مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1395/03/30 15:08

آیا می دانید جذابیت زن و مرد در ازدواج به چه عواملی بستگی دارد؟

جذابیت یک کیفیت است. برای محاسبه میزان جذابیت زن یا مرد، لازم است این کیفیت را به عدد تبدیل کنیم. با استفاده از دو فرمول ریاضی، به نام فرمول "جام" و فرمول "شات" می توان کیفیت جذابیت را به کیمیت (عدد) تبدیل کرد تا درک آن ساده تر شود. توجه داشته باشید که این دو فرمول برای آسان تر کردن دریافت مفاهیم است و معادلات دقیق ریاضی نیستند. 

 

چه عواملی باعث جذابیت یک مرد برای جنس مقابل می شود؟

میزان جذابیت یک مرد برای جنس مقابل به سه عامل مهم بستگی دارد: شغل او، اخلاق او و میزان تحصیلات او. هر اندازه مردی شغلی بهتر، اخلاقی خوش تر و تحصیلاتی بالاتر داشته باشد، میزان جذابیت او برای خانم ها بالاتر می رود. میزان جذابیت یک مرد برای جنس مقابل را با فرمول "شات" محاسبه می کنیم.

 

شغل    اخلاق     تحصیلات ===> شات

 

برای محاسبه نمره شات به موارد سه گانه، از یک تا بیست نمره ای بدهید. سپس این سه عدد را در هم ضرب کنید. جواب این حاصل ضرب، میزان جذابیت مرد برای جنس مقابل را نشان می دهد.

 

برای مثال، مردی جوان، زیبا، دیپلمه و بیکار است. از نظر اخلاقی متوسط است، نه خیلی خوش اخلاق و نه بداخلاق. امتیاز شات او چنین است:

نمره یک برای شغل، زیرا بیکار است و کمترین نمره را برای شغل می گیرد.

نمره پانزده برای اخلاق، زیرا گفتیم از نظر اخلاقی متوسط است.

نمره دوازده برای تحصیلات، زیرا دیپلمه است و مدرک دیپلم سطح تحصیلات متوسطی را نشان می دهد. حالا سه نمره را در هم ضرب کنید:

180=1 (شغل)* 15 (اخلاق)* 12 (تحصیلات)

نمره شات یک جوان زیبای دیپلمه بیکار صد و هشتاد است.

 

ولی مردی با قیافه معمولی، دیپلمه، کارمند معمولی، با اخلاق معمولی امتیاز 2700 شات دارد.

زیرا شغلی معمولی دارد، پس نمره پانزده در نظر می گیریم، برای اخلاق معمولی، نمره پانزده، و برای مدرک دیپلم او را نمره دوازده می دهیم.

2700=15(شغل)*15(اخلاق)*12(تحصیلات)

 

همانطور که مشاهده کردید، زیبایی برای آقایان، امتیاز مهمی محسوب نمی شود و نمره شات یک مرد شاغل از نمره شات یک جوان زیبای بیکار بسیار بسیار بیشتر است.

 

چه عواملی باعث جذابیت یک خانم برای جنس مقابل می شود؟

 

وقتی می خواهیم امتیازات دخترخانمی را محاسبه کنیم، فرمول "جام" مورد استفاده قرار می گیرد و سه عامل دیگر را بررسی می کنیم:

جذابیت زنانه    اخلاق    متانت ===> جام

 

جذابیت زنانه با زیبایی متفاوت است. زیبایی خداداد است ولی جذابیت زنانه اکتسابی است. یک دختر زیبا ممکن است بخاطر اعتمادبنفس کم، لباس نامناسب و رفتار اجتماعی ضعیف، جذاب نباشد. ولی دختری با قیافه معمولی بسیار جذاب باشد.

 

جذابیت زن، مربوط به اعتماد به نفس و احساس خودارزشی اوست. در کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" به طور مفصل در مورد بالا بردن میزان جذابیت زنانه توضیح داده شده است.

 

فاکتور مهم بعدی، متانت یک خانم است. دخترکان جلف، می توانند مردان بوالهوس زیادی را جذب خود کنند، ولی وقتی زمان تصمیم گیری برای ازدواج فرا می رسد، متانت یک دخترخانم عاملی تعیین کننده است و بسیار اهمیت دارد، زیرا مردها می خواهند مطمئن باشند، همسرشان به آنها وفادار است و بر اساس رفتار متین یک خانم نتیجه می گیرند که او قابل اعتماد است.

 

امتیاز جام برای یک دخترخانم دیپلمه متین با جذابیت متوسط و اخلاق تقریبا خوب چنین است:

نمره پانزده برای جذابیت زنانه متوسط او

نمره پانزده برای اخلاق متوسط او

نمره هجده برای رفتار متین و محترم او

حالا سه نمره بالا را در هم ضرب می کنیم:

4050= 15(جذابیت)*15(اخلاق)*18(متانت)

 

امتیاز جام برای خانم دکتر نه چندان جذاب، عبوس و متین چنین است:

نمره ده برای این که جذابیت زنانه زیادی ندارد،

نمره ده برای این که اخلاق خوشی ندارد،

و نمره هجده برای این بسیار متین و محترم است.

حاصل ضرب این سه عدد چنین است:

1800=10(جذابیت)*10(اخلاق)*20(متانت)

 

همانطور که متوجه شدید متاسفانه برای محاسبه میزان جذابیت یک خانم، سطح تحصیلات او در نظر گرفته نمی شود . البته برای محاسبه میزان جذابیت یک آقا هم زیبایی صورت و هیکل او اهمیت چندان زیادی ندارد.

 

متاسفانه در همه دنیا چنین شرایطی وجود دارد. در همه دنیا، مردان در برابر زیبایی ظاهری زن بی تاب می شوند و زنان در مقابل موقعیت اجتماعی خوب مرد، دست و پای خود را گم می کنند.

 

ما نمی توانیم مردان را متهم به ظاهربینی کنیم. باید قبول کنیم همانطور که تحصیلات و شغل همسر برای ما خانم ها مهم است، زیبایی ظاهری خانم برای آقایان اهمیت دارد. اگر فکر می کنیم مردها نباید به ظاهر زن اهمیت بدهند، پس ما زنها هم نباید به شرایط مالی و اجتماعی مرد بها بدهیم.

 

در زندگی واقعی خانم ها ترجیح میدهند به جای ازدواج با پسری زیبا ولی بیکار با خواستگاری ازدواج کنند که شغلی مناسب و تحصیلاتی بالاتر دارد، زیرا به این ترتیب احساس امنیت بیشتری می کنند.

 

مردان ازدواج می کنند تا در کنار همسرشان آرامش داشته باشند. آنچه برای مرد آرامش می آورد، صورت زیبای زن، خلق خوش و نجابت اوست، نه مدارک تحصیلی متعدد زن. من نمی گویم تحصیلات بالا دختران، مانع ازدواج او می شود. خیر! بلکه می گویم دختر خانم های عزیز! به خاطر مدارک تحصیلی متعدد، به خود مغرور نشوید، بلکه به اخلاق خوب و جذابیت زنانه خود توجه داشته باشید. تمرینات خداحافظ خشم! را انجام بدهید تا رفتاری موقرانه و آرام داشته باشید. این تمرینات کمک میکند خوش اخلاق باشید.

برای این که برای ازدواج موقعیت بهتری را جذب کنید، لازم است امتیاز جام و شات خود را بالا ببرید. به بیان دیگر لازم است خانمها ، متانت، جذابیت زنانه و خوش خلقی بیشتری داشته باشند و به مدرک تحصیلی خود نبالند.

 

لازم است آقایان تحصیلات بالاتر، شغل مناسب تر و اخلاق بهتری داشته باشند و به زیبایی صورت و هیکل خود غره نباشند.

 

دختری که زیبا، جوان، خوش اخلاق و متین است، به راحتی ازدواج می کند. پسری که دارای شغلی خوب، تحصیلات بالا و اخلاقی نیکوست، از دختران جواب رد نمی شنود.


همه افراد نمی توانند جوان، زیبا، دارای شغلی عالی و تحصیلاتی بالا باشند، ولی همه افراد می توانند خوش اخلاق، مثبت اندیش و خوش زبان باشند. اگر می خواهید ازدواج خوبی داشته باشید، خوش اخلاق، خوش رفتار و مثبت اندیش باشید. مردمدار و خوش مشرب باشید. این خصوصیات براحتی در دسترس همه مردم است.

 پیشنهاد میکنم خداحافظ خشم! را تهیه و تمرین کنید!

 

 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

.....

سلام مطلبتون خيلي جالب بود راستش من به قول اطرافيان دختر زيبا و مهربون و خوش برخوردي هستم و به خاطر مسئله ازدواج نكردم الان كه اون مسئله تا حدودي برام كم رنگ شده وسنم 34 شده خواستگارام خيلي كم شده يعني ديگه حس ميكنم كسي از من خوشش نمياد يا اينكه بهم پيشنهاد نميده و دوم اينكه من زياد روابط ندارم ميشه بگين من الان بايد چيكار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون ميشم از جواب دادنتون

پاسخ
گیس گلابتون

قانون جذب همسر دلخواه را در خودت فعال کن. جزئیات این کار در کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" آمده است.

پاسخ
noor

baraye mardan doroste ghiyafe ziyad mohem nist ama
HEIKAL besyar besyar besyar mohem ast!!!

mard bayad ghad boland va meghdari poor bashad !

albate baraye dokhtaran emroozi :)

batashakor khanoon dr e nazanin :)

پاسخ
پریس

بحث مستقیما بر سر نقاط ضعف و قوت نیست. بحث اصلی بر سر اولویت هاست.
والا کاملا واضحه که یه مرد پولدار و خوش هیکل بهتر از یه مرد پولدار و بدهیکله ولی بعیده که کسی صرف هیکلو به پول ترجیح بده.

پاسخ
مهسا

چقدر جالب بود این مطلب. ولی صد افسوس که من خیلی خیلی دیر بهش رسیدم.

پاسخ
آویشن

بسیار تاثیر گزار بود. سعی میکنم اخلاقم و ظاهرم رو بهتر کنم.

پاسخ
بارانrf

عالی بود عالی.
خیلی دوست دارم کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است را بخرم ولی متاهل هستم و زندگی خوبی هم دارم آیا فکر می کنید برایم مفید است؟ حتی اگر بخشی از آن مفید باشد برایم.

پاسخ
گیس گلابتون

باران جون، این کتاب برای مجردین تنظیم شده است. نمی دانم برای یک خانم متاهل مفید است یا خیر.

پاسخ
صبور

سلام و درود
آیا محدوده ی قابل پذیرشی میتوان تعریف کرد ؟ مثلن دخترانی با این عدد جام با پسرانی با این حدود عدد شات زوج خوبی خواهند بود ؟

پاسخ
گیس گلابتون

جام و شات باید شبیه به هم باشد. تفاوت زیاد مشکلساز است.

پاسخ
دينا

سلام
بسارزيباومفيد.سبزباشيد.قلب

پاسخ
رسپینا

گلابتون عزیز...من میخواهم ازحالاباشماهمراه شوم وتمرینات 6ماهه راشروع کنم.حال بایدازتمرینات هفته اول شروع کنم که مربوط به 1ماه پیش است یاهمین هفته ؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

از هفته اول شروع کن عزیزم.

پاسخ
مریم

سلام گیس گلابتون جان
تمرینات 6 هفته ایی چیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

اون موقع یه چالش دسته جمعی انجام میدادیم.

پاسخ
بهناز

اخه گیس گلابتون من نمیتونم با مردی که خوش اخلاقه ، شغل خوبی داره و تحصیلاتش هم بالاست اما خیلییی لاغر یا خیلی چاق هست زندگی کنم . تازه درمقابلش دختری را میشناسم که سیکل داره ، خودش میگفت وقتی خواستگار به خونمون می اومد تا میشنید که من سیکل دارم ، می رفت !

پاسخ
گیس گلابتون

هر کسی سلیقه های شخصی خودش را دارد. باید هم داشته باشد. من در مورد جذابیت برای جنس مخالف به صورت عام و کل نوشتم.

پاسخ
نلیا


سلام عزیزم جالب بود .مرسی عزیز

پاسخ
najme

سلام عزیزم عالی بود ممنونم

پاسخ
عاطفه

سلام خانوم گیس گلابتون ممنون بابت نوشته های عالی تان که واقعا راه گشا است.
راستش من تا تاریخی که مهلت داده بودین نتونستم تهیه کنم پی دی اف کتاب را. می خواستم بپرسم دوباره میشه تمدید کنید مهلتش را؟اگه نه از کجا باید خود کتاب را تهیه کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

خبر می دهم خانومی. طول می کشد.

پاسخ
فرشته

درسته ولی مواردی چون ازدواج پیشین فرزند داشتن از اون ازدواج ، سلامت طرفین ، تطابق رو حیات طرفین ، نگرششون و سبک زندگیشون چی میشن ؟
فرد درونگرا و برونگرا کسی که ارام هست با کسی که پرجنب و جوش هست کسی که سرد هست با کسی که داغ و اتشین هست ، چطور با هم کنار میان ؟
اینا عوامل مهمی نیستن؟

پاسخ
گیس گلابتون

فرشته جون من فقط در مورد بالا بردن جذابیت صحبت کردم. چیزی در مورد این که چطور باید نسبت به هم شناخت پیدا کنند و چطور باید با هم کنار بیایند ننوشتم. مطلبی که تو یادآوری کردی در مورد سازگاری و تفاهم است. خیلی هم ممنون که گفتی.

پاسخ
زری

ای کاش این پست مثلا تو نشریه ای چیزی انتشار پیدا میکرد میتونست حلال خیلی مسایل بشه
ممنون از نشرآگاهیت

پاسخ
ربابه

خیلی عالی بود
مثل همیشه
واسه همینه که من ارشد دارم و خیلی نباید بهش ببالم..البته صرفا از نظر جذابیت و نمیخوام دکترا بخونم فعلا..چون به دردم نمیخوره..
فکر میکنم اگه دکترا بخونم چرخه زندگیم که الانم خیلی گرد نیست ، بیشتر کج میشه ..
..
مرسی

پاسخ
mahdokht1978

عزيزم شما تنها نيستي كه فعلا ترك ادامه تحصيل رو كردي تا بعد . منم مثل شما فكر ميكنم براي ادامه تحصيل ترجيحا بعد از ازدواج واسه ماها كه سنمون كمي بالاتر از اين فنجولاست بهتره . البته شوخي كردم خواهراي گل فنجولم دلخور نشن. :)

پاسخ
علیرضا

ممنون

پاسخ
دخترخاك

بسيار آموزنده بود

پاسخ
حسین

ببخشید ختنم گلابتون جان میفرمایید هر چه مرد شغلش جوری باشه که بیشتر در بیاره خانم عاشقش میشن؟؟ پس بقیه ویژگی های مرد چی میشه؟ همه چی به شغل و تحصیلات ختم میشه؟ بی رحمانه نیست؟ منبع این نوشته کجاست؟

پاسخ
گیس گلابتون

من که این همه در مورد اخلاق خوب گفتم. منبع این نوشته، تجربه است. از نظر دخترها هم تاکید مردها در مورد زیبایی و جوانی زن بی رحمانه است. ولی واقعیت این است که اینها حقایق زندگی هستند، صحبت بی رحمانه و با رحمانه بودن نیست. همین است که هست. اشکالی هم ندارد. فقط باید آنها را دانست.

پاسخ
ملی

من ازدواج ناموافقی داشتم این مطالب در مورد من هم صدق میکنه راستش این اتفاق خیلی روی من تاثیر گذاشت

پاسخ
محمد

من همیشه می گم اخلاق وبه دل نشستن طرف و نجابت یه دخترخیلی مهمه تو زندگی همین که درک کنه وبفهمه کافیه نه مدارک زیاد مابقی باید زندگی کردو زندگی..زندگی خیلی قشنگه من و دوستم الان که می نویسم 30ساعت از تولد دوباره مون می گذره اتفاقات پری شب تو جاده تاریک نا اشنا وخلوت هنوز همه صحنه های اکشن که هالیوودعمرن نتونه در بیاره توخاطرم هست که ما ناخوداگاه در اون شرایط قرار گرفتیم و اون با لا سری نجات دهنده بود و بهترین رو برامون رقم زد که خراش جانی بر نداشتیم مال گور پدرش . بچه ها از من به شما هیچ وقت شب به شهرو مسیری که نااشنایید نرید و رانندگی نکنید و حتی توقف هم نکنید اونجا همه غریبن .اک.

پاسخ
مریم

برای من و مامان و بابام هم تو جاده همین
اتفاق افتاد، تو جاده گیلان، ما از راه اشتباه
رفتیم که جاده محلی و قدیمی بود و از جاده چالوس بدتر بود
واقعا عزرائیل رو به چشم دیدم و برای چند لحظه فقط سکوت بود و ما واقعا هنگ بودیم
واقعا خواست خدا بود که زنده موندیم
اگه راننده ای که خلاف اومده بود تو لاین ما
به ماشین ما میزد، ما تو دره به معنای واقعی
پرواز میکردیم و اجسادمون رو باید با هلیکوپتر
می آوردن بیرون
انگار به چشم دیدم که خدا به عزرائیل گفت
هنوز نوبت مرگشون نشده، بزار برن

پاسخ
گیس گلابتون

خدا رو شکر که به خیر گذشت...

پاسخ
الدوز

سلام.
تمرینات شش ماهه چیه؟ برای ازدواج تاثیر داره؟
من توی سایت پیداش نکردم. می شه کمکم کنید؟ ممنون می شم:)

پاسخ
حسین

سلام خانم جان شما که مطلب میگذارید بنویسید منبع مطلب خودتونید که همه فکر نکنن درسته اینی هم که میگید من که قبول ندارم از بعضی ها هم پرسیدم گفتن نه برای من درسته زن باید زیبا باشه ولی اگه بد اخلاق باشه عمرا تحمل کنم یا اگه دیپلمه باشه عمرا قبول کنم بقیه هم نظرات مشابهی دارن حتی دخترا پس منبع را بگید که دیگران اشتباه نکنن و فکر کنن به قانون کلیه بگید نظر خودمه

پاسخ
گیس گلابتون

حرف من یک قانون کلی نیست. در زمینه رفتار انسانی هیچ حرفی صددرصد نیست، بلکه آماری است.

پاسخ
ماندانا

من دربهار93درروز4فروردین بامردی که دوستش دارم واوهم مرادوست داردازدواج کرده ام

پاسخ
sahara57

و من هم برات آرزوی خوشبختی می کنم :)

پاسخ
mahdokht1978

انشاله عزيزم حتما خواستن توانستن است

پاسخ
sahara57

موضوعی که حس می کنم باعث شده دوستان در مورد این نوشته جبهه بگیرن اینه که معیارهای جذابیت رو با معیارهای انتخاب قطعی اشتباه میگیرن. ما اول جذب طرف میشیم و بعد از اون تازه هزار خصوصیت رو می سنجیم تا تمیم نهایی بگیریم، ولی هرچی میزان جذابیت خودمونو افزایش بدیم امکان جذب شدن از طرف افرادی که ممکنه مناسب ما باشن رو افزایش میدیم و شانس ازدواج بالا میره. من همیشه از این بابت ناراضی بودم و می گفتم اگه من با این شرایطی که دارم پسر بودم دخترا برام دست و پا می شکستن ولی حالا که دخترم قضیه برعکسه، در واقع موقعیت بالای من مانع جذابیتم نبوده، بلکه متوجه شدم کمی در جذابیت و اخلاق مشکل دارم و سعی دارم اینهارو درست کنم :)
مرسی

پاسخ
khaterehrz

مرسی گیس گلابتون
من همین الان با سایتتون آشنا شدم
خیلی هم ازش خوشم اومد فوری عضو شدم
موفق باشید :)))

پاسخ
vahab56

شغل مهمتره یاپول ؟ فرض کنید مردی سطوح عالی تحصیلات روداشته باشه ولی شغلش مرتبط باتحصیلاتش نباشه فوق لیسانس داشته باشه وشغلش مغازه دار یا فوق لیسانس داشته باشه وبیکار امابسیارثروتمند فکرکنیدحالا هرماه ازچندجا اجاره میگیره وسومی فوق لیسانسی که دریک اداره دولتی مشغول به کاره کدومیک جذابیت بیشتری دارند؟

پاسخ
88423035

ماچسلام تمام مطالبتون عالی بود

پاسخ
samaa

vaghena mamnoon
che ghadr jaleb bod baram
faghat ye soal dashtam chera to shat va meyare zibayie mardo nazashtin

پاسخ
1312

سلام گیس گلابتون عزیز چه عواملی باعث میشه بعد از انجام دقیق و درست همه تمرینات کتاب ازدواج باز هم به نتیجه نرسیم میشه به عواملش اشاره کنید؟من دو دور انجام دادم دور اول چند تا خواستگار برام اومد اما پرت و پلا و نامناسب. دور دوم دیروز تموم شد و هیچ اتفاقی تا به امروز نیفتاده با وجود اینکه این دفعه دقیقتر تمریناتو اجرا کردم. باید چیکار کنم؟ممنون میشم اگه به همه بندهای سوالاتم جواب بدید

پاسخ
گیس گلابتون

من هم ممنون میشم در بخش مربوطه سوالات خود را بپرسید:
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/book1/news/849/%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC-

پاسخ
شاینا

مدتی است دارم مطالب سایت را مرور می کنم. با این پست به شدت موافقم. ممکن است دخترخانم ها ناراحت شوند که چرا تحصیلات آنها در جذابیتشان تاثیر چندانی ندارد. این مساله به سادگی حل می شود. از تحصیلات خود فقط برای پرستیژ و یافتن شغل خوب استفاده نکنید. تجربه تحصیل و کارآوزی یا کارورزی ، تجربه ای است بسیار غنی. از لحظه به لحظه دوران تحصیل و کارآموزی بهره بگیرید تا اعتماد به نفس و خودارزشی خویش را افزایش دهید. دانشگاه فقط کلاس و سلف ندارد. پر از امکانات و فرصت های متعدد است . مثلا تا حالا سعی کرده اید مشکلات دانشگاه را با ریاست در میان بگذارید ؟ با دانشجویان رشته های دیگر آشنا شده اید؟ آیا تا به حال شده است که در جلسه دفاع پایان نامه رشته ای به جز رشته تحصیلی خود حاضر شوید ؟
اگر فارق التحصیل شده اید هم اشکالی ندارد. سعی کنید آموخته هایتان را به زندگی عادی خود مرتبط کنید. به آموخته هایتان جامه عمل بپوشانید و عالم بی عمل نباشید. به عنوان یک فرد تحصیلکرده مغرور نباشید اما فکر و منش خود را ارتقا دهید. ساده ترین مثال این است که به عنوان یک فرد تحصیلکرده وقتی را برای مطالعه و کتابخوانی در نظر بگیرید.

پاسخ
Suelen

سلام خانوم دکتر مهربون. دوتا سوال داشتم. 1. چرا من که جذابیت و اخلاق و متانت رو در سطح متوسط به بالا دارم و روابط اجتماعی خوبی هم دارم نتونستم ازدواج کنم؟ کجای کار می لنگه؟ و 2 اینکه میشه در مورد فایل جذابیت فوری و بخشهاش یه توضیح میفرمایید که ببینم اگر مشکلم رو حل میکنه تهیه کنم؟ قدردان زحمات شما هستمگل

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. در آگهی جذابیت فوری توضیح دادم که چیست. و دخترم... آیا من شبیه کسی هستم که علم غیب دارد؟ من شما را نمی شناسم. از کجا بدانم ایراد کار کجاست. پیشنهاد می کنم یک جلسه مشاوره اسکایپی یا حضوری داشته باشیم و مسائل را با هم بررسی کنیم.

پاسخ
ninakiani

سلام گیس گلابتون عزیز.چقدرنوشته هاتون رو دوست دارم اینقدرسخت میبرم که مقاله هاتون رو روهرکدام چندین بارخوندم!ای کاش این مقاله روده سال پیش خونده بودم.من درزندگی مشترک شکست خوردم وجداشدم حتی همین الان هم به وضوح نمیدونم چرا....

پاسخ
گیس گلابتون

خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
متاسفم از آزاری که دیده اید... متاسفم از زخمی که خورده اید. پایداری ازدواج به عهده دو نفر است. گاهی اوقات هرقدر یک نفر تلاش کند، ولی دیگری نخواهد، ازدواج پایدار نمی ماند. خدا را شکر که پزشک هستید، جراح زنان هستید، درآمد خوبی دارید، دست تان جلوی کسی دراز نیست، سالم و زیبا هستید، خوش اخلاق و کدبانو هستید. خدا را شکر. یکی دو سال دیگه از این که از شر مردی تحقیرگر و بیمار راحت شده اید، خوشحال خواهید بود. منتظر رسیدن آن روزهای شاد هستم.
ببخشید که کامنت شما را ویرایش کردم. هر جمله منفی تاثیر منفی خود را در دنیا می گذارد. من برای پاک کردن هر جمله منفی باید 17 جمله مثبت بنویسم. من منتظر شنیدن خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
banooFatemeh

من نمیدونم چطور جام خودمم محاسبه کنم
من ۲۵ سالمه دانشجو ارشدم و کارم هم معماری داخلی و پروژه ای
اخلاقم خوبه نسبتا هرچند با خداحافظ خشم شما خیلی بهتر شده
از نظر متانت نمیدونم چه نمره ای به خودم بدم!! حجاب ندارم ولی مرز دارم اماااا بعضیا به اشتباه میندازم البته خودشون متوجه میشن!و این که با پسرها حرف میزنم وبگو و بخند میکنم و البته بی منظور!

و آقایی که من باهاشون در ارتباط آشنایی هستم ۳۳ ساله هستن و دندونپزشک هستند!از نظر اخلاق اجتماعی و محیط کاری خوش رفتار هستند و ایشون هم بگو وبخند دارند ولی منم مشکلی ندارم
ولی اخلاق ایشون در ارتباط صمیمی گاهی خشم و خشونت دارند !!گذشته به اعتمادشون خیانت شده!


الان به نظر شما جام وشات ما برابره ؟بگم ظاهر ایشون خوبه ولی من خیلی بهترم
از نظر اخلاقی متاسفانه ما بهم علاقه داریم ولی به دلیل لجبازی دو نفرمون رابطه به کل کل میرسه!

پاسخ
گیس گلابتون

بانو جان، من شما رو نمی شناسم. نمی تونم نمره جام شما را حساب کنم، ولی بر اساس مطلبی که خودتان نوشتید نمره خوش اخلاقی هر دو نفرتان پایین است. اگر قبل از ازدواج با هم دعوا و مرافعه و خشم و خشونت دارید، بعد از ازدواج بدتر خواهد شد. من آینده خوبی برای این ازدواج پیش بینی نمی کنم، مگر این که قبل از ازدواج هر دو روی مدیریت خشم کار کنید. می دانم شما کار کرده اید، ولی شاید کافی نیست و شاید ایشان هم باید مدیریت خشم را یاد بگیرند. خشم و خشونت ایشان را توجیه نکنید: "گذشته به اعتمادشان خیانت شده"

پاسخ
banooFatemeh

ممنونم گیس گلابتون
ولی مساله این نزدیک ۱ سال ونیم ما در ارتباطیم والان فشار خانواده مواجهیم که میخوان ما دوتا ازدواج کنیم!
دوم این که ما بهم خیلی علاقه مندیم وفکر این که رها کنیم و موردهای دیگه بررسی کنیم برای دوتامون جهنمه

من خیلی جلوی خانواده ایستادم و گفتم فعلا شرایط ازدواج نداریم!
من هر حرف و نظری بدم ایشون ابتدا لجبازی میکنن ومخالف ولی بعد اجرا میکنن و حتما حرف شنوی دارن ازم ولی این مدلی!!
حالا پیشنهاد شما چیست؟به جز مشاوره ازدواج؟

پاسخ
گیس گلابتون

من نگفتم جدا شوید و با دیگری وارد رابطه شوید. گفتم "هر دو مدیریت خشم را یاد بگیرید" وگرنه ازدواج خوبی نخواهید داشت. حتما مشاوره ازدواج لازم دارید. آیا نامزدتان با مشاوره مخالف است؟

پاسخ
banooFatemeh

فکر نمیکنم مخالفت داشته باشند
ولی مساله اینه اغلب مشاوره های پیش از ازدواج من فکر میکنم خیلی کاربردی نیستند ؟
به نظر شما چطور نشاوره خوب پیدا کنیم؟

پاسخ
گیس گلابتون

اگر مشاوری پیدا کنید که بر اساس تئوری انتخاب و واقعیت درمانی مشاوره زوجین بدهد، خیلی موثر است. در ضمن مشاوره ازدواج یک جلسه ای نیست. دست کم سه جلسه است. شاید طولانی تر باشد.

پاسخ
زهرا

چند بار سعی کردم تا خداحافظ خشم را تهیه کنم ولی متاسفانه انجام نشد و با خطای پذیرنده نامعتبر است برخورد کردم

پاسخ
گیس گلابتون

امروز برای شما یک ایمیل فرستادم. دریافت کردید؟

پاسخ
مریم

اشتباه نوشتم
تمرینات 6ماهه چیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

اون موقع یه چالش دسته جمعی انجام میدادیم.

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet