مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1397/03/21 09:40

چرا "راز" کار می‌کند؟

چندی پیش چنین ایمیلی برای شما ارسال کردم:

 

سلام دوست عزیز و دوست داشتنی

همانطور که می دانید هدف سایت گیس گلابتون، ترویج مثبت اندیشی و آموختن مهارت‌های زندگی به خانم‌ها بویژه خانم‌های تحصیلکرده است. لازم دیدم در مورد مثبت اندیشی توضیحاتی بدهم، زیرا به نظر می‌آید بعضی دوستان برداشت صحیحی از مثبت اندیشی ندارند و این امر باعث می‌شود دچار دلمردگی و افسردگی شوند.

 

مثبت اندیشی، چراغ غول جادو نیست که همه آرزوهای شما را برآورده کند.

مثبت اندیشی، همه شاد بودن و بزن و برقص بودن نیست.

مثبت اندیشی باعث نمی‌شود هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید و زندگی روی زمین مثل زندگی در بهشت باشد.

 

 

اگر تصور می‌کنید با تکرار جملات تاکیدی، دارید یک کار جادویی انجام می‌دهید که زندگی را درست مطابق میل خودتان پیش ببرید، در اشتباه هستید.

اگر تصور می‌کنید با نوشتن جملات سپاسگزاری در دفترچه سپاسگزاری، دارید جوشن کبیر را دور خودتان نقش می‌زنید و همه دردها و رنج‌ها از شما دور می‌شود، در اشتباه هستید.

اگر تصور می‌کنید با تجسم خلاق، ساختن نقشه گنج و زل زدن به یک عکس زیبا، یک مرتبه تمام آرزوهای شما برآورده می‌شود، در اشتباه هستید.

 

 

متاسفانه فیلم راز، تصورات نادرستی در ذهن افراد ایجاد کرده و انتظارات نابجایی از مثبت اندیشی بوجود آورده است. ایده اصلی فیلم راز صحیح است، ولی ساده اندیشی است اگر تصور کنیم فقط با تکرار جملات تاکیدی، نگاه کردن به یک عکس و گفتن "سپاسگزارم! سپاسگزارم و سپاسگزارم!" همه زندگی یکسره مطابق میل شما خواهد بود.

 

ما از وقتی به دنیا آمده‌ایم، بلیت سوار شدن به قطار زندگی را دریافت کرده‌ایم. ما سوار قطار شده‌ایم و قرار است این مسیر را طی کنیم. مسیر این قطار،  بالا و پایین دارد. سرازیر و سربالایی دارد. گاهی تند می‌رود و گاهی آهسته. ما با مثبت اندیشی این سفر را لذت بخش تر می‌کنیم، ولی نمی‌توانیم از تجربه‌های این سفر فرار کنیم. هدف از مسافرت با این قطار چیست؟ چرا ما سوار این قطار شده‌ایم؟ ما روی این زمین زیبا آمده‌ایم که درس‌هایی را بیاموزیم. تجربه‌های مسیر زندگی، ما را برای دریافت درس‌های زندگی آماده می‌کند. مثبت اندیشی یعنی هر تجربه زندگی را یک درس بدانیم و سعی کنیم آگاهانه درس نهفته در آن تجربه را بیاموزیم.

 

ما برای خوش گذرانی به دنیا نیامده ایم و هیچکس به ما وعده نداده قرار است همه لحظات زندگی، شادی و خوشی باشد، ولی تحقیقات نشان داده، بیشتر لحظات زندگی ما خوش است، ولی متاسفانه ما به خوشی عادت کرده‌ایم و خوشی را درک نمی‌کنیم. زندگی ما پر از نعمت است، ولی بعضی از ما مثل بچه‌های لوس، این نعمت‌ها را حق خودمان می دانیم، پا بر زمین می‌کوبیم و با داد و فریاد و گریه، چیزهای بیشتری می‌خواهیم.

 

همین الان شما دوست عزیزی که دارید این کلمات را می‌خوانید این نعمت‌ها را دارید:

  • شما سواد دارید
  • شما کامپیوتر (موبایل هوشمند یا تبلت) دارید
  • شما اینترنت دارید
  • شما چشم دارید و چشم شما می‌بیند
  • شما مغز دارید و مغز شما کار می‌کند و این مفاهیم را درک می‌کند
  • شما قلب دارید و قلب شما دارد کار می‌کند
  • شما ریه دارید و ریه شما دارد اکسیژن کافی به همه سلول‌های بدنتان می‌رساند

 

اگر قلب و ریه شما کار نمی‌کرد الان شما روی تخت آی سی یو بودید و صد جور لوله و سیم به شما وصل بود و مطمئن هستم حوصله نداشتید این ایمیل را بخوانید! بله اینطوریاست... همین الان برای آن نفسی که شما براحتی می‌کشید و اصلاً حواستان به آن نیست، برخی مردم دارند ساعتی میلیون‌ها تومان خرج می‌کنند که یک نفس دیگر بکشند. بعضی خانواده‌ها الان با چشم‌های گریان آرزو دارند عزیزشان یک نفس دیگر هم بکشد.

 

مثبت اندیشی یعنی آگاهانه متمرکز شدن روی خوشی‌ها، شادی‌ها و نعمت‌ها!

مثبت اندیشی یعنی هر تجربه‌ای را، یک درس دانستن و رنج را به گنج دانایی تبدیل کردن!

مثبت اندیشی زندگی شما را راحت‌تر می‌کند چون تجربه‌های زندگی را راحت‌تر قبول می‌کنید!

مثبت اندیشی قلب شما را بزرگ می‌کند و زندگی را فقط در لذت بخشیدن به خودم و خودم و باز هم خودم تعریف نمی‌کند!

مثبت اندیشی از شما آدم بهتری می‌سازد!

 

آیا مثبت اندیشی، شربتی جادویی است که شما را به شاهزاده‌ای ثروتمند و زیبا تبدیل می‌کند و عمری جاویدان به شما می‌دهد؟ خیر!

 

اگر مشکلی در زندگی‌تان پیش می‌آید، درس نهفته در آن را بیاموزید و بگذرید. در درد و رنج نمانید. در احساس قربانی بودن گیر نکنید. هیچ خانم جذابی، خود را قربانی نمی‌داند. احساس قربانی بودن، شما را زشت و غیرجذاب می‌کند.

 

دنیا به خانم‌های قدرتمند نیاز دارد، خانم‌هایی که خود را قربانی نمی‌دانند و بدون توجه به محیط اطرافشان پرانرژی و شادمان هستند. خانم‌هایی که مثبت اندیش هستند و تجربه‌های زندگی‌شان را در آغوش می‌کشند و مثل یک بچه لوس انتظار ندارند همه چیز مطابق میلشان باشد، بلکه تلاش می‌کنند زندگی خود و اطرافیانشان را پر از امید و نور کنند.

 

فیلسوف عزیز، مارگارت فولر می‌گوید: اگر دانشی داری، بگذار دیگران هم شمع‌های خود را با نور دانایی تو روشن کنند. اگر این ایمیل را مفید می دانید پیشنهاد می‌کنم آن را برای ده خانم دیگر بفرستید و اجازه بدهید مشعل دانایی در کشور ما روشن و فروزان باشد.

دوستتون دارم، دکتر آناهیتا چشمه علایی

 

 

 

 

بله! من معتقدم "فیلم راز"  قانون جذب یا "راز" را ساده اندیشانه معرفی کرده است. بگو چه می‌خواهی، بعد به عکس آن زل بزن، یا مرتب به آن فکر کن، یک مرتبه از ناکجاآباد یک فیل در خانه‌ات ظاهر می‌شود! نه! اینطوریا نیست. البته من با ایده اصلی قانون جذب یا "راز" موافق هستم، ولی با ساده اندیشی و خرافی گری، خیر.

 

چرا "راز" کار می‌کند؟

ما روزانه 60 هزار تا فکر از سرمان می‌گذرد. متاسفانه 95 تا 99% این فکرها، همان فکرهای روز گذشته هستند. به همین دلیل زندگی بسیاری از ما، تکرار مکررات است. ما مرتب اشتباهاتی را مرتکب می‌شویم و مرتب نتایج غیردلخواه به دست می‌آوریم. حتی متوجه نمی‌شویم داریم کجا اشتباه می‌کنیم و چرا نتایجی که در زندگی بدست می‌آوریم، چنگی به دل نمی‌زند.

 

با استفاده از قانون جذب یا "راز" شما می‌توانید زندگی را به کام خود کنید. چگونه؟ شما تعیین می‌کنید به جای این که  افکار همیشگی را نشخوار کنید، بخشی از تفکرات شما در مورد آرزوها و هدف‌هایتان باشد. به همین دلیل نوشتن هدف به شکلی شفاف، ساختن نقشه گنج و خیال بافی در مورد آرزو و اهدافتان، ذهن شما را برای رسیدن به خواسته‌هایتان آماده می‌کند.

 

وقتی ما به اندازه کافی به چیزی فکر کنیم، در مورد بدست آوردن آن، احساس خوبی پیدا می‌کنیم. دلمان می‌خواهد حتماً آن را بدست بیاوریم. اصلاً کم کم احساس می‌کنیم بدون آن خواسته، زندگی‌مان کم و کسری دارد. وقتی با تمام وجود دلمان می‌خواهد چیزی را بدست بیاوریم، اقدام می‌کنیم. بله! شروع می‌کنیم کاری برای رسیدن به خواسته‌مان انجام می‌دهیم.

 

  • اگر می‌خواهیم ازدواج کنیم، به وضعیت ظاهری خود رسیدگی می‌کنیم، لبخندی دل انگیز روی صورتمان نقش می‌زنیم و با مردم معاشرت می‌کنیم.

     

  • اگر می‌خواهیم رابطه صمیمی‌تری با همسرمان داشته باشیم، به ظاهر خودمان و خانه‌مان بیشتر رسیدگی می‌کنیم، دست از نق زدن و غرغر کردن و پرخاشگری برمی داریم و حاضر می‌شویم عشق بدهیم و عشق بدهیم و عشق بدهیم تا بالاخره عشق را دریافت کنیم.

     

     

  • اگر می‌خواهیم شغلی داشته باشیم، رزومه خود را تهیه می‌کنیم و در مصاحبه‌های شغلی شرکت می‌کنیم.

     

  • اگر می‌خواهیم درآمدمان را بیشتر کنیم، مهارت‌های شغلی‌مان را افزایش می‌دهیم. با رئیس و همکارانمان بهتر تعامل می‌کنیم.

     

  • اگر می‌خواهیم ادامه تحصیل بدهیم، کتاب‌های لازم را تهیه می‌کنیم، در کلاس‌های مناسب ثبت نام می‌کنیم و از همین امروز درس خواندن با برنامه‌ای دقیق آغاز می‌نماییم.

 

نوشتن هدف‌ها، تهیه نقشه گنج و خیال بافی، فقط قدم اول بدست آوردن آرزوهاست. بقیه مسیر با اقدام کردن طی خواهد شد. به خاطر داشته باشید وقتی شروع به اقدام می‌کنید، چون راه و رسم آن را بلد نیستید، اشتباه خواهید کرد، بیراهه خواهید رفت، سرتان به سنگ می‌خورد، زمین می‌خورید... همه اینها بخشی از مسیر شما به سوی آرزوهاست. وقتی زمین خوردید، روی زمین و در میان گل و لای دراز نکشید و به حال خود زار نزنید. بلکه از جایتان برخیزید، گرد و خاک را از لباستان بتکانید، زخم‌ها را پانسمان کنید و دوباره به راه بیفتید.

 

از افرادی که این مسیر را طی کرده‌اند، سؤال کنید. مطمئن باشید لازم نیست همه اشتباهات را مرتکب شوید و همه سنگ‌ها را به سر خودتان خرد کنید. با دریافت مشاوره از افراد با صلاحیت، مسیر موفقیت را سریع‌تر و آسان‌تر طی کنید.

 

بعلاوه، ما در هر لحظه در معرض هزاران اطلاعات قرار داریم. اگر تمرکز نداشته باشیم، سیل اطلاعات ما را با خود خواهد برد، ولی وقتی روی هدف و خواسته خود متمرکز هستیم، اطلاعات مورد علاقه خود را صید می‌کنیم. برای مثال اگر شما بخواهید ماشین بخرید، در میان تمام هزاران اطلاعاتی که شما را بمباران می‌کند، فرصت‌های خرید ماشین دلخواهتان را می‌بینید. اگر هدف و خواسته‌ای نداشته باشید، سرتان را به جوک‌ها، شایعات و اخبار دردناک گرم خواهید کرد.

 

  • چرا "راز" کار می‌کند؟ چون افکار شما را به سوی خواسته‌هایتان متمرکز می‌کند.
  • چرا "راز" کار می‌کند؟ چون به جای شیون کردن و زندانی شدن در احساس قربانی بودن، شما روی خواسته‌ها و شادی‌ها و موفقیت‌ها متمرکز می‌شوید.
  • چرا "راز" کار می‌کند؟ چون وقتی شما به موضوعی زیاد فکر می‌کنید، فرصت‌های مربوط به آن را بهتر رصد می‌نمایید.

 

و البته ... نمی‌دانم چرا وقتی شما چیزی را خیلی می‌خواهید، دنیا به کمک شما می‌آید و امکانات را ساده‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد. بله... نمی‌دانم چرا و چگونه، چون مدعی نیستم همه اسرار کائنات را می دانم. ولی اگر یک بار، فقط یک بار راز را امتحان کرده باشید، می دانید که همینطور است.

 

خلاصه: قانون جذب یا "راز" کار می‌کند چون:

 

  • 1-وقتی ما مرتب به خواسته‌ها و آرزوهای خود فکر کنیم، کم کم تصمیم می‌گیریم برای به دست آوردن آن‌ها "اقدام" کنیم.
  • 2-وقتی ما به خواسته‌ها و آرزوهای خود فکر می‌کنیم، مغزمان اطلاعات ورودی را به نفع خواسته‌ها و آرزوهای ما غربال می‌کند.
  • 3-به دلیلی که برای من روشن نیست، وقتی ما برای بدست آوردن آرزوهایمان "حرکت" می‌کنیم، خدا به ما "برکت" می‌دهد.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

nazigh

سلام هنوز این مقاله رو نخوندم ولی چون راجب قانون جذب بود گفتم اتفاق امروز رو تعریف کنم. دو سه روزه از بی انصافی ها و بی عدالتی ها عصبی و کلافم، تو ذهنم با آدما دعوا میکنم گاهی هم صدامو رو بقیه بلند میکنم تا اینکهههه امروز قانون جوابمو داد. لیمو ترش رو آب چکون بود اومدم بردارم که جای ظرفا شه یهویی عصارش ریخت گوشه چشم واااااااای سوووووخخخختتتتتممممم میخواستم فریاد بزنم کمک بخوام ولی خوشبختانه کنار سینک بودم شیر آب رو باز کردم و چشمو شستم ولی آه ه ه ه ه ه، بعدم رفتم حمام خیلی نگذشته بود که یهویی دوش کنده شد خورد تو ملاجم اضطراب کوپ کردم گفتم خدایا چی بود!!! اینه دیگهههه مراقب فرکانسامون باشیم قانون بد انتقام میگیره متفکر

پاسخ
گیس گلابتون

ای وای عزیزم... الان چشمتون خوبه؟

پاسخ
nazigh

آره خوبه نیشخند

پاسخ
گیس گلابتون

خدا رو شکر

پاسخ
hanieh

سلام گیس گلابتون عزیز مقاله تون خیلی عالی بود
موضوع مهمی که تو فیلم راز بهش اشاره نشد بحث ارتعاش بود که خانم استر هیکس خیلی روش تاکید دارند و متاسفانه بدون اطلاع و هماهنگی ایشون این مبحث از فیلم راز حذف شده
وقتی ما احساس خوبی نسبت به خواسته مون داشته باشیم با فکر کردن و حرف زدن در مورد خواسته مون ارتعاش مثبت می فرستیم و به خواسته مون نزدیک میشیم ولی وقتی احساس بدی نسبت به خواسته مون داریم بیشتر و بیشتر از خواسته مون دور میشیم البته منظورم این نیست که نیاز به اقدام عملی و تلاش نداریم بلکه احساس ما انقدر مهم هستش که مثلا وقتی فرد احساس خوبی نسبت به ازدواج یا پول نداره هر چقدر هم که برای جذب همسر یا پول تلاش کنه نتیجه معکوس می گیره ولی وقتی از نظر احساسی رو خودمون کار کنیم سریعتر و راحت تر به خواسته مون میرسیم

پاسخ
گیس گلابتون

بله اگر ما احساس بدی نسبت به ازدواج و پول و ... داشته باشیم، هرقدر مثلا تلاش کنیم، ازش دورتر می شویم. متشکرم از توضیح شما.

پاسخ
DrZeynab
http://a-self-raised.blogsky.com

سلام
روزتون بخیر
این مقاله سوالی را که مدتها داشتم پاسخ گفت. سپاسگزارم و براتون بهترین‌ها رو آرزومندم.
گل

پاسخ
raha-gh

سلام گیسو جان عزیزم
مقاله مفیدی بود. خواندم و استفاده کردم.
یک چیز از نظر علمی هم اثبات شده که دیدگاه ما بر زندگی تاثیر می گذاره. کلمات که بر زبان میاریم روی زندگی تاثیر میگذاره. آزمایش معروف مولکول های آب هم گواه این گفته است.
از دیدگاه مکانیک کوانتوم (اصول موضوعه مکانیک کوانتوم) ناظر بر نتیجه رویداد تاثیر داره. وقتی یک رویداد هنوز اتفاق نیفتاده میتونه از میان رویدادهای مختلف با احتمالات متفاوت، یکی از رویدادها اتفاق بیفته. اما ناظر باعث میشه که از بین همه احتمالات یکی از اون رویدادها اتفاق بیفته. نقش ناظر در علم مکانیک کوانتوم اثبات شده است.
اینکه ما بتونیم فقط با اندیشه هامون چیزی رو به وجود بیاریم، محال نیست. البته با دانش بشر امروز محال است. در قرآن هم مثال هایی آورده شده که مثلا فردی در کمتر از یک پلک زدن تخت پادشاهی را از جایی از کره زمین به جای دیگر منتقل کرده.
دانش بشری در حال حاضر نسبت به خودش و جهان اطراف بسیار محدود است. من خودم تاثیر قانون جذب و البته اقدام همزمان رو در زندگی خودم دیدم.
گاهی هم اقدام خودم در حد یک دعا کردن بوده و خداوند یا همون چیزی که تمام کاینات را پرکرده خودش با قدرت بی نهایتش برام انجام داده. ومن انگشت به دهان نظاره گر بودم که چطور امکان داشت من با اقدام شخصی خودم به این تنیجه برسم! با علم الانم واقعا محال بود.
دوستتون دارم

پاسخ
گیس گلابتون

من هم دوستتون دارمقلب

پاسخ
pardis1234

من خیلی از قانون راز استفاده میکنم اجازه بدید تجربه ام را بگم :
کلا همه این قوانین میگوید که کارت را به خدا بسپار
1-تو آرزو کن
2- برای هدفت تا جایی که میتوانی قدم بردار
3-ته دلت واقعا ایمان داشته باش خداوند مشکل یا ارزویت را به بهترین نحو حل میکند
4- جایی رسیدی که کاری از دستت بر نمی آید دیگر بقیه راه را به خدا بسپار
من بارها شده است به خداوند بگم من نمیدونم چیکار کنم خدایا خودت حلش کن
و مشکلم رو رها کردم واقعا به طوری که اصلا به عقلم نمیرسید مشکلم حل شد
مرسی موفق باشین

پاسخ
alighazvini
http://www.alighazvini.com

سلام خانم چشمه علایی گرامی. لذت بردم از خواندن این مقالهٔ عالمانه و دردمندانه. فیلم راز همانطور که شما هم نوشته‌اید، با ساده‌سازی بیش از حد یک سری از اصول بنیادین زندگی، آنها را لوث کرد و جماعتی هم آگاهانه یا ناآگاهانه، با تکرار آنها و بزرگ کردن بیش از حد آموزه‌های این فیلم، مخاطبان را در توهم نگه داشتند. البته ساختن این فیلم را من اتفاقی مثبت می‌دانم، چون اکنون با تکیه بر کاستی‌های آن است که می‌توانیم برخی از بنیادی‌ترین اصول زندگی در این جهان را بهتر درک کنیم. انسان اگر خوشبخت باشد، لحظه‌ای در زندگی‌اش بیدار می‌شود و درمی‌یابد که زندگی در این جهان فیزیکی حقیقتا سخت و دشوار و جانکاه است، اما تنها راه سوار شدن بر زندگی و فرا رفتن از این دشواری‌ها، کار کردن روی خود و یاد گرفتن مهارت‌های زندگی و قوی‌تر کردن خود است. و این پیامی است که هنوز عدهٔ کمی حاضرند بشنوند.

باز هم سپاسگزارم که این موضوع را با قلم شیوای خود شرح دادید.

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم آقای قزوینی گرامیگل

پاسخ
kafshghermezi

برای من که فوق العاده است! وقتی غذایی رو میخوام خیلی زود به دستم می رسه!(فعلا فقط در همین زمینه به خودکفایی رسیدم نیشخند) چند روز پیش هوس شله زرد کرده بودم و هم همسایه مون نذری آورد هم مامانم شله زرد پخته بود!!!
گیس گلابتون با دیدن یک فیلم سوالی به ذهن من رسید! شما که همه جای دنیا را گشته اید چه شد که مهاجرت نکردید؟ البته خدا را شکر! ما خیلی چیزها از شما یاد گرفتیملبخند راستی سال خوبی داشته باشید :)

پاسخ
گیس گلابتون

در زمینه غذا به خودکفایی رسیده اید؟ عالیهخنده من همه جای دنیا را نگشته ام گلم. مهاجرت با مسافرت تفاوت دارد. من کشورم ایران را دوست دارم و دلم می خواهد اینجا را آباد کنم، مگر این که دیگر حوصله ام از ساختن و ساختن و باز هم ساختن سر برود...

پاسخ
kafshghermezi

اتفاقا دیروز خیلی دلم سبزی می خواست و بعد از اینکه کامنت گذاشتم یه عالمه سبزی هم برامون آوردن :))
مرسی از جوابتون. این میهن دوستی شما خیلی ستودنیه. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید و نتیجه ی تلاش هاتونو ببینین گل لبخند

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet