایجاد شده دسترسی به آرشیو خیلی از قسمتهای سایت برام غیرممکن شده ، نمیدونم اشکال از جستجو من هست و یا اینکه واقعا آرشیو بعضی قسمتها رو برداشتید ؟ مثلا همین بخش سوالات کتاب اصلا نمیتونم به سوالات قبلی دسترسی داشته باشم ، دلیلش چیه ؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
پستی که مورد نظر شماست برداشته شده چون پر شده بود از سوالات تکراری و گاها بیهوده
من مهمترین سوال و جواب را به عنوان پست جدید قرار داده ام. لطفا آن را مطالعه بفرمایید. اگر سوال تازه ای هست، می توانید بپرسید

ولی... این بار سوالات شخصی و بیهوده بشدت قلع و قمع میشود تا پست قابل استفاده باقی بماند

پاسخ
دلارام.م

سلام
چجوری میتونم این کتابو خرید و دانلود کنم؟
لطفا راهنمایی کنید
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
به فروشگاه سایت سر زده اید؟
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/shop

پاسخ
آیریس 66

سلام گیسو جان . من بار اول که تمرینات را انجام دادم با اقایی آشنا شدم که 90 درصد همسر دلخواهم را داشت انا به دلایلی رفتند . در سری دوم تمرینات همش ایشون جلوی چشمممه . با این دلای نازک نا دخترا چکار کنیم ؟ چطور را حت فراموش کنیم ؟ خدا کنه جواب بدی بهم ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
یک بخش کتاب "ترمیم دل شکسته" دارد. من یک فصل کامل کتاب در این مورد توضیح داده ام. آیا آن را مطالعه فرموده اید؟

پاسخ
آیریس 66

بله دیدم منظور من این است که در حین تمرینات به یاد او می افتم مشکلی ندارد . من هر وقت به یادش می افتم از خدا می خواهم خیر و صلاحم به سمت من بیاید

پاسخ
masoum

سلام
من از اول آذر ماه تمرینات را مجددا شروع کرده ام.تاریخ ازدواج را هم 15/01/1395پانزده فروردین نود وپنج نوشته ام.فرمودید برای آشنایی باید بمدت شش ماه با شخص مقابل صحبت کنم و اشنا شوم.تا تاریخی که من تعیین کردم فقط چهار ماه فاصله است.در حال حاضرهم با کسی در ارتباط نیستم.اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم تشکر.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
دست کم یک سال به خودتان مهلت بدهید تا منطقی باشد. انتخاب زمان ازدواج با خودتان است. دلیلی ندارد خود را تحت فشار بگذارید

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. اول از همه تشکر می کنم که به جای کلمه دختر از لفظ خانم مجرد استفاده می کنید.
گيسوجان نمی دانم وضعیت مرا تا چه حد به یاد دارید. اما من خیلی روی موانع فکری کار کردم و آنها را پاک کردم و اعلامیه خود را نوشتم و امضا زدم و جلوی چشم گذاشتم. به این نتیجه رسیدم که باید خودم اصلاح شوم.در مرحله نوشتن مشخصات همسر آن را برای خودم هم آرزو می کردم. حالا می خواهم تمرینات را همراه شکرگزاری و جملات تاکیدی ادامه دهم و تاثیرش را بسنجم. تمرینات جذابیت را که پیوسته انجام می دهم. می خواستم بپرسم آیا حالا که مانع ذهنی در مورد ازدواج ندارم می توانم اول محیط را مرتب کرده سپس از قسمت نوشتن مشخصات همسر دلخواه شروع کنم? سوال دیگرم این است که من می خواهم نتایج این کار را مکتوب و ارزیابی کنم.آیا این نتایج می تواند برای اهداف شما معلم عزیزم مفید و قابل استفاده باشد و تمایلی به دریافت آن دارید? من فکر می کنم اگر آموزش های شما را به صورت مجموعه سیستماتیک به کار ببرم اثرش چند برابر است.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. گویا چند سوال است.
آیا می خواهید از مراسم بگذرید؟
اگر مراسم خیلی خیلی خوبی برگزار کرده اید، مراسم را کنار بگذارید وگرنه یک مراسم عالی برای خودتان برگزار کنید. مراسم خیلی مهم است


لازم نیست برای من چیزی ارسال کنید متاسفانه فرصت مطالعه آنها را ندارم

خیلی خوب است که مشخصات همسر دلخواه تان را برای خودتان هم آرزو می کنید. شما بخوبی نکته اصلی تمرینات را دریافت کرده اید

منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. اگرچه کمی دیر است اما می خواستم از جواب کامل و جامع شما و وقتی که گذاشتید سپاسگذاری خود را ابراز کنم. امیدوارم خداوند انرژی مثتبی را که به ما می دهید به صورت چند برابر به زندگی خودتان بازگرداند.

پاسخ
masoum

متولد 1368 هستم.26 سالمه.فکر میکنم اگر یک سال بمونم دیگه خیلی دیر میشه.28 سال برای ازدواج خیلی دیره!
همش فکر میکنم برای بچه دار شدن سنم میره بالا!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
به نظر من بهتر است خانمها تا 25 سالگی ازدواج کنند
ولی شما قرار نیست 4 ماهه شوهر پیدا کنید و ازدواج کنید.

اجازه بدهید یک مثال بزنم:
ممکن است من فکر کنم داره 50 سالم میشه. من باید دست کم دو سه میلیارد تومان داشته باشم

ولی اگر الان فقط ده میلیون تومان داشته باشم، آیا باید روی خودم فشار بگذارم تا چهار ماه دیگر دو سه میلیارد داشته باشم؟

آیا توانستم منظورم را برسانم؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیزم.امیدوارم سوالم مناسب پاسختون باشه.من در روز انجام مراسم برام خاستگار پیدا شد و در روز دهم از نوشتن مشخصات به خونمون اومدند البته فعلا مادرش اینا اومدن و خودشو از دور دیدم.تقریبا 90 درصد مشخصات رو دارند حالا سوالی که دارم اینه که من تمرینات رو ادامه بدم و اصلا به ایشون فکر نکنم؟چون هنوزنمیدونم که آخرش به کجا ختم میشه این خاستگارم.در هنگام نوشتن مشخصات همش این خاستگارم به ذهنم میاد بنظرتون چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

مبارکه انشاالله
ظرف دو سه روز معلوم میشه آنها شما را پسندیده اند یا خیر

به تمرین ادامه بدهید

پاسخ
mozhganbanu

سلام گیس گلابتون عزیزم
من امروز تو هفته ی اول صورتی تمرینات(من اسمشو این گزاشم) تو تاکسی بای آقا آشنا شدم ک شمارشو داد تا ی قرار بزاریم
(بماند ک از ذوق مردم ک حالا حتی اگه طرف هم خوب نباشه بالاخره تمرینات ج داد)
مشخصات کلی اش مورد قبولم بود
الان نمیدونم ز بزنم یا ن؟؟
آیا ز زدن وجه ی بدی نداره؟!

پاسخ
گیس گلابتون

با مادرت مشورت کن دخترم. چون او شما را می شناسد. من اصلا شما را نمی شناسم.
من به سوالات شخصی شما در اینجا پاسخ نمی دهم. این بار استثنایی پاسخ دادم. خواهش می کنم سوال شخصی نپرسید. فقط در مورد تمرینات کتاب سوال کنید. متشکرم توجه می کنید و خوشحالم تمرینات جواب دادهلبخند

پاسخ
11sima

با سلام
تمرینات کتاب را انجام دادم، چند نفر تماس گرفتند که دو نفر از آنها برای جلسه اول آمدند ولی دیگر خبر ندادند.
می خواستم بپرسم تمرینات را از ابتدا شروع کنم یا از 21 روز نوشتن خصوصیات مرد دلخواه؟
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
پاسخ شماره 9 را ملاحظه بفرمایید. از 21 روز نوشتن خصوصیات مرد دلخواه

پاسخ
nazigh

سلام
از اول شروع کن. احتمالا مانع داری که پریدند

پاسخ
11sima

با سلام
ممنون

پاسخ
neday

سلام من می تونم یه فایل از عکس های مورد نظرم رو در گوشی یا لپ تاپ ذخیره کنم و از انها استفاده کنم یا حتما باید عکس ها را چاپ کنم؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. حتما کاردستی درست کنید. حتما عکس را روی کاغذ بچسبانید
یا در یک دفتر و یا روی یک مقوا برای نصب به دیوار

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر عزیز
مانع ذهنی که من دارم احساس می کنم اینه که با وجود شرایط خوبی که دارم نمیتونم تصور کنم که من هم روزی ازدواج می کنم البته وقتی در مرحله ی آشنایی با فردی هستم این افکار از سرم بیرون میره . الان میخواستم بپرسم که آیا با انجام تمرینات کتاب این مشکل من برطرف میشه یا در کنارش باید کار دیگه ای هم انجام بدم(مثل مشاوره)؟
ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. متشکرم
اگر سه بار تمرینات را از اول تا به انتها انجام دادید و مشکل حل نشد، حتما نیاز به دریافت مشاوره دارید.
در بسیار از موارد خودتان می توانید ذهن تان را شرطی کنید و نیازی به مشاوره نیست

پاسخ
aidin

ممنونم از راهنماییتون. با استفاده از جملات تاکیدی میشه این مشکلو حل کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

کدام مشکل را؟
دوست عزیز، من از صفحه مدیریت سایت دارم کار میکنم. کامنتهای قبلی شما را نمی بینم. ممکنه بفرمایید کدام مشکل را؟ البته اگر این مشکل به تمرینات کتاب مربوط است.

پاسخ
aidin

درمورد مانع ذهنی که دارم سوال کردم. مانع ذهنی من این است که هیچوقت نمیتونم تصور کنم که منم روزی ازدواج می کنم. شما فرمویی ذهنتان را شرطی کنید. متوجه نشدم که ذهنمو شرطی کنم یعنی چی؟ و اینکه با جملات تاکیدی هم میتونم به رفع این مشکل کمک کنم؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. کل کتاب ازدواج مثل آب خوردن به همین منظور نوشته شده است. انجام تمرینات به صورتی که در کتاب آمده ذهن شما را شرطی می کند

پاسخ
nazigh

برای حل این مسئله تبدیل جمله منفی به مثبت کاری از پیش نمیبره. باید مسئله رو روی کاغذ بیاری و تحلیل و تشریحش کنی. مثلا، مسئله: با وجود شرایط خوبی که دارم تصور میکنم که نمیتونم ازدواج کنم. تحلیل و تشریح مسئله: چرا اینجوری فکر میکنم؟ آیا کسی این حسو تو من بوجود آورده (خانواده، اطرافیان، دوستان)، آیا قبلا هدف به این مهمی داشتم و با توجه به شرایط خوبم بهش نرسیدم و الان احساس میکنم به اهداف مهمم مثل ازدواج نمیرسم؟ تقصیر خودم تو اون شکست چی بود؟ کم کاری، بی برنامگی،... الان راه حل چیه که این حسو سرکوب کنم. با نوشتن مانع ذهنی رو کاغذ و فکر کردن روش به راحتی حل میشه حتی اگه چند روز طول بکشه

پاسخ
masoum

سلام،در حال حاضر در روز پنجاه وششم تمرین کتاب ازدواج اسان هستم.هفته پیش تو یه ماموریت کاری خانمی از من برای خواهر زادش خواستگاری کرد.خیلی خیلی از من خوشش اومد.عکس من مورد پسند پسر واقع شد.پسر هم ظاهر خوبی داره.یعنی دقیقا مشخصاتی که نوشته بودم رو داره.اماتلفنی بمن گفته که دوست داره همسرش بسیار خشکل باشه و به خودش برسه،واین حرفش در من اضطرابی ایجاد کرد که پسر متوجه شد.اخر این هفته قراره ببینمش.اگر خیلی به خودم برسم(یعنی میخوام برم ارایشگاه)کار درستیه؟رو این اساس میگم که ادم باید با کسی ازدواج کنه که بدون تغیر بپذیرتش.متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

روز خواستگاری، خوب استراحت کنید، آرایشگاه بروید، ماسک صورت بگذارید، موهای تان را آرایشگر درست کند. بهترین لباس تان را بپوشید.
جذابیت ظاهری خود را در بهترین شکل عرضه کنید. در بهترین شکل
لطفا پست "یک دختر باهوش" را مطالعه بفرمایید.
انشاالله مبارک باشه. انشاالله مبارک باشه نازنینم

پاسخ
masoum

سلام
ممنون و متشکرم.پست دختر باهوش راقبلا خوانده بودم باز هم خواندم.من خیلی اضطراب دارم شبها نمیتوانم بخوابم.اشتها ندارم.در طول این هفته یکبار سرم تراپی شدم.آمپول تقویتی هم زدم.چطور این استرس را رفع کنم؟ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی
سوالات شما مربوط به انجام تمرینات کتاب نیست. من از پاسخ آنها معذور هستم. اگر مایلید مشاوره داشته باشیم

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر
من تمرینای کتاب رو پارسال دوبار انجام دادم و جذابیتم خیلی بالا رفت. ولی بعد از اینکه تمام آدمهایی که طرفم اومده بودن مناسب ازدواج نبودن یا قصد ازدواج نداشتن کمی دلسرد شدم.
الان مدتیه میخوام دوباره تمرینا رو انجام بدم تا انرژی مثبتم دوباره برگرده. می خوام اینجا تعهد بدم که حتما این کار رو انجام بدم.
فقط یه سوال دارم، مراسم رو دوباره باید بگیرم؟ من قبلا یه مراسم هیجان انگیز اجرا کردم. چند ماه بعدشم برای یکی از دوستام مراسم گرفتیم. حالا دوباره لازمه؟ می تونم این بار تنهایی انجامش بدم اگه لازمه؟

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد میکنم شما یک پاکسازی 14 روزه انجام بدهید و یک مراسم بسیار موثر ولی به تنهایی انجام بدهید
می دانم این روزها سر شما خیلی شلوغ است ولی لازم است برای زندگیتون اولیویت بندی کنید وگرنه بیش از بیش دچار سردرگمی و خشم می شوید

پاسخ
زیبای من

سلام خانم دکترعزیزم یک سوال دیگه داشتم امیدوارم به این یکی جواب بدید:درهنگام نوشتن مشخصات همسر دلخواه ازچه فعلی استفاده کنیم؟
مثلا بنویسیم همسر من ........باشد یا همسر من ........هست
کدوم مناسب تره؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
لیست مشخصات همسر فعل ندارد.
مثال:
سن 35-45 سال
مجرد بدون فرزند
تحصیلات لیسانس
درآمد ماهانه...
قد 170-180
هیکل معمولی
.
.
.

پاسخ
زیبای من

بی نهایت از پاسختون سپاسگذارم خانم دکتر عزیزم،واقعا ممنونم

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. از زحمات شما کمال تشکر را دارم و برایتون موفقیت روزافزون طلب می کنم. همانطور که قبلا گفته بودم من پیشرفت زیادی در تمرینها داشتم و به این نتیجه رسیدم که باید خودم تغییر کنم. ذهنیتم مثبت است و تلاش می کنم. اما یک مشکل سر راه است. من بدنم به اثرات داروها بسیار حساس است و از طرفی زیاد بیمار می شوم. تازه الان که پزشک خانوادگی انتخاب کردم و چند سال تحت نظر او هستم بسیار بهتر شده ام اما هنوز به آخر راه نرسیده ام. من خیلی اوقات که دارویی را مصرف می کنم به کلی خلقم عوض می شود و اعصابم به هم می ریزد و بسیار مضطرب و تحریک پذیر می شوم. در این حالت حس می کنم از ازدواج بیزارم و حوصله مشکلات آن را ندارد یا هیچ مردی من را نمی خواهد. وقتی اثر دارو از بین میرود دوباره به حالت اول باز می گردم. دلم پر از شوق ازدواج می شود. سوال من این است که در این شرایط چگونه باید تمرینات کتاب را انجام دهم. آیا هر دفعه که دچار این حالت می شوم باید از اول شروع کنم یا اقدام خاصی انجام دهم؟ باز هم تشکر می کنم از شما.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در قدم اول لازم است سلامتی روحی و جسمی شما برگردد. پیشنهاد میکنم در حال حاضر به جای ازدواج روی سلامتی متمرکز شوید دوست عزیز

پاسخ
شاینا

شما یک جمله نوشتید اما باید اعتراف کنم درست وسط خال زدید. توفیق روزافزون شما را از خدا خواستارم.

پاسخ
neday

سلام من در حال انجام دادن تمرینات هستم در مرحله نوشتن مشخصات فرد موردنظر
دو سه نفر اخیرا سعی دارن به من نزدیک بشن و نظرشون این هست که میخوان اشنا بشن و نمیدونم نیتشون ازدواج هست یا نه.
سوال من اینه که همزمان باید همه رو بررسی کنم؟ چون به هر حال آشنا شدن به چند ماه زمان نیاز داره

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
یکی یکی بررسی بفرمایید.

پاسخ
aidin

سلام وقتتون بخیر
تمرینای کتاب راتا دیدن تصاویر تا 21 روز مرتب انجام دادم. اما برای تمرین بعدی که باید یک هفته هرروز روش جدیدی برای ارایش ....انتخاب میکردیم جند روز بینش خلل ایجاد شد و نتونستم انجام بدم. الان باید تمرینهارو از اول کتاب انجام بدم یا از اول همین تمرین؟
از راهنماییتون ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
لطف میکنید جواب شماره هشت را مشاهده بفرمایید؟ سپاسگزار میشم

پاسخ
لیلی20

سلام گیسو جون من کتابت رو خریدم وتمریناتشو انجام دادم ولی اگه راستشو بخوای اوایلش با ذوق وشوق ولی آخراش روباتنبلی و بیذوقی انجام دادم همون وسط تمرین ها هم خواستگار میومد ذوق میکردم که تمرینا جواب داده ولی وقتی میرفتن ودیگه برنمیگشتن کلا ناامید میشدم تا چند روز پیش که یه خواستگاری سنتی داشتم که ...
ولی من امیدمو ازدست نمیدم بازم مثل همیشه امیدم وتوکلم به خداس و مثل همیشه خودمو با حرفای مثبت آروم میکنم برای عیدهم میخوام برم آرایشگاه خودمو خوشگل کنم تا چشمش درآد نیشخند ببخشید که متن م زیاد بود

پاسخ
زیبای من

سلام خدمت خانم دکترعزیزم،یک سوال داشتم که اتفاقا سوال دوستم هم دررابطه باتمرینات هست ،به نظرشما عیبی نداره که همزمان با تمرین دیدن آلبوم عکس ،تصاویری از حلقه های ازدواج یا لباس عروس هم تماشا کنیم یا کارتهای عروسی؟اخه راستش حس خوبی میده وشاید تاثیر گذار باشه،اگرنظرتون رو بگید ممنون میشمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

بله. خوب است

پاسخ
آیریس 66

خانم دکتر عزیز . من در 21 روز سوم هستم اما باز هم چند تا مانع فکری را در خودم پیدا کردم . حالا باید تا اخر تمرینات ادامه بدم یا از اول و یا پیشنهاد دیگه ای دارید ؟ ممنون می شوم پاسخ بدید .

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین که موانع را شناسایی می کنید. آنها را بنویسید و با آنها کلنجار بروید تا به جمله مثبت تبدیل شود. مثل تمرینی که قبلا انجام دادید. ولی تمرینات را ادامه بدهید. آفرین. معلومه تمرینات را جدی گرفته اید.

پاسخ
آیریس 66

تشکر یه دنیا . تو دلم همش انکارشون می کردم با جواب شما خدا را هم شکر کردم که پیداشون کردم . گل

پاسخ
آیریس 66

سلام خانم دکتر . تا ما ها شوهر کنیم شما را کلی اذیت می کنیم . عذر و سپاسگزاری من را به شخصه بپذیرید . پیرو سوال بالا تمرین ها 19 روزه تمام شده و چندتا جذب سطحی داشتم و البته این بار دوم بود که تمرینات را انجام دادم دفعه اول 5 تا خواسنگار داشتم و این بار نه . خانم دکتر عزیز منتظر بمانم یا از اول شروع کنم . تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دوباره شروع کنید. روی باورهای منفی، برگزاری مراسم و نوشتن لیست مشخصات دلخواه خیلی دقت کنید
آیا جذابیت فوری را تهیه کرده اید؟ آن را تمرین کرده اید؟

پاسخ
آیریس 66

سپاسگزارم از پاسخ تون . بله جذابیت را نوروز سال گذشته تمرین کردم که
خیلی مفید بود . احساس می کنم مانع ذیگری ندارم چوم عشق و شیرینی ازدواج را در زوج های اطرافم حس می کنم و لذت می برم قبلا اینطور نبودم . به امید خدا بار دیگه شروع می کنم .

پاسخ
shekou

سلام گیس گلابتون عزیز
کتاب شما رو خوندم و الان در هفته اخر تمرین ها هستم. تو این مدت جذبم خیلی بالا رفته. الان یه سوالی دارم سلام
وقتتون بخیر
سلام
حدود دو هفته پیش با خانمی هم صحبت شدم. از شغل و مدرک پسرشون صحبت کردن و عکسشون رو به من نشون دادن و تمامیه مشخصات من و خانواده ام رو ازم پرسیدن و بعد منو به نمایشگاه نقاشی پسرش دعوت کرد و گفت که ادرس رو میفرسته و حتما برم. شماره منو گرفتن و شماره خودشونم به من دادن(البته مستقیما خواستگاری نکردن اما کاملا مشخص بود هدفشون چیه). اما از ادرس خبری نشد و الان دو هفته می گذره. بنظر شما اگه تو این یه هفته هم خبری نشد اشکال داره بعد عید بمناسبت عید بهشون تبریک بگم ؟ شاید اینجوری باز یادش به من بیفته :-)) یا هیچ عکس العملی نشون ندم
مرسی از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی
من چند بار نوشته ام سوال شخصی نپرسید. چون می بینم تازه وارد هستید این بار پاسخ میدهم. کاملا استثنایی

هیچ واکنشی نشان ندهید. بعضی پیرزنها این طرف و آن طرف در مورد پسرشان حرف می زنند که حرفی زده باشند! و توجهی جلب کرده باشند. این کار آنها ممکن است هیچ معنایی نداشته باشد.

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر عزیز
اگر بین تمرینات 21 روز آخر فاصله بیفته میشه از نوشتن مشخصات همسر شروع کرد یا دوباره از اول کتاب؟
جواب سوال 7 و 8 منو به شک انداخت. در جواب سوال 7 فرمودین که بین 21 روز مشخصات که فاصله افتاده دوباره 21 روز مشخصاتو بنویسن در جواب سوال 8 گفته شده از اول تمرینای کتاب
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در هر دو مورد نوشته ام از اول (یعنی از اول تمرینات) شروع کنید. الان کلمه تمرینات را به پاسخ اضافه می کنم. شما آدم ریزبینی هستید. ممنونم

پاسخ
لیلی20

سلام گیسو جون پیشاپیش سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم
گیسو جون من یه بار تمرینات کتاب رو تموم کردم و کلی خواستگار جذب کردم ولی شخص مورد نظر من نبودمن میخوام دوباره تمرینات رو از اول شروع کنم و یه چیزی میخوام بهتون بگم من 5 سال پیش عاشق کسی شدم و...بهم نرسیدیم تازه بعد از تموم شدن تمرینات فهمیدم که بزرگترین مانع من اینه که هنوز فراموشش نکردم ودوستش دارم و این مانع بزرگ رو تو تمرینام فراموش کردم امکان این هست که همین مانع بزرگ ازدواجموبه عقب انداخته؟؟؟؟ راستی احساس میکنم سال 95 بهترین سال برای من خواهد بود نمیدونم چرا ولی وقتی به عید فکر میکنم قلبم پراز عشق وشادی میشه

پاسخ
گیس گلابتون

حتما اول تمرین پاکسازی روح را انجام بدهید و سپس تمرین ازدواج را آغاز کنید. انشاالله سال 95 سال خوبی است

پاسخ
danger

سلام گیس گلابتون عزیزگلیکی ازدوستانم تمرینات این کتاب روانجام دادوبار اول خواستگار جذب کرد که به سرانجام نرسیدایشون بعد از بار اول بی وقفه تمرینات رو شروع وبه پایان میرسونه ومیگه از تمرینات حس خوبی میگیرم ایا باید به همین روش ادامه بده یاشما پیشنهاد دیگه ای دارید؟ضمن اینکه ایشون معلولیت جسمی دارن.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
سه بار تمرین را انجام بدهد. اگر به سرانجام نرسید، لطفا مشاوره بگیرد. این همان سوال شماره ده است. درسته؟

پاسخ
danger

متاسفم من دقت نکرده بودم البته بیشتر هدفم از طرح سوال ذکر معلولیت ایشون بود که گمان کردم تفاوتی ایجاد میکنه.متشکرم

پاسخ
shekou

سلام خانم دکتر عزیز. سال نو مبارک
نمیدونستم سوالمو باید کجا مطرح کنم منو ببخشید.
کتاب ازدواج اسان رو خوندم واقعا تاثیرگذار بوده. میخواستم ببینم شما کتابی دارید که به من کمک کنه که مصصم تر به کارام برسم. خیلی امروز و فردا می کنم و مدام کارهامو واسه لحظه اخر میزارم و خیلی خیلی وقت تلف می کنم. اگه کتابی دارید ک در این زمینه به من کمک کنه راهنماییم کنید که خریداری کنم. ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
امسال در این مورد هم محصول تهیه میکنم. چون این مشکل بسیاری از افراد است. حتما این مسئله را مورد بررسی درست و حسابی قرار خواهم داد. این قول من به شما

پاسخ
R.S

سلام گیس گلابتون عزیز
مناسفانه من خیلی دیرباسایت شماآشناشدم.7فروردین 95 که البته همون روزهم کتاب روبعدکلی نگرانی که روشش رو نمیدونستم سفارش دادم ومرحله خانه تکانی هستم.من واقعاخیلی احساس نگرانی میکنم چون32سالم هست.بهم قوت قلب بدیدویه سوال:من ازسال گذشته به دلیل نیاز درونی آرایش صورت ورسیدگی پوست انجام میدادم وصورتی می پوشیدم آیا الان که تواین مرحله هستم مشکلی پیش نمیادکه من گاهی صورتی بپوشم؟برام دعا کنیدکه زودتر به نتیجه برسم انرژی مثبت میخام.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
از حالا صورتی بپوشید:)

پاسخ
elnaz2016

سلام خدمت خانم دکتر و دوستان عزیز
امیدوارم سال 95 سال عالی برای همه باشه.
خانم دکتر من کتاب رو به روش پستی خریداری کردم، بعد از یک هفته هنوز به دستم نرسیده. ممنون میشم راهنمایی ام کنید چه کاری میتونم انجام بدم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. لطفا یک ایمیل برای من بفرستید و شماره فاکتور خود را ارسال نمایید.

پاسخ
mahsa95

سلام.کتاب رو با کلی ذوق تهیه کردم الان تو مرحله خانه تکانی هستم منظورتون از یک هفته یعنی بعد از یک هفته تمرین سوم رو انجام بدم.2اگر با بی میلی تمریناتو انجام بدیم نتیجه میده ؟

پاسخ
گیس گلابتون

سوال جالبی است. برای چی با بی میلی انجام بدهید؟ مگر کسی شما را وادار کرده ازدواج کنید تا تمرین انجام بدهید؟

پاسخ
m.ramezani

سلام گیس گلابتون عزیز. من در حال انجام تمرینات کتاب هستم قبلا هم انجام دادم اما تصمیم دارم اینبار به صورت جدی ادامه بدم. من موانع ذهنی رو نوشتم البته قبلا هم گفتم من در حال حاضر هیچ مزیتی تو مجردی نمی بینم و تمام خوبی ها رو تو متاهلی می بینم. ولی بازم به هر حال لیست رو نوشتم و مطابق دستورالعمل انجام دادم.
فقط یه مشکلی که دارم اینه که درمورد ازدواج موضوع سن برای من خیلی مهمه و هر بار که لیست مشخصات رو می نویسم همش نگرانم که کسی حاضر هست با یه دختر 31 ساله ازدواج کنه ؟ روی سنم خیلی حساسم و در این زمینه اعتماد به نفسم به شدت پایین هست و احساس می کنم ممکنه حتی با وجود ظاهرخوب و شرایط شعلی و تحصیلی خوبم به خاطر سن نتونم کسی که می خوام به سمتم بیاد.
مثلا من دوست ندارم با از خودم کوچتر یا خیلی بزرگتر ازدواج کنم و این برام خیلی مهمه. از طرفی رنج سنی که می خوام حداکثر چهار سال از خودم بزرگتر هست که اونم همش فکر می کنم با دختری تو سن من ازدواج نمیکنه. تازه توخونه به من میگن پسرای بزرگتر از تو اگه کار روبه راهی داشتن خیلی وقته ازدواج کردن.
ممنون میشم منو مثل همیشه راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

موافقم. سن همسر آینده تان را تا 38 سال در نظر بگیرید. اینطوری شانس بیشتری خواهید داشت و استرس کمتری. البته مطمئنا 38ساله سرحال

پاسخ
aidin

سلام
وقتتون بخیر
من دوباره در حال انجام تمرینهای کتابم. با دوتا ازدوستام تمرینهارو شروع کردیم. اما پس فردا ک مراسم رو باید اجرا کنیم یکی از دوستام نمیتونه شرکت کنه میشه دوتایی مراسم رو اجرا کنیم؟یا برنامه ماهم کنسل میشه؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما دو نفر مراسم را انجام بدهید. آن یکی باید دوباره از اول شروع کند

پاسخ
m.ramezani

گیس گلابتون عزیر سلام. یه سول دیگه هم دارم
چجوری میشه فشار و استرسی که خانواده وارد می کنند رو کم کرد. چون من شدیدا از طرف خانوادم و مخصوصا مادرم تحت فشارم.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. در موردش خواهم نوشت. راستی شما میدانید سوالات غیرمربوط به تمرینات ازدواج را کجا بنویسید؟

پاسخ
m.ramezani

سلام. ممنونم از شما. من فکر می کردم جای این سوال اینجاست

پاسخ
گیس گلابتون

بله. همانطور که در پست نوشتم سوالاتی که مربوط به تمرینات کتاب است، اینجا بپرسید. بقیه سوالات شخصی را مشخص کردم کجا بپرسید. متشکرم که رعایت می کنید

پاسخ
mahsa.22

سلام خانم دکتر عزیز،وقت بخیر
من با اینکه لیست مرد مورد نظرمو نوشتم و میدونم چه کسی رو برای ازدواج میخوام، مدام افرادی سر راهم قرار میگیرند که شبیه فرد ایده آلم نیستن.مشکل من کجاست؟! مشخصاتی که نوشتم در حد خودم هستش، نه بالاتر نه پایین ترمتفکر

پاسخ
گیس گلابتون

مهسا خانم، ممکنه سوال و جواب شماره نه را ملاحظه بفرمایید؟ متشکرم

پاسخ
shekou

سلام خانم دکتر
امیدوارم که خوب باشین
با توجه به خواندن مطلبی سوالی برام پیش اومده
ایا از نظر شما درست است که:
نتايج منتشر شده از مطالعه اخير پيتر گلويتزر، پروفسور روانشناسى دانشگاه ان واى سى نشان ميدهد که صحبت كردن راجع به يك هدف و هيجان زده شدن قبل از رسيدن به هدف باعث ساخته شدن يك سمبل هويتى مربوط به آن در مغز ميشود كه باعث ميشود از آن لحظه به بعد انگيزه و اشتياق كمترى براى تلاش به سوى هدف داشته باشيم و شانس موفقیت را کاهش میدهد.بنابراين ،ازين لحظه به بعد سكوت كنيد و اهدافتان را شخصى و مثل يك راز حفظ كنيد
با توجه به اینکه تو تمرینات مربوط به مراسم باید تارخ ازدواجمون رو در جمع دوستانمون اعلام کنیم و بخاطرش پایکوبی کنیم اینجا دچار سردرگمی شدم. ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ
گیس گلابتون

بله. موافقم
اگر ما در مورد اهدافمان با همه صحبت کنیم، انرژی مان به جای اقدام کردن، صرف حرف زدن میشود.
ولی وقتی با دو سه تا هم هدف با خودمان مطرح میکنیم، انرژی میگیریم.

من ننوشتم در جمع دوستان مطرح کنید. من نوشتم با سه نفر که آنها هم تمرینات را انجام داده اند و با شما هم هدف هستم. آیا توانستم موضوع را روشن کنم؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.مثل اینکه سایت تغییر کرده.ببخشید واقعا ندونستم سوالمو کدوم قسمت بپرسم و مجبور شدم اینجا بپرسم.شرمنده جعبه جستجوی سایت رو کجا میتونم پیدا کنم؟دیگه نمیبینم

پاسخ
گیس گلابتون

باید بالای صفحه باشد. اگر آن را نمی بینید باید به طراح سایتم بگویم. با چه وسیله ای سایت را نگاه می کنید؟ موبایل؟ چه مارکی دارد؟ با چه مرورگری است؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

خیلی ممنون خانم دکتر.قبلا فکر کنم واسه من نبود امروز جعبه را بالای صفحه دیدم.دوستتون دارم.

پاسخ
Ar.bamdadi@yahoo.com

.سلام خانم دکتر من تمرینات رو انجام دادم و برام خواستگار هم اومده ولی میخوام بدونم اینکه من ازدواجم رو محدود کنم به زندگی در شهر تهران،مانع ذهنیم محسوب میشه؟آخه ایشون شرطشون زندگی تو شهر قزوین بود،من بارها برام همچین مواردی پیش اومده و من هربار رد کردم خیلی دوست دارم بعد ازدواجم هم تو شهر خودم زندگی کنم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. سلیقه شما برای زندگی یک مسئله شخصی است. من نمی توانم برای شما تصمیم بگیرم. ولی فکر کنید چرا نمیخواهید در شهر دیگری زندگی کنید؟ البته لازم نیست در اینجا جواب بدهید چون اینجاجای مطرح کردن سوالات شخصی نیست. ولی از خودتان بپرسید چرا به جای اولویت دادن به خصوصیات اخلاقی و اجتماعی خوب همسر آینده تان، اولویت شما شهر تهران است؟
همسر خوب مهمتر است یا شهر تهران؟

پاسخ
delsa22

سلام گیس گلابتون جان.من امروز هم توسایتتون ثبت نام کردم وهم تواینستافالوتون کردم.من همه کامنتروخوندم واحساس کردم تو یه بخشی ازکتاب درباره اینه که چطور جذاب باشیم.باورکنین من هرجامیرم امکان نداره کسی ازم خوشش نیاد آقا وخانوم هم نداره.حتی رزیدنتاهم به من نگاه های عجیبی دارن.امامشکل من اینجاست که چه جوری این نگاه هاروبه خواستگاری برسونم.ازهمه شرایطم راضی هستم وخودموخیلی دوست دارم امانمیدونم بااین همه مخاسن چراکسی چیزی نمیگه.نمیدونم این کتاب دراین باره راه حلی داره?نمیخام این فرصت هاروازدست بدم.چون میدونم بعداپشیمون میشم.همینطورکه الان باخودم میگم ای کاش یکم حواسم بیشتر به اون اینترنه بود😁

delsa22
پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
پیشنهاد میکنم کتاب را بخوانید و بعد یک مشاوره با من داشته باشید.

پاسخ
tahora

سلام خانوم دکتر عزیز خدارو شکر می کنم که دو ساله با شما آشنا شدم خیلی بمن کمک می کنید با صحبتهاتون.خانوم دکتر من 34 سالمه کتابتونو چندبار مطالعه کردم و تمریناتشو انجام دادم کمابیش خاستگارهای زیادی این مدت اومدن که کمابیش ملاکهام رو داشتن اما نمی دونم چه حکمتیه .....

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دوست گرامی من پاسخ شما را نمیدانم چون شما را نمیشناسم، شرایط و رفتار شما را نمیدانم. بنابراین نمی توانم پاسخ بدهم. پاسخ شما، در سوال شماره نه نوشته شده است.

پاسخ
f.s17

سلام باتشکر از سایت خوب شما که پراز انرژی مثبته.من کتابو الکترونیکی خریدم و سریع همشو خوندم و نفهمیدم کی صبح شد اصلا .خجالتچند تا سوال داشتم تا تمرینارو شروع کنم .ا.حتما باید به 7 نفر زنگ زد آخه خیلی امکانش نیست ؟ فقط به دوتا میتونم زنگ بزنم
2.با دوستان انجام بدیم موثرتره؟
برام دعا میکنید حدود یه ماه پیش دلم بدجوری رنجیده ولی با انرژی این کارو میخوام انجام بدم.اولین باره ان شاالله کارامد و موثر ه .
تک تک حرفا تو کتاب قابل فهمه خیلی عالی .متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
هرچه تمرینات را کاملتر انجام بدهید، موثرتر است. بنابراین تماس با هفت نفر و انجام با دوستان بهتر است. اگر امکانش نیست، خودتان را درگیر جزئیات نکنید، انجام بدهید. منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.ببخشید این روزا سوالات زیادی ذهنمو درگیر میکنه.اگه در حین انجام تمرینات خاستگار پیدا بشه تکلیفمون با انجام تمرینات چی میشه؟مثلا من یه روز مونده به انجام مراسم برام خاستگار پیدا شد.آیا شروع به بررسی خاستگارم کنم یا تمرینات رو تا آخر ادامه بدم یا همزمان هم خاستگارم رو بررسی کنم و باهاش آشنا بشم و هم تمرینات رو ادامه بدم.آخه نوشتن مشخصات همزمان با اینکه خاستگاری هم در کار باشه بنظر شما مشکل نیست؟آخه یکم ذهن درگیر خاستگار میشه و از طرفی هم باید به یه مشخصات دیگه فکر کرد.ببخشید زیاد شد.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تبریک میگم خواستگار دارید. شما تمرین خود را انجام بدهید. انجام این تمرینات است که دارد شما را به مغناطیس تبدیل می کند. انجام این تمرینات روزانه ده دقیقه هم وقت شما را نمیگیرد. بقیه 23 ساعت و پنجاه دقیقه روز را صرف بررسی خواستگارتان کنیدلبخند

پاسخ
sohrabkarimi

عرض سلام و ادب
ب پیشنهاد یکی از دوستانم امروز عضو سایت شما شدم. سوالی دارم ک نمیدونم کدوم قسمت باید مطرح میکردم، پوزش من رو بطلبید اگه اینجا جای مناسبی نیست
من یه اخلاق خیلی بد دارم اینکه زودرنج و پرتوقع هستم و سریع همه متوجه ناراحتیه من میشن. ناراحتیمو همه تو رفتار و چهرم میتونن متوجه بشن. ایا شما محصول و یا کارگاهی دارید ک به من در رفع این اخلاق بد کمک کنه؟ پیشنهاد شما چیست؟ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدید. پیشنهاد میکنم خداحافظ خشم را انتخاب بفرمایید. در بالای این صفحه عکس یک خانم با لباس سبز را مشاهده میکنید؟ نوشتم: سلام آرامش؟ لطفا روی لینک آن کلیک کنید

پاسخ
zahra-saeed

سلام آناهیتاخانوم.من الان در روز پنجم هستم وجندتاسوال دارم.
1.من تمرینامو میزارم آخرشب چون سرم خلوته اگه ازساعت دوازده شب به بعد انجام بدم برای همون روز حساب میشه یا روز بعد؟
2.برای مراسم من امکانشو ندارم دو دخترخانوم دم بخت دعوت کنم.اشکالی نداره در حضور برادرم انجام بدم؟چون شماگفتین اگه شاهدحضور داشته باشه بهتره.
3. من در روز دوم باآقایی برخوردکردم که خیلی از ملاکای منو دارن وایشون احساس کردم ازمن خوششون اومده وهمش فکرم درگیر ایشونه.این افکارم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
4.نمیشه این آقارو جذبش کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- هر روز دارید تمرین را انجام میدهید؟ خوب است
2- بله همراهی برادرتان هم خوب است. البته به شرطی که اطمینان داشته باشید بعدا شما را مسخره نمی کند و دست نمی اندازد. بعضی برادرها خیلی خوب و همراه هستند
3- چرا فکرتان درگیر است؟
4- روی این آقا تمرکز نکنید. تمرین خراب میشود.
ممنونم

پاسخ
gladmari

سلام گیس گلابتون جان
مطالبی که به صورت صوتی در کانال تلگرام برای خانمهای مجرد میگذارید خیلی عالی هستن.ممنون
اگر امکانش هست یک مطلب صوتی هم برای کسانی که قبلا نامزد داشتند و به هم خورده بگذارید. اینکه چه زمانی و چطور به خواستگار بگند که نامزد داشتند؟
در کتاب ازدواج مثل آب خوردن و فایلهای صوتی مربوطه چیزی در این مورد پیدا نکردم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. البته که در کتاب در این مورد نوشته ام: التیام دل شکسته
بعلاوه پاکسازی روح هم انجام بدهید

پاسخ
gladmari

بله در اونجا گفتید چطور حالمون رو بعد از جدایی خوب کنیم.
ولی نگفتید چطور و چه موقع به خواستگار در مورد نامزدی قبلی بگیم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. چرا گفتم. گفتم جلسه چهارم همه مسائل را به طرف مقابل بگویید. رک و راست بگویید.

پاسخ
gladmari

ممنونم ازت گیس گلابتون مهربون گلگلگل

پاسخ
azadeh_1510

گيس گلابتون جان سلام
من دارم طبق دستورات عمل ميكنم اما چنديدن بار بدليل اينكه يه روزش فراموش شده دوباره از اول شروع كردم
الان تقريبا دو سه هفته پيش دوباره شروع كردم منتها توي اون دوره بيست و يكروزه، من يك روزش رو هفته قبل فراموش كردم كه فردا صبحش مربوط به روز قبلشو نوشتم و شب هم مال همون روز رو
و ادامه دادم و از اول دوباره شروع نكردم.امروزم همين اتفاق افتاد خيلي اعصابم خورد شد...چكار كنم دوباره از اول اول شروع كنم؟ الان چندين ماهه وضعم همينه
با تشكر مجدد

پاسخ
گیس گلابتون

از اول شروع کنید. کلا همه چیز را از اول شروع کنید. اگر چند ماه دیگر هم همینطور است، باز هم از اول شروع کنید

پاسخ
shekou

سلام اناهیتاجون
عیدت مبارک
من تمرین تجسم رو انجام دادم اما یه سوال برام پیش اومده.گفتین عکسای مختلف از زوجای مختلفی ک حس خوبی بهمون میدن رو جمع کنم و خودمون رو جای اونا تصور کنیم. اینکه زوجای مختلفی رو انتخاب کردیم کائنات گیج نمیشن؟ یعنی بهتر نبود عکسای مختلف از یه زوج رو انتخاب میکردیم؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. این هم فکر خوبی است. بهترین حالت این است که صورت خودتان را به جای عروس بگذارید (به کمک فتوشاپ و یا بریدن عکس و چسباندن روی عکس دیگر) و صورت داماد معلوم نباشد

پاسخ
shekou

یه سوالو فراموش کردم بپرسم.درمورد مهارت ابراز احساسات و مهارت مذاکره کارگاه یا کتابی دارید؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. محصول آموزشی ارزشمند: خداحافظ خشم

پاسخ
mm_ss_136162@yahoo.com

عروس آینده

سلام خانم دکتر.امیدوارم خوش و خرم باشیدگل.من اوایل فروردین سال 94 تمرینات رو شروع کردم و...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال نه را ملاحظه کرده اید؟ جواب آن را خوانده اید؟

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسوجان.اگر فکرم درگیر یه آقایی باشه و موقع نوشتن جزییات همسرم،این آقایادم بیاد مانع ذهنی حساب میشه?
جواب سوال قبلی رو هم بدید لطفا.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. مشخصات همسر دلخواه خود را بنویسید. سوال قبلی شما چیست؟

پاسخ
شاینا

گیس گلابتون عزیز در آخرین کامنتم شما به من توصیه کردید که بهتره اول به وضعیت سلامتی ام رسیدگی کنم و انتخاب همسر در اولویت دوم باشد. من هم تصمیم گرفتم به توصیه شما عمل کنم. هم سلامت روحی و معنوی و هم سلامت جسمی. چند کار از جمله دانشگاه را متوقف کردم تا به خودم برسم. نتیجه خدا را شکر خیلی خوب بوده گیسوجان. حتی صورتم تغییر کرده است و خدا را شکر زیباتر شده ام. وزنم خوب بود اما حالا بهتر شده است.اگر نتیجه ای را که منتظرش هستم گرفتم انشاء الله داستان این دو هفته شگفت انگیز را برای شما و خوانندگان خواهم نوشت. ممنون از شما.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم و منتظر نوشته زیبای شما هستم

پاسخ
aidin

سلام خاااانم دکتر
یه سوال
تمرینی که باید یه هفته در ظاهرمون تغییر ایجاد کنیم، باید این یک هفته هر روز با ظاهر جدیدمون بیرون بریم؟
مرسییییی گل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله

پاسخ
aidin

سلااام خانم دکتر
میشه تمرینات 21 روز اخر ک شامل سه تا هفت روز هست رو پشت سر هم اما ترتیبشو تغییر داد؟با توجه ب اینکه جایی هستم ک امکان این واسم نیس ک ظاهرمو عوض کنم میشه از تلفن ب دوستام شروع کنم؟
مرسیییییی گل
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. میشود.

پاسخ
mozhganbanu

سلام گیس گلابتون عزیز
وقتتون بخیر
بقول یکی از دوستان ک کامنتی نزدیک باین مضمون گذاشته بود ک تا ما شوهر کنیم پوست شما کندس ک کلی خندیدم
:-))
من تنرینات رو برای بار دوم انجام داذم و دوباره سطح انرژیمو بالا گرفته بود مخصوصا ک فایل جذابیت رو هم خریداری کرده بودم همزمان باهمین تمرینات انجام دادم البته بخاطر شرایط شغلیم من آدم فوق العاده اجتماعی و تقریبا معتمدی هستم
اما ی اتفاق...
من چخار سال پیش باآقایی باقصد ازدواج تا مدت یکسال ارتباط داشتم اما بتوافق نرسیدیم و همه چی تمام شد
و بعد از سه سال من بکل اورا فراموش کرده و حتی ذره ای باو حسی نداشتم
اما متاسفانه در همین هفته دوباذه پیدایش شده!
من از وقاحت او ب حرص افتادم و ناگاه در هفته اول وقت عمل است ینی تغییر آرایش صورت انرژیم فوق العاده پایین آمد طوری ک تمرینات قط شد
حالا دوباره از اول کتاب باید شروع کنم
سوال آیا لازم است فعلا دست نگه دارم و تمرینات را شروع نکنم تا بازسازی روحی شوم
ممنون میشم ب سوالم پاسخ دهید

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد می کنم اول تمرینات پاکسازی روح را انجام بدهید تا با دیدن یک آدم اینطوری بهم نریزید. پس از آن دوباره تمرینات ازدواج را آغاز کنید. بدون عجله و با آرامش

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.من در روز 20هتم.در این مدت فکرم به مدت یک هفته پیش یک آقایی بود شدیدا و الان چند روزی هست که دارم به کار فکر میکنم و باخودم میگم اول کار بعد ازدواج.اما تمرینات رو مرتبا انجام میدم.افکار من تاثیری در جذب داره?تمرینات و نتیجه را خراب نمیکنه?
اول که شروع کردم فقط هدفم ازدواج بود و هیچ مانع ذهنی نداشتم اما چند روز هست که فکر کار بیشتر از ازدواج شده برام.مشکلی نداره?مانع ذهنی محسوب نمیشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما جواب این سوالات را میدانید. من در ذهن شما نیستم. اینجا فقط سوالات در مورد نحوه انجام تمرین را بپرسید لطفا

پاسخ
zahra-saeed

گیسو جان من که براون توضیح دادم تو ذهنم چی میگذره!فقط بگید اینا مانع ذهنی هستن?ادامه بدم به نوشتن مشخصات یا از نو شروع کنم?

پاسخ
گیس گلابتون

بله. مانع ذهنی هستند چون ذهن شما به آنها گیر کرده است.

پاسخ
mina00a

سلام.روز بخیر.تمرینات کتاب رو انجام دادم ولی 34 روزه که تمرینات مشخصات همسرم طول کشیده چون نتونستم عکسارو چاپ کنم و ایمیل فرستادم مبنی بر اینکهمیتونم تو لپ تاپ البومم رو درست کنم که شما لینک اینجارو فرستادین و جواب سوالمو گرفتم سوال دیگه ای داشتم خدمتتون اینکه ایا روند کار من درسته یا از اول باید شروع کنم ؟
من به ازای هر روز که یادم میرفت تمریناتو انجام بدم سه روز اضافه کردم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تمرینات را از اول آغاز کنید.

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. من می خواهم یکبار دیگر تمرینات کتاب را شروع کنم. البته هنوز شش ماه تا تاریخی که برای ازدواج تعیین کرده بودم مانده است. اما در کتاب نوشته شده است که بهتر است بازه زمانی یک ساله در نظر بگیریم. آیا به همان تاریخ قبلی پایبند باشم یا تاریخ را برای یک سال دیگر در نظر بگیرم ؟
یک سوال هم راجع به تمرین تماس با آشنایان داشتم. می دانید که متاسفانه فامیل و آشنایان دیگر چندان از ارتباط استقبال نمی کنند. سالی یکبار همدیگر را می بینند. احساس می کنم تماس تلفنی برای خیلی از مردم خوشایند نیست. آیا می توانم از تلگرام استفاده کنم؟
از شما متشکرم.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- تاریخ را تغییر ندهید.
2- حتما تلفن کنید. وقتی زنگ می زنید بگویید فقط می خواهم دو سه دقیقه احوالپرسی کنم. سر دو سه دقیقه هم خداحافظی کنید. همه از چنین کاری خوششان می آید.

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.ممنون از صبر وحوصله فراوانتون در پاسخ به سوالات.ببخشید که زیاد سوال می پرسم.
دو تا سوال دارم:
1.برای تهیه آلبوم عکس خودم رو جای صورت عروس بزارم درسته?
2.شما در کتاب گفتید پانزده دقیقه وقت بزارید،منظورتون تهیه عکس هاو ویرایش اونهابه مدت پانزده دقیقه هست یا پانزده دقیقه به عکس نگاه کنم و خیالبافی کنم در ذهنم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- بله اگر بتوانید عکس خودتان را به جای عروس بگذارید عالی است.
2- تماشای آلبوم روزی 15 دقیقه. درست کردن آلبوم هرچه سریعتر. اگر لازم است یک روز کامل وقت بگذارید و آن را بسازید

پاسخ
zahra-saeed

ممنونم گیسو جان.اما من الان در روز 19م نوشتن مشخصات هستم و دو روز دیگه نوشتن تموم میشه.اگر از امروز شروع به ساخت آلبوم کنم مشکلی نیست?درضمن امکان چاپ برای من وجود نداره و عکس هارو در یک پوشه اختصاصی در موبایلم قرار میدم.مشکلی نیست?

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.ببخشید که خیلی اذیتتون میکنم...

پاسخ
گیس گلابتون

چه بامزه! هرجور خودتان صلاح می دانید، ولی یادتون باشه اینجا تبلیغ نداریم. ممنونم

پاسخ
samane.t

سلام خانوم گل.یک موضوعی هست که در ذهن و احساس من اختلال ایجاد میکنه.اینکه ازدواج کردن قابل جذب هست یا قسمت?اگر تمام تمرینات را درست انجام بدم و مانع ذهنی نداشته باشم آیا ازدواج برای من رخ میدهد?پس نقش قسمت و خواست خداوند چه میشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
در سی دی هدفگذاری برای آدمهای باهوش در این مورد توضیح داده ام

پاسخ
nazigh

خواست خدا و قسمت شما بر این قرار گرفته که همسرتو جذب کنی. خداوند برای ما امکاناتی رو مقرر میکنه مثلا ۱۰ امکان (این میشه قسمت و اجبار) و وقتی ما از بین اونا یکی رو انتخاب می کنیم (این میشه اختیار). پس به طور کلی تقدیر ما اول دست خدا بعد دست خودمونه

پاسخ
آیریس 66

سلام گیس گلابتون عزیز . من برای پیدت کرد موانع فکری یک هفته

زمان گذاشنم و مرام مفصل و خوبی گرفتم اما متاسفانه در روز 19
پدرم فناگهانی فوت شدن . حالا می خوام جدد شروع کنم اما از کدام م ررحله ؟ البتهمراسم گرفتن در این شرایط روحی برام سخته . ممنون و سپاسگزارم ه

پاسخ
گیس گلابتون

تسلیت میگویم. مرگ پدر باید خیلی سخت باشه. پیشنهاد می کنم اجازه بدهید دوره سوگواری تمام شود و سپس از اول آغاز کنید

پاسخ
آیریس 66

سلام گیس گلابتون عزیز. من مجدد تمرین ها برای سومین بار نمام کردم اولین بار چند خواسنگار نامناسب سری دوم چند جذب سطحی و سومین بار هیچی . عزیزم من چکار کنم صیر کنم چون یک هفته است 73 روز تمام شده با بازم مانع فکریه ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا متن پست را مطالعه کرده اید؟ سوال نهم را خوانده اید؟ جواب شما همان است. بعضی افراد بیش از یک بار مشاوره نیاز دارند.

پاسخ
آیریس 66

ممنون که اینقدر سریع پاسخ دادید . چشم حتما میام خدمتتون . من حتما باید به هدفم برسم سپاسگزارم

پاسخ
masoum

سلام
این بار دومی هست که دارم تمرینات رو انجام میدم . از همون اول از در و دیوار برام خواستگار میریزه .اما همشون در حد گفتن وپرس و جو تحقیق کردن در مورد من وشرایط من هستش.فقط تعداد اندکی هستن که برای اشنایی بیشتر پیگیر میشن .اون هم یک یا دو جلسه.در حال حاضر خواستگار بسیار خوبی دارم که خودش و خانوادش اومدن محل کارم و حسابی تحقیق کردن و به گفته همکارام خیلی هم خوششون اومده ولی فعلا پا پیش نذاشتن.نمیدونم مشکل از کدوم قسمتهخجالت

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. ممکنه سوال و جواب شماره نه را مطالعه کنید؟

پاسخ
masoum

سلام ممنون
پاسخها شماره ندارند.شماره نه نمیدونم کدوم هست.ممنون میشم بیشتر راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. چرا شماره ندارند؟
متن پست را بخوانید. کاملا درشت شماره بندی شده است. سوالات به رنگ قرمز نوشته شده و درشت شماره خورده است. آیا ملاحظه کردید؟

پاسخ
centaures

گیس گلابتون عزیز

من محصول ازدواج مثل آب خوردن رو خریدم و اوایل تمرینات هستم.جایی توی پی دی اف نوشتید از موقعی که مشخصات همسر ایده آلمون رو بنویسیم خواستگارا پیداشون میشه.وقتی اینو خوندم یاد یکی از بزرگترین مشکلات زندگیم افتادم.مشکل من اینجاست که تا به امروز خواستگارایی داشتم که پدر و مادرم ازشون خوششون اومده و من نه.این باعث کلی جنگ و دعوا بوده.از همین الان ترس ِ تکرار دوباره اون دعواها رو دارم.واقعا میخوام ازدواج کنم ولی پدر و مادرم سلیقه شونو بهم تحمیل میکنن و از طرفی تا الان خواستگاری نداشتم که ازش خوشم بیاد.ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. با توجه به این که شما را نمی شناسم، پیشنهاد می کنم مشاوره حضوری یا اسکایپی دریافت کنید.

پاسخ
samane.t

ببخشید فرق آلبومی که در گوشی درست میکنیم با چاپی وکاغذی در چیه?وقتی امکاناتش رو نداریم چی کنیم?یعنی جواب نمیدهناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ممکنه توضیح بدهید چرا امکانات آن را ندارید؟

پاسخ
samane.t

من با فتوشاپ صورتموگذاشتم جای صورت عروس ببرم برام چاپ کنن بدمیشه نمیخام فکربدراجعبه من بکنن.واینکه اصلادوست ندارم پدرومادرم متوجه بشن اینقدر درگیر ازدواج واینکارهاهستم.اصلاامکانش نیست.تصویرتصویره دیگه.الان همه باگوشی هاشون کاردارن و کمترکسی دنبال آلبوم نگاه کردن هست.مهم پیامه که به کائنات برسه.درهرصورت من همینطوری تمریناتو ادامه میدم وتوکلم به خداست.بیشترازاین از دستم برنمیاد.

پاسخ
گیس گلابتون

هرجور صلاح میدانید

پاسخ
مینا ر

سلام بر گیس گلابتون عزیز
آیا در مورد بخش تعیین تاریخ ازدواج در کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است ، میتوانیم تاریخ ازدواج را برای همین امسال تعیین کنیم یا باید زمانی به اندازه حداقل یکسال در نظر بگیریم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. شما اختیاردار زندگی خودتان هستید. هر تاریخی که دوست دارید انتخاب کنید. من پیشنهاد میکنم دست کم یک سال به خودتان فرصت بدهید

پاسخ
mormor

سلام به خانم دکتر عزیز ببخشید من هر کاری کردم نتونستم سوالم و توی قسمت مربوط مطرح کنم در مورد فایل های صوتی رایگان که به ما هدیه دادین در قسمت دوم گفتید فهرست از خصوصیات اخلاقی همسرتون بنویسید آیا باید به زمان حال بنویسیم یا به آینده؟ بازم ببخشید اینجا سوالم و مطرح کردم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. فهرست خصوصیات، تعدادی صفت است. فعل ندارد که زمان حال و آینده بخواهد. چطور هر کاری کردید نتوانستید آنجا پیام بگذارید؟ آنجا هم مثل اینجاست؟ ممکنه بدانم چرا نمی شد آنجا پیام بگذارید؟ میخواهم مشکل را بدانم تا برطرف کنم

پاسخ
mormor

سلام خانم دکتر مرسی از راهنماییتون قسمت دوم فایل رایگان فقط پیغام میداد برای نظر دادن باید عضو شوید در صورتی که من با نام کاربری وارد سایت شده بودم ولی در آنجا قسمت نظر دادن باز نمیشد

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شاید همان موقع به هر دلیلی باید دوباره وارد سایت میشدید. نظر نوشتن در آنجا درست مثل نظر نوشتن در اینجاست و تفاوتی ندارد

پاسخ
طیبه ط

سلام
آبجی گیس گلابتون جان
با سپاس از همه ی الطاف شما
شخصیت حمایتگرانه و لطف شما موجب میشه من شما رو آبجی صدا بزنم.
آبجی مهربان و فهمیده من
من یکبارفروردین ماه مرحله پاکسازی انجام دادم
و بسیار بسیار موثر بود
تا اینکه 10روز پیش باز پاکسازی انجام دادم
برایم باورکردنی نبود ک ذهن من 60 مورد منفی رو کنار گذاشته بود!!!
فوق العاده بود

پاسخ
طیبه ط

و اما
آبجی گیس گلابتون جان
این بار که وارد تمرینات شدم
برایم باور کردنی نیست در یک هفته 5 خواستگار
رسیدم ب حرف شما ک گفتید از در و دیوار برایتان خواهد بارید
باورکردنی نیست ک یهو همه یادشون ب من افتاده
باور کردنی نیست ک همه متوجه شده اند من قصد ازدواج دارم

اما اما اما
ابجی گیسی جان هیچکدوم از این 5 تا اونی ک من میخام نیست😢
از لحاظ شخصیتی خوبن اما شغل و موقعیت اجتماعی نه!

اینروزا دارم مشخصات همسردلخواهمو مینویسم میدم دست خداوند
انشاءالله اونی ک باید رو بفرسته
انشاءالله
باسپاس از همه ی لطف و محبت و فهم شما😚😚

پاسخ
طیبه ط

ابجی گیس گلابتون جان
اگر محبت کنید اندکی درباره ی نحوه ی نوشتن مشخصات همسر دلخواه توضیح بدید ممنون میشم

این مرحله یعنی من هر انچه دوست میدارم با شوق بنویسم
بدون آنکه فکر کنم وجود دارد یا نه؟؟میشود یا نه؟؟

آیا این درسته
من وقتی خودکار بدست میگیرم برای نوشتن مشخصات همسردلخواهم
تصور میکنم میخواهم همسرمو ب خداوند و کائنات سفارش بدهم
و انچه مطلوبترین است برایم مینویسم
ایا این درست است؟؟




البته نگران نباشید آنچه مینویسم ب خودم شباهت دارد
و فاصله انچنانی با من ندارد😉

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. قسمتی از سی دی همسرگزینی شماره دو در مورد طرز نوشتن مشخصات همسر دلخواه است.

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر
هم توی کتاب و هم سی دی همسرگزینی اشاره کردین که در سه ملاقات اول با هم خوش باشید که ببینید آیا میتوانید در کنار هم شاد باشید. منم با شما موافقم اما با خواستگارایی ک از همون جلسه اول این نکته رو رعایت نمی کنن و با سوالای زیادشون خسته و کلافم میکنن باید چکار کنم؟ باید این نکته ای که شما گفتین رو خودم بهشون بگم؟ پیشنهاد شما چیه؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. با آنها تمرین خوش اخلاقی کنید. تمرین کنید تا یاد بگیرید با آدم های اعصاب خردکن چطوری میشه مودب ماند و در عین حال اعصابتون بهم نریزد.

پاسخ
elnazi

سلام و خسته نباشید
سوال در مورد تمرین دوم مرتب سازی و جمع کردن انباشتگی اتاقم سوال دارم.
مادر مهربون من دنیاشو عوض کرده و من و بابام هستیم و من خانم خونه. میشه تمرین 2 رو در مورد خونه و مرتب کردن و سرخ کردن بادمجان برای فریزر هم حساب کرد یا حتما باید اتاقم باشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

تسلیت میگم گلم. اگر خانم خانه هستید، قرار است کل خانه را مرتب و پاکیزه کنید. یک خانه تکانی کامل! بیرون ریختن کلی آت و آشغال اضافی از خانه. این علاوه بر کارهای معمولی خانه داری است که در حال حاضر بر عهده شماست

پاسخ
zahra mn

سلام گیس گلابتون عزیزم!کتاب رو دانلود کردم و میخوام از امشب تمرینات رو شروع کنم.فقط یه مشکل وجود داره اینکه من خیلی از خواستگارای خوبم رو بدون هیچ دلیلی رد کردم.با خیلیا تندخویی کردم.طوریکه حس میکنم هیچ کس دیگه از من خوشش نمیاد و برای معرفی اقدامی نمیکنه.خیلی ناراحتم از این موضوع.چه کار کنم دید دیگران نسبت به من عوض بشه دوباره؟؟حس میکنم خیلی دیر شده گریهگریه

پاسخ
گیس گلابتون

بله. متوجه هستم. من هم از این اشتباهات زیاد کرده ام. می دانم چقدر تلخ است. شما رفتارتان را تغییر بدهید، آرام آرام ظرف شش ماه، نظر دیگران نسبت به شما عوض خواهد شد. نگران نباشید.

پاسخ
Lavieestbelle

سلام گیس گلابتون عزیز
من تمریناتو انجام دادم الان تموم نشدن وسطاشم اما حس میکنم دوباره باید مراسمو انجام بدم علتشم اینه که تو این مدت خیلی دخترای دور و اطرافم راجع به مردا حرفای منفی زدن و با اینکه خودم خوشبینم اینکه میبینم این همه دختر پسرای بد به پستشون خورده و از نظر همه بد بودن پسرا طبیعیه(از نظر خودم نه )منو میترسونه.میشه راهنماییم کنین و بهم بگین این ها دلیلی هست که تمریناتو از اول شروع کنم و مراسم بهتری برگزار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر ذهن تان خیلی درگیر منفی هاست، بله. دوباره از اول شروع کنید.

پاسخ
Marry

سلام گیس گلابتون عزیز . من سوالی ندارم فقط یه خواهش دارم برای انجام کاری که از دست خودم برنمیاد . امروز یه مستندی در سیمای خودمون دیدم که خیلی متاثرم کرد مستندی بود از زندگی دختران مجرد روستاهای اردبیل و تنهایی و بی پناهی اونها . تعداد زیادی از دختران این روستاها با وجود سن 35 به بالا و تا چهل سال هنوز ازدواج نکردند چون مردان این روستاها برای پیدا کردن کار به شهرهای بزرگ مهاجرت می کنند و اغلب هم برنمی گردند . آمار مهاجرت پسران در سال 85 حدود 68درصد بوده این آمار مربوط به سال 85 هست و شما می تونید تصور کنید چه تعداد دختران زیادی در این روستاها زندگی می کنند که مجرد و تنها هستند . این دختران با وجود سواد نه چندان بالا بدون شغل یا درآمد کافی و ناامید زندگی می کنند . خود من دختری 31 سال ام و هنوز مجردم. کتاب شما رو قبلا تهیه کردم و تمریناتشو هنوز هم انجام میدم شاغلم و تحصیلاتم لیسانسه اما گاهی از تنهایی رنج می برم و وحشت اینکه نتونم هیچوقت مادر بشم ناامیدم میکنه . .به نظرم آدمها با دردهای مشترک ، دغدغه های مشترک دارند و باید به همدیگه کمک کنند موضوع اینه که خودم به تنهایی نتونستم راه حلی برای کمک به این عزیزان پیدا کنم بنابراین به ذهنم رسید از شما کمک بخوام شما با ارتباطات قوی و قلم شیواتون و تجربه و حس همدردیی بالاتون مطمئنا میتونید برای همه دختران تنهای سرزمینمون کمک بزرگی باشید. مثلا می تونیم کمپینی راه بندازیم و مسئولان و البته مردمو متوجه این مسئله خیلی مهم کنیم . من به کار و قدرت شما و نیروی جمعی ایمان دارم. متشکرم برای وقتی که گذاشتید و برای همه مهربونیتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم... بله. مهاجرت از روستا به شهر این مشکلات دردناک را بوجود می آورد. در موردش فکر خواهم کرد.

پاسخ
madam

سلام

من تقریباً دو سال پیش این کتاب رو خریدم و یک بار تا حالا تمریناتشو انجام دادم فقط اونی که باید سه تایی انجام بشه رو مجبور بودم تنها انجامبدم .آلبومی هم که درست کردم عکسا بیشتر نقاشی بود.خودم نمیتونم لباس عروس بپوشم عکس بگیرم من همین الانشم خانوادم نمیدونن این کتاب رو خریدم .خواهرم فقط میدونه.از همونم خجالت میکشم.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این تمرینات بهتر است همراه جمع انجام شود، ولی به تنهایی هم قابل اجراست. نگران نباشید.

پاسخ
madam

ولی تصمیمو گرفتم.اینقدر تمرینات رو انجام میدم که من هم مثل اونهایی که نتیجه گرفتند نتیجه بگیرم.

پاسخ
madam

سلامگیس گلابتون عزیز.چرا پیام منو پاک کردین؟؟خیلی ناراحت شدم!!!

پاسخ
گیس گلابتون

من پیام شما را پاک نکردم. تا وقتی پیامها را تایید نکنم، آنها در سایت نشان داده نمی شوند. شاید یکی از دلایل ناموفقیت شما در ازدواج؛ زود قضاوت کردن و زود دلخور شدن باشد. آیا ممکن است حدس من درست باشد؟

پاسخ
madam

سلام گيس گلابتون عزيز.ممنونم از پاسختون.نميدونم،شايد.ولي اين ويژگي رو درست حدس زديد!!من متأسفانه كمي زود قضاوت ميكنم.

پاسخ
طیبه ط

سلام
گیس گلابتون عزیز
باز هم از شما تشکر میکنم بابت اینکه شما موجب شدید من ب درونم سفر کنم و خودم رو بهتر بفهمم و بشناسم.
ولی ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همین روزها به سوال شما در تلگرام پاسخ خواهم داد. خیلی ها این را سوال می کنند. ممنون که پرسیدید

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیز
سؤالی دارم:اشکال نداره در حین انجام تمرینات چهل نامه هم به همسر الهیم بنویسم؟منظورم اینه در مدتی که دارم تمرینات کتاب شما رو انجام میدم. آخه من نمیتونم عکس خودمو تو لباس عروس داشته باشم.تمرین بیست ویک روزی که باید عکس خودمو ببینم کامل انجام نمیشه.اگه تاثیر منفی در خلال تمرینات وارد میکنه انجامش ندم با توجه به اینکه چهل و 21هردو عدد مهم ضمیرناخودآگاهی هستند.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. 40 نامه هم بنویسید.

پاسخ
madam

این که گفتم انجامش ندم منظورم چهل نامه بوده.نه کاردستی-کاردستی رو قبلا به روش فنگشویی درست کرده ام.

پاسخ
123

سلام چه جوری میتونم تو همایشها و..رایگانتون شرکت کنم /چکونه همسردلخواه خود را پیداکنید که جدیدا گذاشتید

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. متوجه سوال شما نشدم. ممکن است واضح تر بفرمایید؟

پاسخ
madam

سلام گيس گلابتون عزيز.
توي تمريناي كتاب قسمت پاك كردن موانع ذهني اونجايي كه اعلاميه تعيين تاريخ ازدواج رو مينويسيم فرموديد هر روز بهش نگاه كنيم حالا سؤالم اينه:تا پايان تمرينات هر روز بهش نگاه كنيم يا تا پايان وقتي كه ازدواج ميكنيم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تا پایان تمرینات نگاه کنید

پاسخ
madam

گيس گلابتون عزيز
من تقريبا دو سال پيش با شما آشنا شدم.فقط يك بار تمرينات را ناقص انجام دادم.الان كه بار دومه و دارم كامل انجامش ميدم بيست و يك روز ها را رعايت ميكنم ولي نظافت رو من در عرض چند روز انجام دادم به يه هفته نكشيد، يعني تمرينات من در كل هفتاد و سه روز نميشه اشكال نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. یک هفته نظافت کنید. جاهای دیگر را تمیز کنید. هارد کامپیوتر را خالی کنید. نظافت را طول بدهید.

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون. چرا باید نظافت رو یک هفته طول بدیم وقتی دو سه روزه رفع انباشتگی ها انجام میشه؟!!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای آماده شدن ذهنی. و یک رفع انباشتگی کامل شامل اتاق خواب و ماشین و اتاق کار و کتابها و کامپیوتر و کتابها و لباس ها و ... معمولا یک هفته طول می کشد. مگر این که وسایل کمی داشته باشید یا کلا آدم بدون انباشتگی باشید (چنین آدمی وجود ندارد! همه ما یک جورهایی انباشتگی داریم)

پاسخ
nazigh

خیلی ممنونم از پاسخ گویی. راستش من تمرینات کتاب رو که خواستم شروع کنم گام اول شناسایی موانع ذهنی بود. راستش دو سه مورد بیشتر یادم نمیومد ولی حسم بد بود و بهم میگفت هنوز مانع داری اونا رو بنویس اما ذهنم یاری نمیکرد. این گامو رها کردم رفتم روی گام دوم تمرین دوم یعنی رفع انباشتگی، این کار بیش از ۷ روز طول کشید. بعد از این کار ذهنم آزاد شد و موانع یکی یکی خودشونو نشون دادند. بعد مرحله حلشون رسید که یکی دو ماهی طول کشید. یکیشون با «خداحافظ خشم» حل شد. الان که میخوام تمرینات رو از اول شروع کنم میبینم خونه تکونی دوباره من شاید به چند ساعت هم نکشه. انرژی تو اتاق و ذهن من به جریان افتاده. دیگه چرا صبر کنم ۷ روز طی شه؟ حتی یه مقدار از لیست خودم و همسرمو حین حل موانع ذهنی مینوشتم و فکر نکنم موقع انجام منظم تمرینات (به جهت بالا رفتن سطح انرژی جذب همسر) نیاز باشه ۲۱ روز ادامه بدم شاید ۱۵ یا ۱۰ روزه انجام شه (به همراه لیست تعدیل). میخواستم اگه امکانش هست پاسخی بدید که توجیه شم (نگید: هر جور خودت راحتی!). ممنون از توجهتون و وقتی که میذارید تا ما رو به هدفمون برسونید گل

پاسخ
گیس گلابتون

خب... خدا را شکر من بالاخره فهمیدم سوال شما چیست. پیشنهاد می کنم عین تمرین کتاب انجام بدهید. خانه تکانی را هم هفت روز طول بدهید. اگر همه چیز مرتب و تمیز است، روزی 15 دقیقه یک کشو را خالی کنید و دوباره بچینید. تمرین های این کتاب را مثل کاشتن دانه های گندم در نظر بگیرید. لوبیای سحرآمیز نیست که یکهو سبز بشه. باید زمان بدهیم. البته همه اینها پیشنهاد است. شما صلاح خود را بهتر می دانید.

پاسخ
nazigh

خیلی ممنون از پیشنهاد و راهنمایی. بسیار خوب همین کار رو میکنم. شما تجربه دارید و بهتر میدونید لبخند

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون. من تمرینات کتاب رو که شروع کردم بعد از نوشتن و رفع موانع به تمرین ۷ روزه خانه تکانی رسیدم. چون قبلا انجام داده بودم از شما پرسیدم میشه زمان خونه تکونی رو کمتر در نظر بگیرم آخه انباشتگی خاصی ندارم که رفع کنم و شما گفتید بهتره ۷ روز باشه. روز اول اشتیاق داشتم ولی دوم و سوم اشتیاقم کم شد چون خودمو ملزم کرده بودم تا ۷ روز طولش بدم در حالیکه انباشتگی نداشتم و همینطوری وسایل رو در میاوردم و سر جاشون قرار میدادم. از اونجایی که تو این تمرینات مهم حسمونه که فعال بمونه تصمیم گرفتم تمرینات رو به ترتیب انجام بدم ولی زمانشو خودم تعیین کنم مثلا خونه تکونی دو سه روز، تهیه لیست ۱۰ الی ۱۵ روز (چون قبلا یه مقدار ویژگی نوشتم). و در حین تمرین آلبوم عروسی، هر روز به مکان های شلوغ برم تا ۱۰۰ تا آدم جدید منو ببینند. حالا سوالم اینه: آیا به این روش عمل کنم تو روند جذب اختلالی ایجاد نمیشه (البته حس خودم با این روش خوبه)؟ من تمرینات رو منظم انجام دادم، آیا به خاطر اون دو روز که حسم کم شد لازمه از اول شروع کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

اجتماعی بودن همیشه خوب است. ولی به نظر می رسد شما بیقرار هستید و بشدت شتابزده. البته ممکن است اشتباه کنم چون من شناختی از شما ندارم. تصورم را نوشتم. هرجور صلاح می دانید.

پاسخ
nazigh

ممنونم از پاسخگویی. درسته، من یه جوون ۲۰ ساله نیستم که فرصت داشته باشم نزدیک به ۳۴ سالمه و میخوام تا قبل از ۳۵ سالگی همسرمو پیدا کنم ولی اگه ۲۰ ساله هم بودم باز این ابهام رو‌ داشتم. حرف شما صحیحه که میگید تثبیت الگوهای ذهنی نیاز به زمان داره (لوبیای سحر آمیز نیست که فوری رشد کنه) ولی آیا کمتر یا بیشتر انجام دادن خونه تکونی یا لیست ویژگی ها برای بار دوم، با این موضوع ارتباطی پیدا میکنه؟ بار دوم باید دقت کنیم ببینیم موانع ذهنی رو درست حل کردیم؟ آیا انباشتگی جدیدی ایجاد شده؟ آیا ویژگی ها رو کم نوشتیم یا به خوبی تعدیل نکردیم؟ و همه اینا مدت زمان بار اول رو نیاز نداره (البته اگه تمرینات دور دوم رو بلافاصله شروع کنیم نه یکی دو سال بعد). راستش میخواستم بدونم این عددا رو از کجا آوردید (۷ و ۲۱)؟ تو کتابی جایی خوندید یا بر اساس تجربه شخصیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این عددها در علم موفقیت وجود دارند. با عجله کردن چیزی به دست نمی آورید. ولی این تمرینات مال شماست و شما هرجور مایل هستید می توانید آنها را انجام دهید. چرا یک مشاوره شخصی با من نمی گیرید؟ تمام این شک ها و سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده می تواند در یک جلسه از ذهن شما پاک شود.

پاسخ
madam

ببخشيد خيلي سؤال ميپرسم :يك روز هم كه ميخواستم مراسم را انجام بدم شرايط خونه طوري بود نتونستم و اون روز هيچ كاري نكردم فقط موانع رو نوشتم و اعلاميه خوشگلي درست كردم فرداش تنهايي مراسم رو انجام دادم ولي نهايت تلاشمو كردم.اشكالي نداره يك روز وسط تمرينات كاري نكرده ام؟

پاسخ
گیس گلابتون

چی بگویم. نتیجه کار، جواب شما را معلوم خواهد کرد.

پاسخ
نگارا گیسو

سلام
من تمرینات کتاب رو از اسفند 94 بهمراه دو دوست دیگم شروع کردیم والان هم یکی از ما سه تا عقد کرده، کتاب شما بسیار بسیار مفیده چون من خودم متوجه نبودم که 102 مورد مانع ذهنی راجع به مردان و ازدواج دارم!!! در طول تمرینات با پسری آشنا شدم که تقریبا 90 درصد خصوصیات دلخواه من رو داشت ولی این آشنایی به ازدواج منتهی نشد و تمرینات تا مرحله تلفن کردن به دوستان قدیمی متوقف شد. من تاریخ ازدواج رو اواسط شهریور 95 در نظر گرفته بودم که چیزی بهش نمونده. الان به نظرتون تمرینات رو از کجا شروع کنم؟ الان هم دغدغه های دیگه زندگی مثل کار کردن به دغدغه ازدواج اضافه شده ومن کم مونده 30 سالم بشه و از این بابت نگرانم.آهان داشت یادم میرفت، آیا کتاب نسبت به پارسال تغییری کرده؟

ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. کتاب همان کتاب پارسال است. شما از اول شروع کنید

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیزم
تمرین رو از ابتدای نظافت دوباره شروع کردم چون قبلا خیلی روی موانع فکر کرده بودم دو روز اول که نوشتن موانع و تبدیل به جمله مثبت بود رو دوباره تکرار نکردم دو روزمشخصات رو نوشته بودم که فهمیدم نباید فاصله میافتاده و نظافتمم کوتاه بوده از قسمت نظافت شروع کردم ولی هربار جمله منفی به ذهنم میرسید اضافه میکردم این بار نظافت را یک هفته کش دادم وبلافاصله مشخصات همسر دلخواه را دارم مینویسم وقصد دارم هیچ فاصله ای بین تمرینات نیفته.اشکال نداره تمرین دو روز اول را که نوشتن موانع و مزایای تجرد و تاهل بود را دوباره انجام ندادم.نگران شدم.واقعا سخته دوباره از اول شروع کنم.ناگفته نمونه این بار مراسم به یاد ماندنی برای خودم ساختم.

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. متوجه منظور شما نشدم. ممکن است دوباره بفرمایید؟

پاسخ
madam

بله.
من تمرین رو شروع کرده بودم.نظافت رو تعداد روز کمی براش وقت گذاشته بودم و با فاصله یکی دو روز مراسم رهاسازی راانجام دادم و دو روز از نوشتن مشخصات همسر دلخواه گذشته بود که از شما پرسیدم اشکال نداره برای نظافت وقت زیادی نزاشتم که فرمودید نظافت را کش بدین حداقل یک هفته-بعد تمرینات را از ابتدا خواستم شروع کنم تمرین روز اول و دوم را انجام ندادم به خاطر اینکه قبلا خیلی روی آن وقت گذاشته بودم و برگمو آماده داشتم(مربوط به روز دوم)یکی دو تا به ذهنم رسید به آن اضافه کردم
حالا سوالم اینست اشکال نداره روز یک و دو راتکرار نکردم؟ولی مراسم رهاسازی بعد از نظافت را انجام دادم.وبعد از سرگیری نوشتن مشخصات همسر دلخواه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تمرینات را از اول شروع کنید

پاسخ
madam

فراموش کردم بگم بعد نظافت مراسم را اجرا کردم.

پاسخ
madam

گیس گلابتون عزیز
یه سوال دیگه:در مورد نوشتن مشخصات همسر دلخواه:مثلا مینویسم سه تا پنج سال از خودم بزرگتر باشه-قد بلند باشه
این اشتباهه؟باید عددی بنویسم مثلا قد 185
اگه تا حالا اینطور ننوشتم بقیشو اینطور بنویسم اشکال نداره؟شیش روز از نوشتن مشخصات همسر دلخواه میگذرد.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای سن اشکالی ندارد بنویسید سه تا پنج سال برزگتر از خودم
ولی برای قد لطفا عدد بنویسید. مثلا 175 سانتی متر و بیشتر

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیزم.تمرینات رو ازتا آخر انجام دادم فقط سه هفته آخر رو کمی درهم برهم انجام دادم یعنی تقریبا همزمان میکردم.تو اوایل تمرینات چند تا خاستگار برام پیدا شد ولی مناسب نبودن یکیش هم فقط در حد پرس و جو بود که بعدا ازش خبر نشد.اما یکیش کسی بود که به سال قبل خیلی تلاش میکرد بهم نزدیک بشه ولی من حس میکردم مناسبم نیست چون هنوز به ثبات شغلی نرسیده.اما متاسفانه اینبار نمیدونم چطور شد که کم کم به تلفنها و پیامهاش جواب دادم و اونم به من خیلی ابراز علاقه میکنه الان نزدیک سه ماه میشه که باهاش دوستم ولی همش شک و دودل هستم و نگرانم آینده خوبی باهاش نداشته باشم چون از شغلش مطمعن نیستم. آیا میشه همزمان که با این شخص درارتباطم تمرینات ازدواج رو از اول شرو کنم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. شما نمی توانید با مردی دوست باشید و تمرینات ازدواج را انجام بدهید. یادتان باشد که خانم مجرد کسی است که الان در رابطه با مردی نباشد. شما الان مجرد نیستید در حالیکه ازدواج هم نکرده اید.

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون خوبم.
یه سوال دیگه:نوشتن مشخصات باید فعلش حال باشه یا نداشته باشه؟یا اصلا به آخر همه جملات باشه اضافه کنیم مثل پولدار باشه!لبخند
کدوم از اینا درسته؟
1به خانوادم احترام بگذارد
2به خانوادم احترام میگذارد
جمله بعدی
1بدنشو به مواد مفید عادت داده است
2بدنشو به مواد مفید عادت داده باشه
3بدنشو به مواد مفید عادت میدهد
سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. مهم نیست. هرطور که می خواهید بنویسید. شما که نمی خواهید جمله تاکیدی مثبت بسازید که فعل آن اهمیت داشته باشد. شما دارید فهرست مشخصات همسر دلخواه تان را می نویسید.

پاسخ
طیبه ط

با سلام
گیس گلابتونم ب دادم برسید
من ب خوبی تمرینات کتاب را انجام داده ام
و الان در مرحله ی صورتی پوشی هستم
وای ک چقدرم لذت میبرم از صورتی پوشیدن
قسم میخورم این اولین شلوار صورتی من هست!!
تازه میفهمم چقدر زیباست این رنگ و چ حس خوبی میده ب یک دختر.

حالا چرا گفتم ب دادم برسید
عرضم ب حضورتون از زمان انجام تمرینات واقعا تعداد خواستگارا زیاد شده
اما اما اما هیچکدومشون در حد من نیستن
بابا من گذشتم نمیخام طرف حسابم از من بالاتر باشه
اما لااقل در حد خودم باشه

گیس گلابتون جان من 6 ماه هست ک تحت اموزشهای شما هستم و تابحال کلی از مجصولات شما رو خریداری و بادقت خوانده یا گوش کرده ام و تمرینات را انجام داده ام
اخرین محصول هم دو فایل صوتی همسرگزینی قرن 21 هست ک هقته قبل گوش کردم

اما چرا چرا
من افرادی در سطح یا بالاتر از خودم را جذب میکنم؟؟
درسته من در یک شهرستان بسیار کوچکم و پیدا کردن همسطح کمی دشوار است اما نایاب ک نیست
لطفا کمکم کنید
اگر محصولی هست ک بیشتر کمکم کند خواهشمندم معرفی کنید
بابت همه چیز متشکرم
دوستون دارم
موفق باشید همیشه
یا حق

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. خوشحالم که خواستگاران شما زیاد شده اند. پاسخ شما در سوال نهم قرار دارد. پیشنهاد من، دریافت مشاوره است.

پاسخ
طیبه ط

با سلام گیس گلابتون جان اینکه میفرمایید مراجعه کنید ب سوال 9
من واقعا متوجه نمیشم کدوم سوال 9 هست؟؟
دیشب ک سوالات دیگر دوستان میخوندم متوجه شدم عزیزان دیگری هم هستن ک مثل من این مشکل رو دارند
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا شما متن پست را مطالعه کرده اید؟ در متن پست به یازده سوال رایج جواب داده شده است. نهمین سوال و جواب، برای شماست.

پاسخ
طیبه ط

ممنونم مرسی

پاسخ
mitra.vet

سلام.در خصوص تمرینات کتاب ازدواج آسان است.من و دوستم تمرینات رو باهم شروع کردیم.ولی در مرحله خانه تکانی دقیقا در روز هفتم خانه تکانی نمیتونیم همو ببینیم و مراسمو برگزار کنیم.میشه تعداد روزهای خانه تکانی رو افزایش یا کاهش بدیم.و وقت دیدارمون برای انجام مراسم رو اینجوری تنظیم کنیم؟
باتشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تعداد روزهای خانه تکانی را افزایش بدهید.

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیز.
من دوست دارم بعد از اتمام کل تمرینات فقط شکرگزاری کنم چون به آن اعتقاد دارم مسئله ای هست؟آیا گفتن جملات تاکیدی یا شکرگزاری به معنای عدم رها کردن است؟؟؟آیا

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. تمرینات سپاسگزاری راندا بران عالی است. چه فکر خوبی کردید. موفق باشید.

پاسخ
Madam

سلام گيس گلابتون عزيز.ممنونم.

پاسخ
Madam

ضمنا ممنونم از شما.نقش يه خواهر دلسوز براي من داريد.خيلي دوستتون دارم.يه چيز ديگه تو مرحله صورتي پوشيدن لباس زيرمون بايد صورتي باشه؟ميشه سفيد باشه؟من ميخوام براي اولين بار ست بخرم بپوشم كه موج مختلف بفرستم.با سفيد حس عروس بودن دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. فکر خوبی است.

پاسخ
طیبه ط

سلام
گیس گلابتون جان با چه فاصله زمانی میشه تمرینات رو از ابتدا شروع کرد؟؟

من تقریبا در پایان دوره برای بار اول هستم اما با توجه ب راهنمایی شما و مدل خواستگارانی ک پیدا شد فهمیدم تمرینات بخصوص مراحل اولیه رو بخوبی انجام نداده ام


تصمیم ب از سرگیری تمرینان دارم انشاءالله
چون ب موثر بودن تمرینات ایمان دارم

اما باز از شما اموخته ام که: قانون جاذبه اینست ک وقتی یه چیزی رو میخواین یه مدت بهش فکر کنید سپس رهاش کنید

با توجه ب این قضیه چقدر فاصله بیندازم بین پایان تمرینات با شروعی دوباره؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. شروع کنید. همین الان شروع کنید.

پاسخ
madam

گیس گلابتون عزیز برای یک هفته تمرین صورتی باید هر روز مسیر جدیدی کشف کنیم من دانشجوی ارشدم این ترم دو روز در هفته کلاس دارم؟دو روز هم به باشگاه میروم روزهای دیگر هم به خاطر کشف مسیر باید از خوابگاه خارج شم؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. هر روز از خوابگاه خارج شوید.

پاسخ
marzi11

با سلام


شب بخیر.خانم دکتر من سوالم در مورد کتاب این که من تمرینات و گام های رسیدن به همسر الهی در وبلاگ .... بود انجام دادم.گام دهم نامه به یار را بپدم نامه مینوشتمو بعضی وقت ها احساس خوبی داشتم احساس واقعی بودن و احساس این که کسی نامه هات را میخونه ولی بعضی وقت ها نه لز ایشون سوال پرسیم گفتن رها کن و فکر به ازدواج را رها کن.گفتم ۳۲ساله شدم تازه.حالا اگر این کتاب شما را من بخرم و گام ها را انجام بدم مخالف با رها سازی نیست.

ممنون از لطفتون.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اطلاعی ندارم. از همان نویسنده سوال بفرمایید.

پاسخ
marzi11

با سلام. یعنی بعد از رها سازی میشه مجددا تمرینات دیگه ای را انجام داد.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. اگر میشه که انجام بدهید دوست گرامی. تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن را انجام بدهید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
من همین 10دقیقه پیش کتاب را خرید پستی کردم.با امید ازدواج سریع ام با همسر الهی ام.
ممنون از راهنمایی هاتون

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک می گویم. انتخاب خوبی کردید. ظرف یک هفته کتاب به دست شما خواهد رسید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر
برای درست کردن آلبوم حداقل چندتا عکس باید داشته باشم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حداقل پنج تا. حداکثر 15 تا

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. من امروز کتاب را دریافت کردم ممنون از لطف تان.از همین امروز هم کارم را شروع کرد؛ اول از همه کل کتاب را خواندم. بعد هم تمرین اول را انجام دادم. چند تا سوال داشتم؛ من مدت هاست در مورد ازدواج از چملات انگیزشی استفاده می کنم و خوب کما بیش نتیجه هم گرفته ام می خواستم بدانم همزمان با تمرین های کتاب می توانم جملات انگیزشی را هم استفاده کنم؟ و تو کتاب نوشته بودید سایت همسریابی خوب تو ایران نمی شناسید،می خواستم بدونم با ... آشنا هستید یا نه؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. منظور شما از جملات انگیزشی چیست؟
متاسفانه با طرحی که فرمودید آشنا نیستم. اسم آن را شنیده ام، ولی نمی دانم مفید است یا خیر.

پاسخ
labkhand

سلام.جملات انگیزشی؛ "من می خواهم جفت روحی واقعی خود را در زمان مناسبش پیدا کنم و همیشه با او باشم و خدا یارو یاور من در این جذب است" و یا "ذهن ناهوشیار من به زودی همسر دلخواهم را جذب خواهد کرد و زوج مناسب من هم اکنون در همین لحظه به من نزدیک و نزدیک تر می شود، من به زودی ازدواج می کنم."

پاسخ
گیس گلابتون

مناسب است. ادامه بدهید

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. در طول تمرین های کتاب اگر به خواستگار قبلی ام فکر کنم و بخواهم دوباره جذبش کنم مشکلی پیش می آید؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. در کتاب دقیقا چی ذکر شده؟ به آقای خاصی فکر نکنید و سعی نکنید حتما مثلا حسن آقا را جذب کنید. در کتاب کاملا توضیح داده شده چرا قانون جذب اینطوری کار می کند. متشکرم که با دقت کتاب را مطالعه و اجرا می کنید.

پاسخ
labkhand

ممنونم که وقت می گذارید و به سوالاتم پاسخ می دهید.

پاسخ
minou

گیس گلابتون عزیز سلام
من جدیدا با سایت شما آشنا شده ام از سایت خوبتون ممنونم، کتاب ازدواج مثل آب خوردن رو از دیروز شروع به انجام تمریناتش کردم
یه سوال دارم: در تمرینی که به 7 دوست یا آشنا زنگ بزنیم، افرادی هستند که مدت زیادیست ازشون خبر ندارم، اماکسانی هستند که با دلخوری و یا شاید قهر دیگه باهاشون ارتباط ندارم و حتی چندین سال پیش به یکیشون زنگ میزدم جواب نمیداد، آیا بایستی بهشون زنگ بزنم؟
چون استرس دارم که مبادا باهام بد برخورد کنن یا شاید جواب ندهند

ممنون میشم اگه جواب بدید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. به افرادی که قهر هستید و دلخوری دارید، تماس نگیرید. با دوستانی و آشناهایی که دلتان برای شان تنگ شده تماس بگیرید

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون. این تمرین برای چیه؟ قراره اونا برامون شوهر پیدا کنند؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. کدام تمرین؟ توجه کنید که من از پنل مدیریت پیامها را می بینم و نمی دانم شما به چه پیامی اشاره می کنید. ممکن است واضح تر سوال کنید؟ متشکر می شوم.

پاسخ
nazigh

تمرین ص ۴۷ کتاب (هفته سوم): تماس با هفت نفر که شش ماهه ازشون خبر نداریم

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، عرض کردم که من از پنل مدیریت دارم پیامهای شما را میخوانم. لطفا سوال خود را کامل بپرسید. من نمی دانم شما دنباله چه سوالی را دارید می پرسید.

پاسخ
nazigh

میبخشید. تو کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است» یه گام هست به اسم گام چهارم «وقت عمل است» که شامل سه هفته است. هفته سوم گفته: دفترچه تلفن قدیمیتان را پیدا کنید. به هفت دوست، آشنا، فامیل که بیش از شش ماهه ازشون خبر ندارید به مدت یک هفته تماس بگیرید و روزی ۵ دقیقه گپ بزنید. میخواستم بدونم علت این تمرین چیه. قراره اونا بفهمن ما مجردیم و واسمون خواستگار پیدا کنند؟!

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. برای این که روابط اجتماعی خود را گسترش بدهید

پاسخ
nazigh

صحیح. خوب اگه من به جای این کار با افرادی که در اجتماع هستن گپ بزنم میشه؟ اینجوری فکر میکنم روابط اجتماعیم از فامیل و آشنا به بقیه افراد جامعه گسترش پیدا میکنه. آخه من هر جا میرم زود با افراد اخت میشم (خانم های متاهل و دختر خانم ها) البته در حد گپ زدن نه دوست صمیمی. مثلا وقتی پارک میرم با مادر بچه هایی که بازی میکنن کنارشون روی صندلی میشینم و گپ میزنم حتی تو ‌پیادوری کلی دوست پیدا میکنم یا تو بازار با فروشنده یا کتابخانه ای که ماه هاست نرفتم با مسئول کتابخانه و اعضا. همه اینا شاید تو یک هفته به ۴۰- ۵۰ تا برسن و مدت گپ زدن بالای یک ساعت. آیا به این روش میتونم عمل کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما روابط اجتماعی خود را گسترش بدهید.

پاسخ
nazigh

وقتی هم باهاشون گپ میزنم حتما از سنم و مجرد یا متاهل بودنم سوال کردن. همه میگفتن چه دختر خوبی ایشالا به شوهر خوب مثل خودت گیرت بیاد. بعضی ها هم مشخصات پسرای مجرد فامیلشونو بهم میگفتن و میخواستن اگه موافقم بفرستن خواستگاری که چون هنوز با شما و تهیه لیست آشنا نبودم مشخصاتشون پسندم نبود و رد میکردم. اکثرا شمارمو میگرفتن تا اگه خواستگاری بود بفرستن بدون اینکه حرفی از ازدواج بزنم. به نظرتون این روش موثر تر از یک هفته تماس تلفنی نیست؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر روشی تاثیرات خودش را دارد.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتون جان وقتتون بخیر
آیا اگر تمرینات 14 روزه پاکسازی رو قبل از تمرینات ازدواج انجام بدهم
تمرینات کتاب موثرتر خواهد بود؟؟
مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

بله. بله. پاکسازی بسیار خوب است.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. یه سوال در مورد تمرین نوشتن مشخصات همسر دلخواه داشتم؛ آیا در تمام 21 روز باید نوشته ها شبیه هم باشد یا امکانش هست که تغییراتی تو مشخصات بدهیم؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

البته. نوشته شما ظرف 21 روز کم کم تغییر می کند و به شکل مناسب تری درمی آید. نوشتن مشخصات، اتصال به خواسته های درونی شماست که کم کم خودش را نشان می دهد

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز من یسوال در مورد موانع ذهنی دارم...

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، سوالات شخصی شما در اینجا پاسخ داده نمی شود. متشکرم توجه می فرمایید.

پاسخ
marzi11

خانم دکتر عزیزم ببخشید اینکه مثلا نگران باشیم که در زندکی مشترک همسرمون پول کافی نداشته باشه و ناجار باشی از بعضی خواسته هات بخاطر نداشتن پول بگذری،همسرت دوس نداشته باشه.،کتکت بزنه،خواسته هات براش مهم ه نباشه و... این ترس ها و نگرانی ها میشه موانع ازدواج باشه

پاسخ
گیس گلابتون

آیا شما در فهرست مشخصات همسرتان نوشته اید: همسرم مرا دوست نداشته باشد. کتک بزند، به من اهمیت ندهد؟
چیزی که شما نوشتید مشخصات همسر دلخواه نیست. ولی اگر این نوع نگرانی ها زیاد در سرتان وجود دارد، بله. این فکرها موانع ازدواج شماست. تبریک می گویم. موانع را پیدا کردید:)

پاسخ
marzi11

با سلام
بله خانم دکتر این مسایل زیاد توی ذهن و فکر من هست و وقتی به این مسایل فکر میکنم از ازدواج که اینجوری و با این شخص باشه خیلی بدم میاد و حالم بهم میخوره از این ازدواج و زندگی ها

پاسخ
گیس گلابتون

چون الان مانع اصلی ذهنی خود را پیدا کرده اید، باید ببینید چرا ازدواج از نظر شما یعنی دعوا و کتک کاری؟ تمرین پاکسازی روح را انجام بدهید. یک روانشناس هم می تواند به شما کمک کند.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر روز جمعه تون بخیر و شادی
من زیاد سوال میکنم ببخشید.
موضوعی که ذهن منا خیلی ب خودش مشغول کرده،دعوا و کتک نیست،عدم درک من و نداشتن شعور و ادب هست.
و حالا این هم مانع ذهنی هست.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. هر کسی هم جنس خودش را جذب می کند. وقتی شما خانم فهمیده و مودبی باشید، همسر فهمیده و مودبی را جذب خواهید کرد. پیشنهاد می کنم پیش از ادامه انجام تمرینات ازدواج، تمرینات خداحافظ خشم را انجام بدهید.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم
ب یک مشکل جالب و بامزه برخورده ام
من یکبار همین اواخر تابستان تمرینات را انجام دادم البته بصورت ناقص
بهمین دلیل دوباره تمرینات را با دوستانم ب شکلی خیییییلی بهتر و باحالتر شروع کرده ام

و اما مشکلم
گیس گلابتونم تمرینات گذشته موجب شده همسر تقریبا دلخواه من در ذهنم شکل بگیرد و همه جا و هر لحظه حضور او را در کنار خودم احساس کنم!!
اسمش را نبات خان گذاشتم
حالا ک دوباره میخواهم مشخصات همسر دلخواهم را بنویسم
نبات خان هی مقابل من مینشیند و میگوید
ببین من دلخواهتم مشخصات منو بنویس😃😃

باور کنید جدی میگم
حالا نه ب این شدت ولی هر چی هست نبات خان تاثیرگذار در نوشتن من هست

سوالم اینه ک این اتفاق خوبه یا بد؟
اثن چیکارش کنم این نبات خان خندانمو ؟؟

بسیار بسیار متشکرم عزیزم

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه. سلام مرا به نبات خان برسانید:)

پاسخ
طیبه ط

گیس گلابتونم ایا میشه چند تا تمرین رو همزمان انجام داد؟؟
مثلا الان ک من در تمرینات ازدواج هستم
ایا اشکال ندارد تمرینات پاکسازی یا خداحافظ خشم را هم انجام بدهم؟؟
متشکرم
یاحق

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم اول تمرین پاکسازی را انجام بدهید. فقط پاکسازی. سپس تمرین خشم. بعد تمرین ازدواج را آغاز کنید. این ترتیب برای اثربخشی تمرینات و برای این که خسته و دلزده نشوید، عالی است.

پاسخ
زهرا شا

سلام خانم دکتر نازنین امیدوارم حالتون خوب باشه من در حال انجام دادن تمرینات هستم و یه سوال دارم در قسمت مشخصات همسر من برای شغل میتونم چند تا شغل مختلف بنویسم یا اینکه فقط یک شغل واینکه من برای مراسم تنها هستم و سه نفر ندارم و این باعث شده یکم استرس داشته باشم برای اینکه جواب نده این تمرینات ممنون میشم جوابم رو بدید با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. چند شغل بنویسید. سوال دوم شما در متن این مقاله پاسخ داده شده است. سوال شماره شش. در این مقاله من یازده سوال رایج دوستان را نوشته ام و پاسخ داده ام. منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
Farnaz*

سلام گیس گلابتون عزیز
أیا مجبور نبودن به آشپزی در دوران مجردی و اجبار آن در متاهلی، جزو موانع ذهنی ازدواج محسوب میشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر آشپزی برای شما کار دشواری است و آن را کار شاقی میدانید، بله. جزو موانع ذهنی است. به عبارتی اگر تصور کنید ازدواج باعث می شود مجبور شوید مسئولیتهایی به عهده بگیرید که برای شما دشوار و ناگوار است، مانعی بزرگ برای شما خواهد شد.

پاسخ
Farnaz*

اینبار چهارمی میشه که تصمیم گرفتم تمرینات کتاب و انجام بدهم.شروع اولین تمرینم مربوط به 25 اسفند 93 بود !
ولی این بار، آخرین بار و کاملترین بار خواهد بود😊
فکر می کنم برای پیدا کردن موانع ذهنی کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی اثر باربارا دی آنجلیس مفید باشه.نظرتون چی هست?

پاسخ
گیس گلابتون

بله. کتاب خوبی است. من در متن کتاب ازدواج این کتاب خوب را توصیه کرده ام.

پاسخ
Farnaz*

خیلی ممنون
من چون چاپ اول کتابو می خونم اسم این کتابو تو متن ندیدم ولی همراه با خرید جذب همسر دلخواه، پی دی اف چاپ جدید هم خریده بودم.چه خوب که یادآوری شد که چاپ جدید و بخونم.
ممنونم.
در رابطه با آشپزی مقاومت عجیبی در من حس میشه😄
پس مانع ازدواج همینه...
خیلی ممنون

پاسخ
Farnaz*

نظر شما برای رفع این مانع چی هست?
من احساس می کنم که آشپزی خیلی وقتمو میگیره!
برای رفع این مانع کلاس آشپزی برم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. به نظر کلاس آشپزی برای کسی که آشپزی کردن را دوست ندارد، زیادی است. ده مدل غذای ساده یاد بگیرید و دو سه مدل غذا مجلسی تر. کافی است. از مادرتان بخواهید اجازه بدهد یک روز هفته شما آشپزی کنید و تهیه غذای خانه به عهده شما باشد. اگر نشد، دو سه روز هفته برای خودتان غذا بپزید. من از 28 سالگی با وجودی که درخانه والدینم زندگی می کردم، فقط دستپخت خودم را می خوردم.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.من امروز تمرین 21 روزه نوشتن مشخصات همسر دلخواهم را تمام کردم،اما هنوز آلبوم عکس عروس و داماد را آماده نکرده ام. می توانم تا آماده شدن آلبوم از عکس های که در اینترنت است استفاده کنم؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیز.من سه بار تمرینات رو انجام دادم اما نه به طور خیلی دقیق.اینبار که آماده میشدم برای بار چهارم ابتدا تمرینات پاکسازی رو انجام دادم و خودمو آماده میکردم برای تمرینات ازدواج و تو همین فاصله یکی پیدا شد که نه تنها همه مشخصات رو داشت بلکه حتی فراتر از اون بود باورم نمیشد ....

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز، لازم است با هم مشاوره داشته باشیم.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.با اجازه تون یه پیشنهاد داشتم. نظرات دوستان رو که می خوندم تو بعضی از نظرات متوجه شدم تهیه آلبوم عروس و داماد به دلیل چاپ عکس ها براشون سخت است، برای من هم سخت بود اما یه راه حلی پیدا کردم. چاپ آنلاین. الان هم عکس ها به دستم رسیده و خیلی خوشحالم دوست داشتم شما را هم در این شادی شریک کنم.

پاسخ
گیس گلابتون

مبارکهدست

پاسخ
طیبه ط

سلام،گیس گلابتونم سری قبل آلبوم درست کردم
این بارم همون آلبوم استفاده کنم اشکال داره؟؟یا البوم جدید درست کنم بهتره؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر آلبوم قبلی را دوست دارید، از همان استفاده کنید.

پاسخ
masoum

با سلام
من فایل صوتی همسر گزینی در قرن 21 شماره 1 و 2 رو گوش کردم و جدول مشخصاتم رو تهیه کردم.در حال حاضر کیسی دارم که از نظر ظاهری 49 تا 50 درصد نمره میاره.از چهرش خوشم میاد ولی تو رویاهام چیز دیگه ای میخواستم . از نظر شغلی هم نمره بالای 70 نمیگیره ولی ملک و املاک داره.نقطه قوتش اخلاق و برخورد خوبیه که با من داره.با اینکه رو قیافش خیلی گیر دارم ام دلم نمیاد بهش جواب رد بدم.تا حالا 3 بار هم دیدمش ولی صحبت تلفنی زیاد داشتیم.دلم میخواد مشاوره داشته بتشیم ولی هنوز تمام جدولمو کامل نکردم.نمیدونم الان مشاوره بشم یا بعد از سه ماه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
گیس گلابتون

به به. همایش زن جذاب چه زود داره جواب میده. برای مشاوره قبل از ازدواج با روانشناس، بهتر است دست کم یکی دو ماهی رفت و آمد کنید و تا جایی که میتوانید جدول را کامل کنید. روانشناس وقتی می تواند به شما کمک کند که شما اطلاعات خوبی جمع آوری کرده باشید. انشاالله مبارکه. در مورد قیافه. اگر کیلویی از ظاهر یکی خوشتان بیاید، خوب است. لازم نیست جز به جز نوشته های شما را داشته باشد.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
صبح زیباتون بخیر.
یسوال درمورد نظافت دارم.من و خواهرم لا هم تمرینات راانجام میدیم برای نظافت یک هفته ای هر کدام جدا جدا باید یقسمتیرا تمیز کنیم یا میتونیم هر دو با هم مثلا پذیرایی را تمیز کنیم ،مثلاممن شیشه هارا پاک کنم اون جارو کنه.
سپاس گزارم.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر
ببخشید جواب منا نمیدید.من به همون شیو های گفتم نظافت را انجام دادیم دیشب.به نظر خودمدرست انجام دادیم ولی پرسیدم که مطمئن بشم.

پاسخ
masoum

سلام ممنون از راهنماییتون متشکرم
متاسفانه الان من نمیدونم به آشنایی ادامه بدم یا نه (حدودا دو هفته آشنا شدیم)علاقه به دیدنش یا صحبت کردن ندارم.وقتی میگه قراربزاریم حضوری صحبت کنیم هیچ ذوقی ندارم برای رفتن.چند روزه دارم فکر میکنم بگم نه خودمو راحت کنم.اما نتونستم (از ناچاری استخاره کردم!خوب اومد)خواستگاردیگه همین الان هست ولی تمایلی به آشنایی با اونهم ندارم.هیچکدومشون شرایطی که فکرشومیکردم ندارن از نظر ظاهری وشغلی.ازطرفی وقتی مسیله جدی میشه احساس میکنم نمیتونم کسی روبه عنوان همسر درکنارخودم بپذیرم.میترسم بعداپشیمون بشم.واقعا سر درگم هستم.بایدچکاری انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد می کنم یک مشاوره با هم داشته باشیم.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.بعد از یه رابطه نامناسب که خوشبختانه فقط یه هفته طول کشید و من دوباره روحم پاکسازی کردم میخام یه بار دیگه تمرینات رو از اول و با دقت شروع کنم.فقط یه سوال ازتون دارم که فکر کنم برام یه مانع ذهنی بزرگ باشه.بنظر شما درسته که تقدیر از قبل مشخص باشه یا نه ما خودمون تقدیر رو میسازیم.مثلا من گاهی با خودم فکر میکنم شاید اصلا تو تقدیر من ازدواج نباشه آیا بنظر شما این دیدگاه درسته؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. این دیدگاه درست نیست. در کتاب ازدواج مثل آب خوردن این مطلب را توضیح داده ام. پیشنهاد می کنم شما چند ساعت مشاوره با من داشته باشید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.درسته که سه بار تمرینات رو انجام دادم و نتیجه نگرفتم اما همیشه بی دقت انجام دادم مخصوصا سه هفته آخر رو جدی نگرفتم اینبار میخام برای یه بار دیگه و البته با دقت زیاد و کامل تمرینات رو انجام بدم و آگه بازم نتیجه نگرفتم مشاوره با شما برام اجباری میشه.خیلی ممنون از راهنماییهای ارزشمندتون.دوستون دارم.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
یک سوال در مورد نوشتن 21 روزه مشخصات همسرمون دارم.توی کتاب نوشتید که با نوشتن مرد دلخواه خود،با خواسته های خود بیشتر و بیشتر آشنا میشوید.توقعات خودتون را می بینید،باانتظارات نابه جای خود روبرو میشوید.ممکن متوجه شوید انتطار دارید با مردی ازدواج کنید که از شما بهتر است
من صبور نیستم و زود عصبانی میشم نمی تونم انتظار داشته باشم همسرم صبور باشه.یا از نطر اقتصادی در سطح بالایی باشه در صورتی که من سطح معمولی هستم،اعصاب ارومی داره ولی من نه،و یا تصیلات من لیسانس هست میشه همسرم دکتری باشه ...
ممنون از وقتی که میزارید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در مورد سطح مالی و سطح تحصیلات، اگر فاصله خیلی زیادی مورد نظرتان نباشد، می توانید همسر دلخواه تان را جذب کنید. ولی در مورد اخلاق... قبل از ازدواج این دو اخلاق بد خود را اصلاح کنید. خداحافظ خشم را پیشنهاد می کنم.

پاسخ
marzi11

سلام مجدد
خانم دکتر
گل خداحافظ خشم دانلود رایگان داره یا باید بخرم.
ممنون سپاس گزارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خداحافظ خشم در فروشگاه گیس گلابتون عرضه می شود.

پاسخ
marzi11

سلام ببخشید من زیاد سوال میپرسم.
میشه نام همسرمون،فامیلش،سنش دقق مثلا30سال،مکان خونشونمون مثلا یک جای خاص توی شهر خود،تعداداعضای خانواده واز این دست جزییات
ممنون از لطفتون
بازهم معذرت میخوام زیاد سوال میپرسم.

پاسخ
گیس گلابتون

با این کار شانس خود را برای ازدواج کم می کنید. ولی این فهرست شماست. شما می توانید هرچه می خواهید بنویسید. لازم نیست از کسی اجازه بگیرید.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.در مورد گام چهارم سوالاتی داشتم.1.همزمان که از رنگ صورتی استفاده می کنیم؛تمرینات آرایش جدید، مسیر جدید و تماس با دوستان را انجام دهیم؟ 2. فقط برای لباس های که داخل خانه می پوشیم از رنگ صورتی استفاده کنیم؟ پوشش بیرون از خانه چگونه باشد؟
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در پوشش بیرون هم رنگ صورتی را استفاده کنید. لازم نیست تمام لباسها صورتی باشد. ولی مطمئنم خانم خلاق و باهوشی مثل شما می تواند راهی برای داخل کردن رنگ صورتی در لباسهایش پیدا کند.

پاسخ
زهرا شا

سلام خانم دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من 35 سالمه و هنوز ازدواج نکردم خواستگار دارم ولی جور نمیشه الان دارم برای بار دوم تمرینات رو انجام میدم و در مرحله دیدن عکس هستم خواستگار چند نفر اومدن موقعیت خوبی هم داشتن من خواستم ولی اونا نخواستن اینم بگم که خواستگاری تلفنی بود اونها حتی من رو ندیدن و قبول نکردن در صورتی که من ظاهرم خوبه حس میکنم باید از اول شروع کنم مراحل رو خواستم نظر شما رو بدونم و اینکه مشکل من چی میتونه باشه و اینکه خیلی نا امید شدم با تشکر از شما

پاسخ
elnaz70

سلام گیس گلابتون عزیز در مرحله انجام تمرینات پاکسازی هستم احساس میکنن موانع ذهنی زیادی دارم متاسفانه اطرافم هم ادمهای منفی زیادن هر بار که میشنوم باز افکار منفی میاد تو ذهنم میشه تو هر مرحله ای افکار منفی رو نوشت و اونارو جایگزین کرد؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر هنوز افکار منفی زیادی دارید، از مرحله مراسم جلوتر نروید. دوباره به اول تمرین برگردید. با افکار منفی نمی توانید این تمرینات را به شکل موثر انجام دهید. از اول شروع کنید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.من همه تلاشم رو خواهم کرد واسه درست کردن آلبوم ولی اگه نتونم عکسهارو چاپ کنم میشه اون عکسهارو نقاشی کنم و کاردستی درست کنم آخه نقاشی خوبی هم دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

این هم فکری است. ولی تصویر هرچه به واقعیت نزدیک تر باشد، بهتر در ذهن ناخودآگاه شما حک می شود.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
یسوال در مورد درست کردن آلبوم دارم
1-عکس ها فقط باید عکس عروس و داماد باشند یا سفره عقد و ماشین2-چهره ها باید مشخص باشه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من یک محصول آموزشی جدید ساخته ام: چگونه آلبوم عروسی خفن بسازید. لطفا به فروشگاه گیس گلابتون سر بزنید و آن را تهیه کنید تا تمام سوالات شما در این مورد پاسخ داده شود.

پاسخ
mehlisa

سلام بر شما مهربان ترین مهربان ها . دوست عزیزم از شما سوالی دارم. در خارج از ایران دانشجو هستم اما به دلیل امد و رفت نمیتونم مشخصات مرد مورد علاقه ام رو بنویسم یعنی اصلا نمیتونم محل زندگی ام رو تعییین کنم. خواستگار هم دارم اما بر اساس همین که نمیدونم برمیگردم و یا میمانم نمیتونم حتی مرد زندگی ام رو تجسم کنم. منو راهنمایی میفرمایید؟ متشگرم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آدم تا نداند خودش چی میخواهد مطمئنا نمی تواند خواسته اش را کتبی کند. شما هنوز نمی دانید می خواهید خارج از ایران بمانید یا در ایران. البته که نمی توانید مشخصات مرد دلخواه خود را بنویسید. بررسی این قضیه به مشاوره حضوری یا اسکایپی نیاز دارد تا بتوانم به شما کمک کنم.

پاسخ
sammiye

سلام گیس گلابتون عزیز
ایا امکانش هست جای زنگ زدن به دوستان به دیدارشون رفت؟؟؟؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما. دیدار بهتر هم هست. ولی در یک روز می توانید به دیدار چند نفر بروید؟ بنابراین تلفن زدن هم بکار بگیرید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.آیا مکانیسم جذب همسر حتما باید در طول نوشتن مشخصات رخ بده یا بعد از انجام کل تمرینات یعنی دو ماه هم احتمالش هست؟من الان یه هفته دیگه نوشتن مشخصات رو تموم میکنم ولی هنوز هیچ خواستگاری ندارم دفعات قبل همیشه قبل از انجام مراسم پیدا میشد ولی الان نه نمیدونم چه اشکالی هست

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر جذب همسر هر زمانی ممکن است رخ بدهد. حتی پس از اتمام تمرینات. من هم مثل شما، نمی دانم مشکل از کجاست. اگر لازم می دانید مشاوره دریافت کنید.

پاسخ
fdagh

سلام

ممنون از کتاب خوبتان

من بخش موانع ذهنی را انجام داده ام راستش را بخواهید ...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم من و شما یک ساعت مشاوره حضوری یا اسکایپی داشته باشیم و مسائل را بررسی کنیم.

پاسخ
elnaz70

سلام گیسو جان
در مرحله ی نوشتن مشخصات مرد دلخواه موردی پیش امد که به نظرم مناسب نبود به خار همین اصلا بهش فکر نکردم و تمرینات رو ادامه دادم کارم درست بوده یا باید از اول شروع می کردم؟
یه سوال دیگه اگر فردی که پیدا می شود نامناسب باشد اشکالی تو روند تمرینات ما هست؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خواستگار دلخواه شما نبوده، بنابراین لازم نیست به او فکر کنید. وقتی افراد غیردلخواه جذب شما می شوند، اول خوشحال باشید که جذب آغاز شده است. دوم به تمرین ادامه دهید. اگر پس از سه بار انجام تمرین، فقط افراد غیردلخواه جذب می شود، لازم است مشاوره داشته باشید.

پاسخ
Mary1956s

سلام
اميدوارم حالتون خوب باشه
من امروز كتاب ازدواج مثل آب خوردن است رو دانلود كردم،در مورد ٧روزي كه مسير رفت و آمد رو انتخاب كنيم،حتما بايد يه مسير خاص باشه؟ ميشه بيشتر توضيح بدين
ممنونم💐💐💐

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. من متوجه سوال شما نشدم. ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟

پاسخ
elnaz70

مرسی گیسو جان خیلی انگیزه گرفتم
با جدیت به تمرینات ادامه میدمقلب

پاسخ
Mary1956s

سلام شبتون بخير
منظورم اينه كه ميشه تو اين هفت روز ٧تا خيابون متفاوت شهر رو انتخاب كنيم و اونجا پياده روي كنيم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر شما شاغل یا دانشجو هستید و هر روز از خانه خارج می شوید تا سر کار یا به دانشگاه بروید، هر روز یک مسیر جدید پیدا کنید. اگر بیکار هستید و معمولا هر روز از خانه خارج نمی شوید، بله. در هفت خیابان مختلف پیاده روی کنید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز شبتون بخیر
چند تا سوال دارم
1-من در مرحله تجسم 21 روزه همسر الهی با همون درست کردن آلبوم هستم
چند شب موقع تجسم یک لحظه ذهنم میره به سمت اتفاقات روزمره و از تجسمم فاصله میگیریم ولی متوجه میشم و ادامه اش میدم،اشکالی نداره
2-مرحله صورتی پوشیدن،باید لباس مون را نو خریده باشیم و اگر از سالهای گذشته باشه و رنگش صورتی باشه اشکال نداره
3-مرحله ای که باید مدل مو و آرایشمون را تغییر بدیم باید موقع بیرون رفتن از خونه این کار رابکنیم
سپاس از وقتی که میگذارید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
1- اشکالی ندارد
2- لازم نیست نو باشد
3- در خانه و در بیرون انجام شود

پاسخ
sammiye

گیس گلابتون عزیز
سلام
من برای البوم از هرچی بیست و یکی پرینت رنگی گرفتم که هرشب یکی رو بچسبونم خاهرم گفت اشتباهه باید یکی باشه از هرکدوم من هرشب به اونا نگاه میکنم میشه مثلن لباس عروس رو تغییر داد یکی از عکس ها رو کم یا اضافه کرد؟؟؟خیلی این البوم درست کردن جذابه برام خیلی دوست دارمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر از این روش لذت می برید، به روش خود ادامه بدهید. شادی و لذت شما مهم است.

پاسخ
marzi11

با سلام خانم دکتر عزیز
آیا از روز 60تا روز73 هم باید آرایش مو و صورتمون تغییر کنه یا فقط روز 53 تا 59 تغییر کنه؟
ممنون از لطفتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. روز 53 تا 59

پاسخ
عاطفه

سلام
سوالاتی که برام پیش اومده
1. با این جملات تاکییدی مثبتی که نوشتم چه کار کنیم؟
2. منظورتون از پوشیدن لباس صورتی چیست؟ در خانه یا در محیط بیرون
3. عکس هایی که پیدا کردیم رو پیرینت رنگی بگیرم با کاغذ A4 یا اینکه مثل پیرینت عکس باشه
4. می تونیم همزمان با انجام تمرینات از فایل جذابیت فوری استفاده کنیم؟
5. من کاری که کردم این بوده که سعی کردم بیشتر با متاهلین دوست باشم و ارتباطم رو با دوستای مجردم که منفی باف بودن قطع کردم و دوستای اصلی ام الان متاهل هستن
6. من 90 باور منفی داشتم که همه رو نوشتم و مراسم گرفتم پیدا کردن این باورها سخت بود و مدتی طول کشید برای تغییر این باورهای منفی باید چه کار کنم؟

عاطفه
پاسخ
گیس گلابتون

1- در کتاب دقیقا نوشتم با جملات تاکیدی چه کار کنید. مگر ننوشتم؟ صفحه 36 و 37 کتاب. در انتهای بخشی که مراسم را توضیح دادم.
2- در لباس تان رنگ صورتی وجود داشته باشد. چه خانه و چه بیرون.

3- هرجور صلاح می دانید. هرچه زیباتر بهتر

4- بله. حتما!

5- کار بسیار خوبی کردید.

6- به شما تبریک می گویم. کار دیگری نمی خواهید بکنید. برگزار کردن مراسم یکی از قوی ترین شیوه های تغییر باورهاست.

انشاالله مبارکه و بزودی خبرهای خوب شما را می شنوم

پاسخ
عاطفه

سلام
فقط گفتین جملات منفی رو بسوزونیم و مراسم بگیریم و یک اعلامیه درست کنیم ولی نگفتین با این حملات
تاکییدی مثبتی که نوشتیم چه کار کنیم؟ خب برای تغییر باورهام منفی من این جملات مثبت رو با صدای خودم ضبط کردم وقبل از خواب و بعد از خواب گوش میدم. ولی اینکه دقیقا با این جملات چه کنیم چیزی ننوشته در نظرات دیدم بعضی خانوم ها این ۲۱ روزی که ویژگیهای همسرشونو مینوسن روزی ۳۰ دقیقه تجسم خلاق دارن که من نمیدونستم که باید انجام بدم در کتابم نبود کتابی که به دستم رسیده چاپ ۹۴ هست.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. 1- روش خلاقانه ای بکار بردید. خوب است ادامه بدهید. 2- صفحه 40 و 41 نوشته شده است. عاطفه خانم، آیا قرار است من صفحه به صفحه کتاب را برای شما بخوانم؟ یا خیال دارید قبل از سوال کردن، کتاب را با دقت بخوانید؟

پاسخ
زهرا*

سلام خانم دکتر عزیزم
توی کتاب گفتین برای هفته ی آخر
تمرینات به دوستانی زنگ بزنیم که 6
ماهه ازشون بیخبریم. اگه تو ماه اخیر
با دوستی در تلگرام احوالپرسی کرده
باشیم ولی 6ماهه که مکالمه ی تلفنی
و دیدار حضوری نداشته باشیم،میشه
برای انجام تمرین به ایشون زنگ زد
یا دوستی رو انتخاب کنم که در 6
ماه اخیر هیچگونه تماسی اعم از
شبکه های مجازی هم نداشته باشم؟
فرقی نداره تماسمون هر زمانی از
شبانه روز باشه.
سپاسگزارم💖

پاسخ
گیس گلابتون

بله با دوستانی که فقط در تلگرام با آنها تماس داشتید هم می توانید تماس بگیرید

پاسخ
sammiye

گیس گلابتون عزیز من یک شب تجسم رو به دلیل خستگی خابم برد نتونستم انجام بدم و صبح به محض بیدار شدن انجام دادم و یکروز دیگه هم یادم رفت و صبحشم انجام ندادم میشه به فاصله دو سه ساعت هربار 15 دقیقه تجسم کنم جای دیشب؟؟؟؟یا کلن تمرینات از اول شروع کنم.
در ضمن کسی هم پا پیش نزاشته بجز موارد نا مناسب قبلی اونم در حد پیام که من جواب ندادمچشمک

پاسخ
گیس گلابتون

فکر میکنم این دومین باری است که تمرین را جا می اندازید و روز بعد انجام میدهید؟ درسته؟ یا اشتباه یادم مانده؟ تمرین را از اول انجام دهید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیز. تو کامنتهای دوستان متوجه شدم که برخی اشاره به تمرینات تجسم و جملات تاکیدی کرده اند اما تو کتابی که من دارم اشاره ای به اونا نشده. من این کتاب رو سال ۹۴ گرفتم که مال چاپ اول ۹۲ هست. آیا کتاب تعییر کرده؟اگه اینطوره امکانش هست من این کتاب رو آپدیت کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. هر دو مطلب در کتاب چاپ اول هم هست. متن کتاب در هر دو چاپ یکی است. فقط صفحه بندی تغییر کرده و بهتر شده است. شما تمرینات را انجام بدهید. نگران نباشید. البته اگر خیلی نگران هستید، می توانید دوباره کتاب را بخرید. ولی من این مورد را ضروری نمی دانم.

پاسخ
tahora

سلام خانم دکتر چند مورد برام پیش آمده درباره کتابتون البته من فایل جذابیت فوری و...دارم.

1- بلطف راهنماییهای شما تعداد خواستگارانم این سالهای اخیر خیلی خوب بودن خداروشکر.فقط اینکه ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر در انجام تمرینات سوالی برای شما پیش آمد،یعنی مطلب واضح نبود، من در اینجا به رایگان پاسخگوی شما هستم. خوشحالم خواستگاران شما افزایش یافته. ولی سوالی که شما دارید می پرسید نیاز به صحبت بین من وشما دارد. پیشنهاد می کنم یک ساعت مشاوره حضوری یا اسکایپی داشته باشیم.

پاسخ
marzi11

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز
خانم دکتر گفتید از روز 53 تا 73اطراف خودمون را پر از رنگ
صورتی کنیم و یک ملحف صورتی تهیه کنیم.من لباس صورتی پوشیدم ولی ملحفه صورتی تهیه نکردم و ملحفه ی تشکم صورتی هست و به دسته های در کمد اتاقی که میخوابم روبان صورتی گره زدم،چ.ن من اتاق شخصی ندارم و توی اتاقی که میخوام روبان صورتی و قلب و ...گذاشتم
با تشکر از لطف شما

پاسخ
گیس گلابتون

عالی است.

پاسخ
زهرا*

سلام گیس لابتون عزیزم

من تا 2روز دیگه تمرینات کتاب رو تموم میکنم. تا قبل از آشنایی با شما خیلی خیلی نگران مرد موندنم بودم و هر روز این نگرانی و سردرگمی از اینکه چرا هنوز مجردم روح و روانم رو آزار میداد و هرلحظه از زندگیم مثل کابوس بود ولی بعد از آشنایی با شما و کتابتون اوضاع خیلی فرق کرد و کلی انگیزه و امید گرفتم و ذهنم آروم شد و به گفته ی اطرافیانم رفتار و روحیه م خیلی خوب شد و خودم هم کاملا این رو حس میکنم...

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم که روحیه تان خوب است. بقیه سوال حذف شد چون در اینجا به سوالات شخصی پاسخ داده نمی شود.

پاسخ
zahra-saeed

سلام آناهیتا خانوم.ممنون از صبر وحوصله زیادتون بابت پاسخگویی به تمام سوالات کاربرا.من روز هشتم هستم و تاالان تمام تمریناتو به خوبی انجام دادم اما دیشب یادم رفت تقویمو ضربدر بزنم.الان چیکارکنم?از اول شروع کنم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. تمرین را انجام دادید و فقط تقویم را ضربدر نزنید؟ اشکالی ندارد. امروز ضربدر بزنید.

پاسخ
nazigh

انجام تمرینات واسه اینه که سطح انرژیتون بالا بمونه، شما که تمرین رو انجام دادید فقط علامت یادت رفته، خوب بزن.

پاسخ
zahra-saeed

ممنونم خانومی.ویه سوال دیگه:اگه دراین دوران به فرد خاصی فکر کنیم مانع ذهنی حساب میشه?2_اگه خواستگار اومد و بهش فکر کنیم چطور?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. خواستگار آمد، قرار است به او فکر کنید دیگر.

پاسخ
nazigh

بله حساب میشه. طبق ص ۴۱ کتاب افراد اراده آزاد دارند و اون شاید شما رو نخواد. اگه شما اونو میخواید تو لیست همسرتون مشخصات همونو بنویسید اگه مال شما بود جذبتون میشه اگه نبود فرد مشابهش جذب میشه. البته بعد نوشتن مشخصات خودتون و تعدیل دو لیست

پاسخ
Suelen

سلام به گیس گلابتون مهربان و خوش فکر. یه سوال داشتم. اگر در حال حاضر احتمال اومدن یه خاستگار مشخص وجود داره ولی معلوم نیس که بیاد یا نه و اینکه بشه یا نه، ولی فکرش به شدت ذهنمو مشغول کرده باشه، تو تمرینات کتاب ازدواج تداخل ایجاد میکنه؟ یعنی نیاز به پاکسازی هست یا نه؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. نباید ذهن شما مشغول یک آقای خاص باشد. در جذب اختلال ایجاد می کند.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر. شب یلداتون مبارک. میشه بگین برای کسایی که مراسمو مجبورن تنهایی بگیرن، چه آیتم هایی رو داشته باشن که مراسمشون هیجان انگیز و به یاد موندنی بشه؟ راستش من به جز شمع و عود و موزیک شاد چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد، ولی همه جا تاکید کردین که مراسم باید به یاد موندنی باشه.آیا منظورتون آیتم خاصی هست که باید در مراسم وجود داشته باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. همین ها که نوشتید، عالی است.

پاسخ
nazigh

هر چیزی که باعث میشه مراسم به یاد موندنی بشه انجام بده. مثلا من از بوی عود خوشم نمیاد تصمیم گرفتم از عطر و ادکلن های خوشبو تو اتاقم اسپری کنم. میتونی لباس های مجلسی بپوشی، با موزیک برقصی، آرایشی که دوست داری بزنی و هر کاری که احساس عالی تو اون روز بهت میده رو انجام بدی

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم،یلدا بر شما و تمام گیس گلابتونیا مبارک باد،گیس گلابم بابت وبینار هم بسیار متشکرم گوش کردم خوب بود من هرچند فکر میکردم جواب اکثر سوالات رو میدونم اما برام بسیار مفید و تکمیل کننده ی اطلاعاتم بود،

گیس گلابم گفتید شما قبل از ازدواج تصور میکردید متاهلید مثلا همه چیو دوتا دوتا میخریدید ، سوال من اینه چه مدت قبل از ازدواج این رفتارها و تغییر افکار شروع کردید؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حدود یک سال قبل از آشنا شدن با همسرم

پاسخ
Suelen

ممنونم ازتون گیس گلابتون عزیزم که با اینهمه مشغله سریع جوابمو دادین گلگلگلراستش همش فکر میکنم نکنه مراسم یک نفری جواب نده! اگه میشد حتما مراسمو گروهی میگرفتم ولی همونطور که تو کتاب هم نوشته بودین اعلامیه و مراسم رو نباید جلوی آدمهایی که مسخره مون میکنن چسبوند و انجام داد.

پاسخ
1312

سلام
اگر خانه تکانی بیشتر از یک هفته طول بکشه مثلا دو هفته که لازم نیست از اول شروع کنیم؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ممکن است بدانم چرا خانه تکانی این قدر زیاد طول کشید؟ خانه خیلی نامرتب بود یا شما وقت نکردید خانه تکانی کنید؟

پاسخ
1312

نه خانه خیلی نامرتب نبود
وسطهای خانه تکانی من به مسافرت رفتم
من قبلا تمرینات را انجام دادم اما خب...
میخوام مجددا انجام بدم
موانع ذهنیم رو نوشتم حالا میخوام تو مراسم این موانع رو دور بریزم

پاسخ
گیس گلابتون

فکر می کنم جواب خود را گرفتید.

پاسخ
نگارا گیسو

سلام خدمت گیس گلابتون و کاربران عزیز
یک سوالی برام پیش آومده: تو قسمت خبرهای خوش خانمی خبر ازدواجشون رو اعلام کردند و تو حرفاشون گفته بودن که تمرینات کتاب ازدواج مثل اب خوردن آسان است رو 5-6 بار انجام دادن ولی نتیجه ای نگرفتن، امسال ایشون تصمیم گرفتن که ازدواج رو رها بکنن و از قضا ازدواج هم کردن!!!!! خوب سوالی که مطرح میشه اینکه چطور میشه هم تمرینات رو انجام داد هم رها کرد؟ تو قسمت هدف گذاری قسمت ازدواج من خالیه، چطور میشه برای چرخ زندگی روی این قسمت کار کرد ولی بهش فکر نکرد؟
ممنونمگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پاسخ سوال شما در در صفحات 141 تا 145 کتاب نوشته شده است. و اگر بخواهم دقیق تر باشم صفحه 143. ممنونم که کتاب را با دقت مطالعه می کنید.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر عزیزم. وقتتون بخیر. امیدوارم حالتون خوب باشه
میخواستم بدونم آیا تمرینات سپاسگذاری تو جذب همسر دلخواه کمک میکنه؟ یه پستی رو خوندم مبنی بر اینکه پیشاپیش میشه بخاطر همسر دلخواه یا ویژگی های اون سپاسگذاری کرد ولی یادم نمونده که دقیقا مطلبش چی بود و چطور میشه این کار رو انجام داد. میشه بفرمایید دقیقا از چه چیزی باید سپاسگذار بود و چطور؟ (در مورد همسر آینده).
پایدار باشید گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال شما مربوط به تمرینات کتاب ازداج نیست. اینجا من به سوالاتی که در موقع تمرینات برای شما پیش می آید پاسخ می دهم. ممنونم که توجه می کنید.

پاسخ
elnaz70

سلام خانم دکتر
در پایان تمرین البوم یک خواستگار داشتم که به دلایلی نشد حالا تمرینات رو از کجا شروع کنم؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تمرینات را تا پایان ادامه بدهید. دوباره از اول شروع کنید. جمعا سه بار تکرار کنید. انشاالله بزودی نتیجه خواهید گرفت. جذابیت فوری را تمرین کرده اید؟

پاسخ
elnaz70

یه سوال دیگه هم داشتم اگه بخوام از اول شروع کنم میتونم روزهای خانه تکانی رو کم کنم و بیشتر روی باورها و مراسم کار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر دوست گرامی. لطفا طبق برنامه عمل کنید.

پاسخ
elnaz70

سلام ببخشید زیاد سوال میپرسم
وسط تمرینات برای بار اول زنجیره قطع شد حالا اگر از اول شروع کنم همون بار اول میشه یا بار دوم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر بار که تمرین به صورت کامل انجام شود، یک دفعه محسوب می شود. صد بار تمرین نصفه می شود هیچ دفعه

پاسخ
marzi11

با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز
من هفته ی پایانی تمرینات کتاب هستم،تماس با دوستان ولی تا حالا که خبری از خواستگار و یا پیشنهاد خواستگاری نبوده بعد چه مدت از پایان تمرینات مجددا میشه شروع کرد.
2-تو کتابتون خانم دکتز صفحه59 گفتید اعلام کنید خواستگار را می پذیرید.یعنی هر جا نشستید بگویید:....من کلاس هنری میرم خانم متاهل تو کلاسمون زیاد هست یعنی وقتی باهاشون صحبت میکنم بگم دنبال خواستگکار هستم و فردی را میشناسی معرفی کنی درسته؟
ممنون از لطف شما

پاسخ
گیس گلابتون

بله همینطور است.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر عزیز،وقت شما بخیر. امیدوارم سلامت و خوب باشید. یه سوال داشتم. اگر برای انجام تمرینای کتاب، تو مرحله تغییر مسیر و یافتن مسیرهای جدید، چون نزدیک ایام عید هستیم سفر به شهر دیگه ای پیش بیاد و طبیعتا تو قطار یا تو اون مسیر رسیدن به اون شهر نشه این تمرینو انجام داد به مدت دو سه روز، چکار میشه کرد؟ چون از طرفی هر موقعی که تمریناتو انجام میدم ممکنه یه اتفاق اینطوری پیش بیاد ونمیخوام زمانو از دست بدم. از راهنماییتون سپاسگذارمگل

پاسخ
گیس گلابتون

ببین دوست گلم... هدف انجام این تمرینات، ایجاد تغییراتی در ذهن شماست. جنبل و جادو نیست. اگر می خواهید ذهن تان تغییر کند باید وقت بگذارید. با عجله کردن و راه میانبر، کاری از پیش نمی رود. برای تداخل سفر با تمرینات باید چه کار کنید؟ من نمی دانم. به نظر خودتان چه کار می توانید بکنید؟

پاسخ
elnaz70

سلام خانم دکتر
در نوشتن مشخصات همسر دلخواه میتوانیم برای تحصیلات یه محدوده خاص در نظر بگیریم؟مثلا فوث لیسانس و بالاتر این کار محدودیت ایجاد میکنه؟

پاسخ
گیس گلابتون

حتما وضعیت تحصیلی را مشخص کنید. این موضوع یکی از شرایط مهم آقاست.

پاسخ
masoum

سلام
امروز تصمیم گرفتم مجددا تمرینات کتاب ازدواج آسان را انجام دهم.قلم و کاغذ هم آماده کردم ازخودم پرسیدم خوبیهای مجرد بودن چیست؟ جوابی که شنیدم این بود:مجردی که همش تنهاییه مجردی که خوبی نداره-
وتاهلی چه مشکلاتی دارد؟...
واقعا ذهنم هیچ جوابی نیافت در صورتی که هربار این تمرینات را انجام میدادم چندین صفحه برای هر سوال پرمیشد.
ضمیرناخودآگاه من میگه این یعنی موانع ذهنی من برای ازدواج پاک شده.یعنی من آماده ام
برام خیلی جالب توجه بود.

پاسخ
Suelen

سلام گیسو جان تو بخش تماس تلفنی با دوستان، حتما باید شب انجام بشه یا در طول روز هم مشکلی نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

در طول روز و شب. هر بار که فرصت داشتید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر تاچه مدت بعد از تمام شدن تمرینات کتاب،میتونیم بازم تمرینات رااز نو شروع کنیم.یعنی تا چه مدت صبر کنیم تا همسر مورد نظرمون بیاد اگر نیومد،از نو تمرینات را شروع کنیم.
باتشکر
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بلافاصله شروع کنید و تا سه بار تکرار کنید.

پاسخ
Eln.sa

سلام خانوم دكتر، سوال من اينه كه در صورت شروع مجدد تمرينات تاريخ رو هم تغييري بايد درش داد يعني حدوداً يكسال بعد در نظر كرفته بشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
Suelen

سلام گیسو جان وقتتون بخیر. یه سوال داشتم. این جملاتی که تو مراسم میندازیم داخل آتیش همون جملات تمرین دوم هستن که از منفی به مثبت تبدیلشون کردیم؟ یعنی جملات منفی رو میندازیم داخل آتیش و شکل مثبت اونها میشه همون جملات تاکیدی مثبت؟ اگر اینطوره این جملات مثبت رو هم باید کاریش بکنیم؟ مثلا یکی از دوستان نوشته بود ضبط میکنم و شبها گوش میدم؟یا اینکه باید کار خاصی باهاش بکنیم؟
سپاسگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. جملات منفی، خاطره های منفی، یادگاری ها از نفر قبلی ... همه را بسوزانید. جملات مثبت را نگه دارید. گاهی بخوانید. آن دوست عزیز، خیلی خلاقیت نشان داده. می توانید کار او را هم انجام بدهید.

پاسخ
Suelen

بی نهایت سپاسگذارم.

پاسخ
Suelen

سلام گیس گلابتون عزیزم روزتون بخیر. یه سوال داشتم: میشه تو تمرینات 21 روز آخر، ترتیب دو هفته اول رو عوض کرد؟ یعنی هفته اول تغییر مسیر و هفته دوم صورتی ؟ اینطوری جواب میده؟ در واقع مجبورم اینکارو بخاطر اینکه تغییر مسیرم میفته به سفر و تمرینام ناقص میمونه انجام بدم. ممنون از راهنماییاتون گل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. می شود.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر عزیز. تمرین اول درباره نوشتن خوبی های مجردی.چند سال پیش مجردی برام شیرین بود اما حالا هیچ لذتی ازش نمیبرم پس با این حساب بنویسم خوبیهاش کم شده یا حسی که چند سال پیش داشتم رو بنویسم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر لذتی که الان برای شما دارد بنویسید. اگر لذتی نمی برید، هیچی نمی نویسید. اگر کم لذت می برید، بالاخره لذت می برید، همان ها را بنویسید.

پاسخ
Suelen

سلام گیس گلابتون عزیزم. آیا تمرینات 28 روزه سپاسگذاری تو زمینه ازدواج موثره؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تمرینات سپاسگزاری برای همه موارد زندگی مفید است. دوست گرامی، در این بخش از سایت من به سوالات شما در زمینه انجام تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن پاسخ می دهم. سوال شما ارتباطی با تمرینات کتاب نداشت. این بار استثنایی پاسخ دادم. ممنونم که توجه می کنید.

پاسخ
sarabazri

سلام گیس گلابتون. ازتون تشکر میکنم بابت وقتی که میذارید و به سوالای بچه ها جواب میدید. اجرتون با خدا. گیسو جان من تو مرحله پاکسازی اطرافم هستم و برای مراسم خودمو آماده کردم. میخوام یه مراسم عالی بگیرم. همه چی رو دارم سعی میکنم خوب انجام بدم. فقط یه ندای درون دارم که البته خیلیم قوی نیست، ولی هر از گاهی کلافم میکنه. هی میگه نمی شه، اونی که میخوای نصیبت نمی شه، باید حالا حالاها صبر کنی، اینجوری نمی شه و ... . بهش بی توجهی می کنمو کار خودمو میکنم ولی مطمئنم همه با این ندای درون بی ادب لبخندآشنا هستن. نمی دونم تو این شرایط چکار کنم. ازتون میخوام مثل همیشه با راهنماییای خوبتون به این مشکل من که میدونم مشکل خیلیام هست جواب بدین که بهترین راهکار چیه . این موضوع فقط تو ازدواجم نمود پیدا کرده و تو انجام تمرینای کتاب یه وقتایی دست و پامو میگیره.
دوستتون دارم هزارتاگل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. در تمرینات بهترین سال زندگی، ما به این صدای مزاحم می گوییم: خاله وزوز. یک تمرین خیلی مفید در بهترین سال زندگی، همین مقابله کردن با خاله وزوزو است. به طور خلاصه، با خاله وزوزو حرف می زنیم تا ببینیم میخواد چی به ما بگه. اگه حرفش حرف حسابه، گوش می کنیم، اگه نه، بی محلی می کنیم. البته خیلی خلاصه گفتم. تمرین اصلی خیلی مفصل و کاربردی است.

پاسخ
sarabazri

خیلی سپاسگذارم از پاسختون مهربون لبخندگل خیلی حیف شد تخفیف بهترین سال رو از دست دادمنگرانچون تقریبا تنها هدف اصلیم ازدواجه در حال حاضر و دارم رو تمرینات کتاب کار میکنم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله و برای داشتن ازدواجی شاد و موفق، لازم است روحیه عالی داشته باشید. بنابراین تمرینات بهترین سال، مانع شما نیست، بلکه مسیر را برای تان هموارتر می کند. البته شما صلاح خود را بهتر می دانید و شما تصمیم گیرنده هستید.

پاسخ
شایسته

سلام گیس گلابتون
من قدم 180 هست حالا اگه توی لیست ویژگی های همسر دلخواه بنویسم قد بالای 190 ، چیز مسخره ایه؟
منظورم اینه که قد همسر معیار خوبی نیست و نباید بهش توجه کنم؟
آخه هرکار می کنم نمی تونم خودم رو قانع کنم با مردی کوتاه تر از خودم ازدواج کنم.میشه خواهش کنم کمکم کنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، من نمی توانم مشخصات همسر دلخواه شما را به جای شما بنویسم. من که نمی خواهم زن همسر شما بشوم. هرجور خودتان صلاح می دانید.

پاسخ
nazigh

قد ۲ متر که به ۱۸۰ میخوره چرا مسخره باشه!! از طرفی ظاهر هم یکی از ملاک هاست که باید بهش توجه کنید یکی بلند میخواد یکی کوتاه یکی سبزه یکی سفید یکی چاق دیگری لاغر و ممکنه ظاهر الویت اولش باشه شما باید ببینی این قضیه چقدر برات مهمه اگه الویت اولته پس حتما همین قدی رو بنویس که میخوای

پاسخ
sarabazri

من تا تاریخ 96/6/10 با مردی مناسب که دوستش دارم (بی نهایت) ودوستم داره (بی نهایت) ازدواج کرده ام. هوراهورا

پاسخ
zahra-saeed

سلام خانومی.من آلبوموتهیه کردم.اما15دقیقه خیلی زیاده برای تماشا.تایمش کمترباشه ایراد داره?

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. هدف از این کار، تغییر ناخودآگاه شماست. به نظر من 15 دقیقه خیالبافی خوش و خرم، اصلا زیاد نیست. با این وجود هر طور خودتان صلاح میدانید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیز.من تمرینات رو بطور مرتب انجام میدادم که روز دهم که روز مراسم و خیلی مهمه برامون مهمون اومد و من نتونستم انجام بدم. حالا اگه دوباره برگردم از اول انجام بدم خانه تکانی رو همون ۷ روز در نطر بگیرم آخه واقعیتش چون همه کارارو انجام دادم دیگه کاری نمونده بنظرتون چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

من نمی دانم دوست گرامی. شما بهتر شرایط خانه تان را می دانید.

پاسخ
nazigh

منم تو همچین وضعیتیم. به نظرم وقتی انباشتگی نیست لزومی نداره الکی ۷ روز طولش بدیم. شما نگاه کن اگه اتاقت نیاز به جارو و گردگیری دوباره داره انجام بده یا موبایلت از فایل ها و عکس ها انباشته شده، یا دفترچه یادداشتت پر از یادداشت های اضافست. همه اینا شاید چند ساعت بیشتر طول نکشه فوقش دو سه روز. نمیدونم چرا گیس گلابتون روی ۷ روز تاکید داره ولی من واسه خودم ضرورتی نمی بینم دوباره یه هفته خونه تکونی کنم. هدف از رفع انباشتگی رها و آزاد شدن ذهن برای جذب موقعیت های جدید چه ازدواج و موارد دیگست حالا چه فرقی میکنه چقدر طول بکشه

پاسخ
sarabazri

سلام خانوم دکتر گل. من تواوایل انجام تمرینا دو تا مورد پیشنهاد برام بود ولی بیشتر خنده دار بودن انقد که با معیارای من فاصله داشت و فقط میتونم اسمشو بذارم یه جذب سطحی. به نظرتون میتونم با ادامه تمریناتم امیدوار باشم که اصل کاری سر و کلش پیدا بشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

اگر مشخصات همسر دلخواه تان را دقیق و درست نوشته باشید، بله حتما اتفاق می افتد.

پاسخ
sammiye

سلام گیس گلابتون عزیز
شما توی کتاب گفتین که با خاستگارتون تا سه جلسه اول خوش باشید و بعد کمی جدی بشید ولی این برای اشنایی توی اینترنت یا همینجوری صدق نمیکنه که شما نه میتونید به پسری که بار اول میرید بیرون بگید که برای ازدواج میام بیرون نه اینکه بگید همینجوری میام چون بعدش اصلن جدی نمیگیره ما رو پیشضنهاد ها خارج از عرف هم میده ما چه کار باید بکنیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. من در کتاب ازدواج مثل آب خوردن، یک فصل کامل در مورد آشنایی اینترنتی نوشته ام. در این سایت هم یک مقاله دارم. آیا آنها را مطالعه کرده اید؟

پاسخ
sammiye

بله همشو مطالعه کردم اما راجع به اینکه اشنایی اینترنتی رو چطوری توی دیدار به سرانجام رسوند نتونستم پیدا کنم

پاسخ
nazigh

شما اگه تو اینترنت کسی رو پیدا کردید بلافاصله قرار بذارید و اونو ببینید (البته توصیه های گیس گلابتون دراین زمینه حیاتیه) اگه از ظاهرش خوشتون اومد سنشو‌ بپرسید اگه خورد اونوقت سه جلسه رو‌ طی کنید واسه اینکه ببینید به دلتون میشینه یا نه اگه نشست شما به قصد ازدواج باهاش جلو برید و اصلا این قصد رو بهش نگید. اگه اون هدفش ازدواج نباشه مثلا دوستی یا سو استفاده باشه بلافاصله خودشو نشون میده مثلا از خانوادت نمیپرسه از مدرک تحصیلی یا اهدافت برای آینده (سوالات مربوط به ازدواج)، مدام بهت پیشنهادهای غیر-اخلاقی میده. شما در برابر همه اینا مقاومت کن مثلا اگه خواست وقتو بی وقت باهات حرف بزنه مثلا شب تا صبح بگو الان باید بخوابم یا به پیشنهاد های غیر-اخلاقیش تن نده و بگو فقط با همسرم. وقتی اینکارا رو کردی اون اگه قصدش دوستی بوده میره ولی اگه ازدواج‌ بوده میمونه

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسوجان.متاسفانه تمریناتم خراب شد.محاسبات روزهارو اشتباه انجام داده بودم وروز21آلبوم 20روزه شد!هفته پیش یه مورد درحد معرفی پیش اومد اما فعلاخبری نیست.اماهمینم خیلی عالیه.هرچنددیگه تمریناتم بهم خورد ولی خیلی دقیق داشتم انجام میدادم.اماچیزی که برام جالبه اینه که دفعه قبل هم فقط مورد معرفی بود امابه جایی نرسید!نمیدونم مشکل کجاست.
حیف چقدر قشنگ داشتم تمریناتو انجام میدادم.چه آلبومی درست کرده بودم😭😔😢

پاسخ
گیس گلابتون

اشکالی نداره. دفعه بعدی هم از همین آلبوم زیبا استفاده کنید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز

آناهیتای عزیز اگر برای بار دوم تمرینات را انجام میدیم باید بازم آلبوم عکس درست کنم یا میتونم از همون قبلی استفاده کنم،من همون عکس ها را دوس دارم بجز چندتا عکس که اونا را حذف میکنم و چند تا دیگه اضافه میکنم

پاسخ
گیس گلابتون

وقتی برای بار دوم تمرین را انجام میدهید:
اگر آلبوم قبلی را دوست دارید، از همان استفاده کنید.
اگر آلبوم قبلی را دوست ندارید، یکی دیگر بسازید
و اگر دوست دارید بعضی عکسها را تغییر بدهید، خب... تغییر بدهید. شما هستید که باید این آلبوم را دوست داشته باشید. هیچکس به جای شما نمی تواند تصمیم بگیرد آیا آلبوم به اندازه کافی دوست داشتنی است یا خیر

پاسخ
Sharzad

سلام خانم دکتر عزیز
ببخشیدمن الان در مرحله خانه تکانی
هستم،ما الان در اصفهان زندگی می
کنیم ولی در یزد هم خونه داریم
ومن برا ده روزی میخوام برم یزد
ایا میتونم بقیه مراحل خانه تکانی
را در یزد انجام دهم وبقیه مراحل را به
ترتیب تا زمانی که انجا هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. ولی حتما اتاق شخصی تان را خانه تکانی اساسی کنید.

پاسخ
ar.bamdadi@yahoo.com

سلام خانم دکتر عزیز
من در روز بیست و چهارم تمرینات کتاب هستم الان در حال دیدن آلبومم هستم و تمام تمرینات را دارم مو به مو انجام میدم اما یه فکری افتاده توی سرم با اینکه قبلا هم دوبار تمرینات را تا نوشتن مشخصات همسر دلخواه انجام دادم و در واقع ملاک هام تا حدودی ثابت هستند الان متوجه شده ام که مشخصاتی که من نوشتم بیشتر در حد آرزو هستش تا ملاک!!!!!یعنی مثلا خونه بزرگ ماشین فلان درآمد آنچنانی واقعا برام ملاک نیست یعنی بدم نمیاد طرفم داشته باشه ولی نداشته باشه هم در خودم میبینم که در آینده بهش برسم ولی نمیدونم چرا بعد اینهمه نوشتن تازه الان متوجه شدم که باید منطقی ملاک تعیین میکردم نه به صورت آرزو و رویا و درخواست یه آدم همه چیز تمام...
حالا که فهمیدم یکم زیاده خواه بودم حالا باید چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

وقتی متوجه شدید معیارهای واقعی شما چیست، معیارهای قبلی را عوض کنید. به همین سادگی

پاسخ
ar.bamdadi@yahoo.com

من منظورم این بود که از اول شروع به نوشتن معیارها کنم و تمرینات را از سر بگیرم یا به دیدن آلبومم ادامه بدهم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. از 21 روز نوشتن مشخصات شروع کنید.

پاسخ
ar.bamdadi@yahoo.com

سپاسگزارم از پاسخگویی شمالبخند

پاسخ
nazigh

ببخشید گیس گلابتون. یه سوال برای تهیه آلبوم عروسی خفن دارم. چرا شما اصرار دارید که حتما آلبوم دستی درست کنیم. آخه پرینت رنگی کیفیت عکس اینترنتی رو‌ نداره. حالا قبول دارم که تهیه آلبوم به صورت موبایلی کار درستی نیست چون موبایل کوچیکه و عکس ها ریز در میان و نمیتونیم تجسم خوبی داشته باشیم ولی اگه عکس های ویرایش شده رو‌ی تبلت باشند چه اشکالی داره؟ تبلت همون سایز آلبوم دستی حتی بزرگتر رو‌ داره و عکس ها کاملا واضح با رزولوشن عالی هستند نه پرینتی با کیفیت پایین. اگه ممکنه دلیل خوبی بدید. ممنونم که امروز همه سوالات منو پاسخ دادید و باعث شدید انجام تمرینات رو زودتر شروع کنم. بوسسسسسسس

پاسخ
گیس گلابتون

خب... من دیگه دارم کم کم خسته می شوم. تعداد سوالات شما امروز زیاد بود. نه؟ هرطور خودتان صلاح می دانید رفتار کنید. شما باید از این تمرین لذت ببرید، نه من. بنابراین هرطور که صلاح می دانید.

پاسخ
nazigh

سلام. خیلی ممنونم از پاسخ گویی. می بخشید خستتون کردم. آخه چند ماهه دارم روی حل موانع ذهنی به کمک خداحافظ خشم و .. کار میکنم و هنوز نتونستم تمرینات رو شروع کنم. خواستم ابهامات رو رفع کنم که زودتر تمرینات رو شروع کنم. شرمندم که اذیت شدید

پاسخ
marzi11

با سلام و شب بخیر
خانم دکتر عزیز من باردوم هست که تمرینات را دارم انجام میدم و الان مرحله تماشایی آلبوم هستم،بار اول فک کنم همین مرحله بودم یکی از آشناهامون منا به یک نفر معرفی کرد خواهر هم که با خودم بود همین طور دوست من به یکی معرفی اش کرد ولی هیچ کدومشون نیومدن،اشکال از کدوم قسمت کارمون بوده
با سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دوست عزیز، آیا متن مقاله را خوانده اید؟ در متن مقاله به یازده سوال رایج شما پاسخ داده ام. لطف می کنید جواب سوال نهم را مطالعه کنید؟ متشکر میشوم.

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون یه سوال داشتم. میشه حین خونه تکونی ۷ روزه کارهای دیگه ای هم انجام بدم. مثلا هر جا از خونه تکونی خسته شدم واسه اینکه بیکار نمونم اون لیست تفاهم رو تهیه کنم یا آلبوم عروسی رو بسازم. میشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. شما به بقیه کارها و زندگی تان برسید. شما چند ساله هستید؟ تحصیلات شما چقدر است؟ شغل شما چیست؟ از صبح تا شب مشغول چه کارهایی هستید؟ به طور کلی؟ ممکن است بدانم؟

پاسخ
nazigh

بله حتما و خوشحال میشم که این اطلاعات رو در اختیارتون قرار بدم تا از راهنمایی هاتون بهره ببرم چون همیشه جواب سوالامو گرفتم. فقط اگه امکان داره ایمیل بزنم. ممکنه؟ لطف میکنید اگه اجازه بدید

پاسخ
گیس گلابتون

خیر دوست گرامی. لازم نیست ایمیل بفرستید. همینطوری پرسیدم. منظورم این بود که به سایر کارهای تان برسید. تنها کار شما که انجام دادن تمرینات کتاب ازدواج نیست. هست؟

پاسخ
nazigh

بله حق با شماست. من به خاطر تمرکز روی مسئله ازدواج همه کارامو تعطیل کرده بودم چون بعضی ها مثل شغلم خیلی وقت گیر بودند (از صبح تا شب) و‌ نمیذاشتن تمرینات را به درستی انجام بدم. الان یه تعدیل می کنم تا به همه برسم

پاسخ
nazigh

می بخشید. میشه اون سوالی رو که در مورد «خواستگار از شهر دیگه» پرسیدم رو سر فرصت پاسخ بدید. اصلا عجله نکنید هر موقع که تونستید چون پیدا شدن خواستگار حداقل ۳۰ روز طوب میکشه منم که هنوز تمرینات رو شروع نکردم خجالت

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز، من سوالات شخصی را حذف می کنم. ممنونم که توجه دارید و سوالات شخصی را اینجا نمی نویسید

پاسخ
eliiii

باسلام وخسته نباشید یک سوال داشتم ازخدمتتون. من تاره کتاب را تهیه کردم ومیخوام تمرینات راشروع کنم فقط یک دوست مجرد دارم که اول قرار بودتمرینات را باهم شروع کنیم اما الان به علت مشغله ای که داره نمیتونه .فقط بهم گفت که در اجرای مراسم تمرین شماره 10منوهمراهی میکنه خواستم بدونم مشکلی نداره یا اینکه از اول باید همراهم باشه؟؟واگرتنهایی انجام بدم مسئله ای نیس؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. آیا شما متن این مقاله را خوانده اید؟ من به یازده سوال رایج شما پاسخ داده ام. آیا جواب سوال ششم در مقاله را خوانده اید؟ ممنونم که توجه می فرمایید

پاسخ
Sammiye

سلام گیس گلابتون عزیز و دوست داشتنی.من تو مرحله هفته اخر هستم یکروزش رو یادم رفت با کسی تماس بگیزم.یکروزم پیامکی جویای احوال شدم.و اینکه با اقایی تازه اشنا شدم یک هفته ست تا حدودی مشخصات ایده ال منو دارن و اینکه بعد از تموم شدن تمرینات دوباره باید تمرین رو شروع کنم یا بمونم و ببینم شاید این رابطه ام حدی بشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

اگر با کسی آشنا شدید، خب... آشنا شدید دیگه. چرا دوباره تمرین را انجام بدهید؟ تبریک می گویم که جذب انجام شده است.

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون خوبم.

من بار دومم تمرینات کتاب رو انجام دادم الان چهار ماهه ازش گذشته هنوز یه خواستگارم یرام نیومده...

پاسخ
گیس گلابتون

سه بار پشت سرهم تمرینات را انجام بدهید.

پاسخ
Sharzad

سلام خانم دکتر عزیز ودوست داشتنی
ببخشید،من الان در مرحله دیدن البوم هستم
اگر یک روز من اینکار رو ساعت 4 عصر انجام بدم وروز بعد این تمرین رو ساعت 2شب انجام بدم فاصله بین روزها نیوفتاده؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممکنه بپرسم چرا دو صبح؟ چرا اینقدر دیر؟ شغل شما چیست که تازه ساعت دو صبح وقت می کنید به کارهای شخصی تان برسید؟

پاسخ
Sharzad

خانم دکتر عزیز،نه به خاطر اینکه وقت
ندارم،منتها به این نتیجه رسیدم که اگر
این تمرین رو بعد از نیمه شب وقبل از
خواب انجام بدم حس بهتری دارم،حالا
می خوام بدونم ایا میشه با توجه به
اینکه تمرین رو روز قبل س4عصر
انجام دادم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هرطور صلاح می دانید

پاسخ
Sharzad

ممنون از راهنماییتون

پاسخ
mozhganbanu

با عرض سلام و وقت بخیر
من کتاب رو تهیه کردم و تمرینات رو دارم انجام میدم
پیشنهادی داشتم
میشه در همین مورد قسمتی پست بشه با عنوان "20 راه پیشنهادی جهت دیدن افراد بیشتر"
تا دوستانی که هستن نظراتشون رو درباره ی محفل ها و اجتماعاتی که میشود دیده شد و هم افراد جدیدی را ملاقات کردرو بگن
من خیلی فکر میکنم اما چیز خاصی بجر 7 الی 8 مورد بنظرم نمیرسه
بااین روش بارش افکار مطمینا افراد هم شرایط میتونن از نظرات همدیگر هم استفاده کنند
سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. متاسفانه مقاله مفیدی نخواهد بود چون شرابط افراد با هم تفاوت زیادی دارد. بنابراین لازم است هر شخصی بسته به شرایط شخصی، خانوادگی، فرهنگی، شغلی، تحصیلی و جایی که در آن زندگی می کند لیست خود را بنویسد.

پاسخ
حدیث زمانی

سلام
گیس گلابتون کتاب شما امروز بهم رسید خیلی هیجان دارم شروع کنم
نوشته اول کتاب که تقدیمش کردید بهم عالی بود و اون قلب خوشگل ممنونم ازتون

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیز.
سال نو مبارک.
اینکه من گفتم دو بار تمرینات را انجام دادم خاستگار ندارم و شما گفتید سه بار پشت سر هم اتجام بدم آیا بینش وقفه باشه یا نه؟منظورم اینه بدون فاصله سه بار پشت سرهم انجام بدم بابینش رهاسازی باشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. پست سر هم انجام بدهید.

پاسخ
حدیث زمانی

سلام
سال نو مبارک
گیس گلابتون جان چندتا سوال داشتم
1-تمرینایی که مربوط به خونه تکانی میشه تو هفت روز اینکه هر روز نیم ساعت تمیز کنم و هرروز یدونعه از کشوهامو موردی نداره؟
2-تو بخش نکات منفی که در مورد شوهرو ازدواج شنیدیم بنویسیم و خط قرمز بزنیم من موانع ذهنیم در مورد خدا و افکار خودمم هست مثلا همیشه تا دعا میکردم دخترای سن بالا میومد تو ذهنم میگفتم اونا ازدواج نکردن پس منم نمیکنم یا شاید خدا صلاح ندونه من شوهر کنم و ...
اینارم میتونم تو اون موانع بنویسمو خط بزنم؟البته الان روز سوم هستم میشه برگردم بنویسم بعد دوباره از روز چهارم شروع کنم یا نه؟
3-تو قسمتای بعدی که نوشتید باید روکاغذ بنویسیمو وبسوزونیم همین تمرین موانع ذهنی رو که نوشتیم رو باید بندازیم یا یبار دیگه تو برگه های جداگانه از اول بنویسیم؟و اینکه میشه اون تصورات خودمم بنویسمو در مورد افکارمو خدا؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- خانه تکانی کنید دیگه. نمی دانم روزی چند ساعت طول می کشد. حسابی خانه تکانی کنید
2- بله هر وقت مانع جدیدی به یادتان آمد به فهرست خود اضافه کنید
3- هرچه نوشته در طول این چند روز تمرین دارید آتش بزنید

پاسخ
madam

گیس گلابتون قشنگم سلام.جالبه بدونید دو روز پیش برای اولین بار خاستگار رو به خونمون راه دادیم.در کل همو نپسندیدیم ولی من همونی بودم که گفتم دو بار تمرینات رو انجام دادم و برام خاستگار نیومدهو خانوادم گفتن چند وقت پیش یه مورد با این مشخصات بوده از اونجایی که خانواده ها اصلا هم سطح نیستند من گفتم نیان و نظر خانواده هم همین بوده ولی نظر منم پرسیدن در حالی که دو سه سال پیش اصلا نظرمو نمیپرسیدن.این ها رو به لطف کتاب شما میدونم.ولی یه سوالی که دارم من فهمیدم که میخواهم به روش مدرن ازدواج کنم محصولی در این رابطه ندارید که آموزش بده؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم. به روش مدرن؟ سی دی های همسرگزینی یک و دو و همایش زن جذاب

پاسخ
Madam

بله،منظورم اينه دوست ندارم به روش سنتي ازدواج كنم احساس خفگي ميكنم.دوست دارم يه فرد مناسب پيدا كنم عاشقم شه منم عاشقش شم بعد باهم ازدواج كنيم.

پاسخ
گیس گلابتون

ازدواج سنتی ازدواج کردن با کسی که دوست ندارید، نیست. چرا فکر می کنید قرار است با کسی ازدواج کنید که دوستش ندارید؟ چرا پس از ازدواج احساس خفگی کنید؟ انشاالله ازدواج خوبی خواهید داشت. چه با خواستگار سنتی چه با آشنای خودتان

پاسخ
madam

من میخوام عکس خودمو مجسم کنم و نمیتونم عکس با لباس عروس بگیرم چه کنم؟احتمال زیاد اشکال تمرینات قبلیمم همین بوده که من بیشتر عروسی رو مجسم کردم اولش خودمو تصور کردم ولی چون عکس خودم نبوده وسطش تمرکزمو از دست دادم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. از فتوشاپ استفاده کنید. یک محصول دانلودی به نام چگونه آلبوم عروسی خفن بسازید؟ دارم. فروشگاه که باز شد اگر آن را سفارش بدهید به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده می شود.

پاسخ
madam

ضمنا من هدفگذاری برای آدمهای باهوش رو سفارش دادم (چند روز پیش)قبل اتمام عید به دستم میرسه؟آخه من دانشجوی شهر دیگه هستم و برمیگردم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ظرف یک هفته به دست شما خواهد رسید

پاسخ
سوفی

سلام گیس گلابتون عزیز
چند تا سوال دارم که مربوط به خودم و یکی دونفر از دوستانم هست ، چون احساس کردم شخصی نیستن همه رو یکجا مطرح می کنم؛
1- گیس گلابتون عزیز تفاوت سوال 9 و 10 در چیه ؟ من دقیقا متوجه نشدم ... خواستگاری برام پیدا شد که حدود 80 درصد معیارهامو داشت و بعد ازچند سال اولین نفری بود که بهش علاقه مند شدم و دید مثبت داشتم ولی بعد از 2-3 جلسه ایشون دیگه نخواست ادامه بده ...حالا سوالم اینه که باید از اول تمرینات شروع کنم یا ازخصوصیات همسر ؟ دقیقا متوجه نمیشم که شرایط سوال 9 رودارم یا 10 ...و واقعا احساس می کنم دیگه نوشتن موانع ذهنی برام سخت شده و چیزی به ذهنم نمیاد

2-من معمولا اگر خواستگاری شرایط اولیه موردنظرم رو نداشت اصلا برای ملاقاتش نمی رفتم اما براساس صحبتهای شما که گفته بودید حتما 2-3 جلسه خواستگار روببینید این کاررو انجام دادم و الان متوجه شدم که برای ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف خیلی مشکل دارم و معمولا با طلبکاری و حق به جانبی با خواستگار صحبت میکنم که نمیدونم چه دلیلی داره و چه جوری اصلاحش کنم ...حالا سوالم اینه که کدوم یکی ازمحصولات شما ارتباط بهتر و موثرتر با جنس مخالف رو آموزش داده ، آیا این آموزش برای اصلاح رفتارمون وجود داره ؟

3- یکی از دوستانم داره خودش رو برای یک امتحان مهم و سخت آماده میکنه ودر عین حال تمرینات شمارو هم انجام میده ، به خاطر همون امتحان میزان بیرون رفتنش کم شده و فقط روزی یکی دوساعت برای پیاده روی ، ورزش و خرید یا یه موقعهایی رستوران رفتن بیرون میره ...آیا همین میزان تو اجتماع بودن برای جذب همسر کافیه یا باید به صورت جدی تو اجتماع فعال بود ؟

4- یکی دیگه از دوستانم ازطریق من با سایت شما آشنا شد و کتابتون رو خریداری کرد و دو بارتمرینات رو انجام داده ایشون 39 ساله هستن و عقیده داره که هیچ مانع ذهنی در رابطه با ازدواج نداره مگر سن بالای خودش ، به عبارتی فکر می کنه چون سنش بالا رفته شانس ازدواج نداره آیا ممکنه شما راهنمایی کنید که این مانع ذهنی رو چطوری میشه از بین برد ؟ چه طوری می تونه به ذهنش بقبولونه که میتونه ازدواج کنه و همسر مناسبی داشته باشه ، ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

گیس گلابتون عزیز ممنون ازوقتی که میذاریلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

1- شما از اول تمرینات را آغاز کنید
2- همایش زن جذاب
3- اول امتحان بدهد بعدا تمرینات را آغاز کند
4- سن بالا= مجرد ماندن هم مانع ذهنی است. همان مراحلی که برای هر رفع مانع ذهنی انجام می دهید، همان ها برای ایشان موثر است.

پاسخ
Madam

گيس گلابتون عزيزم من يه مانع ذهني دارم كه اينه خواهر بزرگتر خودم كه خ دوستش دارم مجرده و البته دانشجوي دكتراس و خ خانومه و براي من مثل مادر دلسوزه گاهي من فك ميكنم اگه دونفره بشم بعد اون تنها ميشه نميدونم چطور اين فكر رو برطرف كنم.چون مطمئنم خودشم ته دلش اينجور فك ميكنه.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. چرا شما یک ساعت مشاوره حضوری یا اسکایپی دریافت نمی کنید؟ تا سوالات شخصی خود را براحتی بیان نمایید؟

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون. یه سوال در مورد لیست تفاهم دارم. راستش من این لیست رو همونطور که شما گفتید تهیه کردم یعنی ویژگی های همسرم، خودم و تعدیل. مشکل من اینجاست که تو بعضی از بخش ها اونقدر ویژگی نوشتم که همش یادم نمیمونه. مثلا واسه ویژگی های رفتاری و شخصیتی: اگه بگم با شخصیت باشه یا مثل فلانی باشه بهتر یادم میمونه کیو میخوام ولی وقتی میگم با معرفت، خوش قول، با غیرت، شجاع، هم فکر و همدل با من، راز دار، با اعتماد به نفس، متعهد و مسوولیت پذیر، با سلیقه، خود ساخته، محتاط، منطقی، صادق و درستکار، سازگار، با گذشت، وفادار، فهمیده و روشنفکر... همه اینا یادم نمیمونه تا تجسم کنم کیو میخوام. الانم روی تمرین آلبوم عروسی هستم و باعث شده به حالت مکانیکی بهش نگاه کنم. به نظرتون چیکار کنم از ویژگی ها بزنم (انوقت اینجوری نگرانم کسی بیاد که فاقد این ویژگی ها باشه) یا اونقدر لیستو بخونم تا ملکه ذهنم بشه (که اینجوریم فکر کنم ممکن نشه چون همین "ویژگی های رفتاری و شخصیتی" خودش ۳ تا صفحه A4 شده و کل ویژگی های همسر دلخوام ۲۰ ص. میشه خواهش کنم راهنماییم کنید؟ ممنون میشم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. برای نوشتن ویژگی های همسر دلخواه در همسرگزینی 2 کاملا توضیح داده ام تا از این سردرگمی نجات پیدا کنید. یک جدول است که آن را تکمیل می کنید. خیلی ساده. بعضی از صفاتی که نوشتید با هم مغایرت دارد. مثل شجاع و محتاط. حق دارید که حس خوبی به این لیست ندارید.

پاسخ
nazigh

سلام خانم دکتر. خیلی ممنونم از پاسختون. من فایل صوتی همسر گزینی ۲ رو همونطور که گفتید دوباره گوش دادم. اول جا داره واسه این دو مجموعه ارزشمند واقعا ازتون تشکر کنم و چون اینجا جاش نیست انشاالله بعد از افتتاح فروشگاه زیر محصول مربوطه نظرمو مینویسم. فقط در مورد اون ۱۰ جنبه که تو Track2 ازش صحبت کردید، همه ۱۰ تا رو نگفتید و من از کتاب «آیا تو آن گمشده ام هستی؟» جدولو تکمیل کردم. از طرفی طبق صحبت خودتون آدم های پیچیده تر از این حرفان که با ۵ ویژگی تو هر جنبه بشه توصیفشون کرد واسه همین ویژگی ها تو بعضی از جنبه ها تو جدول من از ۵ تا بیشتر شد ولی سعی کردم با تکرار این جدولو حفظ کنم. از طرفی دیگه تو Track3 گفتید به سوالات راهنما پاسخ بدید تا ببینید آیا حالتون با زندگی خوش هست یا نه (سطح اعتماد به نفس و رضایت شما از زندگی) که باز اون سوالات رو به ما ندادید ولی من از کتاب باربارا در آوردم (آیا هموناست؟). من طبق سوالا متوجه شدم چرخه زندگیم گرد نیست واسه همین حس ازدواج ندارم و تمرینات کتاب «ازدواج مثل آب خوردن..» تاثیر فوق العاده ای روم نمیذارم. حالا سوالم از شما اینه: با اینکه تمرینات رو مو به مو انجام دادم و امروز تو روز ۵۴ ام (۲۱روز آخر- مرحله صورتی پوشیدن) هستم آیا تمرینات رو متوقف کنم و طبق هدفگذاری-پستی چرخه زندگیمو گرد کنم یا در حین انجام تمرینات کتاب ازدواج رو هدفگذاری هم کار کنم؟ ببخشید که سوالات مربوط به همسرگزینی۲ رو اینجا مطرح کردم چون هم تو فروشگاه نیست تا اونجا بپرسم هم مربوط به بحثمون میشد

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. یک پی دی اف در سی دی همسرگزینی 2 است. که جدول و سوالات و همه چیز در آن است. آیا آن را مطالعه کرده اید؟ تمرینات را ادامه بدهید و پس از اتمام تمرینات، روی خودسازی و خودشناسی بیشتر وقت بگذارید. ازدواج کردن هم بخشی از مسیر رشد شخصی است.

پاسخ
nazigh

خیلی معذرت میخوام که دقت نکرده این سوال رو مطرح کردم و وقتتونو گرفتم. راستش من از سیستم دوستم مجموعه رو کپی زده بودم چون سی دی رام خودم اجرا نمیکرد و اونجا این PDF رو ندیدم. بازم معذرت میخوام

پاسخ
nazigh

یه موضوع دیگه: من بعد از هر پاسخی که میدید، پیام تشکر نمیذارم فقط به خاطر اینکه پیج شلوغ نشه وگرنه واسه لحظه لحظه ای که واسم وقت میذارید و راهنماییم میکنید ازتون واقعا ممنونم و دستتونو میبوسم

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیس گلابتون جان
ببخشید من هفت روز خانه تکانی رو انجام دادم روز مراسم میوفته 13به در من تو فضای بازم میتونم مراسم بگیرم واینکه اصلا فردا خونه خودمون نیستیم خونه مادربزرگمم میشه تو خونه نباشه؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

هرطور صلاح میدانید

پاسخ
aliya

سلام من کتاب شما را خواندم با تمرین اول فهمیدم من همیشه از ازدواج میترسیدم و حالا نمیدانم با این ترسم چگونه کنار بیایم.همیشه اسم خواستگار که می امد من از ترس و استرس شب و روز نداشتم تا وقتی انها میرفتند من خیالم راحت میشد و خوشحال میشدم و یک مدت که میگذشت دوباره افسردگی میگرفتم که چرا مجردم

پاسخ
Sharzad

سلام خانم دکتر عزیز
من برای تماشای البوم بجای21روز اشتباها
22 روز انجام دادم ولی شب چون به
مهمونی رفتم تغییر مو داشتم
اما اون روز صورتی نپوشیدم، ولی
روزهای بعد اینکارو کردم اما حالا به شک
افتادم ایا تمرینات تا اخر ادامه بدم یا
از اول شروع کنم

پاسخ
گیس گلابتون

خوبه. ادامه بدهید.

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیس گلابتون جان ببخشید پیام نصفه اومد
تو قسمت تهیه البوم هر روز چندتا عکس باید دربیاریم؟بعد 21 روزام باید به البوم نگاه کنیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

5 تا 15 عکس. در محصول "البوم عروسی خفن بسازید" به تمام سوالات شما در مورد آلبوم عروسی پاسخ داده ام. چند روز دیگه فروشگاه باز خواهد شد.

پاسخ
zahraiman

سلام خانم دکتر عزیز
من تمرینات انجام دادم الان تمرین پاکسازی هستم دو تا سوال داشتم :
1) حتما باید یک هفته خونه تکونی انجام بشه بعد بریم مرحله بعد یا طی هفته هم انجام بشه میشه؟
2) تمرین پاکسازی ذهن فرمودین راستش من افکار منفی تو ذهنم نیست که آزار دهنده باشه یا مانع میخواستم بدونم حتما باید انجام بشه آخه هر چی فکر کردم دیدم فکر منفی تو ذهنم نیست.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. مرحله به مرحله پیش بروید. اگر هیچ مطلبی هم به ذهن شما نمی رسد، هر روز 10-15 دقیقه در موردش فکر کنید.

پاسخ
askari.1368

سلام
من 6 فروردین سفارش کتاب دادم!رسیدشم بهم ایمیل شد
اما نرسید هنوز؟
کجا جا مونده؟

پاسخ
گیس گلابتون

خانم محترم، بسته شما در تاریخ هشتم فروردین تحویل گیرنده شده است. یعنی دو روز پس خرید. لطفا با دفتر تماس بگیرید تا کد رهگیری را دریافت کنید. یا یک ایمیل برای آدرس ایمیل ما بفرستید.

پاسخ
askari.1368

سلام
ممنون از پیگیرتون،بسته به دستم رسید،تو اداره پست مونده بودممتشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

وظیفه ام بود. متشکرم اطلاع دادید

پاسخ
yasamin

سلام یه سوال دارم میشه جواب بدید؟ راهنمای خرید از فروشگاه آنلاین سایتتون خرابه و ارور میده انگار که صفحه توی سرورتون پیدا نمیشه توی فروشگاه سایتتون هم قسمتی که بشه کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو خرید کرد و بعد دانلود کرد پیدا نکردم یه قسمت بود که 25 تومن بود پولش اون خرید فیزیکی هست؟ میارن دم خونه؟ من خرید دیجیتال کتاب الکترونیکی میخام همچین قسمتی هست؟ کاش قیمتش هم ارزونتر باشه میخام کتاب رو دانلود کنم از روی کامپیوتر یا گوشی بخونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. این هفته فروشگاه جدید افتتاح میشود و شما هرچه مایل هستید می توانید سفارش بدهید.

پاسخ
askari.1368

سلام
گیس گلابتون،همونطور که گفته بودین کتاب یه هفته ای رسید،اما من اشتباها شماره تماس ندادم و چون روستا بودیم همون اداره پست مونده با
امروز که تماس گرفتین کد رهگیری دادین تونستم برم پیداش کنم
ممنونم،خیلی

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکر. ممنونم اطلاع دادید

پاسخ
nazigh

ببخشید گیس گلابتون یه سوال دیگه داشتم. تو تمرین ۲۱ روز آخر که باید صورتی بپوشیم باید هر روز از خونه بیرون بریم؟ مثلا هفته اول که باید هر روز آرایش جدیدی واسه مو و صورت امتحان کنیم یا هفته آخر که باید با هفت نفر تماس بگیریم!

پاسخ
گیس گلابتون

بله. هر روز بیرون بروید

پاسخ
الناز

من اعتماد بنفسم کم هست باید از تابستون برم سرکار البته هنوز کار پیدا نکردم ولی فکر میکنم اعتماد بنفس لازم رو ندارم توی مصاحبه ها هول میشم میشه کتاب برای بالا بردن اعتماد بنفس معرفی کنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. یک پست در این مورد دارم

پاسخ
حدیث زمانی

ببخشید تو کدوم پستتون هستش؟

پاسخ
گیس گلابتون

لطفا از جعبه جستجو استفاده کنید. متشکرم

پاسخ
Homaiii

خانم دکتر عزیزم سلاااام
کتاب به دستم رسید متشکرمگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم اطلاع دادید

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیسگلابتون جان
من یه روز یادم رفت مشخصات همسر دلواهمو بنویسم الان باید همه تمرینارو از اول انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
حدیث زمانی

سلام ببخشید برای تهیه البوم هر 5 تا عکسی که پیدا میکنیم رو پرینت بگیریم یا تو 21 روز پیدا کنیم و اخرش همه رو پرینت بگیریم البوم درست کنیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هرطور صلاح می دانید

پاسخ
گیس گلابتون

هرچه زودتر آلبوم بسازید. تا بتوانید 21 روز در موردش رویاپردازی کنید

پاسخ
askari.1368

سلام
من تو روز ششم از 21 روز اولم،مراسمم گزفتم
الان باز اون موانع که تو ذهنم بود مثل خاطرات یک فرد یا انتظار واسه یک فرد خاص میاد تو ذهنم!دائما نیست اما گذری میاد،چیکار کنم
روندو ادامه بدم یا دوباره یه تمرکز کنم و مراسم بگیرم؟!!
چطور ذهنمو از گذشته ها و خاطرات و منتظر ماندن ها وامید واهی پاک کنم!؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. به نظر من هم تمرینات را قطع کنید. بخش ترمیم دل شکسته را که خوانده اید؟ آن تمرینات را انجام دهید. یکی دو ماه دیگر، دوباره تمرینات ازدواج را آغاز کنید.

پاسخ
Torne

سلام به خانم دکتر عزیز و دوست داشتنیگل
سوال من برای تمرین ارتباط تلفنی با دوستای قدیمی من متاسفانه شماره هیچ کدم از همکلاسی هامو ندارم
دوره مدرسه و دانشگاه اصلا دوستی برا خودم نداشتم که بخام شمارشون بگیرم از بچگی اینجور بودم الان یکم بهتر شدم و دوتا دوست دارم
که باشون گهگاهی تماس دارم همینا کافیه ؟

پاسخ
گیس گلابتون

فامیل؟ همسایه قدیمی؟ همکار قدیمی؟ اگه نیست، خب همین دو سه تا بهتر از هیچی است. ولی اگر میخواهید ازدواج کنید لازم است دایره معاشرت خود را گسترش بدهید. از این پس انشاالله

پاسخ
FARZANEH-M

سلام گیس گلابتون عزیز. من چند وقت پیش کتاب ازدواج مثل آب خوردن رو تهیه کرده بودم تا به موقع ش از اون استفاده کنم. ولی قبل از اینکه فرصت بشه باکمک تمرینات این کتاب ازدواج کنم، موقعیت عالی یی قسمت شد و من در سن 21سالگی ازدواج کردم. حالا سوالم اینه که من میتونم این کتاب رو به کتابخونه اهدا کنم؟
راستی من همون فرزانه ای هستم که الآن تو تمرینات بهترین سال شرکت کردم و هفته ی دوم انجام تمرینات هستم.
خیلی ممنون از شما
دوستون دارم

پاسخ
گیس گلابتون

کتاب کاغذی؟ البته! کتاب کاغذی مال خود شماست. آن را هدیه بدهید. اگر به کتابخانه باشد که چه بهتر. راستی... تبریک می گویم عروس خانم

پاسخ
FARZANEH-M

خیلی ازتون ممنونم😇❤👰
گیس گلابتون عزیز، شما کسی هستید که من بسیاری از آداب "بانو بودن"رو از شما دارم یاد میگیرم و اجرا میکنم. خداروشکر که هستید قدر خودتونو خیلی بدونین.
ممنون از شما🌹

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیسگلابتون جان
برای ازدواج کردن و تغییر ذهنی انجام تمرینای کتاب ازدواج مثل آب خوردن است، کافیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای بعضی افراد بله. برای بعضی افراد خیر. به همین دلیل بقیه محصولات آموزشی را طراحی کردم: همسرگزینی یک و دو، جذابیت فوری، همایش زن جذاب

پاسخ
حدیث زمانی

از کجا باید بفهمم؟الان من کتابو دارم و تو بخش 21 روزه ی اولشم
کتاب رو انجام بدم اگه نشد چیزای دیگه درسته؟😊

پاسخ
گیس گلابتون

به نظر من تهیه همسرگزینی یک و دو ضروری است. البته شما تصمیم گیرنده هستید. اختیار و انتخاب با شماست

پاسخ
shatab

سلام برخانم دکتر و دوستان عزیز من 38 ساله هستم و 4 سالی بشدت دلم میخواست ازدواجکنم امروز امده ام تا اعلام کنم که روز مبعث حضرت رسول روانه خانه بخت شدم کتاب ازدواج مثل اب خوردن آسان است کمک زیادی به من کرد تمرینات ان را چندین باربانجام داده و رها کردم و سوالاتی که داشتم از گیس گلابتون پرسیدم در طی یک پروزه تقریبا سه ساله با کمک و راهنمائی گیس گلابتون از دلبستگیهای دست و پاگیر خودم را خلاص کردم و الان میخواهم بگویم اگر ازدواجم به تاخیر افتاد تقصیر خودم بود!به پای کسانی نشستم و صبر کردم که می دانستم هرگز با من ازدواج نمیکنند ازهمه میخواستم برای ازدواج با آن موارد برایم دعا کنند با اینکه می دانستم وصالی درکارنیست!روزی به گیس گلابتون گفتم میشه این موضوع ماتع ازدواج من است؟ که ایشان درجواب من که عضو باشگاه بهترین سال زندگی بودمگفتند تو دستانت پراست و از خدا میخواهی که شخص خوبی را برساند دستانت را خالی کن تا جواب بگیری من سال 93 درتمرینات بهترین سال زندگی شرکت کردم همانروز با شنیدن این حرف از گیس گلابتون به روابط پایان دادم و تمرینات ازدواج مثل..... را ازسرگرفتم کم کم همه چیزرا فراموش کردم درمسیر زندگی افتادم به دیدار دوستان قدیمی رفتم و وقتی همسرم به طرف من امد ان رارها کرده بودم و زندگی شیرینی داشتم یکی ازدوستان قدیمی ام مرا به یکی از اقوام شوهرش معرفی کردو من ازبعدار 4 ماه درروز مبعث یعنی درابتدای سال 96 با ایشان ازدواج کردم

پاسخ
گیس گلابتون

چقدر خوشحالم کردید. مبارکه عروس قشنگ. مبارکههورا

پاسخ
shatab

از گیس گلابتون عزیز تشکر میکنم که بالاخره با فوت و فنها و راهنمایی هایش مرا هم عروس کرد(خنده)

پاسخ
گیس گلابتون

خدایا شکرت. الهی سفیدبخت باشیگل

پاسخ
حدیث زمانی

سلام

مبااارک باشه چقدر ادم امیدوار میشه این خبرارو میشنوه

پاسخ
shatab

دوستان عزیزم مهمترین نکته اینه که هیچوقت ناامید نشوید تجسم داشته باشید از زندگی راضی باشید و به دنبال ازدواج کردن باشید!نگید خدا باید خودش بفرسته خودتون علاوه بر دعا و توکل باید واقعا بخواهید و راههای رسیدن را پیدا کرده و ادامه دهید لب کتاب ازدواج.... هم همین موارد است که گیس گلابتون با دقت ترسیم کرده یکبار که تمرینات را کامل انجام دهید ناخوداگاه خودتان راه را یاد میگیرید و ادامه میدهید....این نکته ملکه ذهنتان می شود که من می توانم!برای همه آرزوی وصال و خوشبختی دارم.

پاسخ
askari.1368

سلام
من کتابو تهیه کردم و با یک ذوق خیلی زیادی شروع کردم به انجام تمرینات،به هفته دوم نکشیده متوجه شدم من دوست ندارم ازدواج کنم!!
و این مثل یه پتک خورد تو سرم
الان از همه چی دست کشیدم.
یه خاطره عشق اول دارم مربوط به 5 6 سال قبل،و هنوز فکر میکنم قسمتم اونه.
دقت کردم تو کارام دیدم وقتی خواستگار میومد دلم و عقلم هر دو میخاستن بشه و ذهنم همه تلاششو میکرد نشه،به خواهرم گفتم تایید کرد که اره هر وقت یکی میومد شروع میکردی گریه و زاری!
من موندم با این مانع ازدواجم چیکار کنم!
طبق شرایطم الان ازدواجم دیر شده!خواهرای کوچیکتر رفتن و من داره 28 سالم میشه
اما هر کار میکنم نمیتونم رها کنم و دستمو خالی کنم.
نمیدونم دلیلش عشق اولمه یا دنیا مجردیو دوست دارم.
دارم تریب مشاوره رفتن میدم تو شهر خودم،میخام رها کنم عشق اولو شاید با این کار اماده شم ازدواج کنم.
نظر شما چیه؟
من نمیخام ازدواج کنم یا عشق اولم مانع اون میشه!!
از وقتی فهمیدم اینو که دو 3 هفته ای میشه اصلا ه مورد دیگه ای فکر نکردم.
راه حل مشکلم چیه؟دقت کردم تو کارام،هر فیلمی میبینم زنه اگه ازدواج کرده باشه از اون فیلم خوشم نیماد
انگار از اینکه فرصت عاشق شدن نداشته باشم هراس دارم،منتظرم یا با عشقم ازدواج کنم یا دوباره عاشق شم که این دوباره رو سعی کردم اما نشد:(

پاسخ
aseme

سلام خانم دکتر عزیز
کتاب ازدواج آسان دو روزی است که به دستم رسیده است و من مشغول مطالعه ی کل کتاب می باشم. یک سوالی از حضورتون داشتم من برام امکان نمیکنه مراسم خوبی بگیرم ناراحتناراحت راستشو بخاین تو خونه برام ممکن نیست و قراره تمرینها رو به تنهایی انجام بدم
امکانش هست راهنمایی بفرمایید برای مراسم چه کنم؟
سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همان کارهایی را که در کتاب نوشته ام، تنهایی انجام بدهید.

پاسخ
مریم سلطان

سلام گیسوی نازنینم من سی دی جذابیت فوری را از فروشگاه خریداری کردم چقدر طول می کشه به دستم برسه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. یک هفته ای طول می کشد. البته با تعطیلات فراوان هفته آینده... فکر کنم خیلی بیشتر طول بکشد. پیشاپیش عذرخواهی می کنم. در تعطیلات، اداره پست هم تعطیل است. کاری از دستم برنمی آید.

پاسخ
حمیده123

سلام گیسوجان
تیرماه 95 بود خیلی تصادفی باسایت شما اشنا شدم دیدم سه ساعت گذشته و من همچنان میخوندم!!
کتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است را خریدم.وتمریناتش رو شروع کردم. معجزه ای که اتفاق افتاد این بود که دوست دوران دبیرستانم بعد 18 سال منو پیدا کرد!! به واسطه ایشون چهارنفردرمردادبه خواستگاری امدن طبق معمول نشد!دوباره تمرینات کتاب را شروع کردم .اسفند ماه95 عقدکردیم. وشهریور96 مراسم ازدواج ماست. گیسوجان میبوسمت ماچماچ

پاسخ
گیس گلابتون

مبارک باشه عروس خانوم نازنینگل

پاسخ
askari.1368

مبارک باشه
حس هیجان دارم وقتی نوشته اتو خوندم
خیلی خوشبخت باشی

پاسخ
askari.1368

سلام به همه
من دوباره برگشتم و امروز روز دوم از تمریناتمه
یکبار قبلا شروع کرده بودم تا اوایل 21 روز اول و فهمیدم من دوتا مشکل داشتم واسه ازدواج،یکی دلم نمیخاست،دیگری هم پابند گذشته ها بودم.
الان با انرژی مجدد و بعد از مشاوره و کنار اومدن با خودم برگشتم
ایشالله سری بعد با خبر خوش اینجا کامت بذارم:)

پاسخ
حدیث زمانی

سلام گیسگلابتون جان
تمرینای کتاب در مرحله تهیه البوم منتها من یه گوشی کوچیک دارم ک تو گالریش فقط عکسایی ک تهیه کردمو گذاشتم و پرینت نگرفتم اخه خیلیاشون عکسای عشقولانه ان و روم نمیشه ببرم بیرون و پرینت بگیرم😊
تو حین این تمرینا دوتا خواستگار اومد ک تو همون صحبت اولیه دیدم ب درد من نمیخورن منم دقیقا مشکل خانم عسکری رو داشتم و فهمیدمش
مرسی گیسگلابتون پیامای ازدواج بهم نیرو میدن که منم میتونم یکی ازونا باشم

پاسخ
Elaknk

سلام گيس گلابتون عزيز ، من چند محصول شما و كارگاه زن جذاب شما را شركت كردم و هرچند هنوز نتيجه نگرفتم اما واقعا تاثير گذار بوده است ، الان هم مدتى است كه مى خوام تمرينات ازدواج مثل آب خوردن ... را براى بار سوم شروع كنم اما متاسفانه جديدا در محل كار و دوستان و فأميل چند مورد از ازدواج هاى ناموفق و مردان بد وجود دارن كه مثبت انديشى در مورد مردان و ازدواج را برام مشكل كرده و به مجرد بودن خودم راضى شدم ، مى خواستم راهنمايي. كنيد آيا ادامه دادن تمرينات با اين ديد منفى فايده دارد و چطور مى تونم با وجود اينكه هر روز با اين أفراد برخورد دارم ديد خودم رو نسبت به ازدواج و مردان تغيير بدم ؟

پاسخ
askari.1368

سلام من مشغول انجام این تمرینات هستم.فکر کردم خوب باشه جذابیت فوری را هم به کارم اضافه کنم.قبلش خواستم فیدبک خانمهای دیگه رو نسبت به محصول جذابیت فوری بدونم.چیزی پیدا نکردم،وجود نداره هنوز یا من خوب نگشتم؟
همگام با تمرین ازدواج مثل آب خوردن است مناسب هست؟مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خبر دارید که فروشگاه تازگی بروزرسانی شده است. نظرات قبلی در دسترس نیست.

پاسخ
askari.1368

سلام
مکانیزم در 7 روز از 21 روز اول فعال شده، تا نتیجه ادامه خواهم داد.:)

پاسخ
samira_samira

سلام

من ازقسمتی که مشخصات همسر آینده رامی نویسن اینقدر نوشتم اینقدر برام اتفاقات کوچیک وبزرگی افتاد که برام خیلی سخته بنویسم .جذب های کردم که دقیقا عین نوشته هام بود اما بهم خورد.باگذشت 1سال هروقت می خوام بنویسم یاحتی فکر کنم بی اختیار بغض می کنم واشکم جاری میشه .من که جزییات رامی دونم حتی از 10سال پیش که دانشگاه نرفته بود می دونستم ومکتوب میکردم.اما الان دیگه نوشتن برام اشتیاقی ایجاد نمی کنه اشکم جاری میشه .چی کارکنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

آیا دچار افسردگی هستید؟ پیشنهاد می کنم به روانپزشک مراجعه کنید و ببینید آیا لازم است دارو مصرف کنید.

پاسخ
_sepideh_

سلام.گیس گلابتون عزیز بسیار ممنونم بابت این آموزشهای ارزنده.من تمرینات رو انجام دادم و هر بار جذب اتفاق افتاده.اما این اشخاص حداکثر نیمی از خصوصیات مورد نظر من رو داشتند.این رو هم بگم که مشخصات رو بر اساس مشخصات فعلی خودم نوشتم.به شکلی که اطرافیان هم عدم تناسب این اشخاص با من رو ذکر کردند.شما تا به حال به چنین موردی برخورد کردید؟دقیقا نمیدونم روی کدوم ابعاد باید کار کنم.لطف میکنید اگر پاسخ بدید.ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. نمیدانم دوست گرامی. شما را نمی شناسم. نمی دانم لیست شما چیست؟ نمی دانم موانع ذهنی شما چیست. آیا متن مقاله بالا را خوانده اید؟ سوال و پاسخ شماره 9 را ممکن است دوباره بخوانید؟ ممنونم

پاسخ
samyft

گیس گلابتون عزیز سلام!
سلام به همه ی دوستانی که این متن رو میخونند، سال گذشته که بنده برای دوره تحقیقاتی در خارج از کشور در پیله ی تنهایی خودم خزیده بودم و غصه دار این بودم که چرا کل عمرم رو صرف درس خوندن کردم و هنوز همسر مناسبی ندارم، با سایت شما و کتابهای شما از طریق یه دوست آشنا شدم...
شبهای تنهاییم با خوندن خاطرات وبلاگ شما پر شد...
اونجا با سه تا از دوستام تصمیم گرفتیم که مراسم کتاب رو اجرا کنیم.13 مرداد 13395 جشن خداحافظی تجردی رو برگزار کردیم و من یکماه بعدش به ایران برگشتم!
دیگه همه چیز داشتم! تحصیلات عالیه، موقعیت شغلی خوب هم در ایران و خارج، زیبایی، خانواده و مادیات و ...
اما تیک ازدواج توی لیست من هنوز نخورده بود و جاش خالی بود!
تمام تکنیکها رو به کار گرفتم! با افراد زیادی توی اون مدت آشنا شدم! اما هیچکس به دنبال ازدواج نبود!
تا اینکه 17 دی ماه 1395 خیلییییییییی خیلیییییییییی خیلییییییییییییییی تصادفی یکی از دوستام که اصلا فکرشو نمیکردم یک آقایی رو از دوستان خانوادگیشون به من معرفی کرد!
رابطه ما بالا و پایین زیاد داشت! با هم خیلی فرق داشتیم! بارها و بارها کات کردم و نشد! و هربار وبلاگ شما رو با دقت بیشتری خوندم!
تازه اشکالات کار دستم اومد! واقعا یه جاهایی من مقصر بودم!
نهایتا رابطه ما در 10 شهریور ماه امسال! یعنی همین عید قربان هفته پیش به ثمر رسید!!!!!
ما نامزد کردیم! (بله برون)
در این یکسال گذشته، خیلیییی رشد کردم...خیلیییییی...
دوست داشتم حس خوبم رو با شما و خواننده های این کتاب شریک بشم...
مرسی که هستی! مرسی که هستید!گل

پاسخ
گیس گلابتون

به به! عروس خانم عزیز... تبریک میگم. مبارک باشهگل

پاسخ
askari.1368

وایی چقدر خوشحال شدم،فمبارک عزیزم

پاسخ
Aidaa

سلام خانوم دکتر. در یکی از تمرین ها که باید به هفت نفر از آشناهایی که بیشتر از شش ماهه ازشون خبر نداریم زنگ بزنیم، اگه تعدادشون به هفت تا نرسه باید چیکار کرد؟ چون من دفترچه تلفن قدیمیم رو گم کردم و شماره ی جدید خیلی از دوستانم رو هم ندارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تلاش کنید و پیدا کنید. گسترش دایره اتباطات مهم است. تازه کردن رابطه های قدیمی که مهم است

پاسخ
_sepideh_

سلام.گیس گلابتون عزیز.ممنون میشم اگر به این دو سوال پاسخ بدید.به نظر شما مکانی که برای دیده شدن توسط 100 آدم جدید انتخاب میکنیم مهمه و باید شرایط خاصی داشته باشه؟و آیا باید تلاش کنیم برای برقراری ارتباط اجتماعی یا صرفا حضور داشته باشیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر روز توسط آدمهای جدیدی دیده شوید. مطمئنا نمی توانید هر روز با 100 آدم جدید دوست شوید. می توانید؟

پاسخ
_sepideh_

سلام.خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید و پاسخ دادید.حق با شماست منظور من هم دوستی نبود به همین خاطر از این واژه استفاده نکردم

پاسخ
حدیث زمانی

سلام به گیسگلابتون♡ عزیزم
فکر کنم منو بشناسید چون سوالای زیادی ازتون پرسیدم و اولین روزی که کتاب دستم رسید اسفند ۹۵ انقد ذوق زده بودم که چندجا ازتون تشکر کردم من از اواخر اسفند شروع کردم تمرینای کتابو اولین بار اشتباه شد تا روز ۱۲ دوباره شروع کردم هنوز به مرحله ای که باید با دوستانم تماس بگیرم نرسیده بودم که...😊
به طور ناگهااانی و خییییییلی غیر منتظره روند اشناییم شروع شد و الان در مرحله نامزدی و عقد هستیم♡
گیسگلابتون من یکی از دخترایی بودم که واقعا دوست داشتم ازدواج کنم پیامای این پیجو هرروز میخوندم هرکاری شما گفته بودید تو کتاب و جوابایی که به بعضی دوستان داده بودید رو سعی میکردم به بهترین شکل انجام بدم و مشکل من و احساس میکنم بیشتر دختر خانوما توی پاک سازی ذهنمونه اینکه باید دستمون خالی باشه...
گیسگلابتون من باوررررم نمیشد برام مثل یه معجزه بود چطوری دوباره با کسی که دوسش داشتم و کامل تموم کرده بودیم بعد گذشت چند سال دوباره ولی این بار به شکل بهترو معجزه ای باهم شدیم...
واقعا واسم انقدر تعجب اور بود که هنوزم که هنوزه باووووورم نمیشه 😊ولی انقدر هردو خوشحالیم و رابطه بهبود پیدا کرده که واقعا فقط میتونه یه معجزه باشه....
به دخترای سایت میخوام بگم به معجزه اعتقاد داشته باشید ازدواج مثل اب خوردنه واقعا درسته فقط باید باورش کرد...
گیسگلابتون جونم دوست دارم ازت ممنونم و ازاون خانومی که شمارو بمن معرفی کردم ممنونم یکی از بهترین اتفاقای زندگیم هستید..♡صددرصد زندگی مثل عسل رو تهیه میکنم چون میدونم فوق العادس

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم عروس قشنگ. مبارکه. انشاالله به پای هم جوان بمانید. ممنونم مرا در شادی خود سهیم کردیدگلگلگل

پاسخ
askari.1368

سلام
خانم دکتر اینکه دستمون خالی باشه یعنی چی؟
مثلا من الان مشغول تمرینم،این وسط آدمایی میبینم اطرافم که ملاکامو دارن،گاهی فکر میکنم خوب این اگه بیاد خواستگاریم چی میشه و یکم به بعدش فکر میکنم،این اشتباهه در حین تمرینم که قبل اتفاقی،گاهی به این آدما تو ذهنم فکر کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این که یکی دو دقیقه به کسی فکر کنید که اشکالی ندارد. ولی نباید از صبح تا شب به کسی که هنوز به خواستگاری تان نیامده فکر کنید چون با تمرینات کتاب تضاد دارد.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم
وقتتون بخیر و شادی
گیس گلابم داشتم تمرینات رو انجام میدادم همه چیییییز ب خوبی پیش میرفت،عالی و منظم، تا اینکه دیروز که پنجمین روز از مرحله نگاه کردن ب آلبوم بود،بدلیل مشکلات کاری و درگیریهای ذهنی ک دیروز برایم پیش آمد،نگاه کردن ب آلبوم رو فراموش کردم، گیس گلابم الان چیکار کنم؟؟؟؟؟😭😭😭

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همان طور که در متن پست نوشتم، همه کارها را از ابتدا آغاز کنید

پاسخ
masoum67

گیسوجونم سلام
خیلی وقت بود دلم میخواست برات بنویسم خدایی خیلی گلیییییی دوست دارم
من سری اول که تمریناتو شروع کردم 68 مورد مانع ذهنی نوشتم جشنم ولی به دلم ننشست ولی ادامه دادم خیلی جالب بود خواستگاری که می خواستم پیدا شد اماااا
متاسفانه هیز و ... بود
همون چیزی که تو فکرم بود من همیشه فکر می کردم همه مردا خائنن !!! (از مردای خوب عذر می خوام)
نشستم فکر کردم دیدم تو قسمت موانع اشتباه کردم
پس تحقیق کردم از داداشا از مردای آشنا از خانوما ریشه ی تفکراتم رمان ها و صفحه ی خیانت مجله ها بود که ده سال تموم می خوندمشون !!!! حتی مشاوره هم گرفتم و به این نتیجه رسیدم که مردا هم مثل ما انسانند توشون خوب و بد پیدا میشه ولی از خوباش قراره قسمت من بشهلبخندلبخند
شکر خدا
خلاصه دوباره شروع کردم
موانعم شدن 19 تا
امروز روز جشنم بود چه جشنیییی عالییی
با اینکه مجبور شدم تنها برگزارش کنم ولی عالی بود دوس دارم براتون بگم
من بودم و شمع و عود و پیک نیک
دل بود و خیال یار ، بس نیک
یه پیک نیک آوردم وسط اتاقم روش شعله پخش کن گذاشتم همه موانع رو جزغالشون کردم ...چشمک
قرار ازدواجمم امضا کردمو با بوسه مهرش کردم.

لباس مجلسی زردی که تازه خریدمو پوشیدم (اولین بار بود پیرهن زرد خریده بودم )
کفش سفید پاشنه بلند (اینم اولین بارم بود من حتی بلد نبودم با کفش غیر اسپورت راه برم به لطف شما یاد گرفتمقلب)
آهنگ منو تو و یه خونه چه عشقی بینمونه رو گذاشتم یه رقص رمانتیک کردم به خودم قول دادم با همین تیپ و آهنگ با نامزدمم برقصم
بعد چنتا آهنگ توپ
ابراز علاقه میلاد باران
دوست دارم قمصری
یه آدم جدید رضا شیری
چه دلنواز اومدم لیلا فروهر
با همشون رقصیدم با همون کفش پاشنه بلندددد!!!
آخر سرم آهنگ ساری گلین (معنی اسم آهنگ عروس زرد پوش) سامی یوسف که باهاش چرخیدم چشامو بستمو احساس کردم دستای نامزدمو گرفتم حس قشنگی بود دوس دارم واقعیشو تجربه کنم خجالت
ببخشید زیاد شد آخه حیفم اومد اینارو براتون نگم انشالله به زودی خبرای خوبی براتون می نویسم خیلی حس خوبی دارملبخند
گیسوجونم خیلی برام با ارزشین قلبماچ
انشالله همیشه دلتون لبریز از عشق باشه...

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززم... چه زیبا... منتظر خبرهای خوب شما هستمبغل

پاسخ
ar.bamdadi@yahoo.com

سلام خانم دکتر عزيز، من يه سوال دارم از خدمتتون، ميخواستم بدونم بعد از چندين باري که تمرنات کتاب رو انجام دادم و خيلي وقتها نصفه رهاش کردم باز هم ميتونم از اول شروع کنم؟آخه شما فرمودين بعد از 3 بار انجام دادن بهتره مشاوره بگيريم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. برای مشاوره گرفتن، هیچوقت زود نیست. شما می توانید الان مشاوره بگیرید و بعدا تمرینات کتاب را انجام بدهید. یا می توانید تلاش کنید و دست کم سه بار تمرینات کتاب را تا پایان انجام بدهید. هرطور خودتان صلاح می دانید

پاسخ
nahidphd

سلام گیس گلابتون عزیزم
امروز پنج شنبه 23 آذر تمرینات 73 روزه من تموم میشهقلب با یک دنیا عشق همه تمرینات رو انجام دادم و بابت انجام تمرین ها حااالم خییییلی خوبه، حال روحی ام عااالیه. ضمن اینکه همگام با تمرینات کتاب، تمرینات 26 روزه سپاسگزاری رو هم مرتب انجام میدادم. هر کدوم از تمرین های کتاب انرزی خاصی برای من داشته و نهایت لذت رو از انجام دادنشون بردم و خودم تغییرات رو در خودم حس میکنم که چقدر مشتاق ازدواج و یک ازدواج خوب هستم. من الان 37 سالمه و مدرک دکتری دارم.
گیس گلابتون عزیزم الان سوال من این هست که امروز که تمرین های کتاب رو تموم کردم، دوباره از اول شروع کنم یا از تمرین های مشخصات مرد ایده آل؟
توی دو هفته آخر تمرین ها یک موردی بهم پیشنهاد هم شد و عکس هم رو دیدیم و قرار شد یک ملاقات داشته باشیم. ولیکن بخاطر اینکه از نظر سنی من 5 ماه بزرگتر بودم و مدرک تحصیلی ام بالاتر بود، کلا از طرف مقابل کنسل شد. ( مشخصات من به طور واضح از طرف معرف به ایشون داده نشده بود).
الان یعنی هیچ جذبی انجام نشده و من تمرین ها رو باید از اول اول انجام بدم یا نه!!!!!
منتظر راهنمایی تون هستم تا با عشق هرچه بیشتر تمرین ها رو مطابق راهنمایی شما شروع کنم.
دوستتووووون دارم یه دنیااااااااااااااااا

پاسخ
گیس گلابتون

بله تمرین را از ابتدا آغاز کنید. من هم دوستتون دارم

پاسخ
nahidphd

گیس گلابتون عزیزم سلام
من دور اول تمرین ها رو ۱۱ مهر شروع کردم و ۲۳ آذر تموم شد و تاریخ ام رو برای ۲۷ اردیبهشت گذاشته بودم. الان‌توی دور دوم‌هستم و همین امروز هم باید مراسم رو اجرا کنم. آیا دوباره باید تاریخ تعیین کنم؟؟؟ تاریخ باید عوض بشه؟ آخه این تاریخ یه جوری توی قلبم انگار حک شده بواسطه تمرین های دور اول.🌺🌺🌺

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر احساس می کنید این تاریخ برای شما دوست داشتنی است، تاریخ را تغییر ندهید

پاسخ
ar.bamdadi@yahoo.com

سلام خانوم دکتر عزيز

من متوجه شدم که يک روز از تمرينات نگاه کردن به آلبوم رو از دست دادم و بايد از اول شسروع کنم ولي چيزي که ذهنم رو درگير کرده اينه که ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. این بخش برای پاسخ دادن به سوالات شما در مورد تمرینات است. برای سوالات شخصی و آنچه ذهن شما را درگیر کرده، لازم است مشاوره شخصی دریافت کنید.

پاسخ
rahele.bekhradinasab

سلام خدا قوت تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو من چند روز دیگه قسمتی که باید آلبوم درست کنیم رو باید انجام بدم آیا میتونم عکس ها رو از اینترنت بیرون بیارم یا باید از بین بستگان یا آشنایان باشه ؟ باید از چند روز قبل عکسها رو آماده داشته باشم که روز شروع تمرینات آلبوم رو درست کنم یا روز شروع تمرینات میشه برم عکسها رو پیدا کنم و بعد شروع کنم به درست کردن آلبوم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
1- عکسها را از هرجایی می توانید بدست بیاورید: اینترنت، مجله ها، عکس های واقعی.
2- همان موقع آلبوم درست کردن، روی پیدا کردن عکس متمرکز شوید. الان تمرینات همین الان را انجام بدهید

پاسخ
askari.1368

من خسته شدم
بیخیال ازدواج شدم.مانع ذهنی من ریشه 6ساله داره و با مشاورم حل نشد.
ترجیح دادم بیخیال شم دیگه

پاسخ
ninakiani

سلام گیس گلابتون عزیز.خواستم تجربم راباهاتون در میان بذارم.ببینیدمن کتاب روخریدم و تمرینات روتااونجایی که میرسی به جمع آوری عکسها انجام دادم.مشخصات کامل مرد ایده آل رونوشتم وقابل ذکر هست که بگم خصوصیاتی که نوشته بودم شامل مردی میشدکه حایگاه اجتماعی و ظاهری بالایی داشت.به صورت کاملااتفاقی یه آقایی با همون مشخصات و همون شرایط حتی باجزییات دقیقی که نوشته بودم بمن پیشنهاد دادکه باهم بیشترآشنابشیم.من قبول کردم که باهم بریم بیرون.ولی در اولین دیت شاهد موضوع ناراحت کننده ای شدم این آقااومدن دنبال من وازهمون اول پشت فرمان ماشین حین رانندگی مشروب میخورد!!!!!اینو نوشته بودم مشکلی نیس که مشروب بخوره گهگاهی!!!!ولی نه اینطوری...البته خودش میگفت تفننیه.حالااگرتفننیه چرا پشت رل!؟گیسوجان بخودم گفتم اصلا شوهرنمیخام😟

پاسخ
bebeto

سلام خدمت خانم دکتر عزیزم.قلب
دوتا سوال داشتم بابت تمرینا. 1. هیچ دوست قدیمی ندارم (به خاطر یه سری از مشکلات کودکی و نوجوانی) که بهش زنگ بزنم. میشه این تمرین اسکیپ بشه برام؟
2. میشه تمرین صورتی پوشیدن رو هم برای مدت کوتاهی اسکیپ کنم؟ (فعلا بودجه ندارم)
خیلی ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همکار قدیمی، فامیلی که مدتی است خبر ندارید. آدم های خیلی خیلی قدیمی منظورم نیست. ممکن است از آدمی یک سال است خبری ندارید.
یک شورت 5 هزارتومانی صورتی که می توانید بخرید. یک بلوز 10 هزارتومانی که می توانید تهیه کنید. یک بلوز سفید را با یک لباس قرمز بشورید و لباس صورتی تحویل بگیرید!

پاسخ
nikbin

خانم دکتر نازنین دوستتون دارمقلبگلگل

پاسخ
Farnaz*

سلام گیسو جان
موردهایی که برام پیش اومد مورد دلخواهم هست. ولی عاقلانه نیست. یکیشون که از من کوچیکتره، یکیشون هم جدا شده و بچه داره. این موارد موانع ذهنی من یا باورهای اشتباه من بودند?

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر هر دو نفر شما بیش از 30 سال داشته باشید و آقا 2-3 سال کوچکتر باشه، اشکالی ندارد.
بچه داشتن یک آقا هم مانعی برای ازدواج نیست. البته اگر خود آقا مرد خوبی باشد.
پس شاید این دو خواستگار خوب باشند و ازدواج با آنها غیرعاقلانه نباشد.

پاسخ
Farnaz*

ممنون گیسو جان
هفت سال کوچیکتر بود
مورد دیگه هم که بچه داره و خیلی هم ابراز علاقه می کنه. ولی من همش به خودم میگم چرا سهم من با وجود معیارهایی که دوست دارم و داره ، این مدل باید باشه?
چرا اون شرایط که دوست دارم اتفاق نمیفته?
سنم هم بالای 30

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم نظر می نویسید و پاسخ می دهید. ولی متاسفانه نمی توانم این طرز فکر را درک کنم: "چرا سهم من این است؟" اگر خانم یا آقایی قبلا ازدواج کرده و بچه دارد، حق دارند دوباره عشق را تجربه کنند، حق دارد زندگی زناشویی موفق داشته باشد. اگر این آقا مرد خوبی است و شما هم او را دوست دارید، قبول کنید. نه به خاطر این که او شما را دوست دارد. چون شما سیب نیستید که فقط دوست داشته شوید. شما انسان هستید و حق دارید همسرتان را دوست داشته باشید و انتخاب کنید. اگر این آقا را دوست ندارید یا مناسب نمی دانید، به او یا خانمهایی که با مرد بچه دار ازدواج کرده اند، با نظر تحقیر نگاه نکنید. من با همسرم ازدواج کردم چون دوستش داشتم و دارم. زندگی خوبی هم با او دارم. اگر او را دوست نداشتم، هرگز باهاش ازدواج نمی کردم. شما هم به جای این سوال "چرا سهم من این است؟" خودتان را اذیت نکنید. سهم من "عشق" بوده و هست و من از سهمم بسیار خرسندم. امیدوارم سهم شما هم چنین باشد.

پاسخ
Farnaz*

ببخشید گیسو جان. شما بزرگوارید. ببخشید اگر حرف من بار منفی داشت.ممنون که می خونید و جواب میدید.خدا رو شکر که شما خوشبختید. دو تا بچه داره. از کجا معلوم که این آقا همیشه مهربون و وفادار بمونه یا از کجا معلوم خانوم به هوای بچه هاش سر و کله ا ش پیدا نشه با اینکه ازدواج کرده? چرا اگر مشکل داشتند بچه دار شدند?قبول دارید وارد شدن تو همچین روابطی ریسک بالایی داره?

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حرف شما "اگر" ندارد. بار منفی داشت. پیشنهاد می کنم پیش مشاور بروید. من نه شما را می شناسم و نه آن آقا را و مطمئنم انتظار ندارید در مورد مسئله مهمی مثل ازدواج با چندد کلمه در کامنت نظر بدهم. منتظر خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
Farnaz*

پیامم چند بار ارسال شد. ببخشید
من با گوشی وارد سایت شدم. نمی دونم چرا سرعت تایپ و ارسال نظرم اینقدر اینجا پایینه.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. قراره با آپدیت شدن سایت، این مشکل حل شود.

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

اوه مای گااااد
اوه ماااای گااااااد
{با صدای جنیس فرندز}

من مدتی بود این باور رو متوجه شده بودم اما هنوز انقد بهش آگاه نشده بودم که به زبانم بیاد، اون جمله های اول شما روشن ترش کرد:
باور
من وقتی حس قربانی دارم، و رویکرد منفعلانه به زندگیم، خب باورم اینه که یکی که منو دوست داره- نه لزوما من اونو دوست دارم- میاد طرف من و منم مجبورم اوکی بدم.
وقتی باور قربانی و منفعل کنار بره، من ازینکه کسی که منو دوست داره رو باید قبول کنم- دیگه انتخاب نیست- احساس ظلم شدن بهم نمی کنم و بگم چرا سهم من این سهم اونا یه چیز بهتر . چون مهمترین موضوع اینه: من اونو دوست دارم؟ با همه شرایظش می خوامش؟
چون دیگه احساس "باید" نمی کنم
فکر کنم قاطی پاتی گفتم ولی خلاصه رسوندم چی می گم :))
وای جالب بود

پاسخ
kafshghermezi

سلام گیس گلابتون جون.
من یادمه یک جایی گفته بودین اشیا رو جفت کنیم از این به بعد، اما هر چه گشتم در کتاب پیداش نکردم. یک چیزی که هست یکی از دوستام مجسمه های خیلی خوشکل بهم کادو میده ولی همه شون تکن!‌ اوناییشو که تونستم خودم لنگه شو می خرم ولی بعضیاشون هم خیلی خوشکله دوسش دارم، هم از اصل این یه دونه ای بوده آقاش ساخته نشده بوده!! من چکار کنم؟‌ راهی هست مجسمه را نگه دارم؟!‌

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر مجسمه را دوست دارید، خب... نگه دارید. مگر من گفتم مجسمه های مورد علاقه تان را دور بریزید؟

پاسخ
kafshghermezi

متشکرم از پاسختون! من فکر میکردم باید همه وسایل تکی رو دور بریزیم و تصاویر و عکس ها و ... همه دو تایی باشه!!

پاسخ
hadis khanoom

سلام گیس گلابتون عزیز
من در مرحله رسیدگی به ظاهر و صورتی پوشیدن هستم, میخوام بگم کتاب و مطالب شما اینقدر به حس و حال درونی من کمک کرده که احساس میکنم دارم بانوی کاملی میشم که درک درستی از ازدواج پیدا کرده و میتونه یکی از ستونهای بنای زندگی مشترک باشه, درصورتیکه تا قبل ازین فقط دوست داشتم ازدواج کنم و به خیلی مسایل دقت نمیکردم
سوالی که دارم اینه که آلبوم زیبایی ساخته ام که حس بسیار خوبی به من میده و هنوز هم گهگاهی سراغش میرم, اشکالی نداره تمرینات باهم تداخل داشته باشن؟
دوم اینکه گاهی احساس میکنم زیادی دارم برای تمرینات وقت و انرژی میگذارم البته واقعا ازدواجِ عالی به اولویتم تبدیل شده و دوست دارم توی همین سن 28 ازدواج کنم
اما خب فکر میکنم شاید گاهی اوقات باید رها کنی تا بدست بیاری, تمرکزِ زیادی روی یک موضوع لزوما شاید اثرگذار نباشه, درسته؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آلبوم را نگاه کنید خیلی هم عالی است. حس خوبی دارد. اگر با تمرکز روی ازدواج حس خوبی دارید، ادامه بدهید. اگر دچار اضطراب و نومیدی می شوید، وقت رها کردن است. به بقیه اهداف خود رسیدگی کنید

پاسخ
elahe banoo

گيس گلابتون عزيزم سلام. من نميدونم كه پيام من رو دريافت ميكنيد يا خير. اخه پيام ها واسه سه ساله پيشه! لذت ميبرم از خوندن اين همه نظرات خوب و مثبت و پراز انرژي. عزيزم سوال من اينه كه كتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است به شكل دانلودي هم كامله؟ مطالبض با كتاب كاغذي فرقي نداره؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. دانلودی عین کاغذی است. ولی... دوست گرامی... من معتقدم کتاب راهنما باید کاغذی باشد. آدم بتوانید زیر نوشته هایش خط بکشد، در حاشیه هایش بنویسید. آنقدر آن را ورق بزنید که گوشه هایش خم شود. به نظر من کتاب کاغذی موثرتر است. به خاطر تاثیر روانی آن. البته این نظر من است.

پاسخ
Psahar

سلام خانم دکتر عزیزم!من دو تا تمرین اول کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو انجام دادم ولی تو مدت یک هفته خانه تکانی سرم شلوغ بود و هر شب به اندازه یک ربع اتاقمو تمیز کردم الان که روز آخر تمرین خانه تکانیه نرسیدم کل اتاق رو تمیز کنم!باید از اول تمرینا رو شرو کنم یا امروز کل اتاق رو تمیز کنم تو یه روز؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خانه تکانی را یک هفته دیگر ادامه بدهید تا تمام شود. خانه تکانی خیلی مهم است. یا اگر می توانید یک روزه آن را تمام کنید.

پاسخ
elahe banoo

گیس کلابتون جان سلام. من دیروز کتاب رو تهیه کردم و میخواهم تمرینات رو شروع کنم خوب؟ من احساس میکنم مانع ذهنی ندارم بیشتر ناامیدم تا اینکه مانع ذهنی داشته باشم. شایدم دارم اشتباه میکنم. مثلا تو ذهنم ازدواج نکته منفی نداره ولی در مورد خودم به این فکر میکنم که مردی که وارد زندگیم میشه تکیه گاه نیست، پشت منو خالی میکنه ، خسیسه و... نمیدونم اینها جز موانع ذهنی محسوب میشن یا اینکه موقعی که دارم خصوصیات مرد دلخواهم رو توی تمرینات بعدی مینویسم این موارد حل میشه؟ میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟؟؟ که باید تمرینات مانع ذهنی رو انجام بدم یا نه؟؟ ممنونم مرسی که هستی قلب

پاسخ
گیس گلابتون

بله. اینها موانع ذهنی هستند.
مردها خسیس هستند
مردها حمایتگر نیستند
مردها پشت مرا خالی میکنند

سه تا باور غیرسازنده در مورد آقایان. بعضی آقایان اینگونه هستند، ولی چرا شما فکر می کنید قرار است چنین مردهایی را به همسری انتخاب کنید؟
روی باورهای منفی خود کار کنید وگرنه همین مردها را جذب خواهید کرد.

پاسخ
elahe banoo

متاسفانه اینها تاثیرات رابطه قبلی من با مردیه که این خصوصیات رو داشته. چشم تمرینات رو با دقت و با انرژی انجام میدم و همه این افکار منفی رو از خودم دور میکنم.

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

آژیر
من هم متوجه چنین باورهایی در ناخودآگاهم شدم
چطور باید روش کارکنم؟
یک سری جملات مثبت نوشتم
نزدیک 6 ماهه دارم تکرارشون می کنم، اما احساس می کنم تغییری نکرده
کار دیگه ای هم هس که بتونم براش انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. تکرار مراسم به شکل جدید و نو. مراسم تکراری نشودها. یک کاری کنید که روز مراسم از یادتان نرود.

پاسخ
Farnaz*

سلام گیسو جان

سوالی در مورد محصول از آشنایی تا سر سفره عقد داشتم ولی گویا اون قسمت نمیشه سوال پرسید به همین خاطر اینجا نوشتم...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. لطفا در مورد هر محصولی که سوال دارید، در فروشگاه و زیر همان محصول سوال خود را بپرسید. زیر هر محصول بخش ویژه ای برای پرسیدن سوال وجود دارد. ممنونم

پاسخ
elahe banoo

سلام گيس گلابتونِ عزيزم. ميخوام ازتون تشكر كنم. من بعد از مدتها دوباره باور كردم كه لايق دوست داشتن هستم بعد از مدتهاااا دوباره رويا پردازي ميكنم و خودمو تو يك زندگي زيبا و پر از عشق ميبينم. تنها كسي كه تونست منو تغيير بده شما بودي مني كه هميشه تنبليم ميشد الان براي اينكه صبحا بتونم بيشتر به خودم برسم و يكمي آرايش كنم ( قبل از اين فقط تو مهمونيا آرايش داشتم)حاضر شدم زودتر بيدار شم و سرحال برم سركار. همه همكارام تعجب ميكنن 😂
عزيز دلم يه سوال بپرسم؟ توي تمرينات خانه تكاني، شامل محل كار هم ميشه؟ ميز كار و كشوها و اينا؟ يا تمركز شما روي خونست؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. همانطور که در کتاب نوشته ام خانه تکانی شامل خانه، ماشین و محل کار است.

پاسخ
fatemeh shahrivar

سلام گیس گلابتون عزیزم
اول سپاس از کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است و دوره رایگان سایت برای خانم‌های مجرد که من از اون‌ها استفاده کردم
شما گفتید که نوشتن معیار‌های ازدواج روزی ده دقیقه بیشتر وقت نمیگیره میخواستم مطمئن بشم که آیا همون پنجاه تا صد معیار را گفتید
چون که برای من نوشتن این پنجاه تا صد معیار به طور متوسط روزی چهل و پنج دقیقه طول کشید و یازده روز بیشتر نتونستم ادامه بدم
اما جدای از اینها نوشتن معیار‌ها تغیرات خیلی‌ مثبتی از جمله عتماد به نفس و آرامش بیشتر برای من به ارمغان آورد حالا بعدا شاید در این باره بیشتر بگم
با آرزوی یک پاییز فوق العاده برای شما و همه خوانندگان

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. به شما تبریک میگم که اینقدر با دقت مشخصات همسر آینده تان را نوشتید. درود بر شما. اگر روزی ده - پانزده دقیقه می نوشتید می توانستید 21 روز ادامه بدهید. زیادی مته به خشخاش گذاشتن، آدم را دلزده می کند.

پاسخ
fatemeh shahrivar

ممنونم گیس گلابتون عزیز

پس دوباره شروع می‌کنم و امیدوارم که به زودی بتونم نتیجه مثبت رو خبر بدم

پاسخ
elahe banoo

گیس گلابتون عزیزم سلام. من امروز مراسم رو انجام دادم و نمیدونی چقدر به من خوش گذشت( تنهایی اجرا کردم) و بهم انرژی داد به اندازه ای که دلم میخواست ساعتها طول بکشه( 50 دقیقه وقت گذاشتم)، پیراهن گلداری که هیچ وقت طرفشم نمیرفتم پوشیدم و شادی کردم از ته دلم. من واقعا از شما ممنونم.قلب و حالا یه سوال دارم اینکه من قبلا مشخصات مرد دلخواهم رو نوشتم ( حدو 110 مورد)، برای نوشتن خصوصیات اخلاقی دقیقا مشخص کردم ولی یه چیزایی رو تقریبی نوشتم مثلا برای سن نوشتم که 3 تا 5 سال بزرگتر باشه. یا مثلا قدش بین ... تا .... باشه یا مدرک لیسانس یا فوق لیسانس چون واقعا این دوتا واسم تفاوتی نداره. برای اینکه تمرین بعدیم رو بهتر انجام بدم میخواستم بدونم نوشتن تقریبی مشخصات اشکالی نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم. 110 تا ویژگی! عالیه. آفرین. درست نوشتید، باید رنج و حدود باشد و نه خیلی دقیق. منتظر خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
Farnaz*

سلام گیسو جان

منو یادتونه? که گفته بودم خواستگاری دارم که معیارهامو داره ولی دو تا بچه داره. فکر کردم دیدم که نمی تونم با شرایطش کنار بیام و به ایشون گفتم نه و رهاش کردم در صورتی که از نظر عاطفی خیلی برام سخت بود ولی تونستم. الان هم یه مورد دیگه ای پیش اومده ...

پاسخ
Farnaz*

یادم رفت که بگم جالب اینجاست زمانیکه قبلی و رها کردم و در حال یادگیری بیشتر و امیدوار و ازاد بودم این مورد بلافاصله بعد از اون مورد پیش اومد

پاسخ
گیس گلابتون

بله. رها کردن، برای داشتن جذب خوب ضروری است.

پاسخ
elahe banoo

گیس گلابتون عزیزم سلام. حالتون خوبه؟
عزیزم من یه سوال واسم پیش اومده اونم اینه که از کجا مطمعن بشم که موانع ذهنیم برطرف شده؟ چون اون موانعی که موقع تمرین ماها نوشتیم همونطور که شما فرموده بودین توی ناخودآگاهمون بوده و اینکه همیشه حرف و فکرهای منفی در مورد ازدواج بوده و هست ولی خوب ماها داریم تمرین میکنیم که تمرکزمون روی نکات مثبتش باشه، من قبل از شروع تمرینا هم فکر میکردم مانعی ندارم در صورتی که با راهنمایی شما متوجه شدم که 30 تا مانع ذهنی داشتم و حین تمرینات هم متوجه یه مانع بزرگ شدم که از بچگی باهام بوده و زدم نابودش کردم! لبخند
ولی خیلی دوست دارم مطمعن بشم که موانع از بین رفتن، روشی وجود داره؟
گیس گلابتون جان مرسی که هستین.گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ناخودآگاه از دسترس ما خارج است به همین دلیل ما نمی توانیم مستقیم به سراغش برویم و پرونده ها را بیرون بکشیم و مطمئن شویم همه چیز پاک شده. ما از نتیجه کارهای مان می فهمیم که ناخودآگاه تغییر کرده است. اگر جذب همسر دلخواه تان آغاز شود و ازدواج منجر گردد یعنی موانع ذهنی برطرف شده. به همین دلیل شما تمرینات را انجام بدهید و به خدا توکل کنید. انشاالله او بهترین نتایج را در اختیار شما قرار می دهد.

پاسخ
Psahar

خانوم دکتر یه سوالی واسم پیش اومد!واسه اینکه زودتر ازدواج کنیم دوستای متعهل داشته باشیم خوبه تو دانشگاه یا مجرد؟دوستای مجردم تو حیاط دانشگاه زیاد میگردن ولی اونایی که ازدواج کردن میگن همسرم ناراحت میشه برم حیاط دانشگاه بگردیم ،سال آخر کارشناسی هستیم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. از هر دو دسته داشته باشید. دوستان متاهل برای این که حال و هوای متاهلی را درک کنید و دوستان مجرد برای گشتن و خوش گذراندن. در واقع دوستان متاهل بیشتر به شما کمک می کنند که ازدواج کنید هرچند که وقت ندارند با شما زیاد گردش کنند.

پاسخ
askari.1368

سلام خانم دکتر عزیز
من بارها این تمریناتو انجام داده بودم تا ۲۱ روز اول و همیشه خواستگاران نامناسب از راه میرسید.یه مانع قوی داشتم. به روانشناس مراجعه کردم قرار شد برام سی بی تی و ای ام دی ار کار کنن ک بنا ب دلیایلی انجام نشد و فقط صحبتی هراز گاهی با روانشناسم داشتم و دارم.
ادمای متنوع و الکی تو زندگیم فقط حضور داشتن و دلیل جذب نامناسبمو این میدونم.۲۱ روزی دارم تمرین میکنم ک از زندگیم خارجشون کنم و تقریبا موفق بودم. تو برنامه ام بود یک ۲۱ روز دیگه هم صبر کنم تا نبودنشون تثبیت شه یا نداقل ۱۴ روز برنامه پاکسازیو انجام بدم.اما الان خیلی رغبت دارم تمرینات کتابو از سر بگیرم.نظر شما چیه؟
میتونم تمرینو شروع کنم یا ۱۴ روزو بگذرونم بعد شروع کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا شما فوق سری را تهیه کرده اید؟

پاسخ
askari.1368

ممنونم از جوابتون.نه فعلا امکانش نیست برام از لحاظ مالی.
من جذابیت فوری کتاب ازدواج اسان است و پاکسازیو تهیه کردم و مقدرو نیست که فوق سریو تهیه کنم.

پاسخ
askari.1368

نه شرایط تهیه رو ندارم.بنظرتون زود هنوز تمریناتو شروع کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر احساس می کنید آماده هستید، شروع کنید.

پاسخ
Askari.1368

ممنونم از پاسختون شاید بهتره عجله نکنم و یکمدیگه انرژیمو جمع کنم تا پر انرژی پیش برم.
ممنونم دعا کنین لطفا

پاسخ
askari.1368

جالب امروز روز ۲۱ از نوشتن مشخصات بود،معمولا ۷ تا ۱۱ سروکله تواستگار پیدا میشد اما اینسری اتفاقی نیافتاد!نمیدونم دلیلش دیگه چیه،حس میکنم ادامه ندم،چون همیشه همون اویل یه خبری میشد،ادامه بدم یعنی؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر احساس می کنید بهتر است، قدری رها کنید، خب... رها کنید. به قلبتان رجوع کنید. قلب شما می داند که چه بکنید.

پاسخ
eln.Sa

سلام خانوم دکتر، من دختری سی ساله هستم ، تحصیلات عالی دارم،چهار بار تمرینات ازدواج رو کامل انجام دادم و همچنین پاکسازی روح، خداحافظ خشم رو، تاثیرات فوق العاده ای طی دو سال گذشته داشته این تمرینات در من.
سوال من اینه که طی سه بار انجام تمرینات یک شخص رو جذب میکردم که بعد چند ماه در جواب من میگفت نمیخواد هیچوقت ازدواج کنه ، و خب بار بعد مجددا همین شخص جذب میشد، من تجدید نظر هایی در لیستم داشتم و متعادل و تقریبا ایده آل به نظر میرسه، با این شرایط نظر شما چیه ؟ چه پیشنهادی برای من دارید؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم فوق سری را تهیه کنید تا ببینید چرا همیشه مردی را جذب می کنید که علاقه ای به ازدواج ندارد و چرا شما چند ماه با او در رابطه می مانید.

پاسخ
nikbin

سلام خانم دکتر جان جانان
گفته بودید در پاسخ کسانی که میپرسند «چرا ازدواج نکردید؟» بپرسیم که «ایا اقای مناسبی را برای من در نظر دارید؟»

ایا اگر اون فرد سوال پرسنده یک اقا(مثل استاد ٬ رییس دانشکده ٬ همکاری که هوای ادم رو داره و ...) باشه هم باید همین پاسخ رو بدیم؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. آن شخص خود را آنقدر با شما صمیمی می داند که این سوال خصوصی را می پرسد، پس شما هم می توانید از او بخواهید یک نفر را به شما معرفی کند. البته... معمولا آقایان شخصی را به شما معرفی نمی کنند! هدفشان از مطرح کردن این سوال صمیمی تر شدن با شماست. اگر متاهل هستند، حواستان را جمع کنید تا در دامشان نیفتید. البته عرض کردم معمولا. شاید آقایی با نیت خیر هم باشد.

پاسخ
anar

سلام.وقتتون بخیر.
اول: من یک دختر 30 ساله ام که دارم وارد 31 سالگی میشم.کارشناسی ارشد دارم و تقریبا شاغلم.به شدت نگران وضعیت تاهلم هستم.من در زیر سن 25 سالگی خواستگارای خوبی داشتم ولی بدلیل یک اشتباه با مردی عقد کردم که به هیچ وجه مناسب من نبود و با شجاعت تصمیم گرفتم خودم رو از شرش بعد از 3 ماه نجات بدم که یک سال طول کشید تا موفق بشم......اما بعد از اون دیگه موقعیت خوبی برا ازدواج نداشتم و الان شیش ماهه خواستگار هم ندارم.خواستگارام همه مجرد بودن و از عقد منم مطلع نبودن.به نظرتون موفق میشم؟
دوم: من یک ماه پیش تمرین روز اول و دوم رو انجام دادم ولی تمرین رفت و روب رو که یک هفته باید انجام میشد رو بخاطر مشغله و البته تعمیرات اتاقم بعد از یک ماه و نیم بلاخره هفته ی پیش تموم کردم.بعد مراسم را برا خودم تنها انجام دادم و بعد شروع به نوشتن مشخصات 21 روزه کردم که تا الان از اون روز پیوسته هست.امشب تو سایتتون دیدم تاکید دارید روزها پشت هم باشه.....با توجه به اینکه رفت و روب من زیادی طول کشید و از طرفی حس میکنم از شر موانع ذهنیم خلاص شدم و دلمم نمی خواد دوباره اونا رو به یاد بیارم لازمه اونا رو مجددا بنویسم و از اول شروع کنم؟
سوم: من برا ازدواج خیلی عجولم.....تاریخم رو زدم 3/1/98.....به نظرتون ایراد داره؟

پاسخ
گیس گلابتون

خب... کلی سوال
1- به نوشتن مشخصات 21 روزه ادامه بدهید.
2- بله موفق می شوید
3- بله عجول هستید. فرض کنیم همین امروز با یک نفر آشنا شوید. در کمتر از سه ماه می خواهید با ایشان ازدواج کنید. این کار درست نیست.
4- حالا من چند سوال از شما دارم: آیا می دانید چرا با مرد اشتباهی ازدواج کردید؟ آیا خود را آماده کرده اید که از اشتباه دوم پرهیز کنید؟ با این همه مشغله آیا زمان کافی برای آشنا شدن با آدمهای جدید و شناختن همسر آینده دارید؟ چرا نمی خواهید موانع ذهنی خود را به خاطر بیاورید؟

پاسخ
anar

راستش از وقتی که شروع به خوندن کتابتون کردم خیلی انرژی گرفتم.جالبه که دیروز که از سرکار برمی گشتم خونه همکارم بهم گفت عین یک دختر 18 ساله انرژی داری.همون موقع حس کردم چشمم زد :)) وقتی دیشب برا اولین بار سایتتون رو کنکاش کردم خیلی پشیمون شدم چون با خوندن کامنت ها واینکه یک سریا دو سه سال هنوز نتیجه نگرفتن خیلی مایوس شدم و یاد 26 سالگیم افتادم که دوستم بارها کتابتون رو معرفی کرد و من به نظرم ارزش صبر کردن واسه ارسالش رو نداشت و نخریدم افتادم.حالم بد شد و ترسیدم که نکنه اینم جواب نده.اما امروز با تلاش سعی کردم جزو کسانی باشم که دقیق ترین عملکرد رو داره و سریعترین پاسخ رو میگیره.
1-من از جمع بندی سوالات و پاسخ ها به این نتیجه رسیده بودم که باید از ابتدا شروع کنم.خیلی جالب بود پاسختون.گل چشم ادامش میدم.
2-انشالله
3-نه من همینکه تا اونموقع وارد پروسه ازدواج و آشنایی بشم هم کفایت می کنه.دلم لک زده واسه شبهای خواستگاری.....هعی یادش بخیر الان شیش ساله از آخرین شبی که با یک پسر راجع به ازدواج حرف میزدم گذشته.....برمی گرده به قبل از عقد قبلیم....به هر حال به نظرتون تاریخ رو کی بذارم خوبه؟
4- بله می دانم چرا با مرد اشتباهی ازدواج کردم چون خودم را نمی شناختم....ایشان را نشناختم و در واقع اطلاعات اشتباهی دریافت کردم و آنالیز اشتباهی داشتم....معیارهای مشخصی نداشتم و اولویت هایم دور از واقعیت خوشبختی بود....راستش سعی خودم رو کردم...من الان مسئولیت پذیرتر شده ام....آشپز ماهری هستم....تحمل حرف مخالف را بیشتر دارم....خودم به تنهایی می توانم تا حدی خودم را خوشحال کنم و صرفا شادیم را منوط به حضور همسر نمیدانم....در محیط کارم یاد گرفته ام تنش ها را کنترل کنم و با سیاست برخورد کنم.....هنوز هم در خانه برای رفع سوء تفاهم حرف زدن را ترجیح میدهم که باید کمش کنم ولی در محیط کار یاد گرفتم که از کناربدفهمی ها عبور کنم و بدانم لزومی ندارد همه را به فهم مشترک با خودم برسانم.....دارم سعی میکنم وقتی تقصیری ندارم از قهر نترسم و منفعل نباشم........سعی میکنم گاهی به دیگران گوشزد کنم که حق ندارند به حقوقم تجاوز کنند و البته هنوز در حرف زدن عجولم که دارم روش کار می کنم.......دیگه توکل به خدا.....در حد وسعم رشد بسیار زیادی نسبت به 24 سالگیم کردم......نمیدونم که وقت میشه یا نه ولی عاشق همسر داشتنم.... دلم می خواد بچه دار بشم.....سه تا بچه....
من تمام سعیم رو میکنم در 60 روز پیش رو همه ی تمرکزم رو مسئله ی ازدواج بگذارم.
راستش دوس ندارم موانع ذهنیم رو به یاد بیارم به این دلیل که دلم می خواد باور کنم سوزوندمشون......من خیلی از عقد قبلیم بخاطر مردی که به شدت بی ثبات و مامانی و ایرادگیر و خسیس و دیگه یادم نیس چیا و خانواده ای که به شدت اون زمان تحت فشارم گذاشتن و بی فرهنگ بودن چشم ترسیده دارم و دلم می خواد باور کنم این ترس از بین رفته.......راستش اولین بار که ترس ها و باورهای اشتباهم رو خط میزدم عمیقا بر عمق جانم نشست ولی برا مراسم که دوباره نوشتم که اتیش بزنمشون هم کم شدن و یادم رفته بود چیا بودن و هم زور زورکی یادم اومد که اعصاب خورد کن بود......
یه سوال دیگه : من پنج سال پیش جدا شدم و با وجود اینکه اونموقع خیلی رنجیده خاطر شدم و از اون اقا و خانوادشون اسیب دیدم ولی بهش بی تفاوت شدم.......سالی یکی دو بار که ازدواج نکردن بهم فشار میاره دوباره یاد ایشون میافتم و لجم میگیره که چرا انتخابش کردم و چقدر راحت اینده ی من رو نابود کردمخصوصا که جدیدا فهمیدم ازدواج کرده ولی کلا اینجور نیس اسمش حالم رو خراب کنه ولی دیدنش که یکی دو بار بیشتر بنوده تا حالا حالم رو منقلب کرد.
من جزوه پاکسازی رو خریدم ولی حس کردم الان بی تفاوتیم در حدی هست که نخوام اون کارا رو کنم........یعنی ترجیح میدم بهش فک نکنم....پروندش مختومه هست.حالا در کنار این تمرینات ازدواج لازمه پاکسازی کنم؟
یک سوال مهم من با خانوادم الان احساس خوشبختی دارم ولی میترسم اتفاقی برای پدر و مادرم بیافته و من تنها بمانم.اینم مانع ذهنیه؟اگه هست چیکار کنم؟دوره رو از اول برم؟

در آخر فک کنم به این خاطر عجولم که :1-الان در بالاترین سطح مسئولیت پذیری در تمام عمرم به سر میبرم و حس میکنم میتونم آشپزخونه ی خونم رو مدیریت کنم.
2-در بالاترین حس شادمانی (زمانی که به ازدواج فک نمیکنم) به سر میبرم و خود این حال و هوا پسر میطلبه
3-اینقدر یاد گرفتم چطور به خودم برسم که دلم می خواد یکی تماشام کنه که بخاطرش منقلب بشه
4- در بالاترین سطح احساسات جنسیم به سر میبرم نسبت به چند سال گذشته
5-به شدت دلم می خواد خوشبختیم رو با مردی که دلخواهمه سهیم بشم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. از پاسخ مفصل شما و تبریک میگم روی خودتان کار کرده اید و کار می کنید. درود بر شما

پاسخ
anar

تو پاسخ قبلی مفصل جوابتون رو دادم. گمان نکنم بزاریدش تو سایت.من سه سوال اصلیش رو دوباره کوتاه میگم.
1-من میترسم امروز که در کنار مادر و پدرم شادم اگه یه روزی مادر و پدرم رو از دست بدم تنها و غمگین بشم.ایا این مانع ذهنی هست و باید برطرف بشه؟چیکارش کنم؟ برگردم از اول دوره را انجام بدم؟
2-تاریخ ازدواجم را که شامل اشنایی با همسرم هم از نظر من میشه تغییر بدم؟
3-آیا صرفا بخاطر تجربه ی جدایی و با وجود گذشت زمان زیاد لازمه همراه با این تمریناتم پاکسازی هم کنم؟
البته یه زمانی حتما پاکسازی خواهم کرد.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم.
1- شما چه مجرد باشید و چه متاهل ممکن است روزی والدین تان را از دست بدهید. بنابراین این موضوع مانع ذهنی شما برای ازدواج نیست. ولی جای تامل دارد که چرا این موضوع ذهن تان را درگیر کرده است؟ بویژه که همسر سابق شما یک بچه ننه بوده و وابسته به خانواده. آیا شما هم وابستگی ناسالم به خانواده تان دارید؟
2- تاریخ آشنایی با مرد مناسب را دست کم برای 12 ماه آینده تعیین بفرمایید. اگر زودتر شد که چه بهتر. اگر نه، بدانید که مدتی زمان می برد.
3- اگر مطمئن هستید از ازدواج قبلی خود خشم و کینه حمل نمیکنید، لازم نیست مته به خشخاش بگذارید. تمرینات کتاب ازدواج را ادامه بدهید. منتظر خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
Anar

سلام گیس گلابتون جان.....

یک خبر خیلی بد......من اومدم مسافرت و تو روز پانزدهم مشخصات همسر دلخواه یادم رفت شب مثل همیشه بنویسم و تقریبا هفت ساعت بعدش نوشتم.....دورم رو از اول شروع کنم یا ادامه بدم؟...


پاسخ
گیس گلابتون

بله. از ابتدا آغاز کنید. از ابتدای ابتدای تمرینات

پاسخ
animani

یه سوال
اگر هنوز وقتی درباره خصوصیات لیست 50تایی مطمئن نشدیم و تموم نشده، خواستگاری اومد، چکار کنیم؟ بررسیش کنیم؟
بویژه که در عین حال هم متوجه شدیم از ازدواج می ترسیم

پاسخ
گیس گلابتون

مبارکه انشاالله. بله بررسی کنید. رفت و آمد کنید و ببینید که چه می شود.

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

لیست درست درمونی ندارم
یه جورایی می گم خب چیو بررسی کنم

پاسخ
گیس گلابتون

چرا همین امشب فهرست خود را کامل نمی کنید؟ حالا 50 تا نشد که نشد. برای هر جنبه (ده تا جنبه) یکی دو تا بنویسید.

پاسخ
Anar

سلام گیس گلابتون جان گریه
اول از همه بگم که فکرشم نمیکردم کتابتون جادو کنه که کرد......
اول اینکه تو روز دهم از نوشتن مشخصات همسر برام دو تاخوشمزه خواستگار پیدا شد که متاسفانه همشون کوچیکتر بودن و نمیشد.....حالا سه روز پیش هم یکی باز مطرح کرده بودو بازم کوچیکتر بود از واسطه ی ما پرسید که ما مشکلی داریم با سن پسرشون که سه سال کوچیکتره یا نه.....جالبه اتفاقی پسرعمه ی خواستگار ۶ سال پیشمم هستن.....فعلا ازشون اطلاعی ندارم....البته همشون از یک مجلسی که من روز دهم رفته بودم پیدا شدن.....
دوم اینکه من الان ۵ ساله دلم نمی خواد جهاز بخرم و خرید جهاز ررام مبهم و بی نتیجه بود.....الان بعد این تمیرینات کاملا تو ذهنم مشخصه که دلم می خواد جهاز بخرم و شفافه که چی می خوام بخرم که اینم به نظرم خودش عجیبه.
سوم که خیلی بده.....دیشب تو روز ۱۷ از ۲۱ روز با ازنکه یادم بود مشخصات بنویسم و همش به همسر ایندم فک میکردم ولی اخرش فک کردم مشخصات رو نوشتم و یادم رفت بنویسم......صبح بعد نماز صبح نوشتم.....باید دوباره شروع کنم؟ از اول موانع ذهنی.....باور کنید من مانع ندارم......یا از اول مراسمگریه
مرسی گیس گلابتون جانم.....بوس بوسی

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم که جذب قوی دارید. عالیه! انشاالله بزودی خبرهای خوش شما را میخوانم. از روز اول نوشتن مشخصات همسر دلخواه آغاز کنید.

پاسخ
naz98

با سلام
من کتاب ازدواج مثل اب خوردن اسان است را خریداری کردم و خواندم. متاسفانه متوجه شدم که فقط تمرینات کتاب جدید بود و بقیه بخش ها مقالاتی بودند که به صورت پراکنده در همین سایت خوانده بودم! کمی دلخور شدم!

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. مهمترین بخش این کتاب، تمرینات است و این درست نیست که بقیه کتاب در این سایت به صورت رایگان وجود دارد. بله بعضی بخشهای مهم و ضروری به صورت رایگان در اختیار همه قرار گرفته و بیشتر کتاب فقط برای خریداران است. دلخور نشوید دوست عزیز، تمرینات را انجام بدهید انشاالله بزودی خبرهای خوب شما را خواهیم شنید.

پاسخ
hosnaj

سلام خانوم دکتر عزیزم،خیلی خوشحالم موفق شدم براتون پیام بزارم؛من آذر ماه کتاب ازدواج آسانو با دوستم تهیه کردیم،خیلییی عالیییی پیش رفتیم ،منو دوستم خواستگارای زیادی برامون اومد اما باتوجه ب مشخصات همشون نامناسب بودن،دوستم خداروشکر نتیجه گرفت،منم چون موانع ذهنیمو پیدا کردم و روشون کار کردم خیلیی تغیر کردم،،
الان برای بار دوم تمریناتو شروع کردم و تو۲۱روز نوشتن هستم...
واقعا روحیه م عالی شده..بازم ممنونم بابت تمام زحماتی که میکشین...

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم و منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
hosnaj

با سلام خدمت خانوم دکتر عزیزم
من چند وقت پیش براتون کامنت گذاشتم که تمریناتمو برای بار دوم شروع کردم؛خواستم خبر خوشمو باهاتون درمیون بزارم؛ در روز۱۷نوشتن مشخصات از طرف یکی از اقوام با آقایی آشنا شدم که خداااروشکر ۹۰دذصد معیارهای منو دارن و همدیگرو دیدیم و پنسندیدیم..هفته بعد نامزدیمونه😍😍
خانوم دکتر خیلیییی ازتون ممنونم بابت تموم زحمتهایی که میکشین..روز ونمازتونم قبول درگاه حق
ببخشید خیلی طولانی شد..😊
حق نگهدارتون

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززم! تبریک میگم. مبارک باشه. انشاالله به پای هم جوان بمانید. متشکرم خبر دادید. خوشحالم کردید.

پاسخ
siima

سلام گیس گلابتون عزیز، روزتون بخیر
من به دلیل اینکه خیلی به برگزاری مراسم عروسی عقیده ندارم، نمی تونم با تمرینات آلبوم عروسی ارتباط برقرار کنم، آیا چیز دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟

پاسخ
گیس گلابتون

به ماه عسل، به خانه مشترک، به حلقه دست کردن اعتقاد دارید؟ با همانها که دوست دارید ارتباط بگیرید.

پاسخ
hosnaj

سلام گیس گلابتون عزیز...
هفته گذشته کامنت گذاشتم این هفته نامزدیمه ولی متاسفانه یا باید بگم خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و همه چی کنسل شد!!و اصلا نامید نیستم چون خدا رو باور دارم و بعد هم شما نازنینم
خانوم دکتر سوالم اینه من همچنان ب تمریناتم ادامه بدم یا از اول شروع کنم..اصلا تمریناتمو قطع نکردم پیاپی انجام دادم..الان مرحله البوم هستم...

پاسخ
گیس گلابتون

حتما خیر و صلاحی بوده که نامزدی بهم خورده است. انشاالله مورد بعدی مناسبتر خواهد بود. شما دو سه ماهی صبر کنید. خوب فکر کنید چرا نامزدی تان بهم خورده. آیا انتخاب شما اشتباه بوده؟ آیا رفتار شما یا خانواده شما اشتباه بوده؟ آیا خواسته بی موردی درباره مهریه و مراسم و ... مطرح شده؟ خوب بررسی کنید و سپس تمرینات را دوباره آغاز نمایید. در پناه خدا باشید.

پاسخ
hosnaj

چشم گیس گلابتون عزیزم...همینکارو انجام میدم..
دوماه صبر میکنم..😙

پاسخ
marzi63

سلام گیس گلابتون جان
من تقریبا دو سال پیش کتابو خریدم 3 بار تمریناتو انجام دادم و هر بار که انجام دادم پیشنهاد خواستگاری شد ولی هیچ کدوم رسمی نشد. گیس جون وقتت رو میگرم من خودم احساس میکنم موانع زیادی دارم که بیشترشون ترس هست،
ترس از نداشتن زندگی خوب و موفق و شیرین
ترس از اینکه نتونم طرف مقابلمو بشناسم و انتخاب اشتباهی بکنم
ترس از اینکه مث مادرم و خواهرم همسری زورگو داشته باشم و نتونم چیزی بگم و ...
و مانعی دیگه ای هم که دارم اینکه همه توجه من روی ازدواج های ناموفق هست و فکر میکنم همین توجه باعث ایجاد ترسهام شده
اینو موانع را چطوری بنویسم
ممنونم از اینکه وقت میگذارید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم: من زندگی متاهلی شیرین و موفقی دارم، من پیش از ازدواج، همسر آینده ام را بخوبی می شناسم و مرد خوبی انتخاب می کنم، همسر من، مردی منطقی و فهمیده است. ما رابطه ای متعادل و منصفانه داریم.
من تبریک میگم که ترسهای خود را شناخته اید. بله این ترسها، مانعهای شما در مسیر ازدواج هستند. پیشنهاد می کنم تا شش ماه آینده، به جای انجام تمرینات کتاب ازدواج، روی تمرینات خداحافظ خشم وقت بگذارید تا جسارت ورزی در شما تقویت شود.

پاسخ
marzi63

خیلی ممنون گیس گلبتون جون خودمگل

پاسخ
mozhganbanu

باسلام و عرض ادب
من این کتاب را تهیه و تا بحال بصورت گسسته نزدیک ده بار انجام داده ام و تاثیر شگرف در جذابیت رو دیدم اما مشکل اینجاست که اولا فقط مورد جلب توجه واقع میشم و عملا اتفاقی نمی افته.مشکل دوم این هست که من بلافاصله بعد از اتمام تمرینات دوباره به فاز اصلی خودم که بیخیالی و بی تفاوتی نسبت به امر ازدواج هست میرم انگار انجام تمرینات کتاب مثل نسیمی در روحم وزیده میشه و میره درحالیکه من ازدواج کردن رو دوست دارم و انگار زورم میاد براش وقت بزارم(این احساس در طول تمرینات هم هست اما کمرنگتر)من کدوم تمرین رو میتونم بعد از اتمام کامل دوره مذکور در کتاب انجام بدم تا این جلب توجه ادامه پیدا کنه.منظورم اینه وقتی تمرینات تموم شد کدوم قسمت کتاب رو ادامه بدیم 21 روز مشخصات؟ البوم یا،چی؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم فوق سری را تهیه کنید و چندین بار با دقت گوش کنید. وقتی ده بار تمرین می کنید و نتیجه دلخواه را نمی گیرید، یعنی لازم است مسائل بیشتر و عمقی تری را بیاموزید.

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون عزیزم
سوالی داشتم، با طولانی بودن لیست همسر دلخواه باید چیکار کنیم؟ مثلا، وقتی ۷۰۰-۸۰۰ ویژگی نوشتی که بعضی ها دو سه خط توضیح دارند. چون من باید تا روز ۲۱ام لیست رو حفظ باشم تا برای ۲۱ روز بعدی که تهیه این عروسی و تجسم هست، تمام ویژگی ها یهویی یادم بیان ولی اینجوری نمیشه، باید چیکار کرد؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

به نظرم 800-700 تا مشخصه خیلی زیاد است. 50 تا 100 تا کافی است. پیشنهاد می کنم یک بار دیگر مشخصات را بررسی کنید و آنها را به صد تا تقلیل بدهید

پاسخ
عروس98

سلام خانم دکتر من تو اولین هفته از سه هفته ی اخرم ...حس میکنم یه جای کارم هنوز ایراد داره جوری که به تنهایی نمیتونم این مانع رو از بین ببرم شما گفتین بعد از سه بار تمرینات کتاب اگر به نتییجه نرسیدین مشاوره بگیرین ولی من حس میکنم لازمه زود تر بگیرم ....
و اینکه تو این مدت اینقدر پسر ریخته رو سر من که خودمم متعجبم ولی خاستگاری که بیاد خونمون نبوده.. فقط دورادور شنیدم که یکیشون چون اهل شهرستانیم گفتن نه و یکیشون چون زن کارمند میخواسته نشد
فقط خواستم نتیجه ی بار اول تمریناتمو باهاتون به اشتراک بزارم ....همین
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک می گم. پس جذب شما بالا رفته است؟ یک خواستگار راه دور هم داشتید؟ عالیه. بله می توانید منتظر اتمام سه بار تمرین نباشید و حالا مشاوره بگیرید. حضوری یا اسکایپی

پاسخ
عروس98

سلامم
من بعد از تموم کردن کتاب برای بار اول دوتا خاستگار خوب همزمان داشتم ولی فقط زنگ زدن و گفتیم بیاین به واسطه ها ولی دیگه نیومدن
یعنی قبلا هم این الگو رو داشتم دقیقا 2تا همزمان زنگ میزنن و هر دو هم نمیان
نمیدونم موضوع چیه
وولی تمرینات کتاب فوق العاده ادمو جذاب میکنه
ممنون

پاسخ
عروس98

یعنی دقیقا 4 تا خواستگار به واسطه ی کتاب ازدواج مثل اب خوردن ساده است برام اومد
دوتا دوتا همزمان

پاسخ
عروس98

سلام گفتم شاید بشه اینجا یکم صحبت کنم از تجربیاتم تا بقییه استفاده کنن
الان خیلی عصبیم خیلی دل خسته ...
تو کامنتای قبلی گفتم که چقدر کتاب ازدواج مثل اب خوردن است تاثیر داره تو افزایش جذابیت و خواستگار ...
ولی من متاسفانه یه خانواده زهرآگین به تمام معنا دارم
که چون خودشون خوشبخت نشدن میخوان با سخت گیریای بیجا منو تو مسیر خوشبختی قرار بدن و من هرچقدر تلاش میکنم به من میگن نترس از چی میترسی ؟از ازدواج نکردن حالا مگه اونایی که ازدواج کردن خوشبختن؟!! و چه مثال مسخره ایی چه حرف نسنجیده ایی
من جمعه خواستگاری داشتم که برای اولین بار یه نفر به دلم نشست با لیست دلخواه من شباهت زیادی داشت ولی مامانم تو همونن جلسه ی اول خواستگاری راجب سخت گیریای خودش برا داماد اولمون گفت که مهریش زیاد بود دامادمون هرشرطی گذاشتیم قبول کرد هرچی گفتیم امضا کرد ...........
خب جلسه ی اول خانواده ی پسر نمیان عاشق من بشن که میترسن میگن خیلی سخت گیرن و همین اتفاق هم افتاد امروز سشنبه است و هیچ خبری از اون خانواده نشد ...خیلی سعی کردم خودمو اروم کنم که مشکل از خودمه من یه ایرادی داشتم که مامانمو متهم نکنم ولی نشد که نشد
خواستم بگم قبل خواستگاری بی خجالت به خانوادتون بگین شرایطو سختتتت نکنن حرفای اینجوری نزنن
هرچقدرم گفته باشین بازم صب خاستگاری تاکید کنین
امیدوارم همه موفق باشن
ببخشید شاید نباید اینجا میگفتم ولی جایی بهتر از اینجا پیدا نکردم که راهنمماییم باشه برا بقییه

پاسخ
گیس گلابتون

بله. شرایط شما را درک می کنم. این کامنت را به صورت یک پست در سایت خواهم گذاشت تا درباره راه حل بحث کنیم.

پاسخ
عروس98

سلام مشکلی نداره
پس اضافه میکنم که متاسفانه راجب حقوق و مسائل مالی پسر و خانوادشم سوالای زیادی پرسیده شد و من تو مراسم هییچ نتونستم بگم بخدا اینا مهم نیست فقط تو اتاق چون پرسیدن به خودشون گفتم اینقدر که اخلاق برای من مهمه مسائل مالی مهم نیست من یه همدم میخوام که نون و پنیرم مشکلی ندارم باهاش بخورم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. این بخش نوشته شما را هم در آن پست انعکاس می دهم. دخترم... مسائل مالی بسیار مهم هستند. بسیار مهم

پاسخ
عروس98

ممنون که برای تمام مخاطبینتون وقت میزارین .
من کاملا اگاهم ک مسائل مالی مهمه ولی ب نظرم لازم نبود سوال بشه چیزی که باچشم قابل دیدن بود ،کاملا مشخص بود این خانواده سطح مالی معقولی دارن پسر با عرضه ایی دارن، این کار خانوادم مته ب خشخاش زدن بود که من هیچ جوره نتونستم درستش کنم ،هنوز نمیتونم از فکر اون مرد بیرون بیام بازم خواستگار دیگه ایی میخواد بیاد ک مطمینم خانوادم مجدد مانع ازدواجم میشن ،گاهی وقتا فکر میکنم ب هرنحوی شده برشون گردونم ولی میترسم این همسرالهی من نباشه و پشیمون بشم ....
بازم ممنونم از شما ❤

پاسخ
elahe banoo

گيس گلابتون جان سلام.
خيلي وقته باهاتون صحبتي نكرده بودم. پارسال با شما و كتابتون آشنا شدم سه بار تمرينهاي ازدواج رو انجام دادم. بعد از تمرينات مرتبه سوم خواستگار داشتم كه با معيارهاي من فاصله داشت. طبق گفته هاي قبليتون دوباره تمرين رو از نوشتن خصوصيات شروع كردم چون ديگه مطمعن شدم مانعم بر طرف شده. بعد از اون دوباره شخصي جذب من شد ولي باز هم مشخصات دلخواه و معيارهاي من رو نداشت. يعني مورد پسندم نبودن. الان نميدونم دقيقا مشكل از كجاست. بنظرتون خوبه بازم كار ديگه اي انجام بدم يا اينكه منتظر بمونم؟!
جلو جلو تشكر ميكنم از وقتي ك ميذاريد :)

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر منتظر نمانید و حتما کارهای دیگری انجام دهید. چون نمی دانید اشکال از کجاست و در تله تکرار گیر افتاده اید. من شما را نمی شناسم و نمی دانم اشکال از کجاست به همین دلیل اولین پیشنهاد من دریافت مشاوره است.

پاسخ
armitaz

سلام وقت بخیر.
دارم تمرینات کتاب را انجام می دهم الان اون قستمی هستم که به مدت یک هفته هر روز مسیرهای جدیدی را کشف کنید و مسیرهای جدید را امتحان کنم. با مسئله ویروس کوید 19 مواجه هستیم و در منزل قرنطینه. می تونیم هر روز سفر مجازی برم مثلا یه روز کاخ سفیدلبخند، یه روز کیش و ....لبخند اگر ممکنه راهنمایی کنید که چه کنم. با این خلاقیت من حتما یه همسر خوب و همه چی تموم پیدا می کنملبخند

پاسخ
گیس گلابتون

بله. متوجه هستم. در طول این یک هفته، کارها را به شیوه جدید انجام دهید، مثلا ساعت بیدار شدن و خوابیدن خود را تغییر دهید (بهتر است زود بیدار شوید و زود بخوابید) کارهایی که با دست راست انجام می دهید، با دست چپ انجام بدهید. مثلا یک روز با دست چپ مسواک بزنید (البته اگر راست دست هستید) روز بعد با دست چپ آرایش کنید. یک روز با دست چپ غذا بخورید. یا کارهایی را انجام دهید که معمولا انجام نمی دهید: گلدانی را مرتب کنید، غذای نوظهوری را اختراع کنید، شیرینی بپزید، کاردستی درست کنید. سفر مجازی هم خوب است، این هم کار جدیدی است.
در طول این یک هفته قرار است تجربه های جدیدی داشته باشید. این تجربه ها را با توجه به شرایط خودتان خلق کنید.

پاسخ
elnaz70

سلام خانم دکتر
تمرینات رو انجام دادم و یه خواستگار خوب دارم و داریم اشنا میشیم
تمام ویژگی های شخصیتی ایشون اخلاقی اجتماعی تحصیلات بالا شغل خوب... خوب و عالی هست
میخوام بدونم ظاهر خواستگار چقدر مهمه؟تنها مشکل من همینه احساس میکنم من چهره بهتری دارم
ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ظاهر خواستگار باید برای شما دلنشین و جذاب باشد. لازم نیست حتما از شما خوشگلتر باشد یا به اندازه شما زیبا باشد، ولی شما باید او بپسندید.

پاسخ
Mahastiii66

سلام به شما مهربانو
در حال حاضر مشغول انجام تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان هستم. دو سوال دارم؛
1- الان که ایام کروناست و ما باید سعی کنیم کمتر بیرون برویم برای ملاقات 100 نفر آدم جدید در مرحله آخر چکار باید کرد؟ من در شهری بسیار کوچک زندگی میکنم که در روزهای عادی هم به سختی 100 نفر بیرون از خانه هستن.

2- در نوشتن مشخصات همسرم برای بعضی جاها فعل گذاشتم، ایرادی داره یا خیر؟

بی نهایت سپاسگزارم
دوستتون دارم.گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال شما دو بخش دارد:
در شهر کوچکی هستید که روزهای عادی هم به زحمت صد نفر بیرون هستند - شانس ازدواج شما در چنین شهر کوچک (احتمالا شهر نیست، روستاست) کم است. اگر در حوض خانه ما فقط دو سه تا ماهی قرمز است، باید از خانه خارج شد و به کنار رودخانه رفت.
دو) در این اوضاع کرونایی چه کنم؟
بله اوضاع کرونایی بساط خیلی چیزها را بهم ریخته است از جمله آشنا شدن با افراد جدید را.
من از آشنایی اینترنتی خوشم نمی آید، ولی در این ایام چاره ای نیست. از اینترنت برای آشنا شدن با افراد استفاده کنید. البته یکی دو هفته پس از چت و گفتمان، با رعایت فاصله اجتماعی همدیگر را ببینید. در اینترنت با اشخاصی رل بزنید که در شهر شما یا در شهر مجاور شما هستند و فاصله مکانی زیادی بین شما نباشد و دیدن همدیگر مجبور نشوید هزاران کیلومتر را طی کنید.
عشق در ایام کرونایی هم رخ می دهد. دل قوی داریدقلب

پاسخ
mahastiii66

سپاسگزارم، چشم حتما

پاسخ
Maryam1991

سلام خیلی ممنون از شما که مشکل عضویت مرا حل کردید و عذر خواهی میکنم من برای طرح سوالاتم باعث اذیت شما شدم.سوالی که من دارم این است که من روز اول تمرین ۲۱ روزه نوشتن ویژگی همسر فقط توانستم در کنارش عکس ها رو برای آلبوم آماده کنم و از فردا در کنار نوشتن ویژگی توانستم البوم را هم نگاه کنم و این که من نمی دانستم و آلبوم را در گوشی درست کرده بودم و دیروز به صورت کاردستی درست کردم به نظرتون اشتباه است؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. آلبوم نباید در گوشی باشد. باید به صورت کاغذی باشد. من محصولی به نام "چگونه آلبوم عروسی درست کنید؟" در فروشگاه دارم. شاید برای شما مفید باشد.

پاسخ
Maryam1991

سلام خانم دکتر
یه سری خانوما هستند که میگن دخترا و پسرا اسم و شرایط مد نظرشون برای ازدواج را بگن ما دختر پسرا رو به هم معرفی می‌کنیم؛ شما این روش رو برای آشنایی ازدواج صلاح میدونید؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله این هم یکی از روشهای آشنایی است. مهم نیست کجا آشنا می شوید، آنچه مهم است مدیریت کردن روند آشنایی است که من در فوق سری مفصلا توضیح داده ام.

پاسخ
MDiyanati

سلام خانم دکتر. وقت بخیر
قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم وکتاب را تهیه و تمرینات را انجام دهم خواستگاران زیادی داشتم که با یک مورد تا جلسه تعیین مهریه پیش رفتم اما داماد و خانوادش این جلسه را بی اطلاع کنسل کردند و قضیه تمام شد. چندماه قبل کتاب را تهیه کردم و تمرینات را شروع کردم و تاریخ مدنظر را ۱۸ مرداد گذاشتم. چند هفته قبل خواستگاری معرفی شد و چند جلسه ای باهم گفتگو کردیم و چون به توافق رسیدیم قرار شد در همان تاریخ تعیین شده برای تعیین مهریه بیایند. اینبار هم هرچند داماد و خانواده اش در جلسه حاضر شدند نه سر مهریه به نتیجه ای رسیدیم نه درباره دوران عقد و نامزدی. درواقع قضیه تمام و پرونده بسته شد. الان در هفته یکی مانده به آخر تمرینات هستم. ممنون میشوم اگر مرا راهنمایی بفرمایید که باید چکار کنم و مشکل از کجاست. آیا در انجام تمرینات مشکلی هست؟
سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. دفعه بعدی قبل از بله برون، شما و آقا داماد بعدازین، درباره مهریه و جهاز و مسائل مادی صحبت کنید. سپس هرکدام با والدین خود صحبت کنید و رضایتشان را به دست بیاورید. چند ماهی به خودتان فرصت بدهید و سپس تمرینات کتاب ازدواج را شروع کنید. در طول مدت استراحت پیشنهاد می کنم "فوق سری" را تهیه کنید و گوش بدهید.

پاسخ
Mdiyanati

سلام خانم دکتر. ابتدا میخواستم صمیمانه از شما تشکر کنم که انقدر باحوصله به تمام سوالات پاسخ می‌دهید. چندروز پیش ازشما درباره اینکه تابحال تا مرحله بله‌برون پیش رفتم ولی همه چیز به هم خورده و تمام شده راهنمایی خواستم و لطف کردید راهنمایی کردید که ازقبل با طرف مقابل درباره مهریه و ... به توافق برسم و همچنین تمرینات را پس از چندماه استراحت دوباره شروع کنم. همانطور که دفعه قبل برای شما نوشتم این بار در هفته یکی مانده به آخر تمرینات بله برون به هم خورد و قضیه تمام شد. میخواستم لطف کنید و باز هم راهنمایی بفرمایید که الان هفته آخر تمرینات که تماس با دوستان است را انجام دهم یا دیگر تمرینات ادامه ندهم؟ ازطرف دیگر پس از چه مدت تمرینات را مجدد شروع کنم و از چه مرحله‌ای؟
سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دو سه ماه فاصله خوب است و از ابتدا آغاز کنید. البته در طول این دو سه ماه، فوق سری را گوش کنید.

پاسخ
somaye joon

سلام خانم دکتر
من یک بار تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو انجام دادم. ولی ی مشکلی داشتم که هر که با اینکه سوزوندمش ولی می دونستم که به صرف حذف صورت مساله مشکل حل نمی شه. پس ته دلم ترس داشتم نسبت به بهش. ی مساله مثل ی جور بیماری جسمی. با تموم شدن کتاب همون هفته ای که گفتین خواستگارا سرازیر می شن باورتون می شه تو ی هفته 5 یا 6 تا پیشنهاد داشتم. ولی هیچ کدوم حتی به مرحله دیدار هم نرسید. ولی الان بعد چند ماه به پزشک مراجعه کردم و بیماریم خدا رو شکر رفع شد. الان می خوام دوباره تمرینات رو شروع کنم. فقط ی کم نگرانم بابت شرایط کرونایی که شانس دیده شدن رو کمتر می کنه.

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم بیماری جسمی شما برطرف شده است و تبریک می گویم قدرت جذب شما این همه بالاست. شرایط کرونایی برای همه است. علاوه بر انجام تمرین کتاب ازدواج، پیشنهاد می کنم در دوره رایگان عشق در دوران کرونا ثبت نام بفرمایید. منتظر خبرهای خوش شما هستم.

پاسخ
somaye joon

سلام خانم دکتر مهربون
هنوز وقت نکردم کتاب رو دوباره شروع کنم. فقط دو شب چند تا عکس حلقه و .. دیدم. چند روز پیش ی اقایی که قبلا ب من پیشنهاد داده بود و خیلی پیگیر نبود دوباره پیشنهاد داد و اینبار مصمم و مستقیم گفت قصد ازدواج داره و می خواد ی مدتی با هم اشنا بشیم ببنیم به درد هم می خوریم یا نه. تا الان سه جلسه از طریق واتس اپ با هم حرف زدیم . واقعا نمی دونم چی باید بپرسم. باید چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

آیا شما فوق سری را گوش داده اید؟

پاسخ
somaye joon

سلام و احترام خانم دکتر عزیز
پیشنهاد دیگه ای ب جز اون پکیج ندارین؟ فعلا شرایط مالی تهیه اون رو ندارم

پاسخ
گیس گلابتون

سوال شما این است: با خواستگارم چطوری آشنایی را پیش ببرم؟ بهترین پیشنهاد، فوق سری است. اگر فعلا امکان آن را ندارید، می توانید مشاوره دریافت کنید.

پاسخ
somaye joon

متشکرم
حتما از مشاوره تون استفاده می کنم. سپاس

پاسخ
Poone_005

سلام گیس گلابتون عزیز. من سال ۹۴ این کتاب رو تهیه کردم اما هنوز ازدواج نکردم. خاستگارهایی برام پیدا شدن اما به سرانجام نرسیدن چون مناسبم نبودن. ظاهر نسبتا خوبی دارم به خودم میرسم خانواده خوب که همه تو شهر تعریفمون رو میکنن و پدرم آدم سرشناسیه. ۳۴ سالمه هر کی میبینه میگه چرا دختری مثل تو هنوز ازدواج نکرده منم تو دلم میگم خودمم نمیدونم علتشو. البته من آدم درون گرایی هستم خودم حس میکنم کمتر تو اجتماعم واسه همین. اما برام سواله چرا بعضی دخترا با یبار بیرون رفتن و با ظاهر معمولی همسرشون رو جذب میکنن اما من سالهاست که موفق نمیشم. یا اینکه دختری سطح پایین با پسری که خیلی از خودش سطح بالاست ازدواج میکنه این دو مورد رو تو خواهرم و زن برادرم مشاهده کردم. در ضمن گیس گلابتون عزیز برادرم که دو ماهی میشه ازدواج کرده من از زن برادرم اصلا خوشم نمیاد و مجبورم تو هفته چند بار ببینمش حس میکنم باعث میشه تمرینات رو با آرامش انجام ندم همش به اون فکر میکنم که چطور داره از سادگی برادرم سواستفاده میکنه آخه مورد پسند خانوادمو من نیست و مجبوریم تحملش کنیم این مسئله خیلی آزارم میده و باعث شده از زندگی دلزده بشم. ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر شما 5 سال است دارید تمرینات ازدواج را انجام میدهید و هنوز ازدواج نکرده اید، یعنی هنوز موانع ذهنی خود را برطرف نکرده اید. پیشنهاد می کنم فوق سری را تهیه کنید و گوش کنید و یا با من مشاوره داشته باشید. درباره زن برادرتان. شما حق دارید از او خوشتان بیاید یا نیاید، ولی حق ندارید در زندگی برادرتان مداخله کنید و یا قرار نیست مسائل زندگی برادرتان بقدری ذهن شما را مشغول کند که از کار و زندگی خودتان بمانید. برادرتان ساده است یا نه، زن برادرتان سوءاستفاده چی است یا نه، اصلا نباید موضوع فکری شما باشد. شما باید احترام زن برادرتان را نگه دارید حتی اگر از او خوشتان نمی آید، چون برادرتان را دوست دارید و باید به انتخاب او احترام بگذارید.

پاسخ
kafshghermezi

سلام گیس گلابتون جان خوبین؟
من دارم تمرینات رو انجام میدم نوشتن مشخصات برای ۲۱ روز میحاستم ببینم من هر روز یه چند تا چیزو یادم میره بنویسم میرم از تو روزای قبلی نگاه میکنم! یه لیست کامل داشته باشم هر روز از رو همون بنویسم که هی یادم نره؟ این تمرین خیلی عجیبه یه روز اولین چیزی که مینویسم اخلاقه یه روز ظاهره یه روز از خانواده شرو میشه!!

پاسخ
گیس گلابتون

کفش قرمزی جان، خوبی؟ دلم تنگ شده بودقلب هر روز از نو بنویسید و به مشخصات قبلی نگاه نکنید تا کم کم برایتان معلوم شود چه مشخصاتی برایتان مهم و ثابت است.

پاسخ
kafshghermezi

مرسی قربان شما گل گل گل
ممنون از پاسخ و راهنماییماچ

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
Negiinra

سلام خانم‌چشمه علابی
من دیروز تمرین روز مراشم و انجام دادم ولی نمیدونم چرا اون احساس سبکی و شادی که تو کتاب گفته بودید رو تجربه نکردم بیشتر بعدش حس بغض و غم و سنگینی داشتم. با اینکه کاملا درست و طبق کتاب انجامش دادم و بعدشم رقصیدم.
بعد از تمرین تبدیل جملات منفی به مثبت خیلی احساس خوبی داشتم و خیلی خوشحال و سبک بودم ولی نمیدونم چرا سر این تمرین این احساسات رو داشتم. این طبیعیه؟ باید دوباره مراسم و انجام بدم؟ باید برگردم از اول تمرین ها رو انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. افسردگی ندارید؟ آدم سرحال و شادابی هستید؟ اگر اخیرا احساس غم و نومیدی می کنید، پیشنهاد می کنم به پزشک مراجعه کنید. مصرف کوتاه مدت داروی ضدافسردگی بسیار کمک کننده است. در غیر این صورت، تمرینات را ادامه بدهید. اگر توان ادامه نداشتید و وسط هایش رها کردید، یعنی هنوز از باورهای منفی دست نکشیده اید و یک بار دیگر از اول شروع کنید. اما اگر خوب پیش رفتید، لازم نیست تکرار کنید.

پاسخ
Negiinra

ممنونم
نه آدم افسرده و غمگینی نیستم ولی خیلیم پر انرژی نیستم. فکر میکنم حس سنگینی به خاطر این بود که اونجوری که دوست داشتم مراسمم خاص و فوق العده نشد برام و انتظارم ازش بیشتر بود.
من از اول تمرینارو شروع کردم احساس کردم باید دوباره رو باورای منفیم کار کنم‌ با خودم گفتم بهتره قوی شروع کنم تمرینارو و تا وقتی باورام درست نشدن از روز مراسم عبور نکنم.
فقط الان که تو روز سوم تمرینامم یعنی روز اول خونه‌تکونی، یه باور منفی ذهنمو درگیر کرده. باید بنویسمش و جلوش باور مثبت و بنویسم و به خونه تکونیم ادامه بدم یا اینکه کاری باهاش نداشته باشم؟
ممنون از وقتی که میذارید

پاسخ
گیس گلابتون

کار خوبی کردید که از اول شروع کردید. البته وسواس پیدا نکنید. به خانه تکانی ادامه بدهید. روز مراسم باورهای منفی را دور خواهید ریخت.

پاسخ
سحر

سلام خانم دکتر عزیز
من کتاب شما رو مطالعه کردم و تمرینات رو کامل انجام دادم ولی هنوز خواستگاری نیومده فرمودید اگر بعد از اتمام تمرینات اتفاقی نیفتاد تمرینات رو دوباره انجام بدید من چند تا سوال داشتم؟
1-فاصله بین اتمام تمرینات و شروع مجدد آنها باید چقدر باشند؟
2-من فکر می کنم که موانع ذهنی زیادی دارم امکانش هست به جای یک روز، چند روز تمرین موانع ذهنی رو انجام بدم؟ و اینکه از چه طریق میشه کاملا موانع رو از بین برد؟
3- من آلبوم عروسی رو تهیه کردم ولی با دیدن کلیپهای مربوط به عروسی سطح انرژی من خیلی بیشتر از نگاه کردن به آلبوم بالا میره امکانش هست به جای آلبوم عروسی کلیپ های عروسی رو نگاه کنم؟ تشکر از راهنمایی شما

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سه بار تمرینات کتاب ازدواج را تکرار کنید. می توانید پشت سرهم انجام بدهید. اگر پس از سه بار، نتیجه دلخواه را نداشتین، فوق سری را تهیه کنید و مشاوره بگیرین.
بله. کلیپ های عروسی هم خوب هستند.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet