مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1399/05/25 10:05

تمرینات ملکه: چگونه مثل یک ملکه رفتار کنید؟

این روزها بعضی مربی‌های آقا و مجرد مطالب نادرستی به خانم‌ها آموزش می‌دهند:

 

  • برای ازدواج کردن باید آفرودیت خود را بالا ببرید!
  • در کارگاه پیشرفته آفرودیت شرکت کنید!
  • هفته اول آشنایی، ماچ فرانسوی بدهید!
  • از هفته اول اجازه بدهید آقا شما را دستمالی کند!
  • از ماه اول رابطه جنسی داشته باشید، اگر رابطه جنسی نداشته باشید، مردها شما را رها می‌کنند!
  • هرجور رابطه جنسی که مرد می‌خواهد به او بدهید!
  • اگر پس از رابطه جنسی دیگر مرد سراغ شما را نگرفت، لابد چفت نشدید! مهم نیست بروید سراغ مرد دیگری!
  • ضعیفه باشید! به مرد بگویید: آگه تو داد نزنی کی داد بزنه؟! آگه تو مرا سیاه و کبود نکنی، کی سیاه و کبودم کنه؟!
  • به اصل وجودی خود برگردید و ضعیفه بشوید!

 

کلاً من نمی‌دانم آقایان مجردی که دارند چهل ساله می‌شوند، شاید هم شدند، چطور می‌توانند به شما خانم‌ها یاد بدهند «زن خواستنی» بشوید. این جور آقایان خودشان اهل ازدواج نیستند، پس نمی‌دانند زن زندگی و زن خواستنی چی هست، وگرنه خودشان زن زندگی‌شان را پیدا می‌کردند.

 

اصل وجودی خانم‌ها ضعیفه بودن نیست. خانم‌ها می‌توانند بسیار دانا و قدرتمند باشند. خانم‌ها می‌توانند بادرایت و توانا باشند. ممکن است به خاطر تربیت نادرست ضعیفه بشوند، ولی اصل وجودی خانم‌ها ضعیفگی نیست.

 

برای ازدواج کردن ​لازم نیست آفرودیت را بالا ببرید. آفرودیت دنبال ازدواج و رابطه طولانی مدت نیست، چون دنبال لذت است و بس. آفرودیت در لحظه است و می‌خواهد غرایز خود را ارضا کند. آفرودیت تنوع طلب است. در رابطه نمی‌ماند، بلکه از این رابطه به آن یکی پرواز می‌کند. اگر آفرودیت را در خود بالا ببرید، مردان زیادی جلب می‌کنید، ولی مردهای هوسران را. متاسفانه خودتان هم تنوع طلب می‌شوید و در رابطه طولانی نمی‌مانید. بلکه سرگرم ارضای غرایز جنسی خود با مردان مختلف می‌شوید. به همین دلیل اگر تصمیم دارید ازدواج کنید لازم نیست آفرودیت خود را بالا ببرید، در کلاسهای آفرودیت و آفرودیت پیشرفته شرکت کنید!

 

اگر می‌خواهید ازدواج کنید لازم است کهن الگوی هرا را در خود بالا ببرید. مردهای هوسران از هرا متنفر هستند! چون هرا به کمتر از ازدواج قانع نیست و مردهای سوءاستفاده چی نمی‌توانند کیف و حالشان را ببرند و بروند. به همین دلیل در مورد هرا بدگویی می‌کنند: ​هرا حسود است. هرا آویزان شوهر است. هرا کینه توز است. هرا شوهرش را بدبخت می‌کند، چون او را فقط برای خودش می‌خواهد!

 

خدای من! این حرفها کدام است؟ هرا متعهد است و انتظار دارد همسرش هم به او متعهد باشد. البته که از نظر یک آقای هوسباز، هرا حسود و تملک طلب است چون مرد هوسباز، به یک زن بسنده نمی‌کند و همزمان می‌خواهد با چندین نفر باشد و رابطه طولانی و متعهدانه نمی‌خواهد. پس از هرا متنفر است و خانم‌ها را تشویق می‌کند آفرودیت را در خود بالا ببرند.

 

هر خانمی که ازدواج کرده و ازدواج موفقی دارد، حتماً کهن الگوی هرا را دارد. فقط هرا در رابطه طولانی می‌ماند و عاشق تعهد و ازدواج است. هرا ملکه است. هرا بانو است. نمونه امروزی هرا، کیت میدلتون، همسر پرنس ویلیام، ملکه آینده انگلستان است. آیا کیت میدلتون خانمی حسود و کینه توز و آویزان شوهر است که مانع پیشرفت همسر است؟!

 

 

آیا می‌خواهید شما هم ملکه باشید؟ من به شما کمک می‌کنم ملکه شوید، ولی هشدار می‌دهم ملکه شدن فوری نداریم! ملکه شدن زمان می‌برد، انرژی می‌خواهد و حوصله. اگر می‌خواهید ملکه شوید، باید بهای آن را بپردازید. بهای ملکه شدن چیست؟

 

  • وقت گذاشتن
  • انرژی گذاشتن
  • آموزش گرفتن
  • پول خرج کردن

 

برای ملکه شدن باید زمان، انرژی و پول خرج کنید. آیا حاضرید این بها را بپردازید؟ اگر حاضرید بفرمایید این راه ملکه شدن است:

 

 

 

لینک دانلود پی دی اف راه ملکه شدن

 

 

 

توضیح جامع این برنامه یک سال و یک هفته‌ای:

 

یک تقویم دیواری تهیه و به دیوار نصب کنید. دقیقاً هفته اول، ماه اول، ماه دوم، ماه سوم، سه‌ماهه دوم، سه‌ماهه سوم و سه‌ماهه چهارم را روی تقویم علامت بزنید. اگر نگران فضولی دیگران هستید، می‌توانید با علائم رمز، برنامه را تعیین کنید، ولی حتماً تقویم دیواری را جلوی چشمتان بگذارید تا ببینید دارید چطوری پیشرفت می‌کنید:

 

هفته اول: مشخصات همسر دلخواه خود را می‌نویسید. همسر دلخواه خود را از ده جنبه بررسی کنید. دست‌کم 50 ویژگی برای همسر دلخواهتان بنویسید + نیمرخ شخصیتی خود را تعیین کنید تا خود را بخوبی بشناسید. آزمون نیمرخ شخصیتی در محصول آموزشی مشاور پیش از ازدواج خود باشید

 

ماه اول: یک بار تمرین خداحافظ خشم را انجام بدهید + کمد لباس خود را بررسی کنید. آیا لباس‌های مناسبی دارید؟ آیا لازم است با یک استایلیست مشورت کنید؟ دست کم دو دست لباس مناسب تهیه کنید.

ماه دوم: برای بار دوم تمرین خداحافظ خشم را انجام بدهید یا پاکسازی روح را انجام بدهید + آیا پوست خوبی دارید؟ آیا لازم است به متخصص پوست مراجعه کنید؟

ماه سوم: برای بار سوم تمرین خداحافظ خشم را انجام بدهید + آیا آرایش مناسب و ملیحی دارید؟ آیا لازم است خودآرایی را یاد بگیرید؟

 

سه ماه دوم: تمرینات جذابیت فوری را انجام بدهید + تمرینات مدیریت زمان را انجام بدهید

 

سه ماه سوم: تمرینات شادابی پایدار انجام بدهید + پختن 5 مدل غذا را بخوبی یاد بگیرید

 

سه ماه چهارم: تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را انجام بدهید + مرور تمرینات مدیریت زمان

 

اگر متأهل هستید بفرمایید جدول راه ملکه شدن ​برای خانمهای متاهل

 

اگر مجرد هستید در کنار اجرای برنامه یک سال و یک هفته‌ای ملکه شدن، پیشنهاد می‌کنم این سه محصول آموزشی را گوش کنید:

 

 

اگر شما همین‌الان آماده ازدواج باشید، با انجام یک دوره تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است! ازدواج خواهید کرد. ولی اگر یک‌بار تمرینات کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است! را انجام دادید و هنوز خواستگار دلخواهتان را جذب نکرده‌اید، لازم است ابتدا وقت بگذارید و آماده بشوید. هرا را در خود بالا بیاورید و ملکه شوید، تا شاهزاده سوار بر اسب سفید با پای خودش به سراغتان بیاید.

 

دو دسته از خانم‌های مجرد در مقابل انجام این تمرینات یک سال و یک هفته‌ای مقاومت می‌کنند:

یک) خانم‌های تنبل و بی انگیزه که از این رابطه آشغال به داخل رابطه مزخرف بعدی می‌دوند. آن‌ها نیاز دارند در رابطه باشند حتی در یک رابطه مزخرف و صدمه زننده. خوشبختانه این جور خانم‌ها این دور و بر نیستند. آن‌ها همین الان دارند در سایت‌های دوست یابی آشغالی و رایگان می‌چرخند.

 

دو) خانم‌هایی که آتنا و آرتمیس قوی دارند. این خانم‌ها تصور می‌کنند وقت ندارند همسر ایده آلشان را جستجو و جذب کنند. برای آن‌ها موفقیت شغلی و تحصیلی مهم‌تر است.

 

اگر شما مصمم هستید ازدواج کنید و کهن الگوی هرا در شما ضعیف است، لازم است هرا را تقویت کنید. بدون هرا، هیچ ازدواجی رخ نمی‌دهد و هیچ ازدواجی پایدار نمی ماند.

 

 

 

اگر تصمیم دارید ازدواج کنید، پیشنهاد می کنم حتما این محصول آموزشی را تهیه کنید:

فوق سری - از آشنایی تا سفره عقد

 

  

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

animani
http://howtobehappy.blogfa.com

من نیمرخ شخصیتی ام رو تعیین کردم، نیاز به قدرتم و نیاز به آزادیم خیلی بالاست :( ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

بله. می دانم. من هم همینطور هستم. چه اشکالی دارد؟

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

هر چه درباره ازداج خوندم، دیدم این دو تا خصیصه باعت میشه مردها باهات نسازن/ تو با مردها مچ نشی و خلاصه نمیتونی ازدواج کنی. ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من در مشاور خود باشید توضیح دادم اگر به نیازهای خود آگاه باشید و به روش درستی آنها را ارضا کنید، مشکلی پیش نمی آید. این احساس قربانی بودن که نمی توانید رهایش کنید، به خاطر نیاز بالای قدرت است. می دانستید؟ آدمهای با نیاز قدرت بالا آدمهایی بزرگی هستند که می توانند زندگی دیگران را به شکلی عالی تغییر بدهند، به شرطی که نیاز به عشق شان هم بالا باشد و به نیازهای خود آگاهی داشته باشند. راستی چون این مبحث مربوط به این پست نیست، ممکنه خواهش کنم اینجا آن را ادامه ندهیم؟

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

مرسی چشم
می تونم بپرسم کجا می تونم این سوالمو ادامه بدم؟

امضا:آنیمانی شاخ درآورده

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. زیر محصول مشاور خود باشید

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

گفتین بله می دانم؟ شما ینی می دونین من این نیازهام بالاس؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله می دانم

پاسخ
Psahar

سلام خانم دکتر بهترین من!مرسی بابت خوبیاتون!خانم دکتر یه سوال داشتم!من سال اخر کارشناسی هستم،ترجیح میدم درس بخونم تا با همکلاسیام تو دانشگاه بگم و بخندم!میخواستم بپرسم چطور میشه تو سالن دانشگاه نشست و درس خوند در عین حال یه پسر مناسبی رو جذب خودم کنم؟

پاسخ
niloo_jih

سلام گیس گلابتون جان

این سوال آخر شدیدا سوال من هست! ممنون میشم اگه پاسخ بدید...

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی، سوال شما به این پست مربوط نیست و سوالات غیرمربوط به پست حذف میشود. حتی اگر شدیدا سوال شما باشد. ممنونم توجه می فرمایید

پاسخ
سوفی

گیس گلابتون عزیز خدا خیرتون بده و عمر با عزت بهتون عطا کنه به خاطر اشاره به این روانشناسان و مشاوران مردی که ادعا آموزش ازدواج به خانمها رو دارن ...به نظر من که اصلا باعث گمراهی خانمها میشن ...حدودا یکسال پیش یکی از دوستانم یک روانشناس آقا رو بهم معرفی کردن ( نمیدونم همون مشاور مد نظر شما بودن یا از این افراد زیاده )که بتونم از آموزشهاشون استفاده کنم و زودتر ازدواج کنم همش همین راهکار آفرودیت شدن و رابطه جنسی رو پیشنهاد میدادن خودمم اولش تعجب کردم آخه آفرودیت جذاب هست ولی ازدواجی نیست ...و البته تاکید زیادی داشتن که حتما تو یک ماه اول رابطه جنسی برقرار کنید تا اون آقا رو بشناسید و از دستش ندید و از این حرفا ...و اگه می گفتی نمی خوام رابطه جنسی قبل از ازدواج داشته باشم کلی متلک بارت میکردن و اینکه بیماری و مشکل داری و فلان و ..ناراحت ...خلاصه بگم بهتون چند هفته بیشتر نتونستم سایت و کانالشون رو تحمل کنم و اومدم بیرون دیگه هم سمتش نرفتم که ذهنم رو خراب نکنه ... ولی خیلی خیلی ممنون از شما که به این افراد اشاره کردید واقعا لازمه در موردشون روشنگری بشه که دخترا رو با آموزشهای من در آوردیشون گیج و گمراه نکنن قلبگل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. اگر نخواهید وارد رابطه جنسی پیش از ازدواج بشوید، آنهم ظرف یک ماه اول و به قصد نگه داشتن مرد! کلی متلک و پرت و پلا می گویند. بله همینطور است.

پاسخ
elahe banoo

گيس گلابتون جان سلام. خوبين شما؟
عزيزم من ميخواستم كتاب خداحافظ خشم رو تهيه كنم ولي ظاهرا موجود نيست :( چجوري ميتونم تهيش كنم؟ و يه سوال ديگه اينكه براي انجام تمرينهاي ملكه هرا بايد حتما خداحافظ خشم ٣ بار انجام بشه؟ اينم بگم خدمتتون كه قبل از شروعش پاكسازي روح رو شروع كردم. دوستون دارمگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خداحافظ خشم تمام شده، پس از تعطیلات عید باید دوباره سفارش بدهیم. در تمرینات ملکه هرا، در طول سه ماه اول، دست کم سه ماه تمرین را انجام دهید و مطالب دی وی دی را سه بار گوش کنید. پاکسازی خوب است، ولی شما را برای وقایع روزانه آماده نمی کند.

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر مهربانم
از طریق راهنمایی های شما وضعیت مالی ام سر و سامان گرفته. بعد از مدتها اشتیاق قلبی ام را هم یافتم.
اما..
بعد از یک ازدواج ناموفق، بعد از دو سال تصمیم دارم به قلبم و به خودم فرصت دوباره ای برای ازدواج بدهم.
این بار هم مستقیم امدم همین جا.قلب

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکر! هزار بار خدا را شکر! قلبم را لبریز از شادی کردیدگل ممنونمگل

پاسخ
Dibamaleki

عزیزم ظاهرا شما از یه افرودیت تایپ خیلی فشار خوردین و خیلی بهتون ضربه ی محکمی زده که به خودتون این حقو میدین هر توهینی به این تایپ بکنینشوخی جوری درموردش تو هر مقاله ات حرف زدی که کلا شخصیت انسانی این تایپو زیر سوال بردی
یجوری که انگار زنای این تایپ مثل حیوون نمیتونن غرایز خودشونو کنترل کنن! لطفا حرصتو با دادن اشتباهای غلط به بقیه و تخریب کردن این ارکتایپ خالی نکن
ماشالا از همه ی کهن الگوهای ضعیف و وابسته که نقطه ضعفاشون خیلی بیشتر از افرودیته گل و بلبل میگی اما افرودیتو میکوبی
خیلی دوست دارم بدونم چیکارت کرده این خانوم افرودیت زندگیترویا

پاسخ
گیس گلابتون

طرز کامنت گذاشتن شما نازیباست. پر از توهین و ناسزا. آیا خودتان را آفرودیت می دانید؟ امیدوارم طرز نوشتار و گفتارتان را تغییر بدهید، چون اگر خودتان را آفرودیت می دانید و دیگران شما را دوست ندارند، به خاطر آفرودیت نیست، به خاطر بی ادبی شماست. آفرودیت با من کاری نکرده. خودم هم انرژی آفرودیت را دارم. همه جا نوشتم که آفرودیت نمک زندگی، ولی لازمه با آتنا یا هرا تعدیل بشه تا به خودش و دیگران صدمه نزنه، چون بسیار قوی است. خانم گوگوش یک آفرودیت است که با آتنا تعدیل شده. بسیار جذاب و تاثیرگذار. خدای نکرده درباره این هنرمند جهانی توهینی کردم یا حرف بدی زدم؟ زبانم لال!

پس از این نظرات بی ادبانه شما در این وبسایت پذیرفته نمی شود.

پاسخ
banooFatemeh

سوالی داشتم گیس گلابتون عزیز
چرا یه مردی دختری برای دوستی میخواد نه ازدواج؟دلیلش بالاتر دونستن خودش یا نه دلایل دیگری داره؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

شاید هنوز آمادگی ازدواج ندارد، ولی از یک دوستی خوب لذت می برد.

پاسخ
ساحل

لازم نیست برای بالا بردن باقی آرکیتایپ ها، آفرودیت رو تخریب کنید!! شما هم که از اون طرف پشت بوم افتادید!!
کی گفته آفرودیتا هوسبازن و روابطشون سطحیه و نمیتونن خوب بچشونو پرورش بدن؟
کی گفته آفرودیتا اینور اونور پلاسن؟!
درست نیست برای بهتر نشون دادن کسی، یکی دیگه رو تخریب کنید!! کار شما هم مثل اون اشخاصیه که بقیه رو زمین میکوبن!!
بهتر نبود بنویسید هرکدوم خوبی ها و بدیهای خودشون رو دارن؟ چرا فکر میکنید همه ی آقایون دنبال آفرودیتن؟ میدونستید تمام آرکی تایپ های ایزدبانو دشمن آفرودیتن؟ این درد نیست؟ گناهشون چیه وقتی مثل بقیه دوست دارن شیک باشن(اصلا منظورم نوع پوشش نیست)
آفرودیت هایی هستن که مثلا آتنا و هراشون بالاست. اونا هم همه جایی هستن؟!
همه رو با یه چوب نزنید. لازم به تخریب نیست. هیچ آرکی تایپی امتیاز بالاتری نسبت به بقیه نداره.بحث سر تفاوته نه ارزشمندی. همشون چیزای خوب و بد دارن. و از اونجایی که تمام افراد ۳ آرکیتایپ دارن،پس شخصیت های کاملا متفاوتی هم بروز پیدا میکنه.
خودتون میگید کمتر زنی یه آرکیتایپش بولد تره، بعد خودتون میاید ضد این صحبت میکنید؟
آرکیتایپ مردانه هم حتی موثره توی اخلاق و منش آدم. چه برسه به زنانه ها.
خیلی از آفرودیت ها دلبریشون برای همسرشونه و غیر از اون اصلا براشون نه اخلاقیه و نه خوشایند!!
پس تخریب برای همه ممنوعه. چه آفرودیت، چه پرسیفون و چه هرا و...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که نظرتون رو نوشتین، ولی اجازه بدین با شما موافق نباشم که به نظرتون آمده آفرودیت رو تخریب کردم. من نوشتم آفرودیت نمک زندگیه، برای لذت بردن از زندگی و خلق زیبایی، ضروریه. نوشتم بدون آفرودیت، دنیا سیاه و سفیده. چرا شما فقط عیوب آفرودیت رو خوندین؟ هر کهن الگویی، معایب و خوبی هایی داره. من آفرودیت رو تخریب نکردم، نوشتم خوبه دستکم با یه کهن الگوی دیگه تقویت بشه. این مطلب رو درباره تک تک کهن الگوها نوشتم. مثلا آتنا که خودم خیلی طرفدارشم و یا آرتمیس که کهن الگوی غالب خودمه. بله! آفرودیت هوسبازه و دنبال لذته، ولی کجا نوشتم اینور و اونور پلاسه؟ اصلا یعنی چی که پلاسه؟ متوجه نمیشم. در هر صورت باز هم متشکرم نظرتون رو نوشتین و امیدوارم در آینده هم من رو از نظرات خوبتون بی بهره نذارین.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet