مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1390/08/20 00:00

تفاوت پذیرش داشتن و تحمل کردن

به آرایشگاه رفتم. یک مدل مو از روی مجله پیدا کردم و به خانم آرایشگر نشان دادم. گفت: "کرنلی بلند؟" . گفتم: "اسمش را نمی دانم. مثل این باشد."

قیچی را گذاشت و موهایم را بکلی کوتاه کرد. صدایم درنیامد. به خودم دلداری دادم: "اشکالی ندارد. بلند می شود. شاید هم قشنگ باشد." نصف انگیزه من از آرایشگاه رفتن من این است که هربار از آرایشگاه می آیم، آقای شوشو ذوق و شوق نشان می دهد. با موی کوتاه هم مخالف است. خودم هم دوست ندارم. احساس می کنم اگر موهایم کوتاه باشد، حالت پسرانه پیدا می کنم. تصور کردم که وقتی شوهرم ببیند که موهایم غارت شده، چه واکنشی نشان می دهد ... با لبخند به خانم آرایشگر گفتم: " امشب شوهرم دلخور می شود."

-          نه بابا! برای یک موی ناقابل؟!

-          خیلی کوتاه شد. نه؟

-          تنوع چیز خوبی است. برای مثال خود من اصلا گوشت دوست ندارم. دیروز یکی از همکارانم برای من غذا سفارش باور نمی کنید! خورش پر از گوشت بود! اصلا لب نزدم.

-          شاید باید موهایم را طلایی کنم تا دست کم از رنگ موهایم خوشحال شود.

-          چه بامزه با موی بلند قرمز آمدی، با موی کوتاه طلایی بروی. دیروز من یک فیلم دیدم در مورد خانمی که به یک بانک دستبرد زد. او هم تغییر قیافه داد. حتما شوهرت از خودش می پرسد تو امروز داشتی چه کار می کردی؟!

بعد هم داستان بی مزه ای در مورد خانمی گفت که حتی وقتی رنگ موهایش را تغییر داد، شوهرش متوجه نشد. به نظرم داشت به من حالی می کرد که شوهرت اصلا به تو توجه ندارد که بخواهد در مورد رنگ و طول موی تو دلخوری داشته باشد.

مسئول رنگ مو گفت چون موهایم را شسته ام، نمی توانم دکلره کنم. پس به جای طلایی کردن، موهایم را تیره تر کردم. ولی دیدم فایده ندارد. موها خیلی کوتاه است و من احساس می کنم مثل پسرها شده ام. این بار دادم موهایم را براشینگ کردند. فایده نداشت. موها خیلی کوتاه وپفکرده بود. خون خونم را می خورد. باز داشتم به خودم دلداری می دادم: "خیلی زود موهایت بلند می شود. بد هم نیست."

یک مرتبه متوجه شدم که من می ترسم مستقیم به خانم آرایشگر اعتراض کنم. به جای آن غیرمستقیم اعتراض خود را بیان کردم. او هم جواب های بی ربط بود و برخورنده داد. بعد کلی پول رنگ و براشینگ دادم که بی دقتی او را بپوشانم. این همه حرف و حدیث و راه های اضافه رفتن، برای اشتباه و بی دقتی یک نفر دیگر.

مجله را به دستم گرفتم و سراغ او رفتم.

-          من این مدل را می خواستم. یک مدل مو که صورتم را جوان تر نشان بدهد، ولی الان مثل مارگارت تاچر شده ام، ملکه آهنین!

-          من فکر کردم شما این مدل را می خواهی. عکس را خوب تماشا نکردم. حالا این هم خوب است ها!

-          من گفتم سیب، شما برایم گلابی آورده اید. گلابی هم خوب است، ولی سیب نیست.

-          حالا مگر چی شده است؟ خیلی زود بلند می شود.

این مکالمه ادامه پیدا کرد. وقتی جلوی چشم هایم را خون گرفت، طرف کوتاه آمد و عذرخواهی کرد. از آرایشگاه بیرون آمدم. چشم هایم باز شده بود. روش من همین است. کوتاهی ها و اشتباهات دیگران را به روی خودم نمی آورم، ماله می کشم، کلی هزینه و وقت صرف می کنم تا شرایط را بهتر کنم، بدون این که توجه کنم، از اول باید مستقیم و شفاف اعتراض می کردم. خب ... یاد می گیرم. به خودم قول می دهم که آنقدر خودم را بی اعتنا و بی توجه نشان ندهم که پس از مدتی مثل کوه آتشفشان منفجر شوم. به خودم قول می دهم که یاد بگیرم به موقع گذشت کنم و به موقع اعتراض. به خودم قول می دهم که تفاوت پذیرش و تحمل کردن را یاد بگیرم. می دانم که یاد می گیرم.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

فرشته

تفاوت پذیرش و تحمل رو من هم نمیدونم !
اینجور موارد که من اصلا به بی خیالی طی نمیکنم که بزنه مو رو خراب کنه و من هیچی نگم عمرا !!برا ارایشگاه بهتر هست یک ارایشگاه که کارشو رو قبول داری یا یه دفعه کار خوب بهت تحویل داده بری و هر سری قبل اینکه بخواد کار کنه خیلی دقیق مو به مو چیزی که میخوای رو بگی . مثلا بگی ببینید حتما مثل همین عکس باشه تا رو شونه باشه موهام کوتاهتر نشه ها ! یا بگی ببین دم ابرو میخوام باشه کوتاهش نکنی و بعد حرفت رو براش ترجمه بکنی رو ابرو نشون بدی منظورت از دم ابرو چیه ! چون بعضی ها فقط سرسری گوش میدن و اخرم کار خودشونو میکنن .
من برای ارایشگاهم سعی میکنم پیش فقط یکی برم و اگر نباشه دنبال یکی دیگه میگردم . ولی اگر بود حتی شده بگه موهات رو یکماه دیگه رنگ میکنم میگم اوکی باشه . زمان طولانی بهتر از این هست که زود بری و زمان طولانی غصه بخوری
در مرود خیاط هم همینطور هست باید دقیق و مو به مو جزئیاتی رو که روش حساس هستی با ترجمه به زبانی روان وساده بگی .
عزیزم گیس گلاب جان در مورد پذیرش و تحمل حدود این دو رو میتونی روشن تر برامون بیان کنی ؟
ممنون عزیزم .

پاسخ
گیس گلابتون

چه راهنمایی های خوبی کردی. از این به بعد.
وقتی پذیرش داری، عین خیالت نیست. راحت و آسوده ای. ولی وقتی داری تحمل می کنی، یک چیزی داره روحت را می خورد.

پاسخ
goli

غصه نخور دکتر جان.منم هفته پیش دقیقاً همین کارو انجام دادم.رفتم آرایشگاه ابرو بردارم جو گرفتم گفتم موهامو خلوت کن اونم تا بالای گوشم موهامو کوتاه کرد شکستدیگه هم نمیشه کاریش بکنی تازه من هفته دیگه هم عقدمه بماند چقد فحش از نامزدم خوردم.خداروشکر شوهر شما دکتر فهمیده ایه قرار نیست خیلی سرزنش بشی.ولی بلند میشه غصه نخور.کار از کار گذشته اگه با زدن آرایشگر موهام بلند می شد حتماً این کارو می کردم!!!!!

پاسخ
گیس گلابتون

برعکس! چقدر هم خوشش آمد و گفت مثل دخترکوچولوها شدی!

پاسخ
حوری

آه منم بارها این حالت ها رو تجربه کردم . اعتراضت کاملاً بجا بوده :)

پاسخ
ریحانه

بازم پیشرفت داشتین ها. شاید اگر چند ماه پیش بود (قبل از قضیه استخر و بیان اعتراضتون) اینجا هم اعتراض نمیکردید...
همین که ذهنتون فهمیده داره اشتباه میکنه و بعد جبران کرده عالیه. پله پله تا ملاقات خدا لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
خانمی

وااااااااااااای گیس گلابتون ، انقدر موهای مرا خراب کرده بودند و من اعتراض نکرده ام! نمیدانم اینها موهای من را قرار بود کوتاه کنند یا مامان را! انقدر موهای مرا خراب کرده بودند که دیگر از مدل دادن و کوتاه کردن مو دلخوشی ندارم! الان که مطلبت رو خواندم از درونم نارضایتی هام مثل کتری قل قل میکنه! این بار که رفتم آرایشگاه به خودم و به مادرم گفتم ، اگر آرایشگر موهایم را داغان کند آرایشگاهش رو میگذارم روی سرش!!!!
این بار که رفتم آرایشگاه موهایم را کوتاه کرد ، اجازه ندادم کسی غیر از من برای مدل موهایم تصمیم بگیرد!! به مادرم هم گفتم این سر و موی من است خودم تصمیم میگیرم حتی تو هم با خانم آرایش گر صحبت نکن! مادر بنده خدا گفت موهاش رو دو سانت بزن که موخوره هاش بره ، وقتی از عروسی برگشتم و شستم دیدم از دو سانت بیشتره!!!!!! ولی موهایم زیباست و مدلش رو دوست دارم!
مدل چشمهایم قشنگ نبود ، اما عروسی خیلی به من خوش گذشت و برام کم اهمیت شد ، این بار اگر تصمیم به آرایشگاه داشته باشم حتما مدل آرایش چشم و صورت هم خواهم برد!!
گیس گلابتون ، ببین چه بر سرم آرودند با این کوتاه کردنشان ، که با ترس و لرز موهایم را به دست آرایشگر می سپارم آن هم چند سال در میان!!!!!!

پاسخ
آنا

لایک

پاسخ
هدی

متاسفانه روش منم همین روش شماست... منم باید یاد بگیرم:)

پاسخ
دارکوب

مدت ها دنبال اين بودم که اعتراض درست در علم روانشناسي يعني چي؟

بعد چندين وقت يک روز يک برنامه خوب ديدم به اسم ارديبهشت توي شبکه چهار.
گفت آدم هايي که درست اعتراض ميکنند قاطع هستند و خجالت نمي کشند که از احساسات خودشون بگويند.
مي گفت چون عصباني شدن در فرهنگ ما مذمومه فرد حاضر هست عصبانيتش رو فرو بده به هر قيمتي که شده.
کلي حرف خوب ديگر هم زد. اما همون قسمت اولش رو واقعا احتياج داشتم بدون در نظر گرفتن اينکه طرف مقابل کي هست بهش توضيح بدم که هر رفتار اون باعث چه احساسي در من ميشه.

پاسخ
فاخته

سلام

این رفتار شما نشان از متانت و مهربانی دارد نه کوتاه آمدن از حق خود از سر بی اعتنایی و بی‌توجهی عزیزم.....
منم خیلی مواقع وقتی کار از کار گذشته ترجیح می‌دهم کوتاه بیایم اما در جای خود اعتراض میکنم تا طرف فکر نکنه کارش بی عیب بوده و سر دیگران هم همین کار را بکند....

پاسخ
دارکوب

اما همين متانت و مهرباني ضربه هاي دروني ميزنه به آدم که نگو نپرس

پاسخ
ریحانه

دوباره این پستت رو خوندم. فهمیدم چقدر من سنگ شدم. مثلا وقتی موهام رو کوتاه میکنم یه گارد محکم میگیرم که کسی نظر نده. به نحوی برخورد میکنم که در نهایت کسی بد نگه. کسی هم بد بگه خیلی محکم تو روش میگم مهم اینه که خودم دوست دارم....

هی وای من. همه این اخلاقها حتی با نامزد؟ چم شده؟ :D :)))))

پاسخ
ترنم

من از دعوا می ترسم و خیلی وقتها ماله کشی می کنم تا دعوا نشود ولی این نکته که گفتی هم واقعا باید بررسی کنم.

پاسخ
فریبا

آی گفتی ،آی گفتی .مصداق بارز این اخلاق مزخرف منم! بعدشم چه انفجاری!

پاسخ
مینا گلی

خیلی بد ه که گذاشت شما عصبانی شید بعد عذر خواهی کرد. یه ارایشگاه قابل اطمینان پیدا کنید. گل راستی من که کتاب ازدواج شما رو خریدم نیشخند هنوز نخونده واسم یه خواستگار اومد....
دوستون دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
مینا

گیس گلابتون جان مادر من در مقابل اشتباهات دیگران زود کوتاه می آید چند روز پیش شیرینی سفارش داده بودیم و موقع تحویل چند مدل دیگر که سفارش ما نبود تحویلمان دادند مادر من با لبخند به خانم فروشنده میگفت که سفارشش این نبوده اما خانم فروشنده اخمهایش را در هم کشیده بود و متکبرانه جواب میداد من خیلی عصبانی شدم به مادرم گفتم چرا لبخند میزنی تو باید اخم کنی و طلبکار او باشی

پاسخ
گلابتون

وااااااااااااااااااااای خدای من انگار خود منو تو آرایشگاه توصیف کردی منم همینطوریم وقتی مامانم اغتراض میکنه میگم هیس مامان زشته!!!!!!!!!!!
رفتم موهامو قهوه ای شکلاتی کنه انقدر روشن کرد که مثل روح شدمممممممممممممممممممم اصلا هم اعتراض نکردم خیلی دلم به حال خودم میسوزه ولی ولی ولی ایندفعه دیگه ازین خبرا نیست منم به خودم قول میدم که به موقع و به جا گذشت کنم به و به جا اعتراض کنم و تفاوت پذیرش و تحمل کردنو یاد بگیرمکلافهکلافهکلافه

پاسخ
گیس گلابتون

فرزانه جون، سوال تو را خصوصی نگه داشتم. آیا تو همان دختر باهوش و پر انرژی ای هستی که یک روزی تصمیم گرفته بود لاکپشت بخرد؟ یک وبلاگ هم داری به اسم ... شاید نخواهی اسم آن را در اینجا ذکر کنم؟ درست است؟

پاسخ
سمیرا

گیس گلابتون جان بازم مثه همیشه مطالبت عالی و خوندنی بود منم دقیقا این مشکل رو داشتم وقتی ابروهامو اصلاح کردم اما تو ریختمو عصبی از آراشگا اومدم بیرون که مبادا پیش خودش فکر کنه من بی ادبم اما ازین به بعد.... چشمک

پاسخ
اندر احوالات

این درس رو منم باید یاد بگیرم

پاسخ
مري

منم همينجوريم گلي جون. ارايشگر هركاري ميكنه اعتراض نميكنم .تازه كلي پول هم خرح ميكنم ميام خونه حرص ميخورم

پاسخ
بانوی پاییزی

سلام عزیزم پول کتاب ازدواج رو میتونم با سیبا واریز کنم ؟

پاسخ
عسل خانومی

وااااااااااااای خدا... دقیقا آرایشگرها انگار همشون عین همدیگه ان بعدشم میگن پوست با پوست فرق داره.. بستگی به جنس موهاتم داره که اون رنگی که خواستی نشد... استرس داری و هزار و یک جور توجیه!!!!!!عصبانی... آخرشم میگن: اتفاقا این رنگ را از هرکی بپرسی میگه که بیشتر بهت میاد... از من بپرس... کارم اینه ...!!!!!!!کلافه منهم اول اینطوری ام:تعجب بعد اینطوری:کلافه بعدش این:متفکر بعد اینطوریخنثی و درنهایت اینطوری:افسوسقهر

پاسخ
گیس گلابتون

اااااااااای جان! دیدم هربار می روی آرایشگاه، یک رنگ می خواهی، 180 درجه متفاوت از آب در می آیدلبخند

پاسخ
vahideh

سلام، من راه حلی برای این مشکل پیدا کرده ام. هر چقدر با خودم و با دیگران رو راست تر باشم، برای خودم و حتی دیگران بهتر است. شاید روزی فرا برسه چیزی نتونه منو نارحتم بکنه ولی تا اون موقع سعی خواهم کرد با خودم و با دیگران رو راست باشم.

پاسخ
فرزانه

سلام گیس گلابتون عزیز
نه! من یه فرزانه باهوش و پرانرژی دیگه هستم!چشمک
وبلاگم "سکوت فرزانه" ست: http://13571391.blogfa.com

پاسخ
فرزانه

(خصوصی)
سلام گیس گلابتون عزیز
اول تبریک می گم به خاطر چاپ کتابتون. بعد هم آرزوی چاپ کار های بعدی تونو دارم.
پیشنهاد می کنم کتابتونو توی فیس بوک هم معرفی کنید. یه پیج به اسم کتاب خیلی می تونه کارگشا باشه.
(راستی من صبورانه دارم کتابتونو می خونم و تمریناشو انجام میدم. اطرافیانمو گسترش می دم و ...)
می بوسمتون

پاسخ
mina

خانم دكتر؟
تا حالا از خودتون نپرسيدين اين آرايشگرها و خياط ها چرا اينقدر اعتماد به نفس كاذب دارند؟
اكثرشون مثل هم اند.چرا؟

پاسخ
آیدا

می دونی چقدر این خاطره برام آشناست. منم دارم تمرین می کنم. سخته اما لذت بخشه. البته گاهی هم خودم هم خودم رو سرزنش هم می کنم.

پاسخ
ریحانه

من آرایشگا که میرم ترجیح میدم قدم به قدم بهش آموزش بدم تا آخر پشیمون نشم چرا اومدم آرایشگاه. رک بودن بهتر از هرچیزیه مخصوصا وقتی میخوای پول بدی.

پاسخ
شبنمـالف

سلام خانم دکتر
به موضوع خیلی مهمی اشاره کردین. من هم در این مورد خیلی ضعف دارم اما دیشب به طور اتفاقی فیلم کنترل عصبانیت را دیدم خیلی عالی بود.
پیشنهاد می کنم همه دوستان ببینن.

پاسخ
شروش

وای میدونم چی میگی منم دیروز موهامو کوتاه کردم حالم گرفته

پاسخ
نیما

وای منم موهامو دیروز کوتاه کردمممممممممممممم

پاسخ
شیما

منم هفته پیش کوتاه کردم موهامو مصری زدم موهام تا رو کمرم بود ومثلا خواستم تا رو شونم باشه

پاسخ
احسان

سلام
تحمل کردن خیلی زیاد، نشانه
آدمهای "مهرطلب" است
این مطلب را بخوانید :
http://www.1doost.com/Post-2124.htm

پاسخ
مریـــــــم

دقیقا این اتفاق واسه منم افتاد اما من بجای اعتراض از خانومه تشکرم کردم
چیکار کنم که نمی تونم اعتراض کنم فقط جلوی مامانم و همسرم غر میزنم و اعتراض می کنم در مقابل هیچ کس دیگه نمی تونم ناتوانم اصلا فکرشم نمی تونم بکنم من خیلی در این جور مواقع بی زبونم
منم موهامو مدل باب واسم کوتاه کرد جالبه طرف اولین تجربشم بوده که روی موهای نازنین من امتحان کرد منم بجای اعتراض تشکر کردم
اصلا خودمو دوست نداشتم توی راه مدام قیافه آقای همسر میمود جلوم که ناراحته چون اونم از موی کوتاه بدش میاد
رفتم خونه تا موهامو دید گفت همیشهههههههه موهاتو این مدلی کوتاه کن اصلا همیشه بزار موهات کوتاه کوتاه باشه!!!!!!!!!!!!ابله

ولی با اینکه اون دوست داره خودم اصلا از قیافه جدیدم راضی نیستم چون تمیز کوتاه نکرده واسم هیییییییکلافه

پاسخ
danger

سلام خانوم دکتر خوبقلب
منم همینطوری بودم دوماهی میشه که محل کارم عوض شده وکارم طوری شده که با آدمای زیادی سروکار دارم هرکسی میومد واز رفتارش خوشم نمیومد اعتراض نمیکردم بعد حالم بد میشدو عصبانیتمو سر یه کس یا چیز دیگه ای خالی میکردم ولی یه مدته با مطالعه وتمرین دارم رو خودم کار میکنم خیلی پیشرفت کردم به حدی که دیروز یه نفرو کله پا کردملبخند فقط یه مشکلی که دارم اینه که نمیتونم با آرامش اعتراض کنم وبا لحن عصبی یا کلمات تهاجمی اعتراضمو میگم یااینکه اولش آروم میگم طرف که قبول نکرد عصبی میشم وچون همه عصبانی شدنو بد میدونن مخصوصن برای یه دختر میشم آدم بده داستانچشمکولی تا همینجاهم پیشرفتم عالی بوده ومطمئنم ازین بهترم میشم مرسی از نوشته هاتون.گل

پاسخ
زهرایی

عزیز دلللللللم گیسو جون...ماچ
حالا من برعکس شمام.
هروقت میرم آرایشگاه واسه اینه که موهامو پسرونه ی پسرونه بزنم ولی آرایشگر 2 ساعت از جنس و رنگ موهام تعریف میکنه میگه حیفه.بعدشم میگه مجردی نکن این کارو.....
هیچی دیگ یه مدل میزنه 8سانت بلندتر از اون چیزی که میخام، منم میام خونه و با تیغ و قیچی می افتم به جون موهام...
چن بارم به سرم زده کلا کچل کنم!!!شیطان
ولی الان به خاطر عروسی داداش گلم دس به موهام نزدم.فرشته
جالبه از وقتی نیت کرده ازدواج کنه هیشکی هیچ اقدامی نکرده جز من که دیگه موهامو کوتاه نمی کنم.
(البته هر روز منت این کارمو سرش میذارمچشمکشیطان)

پاسخ
زهرایی

ممنون از اینکه فرق بین پذیرش و تحملو بهم گفتین.
من دختر پرانرژی،شاد و البته روراستی هستم و از هرچی بدم بیاد و ناراحتم کنه خیلی مودبانه به طرف میگم.
ولی چند وقت پیش متاسفانه در جواب تهمتها و توهینای زیاد یکی از بهترین دوستام (که هم اتاقی خوابگاهم و همکلاسیم هم هست)سکوت محض کردم و اونجا رو ترک کردم که یه دل سیر گریه کنم.
تقریبا 3 ماه کارم شده بود گریه ،سکوت و خوندن کتابای روانشناسی (فکر میکردم مشکل از منه که اون تونسته همچین فکری در موردم بکنه)
تا اینکه به این مطلب برخوردم که افسردگی خفیف من واسه خشم فروخوردس.
بله اگه من مثل قبلا می ایستادمو جواب دوستمو میدادم بعدش اونطوری نمیشدم
الانم توصیه ام به همه خانمها اینه.
مهربونی رو با ایثار اشتباه نگیرین
بذارین کسی بخاطر علاقه و شخصییتتون دور و برتون باشه نه به خاطر نیازش
وقتی میبینین یکی با حرفاش و رفتارهاش آزارتون میده بهش تذکر بدین و اگه باز اینکارو ادامه داد ترکش کنین
یه پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه
خیلی دوست دارم دکتر جونم و خیلی بهت فکر میکنمماچقلب

پاسخ
kafshghermezi

اتفاقا این مشکلیه که منم اخیرا در خودم شناسایی کردم! من تا حالا فکر می کردم آدم صبوری هستم اما فهمیدم که وقتی عصبانی میشم یهو از درون منفجر میشم و چند روز حالم بده. دوست دارم یاد بگیرم در این جور مواقع رفتار مناسبی نشون بدم که غصه ها رو تو خودم نگه ندارم
راستی! مدل جدید سایت مبارک :-)

پاسخ
بهار

این مقاله رو سه بار خوانده ام تا به حال خیلی پر معناس،این بار اما موکوتاه کردن رو سرچ کردم این امد میشه بگید چطور اون مقالتون رو پیدا کنم ،چطور خودمون موهای خودمونو بزنیم.

پاسخ
گیس گلابتون

بفرمایید این هم مقاله:
http://www.gisgolabetoon.ir/fa/blog/news/2153/1398

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet