برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

عضویت در سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
پاپ آپ
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/10/15 06:06

سوالات رایج شما در مورد کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!»

شما دوستانی که کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!» را مطالعه فرموده‌اید، ممکن است در مورد انجام تمرینات سوالاتی داشته باشید. من رایج‌ترین سؤالات شما را در این پست نوشته‌ام. ولی اگر سؤال دیگری دارید، خواهش می‌کنم بپرسید.

 

توجه داشته باشید، در اینجا به سؤالات شخصی شما پاسخ داده نمی‌شود. من شما را نمی‌شناسم، مشخصات همسر دلخواه شما را نمی‌دانم و نمی‌دانم آیا بین خواسته شما و واقعیت زندگی شما تناسبی وجود دارد یا خیر. به همین دلیل به سؤالات شخصی شما در مشاوره‌های حضوری یا آنلاین جواب خواهم داد. جواب‌هایی که مال خود خود شماست.

 

توضیحات بیشتر در مورد مشاوره حضوری

توضیحات بیشتر در مورد مشاوره با ایمیل

توضیحات بیشتر در مورد مشاوره با اسکایپ

 

سؤالات رایج شما در مورد کتاب

«ازدواج مثل آب خوردن آسان است!»

 

 

1- آیا این کتاب برای خانمهایی که سابقه ازدواج دارند هم مؤثر است؟

متشکرم از سؤال شما

 

از نظر من خانم مجرد کسی است که در حال حاضر در رابطه نباشد. من مجردها را به دو دسته با سابقه ازدواج و بی سابقه ازدواج تقسیم نمیکنم. این کتاب میتواند به همه خانمها، در هر سنی و هر شرایطی کمک کند که همسر دلخواه خود را جذب کنند.

 

2- آیا این کتاب برای آقایان مؤثر است؟

متشکرم از سؤال شما

 

این کتاب برای خانمهای مجرد تنظیم شده است. البته آقایان زیادی این کتاب را خریده و خواندهاند. حتم دارم آن‌ها با خواندن این کتاب، شناخت بهتری از  خانمها پیدا خواهند کرد.

 

3- آیا این کتاب برای  خانمهای متأهل مناسب است؟

متشکرم از سؤال شما

 

این کتاب برای خانمهای مجرد و جهت جذب همسر دلخواه تنظیم شده است. البته بخشی از کتاب خطاب به خانمهای متأهل و مادران است. در این بخش خانمهای متأهل و مادران یاد میگیرند چطور به خانمهای مجرد در یافتن همسر دلخواه کمک کنند. بنابراین پیشنهاد  می‌کنم قبل از این که کتاب «ازدواج مثل آب خوردن آسان است!» را به دختر یا خواهر یا دوست مجرد خود هدیه بدهید، یک بار آن را بخوانید.

 

4- من هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارم. به نظرم ازدواج یکسره شیرینی و خوبی است. پس چرا هنوز ازدواج نکردهام؟

 چه سؤال خوبی! ممنونم

 

اگر شما احساس میکنید هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارید، ولی هنوز مجرد هستید، دو احتمال در مورد شما مطرح میشود:

 

الف) شاید براستی مانع ذهنی برای ازدواج ندارید، در حال حاضر آماده جذب همسر دلخواه خود هستید. پس پیشنهاد میکنم تمرینات کتاب را با دقت انجام بدهید. بزودی با همسر آیندهتان ملاقات خواهید کرد.

 

ب) شاید هنوز موانع ذهنی خود را مشاهده نکردهاید و در انکار به سر میبرید. اشکالی ندارد. تمرینات را انجام بدهید. تمرکز روی خواسته، باعث میشود کم کم ذهن ناخودآگاه خود را برای شما آشکار کند و موانع ذهنی خود را نشان بدهند. وقتی مواتع ذهنی از تاریکی بیرون بیایند، رفع کردن آنها ساده میشود.

 

5- بار اول که کتاب را خواندم ، فکر میکردم هیچ مانع ذهنی برای ازدواج ندارم، ولی وقتی دوباره به تمرینات کتاب بازگشتم، متوجه شدم تعداد زیادی موانع ذهنی دارم. موانع ذهنی من با نوشتن پاک نمیشوند. مستأصل شدهام.

 پرسش خوبی است. ممنونم که پرسیدید.

 

همانطور که در کتاب گفتهام، برای‌‌ رها کردن موانع ذهنی، لازم است مراسمی قوی و تاثیرگذار تدارک ببینید. جشنی عالی برای اعلام خواسته خود بپا کنید.

 

نوشتن موانع ذهنی به تنهایی کافی نیست. بلکه باید چنان مراسمی بسازید که تک تک لحظههایش را همواره در ذهن خود داشته باشید و همیشه به خود بگویید: «من آن روز خاص تصمیم گرفتم با دنیای تجرد خداحافظی کنم و آمادگی خود برای ورود به دنیای تأهل را اعلام کردم.

 

البته گاهی از اوقات لازم است برای‌‌ رها کردن موانع ذهنی خود به مشاور مراجعه کنید و به تنهایی نمیتوانید زخمهای روحی خود را التیام بدهید.

 

6- برای من ممکن نیست با دوستانم مراسم را اجرا کنم. چه کار کنم؟

متشکرم از سؤال شما

 

برگزاری این مراسم برای آماده سازی ذهن بسیار مؤثر است و شما را را برای خروج از مرحله تجرد و ورود به مرحله تأهل آماده میکند. آن را سرسری نگیرید. کمی به خود زحمت بدهید و سعی کنید مراسم را اجرا نمایید. البته اگر به هیچ عنوان چنین امکانی برایتان وجود ندارد، میتوانید آن را به تنهایی انجام بدهید. ولی مراسمی به یاد ماندنی بسازید تا هرگز آن را فراموش نکنید.

 

در ابتدای کتاب چند نمونه از تجربیات دوستان شما را ثبت کردهام. یک بار دیگر بخشی از تجربه دوستتان را تکرار میکنم:

 

 یه چیزمهم تر بگم اینکه من تمرینات رو با سه تا از دوستام توی خوابگاه انجام دادم البته سه تاییمون تا مرحله نوشتن موانع ذهنی پیش رفتیم فقط و بعد یکیمون جدا شد و ادامه نداد و من و مائده دوستم مراحل حذف موانع رو در تاریکی و با شادی تنها انجام دادیم و روی یک برگه تاریخی رو تعیین کردیم که ازدواج می‌کنیم. حالا من و مائده هر دومون متاهلیم و دوستایی که با ما همراهی نکردن و البته مار و مسخره کردند هنوز مجرد هستند. درسته که دقیقاً توی تاریخی که تعیین شده بود متأهل نشدیم ولی تاریخ‌ها نزدیک و البته توی همون سال!!! بود

 

7- من نتوانستم بیست و یک روز پشت سرهم مشخصات مرد دلخواهم را بنویسم. آیا لازم است این مرحله را دوباره تکرار کنم؟

متشکرم از سؤال شما

 

نوشتن مشخصات همسر دلخواه، یعنی سفارش دادن همسر دلخواه به کائنات. اصرار دارم بیست و یک روز پشت سرهم مشخصات مرد دلخواه خود را بنویسید. اگر فاصلهای بین روزهای نوشتن رخ داد، خواهش میکنم از اول تمرینات کتاب شروع کنید.

 

انجام این کار، کمتر از ده دقیقه در روز وقت میگیرد، پس دلیلی برای فاصله افتادن بین روزهای نوشتن وجود ندارد. مگر اینکه ناخودآگاه شما مقاومت ذهنی در برابر نوشتن مشخصات مرد دلخواه داشته باشد. اگر مشتاقید ازدواج کنید، به این مقاومت «نه!» بگویید و ۲۱ روز پشت سرهم این فهرست را بنویسید.

 

8- من نتوانستم 73 روز تمرین را پشت سرهم انجام بدهم. آیا باید از اول تمرینات را شروع کنم؟

بله. چندین بار در کتاب نوشته ام اگر به هر دلیلی نتوانستید تمرینات را پشت سر هم انجام بدهید، تمرینات را از ابتدا آغاز کنید.

 


9- من تمرینات را انجام دادم، ولی ...

* هنوز هیچ خواستگاری پیدا نشده است

* یا خواستگار پیدا شده، ولی خواستگار با مشخصات دلخواهم پیدا نشده است

* یا خواستگار پیدا شده، خوب هم هست، ولی در جریان آشنایی، خواستگاری بهم میخورد.

 

متشکرم از پرسش شما.

پیشنهاد میکنم انجام تمرینات را از ابتدا شروع کنید. به موانع ذهنی و انجام مراسم‌‌ رها کردن باورهای محدودکننده، بیشتر دقت نمایید. تمرینات روز دوم و روز دهم، تمرینات مهمی هستند که معمولاً با بیدقتی انجام میشوند.

 

اگر سه بار تمرینات را با دقت انجام دادید و باز هم هیچ تغییری در وضعیت پیش نیامد، لازم است به یک مشاور مراجعه کنید. زیرا ازدواج امری طبیعی است و وقتی مکانیزم جذب همسر فعال شود، باید رخ دهد، مگر این که مانع ذهنی بسیار قوی در شما وجود داشته باشد. لازم است این مانع به کمک یک مشاور شناسایی و برطرف شود. خواهش می‌کنم اینجا از من سؤال نکنید. من یک آدم معمولی هستم. علم غیب ندارم. شما را نمی‌شناسم. نمی‌دانم مشخصات مرد ایده آل شما چیست و نمی‌دانم شما چگونه تمرینات را انجام داده‌اید. یا نمیدانم رفتار شما و خانواده تان با خواستگار چگونه بوده. پس نمی‌توانم در اینجا به شما کمک کنم.

 

10- من تمرینات را انجام دادم، خواستگار آمد، ولی پس از یکی دو ماه رفت و آمد، متوجه شدم ما برای یکدیگر مناسب نیستیم. حالا چطور تمرین را دوباره شروع کنم؟ یا پس از انجام تمرینات، خواستگاری خوبی آمد، ولی دیگر برنگشت، حالا چکار کنم؟

 این سؤال بسیار خوبی است! ممنونم.

 تمرینات را با نوشتن بیست و یک روز مشخصات مرد دلخواه از سر بگیرید. بیشتر اوقات قبل از تمام شدن بیست و یک روز، سروکله نفر بعدی پیدا میشود.

 

11- آیا می‌توانم عکسهای عروسی را در کامپیوتر یا موبایلم نگه دارم و آلبوم درست نکنم؟

متشکرم از پرسش شما.

خیر! حتماً کاردستی درست کنید. ساختن کاردستی در ذهن شما تاثیری شگرف می‌گذارد. بعضی‌ها میگویند امکان درست کردن چنین آلبومی را ندارم. من متوجه منظورتان نمی‌شوم. چرا نمی‌توانید آلبوم درست کنید؟ داشتن چند تا عکس، چه اشکالی دارد؟ هیچ پدر و مادری از این که دخترشان چند عکس عروسی جمع کند، ناراحت و نگران نمی‌شوند. این تصور "نتوانستن" را کنار بگذارید.

 

 
***

 

آیا در مورد انجام تمرینات کتاب، سوالی غیر از سؤالات بالا دارید؟ لطفاً بپرسید. خوشحال می‌شوم سؤال شما را بخوانم. تاکید می‌کنم سؤالات شخصی شما حذف خواهد شد.

 

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
masoum

با سلام
بارها تمرینات ازدواج آسان را تا تمرین سوم انجام دادم و نتوانستم ادامه دهم. الان میخواهم از دوباره شروع کنم همان موانع ذهنی قبلی تکراری را بنویسم؟(تمرینات مغناطیس پول را هم بارها تانیمه راه ول کردم آنقدر به 4 سوال پاسخ داده ام که به اصطلاح بیمزه شد)

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
اینها موانع ذهنی شماست. اگر لازم است باز هم بنویسید، خب... بنویسید. اگر نمی توانید به تنهایی از شر آنها خلاص شوید چرا مشاوره نمی گیرید؟

لازم نیست سوال از پول را بارها بنویسید. اگر از یک آدم روزی ده بار یک سوال تکراری را بپرسید، با شما حرف می زند؟؟؟
کاش یک بار می پرسیدید و به جواب او گوش میدادید. همین

پاسخ
mozhganbanu

با سلام وخسته نباشید خدمت شما
من تمرینات رو اولین بار بسیار عالی و قدم بقدم وجز بجز انجام دادم طوری ک یکی از سه دوست من ظرف دوهفته ای ک تعیین کرده بود ازدواج کرد البته با دوس پسر خود!
و اینکه من بعد از مدتها خواستگار برایم پیدا شد! هرچند ب خانه نیامدند اما این تاثیر برایم چشمگیر و تعجب آوربود. !
بهرجمعی ک وارد میشدم زنان متاهل و بخصوص مردان مجرد را بخود درعرض چند ثانیه جذب میکردم
اما متاسفانه بطور واضح درمورد آلبوم تصاویر ازدواج ینی بیس یک روز دوم داخل کتاب توضیح داده نشده بود و من یک آلبوم الکترونیکی درون گوشی ساخته بودم ک شما درقسمت نظرات گفته بودید ک باید چاپی باشد و بردن آن تصاویر برای زیراکس نیز برایم سخت وخجالت آوربود
واین تاخیر باعث شد سطح انرژی ام ک نزدیک صدرصد بود پایین بیاید وزنجیره قط شد مجبور بتکرار شدم
اما سری دوم نتیجه ی اولیه حاصل نشد!
مخصوصا ک یکی از دوستانی ک پارسال ازدواج کرده بود را دراواسط تمرین بیس یک روزه ی اول ملاقات کردم ک بسیار نالان و ناامید بود و درشرف طلاق بود!
واین شکوه وگلایه او باعث ایجاد حس بدی درمورد مردان درمن شد!
هرچن از آن موضو ده روز میگذرد ودرحال حاضر تمرین بیس یک روزه رو باتمام است و احساسم معتدل تر شده است
بنظر شما ادامه دهم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله ادامه بدهید

ببین دوست عزیزم، در این روزگار که آمار طلاق 60% شده است، متاهل ماندن دشوارتر از متاهل شدن است
به همین دلیل لازم است شوهرداری نوین را هم بیاموزید: زندگی مثل عسل
در هر طلاقی دو نفر مسئول هستند. فقط اشکال از آقایان نیست. بیاییم صادق باشیم.
شما همسر خوبی جذب کنید و ازدواج کنید، آموزشهای بعد از ازدواج هم با من دوست گرامی
نومید نباشید. نومیدی و یاس، دشمن زیبایی و شادابی است

پاسخ
mozhganbanu

ممنونم از امیدواری دادنتون مث همیشه
پس بدون شروع دوباره تمرینات آنرا ادامه میدهم درحال حاضر در بدو ورود ب بیس یک روز دومم
دوستتون دارم

پاسخ
danger

سلام گلگلعذر میخوام که مجددا با سوالاتم مزاحمتون میشم دوست من بار دومیه که داره این تمرینات رو انجام میده وحالا در مرحله تماس با کسانیه که مدتی ازشون بیخبریم وخوب به یکی از دوستانش که تماس میگیره دوستشون داغدار بودند ودوستم خیلی نمیتونه مکالمه رو کش بده وسه دقیقه مکالمش طول میکشه من به دوستم گفتم که فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه اما مصر هستند که از شما سوال کنم ممنون میشم پاسخ شما رو بدونم.گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
همینکه از دوست داغدار خود سراغ می گیرند عالی است

پاسخ
danger

متشکرمگل

پاسخ
سوفی

سلام گیس گلابتون عزیز، جدیدا بعد از تغییراتی که در سایتتون ایجاد شده دسترسی به آرشیو خیلی از قسمتهای سایت برام غیرممکن شده ، نمیدونم اشکال از جستجو من هست و یا اینکه واقعا آرشیو بعضی قسمتها رو برداشتید ؟ مثلا همین بخش سوالات کتاب اصلا نمیتونم به سوالات قبلی دسترسی داشته باشم ، دلیلش چیه ؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
پستی که مورد نظر شماست برداشته شده چون پر شده بود از سوالات تکراری و گاها بیهوده
من مهمترین سوال و جواب را به عنوان پست جدید قرار داده ام. لطفا آن را مطالعه بفرمایید. اگر سوال تازه ای هست، می توانید بپرسید

ولی... این بار سوالات شخصی و بیهوده بشدت قلع و قمع میشود تا پست قابل استفاده باقی بماند

پاسخ
دلارام.م

سلام
چجوری میتونم این کتابو خرید و دانلود کنم؟
لطفا راهنمایی کنید
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
به فروشگاه سایت سر زده اید؟
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/shop

پاسخ
آیریس 66

سلام گیسو جان . من بار اول که تمرینات را انجام دادم با اقایی آشنا شدم که 90 درصد همسر دلخواهم را داشت انا به دلایلی رفتند . در سری دوم تمرینات همش ایشون جلوی چشمممه . با این دلای نازک نا دخترا چکار کنیم ؟ چطور را حت فراموش کنیم ؟ خدا کنه جواب بدی بهم ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
یک بخش کتاب "ترمیم دل شکسته" دارد. من یک فصل کامل کتاب در این مورد توضیح داده ام. آیا آن را مطالعه فرموده اید؟

پاسخ
آیریس 66

بله دیدم منظور من این است که در حین تمرینات به یاد او می افتم مشکلی ندارد . من هر وقت به یادش می افتم از خدا می خواهم خیر و صلاحم به سمت من بیاید

پاسخ
masoum

سلام
من از اول آذر ماه تمرینات را مجددا شروع کرده ام.تاریخ ازدواج را هم 15/01/1395پانزده فروردین نود وپنج نوشته ام.فرمودید برای آشنایی باید بمدت شش ماه با شخص مقابل صحبت کنم و اشنا شوم.تا تاریخی که من تعیین کردم فقط چهار ماه فاصله است.در حال حاضرهم با کسی در ارتباط نیستم.اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم تشکر.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
دست کم یک سال به خودتان مهلت بدهید تا منطقی باشد. انتخاب زمان ازدواج با خودتان است. دلیلی ندارد خود را تحت فشار بگذارید

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. اول از همه تشکر می کنم که به جای کلمه دختر از لفظ خانم مجرد استفاده می کنید.
گيسوجان نمی دانم وضعیت مرا تا چه حد به یاد دارید. اما من خیلی روی موانع فکری کار کردم و آنها را پاک کردم و اعلامیه خود را نوشتم و امضا زدم و جلوی چشم گذاشتم. به این نتیجه رسیدم که باید خودم اصلاح شوم.در مرحله نوشتن مشخصات همسر آن را برای خودم هم آرزو می کردم. حالا می خواهم تمرینات را همراه شکرگزاری و جملات تاکیدی ادامه دهم و تاثیرش را بسنجم. تمرینات جذابیت را که پیوسته انجام می دهم. می خواستم بپرسم آیا حالا که مانع ذهنی در مورد ازدواج ندارم می توانم اول محیط را مرتب کرده سپس از قسمت نوشتن مشخصات همسر دلخواه شروع کنم? سوال دیگرم این است که من می خواهم نتایج این کار را مکتوب و ارزیابی کنم.آیا این نتایج می تواند برای اهداف شما معلم عزیزم مفید و قابل استفاده باشد و تمایلی به دریافت آن دارید? من فکر می کنم اگر آموزش های شما را به صورت مجموعه سیستماتیک به کار ببرم اثرش چند برابر است.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. گویا چند سوال است.
آیا می خواهید از مراسم بگذرید؟
اگر مراسم خیلی خیلی خوبی برگزار کرده اید، مراسم را کنار بگذارید وگرنه یک مراسم عالی برای خودتان برگزار کنید. مراسم خیلی مهم است


لازم نیست برای من چیزی ارسال کنید متاسفانه فرصت مطالعه آنها را ندارم

خیلی خوب است که مشخصات همسر دلخواه تان را برای خودتان هم آرزو می کنید. شما بخوبی نکته اصلی تمرینات را دریافت کرده اید

منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. اگرچه کمی دیر است اما می خواستم از جواب کامل و جامع شما و وقتی که گذاشتید سپاسگذاری خود را ابراز کنم. امیدوارم خداوند انرژی مثتبی را که به ما می دهید به صورت چند برابر به زندگی خودتان بازگرداند.

پاسخ
masoum

متولد 1368 هستم.26 سالمه.فکر میکنم اگر یک سال بمونم دیگه خیلی دیر میشه.28 سال برای ازدواج خیلی دیره!
همش فکر میکنم برای بچه دار شدن سنم میره بالا!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
به نظر من بهتر است خانمها تا 25 سالگی ازدواج کنند
ولی شما قرار نیست 4 ماهه شوهر پیدا کنید و ازدواج کنید.

اجازه بدهید یک مثال بزنم:
ممکن است من فکر کنم داره 50 سالم میشه. من باید دست کم دو سه میلیارد تومان داشته باشم

ولی اگر الان فقط ده میلیون تومان داشته باشم، آیا باید روی خودم فشار بگذارم تا چهار ماه دیگر دو سه میلیارد داشته باشم؟

آیا توانستم منظورم را برسانم؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیزم.امیدوارم سوالم مناسب پاسختون باشه.من در روز انجام مراسم برام خاستگار پیدا شد و در روز دهم از نوشتن مشخصات به خونمون اومدند البته فعلا مادرش اینا اومدن و خودشو از دور دیدم.تقریبا 90 درصد مشخصات رو دارند حالا سوالی که دارم اینه که من تمرینات رو ادامه بدم و اصلا به ایشون فکر نکنم؟چون هنوزنمیدونم که آخرش به کجا ختم میشه این خاستگارم.در هنگام نوشتن مشخصات همش این خاستگارم به ذهنم میاد بنظرتون چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

مبارکه انشاالله
ظرف دو سه روز معلوم میشه آنها شما را پسندیده اند یا خیر

به تمرین ادامه بدهید

پاسخ
mozhganbanu

سلام گیس گلابتون عزیزم
من امروز تو هفته ی اول صورتی تمرینات(من اسمشو این گزاشم) تو تاکسی بای آقا آشنا شدم ک شمارشو داد تا ی قرار بزاریم
(بماند ک از ذوق مردم ک حالا حتی اگه طرف هم خوب نباشه بالاخره تمرینات ج داد)
مشخصات کلی اش مورد قبولم بود
الان نمیدونم ز بزنم یا ن؟؟
آیا ز زدن وجه ی بدی نداره؟!

پاسخ
گیس گلابتون

با مادرت مشورت کن دخترم. چون او شما را می شناسد. من اصلا شما را نمی شناسم.
من به سوالات شخصی شما در اینجا پاسخ نمی دهم. این بار استثنایی پاسخ دادم. خواهش می کنم سوال شخصی نپرسید. فقط در مورد تمرینات کتاب سوال کنید. متشکرم توجه می کنید و خوشحالم تمرینات جواب دادهلبخند

پاسخ
11sima

با سلام
تمرینات کتاب را انجام دادم، چند نفر تماس گرفتند که دو نفر از آنها برای جلسه اول آمدند ولی دیگر خبر ندادند.
می خواستم بپرسم تمرینات را از ابتدا شروع کنم یا از 21 روز نوشتن خصوصیات مرد دلخواه؟
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
پاسخ شماره 9 را ملاحظه بفرمایید. از 21 روز نوشتن خصوصیات مرد دلخواه

پاسخ
11sima

با سلام
ممنون

پاسخ
neday

سلام من می تونم یه فایل از عکس های مورد نظرم رو در گوشی یا لپ تاپ ذخیره کنم و از انها استفاده کنم یا حتما باید عکس ها را چاپ کنم؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. حتما کاردستی درست کنید. حتما عکس را روی کاغذ بچسبانید
یا در یک دفتر و یا روی یک مقوا برای نصب به دیوار

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر عزیز
مانع ذهنی که من دارم احساس می کنم اینه که با وجود شرایط خوبی که دارم نمیتونم تصور کنم که من هم روزی ازدواج می کنم البته وقتی در مرحله ی آشنایی با فردی هستم این افکار از سرم بیرون میره . الان میخواستم بپرسم که آیا با انجام تمرینات کتاب این مشکل من برطرف میشه یا در کنارش باید کار دیگه ای هم انجام بدم(مثل مشاوره)؟
ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. متشکرم
اگر سه بار تمرینات را از اول تا به انتها انجام دادید و مشکل حل نشد، حتما نیاز به دریافت مشاوره دارید.
در بسیار از موارد خودتان می توانید ذهن تان را شرطی کنید و نیازی به مشاوره نیست

پاسخ
aidin

ممنونم از راهنماییتون. با استفاده از جملات تاکیدی میشه این مشکلو حل کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

کدام مشکل را؟
دوست عزیز، من از صفحه مدیریت سایت دارم کار میکنم. کامنتهای قبلی شما را نمی بینم. ممکنه بفرمایید کدام مشکل را؟ البته اگر این مشکل به تمرینات کتاب مربوط است.

پاسخ
aidin

درمورد مانع ذهنی که دارم سوال کردم. مانع ذهنی من این است که هیچوقت نمیتونم تصور کنم که منم روزی ازدواج می کنم. شما فرمویی ذهنتان را شرطی کنید. متوجه نشدم که ذهنمو شرطی کنم یعنی چی؟ و اینکه با جملات تاکیدی هم میتونم به رفع این مشکل کمک کنم؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. کل کتاب ازدواج مثل آب خوردن به همین منظور نوشته شده است. انجام تمرینات به صورتی که در کتاب آمده ذهن شما را شرطی می کند

پاسخ
masoum

سلام،در حال حاضر در روز پنجاه وششم تمرین کتاب ازدواج اسان هستم.هفته پیش تو یه ماموریت کاری خانمی از من برای خواهر زادش خواستگاری کرد.خیلی خیلی از من خوشش اومد.عکس من مورد پسند پسر واقع شد.پسر هم ظاهر خوبی داره.یعنی دقیقا مشخصاتی که نوشته بودم رو داره.اماتلفنی بمن گفته که دوست داره همسرش بسیار خشکل باشه و به خودش برسه،واین حرفش در من اضطرابی ایجاد کرد که پسر متوجه شد.اخر این هفته قراره ببینمش.اگر خیلی به خودم برسم(یعنی میخوام برم ارایشگاه)کار درستیه؟رو این اساس میگم که ادم باید با کسی ازدواج کنه که بدون تغیر بپذیرتش.متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

روز خواستگاری، خوب استراحت کنید، آرایشگاه بروید، ماسک صورت بگذارید، موهای تان را آرایشگر درست کند. بهترین لباس تان را بپوشید.
جذابیت ظاهری خود را در بهترین شکل عرضه کنید. در بهترین شکل
لطفا پست "یک دختر باهوش" را مطالعه بفرمایید.
انشاالله مبارک باشه. انشاالله مبارک باشه نازنینم

پاسخ
masoum

سلام
ممنون و متشکرم.پست دختر باهوش راقبلا خوانده بودم باز هم خواندم.من خیلی اضطراب دارم شبها نمیتوانم بخوابم.اشتها ندارم.در طول این هفته یکبار سرم تراپی شدم.آمپول تقویتی هم زدم.چطور این استرس را رفع کنم؟ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی
سوالات شما مربوط به انجام تمرینات کتاب نیست. من از پاسخ آنها معذور هستم. اگر مایلید مشاوره داشته باشیم

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر
من تمرینای کتاب رو پارسال دوبار انجام دادم و جذابیتم خیلی بالا رفت. ولی بعد از اینکه تمام آدمهایی که طرفم اومده بودن مناسب ازدواج نبودن یا قصد ازدواج نداشتن کمی دلسرد شدم.
الان مدتیه میخوام دوباره تمرینا رو انجام بدم تا انرژی مثبتم دوباره برگرده. می خوام اینجا تعهد بدم که حتما این کار رو انجام بدم.
فقط یه سوال دارم، مراسم رو دوباره باید بگیرم؟ من قبلا یه مراسم هیجان انگیز اجرا کردم. چند ماه بعدشم برای یکی از دوستام مراسم گرفتیم. حالا دوباره لازمه؟ می تونم این بار تنهایی انجامش بدم اگه لازمه؟

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد میکنم شما یک پاکسازی 14 روزه انجام بدهید و یک مراسم بسیار موثر ولی به تنهایی انجام بدهید
می دانم این روزها سر شما خیلی شلوغ است ولی لازم است برای زندگیتون اولیویت بندی کنید وگرنه بیش از بیش دچار سردرگمی و خشم می شوید

پاسخ
زیبای من

سلام خانم دکترعزیزم یک سوال دیگه داشتم امیدوارم به این یکی جواب بدید:درهنگام نوشتن مشخصات همسر دلخواه ازچه فعلی استفاده کنیم؟
مثلا بنویسیم همسر من ........باشد یا همسر من ........هست
کدوم مناسب تره؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
لیست مشخصات همسر فعل ندارد.
مثال:
سن 35-45 سال
مجرد بدون فرزند
تحصیلات لیسانس
درآمد ماهانه...
قد 170-180
هیکل معمولی
.
.
.

پاسخ
زیبای من

بی نهایت از پاسختون سپاسگذارم خانم دکتر عزیزم،واقعا ممنونم

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. از زحمات شما کمال تشکر را دارم و برایتون موفقیت روزافزون طلب می کنم. همانطور که قبلا گفته بودم من پیشرفت زیادی در تمرینها داشتم و به این نتیجه رسیدم که باید خودم تغییر کنم. ذهنیتم مثبت است و تلاش می کنم. اما یک مشکل سر راه است. من بدنم به اثرات داروها بسیار حساس است و از طرفی زیاد بیمار می شوم. تازه الان که پزشک خانوادگی انتخاب کردم و چند سال تحت نظر او هستم بسیار بهتر شده ام اما هنوز به آخر راه نرسیده ام. من خیلی اوقات که دارویی را مصرف می کنم به کلی خلقم عوض می شود و اعصابم به هم می ریزد و بسیار مضطرب و تحریک پذیر می شوم. در این حالت حس می کنم از ازدواج بیزارم و حوصله مشکلات آن را ندارد یا هیچ مردی من را نمی خواهد. وقتی اثر دارو از بین میرود دوباره به حالت اول باز می گردم. دلم پر از شوق ازدواج می شود. سوال من این است که در این شرایط چگونه باید تمرینات کتاب را انجام دهم. آیا هر دفعه که دچار این حالت می شوم باید از اول شروع کنم یا اقدام خاصی انجام دهم؟ باز هم تشکر می کنم از شما.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در قدم اول لازم است سلامتی روحی و جسمی شما برگردد. پیشنهاد میکنم در حال حاضر به جای ازدواج روی سلامتی متمرکز شوید دوست عزیز

پاسخ
شاینا

شما یک جمله نوشتید اما باید اعتراف کنم درست وسط خال زدید. توفیق روزافزون شما را از خدا خواستارم.

پاسخ
neday

سلام من در حال انجام دادن تمرینات هستم در مرحله نوشتن مشخصات فرد موردنظر
دو سه نفر اخیرا سعی دارن به من نزدیک بشن و نظرشون این هست که میخوان اشنا بشن و نمیدونم نیتشون ازدواج هست یا نه.
سوال من اینه که همزمان باید همه رو بررسی کنم؟ چون به هر حال آشنا شدن به چند ماه زمان نیاز داره

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
یکی یکی بررسی بفرمایید.

پاسخ
aidin

سلام وقتتون بخیر
تمرینای کتاب راتا دیدن تصاویر تا 21 روز مرتب انجام دادم. اما برای تمرین بعدی که باید یک هفته هرروز روش جدیدی برای ارایش ....انتخاب میکردیم جند روز بینش خلل ایجاد شد و نتونستم انجام بدم. الان باید تمرینهارو از اول کتاب انجام بدم یا از اول همین تمرین؟
از راهنماییتون ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
لطف میکنید جواب شماره هشت را مشاهده بفرمایید؟ سپاسگزار میشم

پاسخ
لیلی20

سلام گیسو جون من کتابت رو خریدم وتمریناتشو انجام دادم ولی اگه راستشو بخوای اوایلش با ذوق وشوق ولی آخراش روباتنبلی و بیذوقی انجام دادم همون وسط تمرین ها هم خواستگار میومد ذوق میکردم که تمرینا جواب داده ولی وقتی میرفتن ودیگه برنمیگشتن کلا ناامید میشدم تا چند روز پیش که یه خواستگاری سنتی داشتم که ...
ولی من امیدمو ازدست نمیدم بازم مثل همیشه امیدم وتوکلم به خداس و مثل همیشه خودمو با حرفای مثبت آروم میکنم برای عیدهم میخوام برم آرایشگاه خودمو خوشگل کنم تا چشمش درآد نیشخند ببخشید که متن م زیاد بود

پاسخ
زیبای من

سلام خدمت خانم دکترعزیزم،یک سوال داشتم که اتفاقا سوال دوستم هم دررابطه باتمرینات هست ،به نظرشما عیبی نداره که همزمان با تمرین دیدن آلبوم عکس ،تصاویری از حلقه های ازدواج یا لباس عروس هم تماشا کنیم یا کارتهای عروسی؟اخه راستش حس خوبی میده وشاید تاثیر گذار باشه،اگرنظرتون رو بگید ممنون میشمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

بله. خوب است

پاسخ
آیریس 66

خانم دکتر عزیز . من در 21 روز سوم هستم اما باز هم چند تا مانع فکری را در خودم پیدا کردم . حالا باید تا اخر تمرینات ادامه بدم یا از اول و یا پیشنهاد دیگه ای دارید ؟ ممنون می شوم پاسخ بدید .

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین که موانع را شناسایی می کنید. آنها را بنویسید و با آنها کلنجار بروید تا به جمله مثبت تبدیل شود. مثل تمرینی که قبلا انجام دادید. ولی تمرینات را ادامه بدهید. آفرین. معلومه تمرینات را جدی گرفته اید.

پاسخ
آیریس 66

تشکر یه دنیا . تو دلم همش انکارشون می کردم با جواب شما خدا را هم شکر کردم که پیداشون کردم . گل

پاسخ
آیریس 66

سلام خانم دکتر . تا ما ها شوهر کنیم شما را کلی اذیت می کنیم . عذر و سپاسگزاری من را به شخصه بپذیرید . پیرو سوال بالا تمرین ها 19 روزه تمام شده و چندتا جذب سطحی داشتم و البته این بار دوم بود که تمرینات را انجام دادم دفعه اول 5 تا خواسنگار داشتم و این بار نه . خانم دکتر عزیز منتظر بمانم یا از اول شروع کنم . تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دوباره شروع کنید. روی باورهای منفی، برگزاری مراسم و نوشتن لیست مشخصات دلخواه خیلی دقت کنید
آیا جذابیت فوری را تهیه کرده اید؟ آن را تمرین کرده اید؟

پاسخ
آیریس 66

سپاسگزارم از پاسخ تون . بله جذابیت را نوروز سال گذشته تمرین کردم که
خیلی مفید بود . احساس می کنم مانع ذیگری ندارم چوم عشق و شیرینی ازدواج را در زوج های اطرافم حس می کنم و لذت می برم قبلا اینطور نبودم . به امید خدا بار دیگه شروع می کنم .

پاسخ
shekou

سلام گیس گلابتون عزیز
کتاب شما رو خوندم و الان در هفته اخر تمرین ها هستم. تو این مدت جذبم خیلی بالا رفته. الان یه سوالی دارم سلام
وقتتون بخیر
سلام
حدود دو هفته پیش با خانمی هم صحبت شدم. از شغل و مدرک پسرشون صحبت کردن و عکسشون رو به من نشون دادن و تمامیه مشخصات من و خانواده ام رو ازم پرسیدن و بعد منو به نمایشگاه نقاشی پسرش دعوت کرد و گفت که ادرس رو میفرسته و حتما برم. شماره منو گرفتن و شماره خودشونم به من دادن(البته مستقیما خواستگاری نکردن اما کاملا مشخص بود هدفشون چیه). اما از ادرس خبری نشد و الان دو هفته می گذره. بنظر شما اگه تو این یه هفته هم خبری نشد اشکال داره بعد عید بمناسبت عید بهشون تبریک بگم ؟ شاید اینجوری باز یادش به من بیفته :-)) یا هیچ عکس العملی نشون ندم
مرسی از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی
من چند بار نوشته ام سوال شخصی نپرسید. چون می بینم تازه وارد هستید این بار پاسخ میدهم. کاملا استثنایی

هیچ واکنشی نشان ندهید. بعضی پیرزنها این طرف و آن طرف در مورد پسرشان حرف می زنند که حرفی زده باشند! و توجهی جلب کرده باشند. این کار آنها ممکن است هیچ معنایی نداشته باشد.

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر عزیز
اگر بین تمرینات 21 روز آخر فاصله بیفته میشه از نوشتن مشخصات همسر شروع کرد یا دوباره از اول کتاب؟
جواب سوال 7 و 8 منو به شک انداخت. در جواب سوال 7 فرمودین که بین 21 روز مشخصات که فاصله افتاده دوباره 21 روز مشخصاتو بنویسن در جواب سوال 8 گفته شده از اول تمرینای کتاب
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
در هر دو مورد نوشته ام از اول (یعنی از اول تمرینات) شروع کنید. الان کلمه تمرینات را به پاسخ اضافه می کنم. شما آدم ریزبینی هستید. ممنونم

پاسخ
لیلی20

سلام گیسو جون پیشاپیش سال نو رو به شما و خانواده محترمتون تبریک میگم
گیسو جون من یه بار تمرینات کتاب رو تموم کردم و کلی خواستگار جذب کردم ولی شخص مورد نظر من نبودمن میخوام دوباره تمرینات رو از اول شروع کنم و یه چیزی میخوام بهتون بگم من 5 سال پیش عاشق کسی شدم و...بهم نرسیدیم تازه بعد از تموم شدن تمرینات فهمیدم که بزرگترین مانع من اینه که هنوز فراموشش نکردم ودوستش دارم و این مانع بزرگ رو تو تمرینام فراموش کردم امکان این هست که همین مانع بزرگ ازدواجموبه عقب انداخته؟؟؟؟ راستی احساس میکنم سال 95 بهترین سال برای من خواهد بود نمیدونم چرا ولی وقتی به عید فکر میکنم قلبم پراز عشق وشادی میشه

پاسخ
گیس گلابتون

حتما اول تمرین پاکسازی روح را انجام بدهید و سپس تمرین ازدواج را آغاز کنید. انشاالله سال 95 سال خوبی است

پاسخ
danger

سلام گیس گلابتون عزیزگلیکی ازدوستانم تمرینات این کتاب روانجام دادوبار اول خواستگار جذب کرد که به سرانجام نرسیدایشون بعد از بار اول بی وقفه تمرینات رو شروع وبه پایان میرسونه ومیگه از تمرینات حس خوبی میگیرم ایا باید به همین روش ادامه بده یاشما پیشنهاد دیگه ای دارید؟ضمن اینکه ایشون معلولیت جسمی دارن.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
سه بار تمرین را انجام بدهد. اگر به سرانجام نرسید، لطفا مشاوره بگیرد. این همان سوال شماره ده است. درسته؟

پاسخ
danger

متاسفم من دقت نکرده بودم البته بیشتر هدفم از طرح سوال ذکر معلولیت ایشون بود که گمان کردم تفاوتی ایجاد میکنه.متشکرم

پاسخ
shekou

سلام خانم دکتر عزیز. سال نو مبارک
نمیدونستم سوالمو باید کجا مطرح کنم منو ببخشید.
کتاب ازدواج اسان رو خوندم واقعا تاثیرگذار بوده. میخواستم ببینم شما کتابی دارید که به من کمک کنه که مصصم تر به کارام برسم. خیلی امروز و فردا می کنم و مدام کارهامو واسه لحظه اخر میزارم و خیلی خیلی وقت تلف می کنم. اگه کتابی دارید ک در این زمینه به من کمک کنه راهنماییم کنید که خریداری کنم. ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
امسال در این مورد هم محصول تهیه میکنم. چون این مشکل بسیاری از افراد است. حتما این مسئله را مورد بررسی درست و حسابی قرار خواهم داد. این قول من به شما

پاسخ
R.S

سلام گیس گلابتون عزیز
مناسفانه من خیلی دیرباسایت شماآشناشدم.7فروردین 95 که البته همون روزهم کتاب روبعدکلی نگرانی که روشش رو نمیدونستم سفارش دادم ومرحله خانه تکانی هستم.من واقعاخیلی احساس نگرانی میکنم چون32سالم هست.بهم قوت قلب بدیدویه سوال:من ازسال گذشته به دلیل نیاز درونی آرایش صورت ورسیدگی پوست انجام میدادم وصورتی می پوشیدم آیا الان که تواین مرحله هستم مشکلی پیش نمیادکه من گاهی صورتی بپوشم؟برام دعا کنیدکه زودتر به نتیجه برسم انرژی مثبت میخام.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
از حالا صورتی بپوشید:)

پاسخ
elnaz2016

سلام خدمت خانم دکتر و دوستان عزیز
امیدوارم سال 95 سال عالی برای همه باشه.
خانم دکتر من کتاب رو به روش پستی خریداری کردم، بعد از یک هفته هنوز به دستم نرسیده. ممنون میشم راهنمایی ام کنید چه کاری میتونم انجام بدم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. لطفا یک ایمیل برای من بفرستید و شماره فاکتور خود را ارسال نمایید.

پاسخ
mahsa95

سلام.کتاب رو با کلی ذوق تهیه کردم الان تو مرحله خانه تکانی هستم منظورتون از یک هفته یعنی بعد از یک هفته تمرین سوم رو انجام بدم.2اگر با بی میلی تمریناتو انجام بدیم نتیجه میده ؟

پاسخ
گیس گلابتون

سوال جالبی است. برای چی با بی میلی انجام بدهید؟ مگر کسی شما را وادار کرده ازدواج کنید تا تمرین انجام بدهید؟

پاسخ
m.ramezani

سلام گیس گلابتون عزیز. من در حال انجام تمرینات کتاب هستم قبلا هم انجام دادم اما تصمیم دارم اینبار به صورت جدی ادامه بدم. من موانع ذهنی رو نوشتم البته قبلا هم گفتم من در حال حاضر هیچ مزیتی تو مجردی نمی بینم و تمام خوبی ها رو تو متاهلی می بینم. ولی بازم به هر حال لیست رو نوشتم و مطابق دستورالعمل انجام دادم.
فقط یه مشکلی که دارم اینه که درمورد ازدواج موضوع سن برای من خیلی مهمه و هر بار که لیست مشخصات رو می نویسم همش نگرانم که کسی حاضر هست با یه دختر 31 ساله ازدواج کنه ؟ روی سنم خیلی حساسم و در این زمینه اعتماد به نفسم به شدت پایین هست و احساس می کنم ممکنه حتی با وجود ظاهرخوب و شرایط شعلی و تحصیلی خوبم به خاطر سن نتونم کسی که می خوام به سمتم بیاد.
مثلا من دوست ندارم با از خودم کوچتر یا خیلی بزرگتر ازدواج کنم و این برام خیلی مهمه. از طرفی رنج سنی که می خوام حداکثر چهار سال از خودم بزرگتر هست که اونم همش فکر می کنم با دختری تو سن من ازدواج نمیکنه. تازه توخونه به من میگن پسرای بزرگتر از تو اگه کار روبه راهی داشتن خیلی وقته ازدواج کردن.
ممنون میشم منو مثل همیشه راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

موافقم. سن همسر آینده تان را تا 38 سال در نظر بگیرید. اینطوری شانس بیشتری خواهید داشت و استرس کمتری. البته مطمئنا 38ساله سرحال

پاسخ
aidin

سلام
وقتتون بخیر
من دوباره در حال انجام تمرینهای کتابم. با دوتا ازدوستام تمرینهارو شروع کردیم. اما پس فردا ک مراسم رو باید اجرا کنیم یکی از دوستام نمیتونه شرکت کنه میشه دوتایی مراسم رو اجرا کنیم؟یا برنامه ماهم کنسل میشه؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما دو نفر مراسم را انجام بدهید. آن یکی باید دوباره از اول شروع کند

پاسخ
m.ramezani

گیس گلابتون عزیر سلام. یه سول دیگه هم دارم
چجوری میشه فشار و استرسی که خانواده وارد می کنند رو کم کرد. چون من شدیدا از طرف خانوادم و مخصوصا مادرم تحت فشارم.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. در موردش خواهم نوشت. راستی شما میدانید سوالات غیرمربوط به تمرینات ازدواج را کجا بنویسید؟

پاسخ
m.ramezani

سلام. ممنونم از شما. من فکر می کردم جای این سوال اینجاست

پاسخ
گیس گلابتون

بله. همانطور که در پست نوشتم سوالاتی که مربوط به تمرینات کتاب است، اینجا بپرسید. بقیه سوالات شخصی را مشخص کردم کجا بپرسید. متشکرم که رعایت می کنید

پاسخ
mahsa.22

سلام خانم دکتر عزیز،وقت بخیر
من با اینکه لیست مرد مورد نظرمو نوشتم و میدونم چه کسی رو برای ازدواج میخوام، مدام افرادی سر راهم قرار میگیرند که شبیه فرد ایده آلم نیستن.مشکل من کجاست؟! مشخصاتی که نوشتم در حد خودم هستش، نه بالاتر نه پایین ترمتفکر

پاسخ
گیس گلابتون

مهسا خانم، ممکنه سوال و جواب شماره نه را ملاحظه بفرمایید؟ متشکرم

پاسخ
shekou

سلام خانم دکتر
امیدوارم که خوب باشین
با توجه به خواندن مطلبی سوالی برام پیش اومده
ایا از نظر شما درست است که:
نتايج منتشر شده از مطالعه اخير پيتر گلويتزر، پروفسور روانشناسى دانشگاه ان واى سى نشان ميدهد که صحبت كردن راجع به يك هدف و هيجان زده شدن قبل از رسيدن به هدف باعث ساخته شدن يك سمبل هويتى مربوط به آن در مغز ميشود كه باعث ميشود از آن لحظه به بعد انگيزه و اشتياق كمترى براى تلاش به سوى هدف داشته باشيم و شانس موفقیت را کاهش میدهد.بنابراين ،ازين لحظه به بعد سكوت كنيد و اهدافتان را شخصى و مثل يك راز حفظ كنيد
با توجه به اینکه تو تمرینات مربوط به مراسم باید تارخ ازدواجمون رو در جمع دوستانمون اعلام کنیم و بخاطرش پایکوبی کنیم اینجا دچار سردرگمی شدم. ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ
گیس گلابتون

بله. موافقم
اگر ما در مورد اهدافمان با همه صحبت کنیم، انرژی مان به جای اقدام کردن، صرف حرف زدن میشود.
ولی وقتی با دو سه تا هم هدف با خودمان مطرح میکنیم، انرژی میگیریم.

من ننوشتم در جمع دوستان مطرح کنید. من نوشتم با سه نفر که آنها هم تمرینات را انجام داده اند و با شما هم هدف هستم. آیا توانستم موضوع را روشن کنم؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.مثل اینکه سایت تغییر کرده.ببخشید واقعا ندونستم سوالمو کدوم قسمت بپرسم و مجبور شدم اینجا بپرسم.شرمنده جعبه جستجوی سایت رو کجا میتونم پیدا کنم؟دیگه نمیبینم

پاسخ
گیس گلابتون

باید بالای صفحه باشد. اگر آن را نمی بینید باید به طراح سایتم بگویم. با چه وسیله ای سایت را نگاه می کنید؟ موبایل؟ چه مارکی دارد؟ با چه مرورگری است؟

پاسخ
دختر خوش اقبال

خیلی ممنون خانم دکتر.قبلا فکر کنم واسه من نبود امروز جعبه را بالای صفحه دیدم.دوستتون دارم.

پاسخ
Ar.bamdadi@yahoo.com

.سلام خانم دکتر من تمرینات رو انجام دادم و برام خواستگار هم اومده ولی میخوام بدونم اینکه من ازدواجم رو محدود کنم به زندگی در شهر تهران،مانع ذهنیم محسوب میشه؟آخه ایشون شرطشون زندگی تو شهر قزوین بود،من بارها برام همچین مواردی پیش اومده و من هربار رد کردم خیلی دوست دارم بعد ازدواجم هم تو شهر خودم زندگی کنم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. سلیقه شما برای زندگی یک مسئله شخصی است. من نمی توانم برای شما تصمیم بگیرم. ولی فکر کنید چرا نمیخواهید در شهر دیگری زندگی کنید؟ البته لازم نیست در اینجا جواب بدهید چون اینجاجای مطرح کردن سوالات شخصی نیست. ولی از خودتان بپرسید چرا به جای اولویت دادن به خصوصیات اخلاقی و اجتماعی خوب همسر آینده تان، اولویت شما شهر تهران است؟
همسر خوب مهمتر است یا شهر تهران؟

پاسخ
delsa22

سلام گیس گلابتون جان.من امروز هم توسایتتون ثبت نام کردم وهم تواینستافالوتون کردم.من همه کامنتروخوندم واحساس کردم تو یه بخشی ازکتاب درباره اینه که چطور جذاب باشیم.باورکنین من هرجامیرم امکان نداره کسی ازم خوشش نیاد آقا وخانوم هم نداره.حتی رزیدنتاهم به من نگاه های عجیبی دارن.امامشکل من اینجاست که چه جوری این نگاه هاروبه خواستگاری برسونم.ازهمه شرایطم راضی هستم وخودموخیلی دوست دارم امانمیدونم بااین همه مخاسن چراکسی چیزی نمیگه.نمیدونم این کتاب دراین باره راه حلی داره?نمیخام این فرصت هاروازدست بدم.چون میدونم بعداپشیمون میشم.همینطورکه الان باخودم میگم ای کاش یکم حواسم بیشتر به اون اینترنه بود😁

delsa22
پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
پیشنهاد میکنم کتاب را بخوانید و بعد یک مشاوره با من داشته باشید.

پاسخ
tahora

سلام خانوم دکتر عزیز خدارو شکر می کنم که دو ساله با شما آشنا شدم خیلی بمن کمک می کنید با صحبتهاتون.خانوم دکتر من 34 سالمه کتابتونو چندبار مطالعه کردم و تمریناتشو انجام دادم کمابیش خاستگارهای زیادی این مدت اومدن که کمابیش ملاکهام رو داشتن اما نمی دونم چه حکمتیه .....

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. دوست گرامی من پاسخ شما را نمیدانم چون شما را نمیشناسم، شرایط و رفتار شما را نمیدانم. بنابراین نمی توانم پاسخ بدهم. پاسخ شما، در سوال شماره نه نوشته شده است.

پاسخ
f.s17

سلام باتشکر از سایت خوب شما که پراز انرژی مثبته.من کتابو الکترونیکی خریدم و سریع همشو خوندم و نفهمیدم کی صبح شد اصلا .خجالتچند تا سوال داشتم تا تمرینارو شروع کنم .ا.حتما باید به 7 نفر زنگ زد آخه خیلی امکانش نیست ؟ فقط به دوتا میتونم زنگ بزنم
2.با دوستان انجام بدیم موثرتره؟
برام دعا میکنید حدود یه ماه پیش دلم بدجوری رنجیده ولی با انرژی این کارو میخوام انجام بدم.اولین باره ان شاالله کارامد و موثر ه .
تک تک حرفا تو کتاب قابل فهمه خیلی عالی .متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
هرچه تمرینات را کاملتر انجام بدهید، موثرتر است. بنابراین تماس با هفت نفر و انجام با دوستان بهتر است. اگر امکانش نیست، خودتان را درگیر جزئیات نکنید، انجام بدهید. منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.ببخشید این روزا سوالات زیادی ذهنمو درگیر میکنه.اگه در حین انجام تمرینات خاستگار پیدا بشه تکلیفمون با انجام تمرینات چی میشه؟مثلا من یه روز مونده به انجام مراسم برام خاستگار پیدا شد.آیا شروع به بررسی خاستگارم کنم یا تمرینات رو تا آخر ادامه بدم یا همزمان هم خاستگارم رو بررسی کنم و باهاش آشنا بشم و هم تمرینات رو ادامه بدم.آخه نوشتن مشخصات همزمان با اینکه خاستگاری هم در کار باشه بنظر شما مشکل نیست؟آخه یکم ذهن درگیر خاستگار میشه و از طرفی هم باید به یه مشخصات دیگه فکر کرد.ببخشید زیاد شد.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تبریک میگم خواستگار دارید. شما تمرین خود را انجام بدهید. انجام این تمرینات است که دارد شما را به مغناطیس تبدیل می کند. انجام این تمرینات روزانه ده دقیقه هم وقت شما را نمیگیرد. بقیه 23 ساعت و پنجاه دقیقه روز را صرف بررسی خواستگارتان کنیدلبخند

پاسخ
sohrabkarimi

عرض سلام و ادب
ب پیشنهاد یکی از دوستانم امروز عضو سایت شما شدم. سوالی دارم ک نمیدونم کدوم قسمت باید مطرح میکردم، پوزش من رو بطلبید اگه اینجا جای مناسبی نیست
من یه اخلاق خیلی بد دارم اینکه زودرنج و پرتوقع هستم و سریع همه متوجه ناراحتیه من میشن. ناراحتیمو همه تو رفتار و چهرم میتونن متوجه بشن. ایا شما محصول و یا کارگاهی دارید ک به من در رفع این اخلاق بد کمک کنه؟ پیشنهاد شما چیست؟ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدید. پیشنهاد میکنم خداحافظ خشم را انتخاب بفرمایید. در بالای این صفحه عکس یک خانم با لباس سبز را مشاهده میکنید؟ نوشتم: سلام آرامش؟ لطفا روی لینک آن کلیک کنید

پاسخ
zahra-saeed

سلام آناهیتاخانوم.من الان در روز پنجم هستم وجندتاسوال دارم.
1.من تمرینامو میزارم آخرشب چون سرم خلوته اگه ازساعت دوازده شب به بعد انجام بدم برای همون روز حساب میشه یا روز بعد؟
2.برای مراسم من امکانشو ندارم دو دخترخانوم دم بخت دعوت کنم.اشکالی نداره در حضور برادرم انجام بدم؟چون شماگفتین اگه شاهدحضور داشته باشه بهتره.
3. من در روز دوم باآقایی برخوردکردم که خیلی از ملاکای منو دارن وایشون احساس کردم ازمن خوششون اومده وهمش فکرم درگیر ایشونه.این افکارم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
4.نمیشه این آقارو جذبش کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- هر روز دارید تمرین را انجام میدهید؟ خوب است
2- بله همراهی برادرتان هم خوب است. البته به شرطی که اطمینان داشته باشید بعدا شما را مسخره نمی کند و دست نمی اندازد. بعضی برادرها خیلی خوب و همراه هستند
3- چرا فکرتان درگیر است؟
4- روی این آقا تمرکز نکنید. تمرین خراب میشود.
ممنونم

پاسخ
gladmari

سلام گیس گلابتون جان
مطالبی که به صورت صوتی در کانال تلگرام برای خانمهای مجرد میگذارید خیلی عالی هستن.ممنون
اگر امکانش هست یک مطلب صوتی هم برای کسانی که قبلا نامزد داشتند و به هم خورده بگذارید. اینکه چه زمانی و چطور به خواستگار بگند که نامزد داشتند؟
در کتاب ازدواج مثل آب خوردن و فایلهای صوتی مربوطه چیزی در این مورد پیدا نکردم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. البته که در کتاب در این مورد نوشته ام: التیام دل شکسته
بعلاوه پاکسازی روح هم انجام بدهید

پاسخ
gladmari

بله در اونجا گفتید چطور حالمون رو بعد از جدایی خوب کنیم.
ولی نگفتید چطور و چه موقع به خواستگار در مورد نامزدی قبلی بگیم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. چرا گفتم. گفتم جلسه چهارم همه مسائل را به طرف مقابل بگویید. رک و راست بگویید.

پاسخ
gladmari

ممنونم ازت گیس گلابتون مهربون گلگلگل

پاسخ
azadeh_1510

گيس گلابتون جان سلام
من دارم طبق دستورات عمل ميكنم اما چنديدن بار بدليل اينكه يه روزش فراموش شده دوباره از اول شروع كردم
الان تقريبا دو سه هفته پيش دوباره شروع كردم منتها توي اون دوره بيست و يكروزه، من يك روزش رو هفته قبل فراموش كردم كه فردا صبحش مربوط به روز قبلشو نوشتم و شب هم مال همون روز رو
و ادامه دادم و از اول دوباره شروع نكردم.امروزم همين اتفاق افتاد خيلي اعصابم خورد شد...چكار كنم دوباره از اول اول شروع كنم؟ الان چندين ماهه وضعم همينه
با تشكر مجدد

پاسخ
گیس گلابتون

از اول شروع کنید. کلا همه چیز را از اول شروع کنید. اگر چند ماه دیگر هم همینطور است، باز هم از اول شروع کنید

پاسخ
shekou

سلام اناهیتاجون
عیدت مبارک
من تمرین تجسم رو انجام دادم اما یه سوال برام پیش اومده.گفتین عکسای مختلف از زوجای مختلفی ک حس خوبی بهمون میدن رو جمع کنم و خودمون رو جای اونا تصور کنیم. اینکه زوجای مختلفی رو انتخاب کردیم کائنات گیج نمیشن؟ یعنی بهتر نبود عکسای مختلف از یه زوج رو انتخاب میکردیم؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. این هم فکر خوبی است. بهترین حالت این است که صورت خودتان را به جای عروس بگذارید (به کمک فتوشاپ و یا بریدن عکس و چسباندن روی عکس دیگر) و صورت داماد معلوم نباشد

پاسخ
shekou

یه سوالو فراموش کردم بپرسم.درمورد مهارت ابراز احساسات و مهارت مذاکره کارگاه یا کتابی دارید؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. محصول آموزشی ارزشمند: خداحافظ خشم

پاسخ
mm_ss_136162@yahoo.com

عروس آینده

سلام خانم دکتر.امیدوارم خوش و خرم باشیدگل.من اوایل فروردین سال 94 تمرینات رو شروع کردم و...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال نه را ملاحظه کرده اید؟ جواب آن را خوانده اید؟

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسوجان.اگر فکرم درگیر یه آقایی باشه و موقع نوشتن جزییات همسرم،این آقایادم بیاد مانع ذهنی حساب میشه?
جواب سوال قبلی رو هم بدید لطفا.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. مشخصات همسر دلخواه خود را بنویسید. سوال قبلی شما چیست؟

پاسخ
شاینا

گیس گلابتون عزیز در آخرین کامنتم شما به من توصیه کردید که بهتره اول به وضعیت سلامتی ام رسیدگی کنم و انتخاب همسر در اولویت دوم باشد. من هم تصمیم گرفتم به توصیه شما عمل کنم. هم سلامت روحی و معنوی و هم سلامت جسمی. چند کار از جمله دانشگاه را متوقف کردم تا به خودم برسم. نتیجه خدا را شکر خیلی خوب بوده گیسوجان. حتی صورتم تغییر کرده است و خدا را شکر زیباتر شده ام. وزنم خوب بود اما حالا بهتر شده است.اگر نتیجه ای را که منتظرش هستم گرفتم انشاء الله داستان این دو هفته شگفت انگیز را برای شما و خوانندگان خواهم نوشت. ممنون از شما.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم و منتظر نوشته زیبای شما هستم

پاسخ
aidin

سلام خاااانم دکتر
یه سوال
تمرینی که باید یه هفته در ظاهرمون تغییر ایجاد کنیم، باید این یک هفته هر روز با ظاهر جدیدمون بیرون بریم؟
مرسییییی گل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بله

پاسخ
aidin

سلااام خانم دکتر
میشه تمرینات 21 روز اخر ک شامل سه تا هفت روز هست رو پشت سر هم اما ترتیبشو تغییر داد؟با توجه ب اینکه جایی هستم ک امکان این واسم نیس ک ظاهرمو عوض کنم میشه از تلفن ب دوستام شروع کنم؟
مرسیییییی گل
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. میشود.

پاسخ
mozhganbanu

سلام گیس گلابتون عزیز
وقتتون بخیر
بقول یکی از دوستان ک کامنتی نزدیک باین مضمون گذاشته بود ک تا ما شوهر کنیم پوست شما کندس ک کلی خندیدم
:-))
من تنرینات رو برای بار دوم انجام داذم و دوباره سطح انرژیمو بالا گرفته بود مخصوصا ک فایل جذابیت رو هم خریداری کرده بودم همزمان باهمین تمرینات انجام دادم البته بخاطر شرایط شغلیم من آدم فوق العاده اجتماعی و تقریبا معتمدی هستم
اما ی اتفاق...
من چخار سال پیش باآقایی باقصد ازدواج تا مدت یکسال ارتباط داشتم اما بتوافق نرسیدیم و همه چی تمام شد
و بعد از سه سال من بکل اورا فراموش کرده و حتی ذره ای باو حسی نداشتم
اما متاسفانه در همین هفته دوباذه پیدایش شده!
من از وقاحت او ب حرص افتادم و ناگاه در هفته اول وقت عمل است ینی تغییر آرایش صورت انرژیم فوق العاده پایین آمد طوری ک تمرینات قط شد
حالا دوباره از اول کتاب باید شروع کنم
سوال آیا لازم است فعلا دست نگه دارم و تمرینات را شروع نکنم تا بازسازی روحی شوم
ممنون میشم ب سوالم پاسخ دهید

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد می کنم اول تمرینات پاکسازی روح را انجام بدهید تا با دیدن یک آدم اینطوری بهم نریزید. پس از آن دوباره تمرینات ازدواج را آغاز کنید. بدون عجله و با آرامش

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.من در روز 20هتم.در این مدت فکرم به مدت یک هفته پیش یک آقایی بود شدیدا و الان چند روزی هست که دارم به کار فکر میکنم و باخودم میگم اول کار بعد ازدواج.اما تمرینات رو مرتبا انجام میدم.افکار من تاثیری در جذب داره?تمرینات و نتیجه را خراب نمیکنه?
اول که شروع کردم فقط هدفم ازدواج بود و هیچ مانع ذهنی نداشتم اما چند روز هست که فکر کار بیشتر از ازدواج شده برام.مشکلی نداره?مانع ذهنی محسوب نمیشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شما جواب این سوالات را میدانید. من در ذهن شما نیستم. اینجا فقط سوالات در مورد نحوه انجام تمرین را بپرسید لطفا

پاسخ
zahra-saeed

گیسو جان من که براون توضیح دادم تو ذهنم چی میگذره!فقط بگید اینا مانع ذهنی هستن?ادامه بدم به نوشتن مشخصات یا از نو شروع کنم?

پاسخ
گیس گلابتون

بله. مانع ذهنی هستند چون ذهن شما به آنها گیر کرده است.

پاسخ
mina00a

سلام.روز بخیر.تمرینات کتاب رو انجام دادم ولی 34 روزه که تمرینات مشخصات همسرم طول کشیده چون نتونستم عکسارو چاپ کنم و ایمیل فرستادم مبنی بر اینکهمیتونم تو لپ تاپ البومم رو درست کنم که شما لینک اینجارو فرستادین و جواب سوالمو گرفتم سوال دیگه ای داشتم خدمتتون اینکه ایا روند کار من درسته یا از اول باید شروع کنم ؟
من به ازای هر روز که یادم میرفت تمریناتو انجام بدم سه روز اضافه کردم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تمرینات را از اول آغاز کنید.

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز. من می خواهم یکبار دیگر تمرینات کتاب را شروع کنم. البته هنوز شش ماه تا تاریخی که برای ازدواج تعیین کرده بودم مانده است. اما در کتاب نوشته شده است که بهتر است بازه زمانی یک ساله در نظر بگیریم. آیا به همان تاریخ قبلی پایبند باشم یا تاریخ را برای یک سال دیگر در نظر بگیرم ؟
یک سوال هم راجع به تمرین تماس با آشنایان داشتم. می دانید که متاسفانه فامیل و آشنایان دیگر چندان از ارتباط استقبال نمی کنند. سالی یکبار همدیگر را می بینند. احساس می کنم تماس تلفنی برای خیلی از مردم خوشایند نیست. آیا می توانم از تلگرام استفاده کنم؟
از شما متشکرم.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- تاریخ را تغییر ندهید.
2- حتما تلفن کنید. وقتی زنگ می زنید بگویید فقط می خواهم دو سه دقیقه احوالپرسی کنم. سر دو سه دقیقه هم خداحافظی کنید. همه از چنین کاری خوششان می آید.

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.ممنون از صبر وحوصله فراوانتون در پاسخ به سوالات.ببخشید که زیاد سوال می پرسم.
دو تا سوال دارم:
1.برای تهیه آلبوم عکس خودم رو جای صورت عروس بزارم درسته?
2.شما در کتاب گفتید پانزده دقیقه وقت بزارید،منظورتون تهیه عکس هاو ویرایش اونهابه مدت پانزده دقیقه هست یا پانزده دقیقه به عکس نگاه کنم و خیالبافی کنم در ذهنم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
1- بله اگر بتوانید عکس خودتان را به جای عروس بگذارید عالی است.
2- تماشای آلبوم روزی 15 دقیقه. درست کردن آلبوم هرچه سریعتر. اگر لازم است یک روز کامل وقت بگذارید و آن را بسازید

پاسخ
zahra-saeed

ممنونم گیسو جان.اما من الان در روز 19م نوشتن مشخصات هستم و دو روز دیگه نوشتن تموم میشه.اگر از امروز شروع به ساخت آلبوم کنم مشکلی نیست?درضمن امکان چاپ برای من وجود نداره و عکس هارو در یک پوشه اختصاصی در موبایلم قرار میدم.مشکلی نیست?

پاسخ
zahra-saeed

سلام گیسو جان.ببخشید که خیلی اذیتتون میکنم...

پاسخ
گیس گلابتون

چه بامزه! هرجور خودتان صلاح می دانید، ولی یادتون باشه اینجا تبلیغ نداریم. ممنونم

پاسخ
samane.t

سلام خانوم گل.یک موضوعی هست که در ذهن و احساس من اختلال ایجاد میکنه.اینکه ازدواج کردن قابل جذب هست یا قسمت?اگر تمام تمرینات را درست انجام بدم و مانع ذهنی نداشته باشم آیا ازدواج برای من رخ میدهد?پس نقش قسمت و خواست خداوند چه میشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
در سی دی هدفگذاری برای آدمهای باهوش در این مورد توضیح داده ام

پاسخ
آیریس 66

سلام گیس گلابتون عزیز . من برای پیدت کرد موانع فکری یک هفته

زمان گذاشنم و مرام مفصل و خوبی گرفتم اما متاسفانه در روز 19
پدرم فناگهانی فوت شدن . حالا می خوام جدد شروع کنم اما از کدام م ررحله ؟ البتهمراسم گرفتن در این شرایط روحی برام سخته . ممنون و سپاسگزارم ه

پاسخ
گیس گلابتون

تسلیت میگویم. مرگ پدر باید خیلی سخت باشه. پیشنهاد می کنم اجازه بدهید دوره سوگواری تمام شود و سپس از اول آغاز کنید

پاسخ
آیریس 66

سلام گیس گلابتون عزیز. من مجدد تمرین ها برای سومین بار نمام کردم اولین بار چند خواسنگار نامناسب سری دوم چند جذب سطحی و سومین بار هیچی . عزیزم من چکار کنم صیر کنم چون یک هفته است 73 روز تمام شده با بازم مانع فکریه ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا متن پست را مطالعه کرده اید؟ سوال نهم را خوانده اید؟ جواب شما همان است. بعضی افراد بیش از یک بار مشاوره نیاز دارند.

پاسخ
آیریس 66

ممنون که اینقدر سریع پاسخ دادید . چشم حتما میام خدمتتون . من حتما باید به هدفم برسم سپاسگزارم

پاسخ
masoum

سلام
این بار دومی هست که دارم تمرینات رو انجام میدم . از همون اول از در و دیوار برام خواستگار میریزه .اما همشون در حد گفتن وپرس و جو تحقیق کردن در مورد من وشرایط من هستش.فقط تعداد اندکی هستن که برای اشنایی بیشتر پیگیر میشن .اون هم یک یا دو جلسه.در حال حاضر خواستگار بسیار خوبی دارم که خودش و خانوادش اومدن محل کارم و حسابی تحقیق کردن و به گفته همکارام خیلی هم خوششون اومده ولی فعلا پا پیش نذاشتن.نمیدونم مشکل از کدوم قسمتهخجالت

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. ممکنه سوال و جواب شماره نه را مطالعه کنید؟

پاسخ
masoum

سلام ممنون
پاسخها شماره ندارند.شماره نه نمیدونم کدوم هست.ممنون میشم بیشتر راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. چرا شماره ندارند؟
متن پست را بخوانید. کاملا درشت شماره بندی شده است. سوالات به رنگ قرمز نوشته شده و درشت شماره خورده است. آیا ملاحظه کردید؟

پاسخ
centaures

گیس گلابتون عزیز

من محصول ازدواج مثل آب خوردن رو خریدم و اوایل تمرینات هستم.جایی توی پی دی اف نوشتید از موقعی که مشخصات همسر ایده آلمون رو بنویسیم خواستگارا پیداشون میشه.وقتی اینو خوندم یاد یکی از بزرگترین مشکلات زندگیم افتادم.مشکل من اینجاست که تا به امروز خواستگارایی داشتم که پدر و مادرم ازشون خوششون اومده و من نه.این باعث کلی جنگ و دعوا بوده.از همین الان ترس ِ تکرار دوباره اون دعواها رو دارم.واقعا میخوام ازدواج کنم ولی پدر و مادرم سلیقه شونو بهم تحمیل میکنن و از طرفی تا الان خواستگاری نداشتم که ازش خوشم بیاد.ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. با توجه به این که شما را نمی شناسم، پیشنهاد می کنم مشاوره حضوری یا اسکایپی دریافت کنید.

پاسخ
samane.t

ببخشید فرق آلبومی که در گوشی درست میکنیم با چاپی وکاغذی در چیه?وقتی امکاناتش رو نداریم چی کنیم?یعنی جواب نمیدهناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ممکنه توضیح بدهید چرا امکانات آن را ندارید؟

پاسخ
samane.t

من با فتوشاپ صورتموگذاشتم جای صورت عروس ببرم برام چاپ کنن بدمیشه نمیخام فکربدراجعبه من بکنن.واینکه اصلادوست ندارم پدرومادرم متوجه بشن اینقدر درگیر ازدواج واینکارهاهستم.اصلاامکانش نیست.تصویرتصویره دیگه.الان همه باگوشی هاشون کاردارن و کمترکسی دنبال آلبوم نگاه کردن هست.مهم پیامه که به کائنات برسه.درهرصورت من همینطوری تمریناتو ادامه میدم وتوکلم به خداست.بیشترازاین از دستم برنمیاد.

پاسخ
گیس گلابتون

هرجور صلاح میدانید

پاسخ
مینا ر

سلام بر گیس گلابتون عزیز
آیا در مورد بخش تعیین تاریخ ازدواج در کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است ، میتوانیم تاریخ ازدواج را برای همین امسال تعیین کنیم یا باید زمانی به اندازه حداقل یکسال در نظر بگیریم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. شما اختیاردار زندگی خودتان هستید. هر تاریخی که دوست دارید انتخاب کنید. من پیشنهاد میکنم دست کم یک سال به خودتان فرصت بدهید

پاسخ
mormor

سلام به خانم دکتر عزیز ببخشید من هر کاری کردم نتونستم سوالم و توی قسمت مربوط مطرح کنم در مورد فایل های صوتی رایگان که به ما هدیه دادین در قسمت دوم گفتید فهرست از خصوصیات اخلاقی همسرتون بنویسید آیا باید به زمان حال بنویسیم یا به آینده؟ بازم ببخشید اینجا سوالم و مطرح کردم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. فهرست خصوصیات، تعدادی صفت است. فعل ندارد که زمان حال و آینده بخواهد. چطور هر کاری کردید نتوانستید آنجا پیام بگذارید؟ آنجا هم مثل اینجاست؟ ممکنه بدانم چرا نمی شد آنجا پیام بگذارید؟ میخواهم مشکل را بدانم تا برطرف کنم

پاسخ
mormor

سلام خانم دکتر مرسی از راهنماییتون قسمت دوم فایل رایگان فقط پیغام میداد برای نظر دادن باید عضو شوید در صورتی که من با نام کاربری وارد سایت شده بودم ولی در آنجا قسمت نظر دادن باز نمیشد

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. شاید همان موقع به هر دلیلی باید دوباره وارد سایت میشدید. نظر نوشتن در آنجا درست مثل نظر نوشتن در اینجاست و تفاوتی ندارد

پاسخ
طیبه ط

سلام
آبجی گیس گلابتون جان
با سپاس از همه ی الطاف شما
شخصیت حمایتگرانه و لطف شما موجب میشه من شما رو آبجی صدا بزنم.
آبجی مهربان و فهمیده من
من یکبارفروردین ماه مرحله پاکسازی انجام دادم
و بسیار بسیار موثر بود
تا اینکه 10روز پیش باز پاکسازی انجام دادم
برایم باورکردنی نبود ک ذهن من 60 مورد منفی رو کنار گذاشته بود!!!
فوق العاده بود

پاسخ
طیبه ط

و اما
آبجی گیس گلابتون جان
این بار که وارد تمرینات شدم
برایم باور کردنی نیست در یک هفته 5 خواستگار
رسیدم ب حرف شما ک گفتید از در و دیوار برایتان خواهد بارید
باورکردنی نیست ک یهو همه یادشون ب من افتاده
باور کردنی نیست ک همه متوجه شده اند من قصد ازدواج دارم

اما اما اما
ابجی گیسی جان هیچکدوم از این 5 تا اونی ک من میخام نیست😢
از لحاظ شخصیتی خوبن اما شغل و موقعیت اجتماعی نه!

اینروزا دارم مشخصات همسردلخواهمو مینویسم میدم دست خداوند
انشاءالله اونی ک باید رو بفرسته
انشاءالله
باسپاس از همه ی لطف و محبت و فهم شما😚😚

پاسخ
طیبه ط

ابجی گیس گلابتون جان
اگر محبت کنید اندکی درباره ی نحوه ی نوشتن مشخصات همسر دلخواه توضیح بدید ممنون میشم

این مرحله یعنی من هر انچه دوست میدارم با شوق بنویسم
بدون آنکه فکر کنم وجود دارد یا نه؟؟میشود یا نه؟؟

آیا این درسته
من وقتی خودکار بدست میگیرم برای نوشتن مشخصات همسردلخواهم
تصور میکنم میخواهم همسرمو ب خداوند و کائنات سفارش بدهم
و انچه مطلوبترین است برایم مینویسم
ایا این درست است؟؟




البته نگران نباشید آنچه مینویسم ب خودم شباهت دارد
و فاصله انچنانی با من ندارد😉

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. قسمتی از سی دی همسرگزینی شماره دو در مورد طرز نوشتن مشخصات همسر دلخواه است.

پاسخ
aidin

سلام خانم دکتر
هم توی کتاب و هم سی دی همسرگزینی اشاره کردین که در سه ملاقات اول با هم خوش باشید که ببینید آیا میتوانید در کنار هم شاد باشید. منم با شما موافقم اما با خواستگارایی ک از همون جلسه اول این نکته رو رعایت نمی کنن و با سوالای زیادشون خسته و کلافم میکنن باید چکار کنم؟ باید این نکته ای که شما گفتین رو خودم بهشون بگم؟ پیشنهاد شما چیه؟
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. با آنها تمرین خوش اخلاقی کنید. تمرین کنید تا یاد بگیرید با آدم های اعصاب خردکن چطوری میشه مودب ماند و در عین حال اعصابتون بهم نریزد.

پاسخ
elnazi

سلام و خسته نباشید
سوال در مورد تمرین دوم مرتب سازی و جمع کردن انباشتگی اتاقم سوال دارم.
مادر مهربون من دنیاشو عوض کرده و من و بابام هستیم و من خانم خونه. میشه تمرین 2 رو در مورد خونه و مرتب کردن و سرخ کردن بادمجان برای فریزر هم حساب کرد یا حتما باید اتاقم باشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

تسلیت میگم گلم. اگر خانم خانه هستید، قرار است کل خانه را مرتب و پاکیزه کنید. یک خانه تکانی کامل! بیرون ریختن کلی آت و آشغال اضافی از خانه. این علاوه بر کارهای معمولی خانه داری است که در حال حاضر بر عهده شماست

پاسخ
zahra mn

سلام گیس گلابتون عزیزم!کتاب رو دانلود کردم و میخوام از امشب تمرینات رو شروع کنم.فقط یه مشکل وجود داره اینکه من خیلی از خواستگارای خوبم رو بدون هیچ دلیلی رد کردم.با خیلیا تندخویی کردم.طوریکه حس میکنم هیچ کس دیگه از من خوشش نمیاد و برای معرفی اقدامی نمیکنه.خیلی ناراحتم از این موضوع.چه کار کنم دید دیگران نسبت به من عوض بشه دوباره؟؟حس میکنم خیلی دیر شده گریهگریه

پاسخ
گیس گلابتون

بله. متوجه هستم. من هم از این اشتباهات زیاد کرده ام. می دانم چقدر تلخ است. شما رفتارتان را تغییر بدهید، آرام آرام ظرف شش ماه، نظر دیگران نسبت به شما عوض خواهد شد. نگران نباشید.

پاسخ
Lavieestbelle

سلام گیس گلابتون عزیز
من تمریناتو انجام دادم الان تموم نشدن وسطاشم اما حس میکنم دوباره باید مراسمو انجام بدم علتشم اینه که تو این مدت خیلی دخترای دور و اطرافم راجع به مردا حرفای منفی زدن و با اینکه خودم خوشبینم اینکه میبینم این همه دختر پسرای بد به پستشون خورده و از نظر همه بد بودن پسرا طبیعیه(از نظر خودم نه )منو میترسونه.میشه راهنماییم کنین و بهم بگین این ها دلیلی هست که تمریناتو از اول شروع کنم و مراسم بهتری برگزار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر ذهن تان خیلی درگیر منفی هاست، بله. دوباره از اول شروع کنید.

پاسخ
Marry

سلام گیس گلابتون عزیز . من سوالی ندارم فقط یه خواهش دارم برای انجام کاری که از دست خودم برنمیاد . امروز یه مستندی در سیمای خودمون دیدم که خیلی متاثرم کرد مستندی بود از زندگی دختران مجرد روستاهای اردبیل و تنهایی و بی پناهی اونها . تعداد زیادی از دختران این روستاها با وجود سن 35 به بالا و تا چهل سال هنوز ازدواج نکردند چون مردان این روستاها برای پیدا کردن کار به شهرهای بزرگ مهاجرت می کنند و اغلب هم برنمی گردند . آمار مهاجرت پسران در سال 85 حدود 68درصد بوده این آمار مربوط به سال 85 هست و شما می تونید تصور کنید چه تعداد دختران زیادی در این روستاها زندگی می کنند که مجرد و تنها هستند . این دختران با وجود سواد نه چندان بالا بدون شغل یا درآمد کافی و ناامید زندگی می کنند . خود من دختری 31 سال ام و هنوز مجردم. کتاب شما رو قبلا تهیه کردم و تمریناتشو هنوز هم انجام میدم شاغلم و تحصیلاتم لیسانسه اما گاهی از تنهایی رنج می برم و وحشت اینکه نتونم هیچوقت مادر بشم ناامیدم میکنه . .به نظرم آدمها با دردهای مشترک ، دغدغه های مشترک دارند و باید به همدیگه کمک کنند موضوع اینه که خودم به تنهایی نتونستم راه حلی برای کمک به این عزیزان پیدا کنم بنابراین به ذهنم رسید از شما کمک بخوام شما با ارتباطات قوی و قلم شیواتون و تجربه و حس همدردیی بالاتون مطمئنا میتونید برای همه دختران تنهای سرزمینمون کمک بزرگی باشید. مثلا می تونیم کمپینی راه بندازیم و مسئولان و البته مردمو متوجه این مسئله خیلی مهم کنیم . من به کار و قدرت شما و نیروی جمعی ایمان دارم. متشکرم برای وقتی که گذاشتید و برای همه مهربونیتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم... بله. مهاجرت از روستا به شهر این مشکلات دردناک را بوجود می آورد. در موردش فکر خواهم کرد.

پاسخ
madam

سلام

من تقریباً دو سال پیش این کتاب رو خریدم و یک بار تا حالا تمریناتشو انجام دادم فقط اونی که باید سه تایی انجام بشه رو مجبور بودم تنها انجامبدم .آلبومی هم که درست کردم عکسا بیشتر نقاشی بود.خودم نمیتونم لباس عروس بپوشم عکس بگیرم من همین الانشم خانوادم نمیدونن این کتاب رو خریدم .خواهرم فقط میدونه.از همونم خجالت میکشم.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این تمرینات بهتر است همراه جمع انجام شود، ولی به تنهایی هم قابل اجراست. نگران نباشید.

پاسخ
madam

ولی تصمیمو گرفتم.اینقدر تمرینات رو انجام میدم که من هم مثل اونهایی که نتیجه گرفتند نتیجه بگیرم.

پاسخ
madam

سلامگیس گلابتون عزیز.چرا پیام منو پاک کردین؟؟خیلی ناراحت شدم!!!

پاسخ
گیس گلابتون

من پیام شما را پاک نکردم. تا وقتی پیامها را تایید نکنم، آنها در سایت نشان داده نمی شوند. شاید یکی از دلایل ناموفقیت شما در ازدواج؛ زود قضاوت کردن و زود دلخور شدن باشد. آیا ممکن است حدس من درست باشد؟

پاسخ
madam

سلام گيس گلابتون عزيز.ممنونم از پاسختون.نميدونم،شايد.ولي اين ويژگي رو درست حدس زديد!!من متأسفانه كمي زود قضاوت ميكنم.

پاسخ
طیبه ط

سلام
گیس گلابتون عزیز
باز هم از شما تشکر میکنم بابت اینکه شما موجب شدید من ب درونم سفر کنم و خودم رو بهتر بفهمم و بشناسم.
ولی ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. همین روزها به سوال شما در تلگرام پاسخ خواهم داد. خیلی ها این را سوال می کنند. ممنون که پرسیدید

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیز
سؤالی دارم:اشکال نداره در حین انجام تمرینات چهل نامه هم به همسر الهیم بنویسم؟منظورم اینه در مدتی که دارم تمرینات کتاب شما رو انجام میدم. آخه من نمیتونم عکس خودمو تو لباس عروس داشته باشم.تمرین بیست ویک روزی که باید عکس خودمو ببینم کامل انجام نمیشه.اگه تاثیر منفی در خلال تمرینات وارد میکنه انجامش ندم با توجه به اینکه چهل و 21هردو عدد مهم ضمیرناخودآگاهی هستند.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. 40 نامه هم بنویسید.

پاسخ
madam

این که گفتم انجامش ندم منظورم چهل نامه بوده.نه کاردستی-کاردستی رو قبلا به روش فنگشویی درست کرده ام.

پاسخ
123

سلام چه جوری میتونم تو همایشها و..رایگانتون شرکت کنم /چکونه همسردلخواه خود را پیداکنید که جدیدا گذاشتید

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. متوجه سوال شما نشدم. ممکن است واضح تر بفرمایید؟

پاسخ
madam

سلام گيس گلابتون عزيز.
توي تمريناي كتاب قسمت پاك كردن موانع ذهني اونجايي كه اعلاميه تعيين تاريخ ازدواج رو مينويسيم فرموديد هر روز بهش نگاه كنيم حالا سؤالم اينه:تا پايان تمرينات هر روز بهش نگاه كنيم يا تا پايان وقتي كه ازدواج ميكنيم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تا پایان تمرینات نگاه کنید

پاسخ
madam

گيس گلابتون عزيز
من تقريبا دو سال پيش با شما آشنا شدم.فقط يك بار تمرينات را ناقص انجام دادم.الان كه بار دومه و دارم كامل انجامش ميدم بيست و يك روز ها را رعايت ميكنم ولي نظافت رو من در عرض چند روز انجام دادم به يه هفته نكشيد، يعني تمرينات من در كل هفتاد و سه روز نميشه اشكال نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. یک هفته نظافت کنید. جاهای دیگر را تمیز کنید. هارد کامپیوتر را خالی کنید. نظافت را طول بدهید.

پاسخ
madam

ببخشيد خيلي سؤال ميپرسم :يك روز هم كه ميخواستم مراسم را انجام بدم شرايط خونه طوري بود نتونستم و اون روز هيچ كاري نكردم فقط موانع رو نوشتم و اعلاميه خوشگلي درست كردم فرداش تنهايي مراسم رو انجام دادم ولي نهايت تلاشمو كردم.اشكالي نداره يك روز وسط تمرينات كاري نكرده ام؟

پاسخ
گیس گلابتون

چی بگویم. نتیجه کار، جواب شما را معلوم خواهد کرد.

پاسخ
نگارا گیسو

سلام
من تمرینات کتاب رو از اسفند 94 بهمراه دو دوست دیگم شروع کردیم والان هم یکی از ما سه تا عقد کرده، کتاب شما بسیار بسیار مفیده چون من خودم متوجه نبودم که 102 مورد مانع ذهنی راجع به مردان و ازدواج دارم!!! در طول تمرینات با پسری آشنا شدم که تقریبا 90 درصد خصوصیات دلخواه من رو داشت ولی این آشنایی به ازدواج منتهی نشد و تمرینات تا مرحله تلفن کردن به دوستان قدیمی متوقف شد. من تاریخ ازدواج رو اواسط شهریور 95 در نظر گرفته بودم که چیزی بهش نمونده. الان به نظرتون تمرینات رو از کجا شروع کنم؟ الان هم دغدغه های دیگه زندگی مثل کار کردن به دغدغه ازدواج اضافه شده ومن کم مونده 30 سالم بشه و از این بابت نگرانم.آهان داشت یادم میرفت، آیا کتاب نسبت به پارسال تغییری کرده؟

ممنونم از راهنماییتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. کتاب همان کتاب پارسال است. شما از اول شروع کنید

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیزم
تمرین رو از ابتدای نظافت دوباره شروع کردم چون قبلا خیلی روی موانع فکر کرده بودم دو روز اول که نوشتن موانع و تبدیل به جمله مثبت بود رو دوباره تکرار نکردم دو روزمشخصات رو نوشته بودم که فهمیدم نباید فاصله میافتاده و نظافتمم کوتاه بوده از قسمت نظافت شروع کردم ولی هربار جمله منفی به ذهنم میرسید اضافه میکردم این بار نظافت را یک هفته کش دادم وبلافاصله مشخصات همسر دلخواه را دارم مینویسم وقصد دارم هیچ فاصله ای بین تمرینات نیفته.اشکال نداره تمرین دو روز اول را که نوشتن موانع و مزایای تجرد و تاهل بود را دوباره انجام ندادم.نگران شدم.واقعا سخته دوباره از اول شروع کنم.ناگفته نمونه این بار مراسم به یاد ماندنی برای خودم ساختم.

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. متوجه منظور شما نشدم. ممکن است دوباره بفرمایید؟

پاسخ
madam

بله.
من تمرین رو شروع کرده بودم.نظافت رو تعداد روز کمی براش وقت گذاشته بودم و با فاصله یکی دو روز مراسم رهاسازی راانجام دادم و دو روز از نوشتن مشخصات همسر دلخواه گذشته بود که از شما پرسیدم اشکال نداره برای نظافت وقت زیادی نزاشتم که فرمودید نظافت را کش بدین حداقل یک هفته-بعد تمرینات را از ابتدا خواستم شروع کنم تمرین روز اول و دوم را انجام ندادم به خاطر اینکه قبلا خیلی روی آن وقت گذاشته بودم و برگمو آماده داشتم(مربوط به روز دوم)یکی دو تا به ذهنم رسید به آن اضافه کردم
حالا سوالم اینست اشکال نداره روز یک و دو راتکرار نکردم؟ولی مراسم رهاسازی بعد از نظافت را انجام دادم.وبعد از سرگیری نوشتن مشخصات همسر دلخواه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تمرینات را از اول شروع کنید

پاسخ
madam

فراموش کردم بگم بعد نظافت مراسم را اجرا کردم.

پاسخ
madam

گیس گلابتون عزیز
یه سوال دیگه:در مورد نوشتن مشخصات همسر دلخواه:مثلا مینویسم سه تا پنج سال از خودم بزرگتر باشه-قد بلند باشه
این اشتباهه؟باید عددی بنویسم مثلا قد 185
اگه تا حالا اینطور ننوشتم بقیشو اینطور بنویسم اشکال نداره؟شیش روز از نوشتن مشخصات همسر دلخواه میگذرد.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. برای سن اشکالی ندارد بنویسید سه تا پنج سال برزگتر از خودم
ولی برای قد لطفا عدد بنویسید. مثلا 175 سانتی متر و بیشتر

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیزم.تمرینات رو ازتا آخر انجام دادم فقط سه هفته آخر رو کمی درهم برهم انجام دادم یعنی تقریبا همزمان میکردم.تو اوایل تمرینات چند تا خاستگار برام پیدا شد ولی مناسب نبودن یکیش هم فقط در حد پرس و جو بود که بعدا ازش خبر نشد.اما یکیش کسی بود که به سال قبل خیلی تلاش میکرد بهم نزدیک بشه ولی من حس میکردم مناسبم نیست چون هنوز به ثبات شغلی نرسیده.اما متاسفانه اینبار نمیدونم چطور شد که کم کم به تلفنها و پیامهاش جواب دادم و اونم به من خیلی ابراز علاقه میکنه الان نزدیک سه ماه میشه که باهاش دوستم ولی همش شک و دودل هستم و نگرانم آینده خوبی باهاش نداشته باشم چون از شغلش مطمعن نیستم. آیا میشه همزمان که با این شخص درارتباطم تمرینات ازدواج رو از اول شرو کنم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. شما نمی توانید با مردی دوست باشید و تمرینات ازدواج را انجام بدهید. یادتان باشد که خانم مجرد کسی است که الان در رابطه با مردی نباشد. شما الان مجرد نیستید در حالیکه ازدواج هم نکرده اید.

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون خوبم.
یه سوال دیگه:نوشتن مشخصات باید فعلش حال باشه یا نداشته باشه؟یا اصلا به آخر همه جملات باشه اضافه کنیم مثل پولدار باشه!لبخند
کدوم از اینا درسته؟
1به خانوادم احترام بگذارد
2به خانوادم احترام میگذارد
جمله بعدی
1بدنشو به مواد مفید عادت داده است
2بدنشو به مواد مفید عادت داده باشه
3بدنشو به مواد مفید عادت میدهد
سپاس

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. مهم نیست. هرطور که می خواهید بنویسید. شما که نمی خواهید جمله تاکیدی مثبت بسازید که فعل آن اهمیت داشته باشد. شما دارید فهرست مشخصات همسر دلخواه تان را می نویسید.

پاسخ
طیبه ط

با سلام
گیس گلابتونم ب دادم برسید
من ب خوبی تمرینات کتاب را انجام داده ام
و الان در مرحله ی صورتی پوشی هستم
وای ک چقدرم لذت میبرم از صورتی پوشیدن
قسم میخورم این اولین شلوار صورتی من هست!!
تازه میفهمم چقدر زیباست این رنگ و چ حس خوبی میده ب یک دختر.

حالا چرا گفتم ب دادم برسید
عرضم ب حضورتون از زمان انجام تمرینات واقعا تعداد خواستگارا زیاد شده
اما اما اما هیچکدومشون در حد من نیستن
بابا من گذشتم نمیخام طرف حسابم از من بالاتر باشه
اما لااقل در حد خودم باشه

گیس گلابتون جان من 6 ماه هست ک تحت اموزشهای شما هستم و تابحال کلی از مجصولات شما رو خریداری و بادقت خوانده یا گوش کرده ام و تمرینات را انجام داده ام
اخرین محصول هم دو فایل صوتی همسرگزینی قرن 21 هست ک هقته قبل گوش کردم

اما چرا چرا
من افرادی در سطح یا بالاتر از خودم را جذب میکنم؟؟
درسته من در یک شهرستان بسیار کوچکم و پیدا کردن همسطح کمی دشوار است اما نایاب ک نیست
لطفا کمکم کنید
اگر محصولی هست ک بیشتر کمکم کند خواهشمندم معرفی کنید
بابت همه چیز متشکرم
دوستون دارم
موفق باشید همیشه
یا حق

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. خوشحالم که خواستگاران شما زیاد شده اند. پاسخ شما در سوال نهم قرار دارد. پیشنهاد من، دریافت مشاوره است.

پاسخ
طیبه ط

با سلام گیس گلابتون جان اینکه میفرمایید مراجعه کنید ب سوال 9
من واقعا متوجه نمیشم کدوم سوال 9 هست؟؟
دیشب ک سوالات دیگر دوستان میخوندم متوجه شدم عزیزان دیگری هم هستن ک مثل من این مشکل رو دارند
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آیا شما متن پست را مطالعه کرده اید؟ در متن پست به یازده سوال رایج جواب داده شده است. نهمین سوال و جواب، برای شماست.

پاسخ
طیبه ط

ممنونم مرسی

پاسخ
mitra.vet

سلام.در خصوص تمرینات کتاب ازدواج آسان است.من و دوستم تمرینات رو باهم شروع کردیم.ولی در مرحله خانه تکانی دقیقا در روز هفتم خانه تکانی نمیتونیم همو ببینیم و مراسمو برگزار کنیم.میشه تعداد روزهای خانه تکانی رو افزایش یا کاهش بدیم.و وقت دیدارمون برای انجام مراسم رو اینجوری تنظیم کنیم؟
باتشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. تعداد روزهای خانه تکانی را افزایش بدهید.

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون عزیز.
من دوست دارم بعد از اتمام کل تمرینات فقط شکرگزاری کنم چون به آن اعتقاد دارم مسئله ای هست؟آیا گفتن جملات تاکیدی یا شکرگزاری به معنای عدم رها کردن است؟؟؟آیا

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. تمرینات سپاسگزاری راندا بران عالی است. چه فکر خوبی کردید. موفق باشید.

پاسخ
Madam

سلام گيس گلابتون عزيز.ممنونم.

پاسخ
Madam

ضمنا ممنونم از شما.نقش يه خواهر دلسوز براي من داريد.خيلي دوستتون دارم.يه چيز ديگه تو مرحله صورتي پوشيدن لباس زيرمون بايد صورتي باشه؟ميشه سفيد باشه؟من ميخوام براي اولين بار ست بخرم بپوشم كه موج مختلف بفرستم.با سفيد حس عروس بودن دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. فکر خوبی است.

پاسخ
طیبه ط

سلام
گیس گلابتون جان با چه فاصله زمانی میشه تمرینات رو از ابتدا شروع کرد؟؟

من تقریبا در پایان دوره برای بار اول هستم اما با توجه ب راهنمایی شما و مدل خواستگارانی ک پیدا شد فهمیدم تمرینات بخصوص مراحل اولیه رو بخوبی انجام نداده ام


تصمیم ب از سرگیری تمرینان دارم انشاءالله
چون ب موثر بودن تمرینات ایمان دارم

اما باز از شما اموخته ام که: قانون جاذبه اینست ک وقتی یه چیزی رو میخواین یه مدت بهش فکر کنید سپس رهاش کنید

با توجه ب این قضیه چقدر فاصله بیندازم بین پایان تمرینات با شروعی دوباره؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. شروع کنید. همین الان شروع کنید.

پاسخ
madam

گیس گلابتون عزیز برای یک هفته تمرین صورتی باید هر روز مسیر جدیدی کشف کنیم من دانشجوی ارشدم این ترم دو روز در هفته کلاس دارم؟دو روز هم به باشگاه میروم روزهای دیگر هم به خاطر کشف مسیر باید از خوابگاه خارج شم؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. هر روز از خوابگاه خارج شوید.

پاسخ
marzi11

با سلام


شب بخیر.خانم دکتر من سوالم در مورد کتاب این که من تمرینات و گام های رسیدن به همسر الهی در وبلاگ .... بود انجام دادم.گام دهم نامه به یار را بپدم نامه مینوشتمو بعضی وقت ها احساس خوبی داشتم احساس واقعی بودن و احساس این که کسی نامه هات را میخونه ولی بعضی وقت ها نه لز ایشون سوال پرسیم گفتن رها کن و فکر به ازدواج را رها کن.گفتم ۳۲ساله شدم تازه.حالا اگر این کتاب شما را من بخرم و گام ها را انجام بدم مخالف با رها سازی نیست.

ممنون از لطفتون.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اطلاعی ندارم. از همان نویسنده سوال بفرمایید.

پاسخ
marzi11

با سلام. یعنی بعد از رها سازی میشه مجددا تمرینات دیگه ای را انجام داد.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. اگر میشه که انجام بدهید دوست گرامی. تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن را انجام بدهید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
من همین 10دقیقه پیش کتاب را خرید پستی کردم.با امید ازدواج سریع ام با همسر الهی ام.
ممنون از راهنمایی هاتون

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک می گویم. انتخاب خوبی کردید. ظرف یک هفته کتاب به دست شما خواهد رسید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر
برای درست کردن آلبوم حداقل چندتا عکس باید داشته باشم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حداقل پنج تا. حداکثر 15 تا

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. من امروز کتاب را دریافت کردم ممنون از لطف تان.از همین امروز هم کارم را شروع کرد؛ اول از همه کل کتاب را خواندم. بعد هم تمرین اول را انجام دادم. چند تا سوال داشتم؛ من مدت هاست در مورد ازدواج از چملات انگیزشی استفاده می کنم و خوب کما بیش نتیجه هم گرفته ام می خواستم بدانم همزمان با تمرین های کتاب می توانم جملات انگیزشی را هم استفاده کنم؟ و تو کتاب نوشته بودید سایت همسریابی خوب تو ایران نمی شناسید،می خواستم بدونم با ... آشنا هستید یا نه؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. منظور شما از جملات انگیزشی چیست؟
متاسفانه با طرحی که فرمودید آشنا نیستم. اسم آن را شنیده ام، ولی نمی دانم مفید است یا خیر.

پاسخ
labkhand

سلام.جملات انگیزشی؛ "من می خواهم جفت روحی واقعی خود را در زمان مناسبش پیدا کنم و همیشه با او باشم و خدا یارو یاور من در این جذب است" و یا "ذهن ناهوشیار من به زودی همسر دلخواهم را جذب خواهد کرد و زوج مناسب من هم اکنون در همین لحظه به من نزدیک و نزدیک تر می شود، من به زودی ازدواج می کنم."

پاسخ
گیس گلابتون

مناسب است. ادامه بدهید

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. در طول تمرین های کتاب اگر به خواستگار قبلی ام فکر کنم و بخواهم دوباره جذبش کنم مشکلی پیش می آید؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. در کتاب دقیقا چی ذکر شده؟ به آقای خاصی فکر نکنید و سعی نکنید حتما مثلا حسن آقا را جذب کنید. در کتاب کاملا توضیح داده شده چرا قانون جذب اینطوری کار می کند. متشکرم که با دقت کتاب را مطالعه و اجرا می کنید.

پاسخ
labkhand

ممنونم که وقت می گذارید و به سوالاتم پاسخ می دهید.

پاسخ
minou

گیس گلابتون عزیز سلام
من جدیدا با سایت شما آشنا شده ام از سایت خوبتون ممنونم، کتاب ازدواج مثل آب خوردن رو از دیروز شروع به انجام تمریناتش کردم
یه سوال دارم: در تمرینی که به 7 دوست یا آشنا زنگ بزنیم، افرادی هستند که مدت زیادیست ازشون خبر ندارم، اماکسانی هستند که با دلخوری و یا شاید قهر دیگه باهاشون ارتباط ندارم و حتی چندین سال پیش به یکیشون زنگ میزدم جواب نمیداد، آیا بایستی بهشون زنگ بزنم؟
چون استرس دارم که مبادا باهام بد برخورد کنن یا شاید جواب ندهند

ممنون میشم اگه جواب بدید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. به افرادی که قهر هستید و دلخوری دارید، تماس نگیرید. با دوستانی و آشناهایی که دلتان برای شان تنگ شده تماس بگیرید

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتون جان وقتتون بخیر
آیا اگر تمرینات 14 روزه پاکسازی رو قبل از تمرینات ازدواج انجام بدهم
تمرینات کتاب موثرتر خواهد بود؟؟
مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

بله. بله. پاکسازی بسیار خوب است.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز. یه سوال در مورد تمرین نوشتن مشخصات همسر دلخواه داشتم؛ آیا در تمام 21 روز باید نوشته ها شبیه هم باشد یا امکانش هست که تغییراتی تو مشخصات بدهیم؟
ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

البته. نوشته شما ظرف 21 روز کم کم تغییر می کند و به شکل مناسب تری درمی آید. نوشتن مشخصات، اتصال به خواسته های درونی شماست که کم کم خودش را نشان می دهد

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز من یسوال در مورد موانع ذهنی دارم...

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، سوالات شخصی شما در اینجا پاسخ داده نمی شود. متشکرم توجه می فرمایید.

پاسخ
marzi11

خانم دکتر عزیزم ببخشید اینکه مثلا نگران باشیم که در زندکی مشترک همسرمون پول کافی نداشته باشه و ناجار باشی از بعضی خواسته هات بخاطر نداشتن پول بگذری،همسرت دوس نداشته باشه.،کتکت بزنه،خواسته هات براش مهم ه نباشه و... این ترس ها و نگرانی ها میشه موانع ازدواج باشه

پاسخ
گیس گلابتون

آیا شما در فهرست مشخصات همسرتان نوشته اید: همسرم مرا دوست نداشته باشد. کتک بزند، به من اهمیت ندهد؟
چیزی که شما نوشتید مشخصات همسر دلخواه نیست. ولی اگر این نوع نگرانی ها زیاد در سرتان وجود دارد، بله. این فکرها موانع ازدواج شماست. تبریک می گویم. موانع را پیدا کردید:)

پاسخ
marzi11

با سلام
بله خانم دکتر این مسایل زیاد توی ذهن و فکر من هست و وقتی به این مسایل فکر میکنم از ازدواج که اینجوری و با این شخص باشه خیلی بدم میاد و حالم بهم میخوره از این ازدواج و زندگی ها

پاسخ
گیس گلابتون

چون الان مانع اصلی ذهنی خود را پیدا کرده اید، باید ببینید چرا ازدواج از نظر شما یعنی دعوا و کتک کاری؟ تمرین پاکسازی روح را انجام بدهید. یک روانشناس هم می تواند به شما کمک کند.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر روز جمعه تون بخیر و شادی
من زیاد سوال میکنم ببخشید.
موضوعی که ذهن منا خیلی ب خودش مشغول کرده،دعوا و کتک نیست،عدم درک من و نداشتن شعور و ادب هست.
و حالا این هم مانع ذهنی هست.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. هر کسی هم جنس خودش را جذب می کند. وقتی شما خانم فهمیده و مودبی باشید، همسر فهمیده و مودبی را جذب خواهید کرد. پیشنهاد می کنم پیش از ادامه انجام تمرینات ازدواج، تمرینات خداحافظ خشم را انجام بدهید.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم
ب یک مشکل جالب و بامزه برخورده ام
من یکبار همین اواخر تابستان تمرینات را انجام دادم البته بصورت ناقص
بهمین دلیل دوباره تمرینات را با دوستانم ب شکلی خیییییلی بهتر و باحالتر شروع کرده ام

و اما مشکلم
گیس گلابتونم تمرینات گذشته موجب شده همسر تقریبا دلخواه من در ذهنم شکل بگیرد و همه جا و هر لحظه حضور او را در کنار خودم احساس کنم!!
اسمش را نبات خان گذاشتم
حالا ک دوباره میخواهم مشخصات همسر دلخواهم را بنویسم
نبات خان هی مقابل من مینشیند و میگوید
ببین من دلخواهتم مشخصات منو بنویس😃😃

باور کنید جدی میگم
حالا نه ب این شدت ولی هر چی هست نبات خان تاثیرگذار در نوشتن من هست

سوالم اینه ک این اتفاق خوبه یا بد؟
اثن چیکارش کنم این نبات خان خندانمو ؟؟

بسیار بسیار متشکرم عزیزم

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه. سلام مرا به نبات خان برسانید:)

پاسخ
طیبه ط

گیس گلابتونم ایا میشه چند تا تمرین رو همزمان انجام داد؟؟
مثلا الان ک من در تمرینات ازدواج هستم
ایا اشکال ندارد تمرینات پاکسازی یا خداحافظ خشم را هم انجام بدهم؟؟
متشکرم
یاحق

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم اول تمرین پاکسازی را انجام بدهید. فقط پاکسازی. سپس تمرین خشم. بعد تمرین ازدواج را آغاز کنید. این ترتیب برای اثربخشی تمرینات و برای این که خسته و دلزده نشوید، عالی است.

پاسخ
زهرا شا

سلام خانم دکتر نازنین امیدوارم حالتون خوب باشه من در حال انجام دادن تمرینات هستم و یه سوال دارم در قسمت مشخصات همسر من برای شغل میتونم چند تا شغل مختلف بنویسم یا اینکه فقط یک شغل واینکه من برای مراسم تنها هستم و سه نفر ندارم و این باعث شده یکم استرس داشته باشم برای اینکه جواب نده این تمرینات ممنون میشم جوابم رو بدید با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. چند شغل بنویسید. سوال دوم شما در متن این مقاله پاسخ داده شده است. سوال شماره شش. در این مقاله من یازده سوال رایج دوستان را نوشته ام و پاسخ داده ام. منتظر خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
Farnaz*

سلام گیس گلابتون عزیز
أیا مجبور نبودن به آشپزی در دوران مجردی و اجبار آن در متاهلی، جزو موانع ذهنی ازدواج محسوب میشه?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر آشپزی برای شما کار دشواری است و آن را کار شاقی میدانید، بله. جزو موانع ذهنی است. به عبارتی اگر تصور کنید ازدواج باعث می شود مجبور شوید مسئولیتهایی به عهده بگیرید که برای شما دشوار و ناگوار است، مانعی بزرگ برای شما خواهد شد.

پاسخ
Farnaz*

اینبار چهارمی میشه که تصمیم گرفتم تمرینات کتاب و انجام بدهم.شروع اولین تمرینم مربوط به 25 اسفند 93 بود !
ولی این بار، آخرین بار و کاملترین بار خواهد بود😊
فکر می کنم برای پیدا کردن موانع ذهنی کتاب آیا تو آن گمشده ام هستی اثر باربارا دی آنجلیس مفید باشه.نظرتون چی هست?

پاسخ
گیس گلابتون

بله. کتاب خوبی است. من در متن کتاب ازدواج این کتاب خوب را توصیه کرده ام.

پاسخ
Farnaz*

خیلی ممنون
من چون چاپ اول کتابو می خونم اسم این کتابو تو متن ندیدم ولی همراه با خرید جذب همسر دلخواه، پی دی اف چاپ جدید هم خریده بودم.چه خوب که یادآوری شد که چاپ جدید و بخونم.
ممنونم.
در رابطه با آشپزی مقاومت عجیبی در من حس میشه😄
پس مانع ازدواج همینه...
خیلی ممنون

پاسخ
Farnaz*

نظر شما برای رفع این مانع چی هست?
من احساس می کنم که آشپزی خیلی وقتمو میگیره!
برای رفع این مانع کلاس آشپزی برم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. به نظر کلاس آشپزی برای کسی که آشپزی کردن را دوست ندارد، زیادی است. ده مدل غذای ساده یاد بگیرید و دو سه مدل غذا مجلسی تر. کافی است. از مادرتان بخواهید اجازه بدهد یک روز هفته شما آشپزی کنید و تهیه غذای خانه به عهده شما باشد. اگر نشد، دو سه روز هفته برای خودتان غذا بپزید. من از 28 سالگی با وجودی که درخانه والدینم زندگی می کردم، فقط دستپخت خودم را می خوردم.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.من امروز تمرین 21 روزه نوشتن مشخصات همسر دلخواهم را تمام کردم،اما هنوز آلبوم عکس عروس و داماد را آماده نکرده ام. می توانم تا آماده شدن آلبوم از عکس های که در اینترنت است استفاده کنم؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیز.من سه بار تمرینات رو انجام دادم اما نه به طور خیلی دقیق.اینبار که آماده میشدم برای بار چهارم ابتدا تمرینات پاکسازی رو انجام دادم و خودمو آماده میکردم برای تمرینات ازدواج و تو همین فاصله یکی پیدا شد که نه تنها همه مشخصات رو داشت بلکه حتی فراتر از اون بود باورم نمیشد ....

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز، لازم است با هم مشاوره داشته باشیم.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.با اجازه تون یه پیشنهاد داشتم. نظرات دوستان رو که می خوندم تو بعضی از نظرات متوجه شدم تهیه آلبوم عروس و داماد به دلیل چاپ عکس ها براشون سخت است، برای من هم سخت بود اما یه راه حلی پیدا کردم. چاپ آنلاین. الان هم عکس ها به دستم رسیده و خیلی خوشحالم دوست داشتم شما را هم در این شادی شریک کنم.

پاسخ
گیس گلابتون

مبارکهدست

پاسخ
طیبه ط

سلام،گیس گلابتونم سری قبل آلبوم درست کردم
این بارم همون آلبوم استفاده کنم اشکال داره؟؟یا البوم جدید درست کنم بهتره؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر آلبوم قبلی را دوست دارید، از همان استفاده کنید.

پاسخ
masoum

با سلام
من فایل صوتی همسر گزینی در قرن 21 شماره 1 و 2 رو گوش کردم و جدول مشخصاتم رو تهیه کردم.در حال حاضر کیسی دارم که از نظر ظاهری 49 تا 50 درصد نمره میاره.از چهرش خوشم میاد ولی تو رویاهام چیز دیگه ای میخواستم . از نظر شغلی هم نمره بالای 70 نمیگیره ولی ملک و املاک داره.نقطه قوتش اخلاق و برخورد خوبیه که با من داره.با اینکه رو قیافش خیلی گیر دارم ام دلم نمیاد بهش جواب رد بدم.تا حالا 3 بار هم دیدمش ولی صحبت تلفنی زیاد داشتیم.دلم میخواد مشاوره داشته بتشیم ولی هنوز تمام جدولمو کامل نکردم.نمیدونم الان مشاوره بشم یا بعد از سه ماه.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
گیس گلابتون

به به. همایش زن جذاب چه زود داره جواب میده. برای مشاوره قبل از ازدواج با روانشناس، بهتر است دست کم یکی دو ماهی رفت و آمد کنید و تا جایی که میتوانید جدول را کامل کنید. روانشناس وقتی می تواند به شما کمک کند که شما اطلاعات خوبی جمع آوری کرده باشید. انشاالله مبارکه. در مورد قیافه. اگر کیلویی از ظاهر یکی خوشتان بیاید، خوب است. لازم نیست جز به جز نوشته های شما را داشته باشد.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
صبح زیباتون بخیر.
یسوال درمورد نظافت دارم.من و خواهرم لا هم تمرینات راانجام میدیم برای نظافت یک هفته ای هر کدام جدا جدا باید یقسمتیرا تمیز کنیم یا میتونیم هر دو با هم مثلا پذیرایی را تمیز کنیم ،مثلاممن شیشه هارا پاک کنم اون جارو کنه.
سپاس گزارم.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر
ببخشید جواب منا نمیدید.من به همون شیو های گفتم نظافت را انجام دادیم دیشب.به نظر خودمدرست انجام دادیم ولی پرسیدم که مطمئن بشم.

پاسخ
masoum

سلام ممنون از راهنماییتون متشکرم
متاسفانه الان من نمیدونم به آشنایی ادامه بدم یا نه (حدودا دو هفته آشنا شدیم)علاقه به دیدنش یا صحبت کردن ندارم.وقتی میگه قراربزاریم حضوری صحبت کنیم هیچ ذوقی ندارم برای رفتن.چند روزه دارم فکر میکنم بگم نه خودمو راحت کنم.اما نتونستم (از ناچاری استخاره کردم!خوب اومد)خواستگاردیگه همین الان هست ولی تمایلی به آشنایی با اونهم ندارم.هیچکدومشون شرایطی که فکرشومیکردم ندارن از نظر ظاهری وشغلی.ازطرفی وقتی مسیله جدی میشه احساس میکنم نمیتونم کسی روبه عنوان همسر درکنارخودم بپذیرم.میترسم بعداپشیمون بشم.واقعا سر درگم هستم.بایدچکاری انجام بدم؟

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد می کنم یک مشاوره با هم داشته باشیم.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.بعد از یه رابطه نامناسب که خوشبختانه فقط یه هفته طول کشید و من دوباره روحم پاکسازی کردم میخام یه بار دیگه تمرینات رو از اول و با دقت شروع کنم.فقط یه سوال ازتون دارم که فکر کنم برام یه مانع ذهنی بزرگ باشه.بنظر شما درسته که تقدیر از قبل مشخص باشه یا نه ما خودمون تقدیر رو میسازیم.مثلا من گاهی با خودم فکر میکنم شاید اصلا تو تقدیر من ازدواج نباشه آیا بنظر شما این دیدگاه درسته؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. این دیدگاه درست نیست. در کتاب ازدواج مثل آب خوردن این مطلب را توضیح داده ام. پیشنهاد می کنم شما چند ساعت مشاوره با من داشته باشید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.درسته که سه بار تمرینات رو انجام دادم و نتیجه نگرفتم اما همیشه بی دقت انجام دادم مخصوصا سه هفته آخر رو جدی نگرفتم اینبار میخام برای یه بار دیگه و البته با دقت زیاد و کامل تمرینات رو انجام بدم و آگه بازم نتیجه نگرفتم مشاوره با شما برام اجباری میشه.خیلی ممنون از راهنماییهای ارزشمندتون.دوستون دارم.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
یک سوال در مورد نوشتن 21 روزه مشخصات همسرمون دارم.توی کتاب نوشتید که با نوشتن مرد دلخواه خود،با خواسته های خود بیشتر و بیشتر آشنا میشوید.توقعات خودتون را می بینید،باانتظارات نابه جای خود روبرو میشوید.ممکن متوجه شوید انتطار دارید با مردی ازدواج کنید که از شما بهتر است
من صبور نیستم و زود عصبانی میشم نمی تونم انتظار داشته باشم همسرم صبور باشه.یا از نطر اقتصادی در سطح بالایی باشه در صورتی که من سطح معمولی هستم،اعصاب ارومی داره ولی من نه،و یا تصیلات من لیسانس هست میشه همسرم دکتری باشه ...
ممنون از وقتی که میزارید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در مورد سطح مالی و سطح تحصیلات، اگر فاصله خیلی زیادی مورد نظرتان نباشد، می توانید همسر دلخواه تان را جذب کنید. ولی در مورد اخلاق... قبل از ازدواج این دو اخلاق بد خود را اصلاح کنید. خداحافظ خشم را پیشنهاد می کنم.

پاسخ
marzi11

سلام مجدد
خانم دکتر
گل خداحافظ خشم دانلود رایگان داره یا باید بخرم.
ممنون سپاس گزارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خداحافظ خشم در فروشگاه گیس گلابتون عرضه می شود.

پاسخ
marzi11

سلام ببخشید من زیاد سوال میپرسم.
میشه نام همسرمون،فامیلش،سنش دقق مثلا30سال،مکان خونشونمون مثلا یک جای خاص توی شهر خود،تعداداعضای خانواده واز این دست جزییات
ممنون از لطفتون
بازهم معذرت میخوام زیاد سوال میپرسم.

پاسخ
گیس گلابتون

با این کار شانس خود را برای ازدواج کم می کنید. ولی این فهرست شماست. شما می توانید هرچه می خواهید بنویسید. لازم نیست از کسی اجازه بگیرید.

پاسخ
labkhand

سلام گیس گلابتون عزیز.در مورد گام چهارم سوالاتی داشتم.1.همزمان که از رنگ صورتی استفاده می کنیم؛تمرینات آرایش جدید، مسیر جدید و تماس با دوستان را انجام دهیم؟ 2. فقط برای لباس های که داخل خانه می پوشیم از رنگ صورتی استفاده کنیم؟ پوشش بیرون از خانه چگونه باشد؟
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در پوشش بیرون هم رنگ صورتی را استفاده کنید. لازم نیست تمام لباسها صورتی باشد. ولی مطمئنم خانم خلاق و باهوشی مثل شما می تواند راهی برای داخل کردن رنگ صورتی در لباسهایش پیدا کند.

پاسخ
زهرا شا

سلام خانم دکتر عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه من 35 سالمه و هنوز ازدواج نکردم خواستگار دارم ولی جور نمیشه الان دارم برای بار دوم تمرینات رو انجام میدم و در مرحله دیدن عکس هستم خواستگار چند نفر اومدن موقعیت خوبی هم داشتن من خواستم ولی اونا نخواستن اینم بگم که خواستگاری تلفنی بود اونها حتی من رو ندیدن و قبول نکردن در صورتی که من ظاهرم خوبه حس میکنم باید از اول شروع کنم مراحل رو خواستم نظر شما رو بدونم و اینکه مشکل من چی میتونه باشه و اینکه خیلی نا امید شدم با تشکر از شما

پاسخ
elnaz70

سلام گیس گلابتون عزیز در مرحله انجام تمرینات پاکسازی هستم احساس میکنن موانع ذهنی زیادی دارم متاسفانه اطرافم هم ادمهای منفی زیادن هر بار که میشنوم باز افکار منفی میاد تو ذهنم میشه تو هر مرحله ای افکار منفی رو نوشت و اونارو جایگزین کرد؟ ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر هنوز افکار منفی زیادی دارید، از مرحله مراسم جلوتر نروید. دوباره به اول تمرین برگردید. با افکار منفی نمی توانید این تمرینات را به شکل موثر انجام دهید. از اول شروع کنید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.من همه تلاشم رو خواهم کرد واسه درست کردن آلبوم ولی اگه نتونم عکسهارو چاپ کنم میشه اون عکسهارو نقاشی کنم و کاردستی درست کنم آخه نقاشی خوبی هم دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

این هم فکری است. ولی تصویر هرچه به واقعیت نزدیک تر باشد، بهتر در ذهن ناخودآگاه شما حک می شود.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
یسوال در مورد درست کردن آلبوم دارم
1-عکس ها فقط باید عکس عروس و داماد باشند یا سفره عقد و ماشین2-چهره ها باید مشخص باشه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من یک محصول آموزشی جدید ساخته ام: چگونه آلبوم عروسی خفن بسازید. لطفا به فروشگاه گیس گلابتون سر بزنید و آن را تهیه کنید تا تمام سوالات شما در این مورد پاسخ داده شود.

پاسخ
mehlisa

سلام بر شما مهربان ترین مهربان ها . دوست عزیزم از شما سوالی دارم. در خارج از ایران دانشجو هستم اما به دلیل امد و رفت نمیتونم مشخصات مرد مورد علاقه ام رو بنویسم یعنی اصلا نمیتونم محل زندگی ام رو تعییین کنم. خواستگار هم دارم اما بر اساس همین که نمیدونم برمیگردم و یا میمانم نمیتونم حتی مرد زندگی ام رو تجسم کنم. منو راهنمایی میفرمایید؟ متشگرم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. آدم تا نداند خودش چی میخواهد مطمئنا نمی تواند خواسته اش را کتبی کند. شما هنوز نمی دانید می خواهید خارج از ایران بمانید یا در ایران. البته که نمی توانید مشخصات مرد دلخواه خود را بنویسید. بررسی این قضیه به مشاوره حضوری یا اسکایپی نیاز دارد تا بتوانم به شما کمک کنم.

پاسخ
sammiye

سلام گیس گلابتون عزیز
ایا امکانش هست جای زنگ زدن به دوستان به دیدارشون رفت؟؟؟؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حتما. دیدار بهتر هم هست. ولی در یک روز می توانید به دیدار چند نفر بروید؟ بنابراین تلفن زدن هم بکار بگیرید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر.آیا مکانیسم جذب همسر حتما باید در طول نوشتن مشخصات رخ بده یا بعد از انجام کل تمرینات یعنی دو ماه هم احتمالش هست؟من الان یه هفته دیگه نوشتن مشخصات رو تموم میکنم ولی هنوز هیچ خواستگاری ندارم دفعات قبل همیشه قبل از انجام مراسم پیدا میشد ولی الان نه نمیدونم چه اشکالی هست

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر جذب همسر هر زمانی ممکن است رخ بدهد. حتی پس از اتمام تمرینات. من هم مثل شما، نمی دانم مشکل از کجاست. اگر لازم می دانید مشاوره دریافت کنید.

پاسخ
fdagh

سلام

ممنون از کتاب خوبتان

من بخش موانع ذهنی را انجام داده ام راستش را بخواهید ...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم من و شما یک ساعت مشاوره حضوری یا اسکایپی داشته باشیم و مسائل را بررسی کنیم.

پاسخ
elnaz70

سلام گیسو جان
در مرحله ی نوشتن مشخصات مرد دلخواه موردی پیش امد که به نظرم مناسب نبود به خار همین اصلا بهش فکر نکردم و تمرینات رو ادامه دادم کارم درست بوده یا باید از اول شروع می کردم؟
یه سوال دیگه اگر فردی که پیدا می شود نامناسب باشد اشکالی تو روند تمرینات ما هست؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خواستگار دلخواه شما نبوده، بنابراین لازم نیست به او فکر کنید. وقتی افراد غیردلخواه جذب شما می شوند، اول خوشحال باشید که جذب آغاز شده است. دوم به تمرین ادامه دهید. اگر پس از سه بار انجام تمرین، فقط افراد غیردلخواه جذب می شود، لازم است مشاوره داشته باشید.

پاسخ
Mary1956s

سلام
اميدوارم حالتون خوب باشه
من امروز كتاب ازدواج مثل آب خوردن است رو دانلود كردم،در مورد ٧روزي كه مسير رفت و آمد رو انتخاب كنيم،حتما بايد يه مسير خاص باشه؟ ميشه بيشتر توضيح بدين
ممنونم💐💐💐

پاسخ
گیس گلابتون

ببخشید. من متوجه سوال شما نشدم. ممکن است بیشتر توضیح بدهید؟

پاسخ
elnaz70

مرسی گیسو جان خیلی انگیزه گرفتم
با جدیت به تمرینات ادامه میدمقلب

پاسخ
Mary1956s

سلام شبتون بخير
منظورم اينه كه ميشه تو اين هفت روز ٧تا خيابون متفاوت شهر رو انتخاب كنيم و اونجا پياده روي كنيم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر شما شاغل یا دانشجو هستید و هر روز از خانه خارج می شوید تا سر کار یا به دانشگاه بروید، هر روز یک مسیر جدید پیدا کنید. اگر بیکار هستید و معمولا هر روز از خانه خارج نمی شوید، بله. در هفت خیابان مختلف پیاده روی کنید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز شبتون بخیر
چند تا سوال دارم
1-من در مرحله تجسم 21 روزه همسر الهی با همون درست کردن آلبوم هستم
چند شب موقع تجسم یک لحظه ذهنم میره به سمت اتفاقات روزمره و از تجسمم فاصله میگیریم ولی متوجه میشم و ادامه اش میدم،اشکالی نداره
2-مرحله صورتی پوشیدن،باید لباس مون را نو خریده باشیم و اگر از سالهای گذشته باشه و رنگش صورتی باشه اشکال نداره
3-مرحله ای که باید مدل مو و آرایشمون را تغییر بدیم باید موقع بیرون رفتن از خونه این کار رابکنیم
سپاس از وقتی که میگذارید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
1- اشکالی ندارد
2- لازم نیست نو باشد
3- در خانه و در بیرون انجام شود

پاسخ
sammiye

گیس گلابتون عزیز
سلام
من برای البوم از هرچی بیست و یکی پرینت رنگی گرفتم که هرشب یکی رو بچسبونم خاهرم گفت اشتباهه باید یکی باشه از هرکدوم من هرشب به اونا نگاه میکنم میشه مثلن لباس عروس رو تغییر داد یکی از عکس ها رو کم یا اضافه کرد؟؟؟خیلی این البوم درست کردن جذابه برام خیلی دوست دارمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. اگر از این روش لذت می برید، به روش خود ادامه بدهید. شادی و لذت شما مهم است.

پاسخ
marzi11

با سلام خانم دکتر عزیز
آیا از روز 60تا روز73 هم باید آرایش مو و صورتمون تغییر کنه یا فقط روز 53 تا 59 تغییر کنه؟
ممنون از لطفتون

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. روز 53 تا 59

پاسخ
عاطفه

سلام
سوالاتی که برام پیش اومده
1. با این جملات تاکییدی مثبتی که نوشتم چه کار کنیم؟
2. منظورتون از پوشیدن لباس صورتی چیست؟ در خانه یا در محیط بیرون
3. عکس هایی که پیدا کردیم رو پیرینت رنگی بگیرم با کاغذ A4 یا اینکه مثل پیرینت عکس باشه
4. می تونیم همزمان با انجام تمرینات از فایل جذابیت فوری استفاده کنیم؟
5. من کاری که کردم این بوده که سعی کردم بیشتر با متاهلین دوست باشم و ارتباطم رو با دوستای مجردم که منفی باف بودن قطع کردم و دوستای اصلی ام الان متاهل هستن
6. من 90 باور منفی داشتم که همه رو نوشتم و مراسم گرفتم پیدا کردن این باورها سخت بود و مدتی طول کشید برای تغییر این باورهای منفی باید چه کار کنم؟

عاطفه
پاسخ
گیس گلابتون

1- در کتاب دقیقا نوشتم با جملات تاکیدی چه کار کنید. مگر ننوشتم؟ صفحه 36 و 37 کتاب. در انتهای بخشی که مراسم را توضیح دادم.
2- در لباس تان رنگ صورتی وجود داشته باشد. چه خانه و چه بیرون.

3- هرجور صلاح می دانید. هرچه زیباتر بهتر

4- بله. حتما!

5- کار بسیار خوبی کردید.

6- به شما تبریک می گویم. کار دیگری نمی خواهید بکنید. برگزار کردن مراسم یکی از قوی ترین شیوه های تغییر باورهاست.

انشاالله مبارکه و بزودی خبرهای خوب شما را می شنوم

پاسخ
عاطفه

سلام
فقط گفتین جملات منفی رو بسوزونیم و مراسم بگیریم و یک اعلامیه درست کنیم ولی نگفتین با این حملات
تاکییدی مثبتی که نوشتیم چه کار کنیم؟ خب برای تغییر باورهام منفی من این جملات مثبت رو با صدای خودم ضبط کردم وقبل از خواب و بعد از خواب گوش میدم. ولی اینکه دقیقا با این جملات چه کنیم چیزی ننوشته در نظرات دیدم بعضی خانوم ها این ۲۱ روزی که ویژگیهای همسرشونو مینوسن روزی ۳۰ دقیقه تجسم خلاق دارن که من نمیدونستم که باید انجام بدم در کتابم نبود کتابی که به دستم رسیده چاپ ۹۴ هست.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. 1- روش خلاقانه ای بکار بردید. خوب است ادامه بدهید. 2- صفحه 40 و 41 نوشته شده است. عاطفه خانم، آیا قرار است من صفحه به صفحه کتاب را برای شما بخوانم؟ یا خیال دارید قبل از سوال کردن، کتاب را با دقت بخوانید؟

پاسخ
زهرا*

سلام خانم دکتر عزیزم
توی کتاب گفتین برای هفته ی آخر
تمرینات به دوستانی زنگ بزنیم که 6
ماهه ازشون بیخبریم. اگه تو ماه اخیر
با دوستی در تلگرام احوالپرسی کرده
باشیم ولی 6ماهه که مکالمه ی تلفنی
و دیدار حضوری نداشته باشیم،میشه
برای انجام تمرین به ایشون زنگ زد
یا دوستی رو انتخاب کنم که در 6
ماه اخیر هیچگونه تماسی اعم از
شبکه های مجازی هم نداشته باشم؟
فرقی نداره تماسمون هر زمانی از
شبانه روز باشه.
سپاسگزارم💖

پاسخ
گیس گلابتون

بله با دوستانی که فقط در تلگرام با آنها تماس داشتید هم می توانید تماس بگیرید

پاسخ
sammiye

گیس گلابتون عزیز من یک شب تجسم رو به دلیل خستگی خابم برد نتونستم انجام بدم و صبح به محض بیدار شدن انجام دادم و یکروز دیگه هم یادم رفت و صبحشم انجام ندادم میشه به فاصله دو سه ساعت هربار 15 دقیقه تجسم کنم جای دیشب؟؟؟؟یا کلن تمرینات از اول شروع کنم.
در ضمن کسی هم پا پیش نزاشته بجز موارد نا مناسب قبلی اونم در حد پیام که من جواب ندادمچشمک

پاسخ
گیس گلابتون

فکر میکنم این دومین باری است که تمرین را جا می اندازید و روز بعد انجام میدهید؟ درسته؟ یا اشتباه یادم مانده؟ تمرین را از اول انجام دهید.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام گیس گلابتون عزیز. تو کامنتهای دوستان متوجه شدم که برخی اشاره به تمرینات تجسم و جملات تاکیدی کرده اند اما تو کتابی که من دارم اشاره ای به اونا نشده. من این کتاب رو سال ۹۴ گرفتم که مال چاپ اول ۹۲ هست. آیا کتاب تعییر کرده؟اگه اینطوره امکانش هست من این کتاب رو آپدیت کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. هر دو مطلب در کتاب چاپ اول هم هست. متن کتاب در هر دو چاپ یکی است. فقط صفحه بندی تغییر کرده و بهتر شده است. شما تمرینات را انجام بدهید. نگران نباشید. البته اگر خیلی نگران هستید، می توانید دوباره کتاب را بخرید. ولی من این مورد را ضروری نمی دانم.

پاسخ
tahora

سلام خانم دکتر چند مورد برام پیش آمده درباره کتابتون البته من فایل جذابیت فوری و...دارم.

1- بلطف راهنماییهای شما تعداد خواستگارانم این سالهای اخیر خیلی خوب بودن خداروشکر.فقط اینکه ....

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر در انجام تمرینات سوالی برای شما پیش آمد،یعنی مطلب واضح نبود، من در اینجا به رایگان پاسخگوی شما هستم. خوشحالم خواستگاران شما افزایش یافته. ولی سوالی که شما دارید می پرسید نیاز به صحبت بین من وشما دارد. پیشنهاد می کنم یک ساعت مشاوره حضوری یا اسکایپی داشته باشیم.

پاسخ
marzi11

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز
خانم دکتر گفتید از روز 53 تا 73اطراف خودمون را پر از رنگ
صورتی کنیم و یک ملحف صورتی تهیه کنیم.من لباس صورتی پوشیدم ولی ملحفه صورتی تهیه نکردم و ملحفه ی تشکم صورتی هست و به دسته های در کمد اتاقی که میخوابم روبان صورتی گره زدم،چ.ن من اتاق شخصی ندارم و توی اتاقی که میخوام روبان صورتی و قلب و ...گذاشتم
با تشکر از لطف شما

پاسخ
گیس گلابتون

عالی است.

پاسخ
زهرا*

سلام گیس لابتون عزیزم

من تا 2روز دیگه تمرینات کتاب رو تموم میکنم. تا قبل از آشنایی با شما خیلی خیلی نگران مرد موندنم بودم و هر روز این نگرانی و سردرگمی از اینکه چرا هنوز مجردم روح و روانم رو آزار میداد و هرلحظه از زندگیم مثل کابوس بود ولی بعد از آشنایی با شما و کتابتون اوضاع خیلی فرق کرد و کلی انگیزه و امید گرفتم و ذهنم آروم شد و به گفته ی اطرافیانم رفتار و روحیه م خیلی خوب شد و خودم هم کاملا این رو حس میکنم...

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم که روحیه تان خوب است. بقیه سوال حذف شد چون در اینجا به سوالات شخصی پاسخ داده نمی شود.

پاسخ
zahra-saeed

سلام آناهیتا خانوم.ممنون از صبر وحوصله زیادتون بابت پاسخگویی به تمام سوالات کاربرا.من روز هشتم هستم و تاالان تمام تمریناتو به خوبی انجام دادم اما دیشب یادم رفت تقویمو ضربدر بزنم.الان چیکارکنم?از اول شروع کنم?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. تمرین را انجام دادید و فقط تقویم را ضربدر نزنید؟ اشکالی ندارد. امروز ضربدر بزنید.

پاسخ
zahra-saeed

ممنونم خانومی.ویه سوال دیگه:اگه دراین دوران به فرد خاصی فکر کنیم مانع ذهنی حساب میشه?2_اگه خواستگار اومد و بهش فکر کنیم چطور?

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. خواستگار آمد، قرار است به او فکر کنید دیگر.

پاسخ
Suelen

سلام به گیس گلابتون مهربان و خوش فکر. یه سوال داشتم. اگر در حال حاضر احتمال اومدن یه خاستگار مشخص وجود داره ولی معلوم نیس که بیاد یا نه و اینکه بشه یا نه، ولی فکرش به شدت ذهنمو مشغول کرده باشه، تو تمرینات کتاب ازدواج تداخل ایجاد میکنه؟ یعنی نیاز به پاکسازی هست یا نه؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. نباید ذهن شما مشغول یک آقای خاص باشد. در جذب اختلال ایجاد می کند.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر. شب یلداتون مبارک. میشه بگین برای کسایی که مراسمو مجبورن تنهایی بگیرن، چه آیتم هایی رو داشته باشن که مراسمشون هیجان انگیز و به یاد موندنی بشه؟ راستش من به جز شمع و عود و موزیک شاد چیز دیگه ای به ذهنم نمیاد، ولی همه جا تاکید کردین که مراسم باید به یاد موندنی باشه.آیا منظورتون آیتم خاصی هست که باید در مراسم وجود داشته باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. همین ها که نوشتید، عالی است.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتونم،یلدا بر شما و تمام گیس گلابتونیا مبارک باد،گیس گلابم بابت وبینار هم بسیار متشکرم گوش کردم خوب بود من هرچند فکر میکردم جواب اکثر سوالات رو میدونم اما برام بسیار مفید و تکمیل کننده ی اطلاعاتم بود،

گیس گلابم گفتید شما قبل از ازدواج تصور میکردید متاهلید مثلا همه چیو دوتا دوتا میخریدید ، سوال من اینه چه مدت قبل از ازدواج این رفتارها و تغییر افکار شروع کردید؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حدود یک سال قبل از آشنا شدن با همسرم

پاسخ
Suelen

ممنونم ازتون گیس گلابتون عزیزم که با اینهمه مشغله سریع جوابمو دادین گلگلگلراستش همش فکر میکنم نکنه مراسم یک نفری جواب نده! اگه میشد حتما مراسمو گروهی میگرفتم ولی همونطور که تو کتاب هم نوشته بودین اعلامیه و مراسم رو نباید جلوی آدمهایی که مسخره مون میکنن چسبوند و انجام داد.

پاسخ
1312

سلام
اگر خانه تکانی بیشتر از یک هفته طول بکشه مثلا دو هفته که لازم نیست از اول شروع کنیم؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. ممکن است بدانم چرا خانه تکانی این قدر زیاد طول کشید؟ خانه خیلی نامرتب بود یا شما وقت نکردید خانه تکانی کنید؟

پاسخ
1312

نه خانه خیلی نامرتب نبود
وسطهای خانه تکانی من به مسافرت رفتم
من قبلا تمرینات را انجام دادم اما خب...
میخوام مجددا انجام بدم
موانع ذهنیم رو نوشتم حالا میخوام تو مراسم این موانع رو دور بریزم

پاسخ
گیس گلابتون

فکر می کنم جواب خود را گرفتید.

پاسخ
نگارا گیسو

سلام خدمت گیس گلابتون و کاربران عزیز
یک سوالی برام پیش آومده: تو قسمت خبرهای خوش خانمی خبر ازدواجشون رو اعلام کردند و تو حرفاشون گفته بودن که تمرینات کتاب ازدواج مثل اب خوردن آسان است رو 5-6 بار انجام دادن ولی نتیجه ای نگرفتن، امسال ایشون تصمیم گرفتن که ازدواج رو رها بکنن و از قضا ازدواج هم کردن!!!!! خوب سوالی که مطرح میشه اینکه چطور میشه هم تمرینات رو انجام داد هم رها کرد؟ تو قسمت هدف گذاری قسمت ازدواج من خالیه، چطور میشه برای چرخ زندگی روی این قسمت کار کرد ولی بهش فکر نکرد؟
ممنونمگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پاسخ سوال شما در در صفحات 141 تا 145 کتاب نوشته شده است. و اگر بخواهم دقیق تر باشم صفحه 143. ممنونم که کتاب را با دقت مطالعه می کنید.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر عزیزم. وقتتون بخیر. امیدوارم حالتون خوب باشه
میخواستم بدونم آیا تمرینات سپاسگذاری تو جذب همسر دلخواه کمک میکنه؟ یه پستی رو خوندم مبنی بر اینکه پیشاپیش میشه بخاطر همسر دلخواه یا ویژگی های اون سپاسگذاری کرد ولی یادم نمونده که دقیقا مطلبش چی بود و چطور میشه این کار رو انجام داد. میشه بفرمایید دقیقا از چه چیزی باید سپاسگذار بود و چطور؟ (در مورد همسر آینده).
پایدار باشید گل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال شما مربوط به تمرینات کتاب ازداج نیست. اینجا من به سوالاتی که در موقع تمرینات برای شما پیش می آید پاسخ می دهم. ممنونم که توجه می کنید.

پاسخ
elnaz70

سلام خانم دکتر
در پایان تمرین البوم یک خواستگار داشتم که به دلایلی نشد حالا تمرینات رو از کجا شروع کنم؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تمرینات را تا پایان ادامه بدهید. دوباره از اول شروع کنید. جمعا سه بار تکرار کنید. انشاالله بزودی نتیجه خواهید گرفت. جذابیت فوری را تمرین کرده اید؟

پاسخ
elnaz70

یه سوال دیگه هم داشتم اگه بخوام از اول شروع کنم میتونم روزهای خانه تکانی رو کم کنم و بیشتر روی باورها و مراسم کار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر دوست گرامی. لطفا طبق برنامه عمل کنید.

پاسخ
elnaz70

سلام ببخشید زیاد سوال میپرسم
وسط تمرینات برای بار اول زنجیره قطع شد حالا اگر از اول شروع کنم همون بار اول میشه یا بار دوم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر بار که تمرین به صورت کامل انجام شود، یک دفعه محسوب می شود. صد بار تمرین نصفه می شود هیچ دفعه

پاسخ
marzi11

با سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز
من هفته ی پایانی تمرینات کتاب هستم،تماس با دوستان ولی تا حالا که خبری از خواستگار و یا پیشنهاد خواستگاری نبوده بعد چه مدت از پایان تمرینات مجددا میشه شروع کرد.
2-تو کتابتون خانم دکتز صفحه59 گفتید اعلام کنید خواستگار را می پذیرید.یعنی هر جا نشستید بگویید:....من کلاس هنری میرم خانم متاهل تو کلاسمون زیاد هست یعنی وقتی باهاشون صحبت میکنم بگم دنبال خواستگکار هستم و فردی را میشناسی معرفی کنی درسته؟
ممنون از لطف شما

پاسخ
گیس گلابتون

بله همینطور است.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر عزیز،وقت شما بخیر. امیدوارم سلامت و خوب باشید. یه سوال داشتم. اگر برای انجام تمرینای کتاب، تو مرحله تغییر مسیر و یافتن مسیرهای جدید، چون نزدیک ایام عید هستیم سفر به شهر دیگه ای پیش بیاد و طبیعتا تو قطار یا تو اون مسیر رسیدن به اون شهر نشه این تمرینو انجام داد به مدت دو سه روز، چکار میشه کرد؟ چون از طرفی هر موقعی که تمریناتو انجام میدم ممکنه یه اتفاق اینطوری پیش بیاد ونمیخوام زمانو از دست بدم. از راهنماییتون سپاسگذارمگل

پاسخ
گیس گلابتون

ببین دوست گلم... هدف انجام این تمرینات، ایجاد تغییراتی در ذهن شماست. جنبل و جادو نیست. اگر می خواهید ذهن تان تغییر کند باید وقت بگذارید. با عجله کردن و راه میانبر، کاری از پیش نمی رود. برای تداخل سفر با تمرینات باید چه کار کنید؟ من نمی دانم. به نظر خودتان چه کار می توانید بکنید؟

پاسخ
elnaz70

سلام خانم دکتر
در نوشتن مشخصات همسر دلخواه میتوانیم برای تحصیلات یه محدوده خاص در نظر بگیریم؟مثلا فوث لیسانس و بالاتر این کار محدودیت ایجاد میکنه؟

پاسخ
گیس گلابتون

حتما وضعیت تحصیلی را مشخص کنید. این موضوع یکی از شرایط مهم آقاست.

پاسخ
masoum

سلام
امروز تصمیم گرفتم مجددا تمرینات کتاب ازدواج آسان را انجام دهم.قلم و کاغذ هم آماده کردم ازخودم پرسیدم خوبیهای مجرد بودن چیست؟ جوابی که شنیدم این بود:مجردی که همش تنهاییه مجردی که خوبی نداره-
وتاهلی چه مشکلاتی دارد؟...
واقعا ذهنم هیچ جوابی نیافت در صورتی که هربار این تمرینات را انجام میدادم چندین صفحه برای هر سوال پرمیشد.
ضمیرناخودآگاه من میگه این یعنی موانع ذهنی من برای ازدواج پاک شده.یعنی من آماده ام
برام خیلی جالب توجه بود.

پاسخ
Suelen

سلام گیسو جان تو بخش تماس تلفنی با دوستان، حتما باید شب انجام بشه یا در طول روز هم مشکلی نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

در طول روز و شب. هر بار که فرصت داشتید.

پاسخ
marzi11

سلام خانم دکتر عزیز
خانم دکتر تاچه مدت بعد از تمام شدن تمرینات کتاب،میتونیم بازم تمرینات رااز نو شروع کنیم.یعنی تا چه مدت صبر کنیم تا همسر مورد نظرمون بیاد اگر نیومد،از نو تمرینات را شروع کنیم.
باتشکر
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. بلافاصله شروع کنید و تا سه بار تکرار کنید.

پاسخ
Eln.sa

سلام خانوم دكتر، سوال من اينه كه در صورت شروع مجدد تمرينات تاريخ رو هم تغييري بايد درش داد يعني حدوداً يكسال بعد در نظر كرفته بشه؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله

پاسخ
Suelen

سلام گیسو جان وقتتون بخیر. یه سوال داشتم. این جملاتی که تو مراسم میندازیم داخل آتیش همون جملات تمرین دوم هستن که از منفی به مثبت تبدیلشون کردیم؟ یعنی جملات منفی رو میندازیم داخل آتیش و شکل مثبت اونها میشه همون جملات تاکیدی مثبت؟ اگر اینطوره این جملات مثبت رو هم باید کاریش بکنیم؟ مثلا یکی از دوستان نوشته بود ضبط میکنم و شبها گوش میدم؟یا اینکه باید کار خاصی باهاش بکنیم؟
سپاسگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. جملات منفی، خاطره های منفی، یادگاری ها از نفر قبلی ... همه را بسوزانید. جملات مثبت را نگه دارید. گاهی بخوانید. آن دوست عزیز، خیلی خلاقیت نشان داده. می توانید کار او را هم انجام بدهید.

پاسخ
Suelen

بی نهایت سپاسگذارم.

پاسخ
Suelen

سلام گیس گلابتون عزیزم روزتون بخیر. یه سوال داشتم: میشه تو تمرینات 21 روز آخر، ترتیب دو هفته اول رو عوض کرد؟ یعنی هفته اول تغییر مسیر و هفته دوم صورتی ؟ اینطوری جواب میده؟ در واقع مجبورم اینکارو بخاطر اینکه تغییر مسیرم میفته به سفر و تمرینام ناقص میمونه انجام بدم. ممنون از راهنماییاتون گل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. می شود.

پاسخ
دختر خوش اقبال

سلام خانم دکتر عزیز. تمرین اول درباره نوشتن خوبی های مجردی.چند سال پیش مجردی برام شیرین بود اما حالا هیچ لذتی ازش نمیبرم پس با این حساب بنویسم خوبیهاش کم شده یا حسی که چند سال پیش داشتم رو بنویسم؟

پاسخ
گیس گلابتون

هر لذتی که الان برای شما دارد بنویسید. اگر لذتی نمی برید، هیچی نمی نویسید. اگر کم لذت می برید، بالاخره لذت می برید، همان ها را بنویسید.

پاسخ
Suelen

سلام گیس گلابتون عزیزم. آیا تمرینات 28 روزه سپاسگذاری تو زمینه ازدواج موثره؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله. تمرینات سپاسگزاری برای همه موارد زندگی مفید است. دوست گرامی، در این بخش از سایت من به سوالات شما در زمینه انجام تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن پاسخ می دهم. سوال شما ارتباطی با تمرینات کتاب نداشت. این بار استثنایی پاسخ دادم. ممنونم که توجه می کنید.

پاسخ
sarabazri

سلام گیس گلابتون. ازتون تشکر میکنم بابت وقتی که میذارید و به سوالای بچه ها جواب میدید. اجرتون با خدا. گیسو جان من تو مرحله پاکسازی اطرافم هستم و برای مراسم خودمو آماده کردم. میخوام یه مراسم عالی بگیرم. همه چی رو دارم سعی میکنم خوب انجام بدم. فقط یه ندای درون دارم که البته خیلیم قوی نیست، ولی هر از گاهی کلافم میکنه. هی میگه نمی شه، اونی که میخوای نصیبت نمی شه، باید حالا حالاها صبر کنی، اینجوری نمی شه و ... . بهش بی توجهی می کنمو کار خودمو میکنم ولی مطمئنم همه با این ندای درون بی ادب لبخندآشنا هستن. نمی دونم تو این شرایط چکار کنم. ازتون میخوام مثل همیشه با راهنماییای خوبتون به این مشکل من که میدونم مشکل خیلیام هست جواب بدین که بهترین راهکار چیه . این موضوع فقط تو ازدواجم نمود پیدا کرده و تو انجام تمرینای کتاب یه وقتایی دست و پامو میگیره.
دوستتون دارم هزارتاگل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. در تمرینات بهترین سال زندگی، ما به این صدای مزاحم می گوییم: خاله وزوز. یک تمرین خیلی مفید در بهترین سال زندگی، همین مقابله کردن با خاله وزوزو است. به طور خلاصه، با خاله وزوزو حرف می زنیم تا ببینیم میخواد چی به ما بگه. اگه حرفش حرف حسابه، گوش می کنیم، اگه نه، بی محلی می کنیم. البته خیلی خلاصه گفتم. تمرین اصلی خیلی مفصل و کاربردی است.

پاسخ
sarabazri

خیلی سپاسگذارم از پاسختون مهربون لبخندگل خیلی حیف شد تخفیف بهترین سال رو از دست دادمنگرانچون تقریبا تنها هدف اصلیم ازدواجه در حال حاضر و دارم رو تمرینات کتاب کار میکنم.

پاسخ
گیس گلابتون

بله و برای داشتن ازدواجی شاد و موفق، لازم است روحیه عالی داشته باشید. بنابراین تمرینات بهترین سال، مانع شما نیست، بلکه مسیر را برای تان هموارتر می کند. البته شما صلاح خود را بهتر می دانید و شما تصمیم گیرنده هستید.

پاسخ
شایسته

سلام گیس گلابتون
من قدم 180 هست حالا اگه توی لیست ویژگی های همسر دلخواه بنویسم قد بالای 190 ، چیز مسخره ایه؟
منظورم اینه که قد همسر معیار خوبی نیست و نباید بهش توجه کنم؟
آخه هرکار می کنم نمی تونم خودم رو قانع کنم با مردی کوتاه تر از خودم ازدواج کنم.میشه خواهش کنم کمکم کنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، من نمی توانم مشخصات همسر دلخواه شما را به جای شما بنویسم. من که نمی خواهم زن همسر شما بشوم. هرجور خودتان صلاح می دانید.

پاسخ
sarabazri

من تا تاریخ 96/6/10 با مردی مناسب که دوستش دارم (بی نهایت) ودوستم داره (بی نهایت) ازدواج کرده ام. هوراهورا

پاسخ
zahra-saeed

سلام خانومی.من آلبوموتهیه کردم.اما15دقیقه خیلی زیاده برای تماشا.تایمش کمترباشه ایراد داره?

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. هدف از این کار، تغییر ناخودآگاه شماست. به نظر من 15 دقیقه خیالبافی خوش و خرم، اصلا زیاد نیست. با این وجود هر طور خودتان صلاح میدانید.

پاسخ