مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1398/03/21 10:09

چگونه او را برگردانم؟

با آقایی آشنا شدم و شش ماه با هم در ارتباط بودیم. خیلی دوستم داشت. می‌خواست مرا عقد کند. متاسفانه او به خاطر یک مسئله کوچک رابطه را بهم زد. هر کاری می‌کنم نمی‌توانم او را برگردانم. او می‌گوید هنوز مرا دوست دارد، ولی فعلاً نباید با هم در ارتباط باشیم. چه کار کنم؟ خیلی دوستش دارم. قبلاً به پایم می‌افتاد. راستی بگویم که او سابقه طلاق داشته است.

 

خانم و آقا در اولین ملاقات معمولاً به بدیهی‌ترین جنبه یکدیگر توجه می‌کنند: ظاهر

ظاهر شامل قیافه، هیکل، لباس، آرایش و رفتار اجتماعی شماست. به همین دلیل به خانم‌ها و آقایان توصیه می‌شود به‌طورکلی به هیکل و به پوست خود رسیدگی کنند تا در بهترین وضعیت ظاهری باشند. چند لقمه کمتر خوردن، کمی تحرک داشتن و درمان جوش‌های صورت، کارهای سنگین و بزرگی نیست که از زیرش در برویم. هزینه سنگینی هم ندارد. ظاهر شما ممکن است طرف مقابل را فراری بدهد، پس لازم است در اولین ملاقات، لباس مناسب، آرایش مناسب و رفتار مناسب داشته باشید. این توصیه‌ها برای هر دو طرف است، خانم‌ها و آقایان.

من در کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است

 جذابیت فوری

فوق سری - از آشنایی تا سر سفره عقد

درباره ظاهر شما (خانم‌ها) و بهتر کردن تأثیر اولیه شما (خانم‌ها) گفته‌ام. فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد، خیلی مفصل‌تر و گام‌به‌گام و برای شرایط مختلف است. بله! هزینه فوق سری کم نیست، ولی آینده عاطفی شما و ازدواج موفق، ارزش سرمایه‌گذاری دارد. اگر شما به آینده عاطفی و ازدواج موفق اهمیت می‌دهید، پس حاضر هستید برای آن هزینه کنید. هزینه کردن یعنی صرف وقت و پول و انرژی. اگر الان برای آینده عاطفی خود هزینه نکنید، بعدها برای خرید داروهای ضدافسردگی و ضداضطراب، هزینه خواهید کرد. متاسفانه بعضی افراد حاضر هستند به دعانویس و فالگیر پول بدهند، ولی برای آموزش هزینه نکنند. بگذریم.

وقتی آقایی از ظاهر شما خوشش نیاید، معمولاً جلسه اول ملاقات به دومی نمی‌رسد. پس تأثیر اولیه شما بسیار مهم است. تأثیر اولیه بر اساس این پنج فاکتور تعیین می‌شود:

  • قیافه
  • هیکل
  • لباس
  • آرایش
  • رفتار اجتماعی

 

وقتی آقایی چند ماه با شما در ارتباط است و مرتب می‌گوید خیال دارد با شما ازدواج کند، یعنی ظاهر شما را دوست دارد . اگر پس از چند ماه، آقا رابطه را قطع می‌کند، شاید شما خرابکاری کرده‌اید.

اگر آقایی به شما علاقه دارد و قصد ازدواج دارد به خاطر چهار مورد زیر از ازدواج با شما پشیمان می‌شود:

  1. شما پرخاشگر هستید
  2. شما کنترل‌گر هستید
  3. شما نوسانات خلقی زیادی دارید
  4. شما از نظر احساسی، آدم محتاجی هستید

 

 

شما پرخاشگر هستید

خشم یک احساس است و همه ما خشمگین می‌شویم. خشمگین شدن هیچ اشکالی ندارد و بخشی از انسان بودن است. اما... اما خشمگین شدن با پرخاشگر بودن متفاوت است. یک آدم متمدن پرخاشگر نیست. یک آدم فهمیده و متمدن، وقتی عصبانی می‌شود داد نمی‌زند، فحش نمی‌دهد، وسایل را نمی‌شکند، کتک نمی‌زند، بلکه صحبت می‌کند. آدمی که مدیریت خشم را بلد است وقتی خشمگین می‌شود، قاطعانه با طرف مقابل حرف می‌زند و می‌گوید چرا عصبانی شده و می‌خواهد چه رفتاری تغییر کند یا متوقف شود.

متاسفانه بیشتر ایرانی‌ها، مدیریت خشم را بلد نیستند. وقتی خشمگین می‌شوند، به‌جای مدیریت خشم، دو راه را در پیش می‌گیرند: پرخاشگری یا خودخوری می‌کنند. پرخاشگری یعنی داد زدن، فحش دادن، شکستن وسایل یا کتک‌کاری. خودخوری هم خوب نیست چون شما را بیمار می‌کند. بعلاوه خودخوری‌ها روی هم جمع می‌شود و آدم خودخور بالاخره یک روز مثل آتشفشان منفجر می‌شود و پرخاشگری می‌کند. بعضی‌ها پرخاشگری انفعالی انجام می‌دهند، یعنی آشکارا پرخاشگری نمی‌کنند، بلکه زیرزیرکی خشم را خالی می‌کنند: یواشکی خرابکاری می‌کنند، در روند کارها اختلال ایجاد می‌کنند، با غیبت و بدگویی، وجهه دیگران را خراب می‌کنند. آدم‌های مارموز که زیرزیرکی، خشم را خود را تخلیه می‌کنند، از آدم‌های پرخاشگر، خطرناک‌تر هستند. چون وقتی کسی از شما عصبانی است و آن‌قدر شجاعت دارد که سرتان داد می‌زند، شما دشمن را می‌شناسید، اما آن آدم ترسویی که جرئت ندارد اعتراض کند و از پشت به شما خنجر می‌زند، قابل‌شناسایی نیست. بیشتر ایرانی‌ها مدیریت خشم را بلد نیستند و وقتی عصبانی می‌شوند، با پرخاشگری آشکار یا نهان یا خودخوری واکنش نشان می‌دهند.

پرخاشگری یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود شما خواستگار نداشته باشید یا خواستگار خوبی نداشته باشید و یا خواستگار خوب را از دست بدهید. ممکن است ظاهر شما زیبا باشد و آقایان به‌راحتی جذب شما شوند. اما در طول رفت‌وآمد چندماهه، شما بالاخره خوی پرخاشگر خود را به نمایش می‌گذارید و این نمایش خشن برای آدم‌ها ترسناک است. آدم عاقل به‌سرعت شما را ترک خواهد کرد. مدیریت خشم را یاد بگیرید. از همین امروز شروع کنید. به‌جرئت می‌گویم از هر صدنفری که این مقاله را می‌خوانند، 99 نفر مدیریت خشم را بلد نیستند. پس برای تهیه خداحافظ خشم امروز فردا نکنید، همین امروز آن را سفارش بدهید.

 

 

شما کنترل‌گر هستید

شما دائم طرف مقابل را چک می‌کنید: کجا هستی؟ چرا هستی؟ همراه چه کسی هستی؟ ثابت کن که آنجا هستی و فلانی همراهت است!

این رفتارها، منزجرکننده هستند. اگر آقایی این کارها را انجام بدهد، بعضی خانم‌ها به‌حساب عشق می‌گذارند و کیف می‌کنند. درحالی‌که این رفتارها بیمارگونه است و ازدواج با مرد شکاک و کنترل‌گر، ازدواج دردناکی است. اگر خانمی این رفتارها را در دوره خواستگاری و نامزدی انجام بدهد، به‌احتمال‌زیاد، مرد را فراری می‌دهد.

مدام طرف مقابل را چک نکنید. اگر رفتارهای او مشکوک است و حدس می‌زنید دارد به شما خیانت می‌کند، با او صحبت کنید. به او بگویید به این دلیل و آن دلیل نگران هستم داری به من خیانت می‌کنی. اگر با آرامش و بدون دراماتیک بازی این حرف‌ها را بزنید و طرف مقابل خیانت‌کار نباشد، دست از رفتارهای مشکوک برمی‌دارد و به شما ثابت می‌کند به شما وفادار است. اگر پس از صحبت با او هنوز قانع نشدید که آیا او خیانت‌کار است یا خیر، به یک مشاور مراجعه کنید. شاید شما زیادی شکاک هستید و شاید هم به‌راستی او خیانت‌کار است. مشاور با نگاه منطقی و به دور از درگیری احساسی می‌تواند به شما کمک کند.

 

 

شما نوسانات خلقی زیادی دارید

بعضی افراد مثل روزهای بهاری هستند، لحظه‌ای شاد و خندان و لحظه‌ای دیگر گریان. یک روز سرحال هستند و دو روز داغان و بدون انرژی. نوسانات زیاد خلقی شما، کسل‌کننده است. طرف مقابل احساس می‌کند نمی‌تواند روی شما حساب کند و پس از چند ماه، از ازدواج با شما منصرف خواهد شد. اگر شما این‌گونه هستید پیشنهاد می‌کنم شادابی پایدار را تمرین کنید. البته بعضی افراد باید به روان‌پزشک مراجعه کرده و داروهای تثبت کننده خلق دریافت کنند.

 

 

شما از نظر احساسی، آدم محتاجی هستید

محتاج بودن از نظر احساسی، به زبان عامیانه یعنی آویزون بودن! آدم آویزون، هیچ کار و زندگی‌ای ندارد. هیچ هدفی ندارد. هیچ آرمانی ندارد. تمام‌وقت و انرژی او صرف رابطه‌اش می‌شود و از طرف مقابل هم انتظار دارد همه کارهایش را تعطیل کند و دست‌های او را در دست بگیرد و برایش شعر و غزل بخواند. رمانتیک بازی خوب است، ولی حد و اندازه دارد. آدم آویزون، در اوایل رابطه جالب به نظر می‌رسد. آدم از این‌که این‌همه موردتوجه قرار بگیرد و تمام دنیای دیگری باشد، لذت می‌برد، ولی پس از چند ماه، خسته و کسل می‌شود. آدم آویزون، همه انرژی و وقتش را صرف رابطه می‌کند، به همین دلیل بشدت نگران است رابطه را از دست بدهد. او هر روز و هر دقیقه التماس می‌کند طرف مقابل به او توجه کند و ترس از دست دادن، تن و بدنش را می‌لرزاند. اگر شما از نظر احساسی محتاج هستید، طرف مقابل پس از چند ماه از شما خسته می‌شود و فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد.

برای زندگی‌تان هدف داشته باشید. به جنبه‌های مختلف زندگی‌تان سرگرم باشید و رابطه را بخشی از زندگی در نظر بگیرید، نه تمام آن. پیشنهاد می‌کنم هدف‌گذاری برای آدم‌های باهوش را تهیه کنید و بکار بگیرید.

 

برمی‌گردیم به سؤال دوست عزیزمان: با آقایی آشنا شدم و شش ماه با هم در ارتباط بودیم. خیلی دوستم داشت. می‌خواست مرا عقد کند. متاسفانه او به خاطر یک مسئله کوچک رابطه را بهم زد. هر کاری می‌کنم نمی‌توانم او را برگردانم. او می‌گوید هنوز مرا دوست دارد، ولی فعلاً نباید با هم در ارتباط باشیم. چه کار کنم؟ خیلی دوستش دارم. قبلاً به پایم می‌افتاد. راستی بگویم که او سابقه طلاق داشته است.

 

دوست عزیز، این آقا ظاهر شما را دوست دارد که شش ماه با شما در ارتباط بوده و وعده ازدواج می‌داده، ولی آن مسئله کوچک لابد مسئله کوچکی نبوده است. شاید شما بگویید: یک‌بار عصبانی شدم و فحش دادم، فقط چند بار گوشی موبایلش را بی‌اجازه بررسی کردم، فقط روزی شش بار بهش تلفن می‌کردم و می‌گفتم عاشقش هستم، خب... من گاهی اوقات حالم خوب نیست، مگه میشه همیشه حال آدم خوب باشد؟

یک آقای بسیار جوان (کمتر از 30 سال) ممکن است رفتارهای ناشایست چهارگانه را به زیبایی روی شما ببخشد. با شما ازدواج کند و پس از عروسی از کرده خود پشیمان شود، ولی آقایان بزرگ‌تر از 35 سال گول ظاهر زیبای شما را نمی‌خورند و کاملاً به رفتارهای شما توجه دارند، به‌ویژه اگر سابقه طلاق داشته باشند. مردانی که طلاق را تجربه کرده‌اند، کمتر به فکر ظاهر زیبا و بیشتر به دنبال شخصیت خوب و اخلاق زیبا هستند.

اگر می‌خواهید خواستگارتان را دوباره به رابطه برگردانید، مدتی از دسترس خارج شوید. به او تلفن نکنید، پیامک نفرستید، در شبکه‌های اجتماعی نباشید تا او نبودن شما را حس کند. چه مدت غیب شوید؟ به‌اندازه نصف مدت رابطه. شما شش ماه با هم دوست بودید، پس سه ماه خود را ناپدید کنید.

پس از این غیبت کبری، به او تلفن کنید و به گرمی سلام و حال و احوال کنید.

آنگاه از او به خاطر مسئله‌ای که پیش آمده بود عذرخواهی کنید و خواهش می‌کنم نگویید آن مسئله کوچک! دقیقاً مسئله‌ای که پیش آمده را مطرح کنید و صمیمانه معذرت بخواهید.

سپس بگویید می‌خواهم آن کار را جبران کنم. نمی‌خواهم دوباره رابطه را از سر بگیریم، بلکه می‌خواهم آخرین خاطره تو از من، خاطره خوشی باشد. چطور جبران کنم؟

غیبت شما، فرصت دلتنگ شدن را به طرف مقابل داده است. وقتی صمیمانه عذرخواهی می‌کنید، وقتی صمیمانه می‌خواهید جبران کنید و تاکید می‌کنید قصدتان ادامه رابطه نیست، طرف مقابل، گارد خود را باز می‌کند و ممکن است به شما شانس دوباره بدهد.

اگر طرف مقابل رابطه را قطع می‌کند با التماس کردن و سریش شدن، نمی‌توانید او را برگردانید. این رفتارها باعث می‌شود او برای ترک شما، مصمم‌تر شود. ولی یک غیبت طولانی‌مدت، سپس عذرخواهی و جبران صمیمانه، بدون چشمداشت به ادامه رابطه، ممکن است رابطه تخریب‌شده را ترمیم کند.

 

لطفاً به این سه نکته اضافی توجه بفرمایید:

  • 1-رفتارهای نادرست چهارگونه را در خود اصلاح کنید، وگرنه معذرت‌خواهی شما بی‌معناست.
  • 2-شما نمی‌توانید آدم‌ها را مجبور کنید با شما در رابطه بمانند. این آدم یک بار شما را ترک کرده، پس احتمال دارد این که رابطه مجدد برقرار نشود یا رابطه مجدد به‌سرعت قطع شود. از نظر روحی برای این موضوع آماده باشید.
  • 3-اگر قصد شما ازدواج است، بیش از 12-6 ماه در رابطه نمانید و انتظار داشته باشید تکلیف شما معلوم شود.

 

پیشنهاد می کنم همین امروز فوق سری – از آشنایی تا سر سفره عقد را تهیه کنید!

امروز درباره رابطه عاطفی سالم یاد بگیرید که ممکن است فردا خیلی دیر باشد.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

arezu

با سلام و وقت بخیر.
خانم دکتر ببخشید من همیشه این سوال برام مطرحه که چرا همش ما خانما باید روی خودمون کار کنیم و بهترین ورژن خودمون باشیم بهترین رفتار را داشته باشیم و خانمی کنیم و کلی آموزش ببینیم تا آقایی جذب ما بشه ولی آقایون هیچ تلاشی نمی کنند. اینقدر که خانمها مشتاق به ازدواجن آقایون اصلا مشتاق نیستن و این موضوع را می دونن که خانمها ازدواج را خیلی بیشتر دوست دارند و رفتارهاشون واقعا دلسرد کننده اس. همون حرفی را که ما ممکنه بزنیم و آقا بهش بربخوره و ناراحت بشه و رابطه را بهم بزنه آقا به ما میگه ولی ما به دل نمی گیریم. چرا اینطوریه؟ خیلی گله هایی که ما از آقایون داریم همونا را رک به ما میگن گاهی رفتار تمسخر آمیز یا توهین آمیز نسبت به جامعه خانمها دارن یا مثلا به طور کلی میگن خانمها صادق نیستن یا خانمها آدمو سرکار میذارن یا خانمها مادی ان در صورتیکه خیلی پیش اومده آقایون ما را سرکار گذاشتن بی خبر و منتظرمون گذاشتن یا صداقت نداشتن یا همون جلسه اول آشنایی خیلی آقایون راجع به اینکه خونه از خودتونه و چند متره سوال کردن . من خودم هیچ وقت همچین سوالی جلسات اول دوس ندارم بپرسم حالا اگر خانمی این سوالو از یه آقا بپرسه اونم جلسه اول سریع میگن خانما مادی ان و میرن و پشت سرشونم نگاه نمی کنن اما به خودشون حق میدن این قبیل سوالا را از خانما بپرسن.
واقعا چرا آقایون اینطوری شدن رفتارای بسیاری از آقایون خیلی دلسرد کننده اس و حرفاشون آدمو آزرده خاطر میکنه طوری که آدم رغبت نمیکنه تلاشی برای جذب کردن انجام بده.
کاش آموزشهایی هم برای آقایون بود اونا هم در جهت اصلاح خودشون قدم بر میداشتن.
ببخشید زیاد حرف زدم اما وقتی دیدم دلایلی را ذکر کردید که مردان ما را ترک می کنند دلم گرفت که چرا برای مردان آموزشی نیست که اینقدر دل خانمها را نشکنند. من خودم یک کتاب هم با همین عنوان خوندم " زنانی که مردان آنان را دوست دارند ، زنانی که مردان آنان را ترک می کنند. "
بهرحال خیلی سپاسگزاریم از شما که برای آگاه کردن و آموزش ما خانما وقت میذارید .

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. اگر با آموزشهای من همراه باشید، بخوبی می دانید که من هرگز نگفته ام خانم ها باید بهترین ورژن خود باشند، ولی آقایان حق دارند هرطور میخواهند رفتار کنند. من هرگز نگفته ام رفتار بد مردان را تحمل کنید. هرگز نگفته ام توهین و تحقیر را تحمل کنید. هرگز و سه بار هرگز! خدا نکند من چنین طرز تفکری داشته باشم. اگر خانمها توهین و تحقیر را تحمل می کنند، به طرز فکر خودضعیفه بینی شان برمی گردد. رابطه زن و مرد باید رابطه متعادل و دوطرفه باشد. بالای سایت من نوشته: مهارتهای زندگی برای خانمهای تحصیلکرده. پس روی سخنم به خانمهاست. اگر آقایان درخواست آموزش کنند، به آنها هم آموزش خواهم داد. شما دلتان نشکند چرا برای آقایان آموزشی نیست. آنها باید دلشان بشکند. بعلاوه دختر گلم، اگر شما از این چهار صفت ناپسندی که ذکر کردم خالی بشوید، هرگز با مردی که با شما رفتار بدی دارد معاشر نخواهید شد. چرا تصور می کنید اگر شما خوش رفتار باشید، مردها از شما سوءاستفاده می کنند؟ آدمهای بدرفتار جذب هم می شوند و پدر هم را درمی آوردند. خانم خوش رفتار، با مرد خوش رفتار معاشر خواهد شد. من گفته ام پرخاشگری، نوسانات خلقی، آویزان بودن و کنترلگری را کنار بگذارید. این چهار صفت ناشایست است، چه برای مرد و چه برای زن. فردی که یکی از چهار صفت را دارد، آدم ناخوشایندی است. کنار گذاشتن این چهار تا، یعنی در پیش گرفتن رفتار انسانی. تا تبدیل شدن به بهترین ورژن، خیلی راه مانده است.

پاسخ
vidaazeri

سلام یک دلیل ترک اقایان هم می تواند خود مرد باشد. با توجه به اینکه یکبار هم طلاق را تجربه کرده شاید خیلی ثبات شخصیتی ندارد و برای تصمیم گیری آماده نیست و دنبال بهانه برای ترک بوده است. چرا ما خانمها همیشه خودمان را سرزنش می کنیم؟ اصلا از کجا معلوم طرف خواستگار بوده وقصد ازدواج داشته؟ چون فقط خودش بیان کرده؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من نوشتم معمولا این چهار دلیل است. بعلاوه وقتی مشکلی در رابطه پیش می آید، بالغانه آن است که اول آدم از رفتار خودش مطمئن باشد، سپس دلیل را به طرف مقابل ارتباط بدهد. ما خانمها همیشه خودمان را سرزنش نمی کنیم، بلکه خیلی از اوقات متوجه رفتارهای نادرست خودمان نیستیم. اگر مردی شما را ترک کرد و شما هیچیک از این اشتباهات را مرتکب نشده اید، بگویید اشکال از طرف آقاست. از کجا معلوم آن آقا قصد ازدواج داشته؟ چون می گفته که قصد ازدواج دارد. مردی که قصد ازدواج ندارد، اسم ازدواج را هم به زبان نمی آورد. ممنونم نظرتان را نوشتید. سپاس

پاسخ
vidaazeri

سلام ممنونم خانم دکتر. ولی برخی اقایان حرف ازدواج را می زنند که وارد رابطه با خانمها شوند. چون می دانند که خودشان تصمیم گیرنده نهایی هستند و هر موقع خواستند می توانند کنار بکشند. در ضمن می توانید به سایتهای همسریابی مراجعه کنید و ببینید چند درصد قصد ازدواج دارند؟

پاسخ
گیس گلابتون

اجازه بدهید با شما موافق نباشم. آقا تصمیم گیرنده نهایی در ازدواج نیست. ما خانمها نباید اینطور خود را بی قدرت و بدون کنترل ببینیم. مقایسه سایت همسریابی با یک رابطه عاشقانه شش ماهه، مقایسه درستی نیست. برای بار دوم می گویم: اگر آقایی قصد ازدواج نداشته باشد، به خانم نمی گوید میخواهم با تو ازدواج کنم. به نظرم شما نسبت به آقایان زیادی بی اعتماد هستید بعلاوه تله هایی که مردان سوءاستفاده چی برای خانمهای خام می گذارند، نمی شناسید. کاش فوق سری را تهیه کنید. به دانش مجهز شوید و نسبت به همه مردان بی اعتماد نباشید. در هر صورت، سپاسگزارم نظرتان را نوشتید هرچند با نظر من تفاوت دارد. با سپاس

پاسخ
vidaazeri

سلام خانم دکتر منم گفتم برخی اقایون این کار را می کنند. چون خانمها احساسی تر هستند بیشتر ناراحت می شوند از اتمام رابطه. مثل این خانم که آقا بی تفاوت شده و خانم دنبال راه چاره هست.. من در مورد همه آقایون نظر ندادم که می فرمائید بی اعتماد هستم. فقط خواستم احتمالاتی دیگر را هم در نظر بگیریم در تفسیر یک موضوع. ممنون از اطلاع رسانی تان.

پاسخ
گیس گلابتون

بله. احتمالات دیگر هست. من هم ننوشتم تقصیر از خانمهاست. بلکه نوشتم "شاید" این چهار تا مسئله باشد. اگر خانمی می داند این چهار مسئله را ندارد، به احتمالات دیگر فکر کند. خوشحالم شما به همه آقایان بی اعتماد نیستید چون بیشتر مردها، قابل اعتماد هستند. خوب باشید.

پاسخ
mozhganbanu

باسلام و احترام
چقدر کاربردی و منطقی!
حیف که دیر چنین مطلبی را دانستم وگرنه انجام میدادم بشیوه ای درست و نتیجه بخش
صدحیف که بهترین شانس زندگی ام را از دست داده ام و از آن خیلی میگذرد...

پاسخ
sghalehtaki

نظرتون درسته خانم دكتر عزيز ، ما زنها بهتره به خودآگاهي و خودباوري برسيم تا بتوائم روابط صحيح و جدي با مرد مناسب ايجاد كنيم

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet