مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1396/06/14 07:27

در جشن عروسی چگونه لباس بپوشید؟

این روزها بازار جشن عروسی داغ داغ است و من بنا به دلایلی متوجه شدم بعضی خانم‌های مجرد نمی دانند چگونه در جشن عروسی لباس بپوشند تا شانس ازدواجشان بالا برود.

 

جشن عروسی جای خوبی برای جلوه گری خانم‌های مجرد است. در جشن عروسی شما فامیل‌های دورتان را می‌بینید. اشخاصی که شاید چند سال یک بار امکان ملاقات آن‌ها را دارید. بعلاوه با یک خانواده جدید آشنا می‌شوید. در جشن عروسی می‌توانید حسابی به خودتان برسید و زیبا باشید. اگر تصمیم دارید ازدواج کنید از جشن عروسی به عنوان یک فرصت عالی استفاده کنید.

 

  • 1-در همه عروسی‌ها شرکت کنید.

    می دانم در عروسی‌ها، مردم فرصت می‌کنند با طعنه به شما بگویند: «کی نوبت تو میشه؟!» ولی بی خیال! فرصت به این خوبی را از دست ندهید. در جواب چنین افرادی بگویید: «از تنبلی شماست دیگه. چرا برام آستین بالا نمی‌زنید؟ چرا یک آقای خوب به من معرفی نمی‌کنید؟» از گفتن این حرف خجالت نکشید. خانم مجرد باید دلش بخواهد ازدواج کند و شرمی در این مورد وجود ندارد. اگر خانم مجردی واقعاً نمی‌خواهد ازدواج کند، لابد همین الان سرش جایی گرم است. مثلاً شاید عاشق مردی است و منتظر اوست، یا با مرد متاهلی دوست است و می‌داند نمی‌تواند با او ازدواج کند و یا از مردها خوشش نمی‌آید و به خانم‌ها علاقه مند است. شما دلتان می‌خواهد ازدواج کنید و هیچکدام از موارد بالا در مورد شما درست نیست، پس وانمود نکنید که به ازدواج کردن علاقه ندارید. خجالت نکشید اعلام کنید من دلم می‌خواهد ازدواج کنم، ولی هنوز با مرد مناسبی آشنا نشده‌ام. آی مردم! لطفاً یک آقای خوب به من معرفی کنید.

     

  • 2-روز عروسی مرخصی بگیرید تا بتوانید بخوبی استراحت کنید و زمان کافی برای آماده شدن داشته باشید. اگر اهل آرایشگاه رفتن هستید، چندین ساعت در آرایشگاه بمانید: ماساژ و ماسک صورت، آرایش مو و صورت. یادتان باشد حسابی به پوست صورتتان رسیدگی کنید، ولی آرایش غلیظ نداشته باشید. آرایش غلیظ شما را پیر نشان می‌دهد و معصومیت را از صورت شما می‌گیرد.

     

  • 3-و اما لباس! معمولاً از یکی دو ماه قبل، شما را به عروسی دعوت می‌کنند. پس لباس را یک ماه قبل از جشن عروسی تهیه کنید. تا روز آخر و هفته آخر صبر نکنید وگرنه مجبور می‌شوید هول هولکی یک لباسی بخرید یا قرض بگیرید. جشن عروسی را جدی بگیرید و از یک ماه قبل برای آن لباس تهیه کنید.

     

  • 4-پوشیدن چه لباس‌هایی در جشن عروسی ممنوع است؟

     

  • پوشیدن لباس سفید برای خانم‌ها و لباس سیاه برای آقایان در جشن عروسی ممنوع است! لباس سفید، لباس عروس است و لباس سیاه، لباس داماد. هیچکس اجازه ندارد جایگاه عروس و داماد را در جشن عروسی‌شان از آنها بدزدد.

     

  • پوشیدن لباس‌های خیلی باز و ل . خ . ت .ی در جشن عروسی ممنوع! حتی اگر مجلس کاملاً زنانه باشد. توجه داشته باشید در جشن عروسی، همه رده‌های سنی شرکت دارند: بچه‌ها، جوانان، میانسالان و مسن‌ترها. در چنین مجلسی شما نباید لباس ب . ر . ه . ن . ه نما بپوشید.

     

  • پوشیدن شلوار جین و کفش ورزشی ممنوع!

     

  • برای خانم‌ها، پوشیدن بلوز-دامن، بلوز-شلوار، کت-شلوار معمولاً انتخاب خوبی نیست.

     

  • 5-در جشن عروسی چه لباسی بپوشید؟

کار آقایان راحت است. در جشن عروسی باید کت و شلوار بپوشند. کت و شلوار سرمه‌ای، یکی از بهترین انتخاب‌های کت و شلوار است.

 

در مورد خانم‌ها، شما در جشن عروسی می‌توانید این لباس‌ها را بپوشید:

  • کت و دامن (کمتر توصیه میشود)
  • پیراهن تا بالای زانو
  • پیراهن میدی
  • پیراهن ماکسی

 

کفش پاشنه بلند فراموش نشود. پاشنه کفش بهتر است 7-5 سانتی متر باشد. پاشنه بلندتر، مناسب نیست. حتی اگر قدبلند نیستید، باز هم پاشنه زیادی بلند نپوشید چون جلف به نظر می‌آید. قرار است شما در این جشن عروسی، شیک، خانم و جوان و شاداب به نظر بیایید. جلف بودن جزو گزینه‌ها نیست.

 

لباس‌هایی که خیلی پولک دوزی، ملیله دوزی و ... دارد، سن شما را زیاد نشان می‌دهد.

 

اگر این سه رنگ به پوست شما می‌آید در پوشیدن آن‌ها تعلل نکنید:

  • صورتی
  • قرمز
  • زرد

 

صورتی، شما را معصوم و جوان نشان می‌دهد و آماده برای ازدواج. قرمز و زرد، چشم‌ها را به سوی شما جلب می‌کند. در میان تعداد زیادی خانم بزک دوزک کرده، براحتی تشخیص دیده می‌شوید.

 

خانم‌های مجرد عزیز، زیاد جواهر و طلا به سر و کله و دست و پایتان آویزان نکنید. یک جفت گوشواره یا یک گردنبند ساده کافی است. به نظر من بهتر است هیچ انگشتری به دستتان نکنید تا دیگران براحتی تشخیص بدهند شما مجرد هستید. گاهی اوقات آدم باید حساب کند دست چپ این دختره حلقه داره یا دست راستش؟ و این موضوع کار را برای دیگران سخت می‌کند.

 

آقایان متأهل حتماً حلقه ازدواجشان را در انگشت داشته باشند، حتی اگر معمولاً حوصله نمی‌کنند حلقه به دست کنند.

 

 

----------------------------------

 

آقای روزبه یکی از خوانندگان قدیمی گیس گلابتون، چند نکته بسیار جالب را مطرح کردند (در میان کامنت ها بود، گفتم مبادا از دید شما دور بماند)

 

بسیار هم خوب و عالی فقط به عنوان یک آقا چند نکته رو لازمه یاد آور بشم:

  

    1. 90%مواقع لباس خانمها مشکیه و شما با رنگهایی که گیس گلابتون گفت خاص تر خواهید بود چون به راحتی می شه شما رو آدرس داد وگفت همون دختره که پیراهن قرمز پوشیده.

       

       

    2. به رنگهایی که گیس گلابتون گفت من رنگ پلنگی رو برای خانمهایی با چشمان قهوه ای و درشت با پوستهای سفید مرمری ویا گندمی توصیه می کنم بسیار زیبا خواهید شد بین ما مردها به چشمان شما می گن چشم سگ دار چون آدم رو می گیره!!!!

       

    3. اگر چشم آبی هستید لباس آبی را فراموش نفرمایید تلفیقی از آسمان و دریا توی شما دیده خواهد شد.

       

    4. خانمهایی که پوستتان سفید هست زیادند مردهایی که رنگ پوست شما رو دوست داشته باشند(یکیش من) به پوست شما همه رنگ لباسی به جز سفید میاد پس لزومی نداره همیشه خودتان را جزغاله بفرمایید.

       

    5. رنگ سبز سخت ترین رنگ برای ست کردن است چون بعضی از طیف هاش به مسجدی معروفه و اصلا زیبا نیست سبز تیره (یشمی) خیلی شیکه اگر چشمتون سبز رنگه با سبز خیلی خیلی زیباتر خواهید شد.

       

    6. خانمهایی که به دنبال مردهای بالای سی سال می گردید توجه فرمایید وقتی شما برای یک شب بیش از حقوق یک مرد خرج می کنید نمره منفی بزرگی برای ادامه راه دریافت خواهید کرد.

       

    7. پارگراف دوم بند 4 رو با طلا باید نوشت لباس های خیلی باز حتی در جمعهای زنانه گاهی این سوظن را بر می انگیزد که شما آدم محدود مانده وشایدم غیر متعهدی هستید در جمعهای مختلط هم نگاه مردهای هرزه را جلب خواهید کرد.



در پایان از گیس گلابتون عزیز تشکر می کنم و فقط خواستم از زاویه دید یک آقایی که 14 شهریور 36 سالش شده بهتون بگم این پست گیس گلابتون عزیز واقعا راهگشاست.

 

گیس گلابتون: تولدتون مبارک آقای روزبه گرامی و ممنونم برای راهنمایی‌های عالی

 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

سارانگ1

به به ... ممنونم چه نکات خوبی

پاسخ
Firuze

مقاله خوبی بود مفید و کاربردی
ممنون از شماگل

پاسخ
بهار

خیلی درست وخوب.ممنون.

پاسخ
roozbeh

بسیار هم خوب و عالی فقط به عنوان یک آقا چند نکته رو لازمه یاد آور بشم
1_90%مواقع لباس خانمها مشکیه و شما با رنگهایی که گیس گلابتون گفت خاص تر خواهید بود چون به راحتی می شه شما رو آدرس داد وگفت همون دختره که پیراهن قرمز پوشیده
2_به رنگهایی که گیس گلابتون گفت من رنگ پلنگی رو برای خانمهایی با چشمان قهوه ای و درشت با پوستهای سفید مرمری ویا گندمی توصیه می کنم بسیار زیبا خواهید شد بین ما مردها به چشمان شما می گن چشم سگ دار چون آدم رو می گیره!!!!
3اگر چشم آبی هستید لباس آبی را فراموش نفرمایید تلفیقی از آسمان و دریا توی شما دیده خواهد شد.
4خانمهایی که پوستتان سفید هست زیادند مردهایی که رنگ پوست شما رو دوست داشته باشند(یکیش من) به پوست شما همه رنگ لباسی به جز سفید میاد پس لزومی نداره همیشه خودتان را جزغاله بفرمایید
5رنگ سبز سخت ترین رنگ برای ست کردن است چون بعضی از طیف هاش به مسجدی معروفه و اصلا زیبا نیست سبز تیره (یشمی) خیلی شیکه اگر چشمتون سبز رنگه با سبز خیلی خیلی زیباتر خواهید شد
6 خانمهایی که به دنبال مردهای بالای سی سال می گردید گلتوجه فرماییدگل وقتی شما برای یک شب بیش از حقوق یک مرد خرج می کنید نمره منفی بزرگی برای ادامه راه دریافت خواهید کرد
7 پارگراف دوم بند 4 رو با طلا باید نوشت لباس های خیلی باز حتی در جمعهای زنانه گاهی این سوظن را بر می انگیزد که شما آدم محدود مانده وشایدم غیر متعهدی هستید در جمعهای مختلط هم نگاه مردهای هرزه را جلب خواهید کرد
در پایان از گیس گلابتون عزیز تشکر می کنم و فقط خواستم از زاویه دید یک آقایی که 14 شهریور 36 سالش شده بهتون بگم این پست گیس گلابتون عزیز واقعا راهگشاستگلگلگلگل

پاسخ
najme55

مطالبتان برای من که عروس دیروزهای دور هستم هم مفید بود آقای روزبه! بروم پلنگ شوم ببینم بره خانگیم را میتوانم شکار کنم یا نه! :)

پاسخ
roozbeh

هرچی کامنت خودمو می خونم نگفتم برید پلنگ شید سرکار خانم

پاسخ
m.motamedpooya@gmail.com

گيس گلابتون جان به نكته خوبي اشاره كرديد كه رنگ سفيد نپوشيد.خيلي از خانم هاي ايراني هنوز اين را نمي دانند.ممنونم از راهنمايي ات.

پاسخ
shatab

پلنگی یعنی چه رنگی؟؟
چه چیزهایی بلدید شما اقایون هاا

پاسخ
Roozbeh

کلمه (لباس پلنگی مجلسی) رو سرچ بفرمایید مدلهای زیادی خواهید دید

Roozbeh
پاسخ
animani

اوه خیلی رنگ و طرح دلچسبیه
ماری هم خیلی خیلی قشنگه

پاسخ
setareh
http://www.gisgolabetoon.ir

سلام. گیس گلابتون جون خوبید. برای یک دختر 18ساله که میخواهد به عروسی بره و میخوادسنش درست سن خودش به نظربیادنه کوچکتر و نه بزرگتر (چون بیبی فیسم) چه آرایش و لباسی رو پیشنهاد میدید. من پوستم سفیده. چشمام میشی رنگش و موهام خرماییه. چه رنگ لباس مجلسی برای من مناسبه؟ مرسی🙏

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من استایلیست نیستم. به طور کلی شما می تونین پیراهن بپوشین، بالای زانو، آرایش بسیار خفیف و دخترانه، موها هم باز باشد. اما راهنمایی دقیق نمی تونم بکنم. لازمه با یک استایلیست مشاوره کنید.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet