مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1402/04/18 12:32

پنج کتاب ارزشمند برای خانم‌های مجرد

خیال دارم پنج کتاب خوب برای خانم‌های مجرد جویای همسر معرفی کنم و خلاصه یکی از جدیدترین‌ها را خدمتتان ارائه بدهم.

 

کتاب‌های مفید برای خانم‌های مجرد:

البته که ازنظر من گل سرسبد این کتاب، کتابی است که خودم نوشتم! هیچ بقالی نمی‌گوید ماستش ترش است؟! می‌گوید؟

 

  1. ازدواج مثل آب خوردن آسان است! نوشته آناهیتا چشمه علایی
  2. مثل مردها فکر کنید و مثل زن‌ها رفتار کنید! نوشته استیو هاروی
  3. زنان زیرک، نوشته شری آرگو
  4. زن‌ها مردهای خوب را از دست می‌دهند. چرا؟ نوشته جس مک کان
  5. شوهر یابی پس از 30 سالگی، نوشته ریچل گرین والد

 

 

ازدواج مثل آب خوردن آسان است! نوشته آناهیتا چشمه علایی

من با نوشتن این کتاب، شهرتم به‌عنوان نویسنده را کسب کردم. این کتاب تمرین 70 روزه‌ای را معرفی می‌کند که با انجام آن جذب خواستگار آغاز خواهد شد. بعلاوه یک سری توصیه برای خانم‌های مجرد دارد که با فرهنگ ایرانی هماهنگ است. بارها نوشته‌ام که اگر آماده ازدواج باشید، با انجام این تمرین، متأهل خواهید شد. اگر پس از انجام این تمرین، خواستگار مناسب جذب نشد، دو بار دیگر هم انجام بدهید. اگر نشد، یعنی موانع ذهنی شما نسبت به ازدواج مثل بتون سفت‌وسخت است. لازم است مشاوره بگیرید و یک سری کارهای دیگر انجام بدهید تا موانع ذوب شوند.

لینک دسترسی برای سفارش کتاب ازدواج مثل آب خوردن!

 

مثل مردها فکر کنید و مثل زن‌ها رفتار کنید! نوشته استیو هاروی

این کتاب را یک آقا نوشته و به‌خوبی طرز فکر آقایان نسبت به زنانی را نشان می‌دهد که خود را به‌راحتی در دسترس می‌گذارند. راه برون‌رفت از این بن‌بست رفتاری را هم بیان می‌کند. من اطلاعات خوب و لحن طنز آن را بسیار دوست دارم.

 

زنان زیرک، نوشته شری آرگو

نام واقعی این کتاب این است: چرا مردها پتیاره‌ها را دوست دارند؟! Why men love bitches?

من دلم می‌خواست این کتاب را ترجمه کنم، ولی نمی‌دانستم چطور عنوان و البته مطالب داخل کتاب را به‌نوعی ترجمه کنم که وزارت ارشاد مجوز انتشار بدهد. وقتی دیدم خانم ساجدی با هوشمندی نام کتاب را به زنان زیرک تغییر داده، حظ کردم. به عقل من نرسیده بود پتیاره را به زن زیرک برگردانم. این کتاب عالی است، هرچند که متأسفانه حذف و ویرایش زیاد دارد. کاش بتوانید به زبان‌اصلی آن را مطالعه کنید.

 

زن‌ها مردهای خوب را از دست می‌دهند. چرا؟ نوشته جس مک کان

یک کتاب عالی که ازدواج کردن را با فروختن و معامله کردن مقایسه کرده است. تقسیم‌بندی مطالب و اطلاعاتش درجه‌یک است. حیف که بعضی از مهم‌ترین بخش‌ها حذف شده است (مثلاً بخش مربوط به رابطه جنسی قبل از ازدواج) و بخشی از مطالب با فرهنگ شرقی ما هماهنگ نیست. به همین دلیل من یک وبینار ساختم که اطلاعات این کتاب را تکمیل می‌کند: وبینار مردهای خوب را از دست ندهید!

پیشنهاد می‌کنم ابتدا کتاب را بخوانید و سپس وبینار را گوش کنید تا مطالب به‌خوبی برای شما جا بیفتد.

 

و اما کتاب پنجم به نام شوهر یابی پس از 30 سالگی که عنوان اصلی آن شوهر یابی پس از 35 سالگی است. ظاهراً زنان غربی تا وقتی از سنشان از 35 سالگی نگذرد، به فکر ازدواج و سروسامان گرفتن نمی‌افتند.

فهرست کتاب:

پیشگفتار: چرا هنوز مجرد هستید؟

  1. ازدواج را نخستین اولویت خود قرار بدهید
  2. یک مربی برای خود بیابید
  3. بهترین چهره خود را به نمایش بگذارید
  4. مخاطب خود را گسترش بدهید
  5. آنچه شما را متفاوت می‌کند، شناسایی کنید
  6. نام تجاری شخصی‌تان را ترویج بدهید
  7. کاری متفاوت انجام بدهید
  8. با خانم‌ها قرار ملاقات بگذارید
  9. طیف خود را گسترده‌تر کنید
  10. جشن راه بیندازید
  11. دوباره به خود روحیه و انرژی بدهید
  12. رسیدن به حلقه ازدواج

 

خب... به نظر من فهرست مطالب چنگی به دل نمی‌زند و آدم را مشتاق مطالعه نمی‌کند، ولی دلسرد نشوید. مطالب کتاب خوب است.

اگر شما خانم مجرد شادی هستید و نمی‌خواهید مرد رویاهایتان را پیدا کنید، این کتاب را کنار بگذارید و خواندنش را رها کنید. این کتاب مناسب شما نیست.

این کتاب بر اساس اصول بازاریابی نوشته شده و کمک می‌کند شما وارد «بازار» شوید و با مردهای باکیفیت و خوب آشنا شوید.

قبول کنید که پس از 30 سالگی (در متن کتاب نوشته پس از 35 سالگی) جستجوی آشنایی با مردان متفاوت است. شما احساس ضرورت می‌کنید یک آدم اهل تعهد پیدا کنید، با او پیمان بندید و خانواده تشکیل بدهید. درحالی‌که قبل از 30 سالگی ممکن است چنین نیازی را در خود نداشتید. مجرد ماندن به مدت طولانی، باعث می‌شود شما به انزوا عادت کنید و ترک عادت برایتان سخت باشد. پس یافتن مردی مناسب برای شما سخت‌تر می‌شود. ممکن است یک‌بار یا چند بار شکست عاطفی خورده باشید و کوله باری از ترس و نگرانی و شکست روی دوشتان باشد و اعتماد دوباره به عشق برایتان دشوار باشد. پس اگر بیش از 30 سال (به گفته کتاب بیش از 35 سال) دارید و مایلید وارد یک رابطه طولانی و متعهدانه شوید، لازم است برنامه سفت و سختی را در پیش بگیرید و نومید نشوید.

از افرادی که آقایان را به شما معرفی می‌کنند، صمیمانه تشکر کنید. حتی اگر مورد خوبی نبوده و به نتیجه دلخواه نرسیدید. سپاسگزاری و نشان دادن قدردانی، آن‌ها را تشویق می‌کند بازهم موارد دیگر را به شما معرفی کنند.

رفت‌وآمد و معاشرت با افراد ضد ازدواج را متوقف کنید، زیرا حرف‌های منفی آن‌ها روحیه شما را تخریب می‌کند. شما برای ادامه دادن مسیر، به همه انرژی خود نیاز دارید.

یادگاری‌های عشق قدیمی را بسوزانید و رها کنید. خاطرات عاشقانه و دردناکتان را پشت سر بگذارید. وقتی هنوز دل‌بسته یک عشق قدیمی هستید و در آه‌وافسوس از دست دادن او، نمی‌توانید با همه انرژی و توان، مرد جدیدی را جستجو کنید.

شب قبل از شروع برنامه، کمی ریخت‌وپاش کنید.

دوازده گام را به ترتیب انجام بدهید. اگر در طول برنامه با مرد دلخواهتان آشنا شدید، می‌توانید از بقیه مراحل صرف‌نظر کرده به سراغ آخرین گام بروید. اگر مردی که با او آشنا شدید مناسب نیست، به گام اول برگردید.

کل برنامه 18-12 ماه طول می‌کشد.

 

گام اول: ازدواج را نخستین اولویت خود قرار بدهید

خانمی که به‌راستی و از صمیم قلب تصمیم گرفته ازدواج کند، این امر را اولویت اصلی خود قرار می‌دهد. ظرف 24 ساعت یک قرار ملاقات با من ترتیب می‌دهد. نمی‌پرسد چرا من تا حالا مجرد ماندم؟ مگه من چه عیب و ایرادی دارم؟ درباره یک عشق قدیمی و ناکام مانده حرف نمی‌زند، بلکه خیلی صریح و فوری می‌پرسد: گام اول چیه؟

اگر می‌خواهید بدانید آیا برای ازدواج به‌راستی آماده هستید یا خیر، لطفاً به این سه پرسش پاسخ بدهید:

  1. آیا هم‌اکنون پیدا کردن همسر، مهم‌ترین هدف شما در زندگی‌تان است؟
  2. آیا آماده‌اید هر کاری برای پیدا کردن همسر انجام دهید؟ (البته غیر از کارهای غیرقانونی یا غیراخلاقی)
  3. آیا متعهد هستید که زمان و انرژی و هزینه لازم را برای یافتن همسر صرف کنید؟

اگر نمی‌توانید به‌سرعت به این سه پرسش جواب مثبت بدهید، شاید آغاز برنامه برای شما مناسب نباشد. ولی اگر حاضر باشید به‌طورجدی برنامه را انجام بدهید، ظرف 18-12 ماه آینده متأهل خواهید شد.

همسریابی هزینه دارد. علاوه بر هزینه لباس و کفش و آرایشگاه و سالن ورزشی، ممکن است لازم باشد برای مشاوره و آموزش‌های ضروری، هزینه کنید. چه چیزی بهتر از آن است که برای آینده عاطفی خود هزینه و درواقع سرمایه‌گذاری کنید؟

برای یافتن همسر مناسب، لازم است بعضی مواقع پا روی دلتان بگذارید. برای مثال همان روز اول آشنایی به خانه مجردی آقا نروید. برای خوش‌گذرانی و تفریح عجله نکنید، بلکه برای شناختن او و هدف او وقت بگذارید. یا دور مردان متأهل خط قرمز بکشید. فکر می‌کنید چند درصد امکان دارد مرد متأهلی به خاطر شما، همسر و فرزندانش را ترک کند؟ احتمالاً کمتر از یک درصد چنین شانسی وجود دارد. پس اگر باهوش هستید، وقت خود را برای مردان متأهل تلف نمی‌کنید.

برنامه روزمره خود را به‌گونه‌ای تعیین کنید که آدم‌های زیادی شما را ببینند.

به دوستان و آشنایان اعلام کنید: من امسال تصمیم دارم سروسامان بگیرم و با یک مرد خوب ازدواج کنم. آگه مورد خوبی می‌شناسید، لطفاً به من معرفی کنید.

 

گام دوم: یک مربی برای خود بیابید

اگر در مسیر یافتن همسر دلخواه، یک مربی داشته باشید، سریع‌تر و ساده‌تر به مقصود خود می‌رسید. این مسیر سخت و پیچیده است. می‌تواند پر از دل شستگی، نومیدی و عقب‌نشینی باشد. وجود یک مشاور دلسوز می‌تواند شما را در مسیر حفظ کند و از اشتباهات تکراری و قدیمی دور نگه دارد. مشاور باید یک متأهل خوشبخت باشد.

 

گام سوم: بهترین چهره خود را به نمایش بگذارید

خوب لباس بپوشید، به‌درستی آرایش کنید، مدل موی خوبی را انتخاب کنید و به‌طور خلاصه بهترین ظاهر خود را پیدا کنید. همیشه فکر کنید قرار است امروز و الان با همسر آینده‌تان ملاقات کنید. پس همیشه مرتب و خوشگل باشید. ظاهر شما برای جلب همسر دلخواهتان ضرورت دارد. با یک استایلیست مشورت کنید تا بدانید چه لباس‌هایی بیشتر به تن شما برازنده است. خودآرایی را یاد بگیرید. بیاموزید با حداقل آرایش، بهترین ظاهر را پیدا کنید. ترند امروز دنیا «نومیکاپ میکاپ» است، یعنی شیوه آرایشی که به نظر می‌رسد شما بدون آرایش هستید. قبل از شروع گام بعدی از برازندگی ظاهر خود اطمینان پیدا کنید.

 

گام چهارم: مخاطب خود را گسترش بدهید

با آدم‌های بیشتر معاشرت کنید. جاهایی بروید که فکر می‌کنید همسر ایده آلتان ممکن است آنجا باشد. همسر آینده شما شاید کاملاً نزدیک شما باشد، ولی شما تابه‌حال به او توجه نکردید.

 

گام پنجم: آنچه شما را متفاوت می‌کند، شناسایی کنید

سه صفتی که دوست دارید با آن معرفی شوید را شناسایی کنید و تلاش کنید به‌خوبی این سه صفت را نشان بدهید. سه صفتی که شما را متمایز از سایر زنان و همچنین آماده ازدواج نشان بدهد.

 

گام ششم: نام تجاری شخصی‌تان را ترویج بدهید

عکس‌های خوب از خودتان داشته باشید و از انتشار آن‌ها در فضای مجازی نترسید. درباره خودتان حرف بزنید و مشخصات خوب و منحصربه‌فرد خود را بیان کنید.

 

گام هفتم: کاری متفاوت انجام بدهید

اگر همیشه از یک مسیر خاص و مثلاً با مترو به سر کار می‌روید، این بار مسیر جدیدی را امتحان کنید. به‌جای مترو، سوار اتوبوس یا تاکسی شوید. اگر همیشه در کافی‌شاپ خاصی قهوه می‌خورید، این بار کافی‌شاپ جدیدی را امتحان کنید. اگر همیشه از مغازه خاصی خرید می‌کنید، این بار مغازه دیگری را امتحان کنید. عادت‌های ثابت ما باعث می‌شود دایره دوستان و آشنایی‌های ما محدود و ثابت باشد. برای آشنا شدن با فردی جدید، لازم است از دایره عادت‌های همیشگی‌تان خارج شوید.

 

گام هشتم: با خانم‌ها قرار ملاقات بگذارید

بهترین افرادی که می‌توانند مرد خوبی را به شما معرفی کنند، زنان متأهل و خوشبخت هستند. معاشرتتان با خانم‌ها را افزایش بدهید، به‌ویژه با خانم‌های متأهل خوشبخت. به آن‌ها بگویید تصمیم دارید ازدواج کنید و اگر مرد مناسبی سراغ دارند، زمینه آشنایی شما دو نفر را فراهم کنند.

 

گام نهم: طیف خود را گسترده‌تر کنید

بررسی کنید در شهر شما چه امکاناتی برای آشنایی با مردی شایسته وجود دارد. به همه آن‌ها سر بزنید. در کلاس‌های مختلط ثبت‌نام کنید. در سمینارها و همایش‌های جدید شرکت کنید. معمولاً خانم‌ها به کلاس‌ها و سمینارهای روانشناسی علاقه‌مند هستند، ولی آقایان به کلاس‌ها و همایش‌های مربوط به پول. خودتان تدریس کنید. در همه مهمانی‌ها و جشن‌هایی که دعوت می‌شوید، شرکت کنید. سفر کنید. من نمی‌دانم همسر آینده شما کجاست، ولی مطمئن هستم او در خانه شما نیست! پس از خانه‌تان بیرون بیایید!

 

گام دهم: جشن راه بیندازید

مهمانی برگزار کنید و همه مجردهایی را که می‌شناسید یا نمی‌شناسید دعوت کنید. یک مهمانی هیجان‌انگیز و عالی برگزار کنید. در مهمانی طوری لباس بپوشید و رفتار کنید که برجسته و نمایان باشید. با همه مهمان‌های صحبت و معاشرت کنید.

 

گام یازدهم: دوباره به خود روحیه و انرژی بدهید

با برنامه همسریابی، حتماً همسر پیدا خواهید کرد، ولی کمی زمان می‌برد. شما باید پیش بروید و از نظر جسمانی و احساسی مراقب خود باشید. از دست ندادن انگیزه، ممکن است مهم‌ترین چالش شما باشد.

 

گام دوازدهم: رسیدن به حلقه ازدواج

وقتی با مردی آشنا می‌شوید، معمولاً ظرف سه تا شش ماه می‌فهمید آیا او مورد مناسبی برای ازدواج است یا خیر. اگر او برای ازدواج مناسب نیست، با جسارت و قاطعیت ارتباط را قطع کنید و پس از ترمیم روحیه، به برنامه همسریابی برگردید. لازم نیست سال‌ها منتظر مردی بمانید و فرصت‌های خوبتان را از دست بدهید.

گاهی اوقات همان اول آشنایی متوجه می‌شوید، او مرد شایسته‌ای نیست. مثلاً پرخاشگر است، دروغ‌گو است، متأهل است و متأسفانه سروگوشش می‌جنبد. به امید تغییر مرد، به رابطه ادامه ندهید. بدون جاروجنجال و بسرعت ارتباط را قطع کنید.

قبل از ازدواج، با مرد همخانه نشوید. این کار شما را به ازدواج نزدیک نمی‌کند، بلکه برعکس، شما را از ازدواج دور می‌کند.

مهلت معینی را برای رفت‌وآمد با مرد در نظر بگیرید و انتظار داشته باشید در پایان آن مهلت از شما خواستگاری کند. اگر مردی بالای 35 سال، می‌گوید برای ازدواج آماده نیست و دو سه سال وقت می‌خواهد، معنای حرف او به‌احتمال‌زیاد این است که برای ازدواج با شما آماده نیست.

 

این هم خلاصه‌ای از کتاب خوب «شوهر یابی پس از 30 سالگی»

شما می‌توانید همه این پنج این کتاب را بخوانید و اطلاعات خود را درزمینهٔ همسریابی بالا ببرید. توجه کنید که چهارتا از این کتاب‌ها غربی است و فرهنگ غربی درزمینهٔ همسریابی و آشنایی با جنس مخالف با فرهنگ ما متفاوت است. شما باید هوشمندانه تفاوت‌ها را کشف کنید و راه صحیح را بیابید. پیشنهاد دیگر من این است که فوق سری: از آشنایی تا سر سفره عقد را تهیه و گوش کنید. فوق سری 21 ساعت آموزش همسریابی، ویژه خانم‌های مجرد است که کاملاً هماهنگ با فرهنگ ایرانی است و همه سؤالات و جنبه‌هایی را پوشش می‌دهد که در این زمینه برای شما وجود دارد. انتخاب با شماست، چون شما صاحب‌اختیار زندگی‌تان هستید و صلاحتان را بهتر از هرکسی می‌دانید.

 

لینک دسترسی به فوق سری

 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

مریم معتمد پویا

خانم دکتر عزیز، ازتون ممنونم بابت معرفی این کتاب های ارزشمندقلب

پاسخ
گیس گلابتون

قابل شما رو ندارهلبخند

پاسخ
زهرا

سلام خانم دکتر خوب هستید شبتون بخیر ممنونم از شما بخاطر زحماتتون گل
عذر میخوام من هر چه تلاش میکنم موفق نمیشم کتاب ازدواج آسان است رو از سایت خریداری کنم وارد یک صفحه دیگه میشه ممکن هست بر سی بفرمایید. بسیار سپاسگزارمگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. این لینک خرید کتاب کاغذیه
http://shop.gisgolabetoon.ir/product/easymarriage-2//

این لینک کتاب دانلودیه
http://shop.gisgolabetoon.ir/product/easymarriage//

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet