مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1395/05/14 17:16

مژده! همایش جدید برای خانم‌های مجرد

من دیر به دیر همایش برگزار می‌کنم. معمولاً سالی یکی. این موضوع به خاطر طبع درونگرای من است. های هوی و شلوغی را دوست ندارم. من نویسندگی را هزار بار بیش از سخنرانی دوست دارم. از طرفی می دانم باید گاه به گاه از کنج عزلتم بیرون بیایم و صابون سروصدا و هیاهو را به تنم بزنم. هربار همایش برگزار می‌کنم تا یک سال کوک کوکم. دیدن چشمان پرمحبت شما، روح تشنه یادگیری شما و اشتیاق سوزانده شما، قلبم را گرم می‌کند.

 

اول امسال، دوره مدیریت خشم را برگزار کردم. این دوره یک ماه و نیم طول کشید. زمان برگزاری آن را به شکلی تنظیم کرده بودم که پیش از فرارسیدن ماه رمضان تمام شود. دوره بسیار پرباری بود. از آن دوره‌هاست که باید مرتب برگزار شود، اصلاً باید موسساتی مثل مؤسسات زبان ایجاد شود که مرتب این دوره را برگزار کنند. مردم ما را بشدت نیازمند یاد گرفتن مدیریت خشم هستند. متاسفانه ما تصور می‌کنیم مدیریت خشم یعنی هیچی نگو و بگذار هر بلایی دلشان خواست به سرت بیاورند. و تأسف بالاتر این که تصور می‌کنیم فقط آدم‌های خشن و بدزبان باید برای مدیریت خشم آموزش ببینند.

 

بگذریم. داشتم می‌گفتم که امسال وقتی دوره حضوری مدیریت خشم به پایان رسید، ماه رمضان هم از راه رسید. تقویم را زیر و رو کردم و  دیدم گویا اولین فرصت برگزاری کارگاه و همایش، هفته آخر شهریور و یا هفته اول مهر است. زیرا پس از آن محرم و صفر آغاز می‌شود.

 

پارسال با روش درستی دنبال سالن نگشتم. به این و آن سپردم برایم سالن پیدا کنند. از من به شما نصیحت، اگر خیال دارید کاری را انجام بدهید، خودتان پشتش را بگیرید. به قول معروف "هیچکس نخارد پشت من، جز ناخن انگشت من!" امسال خودم و دو تا همکارم در اینترنت جستجو کردیم و دو  گزینه خوب پیدا کردیم. یکی از سالن‌ها در مرکز شهر است و به نظرم مناسب‌تر است، دیگری شیک‌تر است، ولی در حاشیه شهر قرار دارد. دوشنبه یازدهم مرداد به سراغ اولین گزینه رفتم.

 

دلم می‌خواست صبح اول وقت، از سالن بازدید می‌کردم، ولی نمی‌شد. امکان بازدید سالن فقط حوالی ظهر وجود داشت. صبح مثل همیشه ساعت هفت بیدار شدم، ولی به دفتر نرفتم. در خانه، به کارهای سایت رسیدگی کردم و تلفنی با همکارانم هماهنگ کردم. ساعت ده صبح از خانه راه افتادم. ماشین را دم مترو فرهنگسرا پارک کردم. تا اینجا نیم ساعت طول کشید. بعد سوار مترو شدم. در ایستگاه دروازه شمیران، خط عوض کردم. دروازه دولت پیاده شدم. آقای شوشو گفته بود اگر دروازه دولت پیاده شوی، با ده دقیقه پیاده روی به محل مورد نظر خواهی رسید، ولی اشتباه کرده بود. دوباره سوار مترو شدم. باید یک ایستگاه بعد پیاده می‌شدم، ولی دو ایستگاه بعد پیاده شدم. دوباره به مترو برگشتم و یک ایستگاه به عقب آمدم.

 

از زیر زمین به روی زمین آمدم. گرمای شدید و نور تند آفتاب، مغزم را از کار انداخت. هرچه دور و برم را نگاه می‌کردم، نمی‌فهمیدم کجا هستم. به مسئول سالن زنگ زدم. پرسیدم: به طرف جنوب بیایم؟ گفت: بله. به سمت جنوب بیایید. تاکسی گرفتم و گفتم می‌خواهم کجا بروم. گفت: باید به سمت شرق بروی. از تاکسی پیاده شدم. تازه یادم آمد بیشتر آدم‌ها نمی‌دانند شمال و جنوب کجاست.

 

تهرانی‌های گرامی! یک نگاهی به دور و برتان بکنید. آنجا که کوه است، شمال است. جنوب درست برعکس آن قرار دارد. در تهران نمی‌توانید شمال و جنوب را گم کنید، چون سلسله جبال البرز از همه جای تهران قابل دیدن است. بهرحال، من باید قبل از آمدن به اینجا، خودم گوگل مپ را چک می‌کردم. نباید به گفته‌های آقای شوشو و یا مسئول سالن اکتفا می‌کردم. دردسرتان ندهم، که ظهر به سالن رسیدم.

 

سالن خوبی است. امکانات پذیرایی خوبی هم دارد. مسئول سالن گفته بود مدارک شناسایی و دسته چک را همراهم بیاورم. من مدارک را برده بودم. وقتی پرسید خیال دارم چه برنامه‌ای اجرا کنم، به سادگی گفتم:

 

  • همایش زن جذاب، آن هم برای هشتاد نفر
  • این چه جور همایشی است؟
  • من زبان بدن یک زن جذاب را به خانم‌ها آموزش می‌دهم. به آنها یاد می‌دهم چطور قلب مردی را به تپش بیندازند. همچنین تله‌های مردان هوسباز را به خانمها نشان می‌دهم و به آنها یاد می‌دهم چطور در دام مردان فریبکار نیفتند. البته مخاطبان من، خانم‌های مجرد تحصیلکرده هستند. آن هم افرادی که قصد دارند ازدواج کنند.

     

    چشمانش گرد شده بود.

     

  • چطور اینها را یاد می‌دهید؟
  • با تماشای یک فیلم و تفسیر همه حرکات یک خانم جذاب
  • چه فیلمی؟
  • فیلم "قبل از طلوع" before sunrise
  • من باید فیلم را ببینم.
  • خب... ببینید!
  • باید صدای شما در طول سخنرانی ضبط شود و یک نفر داخل همایش مواظب شما باشد که از خط قرمز رد نشوید

     

    عصبانی شدم.

  • کتاب من یکی از کتاب‌های پرفروش کشور است. من یکی از نویسنده‌های مجله راز هستم. چندین بار همایش برگزار کرده‌ام، حالا باید یک مبصر بالای سر من بنشیند؟ نخواستم!

     

    مؤدبانه خداحافظی کردم و بیرون آمدم. به آقای شوشو تلفن کردم و ماجرا را گفتم. پرسید:

  • دقیقاً از چی ناراحت شدی؟
  • راستش می‌ترسم فیلم را ببینند و بگویند نباید این فیلم را در معرض تماشا بگذاری.
  • آن فیلم، فقط صبحت یک خانم و آقاست. هیچ چیز دیگری نیست. دو تا بوسه دارد که آن را سریع رد کن. بعلاوه بدترین حالت این است که می گویند ما این فیلم را پخش نمی‌کنیم. آن وقت یک سالن دیگر پیدا کن.

     

    شوهر من، معدن عقل سلیم است. برگشتم. مسئول سالن متعجب شد. گفتم:

  • باشه! همه این شرایط را قبول دارم ولی یک بار دیگر همه جا را بازدید می‌کنم.

 

توالت‌ها کثیف و نامرتب بود. مسئول سالن،  بهانه آورد که الان تصادفی اینطوری است، ولی من دیگر این حرفها را باور نمی‌کنم. می دانم روز همایش زن جذاب، توالت این مجموعه چندان تمیز نخواهد بود. در مورد پذیرایی و ناهار با هم صحبت کردیم. همیشه بهترین شیرینی‌ها را از بهترین شیرینی فروشی‌های تهران تهیه می‌کردم. هر کسی به همایش‌های گیس گلابتون آمده باشد، می‌داند شیرینی‌های همایش خیلی خوشمزه است. ولی این بار باید ریش و قیچی را همه و همه به دست این سالن بدهم.

 

الان دلم شور می زند مبادا پذیرایی آنقدرها خوب نباشد، از طرفی نفس راحت می‌کشم که دیگر لازم نیست نگران پذیرایی باشم. پذیرایی به طور کامل به عهده سالن است. خوب، بد، زشت و زیبا. اگر بد باشد، به ضرر آنهاست چون مشتری خوبی مثل مرا از دست خواهند داد. اگر خوب باشد، چه عالی! از این پس شما دوستان عزیز، مرتب گیس گلابتون را زیارت خواهید کرد.

 

ساعت چهار بعدازظهر، گرمازده، تشنه و گرسنه به خانه برگشتم. دوش گرفتم و بقیه روز را کتاب داستان خواندم. کاری از دستم برنمی آمد. باید منتظر می‌شدم مسئولین فیلم را ببینند و نظر بدهند. دو روز گذشت. دو روزی که برای من مثل دو قرن بود.

 

به خودم می‌گفتم: بسیاری از خانم‌های ایرانی دیگر پرده نشین نیستند. آن‌ها تحصیلکرده اند و  به میان جامعه آمده‌اند، ولی هیچ آموزشی در مورد جنس مقابل ندارند. آن‌ها در مقابل مردان فربیکار بشدت آسیب پذیر هستند. قلب و روح و گاهی اوقات جسم خود را به مردان زبان باز تقدیم می‌کنند و سپس مثل دستمال کاغذی استفاده شده، دور انداخته می‌شوند.

 

از آن پس به مردان اعتماد نمی‌کنند و یا از همه مردان انتظار زبان بازی یک دون ژوان را دارند. بی آن که خودشان رفتارهای ظریف و دلفریب زنانه را بدانند. بیشتر خانم‌های تحصیل کرده ایرانی نمی‌دانند چطور به یک مرد هوسباز اجازه پیشروی ندهند. از طرفی متاسفانه بسیاری از آن‌ها  نمی‌دانند اگر از یک همکار یا یک همکلاسی خوششان آمد، چطور به شکلی ظریف و زیبا، علاقه خود را نشان بدهند. راستش خیلی از خانم‌ها نمی‌دانند چطوری با خواستگار خود که به‌صورت سنتی از آن‌ها خواستگاری کرده، صحبت کنند.


 

من اینجا هستم که همه این مطالب ضروری را به آنها یاد بدهم، بعد ممکن است مجوز اجرا نگیرم. این حرفها بارها و بارها از ذهنم گذشت. البته می‌دانستم جوش و خروش بیفایده است. همکارانم همچنان داشتند به سالن‌های مختلف تلفن می‌کردند و اطلاعات جمع می‌کردند. من هم با سالن بعدی قرار ملاقات گذاشتم. خیال داشتم روز پنجشنبه چهارده مرداد، برای بازدید بروم، ولی چهارشنبه عصر از سالن اول به من خبر دادند، اجازه اجرا دارم.

 

هیپ هیپ! هوررررررررا!

 

هنوز قرارداد نهایی را امضا نکرده‌ام و جزئیات دقیق برنامه را نمی‌دانم. تا چند روز دیگر اطلاعات ​بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خانم‌های مجرد تحصیلکرده! یک برنامه عالی براتون چیده‌ام. این کلاس تا کنون هشت بار، با موفقیت کامل و  به صورت نیمه خصوصی برگزار شده است. این اولین بار است که به صورت عمومی قرار است برگزار گردد.

 

ثبت نام در همایش زن جذاب

 


 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

هدیه

سلام.آیا مطالب این همایش با کتاب شما ودوره جذابیت فوری متفاوت است؟
و یک سوال دیگه اینکه اگر این فیلم را خودمان تماشا کنیم، بهره لازم را نخواهیم برد؟
پیشاپیش از پاسختان متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. زن جذاب با جذابیت فوری بکلی متفاوت است. جذابیت فوری دستورالعملی کلی برای همه آدمها و در همه سنین است. این کلاس برای خانمهای مجرد و در ارتباط با جذب آقایان است.

پاسخ
mahsa.22

سلام و وقتتون بخیر خانم دکتر
من خیلی مشتاقم که در این همایش شرکت کنم، میخواستم خواهش کنم برنامه ی همایش رو اگر امکانش هست جوری تنظیم کنید که خانم های شاغلی که تا ساعت 4 سرکار هستن و از کرج هم قرار هست بیان، بتونن شرکت کنن! با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. برنامه یک روز کامل است. بزودی اطلاعات کامل را خواهم گفت.

پاسخ
maryi

سلام خانم دکتر مهربون
خیلی مشتاقم تا زودتر به این همایش بیام و استفاده کنم
مرسی بابت برگزاری این همایش

پاسخ
گیس گلابتون

انشاالله

پاسخ
en_mahnaz

سلامممممم گیسو جون, منتظریم ماااااااااااااا...خیلی لذت میبرم از سایتت..
فقط یه سوال: من همایش همسر دلخواه رو از سایتتون خریدم و گوش کردمو یکمم اجراش کردم به نظرتون اگه توو این همایش شرکت کنم میتونه مفید باشه برای من و امثال من؟

پاسخ
گیس گلابتون

این همایش برای همه خانم های مجرد تحصیلکرده مفید است. مطالبی کاملا جدید و کاربردی که مشابه آن را هیچکس حتی مادرتان به شما یاد نخواهد داد.

پاسخ
kafshghermezi

چقد عالی! این دقیقا همون کلاس زن جذاب همیشگیه؟!
دلم حسابی آب شد! امروز سی دی هدف گذاری هم به دستم می رسه هورا

پاسخ
گیس گلابتون

بله... همان کلاس مرموز زن جذاب که تا به حال همیشه در پشت درهای بسته اجرا می شد.

پاسخ
ninakiani

سلام.عزیزم من خیلی علاقمند به شرکت دراین همایش هستم اماشهرستان هستم وهیچ مرخصی ندارم.میشه امکانش باشه خواهش میکنم دی وی دی تهیه کنین

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. خیر! صوت این کارگاه فقط در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و هرگز برای فروش در سایت عرضه نخواهد شد.

پاسخ
holyazar

سلام
ممنون که یک همایش عالی قصد دارید برگزار کنید و چنین اطلاعات کاربردی و خوبی در اختیار خانوم ها قرار میدید.
خاهش میکنم قیمتش رو هم دانشجویی و کارمندی در نظر بگیرید که بتونیم شرکت کنیم. ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. حتما توجه دارید که قیمت را باید جوری در نظر بگیرم که بتوانم هزینه سالن و پذیرایی و کارمندانم را بپردازم. هزینه ها از سال گذشته تا امسال پنج برابر شده است!

پاسخ
Mahsa.salari.ts@gmail.com

سلاااام
ایول من خیلی به این کلاس احتیاج دارم مغزم پر از سواله
مرسی مرسی مرسی
زود بیاد تاریخش کاش

پاسخ
sshafiee152@gmail.com

سلام خانم دکترعزیز
کی و کحابرگزارمیشه؟ چندروزه؟ و هزینه اش چقدره؟
بازهم از محبت شما سپاسگزارن

پاسخ
گیس گلابتون

بزودی بزودی همه چیز برای خودم هم معلوم می شود و خدمت شما عرض خواهم کرد.

پاسخ
azadeh_1510

سلام خانم دكتر خوبين؟ من حدود دو هفته پيش براي همين پست جواب دادم كه ميخوام شركت كنم.
ولي نميدونم و مطمئن نيستم كه ثبت نام شده ام يا خير؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیش ثبت نام شده اید. هنوز ثبت نام آغاز نشده است.

پاسخ
eln.sa

همایش زن جذاب برای خانومهای مجرد تحصیلکرده.... چقد شرکت تو این همایش برام خوشاینده , خوشحالم از آشناییت و از دیدنت , دلم غنج میره, مرسی عزیزم :***

پاسخ
گیس گلابتون

بی صبرانه منتظر دیدار شما هستم

پاسخ
ninakiani

سلام.خانم دکترمن متاسفانه نمیتونم بیام تهران ولی خیلی علاقمندم که یادبگیرم.میشه DVDفراهم کنین برای کسانی که میخان استفاده کنن

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. دی وی دی فقط در اختیار افرادی که در همایش شرکت می کنند، قرار خواهد گرفت.

پاسخ
elin

سلااااام خانم دکتر عزیزززم
خوشحالم بابت این همایش جدید و صمیمانه تشکر میکنم ازتون که اموزه ها تون رو دراختیارمون قرار میدید. و از سوی دیگه تحسین تون میکنم که روز به روز قدمی رو به رشد بیشتر برای توسعه ی دانش و اگاهی و همینطور کسب و کار خودتون برمیدارید،دیدن شما و فعالیتتون قلبم رو گرم میکنه و اشک شوق رو تو چشمام میاره....
میتونم خواهش کنم تا جایی که ممکنه سریعتر اطلاعات زمان و مکان و هزینه و ...همایش رو توسایت قرار بدید تا برنامه ریزی هامون رو انجام بدیم؟گل

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام به همه دوستان عزیزم.عالیییییییییییییییییه خانم دکتر عزیز موفق باشید من مطمئنم مثل همیشه یه همایش عالی و موفق برگزار میکنید .پیشاپیش خدا قوت

پاسخ
ماه فروغ

سلام گیسو جان.من شهرستان هستم و نمیتونم تهران بیام. کاش یه فکری هم به حال ما شهرستانی ها کنی. سی دی تصویری رو میتونی برا فروش تو سایتت بذاری؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. امکان این کار نیست. در این همایش ما یک فیلم را تماشا می کنیم. من هر چند دقیقه یکبار فیلم را قطع می کنم. در موردش توضیح می دهم. گاهی بخش هایی را به عقب برمی گردانم تا با دقت زبان بدن را بررسی کنیم. با این شیوه امکان تهیه دی وی دی وجود ندارد. باید در همایش باشید. چرا به تهران نمی آیید؟

پاسخ
ماه فروغ

ممنون از پاسخت. تهران رو نمیشناسم. تا حالا نیومدم. و اونجا کسی رو ندارم. . واقعیتش تا حالا تنهایی جای نرفتم. دانشجو که بودم تو شهر خودمون بودم. خانواده ام هم اجازه نمیدن.
به صورت پی دی اف هم میشه. فقط توضیحات رو اضافه کن بعلاوه اینکه کدام سکانس و دقیقه چند فیلمه. این طوری هم میشه. لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

ممکن است بپرسم شما چند ساله هستید؟

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet