مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

دوره رایگان آموزشی ویژه خانمهای مجرد

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه شوهر دلخواه خود را پیدا کنید؟
1400/04/05 12:54

چرا کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" را نوشتم؟

از مرز چهل سالگی گذشته بودم. به عنوان یک پزشک جراح، موقعیت اجتماعی و درآمد  خوبی داشتم. ولی یک سوال بزرگ ذهنم را درگیر کرده بود. همین سوال بی جواب باعث شده بود موفقیت های مالی، شغلی و اجتماعی ام در نظرم بی مزه و کمرنگ باشد. سوال این بود:

چرا نمی توانم ازدواج کنم؟!

 بسیاری از همسن و سال های من با مردان خوبی ازدواج کرده بودند و یکی  دو تا بچه داشتند. بعضی ها فرصت کرده بودند طلاق بگیرند و برای بار دوم ازدواج کنند! ولی من حتی یک قدم به ازدواج کردن نزدیک نشده بودم. گویا ازدواج جن بود و من بسم الله. اگر مردی به من ابراز علاقه  و درخواست ازدواج می کرد، من نسبت به او بی میل و رغبت بودم. و برعکس اگر من از مردی خوشم می آمد، او هیچ اعتنایی به من نداشت و یا پس از دو سه جلسه ملاقات، غیبش می زد و خبری از او نمی شد.

ابتدا تصور می کردم که اشکال از مردان سرزمین من است که قدر گوهر یکدانه ای چون من را نمی دانند و مثل شوالیه ای سوار بر اسب سفید برای ربودن من، تاخت و تاز نمی کنند. ولی کم کم نسبت به گوهر یکدانه بودنم! دچار شک شدم و هزاران عیب و کمبود را به خودم نسبت دادم. درد تنهایی عذاب آور و غیرقابل تحمل شده بود. مدام از خود می پرسیدم: "چرا ازدواج از من می گریزد؟" تا این که یک روز انگار پرده ای از جلوی چشمانم کنار رفت و از خواب غفلت بیدارشدم، زیرا فهمیدم ازدواج از من فرار نمی کند، بلکه من از ازدواج فرار می کنم!

قبول این حقیقت چندان ساده نبود، ولی وقتی آن را پذیرفتم و دیگر از ازدواج نگریختم، خواستگاران یک به یک از راه رسیدند و من ساده تر از آن که فکرش را بکنید، متاهل شدم. تازه فهمیدم که ازدواج مثل آب خوردن، آسان است!

من کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!” را بر اساس تجربه شخصی خود نوشته ام. زیرا باور دارم بسیاری از نیازهای جسمانی، عاطفی و اجتماعی ما در کانون ازدواج برآورده می شود. باور دارم ازدواج، مدرسه معنویت است و باعث رشد شخصیت ما می شود. معتقدم زن و مرد در کنار هم و در پیوند زناشویی به تعادل و آرامش می رسند. باور دارم هر زنی براحتی می تواند همسر دلخواه خود را جذب کند. و از همه مهم تر معتقدم ازدواج مثل آب خوردن آسان است! به شرط آن که چند تغییر ذهنی کوچک در خود ایجاد کنید.

متاسفانه در حال حاضر برای خانم های ایرانی در زمینه جذب همسر دلخواه ، کتاب های زیادی وجود ندارد. همان چند عنوان محدود کتاب هم ترجمه کتاب های خارجی است و با فرهنگ ما مطابقت ندارد. برای یک خانم ایرانی در زمینه ازدواج سوالاتی وجود دارد که مختص فرهنگ ایرانی است و قابل الگوبرداری از کشوری دیگر نمی باشد. بسیاری از زنان ایرانی هنوز شهامت بازگو کردن داستان زندگی وازدواج خود را ندارند. من تصمیم گرفته ام تجربه خود را با شما سهیم بشوم، زیرا فکر می کنم اگر کسی این حرف ها را ده سال قبل به من گفته بود، می توانستم زودتر ازدواج کنم و از لذت مادر شدن محروم نمی شدم. محرومیتی که مثل یک بغض دردناک گلوی مرا می فشرد.

 

آرزو دارم همه خانم های مجرد ایرانی این کتاب را بخوانند. دلم می خواهد خانم های متاهل این کتاب را به دوستان مجرد خود هدیه بدهند و آرزو می کنم آقایانی که می خواهند . در مورد خواسته های جنس لطیف بیشتر بدانند، نیز این کتاب را مطالعه کنند.



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Pearl

من هم از خوانندگان كتاب هستم و با اينكه به طور كامل تمرينات رو انجام ندادم خواستگار اومد
مطلبي كه شما عنوان كردين درباره اينكه افرادي كه شما دوسشون داشتين شما رو دوست نداشتن و بالعكس كاملا در مورد من صدق ميكنه
من خودم به اين نتيجه رسيدم كه از صميميت ميترسم! خيلي دوست دارم بدونم از نظر شما چه چيزي عامل اين موضوعه؟
به همين خاطر براي جواب دادن به خواستگارم عجله نكردم ايشون خيلي به من علاقه مند شده اما من نه انچنان با اينكه نكته منفي دربارش پيدا نكردم نميدونم چرا اون احساس كه به ايشون به عنوان همسرم نگاه كنم پيدا نشده و به نوعي دو دلم درباره ايشون،من ٢٦ سالمه و نميدونم حقيقتا با اين حالت چه كار كنم

پاسخ
Pearl

كاش نظرتونو بگين

پاسخ
admin

من نمی توانم در مورد مسئله به این مهمی، همیطوری نظر بدهم. نمی دانم خانومی

پاسخ
Pearl

ممنون از توجهتون
منظورم اينه كه به نظر شما چرا ادمهايي جذب ما ميشن كه ما از اونها خوشمون نمياد و بالعكس؟

پاسخ
Pearl

ممنون از توجهتون
منظورم اينه كه به نظر شما چرا ادمهايي جذب ما ميشن كه ما از اونها خوشمون نمياد و بالعكس؟

پاسخ
sop

سلام خانم دکتر، من کتابتون رو تازه گرفتم، و از خوندنش لذت بردم، دارم تمریناتشو انجام می دم 29 سالمه و تقریبا یک سالی میشه روی خویشتن دوستی و اعتماد به نفسم کار می کنم ولی مانعی که دارم اینه که به یه رشته تحصیلی خیلی علاقه دارم و فکر می کنم طرح زندگیم باشه و دوست دارم که خارج از کشور ادامش بدم، ایا ممکنه همسر من کسی باشه که همراهم نباشه و بر خلاف طرح الهی زندگیم باشه؟ واسه همین هر کی میاد جلو دست و دلم می لرزه

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

سپاس از پاسخگویی شما. اینم تاکید میکنم که من از وقتی با کتاب شما و این سایت از طریق یه دوست توی همین اینترنت آشنا شدم ،اول از همه کتاب رو خریدم و دارم اجراش میکنم و از طرفی تو قسمتهای دیگه سایت هم عضو شدم و دارم مطالب رو دنبال میکنم. مطمئن باشید من ارزش کار شما رو میدونم. واین مطالب رو نوشتم چون فکر کردم به جای اینکه به دیگری که نقشی در این کتاب نداره حرف دلمو بگم به نویسنده بگم که خدا رو شکر امکانش فراهم بود و از طرفی به فروش بیشتر کتاب در چاپ های بعدی شاید کمک کنه که البته خودتون بهتر از من می دونستید. بازم سپاس بابت وقتی که گذاشتید برای پاسخگویی.

پاسخ
ابی چون اسمان

من نمیدونم چرا مردم در مقابل چیزی بیهوده مقاومت میکنندمن کتاب رو تهیه کردم و واقعا به خاطر رضای خدا با تخفیف پیشنهاد میدم و واقعا میبینم در باره ازدواج که حرف میشه خانمه چشماش برق میزنه اما حتی به روی کتاب نگاه نمیکنه ،واقعا از ماست که بر ماست.

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

سلام گیس گلابتون گرامی. من میخوام انتقاد کنم. من کتاب شمار رو با ذوق زیادی خریداری کردم. البته من 41 سالمه.لیسانس و مجرد و تو قسمت آرزوها هم اسممو نوشتم. وقتی کتاب به دستم رسید از یه کتاب 124 صفحه ای با قیمت 18500تومان منظورم با پول پست هست که 6500 بود و البته روی پاکت 4500 تمبر خورده بود، انتظار خیلی بیشتری داشتم در واقع من چیزی که خیلی دوستش داشتم و برام زیاد تکراری نبود همون تمرینات صفحات اول بود. که حتما اجراشون میکنم و نتیجه رو هم حتما بهتون میگم. ولی کتاب با فونت درشتی نوشته شده و من در کمتر از یک ساعت تمومش کردم . و انتظار داشتم مطالب خیلی بیشتری توش باشه و حتی بعضی جمله ها تو قسمتهای مختلف تقریبا تکراری بود. من نمیخوام بگم توی کتاب چی بنویسید. ولی پیشنهاد من اینه که این کتاب اگه با فونت کوچکتر حداقل نوشته می شد می تونست به 50 صفحه تقلیل پیدا کنه مثل نوشته های معمول در کتابهای روانشناسی دیگه که بسیارهم تاثیر گذار هستن. و به این ترتیب قیمتش هم کاهش پیدا می کنه و خواننده انتظارش از 50 صفحه براورده میشه. و از طرفی میشه با پست سفارشی فرستاد تاهزینه کمتری داشته باشه که البته گویا فرستنده شما نیستید. به نظر من این کتاب باید دارای قیمتی حدود 5500 می بود نه 12000. اینو از روی نادانی نمیگم چون همین امسال هم کتاب خریدم و با نصف این قیمت و با تقریبا همینتعدا صفحه مطالب بسیار بیشتری داشت شاید هم چون با هزینه شخصی چاپ کردید گرون شده. البته میگم که مطالب مفیدی توی کتاب هست و فکر کنم برای منی که 41 ساله مجردم نوشته های آخر کتاب به تدریج بهشون رسیدم مهم اینه که اون تمیرینات اول کتاب رو کامل و مو به مو اجرا کنم. فقط توی یک قسمتش نمیدونم چکارکنم چون دوستی ندارم که مجرد باشه و با من بیاد تا اون جلسه ی 3 نفره رو برگزار کنیم.به هر حال سپاسگزارم و ممنون بابت کتابتون. امیدوارم حرفام خیلی اذیتتون نکرده باشه. شادباشید.

پاسخ
admin

کتایون جون، خدا خیرت بدهد که این مطلب را گفتی. سر دلم مانده بود. چند نفر شفاهی گفته بودند، ولی هیچکس کامنت نگذاشته بود. حق با تست گل من صفحه بندی کتاب به علت بی تجربگی من ضعیف است. ولی قصدم حجیم نشان دادن کتاب نبود. امیدوارم در طی این سه سال نشان داده باشم که آدم صادقی هستم. فقط بی تجربه بودم و از صفحه بند ماهر کمک نگرفتم.
دوم این که حق با تست . این کتاب نسبت به عرف بازار کتاب گران است. ولی می دانی چرا چنین کتابی پنج تومان به دست تو می رسد؟ چون فقط پول کاغذ، چاپ و پخش آن محاسبه می شود. نویسنده حق تالیف درستی نمی گیرد. این غم انگیز است. آیا این کتاب از یک پیتزا مفیدتر بود یا نه؟ آیا کتاب دیگری در بازار سراغ داری که چنین اطلاعاتی را در اختیارت بگذارد؟
پس تو پول کاغذ ندادی. وگرنه می توانستی یک دفتر سفید خوشگل بخری و هرچه دوست داری در آن بنویسی.
قبول دارم که صفحه بندی ضعیف است، ولی این ضعف از مفید بودن مطالب آن کم نمی کند.
باز هم ممنونم که نظر خودت را با من در میان گذاشتی. دلم می خواست این موضوع را توضیح بدهم.
خواهش می کنم در آینده هم مرا از نظرات عالی خودت بی بهره نگذار

پاسخ
sarah120

che bad k dg ersal taki nadarid
dost dashtam ketabamo baram emza konid :)

ketabam diroz resid , ye dor khondam
hala mikham shoro konam tamrinato anjam dadan

khaste nabashi , ketabe khobi bod :)

پاسخ
suteh delan

salam
man tooye ostane bousher zendegi mikonam
haghighatan hazine posti 6400 tooman vase man ziyade
gharar farda biyam tehran
emkanesh hast ke tooye foordgah ketab ro az shoma tahvil begiram?
mamnoon misham zood khabaram konid
ba tashakor az rahnamaiitoon

پاسخ
admin

متاسفانه عزیزم امکان ارسال کتاب به فرودگاه برای من وجود ندارد. در واقع ارسال تکی کتاب دیگر ندارم چون خیلی وقت و انرژی ام را می گرفت.

پاسخ
dibat

فایل را دانلود نمودم باز نمیشه.

پاسخ
admin

شاید نرم افزارت اشکال دارد. تا الان هزار نفر آن را دانلود کرده اند.

پاسخ
فاطمه 51

سلام گیسو جان

مدتهاست که خواننده مطلب خیلی عالی و خوبت هستم .دیروز هدیه که تو سایت گذاشته بودی رو دانلود کردم و گوش دادم دیدم واقعا این مشکلات خیلی از دخترها مخصوصا دختر من هست که اصلا ارتباط برقرار نمیکنه تو مترو یا تو سالن ورزشی یه هدفون میذاره از اول تا اخر ورزش رو انجام میده و میاد خونه یا تو محل کارش فقط کارش رو انجام میده و حرف در حد خیلی معمولی هیچ وقت سر صحبت رو اول باز نمیکنه یا ادامه نمیده ....واقعا ازت ممنونم ...میخوام کتاب و سی دی رو براش بخرم لطفا سی دی رو زودتر اماده کن تا یه هدیه خیلی عالی به دخترم بدم ...بازم ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

روی چشمم. صد البته

پاسخ
slowmotion

سلام فایلی که بخش هایی از کتابه درست کار نمی کنه لطفا دوباره آپلودش کنید. متشکرم

پاسخ
parya

سلام من کتابو خریدم تو قسمت ثبت آرزوها نوشتم 30آذرماه 1392 با مرد دلخواهم ازدواج کردم.اما تو این این مدت حتی یه دونه خواستگارم واسم نیامد.

پاسخ
zahra_67

سلام خانوم دکتر. پیگیری کردین سایت اقای معظمی رو؟؟ خواهش میکنم من واقعا لازم دارم این کتابو بخونم.
یه سوال دیگه اینکه هزینه کل دریافت این کتاب در اخر چقدر میشه واسه من؟آیا همون 12 تومنه یا بیشتر میشه؟ اخه خانوم کتایون گفته حدود 18 تومن میشه!!سوال
ببخشید ولی یک انتقاد:چرا شما مطالب کتابو همینطوری توی سایتتون نمیذارین یا بصورت یک فایل پی دی اف برای دانلود نمیذارین تا همه راحتتر بتونن ازش استفاده کنن؟ اگه قصدتون واقعا کمک به زنان سرزمینتونه اینکه راه کم دردسر تر و خیرخواهانه تریه!!
ممنون. منتظر جواب پیگیری و طریقه دریافت هستم.

پاسخ
admin

بله پیگیری کردم. کتاب در سایت آقای معظمی برای خرید آماده است.
از انتقادت سپاسگزارم. ممنون که پیشنهاد و نظر خودت را نوشتی

پاسخ
تنهاخسته

سلام
گیس گلابتون جان. آیا با واریز وجه امکان دارد به جای کتاب چاپی، فایل pdf آن را از طریق ایمیل دریافت کنیم؟ (از طریق سایت شما یا راه دیگر)
ممنون

پاسخ
admin

در حال حاضر نه عزیزم

پاسخ
masikamali

سلام بعد از مطالعه کتابتون ازتون سوال پرسیده بودم و کمک خواسته بودم. مشکلمو در این ارتباط گفتم و این که آیا حضوری بیام مشاوره ؟ جوابمو نمیدین؟

پاسخ
admin

خانم گلم، سوال شما را به خاطر نمیارم. خواهش میکنم اول سوالات رایج خواننده های کتاب را بخوان. اگر سوالت آنجا جواب داده نشده، می توانی در همان بخش سوال بپرسی. تا همه دوستان بتوانند از جوابها استفاده کنند. ممنونم
اگر خیلی شخصی است که باید برای مشاوره بیایی

پاسخ
zahra_67

سلام گیس گلابتون جان. من در شهرستان هستم و میخواستم یک نسخه این کتاب رو تهیه کنم. به سایت اقای معظمی رفتم و سفارش کالارو زدم که گفت این کالا در انبارنیست!!ناراحت حالا بیاید چیکار کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. در ضمن فایل بخشی از کتاب هم که برای دانلود گذاشتین مشکل داره و با هیچ نرم افزاری باز نمیشه.
ولی خدایی قیمت 12 هزارتومن برای یک 100 صفحه ای زیاده ها!!
ممنون

پاسخ
admin

کتاب در سایت معظمی تمام شده؟ تازه بهشان کتاب داده بودم که. پیگیری می کنم.

پاسخ
PARAND

سلام .کتابتونو چطور بخرم ؟ خرید به صورت اینترنی فعال نیست

پاسخ
admin

منظورت چیه که خرید اینترنتی فعال نیست؟

پاسخ
خورشید خانم

گیس گلابتون عزیزم.میدونم پرحرفی میکنمو وقتتو میگیرم ولی دلم میخواد برات بنویسم اگه فرصت داشتی بخون.
امروز دقیقا یک ماه میشه که من با سایت ارزشمند تو آشنا شدم و به بقیه هم توصیه کردم. نحوه آشناییم هم برای خودم خیلی جالب بود . دقیقا 13 آبان بود که داشتم دنبال لوازم تحریر فانتزی میگشتم که به خواهر زادم هدیه بدم که با اون مطلب ساده و روان تو که در مورد علاقه ات به لوازم تحریر نوشته بودی مواجه شدمو در کنار صفحه کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است با اون عکس روی جلدش که در عین سادگی حس خوبی رو به آدم القا میکنه.خلاصه اینکه جستجوی لوازم تحریر از سرم افتاد و ماجرای طوطی شد که بدنبال پسته میگشت،شکر نصیبش شد.چشمک
از اون روز احساس کردم راهمو برای رسیدن به هدفم یعنی یه ازدواج خوب ، پیدا کردم .گیس گلاب جونم ، بالاخره خواهرم 2 تا کتاب برای من و دوستم خرید و قراره تا پس فردا بدستم برسه ولی اینقدر برای بدست آوردنش بی تابم که دیشب از صفحات بخش اولش برام عکس گرفت و با وایبر ارسال کردبغل
میدونم که با انجام این تمرینات به هدفم میرسم . شک ندارم چون یکماه پیش کائنات منو در این مسیر قرار دادن.
امروز بخش اول کتابو به دوستم هم میدم که بخونه و از فردا تمریناتو شروع میکنیم فقط باید بگردم یه نفر سوم هم که با ما هم باور باشه و به اندازه ما اشتیاق داشته باشه پیدا کنم . مگه نه ؟ برای اون تمرین سه نفره ی دوست داشتنی.قلب
گلخیلی دوستت دارم گیس گلاب جونمگل
به امید روزیکه خبر خوش بهت بدمچشمک

پاسخ
مهربان ترین

سلام
من تازه با این سایت آشنا شدم
یک ساعت بعد از اینکه اینجارو پیدا کردم سریع سفارش کتاب رو دادم، قراره تا 2 شنبه به دستم برسه
همچین آدم تاثیر پذیریماا.ههههه زبان
خیلی مشتاقم بخونمش

پاسخ
hasti640128

سلام
متاسفانه چند وقت قبل كه من بيكار بودم و توانايي تامين هزينه كتاب را نداشتم از يك لينك كتاب را دانلود كردم و به دو نفر از دوستانم هم هديه دادم در اين سايت آرزوي خود را ثبت كردم پيدا كردن شغل دولتي و اكنون در يكي از بهترين ادارات مشغول هستم البته هنوز اولين حقوقم را دريافت نكردم اما هميشه اين موضوع كه شايد شما راضي نباشيد من را آزار ميداد بعدها يقين حاصل كردم كه راضي نيستيد و با خودم عهد كردم وقتي اولين حقوقم را دريافت كردم رضايت شما را جلب كنم
لطفا بفرماييد چقدر به حسابتان واريز كنم كه مرا حلال كنيد
پيشا پيش از حضورتون عذر ميخواهم اميدوارم مرا ببخشيد و حلال كنيد

پاسخ
SardarGom

سلام چرا نمیشه کتاب رو بصورت آنلاین سفارش داد؟

پاسخ
admin

چرا نمی شه آنلاین سفارش داد؟ در سایت فروشگاه عقابها مشکلی پیش آمده است؟ ممنون می شوم که به من خبر بدهی

پاسخ
ghasedakk

salam khobid?man ketab ezdevaj kharidam anjam ham dadam takalifo ama hich khabari nashod hichiگریهba inke kheili omidvar budam va fekr mikrdam in ye noghte oje

پاسخ
گیس گلابتون

درست میشه دخترم. یک بار دیگر بررسی کن ببین کجا را باید دوباره انجام بدهی. ببین آیا هدف دیگر غیر از ازدواج داری؟ ببین شاد هستی؟
چرا زود نومید میشی؟ مگر خدا دلش می خواد تو تنها بمونی؟
در دین اسلام می گن: اگر یک مجرد زیر سقف خانه ات باشد، تمام افکار گناه آلودش به پای والدین و بزرگترش نوشته می شه. اینقدر که خدا می خواد ما همسر داشته باشیم.
پاشو دوباره شروع کن، زود هم نومید نشو که نومیدی چیز بدی است

پاسخ
mina.ja

سلام گیس گلابتون شما هفته 23 را برای من میل نکردین در عوض 2 بار 24 را میل کردینلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

از پیگیری ات ممنونم
میشه به من ایمیل بزنی؟
متشکرم

پاسخ
shady

man khastegar nadaram kheili zaye hast va inam yek bad bakhtiye bozorge ke 32 salet bashe va hich
kasi be khastegarit nayad

پاسخ
.roya

خانم دکتر عزیزم سلام
جدیدا با سایت شما از طریق یکی از دوستانم آشنا شدم و از این بابت خیلی خوشحالم خنده
نوشته بودید بغض مادر نبودن گلوتون را فشار میده!!!
اولا :که من فکر میکنم تموم کسایی که عضو سایتتون هستند به شما به چشم یک مادر نگاه میکنند و شاید حرفهای دلشون را به مادرشون هم نمیگن ولی به شما میگن،دوستتون دارن و بهتون اعتماد دارن.
دوما: اگه شما بچه داشتین شاید هیچ وقت فرصت نمی کردین این سایت را بزنین و این همه دعای خیر پشت سرتون نبود،
پس با وجود این همه دختر و پسر، این همه عشق به شما(به مادرشون)، این همه دعا و متفاوت بودنی که خدا به هرکس هدیه نمیده....چرا بغض دردناک؟

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی...قلب

پاسخ
user21

سلام خانم علایی
امیدوارم خوب سلامت باشید
من مدت هاست که از طریق وبگاه محمود معظمی با کتاب شما اشنا شدم
تا اینکه امروز بیشتر در مورد کتابی که نوشتید سرچ کردم و سایت تون رو پیدا کردم
بعضی از مطالب رو خوندم و علاقه مند شدم و عضو اینجا شدم
راستش من به صورت تصادفی دیدم که جایی قسمتی از فصل های کتاب رو به صورت دمو برای مطالعه گداشتید
الان هر چی میگردم اون صفحه رو پیدا نمی کنم
ممنون میشم اون لینک اون صفحه رو برای من ارسال کنید
هدفم اینکه میخوام قسمت های از کتابتون رو بخونم و کتاب رو نهایتا خریداری کنم و هدیه بدم به نزدیکانم البته خودمم شاید بعدها این کتاب رو کامل بخونم به نظرم ارزش داره از دیدگاه یک مرد هم این کتاب مطالعه بشه
تشکر از وقتی که میذارید

پاسخ
user21

سلام مجدد
اون سه قسمت رو مطالعه کردم و باید بگم که خیلی مطالب ارزشمندی بود از خوندن همین چند خط کلی لذت بردم و از دیدگاه یه مرد متوجه شدم که اطلاعاتی که در کتاب درج کردید در مورد و نیت شون در مواقع مختلف کاملا درست و تایید شده بود برای بنده
فقط یه سوال داشتم
برای خریداری این کتاب از سایت شما یا فروشگاه عقاب ها فرقی می کنه؟
و سوال اخر اینکه ارسال کتاب از طریق پست پیشتاز انجام میشه یا سفارشی؟
با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

خوشحالم که این چند خط را دوست داشتی.
1- از هر فروشگاهی که دوست داری خرید کن.
2- پست پیشتاز

پاسخ
user21

سلام خانم علایی
امیدوارم خوب و سلامت باشید
من 7-8 روز پیش کتاب ازدواج مثل اب خوردن است رو از همین فروشگاه سفارش دادم ولی هنوز به دستم نرسیده
راستش میخوام این کتاب رو به کسی هدیه بدم که داره جلسات خواستگاری رو
پشت سر میگذرونه و میدونم که خیلی به این اموزش ها نیاز داره
ممنون میشم رسیدگی کنید

پاسخ
گیس گلابتون

سلام. ایمیل شما به دستم رسید و پاسخ کاملی برایش نوشتم.
متاسفانه شما فراموش کرده بودید آدرس پستی خود را بنویسید
منتظر جواب ایمیل شما هستم تا فوری اقدام شود
خوب باشید

پاسخ
shatab

سلام خانم دکتر صبحتان بخیر من دیشب تا ساعت 1 داشتم فایل صوتیه کارگاه جذب همسر دلخواه را گوش میدادم وهمه ان را گوش دادم وممنون اما یه سوال برام پیش امده که من خودم هیچوقت مانع ذهنی واسه ازدواج نداشتم یه زمانی که جوانتر بودم داشتم ولی الان واقعا ندارم فقط یه کم سنم مانع ذهنی ام شده که اینم جامعه وافرادیمه مرا برای ازدواج پسندیدن حتی باعث ان شدند وگرنه برای من اصلا مهم نبود وفکر میکردم چه خوب که من 35 ساله شدم مسافرتهامو رفتم گردش کردم آبدیده شدم والان میخوام ازدواج کنم خداروشکر که ارزو به دل بعضی چیزا نموندم ولیییییی الان احساس میکنم این من نیستم که سنم براش مساله هستش این جامعه واقایونن که سن مرا چه خودشون وچه مادرهای عزیزشون تو سر من میزنن اونوقت چطور من ناراحت نشم من چند ردز پیش با یه اقای 33 ساله اشنا شدم یه دوست خوب مارو بهم معرفی کرد وگفت که پسره گفته سن برام مهم نیست وفقط باید دخترخانم به دل من بشینه منم روز دیدار با لباس تمیز وارایش ملایم حاضر شدم ونیم ساعت فقط به قول شما گفتیمو خندیدیم اوشون همون دعه اول منو پسندید اصلا ازدیدن من حسابی شاد شد ضمن حرفاش چند بار به من خیره شد ویه بارم گفت شما دختر زیبایی هستین ومنم تشکر کردم وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم بهم گفت شما همه چیزتون روی همه همه چیز من واقعا اوقات خوشی باهاتون داشتم بعد من رفتم اوشوتنم رفتش همون شب بهم زنگ زد تا قرار بعدی راباهام بذاره وقرارشد دوردزبعد دوباره همدیگه راببینیم

پاسخ
shatab

ولی فردای روز ملاقات که تازه میشد پریروز به من اس دادن وگفتن شما چند سالتونه که من گفتم 35 سال وایشون بعداز نیم ساعت دوباره اس دادن که من میخوااام در مورد این تفاوت سن دوساله مشورت کنم وبعد قرار بعدی رابا شما بذارم نمیخوام بیام با شما بدون امادگی و فکر قرار بذارم وبعد شما راناراحت کنم ممکنه؟خوب من چی بگم قبول کردم ولی خدا میدونه بغض کردم این همین ادمی بودش که منو کلی تحسین کردش با عشق ونگاههای خواستنی منو نیگا کرد وحالا که پای عمل رسید مهلت میخواد که فکر کنه فقط به خاطر دوسال واز پریروز تا حالا هم ازش خبری نشده خوب من چیکار بدی کردم من هم زیبا هستم هم کارخوبی دارم هم تحصیلکرده ام ولی این سن من باعث میشه همه از من فرار کنن من تا سنمو نگفتم دورم شلوغه ولی تا بگم چند سالمه در میرن همه دیشب به مامانم میگفتم کاش منو یه 4 سالی دیرتربه دنیا اورده بودی الان اینهمه مشکل نداشتم وتازه جالب اینه که این خواستگارایی که من الان دارم را 7 سال پیش نداشتم !! خلاصه خانم دکتر خواستین جواب منو بدین نخواستین هم من درک میکنم درپناه علی وال علی باشین
مریم گلیییی

پاسخ
گیس گلابتون

من می دانم مشکل سن چی هست. خودم حسابی باهاش در کلنجار بودم. حسابی. بویژه که کوچکتر از سنم به نظر می آمدم.
به همین رک و پوست کنده به خانم ها می گویم قبل از 35 سالگی ازدواج کنند. چون سن برای ازدواج مهم است.
برات راه حل دارم. یک بار در وبلاگم نوشتم بلوا برپا شد. برای همین دیگر نمی نویسم.
شما می توانید مطلب را در وبلاگ گیس گلابتون پیدا کنید.
ازدواج و افزایش سن
من کاملا شرایط تو را درک می کنم. خودم همین شرایط را داشتم

پاسخ
shatab

خوندمش خانم دکتر واقعا دردناک بودش
ولی خوب واقعیت همینه دیگه
من خوشبختانه نه پرخاشگرم نه عقده ای نه هیچی
دیگه بیخیالش شدم البته همچنان تمیزوخوش برخورد باقی خواهم ماند اما دیگه خودمو میسپارم به خدا تا قسمت چی باشه
امرمو به خدا واگذارمیکنم وبراوتوکل میکنم
توکلت علی الحی الذی لایموت
ممنون خانم دکتر خواهری کردین درحقم.قلب

پاسخ
گیس گلابتون

می بوسمت. هزار بار می بوسمتقلب

پاسخ
pushana

لبخند من همیشه فکر میکردم اینکه به 35 رسیدم ینی این فرصت را داشتم که 35 ساله بشم و یا بیشتر ولی واقعا معضلیه به خصوص که هیچکی نمیتونه سن منو تشخیص بده حتی کسایی که 10-12 سال کوچیکترن گاهی فکر میکنن من از اونا کوچیکترم. برا همین اولین کارم این شده که سریع سنمو اعلام کنم! آخه اینم شد مشکل که ما داریم. همینه که هست!ولی گیس گلابتون همیشه میگم اگه اناهیتا تونسته ازدواج کنه با توجه به سن اون موقعش پس منم میتونم.

پاسخ
rahil1982

خیلی خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و دلم روشنه که اتفاقای خوب تو راهه

دلم میخواد هرچه زودتر تمرینای کتاب رو شروع کنم

یه سوال دارم...

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدید. من هم مطمئن هستم اتفاقاتی خوبی برای شما در راه است. دوست گرامی چون تازه وارد هستید توضیح میدهم که سوالات شخصی و غیرمربوط به پست، پاک میشود. سوالات شخصی خود را در بخش از گیس گلابتون بپرسید، مطرح بفرمایید. متشکرم که توجه می کنید.

پاسخ
mehman

سلام خانم دکتر ممنون بابت نوشته ها و مطالب مفید و کاربردیتون من کتاب ازدواج مثل آب خوردن را مطالعه کردم و در حال انجام تمرینات هستم و برخی از نوشته هاتون مثل 3 اشتباه خانمها و چگونه خواستگار خود را بررسی کنید هم مطالعه کردم. من دکترای عمومی یکی از رشته های پزشکی هستم مایلم که همسرم هم از نظر تحصیلاتی در سطح خودم باشه مایلم شغل خوبی داشته باشه ولی الزاما به شغل خاصی فکر نمی کنم اینکه فارغ التحصیل رشته های پزشکی باشه یا مهندسی برام خیلی فرق نداره توی معیارهای همسر در خصوص شغل باید حتما شغلش را مشخص کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

یک خانم دکتری می گفت: شغل همسرم برام مهم نیست. می خوام مرد خوبی باشد. بعد هی فروشنده های مغازه ازش خواستگاری می کردند و حیران مانده بود که چرا.
سعی کردم موضوع را برایش روشن کنم. نمی دانم بالاخره متوجه منظورم شد یا نه.
حالا شما متوجه منظورم شدی؟

پاسخ
maryam-x

سلام
من نظر خانم pearl را خوندم و دقیقا امروز اومده بودم تو سایت تا همین سوال رو ازتون بپرسم.

گیس گلابتون جان.همه ی ما کتاب شما رو مطالعه کردیم و به تاثیر اون در اومدن خواستگار ایمان داریم.فقط مسئله اینجاست که ما مرتبا آدمهای پرت و پلا جذب می کنیم.تو یه سایتی نوشته بود که شما برای جذب همسر دلخواه باید "فرکانس جذب "خودتون را تغییر بدید.
الان سوال اینه که چطوری باید فرکانس جذبمون رو تغییر بدیم؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

سوال بسیار خوبی است
چطور فرکانس جذب خود را تغییر بدهید:
1- با دقت بیشتر روی فهرستی که برای مرد دلخواه خود می نویسید.
2- با دقت بیشتر روی رفتارهایی که انجام می دهید
3- با دقت بیشتر روی لباسهایی که می پوشید
4- با دقت بیشتر روی مکان هایی که برای ملاقات آدمهای جدید می روید

با توجه به این که بیشتر آدم ها نسبت به رفتارهای متضاد خود ناآگاه هستند، شما نیاز دارید به مشاور مراجعه کنید. یعنی به خود من.
چون هرکسی مسائلی دارد که یک آدم صادق، بی طرف و رک باید بهش بگوید.

چیزی که هر روز در مطب من اتفاق می افتد.

آفرین که سوال بسیار خوبی پرسیدی.
من این سوال و جواب را به یک پست تبدیل خواهم کرد.
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

سوال بسیار خوبی است
چطور فرکانس جذب خود را تغییر بدهید:
1- با دقت بیشتر روی فهرستی که برای مرد دلخواه خود می نویسید.
2- با دقت بیشتر روی رفتارهایی که انجام می دهید
3- با دقت بیشتر روی لباسهایی که می پوشید
4- با دقت بیشتر روی مکان هایی که برای ملاقات آدمهای جدید می روید

با توجه به این که بیشتر آدم ها نسبت به رفتارهای متضاد خود ناآگاه هستند، شما نیاز دارید به مشاور مراجعه کنید. یعنی به خود من.
چون هرکسی مسائلی دارد که یک آدم صادق، بی طرف و رک باید بهش بگوید.

چیزی که هر روز در مطب من اتفاق می افتد.

آفرین که سوال بسیار خوبی پرسیدی.
من این سوال و جواب را به یک پست تبدیل خواهم کرد.
ممنونم

پاسخ
maryam-x

گیسو جان میشه اون پستی که قولش رو داده بودی(تغییر فرکانس جذب)رو هرچه زودتر بذاری؟؟؟؟؟
من می خوام تمریناتو از اول شروع کنم نمی خوام نتایج قبلی رو بدست بیارم.
بی صبرانه منتظرمطلبت هستملبخند

پاسخ
گیس گلابتون

حتما
هر چه زودتر که قول نمی دهم ولی حتما خواهم گذاشت.
شما اگر تهران هستی منتظر پست نباش. بیا با هم گپ بزنیم. نظرت چیه؟

پاسخ
گیس گلابتون

حتما
هر چه زودتر که قول نمی دهم ولی حتما خواهم گذاشت.
شما اگر تهران هستی منتظر پست نباش. بیا با هم گپ بزنیم. نظرت چیه؟

پاسخ
maryam-x

نه متاسفانه....
تهران نیستم.ناراحت

پاسخ
mormor

گیس گلابتون عزیزم من به محض عضو شدن کتاب رو خریدم و امروز کتاب رو گرفتم یادداشت قشنگتم خوندم باور کن به حدی خوشحال شدم که اگه خواستگار میومد اینقدر خوشحال نمی شدم مرسی .

پاسخ
گیس گلابتون

قلب
عزیز دل
مطمئنم خواستگار هم می آید و تو بیشتر و بیشتر خوشحال می شوی
می بوسمت

پاسخ
yashgin

سلام خانوم دکتر.
من بهمن 92کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است رو خریدم تمریناتشو انجام دادم در مرحله سوزاندن افکار منفی از دوستم کمک گرفتم اون دوستم خیلی نظر منفی به آقایون داشت خلاصه این تمرین رو انجام دادیم و شروع کردم به نوشتن خصوصیات من خیلی کم توقع بودم ما تاریخ عقدمون رو نوشتیم من برا بهار93 نوشتم دوستم برا زمستان93.دقیقا یه خاستگار برا من طبق خواسته خودم تو بهار اومد که تا آخر پاییز گرفتار این خاستگار بودم ولی چون فهمیدم کم میخواستم وخاستگارم خوب نبود جواب رد دادم و اما دوستم اونم مثل من تو بهار یه خاستگار براش اومد و تابستون 93ازدواج کرد اونم شبیه همون خواسته های خودش بود.و من هنوز تو تمریناتمم.سری دوم سوزاندن افکار منفی از یه دوست دیگه م کمک گرفتم بهش گفتم خصوصیات همسر آینده ش رو بنویسه اونم هفته بعدش براش یه خاستگار اومد شبیه خواسته هاش.یعنی حدود دوماه پیش.امیدوارم خبر بعدی به زودی ازدواج خودم باشه ک بهتون میدم.

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه
بله حتما نفر بعدی خودتان هستید.
منتظر شنیدن خبرهای خوب شما هستم

پاسخ
asdfgh123456

سلام گیس گلابتون جان آیا سوزاندن افکار منفی رو به تنهایی هم میشه انجام داد یا حتما باید با دوستان باشی

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
دوست عزیز
پاسخ شما دقیقا در همین پست نوشته شده است
میشه خواهش کنم پست را مطالعه بفرمایید؟

پاسخ
میترا.م4

سلام.قبل از هرچیز از سایت خوب و مطالب آموزنده شما تشکر میکنم.ولی در قسمتی از صحبتهای خودتون گفته بودین موقع اشنایی با یک فرد در مورد اینکه قصدتون از آشنایی برای ازدواجه و هدفمنده, به طرف مقابل چیزی نگید.چون یک مرد از اینکه ببینه شما از همون اول یک رابطه رو هدفمند شروع میکنید ممکنه پابه فرار بذاره. ولی بارها برای من پیش اومده که همون اول چیزی راجب اشنایی و هدفش به مرد مقابلم نگفتم و بعد از چند روز فهمیدم اون قصد دوستی و رابطه جنسی داره.پس بهتر نیست همون اول نوع رابطه رو مشخص کنیم تا هم وقتمون هدر نره هم با احساساتمون بازی نشه.چون الان 90درصد آشنایی اقایون با خانمهای متشخص و تحصیلکرده فقط برای دوستی و هم خونه شدن و برطرف کردن نیازهای جنسی شونه.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من روی راهکار خودم تاکید می کنم. همانطور که شما گفتید چنین آقایانی چند روز بعد دست خود را رو می کنند. با چند روز، وقت شما تلف نمیشود. در حالیکه با آن روش صریح جلو رفتن، همه روابط خوب هم تلف می شود. انشاالله در همایش زن جذاب این ظرایف را بیشتر برای شما آشکار می کنم.

پاسخ
rahil1982

سلام گیس گلابتون عزیز
دیروز کتاب به دستم رسید
در کوچه ما، یه دختر دیگه همسن من و دقیقا با اسم و فامیل من هست که البته مدتی است ازدواج کرده و رفته اما پست به اشتباه بسته را به خانه آنها تحویل داده بود باوجود اینکه کد پستی و نام پدرمان فرق دارد!
خلاصه این که دیروز بعدازظهر خانم همسایه، بسته را بازشده به دستم رساند(مادر همان دختر)
عصبانی

پاسخ
گیس گلابتون

بله. حق دارید ناراحت شوید. آیا شماره پلاک هم یکی است؟ یعنی اشتباهی از طرف ما رخ داده؟

پاسخ
nikbin

سلام به خانم دکتر نازنین. ممکنه لطفا من رو راهنمایی کنید. در محل کارم اقایی هستند که نامودب ، لوده و بد چشم هستن. اخیرا انقدر خیره نگاه میکنن که واقعا باعث ازارم شده. این حرف و شناخت برای سالیان کاری هست. اخیرا یکی از خانمهای خوب و نازنین محل کارم ایشان را به من معرفی کرده اند برای ازدواج. ولی من حتی در شان خودم نمیبنم جلوی این ادم بی مقدار بنشینم و باهاش صحبت های روزمره بکنم. فقط هدر رفت وقت و انرژی هست. ولی نمیدانم چطور مودبانه این مسئله را به خانم معرف بگویم . فکر میکنم مودبانه نیست بگویم این اقا بد چشم است یا وقتم هدر میرود یا.... لطفا راهنمایی ام کنید. سپاسگزارمگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. از خانمی که واسطه شده، صمیمانه تشکر کنید و بگویید بله آقای فلانی مرد خوبی است و انشاالله همسرش را خوشبخت می کند، ولی من برای ازدواج، معیارهایی در نظر دارم که همکارمون فاقد آن هست. در واقع سالها همکاری به شما ثابت کرده، با این آقا تفاوت فرهنگی دارید و نمی توانید به تفاهم برسید.
احتمالا خانم همکار اصرار می کند. شما همین حرفها را بارها تکرار کنید با کمی تغییر

پاسخ
دوره آموزشی رایگان: ویژه خانمهای مجرد
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet