مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/12/11 14:54

ساعت طلایی روز

از خواب بیدار می‌شوم. تمام شب با کابوسی دست و پنجه نرم کرده‌ام. می دانم خواب‌های ما دریچه ای به ناخودآگاه مان است و ناخودآگاه ما مملو از تاریکی‌ها و ناشناخته‌هاست. زیر لب زمزمه می‌کنم: "خدایا این کابوس را به دست تو می‌سپارم که معمای آن را برایم حل کنی و مرا از تکرار آن در امان نگه داری."

بعد در رختخواب کش و قوسی به بدنم می‌دهم و لبخند می‌زنم و می گویم: سلام امروز! چرخی می‌زنم و صورت همسرم را می‌بوسم. می دانم او هم کابوس دیده است. نمی‌دانم من کابوس‌هایم را به او منتقل می‌کنم یا او کابوس‌هایش را به من منتقل می‌کند. روحمان به یکدیگر متصل است و امیدها و نومیدی‌های مان حتی در هنگام خواب منتقل می‌شود.

زیر لب خطاب به خودم می گویم: "الان وقت خوبی است که از تختخواب بیرون بیایی و از فرصت‌هایی که دنیا امروز در اختیارت گذاشته، استفاده کنی."

 

به آرامی روی تختخواب می‌نشینم و نرم پاهایم را روی زمین می‌گذارم و می گویم: سپاسگزارم!

می‌ایستم و می گویم: سپاسگزارم!

قدم برمی‌دارم و می‌گویم: سپاسگزارم!

جلوی آینه می‌ایستم و به موهایی که سیخ سیخ بالای سرم ایستاده نگاه می‌کنم و از ته دل به قیافه خنده دار خودم می‌خندم. مستقیم به چشمان خودم نگاه می‌کنم و می‌خندم. جوری می‌خندم که انگار همه سلول‌های بدنم می‌خندد.

 

بعد سراغ کتری برقی می‌روم و کمی آب جوش می‌آورم. از پنجره به آسمان نگاه می‌کنم. یک روز ابری و بارانی. انگار ملافه‌های سفید را شسته‌اند و آویزان کرده‌اند. عاشق روز ابری و بارانی هستم. آب جوش آمده است. قدری نمک به آن اضافه می‌کنم. بینی‌ام را با آب نمک شستشو می‌دهم. بعد دندانم را مسواک می‌زنم. در هنگام مسواک زدن برای خودم شکلک در می‌آورم تا خلقم خوش شود.

 

تسبیحم را برمی دارم و دانه دانه می‌اندازم: من خودمو دوس دارم. من خودمو دوس دارم. من خودمو دوس دارم.

 

بعد بی آنکه فکر کنم چی دارم می‌نویسم تند تند سه صفحه می‌نویسم. هرچی به ذهنم می‌رسد، از خوب و بد و زشت و زیبا می‌نویسم. این کار باعث می‌شود غرغرها و منفی بافی ها از کله‌ام خارج شود و روی کاغذ نقش ببندد. افکار انرژی دارند. وقتی آن‌ها را می‌نویسیم، انرژی به ماده تبدیل می‌شود و از ذهن ما خارج می‌شوند. وگرنه مثل کلاف سردرگم ما را تا شب گرفتار می‌کنند.

 

کتابی حاوی سخنان بزرگان و نوشته‌های مثبت را برمی‌دارم و چند دقیقه می‌خوانم.

حالا آماده‌ام روز را آغاز کنم.

 

من آهسته آهسته روز را شروع می‌کنم. تا قدرت و انرژی کافی برای روبرو شدن با مسائل زندگی را داشته باشم. زندگی ماشین زده ما به گونه ای است که مدام ما را تحت فشار می‌گذارد: تندتر! تندتر! تندتر!

 

بیشتر ما صبح بیدار می‌شویم و بی آنکه درست دست و صورتمان را بشوییم عازم محل کار می‌شویم. هنوز از خوب شب گذشته آشفته‌ایم، هنوز ذهن مان ضعیف است که خود را در خیابان و در معرض هزاران مسئله می‌یابیم.

 

اولین ساعت صبح، ساعتی طلایی است و زمانی جادویی برای قوی شدن است. اگر آهسته آهسته روز را آغاز کنیم و اول صبح ذهن خود را پر از حرفهای خوب، فکرهای خوب کنیم، می‌توانیم روزی عالی را شروع کنیم.

 

در هنگام صبح ذهن ما بسیار تلقین پذیر است. اگر با حرفهای خوب، فکرهای خوب و افکار پر از سپاسگزاری آن را آغاز کنیم، روزی عالی را می‌سازیم.

 

وقتی به خود وعده می‌دهیم امروز دنیا قرار است فرصت‌های عالی در اختیار ما قرار بدهد، باور می‌کنیم.

وقتی به خودمان می‌خندیم و با خودمان شوخی می‌کنیم، با خوش اخلاقی روز را شروع می‌کنیم.

حالا نوبت شماست. شما روز خود را چگونه آغاز می‌کنید؟    

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

nairika

سلام
افرین به گیس گلابتون خانوم!
من همیشه فکر میکردم که چطور یه ادم میتونه اینقدر مثبت بنویسه و اینقدر پر انرژی باشه! پس از این کارا انجام میدید:)
مرسی خیلی خوندنشم لذتبخش بود:)

پاسخ
اندیشه

سلام گیس گلابتون عزیز
بعضی روزا با صدای اذان بیدار می شم. بیدار شدن با این صدا رو دوست دارم. روزای دیگه رو با صدای دوست داشتنی مامانم. این صدا هم خوبه پس اولین سپاس گزاری برای این آغاز زیبا.
با آب جوشیده ای که از شب قبل مونده آب نمک درست می کنم و بینی‌ام رو می شورم. این بینی عمل شده رو روزی سه بار باید شستشو داد. خوبه یا بد؟! برای این هم سپاس.
وضو می گیرم و نماز می خونم. به سجده می رم و خدا رو شکر می کنم. بعضی وقتا نعمت هام رو می شمارم و شکر می گم اما بعضی وقتا نه همینجوری تند تند شکر می کنم تا 100 تا. می دونی حتا بدون توجه هم که باشه حالمو خوب می کنه.
بعضی روزا با خودم تکرار می کنم که خودمو دوست دارم، هدفامو مرور می کنم، به جمله های مثبت روی دیوار نگاه می کنم و با خودم تکرارش می کنم اما بعضی روزا نه. اینو باید درستش کنم و خودم رومقید کنم که هر روز این کارا رو انجام بدم.
صبحانه می خورم و از خونه میام بیرون. با یه بسم الله انگار که همه چیزو می ذارم روی دوش خدا و می گم به امید تو.
همون طور که به سمت محل کارم رانندگی می کنم به خودم یه سری چیزا رو یادآوری می کنم و کلی جمله ی مثبت با خودم زمزمه می کنم. قبلا عادت داشتم رادیو گوش بدم اما چندماهه که یا سخن رانی های انرژی بخش گوش می کنم یا با خودم گفتگوی مثبت دارم.


بله اولین ساعات صبح بی نظیرند و بسیار ارزشمند. خانم قلم شما هم بسیار انرژی بخش هست. متشکرم.

پاسخ
elham2

سلام، خوبید؟
سالگرد ازدواجتون مبارک.
چه جالب، من همیشه صبحهایم را با کمی صحبت کردن با خودم و خوش خوشان شروع میکردم،اما جدیدا فکر میکردم یه عادت غلطه داشتم سعی میکردم ترکش کنم.
ممنون که به موقع این پست را گذاشتید، قبل از اینکه یک عادت خوب را ترک کنم.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارملبخند

پاسخ
NAHID SAFAEI

سلام گیس گلابتون عزیز
من همه ی این کارهارا انجام دادم 2 تا کتابای شما هم واسه ازدواج و پولدار شدن را مطالعه کردم و خیلی کتابها ی دیگه ولی کلاً هیچ تغییری ایجاد نمیشه.و فوق العاده از این متن ها و مسائل زیاد هم تکرار کردم هم نوشتم هم می بینم .خسته شدم دیگه دارم به این نتیجه می رسم که همش الکیه لطفاً کمکم کنین.ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که می پرسید.
حق باشماست. خواندن کتابهای خوب و تکرار جملات تاکیدی به تنهایی بیفایده است.
شاید باید مهارتی را یاد بگیرید.
باید اقدام کنید و باید بلد باشید اقدام کنید تا موفق بشوید و تغییری در زندگی تان بوجود بیاید.
کاش می توانستم همه شما را در حلقه هدف جا بدهم.

پاسخ
سارانگ1

من یک زندگی فووق ماشینی را اداره می کنم. صبح ساعت 5:15 دقیقه از خواب برمی خرم و با عجله مسواک میزنم و به سر و صورتم می رسم. ساعت 6 باید در پارک ملت باشم که شروع ورزش است. با عجله غذاها و خوراکی هایی که قرار است در روز در محل کارم بخورم (که خیلی هم زیادند) را در کیفم جا می‎‌دهم. در راه رفتن به پارک در حالیکه حلقه ی لاستیکی تقویت انگشتان و ساعد را فشار می دهم، زمزمه می کنم: من خودمو دوست دارم. وقتی به پارک می رسم از با عجله به درختان و آسمان سلام می کنم و همیشه می گویم «ببخشید بچه ها امروز عجله دارم. امیدوارم شما خوب باشید.» در پارک ورزش می کنم و کلی عشق و انرژی به سراغم می‌آید. با عجله به محل کارم می روم. تا 3:30 دقیقه آنجا هستم و بعد از آن یک تمرین چندساعته بدنسازی و ریکاوری در انتظارم هست. ساعت 8شب دوباره به خانه می‌رسم و باید یک غذای گرم که مورد پسند حاج اقا سارانگ باشد بپزم، به همره سالاد و ماست و خیار. حین پختن غذا کتاب می خوانم و حین خوردن شام حداکثر 20 دقیقه از سریال مورد علاقه ام را که قهرمان آن یک زن است را می بینم... دیدید؟؟ همه چیز با هم!!!! کارها لابه‌لای هم انجام می شوند.
دیشب قبل از خواب پست شما را خواندم، چقدر زیبا و تاثیرگذار بود، معجزه‌ی دیروزم بود. به خودم قول دادم که حتما امروز آن را انجام دهم. دیشب حتی مثل شما کابوس دیدم. صبح را با نفس عمیق، سپاسگزای، شکلک، کش و قوس و جملات مثبت، شروع کردم، هرچیز در جای خودش و با آرامش بود. چقدر سبک هستم الان. امروز به خودم برای شروع روز فرصت دادم، حظش را بردم... تجربه ی خوبی بود. سپاسگزارم

پاسخ
گیس گلابتون

عزیز دلم
بیخودی نیست که علاقه ای به ازدواج نداری. وسط این همه کار کی می توانی یک نفر دیگر را جا بدهی؟
با استفاده از نوشته ات، یک پست خواهم نوشت.

پاسخ
فروغ راد

سلام صبح به خیر چقدر خوب که کارهای صبحتون را نوشتین من هم میتونم اینطوری الگو برداری کنم
ی سوال دارم اون نوشتن فکرها روی کاغذ اصولشو میتونید بگید ایا بعد نوشتن فکرهارو میخونید یا اونهارو از بین میبرید ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

تند تند می نویسم و بسیار بدخط
اصلا قابل خوندن نیست.
بعلاوه افکار منفی و آت و آشغال است. برای دوباره خوانی خوب نیست.

پاسخ
nilpar

سلام صبح قشنگی رو شروع کردید گل من که صبح ها موتور بدنم به راحتی بکار نمیفته گریه

پاسخ
آن

اوه خدایا چقد خوب شروع میکنی . بعد ساعت چند میخوابی در شب . ساعت چند صبح بیدار میشی ؟ عصرها هم میخوابی بعد ناهار

پاسخ
گیس گلابتون

چند سوال به یک سوال:)))
شب یازده می خوابم
صبح هشت پا میشم
بعدازظهر نمی خوابم
من روزی دوازده سیزده ساعت کار می کنم

پاسخ
entertainment

مرسی خانم دکتر
خیلی عالی بود
من هم سعی می کنم روز با گفتن جملاتی مثل " امروز به امید خدا یه روز شاد، قدرتمند، پرانرژی، جذاب، با اعتماد به نفس و همراه با سورپرایزهای عالیه! " شروع می کنم !
انجام تمرینات کتاب معجزه هم کمک کننده هست

پاسخ
bahareh_fanaei@yahoo.com

salam
mamnoonam az post haye zibatun

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس از شما
شما در اینستارادیو یک پیام قشنگ برای من گذاشتید؟
چه حس خوبی داشت، متشکرمگل

پاسخ
مرمر

من اینروزها با دیدن خنده پسرک شش ماه ام صبح ام را شروع می کنم، کمی باهاش توی تخت بازی می کنم بعد دست و روی هر دومون رو میشورم و به همراه همسر جان صبحانه می خوریم.

پاسخ
گیس گلابتون

به به! چه قشنگ...

پاسخ
فرزانه خوشحال

عالی بود.. من جملات تاکیدی رو تو گوشی ذخیره کردم با صدای خودم و به محض بیدار شدن گوش میکنم به مدت ده دقیقه

پاسخ
گیس گلابتون

چه فکر خوبی!
من هر روز صبح از طرف خودم یک پیامک دریافت می کنم:
آناهیتا! تو فوق العاده ای!

یک حالی می ده:))))))

پاسخ
pushana

آناهیتا خوشم اومد!چطوره یه کاری شبیه این برا خودم انجام بدم.آخه من خیلی از شما ایده می گیرم!

پاسخ
pushana

فرزانه جون چه جالب .منم صدامو برا یکی از آرزوهام ضبط کردم به همراه سپاسگزاری و هر از گاهی شب موقع خواب یا گاهی بعد از بیداری بهش گوش میدم تا خوب بره تو ذهنم ناهشیارم!!همیشه خوشحال باشی

پاسخ
عطیه

اول تبریک حسابی برای سالگرد ازدواج و آن عکس خوب که اصلا بنظر نمیاید شما بیشتر از 29-30 سال داشته باشید و من نمیتوانم باور کنم 42 ساله بوده اید... ماچ
من فکر می کردم خودم خیلی شلوغم..الان فهمیدم چقدر زمان های از دست رفته دارم توی روزهای زندگیم....
لطفا برایمان از مدیریت زمان بگو گیس گلابتون. هماهنگ کردن کار و دانشگاه و زندگی عاطفی و خانوادگی و رسیدن به ورزش و... تازه ما هنوز مجرد هم هستیم...شما چطور 12- 13 ساعت کار میکنی و اینهمه هم از لحظه های زندگی شخصی و خانوادگیت لذت می بری و به این خوبی مدیریتش میکنی؟
یک خواهش دیگر هم دارم..کمی برایمان از مهارت های فردی بگو...من گاهی فکر میکنم خیلی از هم سن و سال هایم که شاغلند و تحصیلکرده و... توی اجتماع خیلی خوبند همه رویشان حساب می کنند درست و سنجیده رفتار میکنیم ولی توی خلوت هزار جور کلنجار با خودمان داریم توی روابط با مادر و خواهر و... گیر افتاده ایم...نمیدانم فقط مشکل من است یا زیادیم؟خنثی

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی عطیه عزیزم
متشکرم که گفتی کمتر از سنم نشان می دهملبخند کلی حال کردم.
من برای مدیریت زمان یک کتاب دارم: الفبای هدفگذاری.
بزودی یک محصول دیگر هم در سایت خواهد بود.
چند مقاله رایگان هم در سایت وجود دارد.
مهارتهای فردی... به نظر خودم کل این سایت همین است: آموزش مهارتهای زندگی

مشکلی که شما داری، مشکلی فراگیر در ایران است. ضمن احترام بسیار زیاد به پدر و مادرهای عزیزمان، متاسفانه ما ایرانی ها مرزبندی شخصی کمرنگی داریم و به فردیت احترام نمی گذاریم. یک جورهایی هنوز قبیله ای زندگی می کنیم.
این مشکل را چه کسی باید حل کند؟
خود ما!
قبلا نوشته ام، باز هم خواهم گفت و نوشت.
متشکرم که این سوالات خوب را پرسیدی.

پاسخ
pushana

دلم میخواست منم بگم چجوری از خواب بیدار می شو.وسطاش چیزایی هست که نگفتنیه دوسشون ندارم.دس من نیست!ولی باید قورتش بدم.اجازه ندارم بگم دست من نیست!این روزا مث بچیهام تا میام بنویسم چشام تر میشه!

پاسخ
گیس گلابتون

برای من بنویس. عمومی نمی کنم.
بگذار اشکهات بریزه
نگذار بغض بشه تو گلوت. چیزی که حتی تو عکس کوچک اینستاگرامت قابل مشاهده است.
بگذار اشکهات بریزه

پاسخ
شهناز 2

سلام خیلی خوب بود من صبحم رو با نماز شروع میکنم و با دو رکعت نماز مستحبی به نیت نماز شکر بعدش تسبیحات حضرت زهرا با 33 الحمدلله و خوندن آیه الکرسی خیلی خوبه برام آرامش داره برام سلامتی آقا امام زمان برای همسرم برای پسرم برای خودم هرکدوم یه آیه الکرسی خوردن آب و صبحانه کامل و خندیدن

پاسخ
گیس گلابتون

دعا و مناجات یکی از بهترین راه های شروع روز است. آفرین

پاسخ
بانوی اسفند

سلام گیس گلابتون عزیزم
ممنونم از مطلب زیبا و آموزنده‎ای که گذاشتید.
من صبحها بین ساعت 5 تا 6 بیدار میشوم. تازگی ها یاد گرفتم با شکرگزاری بیدار بشم. افکارام را متمرکز میکنم و سعی میکنم لبخند بزنم و فکرهای مثبت بکنم.
قبل از اینکه از جایم بلند شوم گوشهایم را تیز میکنم ببینم مامان جون و بابا جون بیدار شده‎اند یا نه. اگر بیدار شده باشند یعنی صبحانه را آماده میکنند و من بیشتر توی تخت می‎مانم، اگر نه خودم بلند میشوم و صبحانه را آماده می کنم نیشخند
بعد از خوردن صبحانه به این فکر میکنم امروز کدام مانتو را بپوشم.
بعد میروم جلو آیینه و تمرینهایی که از شما یاد گرفته ام را انجام میدهم. در این بین کمی هم قربان صدقه خودم میروم.
از خانه که بیرون میروم اول به گلها و درختهای توی باغچه سلام میکنم و قربان صدقه شان میروم. بعد به آسمان و درختها و پرنده های توی مسیر سلام میکنم. 15 دقیقه ای را پیاده روی میکنم. صد قدم شکرگزاری بر میدارم. جملات تاکیدی مثبت با خودم زمزمه میکنم. گاهی هم بلند بلند میگویم. به آدمهای توی مسیر لبخند میزنم. گاهی غرق در افکارم میشوم، مثبت و منفی. وقتی منفی میشود برای فراموش کردم صد قدم شکرگزاری بر میدارم. برای اینکه سوار یک تاکسی خوب بشوم شکر گزاری میکنم. توی تاکسی یا کتاب می خوانم یا فایل صوتی کتابی یا مطلبی خاص را گوش میدهم. و با یک لبخند گل و گشاد وارد محل کارم میشوم.
من هم از این به بعد اول صبح افکارم را می‎نویسم.
ممنونم گیس گلابتون عزیزم باز هم کلی مطلب جدید از شما یاد گرفتم.
قلب

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزمی نازنین
باهات موافقم، این صد قدم سپاسگزاری بسرعت افکار منفی را فراری می دهد. عالیه. خدا خیر بدهد راندا بران را.

پاسخ
pushana

خدا خیر برهد گیس گلابتون را که مارا با کتاب معجزه آشنا کرد!لبخندچشمک.الان خوبما!

پاسخ
عفت

سلام عالی است ومن هم روزم را با برنامه ائی مثل نماز و خواندن قران و کمی ریلکسیشن و آهنگ های شاد شروع می کنم

پاسخ
aysan_mah

سلام گیس گلابتون عزیزم
بسیار ممنونم که رمز و راز زنگیو بهمون یاد می دی، چیزی که شاید والدینمون هم بلد نبودن تا بهمون آموزش بدن.
واقعا نمیدونی چقدر بهم آرامش میدی و من چقدر مدیون شمام. خیلی عزیزی، خیلی زیاد...

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
gol

سلام گیسو جان با عرض تبریک سالگرد ازدواجتون ببخشید با تاخیر .وقتی مجله رازو گرفتم وقتی اسم شما رو دیدم اولین مطلبی که خوندم مطلب شما بود خیلی عالی بود ایشاا.. مطالب بیشتری از تجربیات شما داخل این مجله چاپ شود به امید موفقیت بیشتر شما .دوستون دارم. اینستارادیو خیلی عالیه .احساس خوبی دارم وقتی صدای شما را میشنوم

پاسخ
گیس گلابتون

مقاله ام را در راز دوست داشتی؟
ممنون
خودم هم دارم حسابی با اینستارادیو حال می کنم:)

پاسخ
بانوی پاییزی

سلام . آفرین خانم دکتر نازنین . منم از حرفای شما وجودم و روحم تازه تر میشه . حتی تو وایبر یه گروه باز کردیم با اسم انژی مثبت که دوستان دانشگاه و همکاران خانم و اساتید خانم رو عضو کردیم . و از این حرفای شما بهره می بریم . ولی کلی حالشو می بریم . دستان پر مهرتان در دستان ایمن خدا . . خانم دکتر مثبت بودن مو این دم عیدی حتی به مغازه دارها هم انتقال میدم .کلی حالشون بهتر میشه و خوشحال میشن . واقعا شعورو وجودتون همیشه مستدام .

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین! آفرین و هزار آفرین!
داریم به هفت میلیون نفر مثبت اندیش نزدیک میشیم امید به خدا

پاسخ
sahara57

سلام گیس گلابتون عزیز
خیلی خوب شد این پست شما رو خوندم، من زندگی نسبتا شلوغی دارم ولی همیشه به خاطر اینکه خیلی هم شلوغ نیست خودمو سرزنش می کنم. از اطرافیان هم زیاد می شنوم که تو چرا صبح ها باید یک ساعت رو ربع حاضر شدنت طول بکشه، برای مثال خواهر خودم ظرف بیست دقیقه به سمت محل کارش حرکت می کنه ولی من تا نرمش صبحگاهیم رو سر صبر انجام ندم، یه ناشتاس مختصر نخورم و با وسواس ارایش نکنم از خونه بیرون نمیرم.اما همیشه به خاطر این کارا عذاب وجدان دارم و فکر می کنم دارم وقت می کشم. مرسی کهارزش وقت گذاشتن برای خودمونو اونم اول صبح بهمون یادآوری کردی، از این به بعد این کارا رو با لذت انجام میدم :)

پاسخ
گیس گلابتون

روش برخورد محترمانه با انتقاد را که یاد گرفتی؟ این بار که چنین انتقادی ازت شد، چه می کنی؟

پاسخ
sahara57

لبخند
قبلا می گفتم خوب هرکسی یه شخصیتی داره، منم با عجله کردن استرس میگیرم.
حالا باید:
اول لبخندلبخند
متشکرم که به من هاهمیت میدید و نگرانید من دیرم بشه
درباره این مورد خاص نظر من با شما فرق داره، احساس می کنم اگه با آرامش روزم رو شروع کنم تا شب روز پربارتری دارم. لطفا اگر باز هم نظری در مورد کارهای من داشتید بهم بگید، خوشحال میشم بدونم. (جمله هارو تغییر دادم)

پاسخ
گیس گلابتون

خوبه
ولی یک بخش مهم را جا انداختی...
یک بار دیگر جزوه را نگاه می کنی؟
لازم نیست اینجا بنویسی گلم. این درسها خصوصی است و شما هزینه گزافی برای آموختن آن پرداخته اید.
کاش بچه ها را تشویق کنی یک بار دیگر انتقاد کردن را دسته جمعی تمرین کنید.
نظرت چیه؟

پاسخ
sahara57

حتما، یه روز باید برای عید دیدنی و تمرین همدیگه رو ببینیم :)

پاسخ
هاجر

سلام
چه قشنگ نوشتید شروع صبحها. منم همون هاجر که فرش سوزوندما لبخندراسش منم عاشق صبحم منتها هوای آفتابی را ترجیح میدم. خورشید که یواش یواش سر و کله اش پیدا میشه برام خیلی لذت بخش و پر انرژیه. راسش من اول صبحها میگم من تا فلان تاریخ با یه مرد مناسب که دوسم داره و دوسش دارم ازدواج میکنملبخند حالا که هوا گرمتر شده پیاده میرم سرکار. توی مسیرم قبر چند نفرم هس! براشون فاتحه ای میخورم و از اینکه من فرصت زندگی کردن را دارم از خدا تشکر میکنم ....

پاسخ
kafshghermezi

سلام
صبحا بیشتر انرژی من صرف این میشه که به خودم آرامش بدم! بهش میگم گریه نکن درست میشه!(آخه معمولا تمرینامو ننوشتم! قبلا خیلی استرس می گرفتم!) پوستمو تو آینه نگاه می کنم معمولا بهتر شده خداروشکر ، سپاس گزاری می کنم و چنتا جمله تاکیدی مثبت میگم. سر حوصله صبحانه می خورم(اینقد که بعضی وقتا خسته میشم بعد صبحونه دراز می کشم و استراحت می کنم!!) 10 مورد شکرگزاری مو انجام میدم و روزمو بسته به اینکه تعطیله یا کلاس دارم شروع می کنم!
جالبه اتفاقا چن شب پیش یه کتاب خوندم که ما رو توصیه کرده بود یه رویه ی صبحگاهی منظم داشته باشیم! مثل همین چیزی که شما نوشتید

پاسخ
toloe

ميشه يه توضيح كوچولو بديد كه شستن بيني اول صبح چه فوايدي داره؟
همچنين مسواك زدن قبل از صبحونه،چون از بچگي به ما گفتند شبا قبل از خواب مسواك بزنيم و صبحا بعد از صبحونه،اين نكته متن شما برام جالب يود
ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

من بینی ام را می شورم تا بهتر نفس بکشم.
دندانم را قبل و بعد از صبحانه می شویم.
چرا؟ مطمئنم دوستان دندانپزشک بخوبی می توانند شما را راهنمایی کنند. آیا یکی از دوستان دندانپزشک جواب دوستمان را می دهد؟

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet