مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1393/09/02 13:00

فصل دوم کتاب «دانش ثروتمند شدن»


فصل دوم کتاب «دانش ثروتمند شدن»


(فصل اول کتاب را اینجا بخوانید)

برای ثروتمند شدن، دانشی وجود دارد. بله! دانش! دانشی شبیه به علم ریاضی یا هندسه. قوانین واضحی برای ثروتمند شدن وجود دارد. اگر کسی این دانش را بیاموزد و بکار بگیرد، بی شک از نظر مالی ثروتمند می‌شود.

 

ثروتمند شدن نتیجه انجام کارهای خاص به روشی خاص است. کسی که این کارهای خاص را به این روش خاص انجام بدهد، چه آگاهانه و چه ناآگاهانه، ثروتمند می‌شود. در غیر این صورت فقیر باقی می‌ماند.

 

ثروتمند شدن به مکانی که در آن زندگی می‌کنید، مربوط نیست. همانطور که به خوبی می‌دانید ثروتمند و فقیر می‌توانند دیوار به دیوار هم زندگی کنند.

 

ثروتمند شدن به هوش زیاد نیاز ندارد. مطمئنم شما افراد باهوش زیادی را می‌شناسید که فقیر هستند.

 

برای ثروتمند شدن لازم نیست شغل خاصی داشته باشید. شما از هر راهی می‌توانید کسب ثروت کنید. به شرطی که آن را به روشی خاص انجام بدهید.

 

البته مسلما بهتر است شما شغلی را در پیش بگیرید که دوست دارید و با استعدادهای شما هماهنگ است. ولی اگر در حال حاضر شغل ایده آل خود را ندارید، این بهانه ای برای کسب ثروت نیست.

از همه مهم تر ثروتمند شدن به «پول» نیاز ندارد. شما نمی‌توانید به بهانه نداشتن سرمایه، از کسب سرمایه باز بمانید.

 

آموختن راه و روش ثروتمند شدن، آسان است و به هوش فراوان نیاز ندارد. اگر کسی می‌تواند بخواند و بنویسد، پس می‌تواند این علم را بیاموزد و ثروتمند شود.

 

شما می‌توانید با شرایط کنونی خود، شغل فعلی خود و در همان مکانی که در حال حاضر زندگی می‌کنید، ثروتمند شوید، به شرطی که کارهایی خاص را به آن شیوه خاص انجام بدهید.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

faravani

سلام گیس گلابتون عزیز توروبخدا زودتر مطالب اصلی رو برامون بگین خیلی مشتاقیم

پاسخ
گیس گلابتون

کتاب به همین شیوه نوشته شده که حسابی آدم را به شوق بیاورد.
فصل به فصل می نویسم. مثل کتاب. خوشحالم که دوست داری

پاسخ
vahab56

یک اندیشه ای منومدام عذاب میده که اگرهمه ثروتمند بشن در نظام اجتماعی انسانها اختلال ایجاد میشه مثلا دیگه کدوم کارگری انگیزه داره که سرساختمان کارکنه اونوقت ساختمانهاچطورساخته بشن یا کدوم ادمی انگیزه داره که رفتگربشه اونوقت کثافت همه جای شهررو میگیره یا چه کسی انگیزه داره یا علاقه داره که توگرما بغل تنور نانوایی کنه واگرثروتمندشدن درگرودریافت ویادگرفتن نکاتی اینچنین ساده است اونوقت چه عدالتیه که من بااین مسایل حالابه هردلیلی اشناباشم وبکارببرم وثروتمند بشم ودیگران تنهابه خاطرآشنانبودن بااین مسایل ازاین نعمت محروم باشن خودم میدونم که این سوالات سوالات احمقانه ای هستند ولی نمیتونم جوابی براشون پیداکنم که قانع بشن دست ازسرم بردارند ممنون میشم دراین مورد راهنمایی کنید امیدوارم متوجه منظورم شده باشید

پاسخ
گیس گلابتون

مطلب اینجاست که شما فکر می کنی اگر کاری را خودت دوست نداری، دیگری هم دوست ندارد. نظافت شهر و پختن نان باید از روی ناچاری انجام بشه.
به نظرت یک خانم وقتی خانه اش را تمیز می کند از روی ناچاری آن را انجام می دهد یا از روی عشق؟ یک خانم از روی ناچاری غذا می پزد یا از روی عشق؟
ممکن است من انجام کاری را دوست نداشته باشم یا در انجام آن استعدادی نداشته باشم، ولی مطمئن باش دیگری آن کار را دوست دارد و از انجامش لذت می برد.

من لذت جارو کردن و گردگیری و سابیدن کف زمین را در یک موسسه یوگا درک کردم. فهمیدم این کارها که به نظر عده ای پست می آید، چقدر مهم هستند. انگار داری روح خودت را ساب می دهی.

و یک مطلب خیلی جالب: همه آدمها نمی خواهند ثروتمند و خوشبخت باشند! بیشتر آدمها دوست دارند فقیر و بدبخت باشند. این طبع بشر خیلی برام جالب است.
پس اول به استقلال مالی برس، اندوخته مالی فراوان فراهم کن، بعد کمک کن این اندیشه زیبا در جهان پراکنده شود. فقر چیز زشتی است...

پاسخ
vahab56

ممنونم ازپاسختون اما این ذهن فریبکارمن ازنگراجتماعی به قضیه نگاه میکنه مثلا میگه اگه همین الان نفری 2میلیارد نه به کارگران شهرداری که حتی به کارمندان یک شرکت یا کارمندان بانک بدیم یک درصدشون هم دراون کارباقی نمیمونن دیگه کارگران ساختمانی وکارگران شهرداری که عقب ماشینهاسوارمیشن وبایدبوی بد زباله هاوحتی تحقیردیگران هم تحمل کنند که جای خودداره صرفا تاثیراون درنظام اجتماعی مدنظره وگرنه صددرصد صحیحه که همه کارها میتوانند لذت بخش باشند به شرطی که ازروی اجبارومقررات سخت انجام نشن که اینها تو موردی که بهش گفته میشه شغل نادیده گرفته میشه بازم ممنون ازپاسختون احساس میکنم این مساله کورروبسط دادید وروبه گسترشه

پاسخ
pushana

vahab56یه چیزی هم هست خیلی از اینا که از نظر عموم کار سطح پایینی دارند گاهی از اونا که کاری رو انجام می دن که از نظر عموم سطحش بالاتره پولدارترن. دیدم که می گما!

پاسخ
pushana

و به نظر من اینجوری نیست که ثروت جهان محدود باشه و برا یه عده کم بیاد به نظر من جا و ثروت توی جهان هستی به اندازه کافی برای همه هست. اگه همه اینو یاد بگیرن عالی میشه

پاسخ
عطیه

وای چقد عالی بود...بی صبرانه منتظر بقیش هستیم.

پاسخ
najme55

در ماههاي اخير مشغول كارهاي يك امتحان مهم بودم كه هفته گذشته تموم شد. امروز بالاخره وقت كردم به فايل كارگاه مغناطيس پول كه چند ماه پيش خريدم گوش بدم..خيلي جالب بود. هنوز دو تا تركشو بيشتر گوش ندادم ولي فضاي تازه اي را دارم احساس ميكنم. تجربه و تمرين خيلي با اطلاع داشتن فرق ميكنه.پشت كاغذ نشستن و از خود پرسيدن و به خود جواب دادن قسمتهاي ناشناخته وجود آدم را به خودش نشون ميده..از شما متشكرم به خاطر همه طوفانهايي كه در وجودم به پا ميكنيدگل

پاسخ
najme55

زندگي خودت را ارزشمند كن و با خودت مثل يك موجود قيمتي برخورد كن هر چند واقعيتي بديهي به نظر ميرسه اما به عنوان تكليفي براي ثروت و رشد خيلي به من چسبيد. يعني از اون هفته هي ميگفتم بذار يه ذره آدموار شم اين لباساي كهنه را بدم بره يه كم جمع و جور كنم بعد ميرم سراغ سي دي..نگو كه اين طرف هم از همين خبرهاست...برم ببينم بقيش چيه..قلب

پاسخ
najme55

اين مطلب ديگه رو هم بگم كشف كردم وقتي به اون ثروت زياد برسم بيشترين خرج را براي يادگيري ميكنم چون بيشتر مشكلاتم از جنس ندانستن است تا نتوانستن

پاسخ
najme55

و يك سوال : باورهاي منفي در مورد پول را ميشه به اشتراك گذاشت يا بهتره مخفي بمونن؟

پاسخ
گیس گلابتون

وقتی در جمعی که خیال دارید این باورها را رها کنید، باید باورها را به اشتراک بگذارید. ولی بیان آنها بدون رها کردن، باورها را سنگین تر می کند. بیان باورهای منفی نیاز به مربی دارد که هم از روی دوش خودت برداشته بشه و هم به دیگر نچسبه.
وگرنه با بیان و تکرار یک باور منفی، این باور تکثیر پیدا میکنه

پاسخ
فاطمه 77

گیسو جونم
خیلی مشتاقم بقیه مطالب رو هم بخونم چون منم می خوام ثروتمند شم خیلییییییییی زود

پاسخ
pushana

یکی از جمله های کتابو که خوشم می اد اینجا می نویسم:شما یک خالق هستید نه یک مبارز.شما می خواهید هر آنچه را که خواهان آن هستید به دست آورید اما به روشی که وقتی آنرا گرفتید، افراد، داراتر از آنچه اکنون هستند بشوند.

پاسخ
dibar

سلام منتظرم خواهش میکنم بقیه اش را بنویسیدچشمک

پاسخ
گیس گلابتون

حتما. حتما می نویسم

پاسخ
Jeana

گیس گلابتون عزیز من خیلی وقته که منتظر ادامه این مطلب هستم، البته میدونم که خیلی سرت شلوغه ولی این مطلب اینقدر اشتیاق برانگیزه که واقعا نمیتونم بیشتر از این صبر کنم، خواهش میکنم در صورت امکان بقیه اش رو برامون بنویس یا مشخصات و نام انتشارات کتاب رو برامون بگو تا بتونم تهیه اش کنم و زودتر بخونمش، راستی اون مطلب که گفتی بهمون یاد میدی با صد تومن کسب و کار راه بنداریم واقعیه؟!!!! یعنی واقعا ممکنه؟ الان پول دراوردن مهمترین اولویت زندگی منه.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از پیگیری شما
اسم و مشخصات کتاب را نوشته ام.
حتی نوشته ام کجا می توانید به رایگان دانلود کنید
خودم هم این مطلب را خیلی دوست دارم.
انشاالله خواهم نوشت
متشکرم از ذوق و شوق شما

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

گیسو جان کجا کتاب و لینک دانلود را دادین؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که پرسیدید
اینجا فصل دوم کتاب است. ممکنه به مقدمه کتاب مراجعه کنید؟
دو تا پست پایین تر از این پست است

پاسخ
pushana

من کار بافتنیمو با 100هزار تومن شروع کردم پنجاه تومن قرار داد پست و حدود 50تومن مواد اولیه خریدم.البته هنوز به پولی که آرزومه نرسیدم ولی هم به پول اولیه رسیدم و هم چندین و چند برابرش کردم!

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین!
برامون مفصل در موردش می نویسی کتی جون؟ متشکر میشم.

پاسخ
pushana

زمانشو نمیدونم ولی حتما .و خبرتون می کنم

پاسخ
nazigh

سلام استاد عزیزم ممنونم که این کتاب رو به من معرفی کردید. چند مقاله در این مورد نوشته بودید که من همه رو خوندم و به این آخری رسیدم. کلام تاثیرگذار شما و جذاب کتاب باعث شد که همین الان دانلودش کنم و تصمیم به خوندن ش بگیرم. شما بی نظیرید گل

پاسخ
گیس گلابتون

من به شما افتخار می کنمقلب

پاسخ
nazigh

عزیزمید ماچگل

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet