مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1394/06/12 00:00

گام دوم «چگونه مغناطیس پول شویم؟»

ده مقاله «ده گام تا ثروت» جزو اولین مقاله‌های سایت گیس گلابتون است. با توجه این که عده زیادی از شما به تازگی به سایت گیس گلابتون پیوسته‌اید و ممکن است هنوز فرصت نکرده باشید این مقاله‌ها بخوانید، خیال دارم هر هفته یکی از آن‌ها را آپدیت کنم.

حتی اگر قبلاً این مقاله‌ها را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تمرینات را انجام بدهید؛ زیرا با هر بار انجام دادن آن‌ها، مسائل تازه ای بر شما آشکار می‌شود.

دلم می‌خواهد برای هیچکدام از شما مسئله ای تحت عنوان «بی پولی» وجود نداشته باشد، زیرا فقر، سرچشمه شرارت و بدی است. کم پولی، آدم را ضعیف و خوار می‌کند.

گیس گلابتونی‌ها قوی و مؤثر هستند. گیس گلابتونی‌ها به اندازه ای که نیاز دارند و آرزو دارند، پول درمی‌آورند. پیشنهاد می‌کنم انجام این تمرینات را جدی بگیرید.

 

گام دوم: پول را دوست بدار

تا  پول هم تو را دوست داشته باشد!

 

آیا تمرین اول "چگونه مغناطیس پول شویم؟" را انجام دادید؟ اگر هنوز اولین تمرین را انجام نداده‌اید، پیشنهاد می‌کنم پیش از خواندن این پست، به تمرین قبلی برگردید و آن را انجام بدهید.

 

بگذارید با شما روراست باشم. اگر از بی پولی و کم پولی شکایت دارید، وقتش رسیده کاری انجام بدهید. اگر حاضر نیستید تمرینی که به رایگان در اختیارتان قرار گرفته و  انجام آن فقط چند دقیقه وقت می‌گیرد، انجام بدهید، امید چندانی به رفع بی پولی شما نیست. جدی می گویم! پس لطفاً به تمرین اول برگردید و آن را انجام بدهید. ممنون می‌شوم تجربه خود را ثبت کنید. من به شما این تمرینات را هدیه می‌دهم. شما با نوشتن تجربه خود، هدیه مرا جبران می‌کنید.

 

فرض می‌کنم تمرین اول را انجام داده‌اید و به گام دوم پولدار شدن، برمی گردم:

 

اگر از یک نفر خوشتان نیاید و با او رفتار خوبی نداشته باشید، آیا ممکن است او زیاد به خانه شما بیاید؟!

 

شما چه احساسی نسبت به پول دارید؟ آیا شما پول را دوست دارید؟

آیا می‌خواهید بدانید در مورد پول، چه افکار و باورهایی دارید؟ نگاهی به حساب پس انداز خود بیندازید!

 

 اگر کمتر از آنچه دلتان می‌خواهد پول دارید، یعنی شما پول را زیاد دوست ندارید، به همین دلیل، پول هم روی خوشی به شما نشان نمی‌دهد. در واقع تا وقتی نسبت به پول و داشتن پول احساس خوبی نداشته باشید، پول به ندرت مهمان شما می‌شود. اگر هم پیش شما بیاید، خیلی سریع شما را ترک می‌کند! اگر باور داشته باشید پول کثیف و بد است، ذهن ناخودآگاه شما اجازه نمی‌دهد پول فراوان به زندگی‌تان جذب کنید.

 

80% افکار ما ناخودآگاه هستند و این افکار ناخودآگاه، واقعیت زندگی ما را خلق می‌کنند. واقعیتی که ممکن است ما آن را دوست نداشته باشیم. برای مثال ما آگاهانه می‌خواهیم پول فراوان داشته باشیم (افکار آگاهانه) ولی ممکن است در واقع افراد پولدار را دوست نداشته باشیم. (افکار ناخودآگاه)

 

زیرا وقتی کودک بودیم داستان‌های زیادی درباره افراد ثروتمند  بدجنسی شنیده‌ایم که از افراد فقیر و خوب سوءاستفاده می‌کردند. ما نتیجه گرفتیم همه آدم‌های ثروتمند از قدرت خود سوءاستفاده می‌کنند و به افراد فقیر و خوب ومهربان ظلم می‌کنند. (افکار ناخودآگاه)

 

به همین دلیل، ما به صورت ناخودآگاه می‌خواهیم خود را از ثروتمند و ظالم بودن محافظت کنیم. پس ما فقیر وخوب باقی می‌مانیم.  زیرا افکار ناخودآگاه ما می‌گوید ثروتمند بودن یعنی آدم بدی بودن.

 

واضح است که وقتی می‌توانید پول فراوانی را به زندگی خود جذب کنید که افکارخودآگاه و ناخودآگاهتان  همسو و هم جهت باشند. و برای شما ثروتمند بودن، معنای خوبی داشته باشد. پول به خودی خود نه شما را آدم خوبی می‌کند و نه آدم بدی، بلکه پول مثل یک ذره بین، صفات شما را درشت تر می‌کند. به عبارت دیگر پول، آدم خوب را به آدمی عالی تبدیل می‌کند و آدم بد را به یک آدم خطرناک. اگر شما آدم خوبی هستید (حتم دارم آدم خوبی هستید)  داشتن پول به شما امکان می‌دهد بتوانید به آدم‌های زیادی خیر و خوبی برسانید.

 

بسیاری از مدارس و مساجد کشور ما به دست افراد خیر و ثروتمند ساخته شده است. بنیادهای خیریه از افراد بیمار، زنان بی سرپرست، معلولان جسمی و ذهنی مراقبت می‌کند. برخی از مؤسسات خیریه هزینه تحصیل جوانان باهوش و فقیر را می‌پردازد. مؤسسات خیریه با کمک‌های مالی افراد ثروتمند و خیرخواه کار می‌کنند. بدون کمک افراد ثروتمند و خیرخواه امکان انجام این اقدامات بشردوستانه وجود ندارد.

 

کلمه پول می‌تواند واکنش‌های شدیدی در مردم ایجاد کند. بسیاری از مردم فکرمیکنند باید یا فقیر و معنوی باشند یا ثروتمند و خودخواه. آن‌ها از ذکر کلمه پول خودداری می‌کنند. به نظر آن‌ها پول یک موضوع کثیف و رکیک است.

 

برای جذب پول بیشتر به زندگی تان لازم است باورهای خود نسبت به پول را بررسی کنید و باورهای منفی را دور بریزید. اگر برای خود دلسوزی می‌کنید، یا دیگران را برای بی پولی خود سرزنش می‌کنید و یا پر از افکار منفی نسبت به پول و پولدارها هستید، هر قدر هم تلاش کنید، یک ریال به حساب پس انداز شما اضافه نخواهد شد.

 

تمرین این هفته:

 

1-    هر چه در مورد پول از کودکی شنیده‌اید، یادداشت کنید. همه ضرب المثلها، داستان‌ها و برداشت‌هایی که نسبت به پول شنیده‌اید.

بسیاری از شما می‌توانند چندین صفحه حرفهای منفی در مورد پول بنویسند. بسیاری از شما از حجم زیاد باورهای منفی خود در مورد پول شگفتزده خواهید شد.

2-    توجه کنید این باورهای منفی چگونه مانع جذب پول فراوان به زندگی شما می‌شوند؟

3-    حالا تصمیم بگیرید چطور می‌توانید این باورها را دور بریزید؟

 

خواهش می کنم باورهای منفی خود را اینجا بنویسید و سپس آن را نقض کنید و به جمله مثبت تبدیل کنید.

 

برای مثال:

·         باور منفی: پولدار شدن بد است چون من هر آدم پولداری دیدم، مریض شد!

·         تبدیل به باور مثبت: بیماری فقیر و ثروتمند نمی‌شناسد. همه بیمار می‌شوند. ولی وقتی شخصی ثروتمند باشد امکانات بهتر و بیشتری برای درمان در اختیار دارد.

 

این پست به کمک شما دوستان خلاق و دانا کامل می‌شود.

 

توجه: نظرات دارای باور منفی و بدون تبدیل شدن به جمله مثبت، پاک می‌شود.

 

 این مقاله در شماره 75 مجله راز منتشر شده است.


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

خانمی

دید من به پول داشتن خوبه ، ولی حتما این تمرین رو انجام میدم ! چون به گوشم خورده چیزهای منفی درباره پول :)

پاسخ
آناستازیا

نمیدونم چرا ولی منم گاهی درگیر این منفی ها در مورد پول میشم .مخصوصا وقتی آدم ثروتمندی رو میبینم ناخودآگاه این فرمایش حضرت علی(ع) میاد تو ذهنم ک هر جا ثروتی جمع شده ، حق مظلومی خورده شده سوالنگران
اصلا نمیدونم این حدیث واقعیه یا جعلی و یا نصفه نیمه برای ما عنوان شده !!!! ولی فکر کردن به پول زیاد،برام یادآوریش میکنه خنثی

پاسخ
nazigh

سلام
حدیث رو با آدرس برای ما بذارید ک مطمئن شیم حرف ایشون بوده!!

پاسخ
الهه

خانم دکتر این درسته که درمورد چیزایی که می خوایم با پولامون بخریم درآینده یا کارهایی که می خوایم انجام بدیم مدام حرف بزنیم و رویاهای رنگی رنگی داشته باشیم در موردشون؟؟!!یا اینکه نباید در موردشون با آدمهای مختلف حرف زد؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

زیاد حرف زدن انرژِی را حرام می کند. آرزوها و هدفهایت را فقط برای آدم های مثبت و هم فکر بگو و بس

پاسخ
nazigh

آفرین 👌

پاسخ
soly

میگم گیس گلابتون خانمی اگه با اون پولی که جز سرمایمون محسوب میشه و هر ماه تو حساب بانکی ذخیره کردیم چیزی که لازم داریم بخریم کار اشتباهیه ؟ ینی نباید به اون سرمایه تا مدتها دست بزنیم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

سلی جون پس انداز استقلال مالی فقط باید صرف خرید طلا، زمین و ملک شود

پاسخ
soly

خب آخه زمین و ملک که خیلی پول میخواد من ماهی 200 - 300 تومن میزارم بانک به این زودی که نمیتونم!!!!! تازه به نظرت تو این گرونی طلا خریدن طلا و جواهر کار عاقلانه ایه؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

من بارها گفته ام در زمینه مالی نوآموز هستم و صلاحیت مشاوره دادن در امور مالی را ندارم. من فقط دارم چیزهایی را که در یک سمینار پول داده ام و وقت گذاشته ام، در اینجا رایگان می نویسم. تا هم برای خودم تکرار باشد و فراموش نکنم. هم شما یاد بگیرید. ولی نمی توانم مشاوره بدهم.

پاسخ
علیرضا

سلام کاملاً باهاتون موافقم من از پارسال که باورهام رو تغییر دادم تونستم 200 هزار تومان پس اندازم رو به دو میلیون و پانصد هزار تومان افزایش بدم . درامد ماهانه ام هم از 400 هزار تومان به یک میلیون 500 هزار تومان رسوندم

پاسخ
وحیده سادات

سلام دوست خوبم برای شروع میخوام اولین باورمو در مورد پول تغییر بدم واون اینه که "پول تاج سره نه چرک کف دست"

پاسخ
nazigh

آفرین 👏 چه حرف قشنگی

پاسخ
salimi

چطور میشه این باورها رو تغییر داد؟

پاسخ
nazigh

سوال منم همینه.. کاش یه بخش باز شه مختص شناسایی و رفع باورهای محدود کننده. اونجا هر چی افکار منفی و نگران کننده در مورد پول داریم بریزیم تو page و هر کی هر راه حلی داره کمک کنه

پاسخ
farzan goli

سلام گیسو جون دوست داشتنی،آخرین جمله گفتین اقدامی انجام دهید،خب چه اقدامی؟!

پاسخ
یاقوت سرخ

لبخنددارم از صفر صفر مطالبت رو میخونم راجع به پولدار شدن آناهیتا جان.
امروز هم در خبرنامه عضو شدم و تست رو انجام دادم من شخصیت ایده آل گرا رو داشتم.
شبت خوش باشه خانوم سخاوتمند !

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی:)

پاسخ
kafshghermezi

باور منفی: وقتی به پول گیر میدم ازم فرار می کنه نباید به پول در آوردن صرف فکر کنم!
باور مثبت: مردم بیخودی به کسی پول نمیدن حتما چیزی دریافت می کنن بابتش پس وقتی به پول درآوردن فکر می کنی در واقع داری به این فکر می کنی که چه مشکلی از مردم حل کنم چه خدمتی به مردم کنم؟

اعتراف می کنم درسته که این باور مثبتو نوشتم ولی هنوز فک می کنم وقتی روی کاغذ بنویسم ۲۰ راه برای پول در آوردن بنویس یا به این فکر کنم که چطور هزینه هامو کمتر کنم حس خوبی ندارم حس می کنم اینطوری به پول گیر میدم و اونم ازم فرار می کنه!

پاسخ
هوشتره

این مقاله هم عالی بود
من یکی از باورهام این بوده که پول چرک کف دسته
پول عشق وعسله
من هیچ وقت حس بد نسبت به پولدار وخود پول نداشتم این مقاله رو که می خوندم پرسیدین یه نگاهی به حساب پس انداز خود بندازند معلوم میشه که چه حسی نسبت به پول دارید راستش حساب پس انداز م خالی بود یه لحظه اون حس ودوست نداشتم باخودم فک کردم من همیشه پول ودوست داشتم ونسبت بهش حس خوبی دارم چرا حساب پس اندازم خالیه
راستی یه کاری که شما گفتید اینکه یه ظرف شیشه ایه جذب پول داشته باشید که پولها تون وتوش بذارید آخر ماه ببیند چقدر جمع کردید
می خوام بگم خیلی حس خوبیه وقتی اون شیشه رومی بینم
انگار پولها توشن ودر ظرفم بسته است ودیگه پولا نمی تونن فرار کنن وانجا محبوسن
انگار اون پولا پیشم هستن وقرار نیست خرج بشن
نمی دونم دوست داشتم تجربم وبا شما شریک بشم .

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام گیسوجونم
واااااای من تاحالا به این موضوع فکر نکرده بودم همین الان اومد به ذهنم.
من همیشه فکر میکنم پول چیز بی ارزشیه و اخلاق مداری خوبه!
آدمای پولدار آدمای با اخلاقی نیستن و مهم اینه که آدم با اخلاق و درستکار باشه!!!!!
ای داد بی داد واسه همینه من همیشه پولام زود به باد میره و همیشه هم ادمای بی پول اطرافم هستن!!!!!

باور مثبت من از این لحظه: پول بسیار خوبه چون کمک میکنه من کارهای خوب بیشتری با خیال آسوده تر انجام بدم و انسان اخلاق مدارتری باشم.من عاشق پول هستممممممممممم.
خیلی آدمهای پولدار هستن که بسیار بسیار خوب و با اخلاق و درستکار و شریف هستن.قلب
ممنونم ازین تمرین عالیتون.

پاسخ
gladmari
http://www.tedtalks.blog.ir

گیس گلابتون ممنون که باز این ده گامو داری مرور میکنی. منم همون سالی که برا بار اول مطلبو نوشتی باورای منفیم رو نوشتم و بعد سوزوندمشون. خودم حس میکنم خیلی موثر بوده

پاسخ
aida

باور‌های منفی:
- پول به اندازهء کافی نیست
-پول زود تموم میشه
- پول به دست نمیاد
-پول رو نباید خرج کرد
باورهای اصلاح شده:
-پول به اندازهء کافی برای افراد مختلف وجود دارد.
-می‌توان با مدیریت هزینه پول را برای مصارف مورد نظر ذخیره کرد
-با انجام کار مفید می‌توان پول را به دست آورد
- پول وسیله‌ای برای رفع نیازهای ماست و می‌توان از آن استفاده کرد.
گیس گلابتون عزیز٬ به نظرتون باورهای منفی رو به خوبی اصلاح کردم یا نه؟

پاسخ
گیس گلابتون

عالیه

پاسخ
khatereh.s

۱- پول چرک کف دسته ... در واقع خیلی از چرک ها رو میشه با پول و‌کمک مالی زدود
۲- پولدارها دردها و مرض های زیادی دارند ... در واقع الان ادمهای فقیر بیشتر بیمار میشند و خدمات پزشکی خوبی دریافت نمی کنند
۳-پول آدم رو متکبر و متفرعن و تازه به دوران رسیده می کنه ... در واقع این آدمها هستند که ذاتشون با پولدار شدن بیشتر آشکار میشه

پاسخ
mamanak

منفی ها رو نمی نویسم .

«پول آدم خوب رو تبدیل به آدم عالی میکنه »
این جمله عالی بود :)این رو تبدیل ب باورم میکنم...بله پول آدم رو تغییر میده...ی تغییر مثبتتتتتتتتتتت
یوهوووووووووووووووو

پاسخ
hanieh

1-پول خوشبختی نمی اورد. 2-مادر بزرگم همیشه میگه:یه لقمه نون از زیر سنگ در میاد .(پول در اوردن مثل جون کندنه) 3- پول چرک کف دسته(پلیده) 4-چو گدا معتبر شود ز خدا بی خبر شود(پول زیاد ادم را از خدا غافل میکند ) 5-پول علف خرس نیست (کنایه به کمبود و ... ) 6- قربون بند کیفتم تا پول داری رفیقتم 7- پول ارزش نداره. پول مهم نیست با مادیات مهم نیستند. باورهای مثبت 1-پول میتواند موجب شود تا بیشتر احساس خوشبختی و ارامش کنم (مکمل خوشبختیه ) 2-در حال حاضر افراد زیادی هستند که به اسانی و راحتی پول در میارند. 3-پولی که از راه حلال ودر راه خدمت به دیگران و کار کردن عاشقانه کسب شود و در مسیر درست و با عشق مصرف شود پاک و مقدس است 4-فقر هم میتواند باعث دوری از خدا شود و این مورد بستگی به ظرفیت افراد دارد . 5-نیازهای ما از خزانه الهی تامین میشود که پول را هم شامل میشود و در خزانه الهی کمبود راه ندارد. 6- درست نیست که بخاطر مبتلا نشدن به این افراد خود را از پول و ثروت محروم کنیم بلکه میتوانیم با زیرکی و هوشیاری از خودمان محافظت کنیم تا در دام این افراد نیفتیم 7-اینها شعارهای بیش نیستند که افراد برای اینکه خودشان را خوب و موجه نشان دهند به زبان می اورند و گر نه قلبا به ان اعتقادی ندارند حتی یه کودک هم میداند پول مهم است ولی متاسفانه ضمیر ناخوداگاه ما در اثر تکرار ان را باور کرده و باعث شده حضور پول در زندگیمان کم رنگ شود .

پاسخ
masoum

1-پول علف خرس نیست +چرا!پول مثل علف خرس زیاده زیاد!از علف خرسم بیشتر
2-ثروت ریشه شهوته +ثروت میتونه منشا خیر و برکت باشه
3-پولدار خسیسه +پولدار دست و دلبازه.
4-پولدارا با خانواده بد خلقند +پولدارها نیازهای خانواده رو تامین میکنند.
5-پولدارها زنبازن و پولشونو برای این هدر میدهند +پولدارها پول رو پول میذارن و به فکر افزایش سرمایه هستند.
میگیم: پولدارها" زن وبچه شون "در رفاهن..
پس عملا داریم میگیم که این" آقایون "هستند که پولدارند.
اما من میگم:پولدارها "خانوادشون "در رفاهن.زن یا مرد یا فرزندان همه باهم برای کسب درآمد و رفاه تلاش میکنندو خانواده پولداری رو میسازند.

پاسخ
nazigh

آفرین عزیزم خیلی خوب بود. جملات مثبت بهم اعتماد به نفس و آرامش میده 👏

پاسخ
masoum

نوشتم که تشویقم کنیدا

پاسخ
گیس گلابتون

دست

پاسخ
پگاه

ما به پول زیاد نیاز نداریم همین که خرجمون رو ماهانه دربیاریم کافیه
داشتن پول بیشتر یعنی کمک بیشتر به دیگران و توانایی داشتن تجربه های جدید در زندگیلبخند
پول زیاد داشتن خوبه و من پول و دوست دارم

پاسخ
nazigh

آفرین پگاه جان.. فوق‌العاده بود

پاسخ
royag

سلام سلام بانوى آب و آفتاب، خوبيد؟
من يه كشف جديد كردم! ناخودآگاه من فكر ميكنه اگه پولدار بشم توسط جناب همسر مورد سوءاستفاده قرار ميگيرم و ايشون از زير بار مسئوليت در ميرن! باورم اينه كه اكثر آقايون ايرانى از استقلال مالى داشتن خانمها خوشحال نميشن و حتى حس عدم امنيت پيدا ميكنن و دوست دارن خانوم بهشون وابستگى مالى داشته باشه تا كنترلش كنن. به همين خاطر حتى اگه ارثى به خانوم برسه به يه نحوى ازش ميگيرن. به من ميگيد چطورى اين باورها رو تغيير بدم؟ در حالى كه براى دومى كلى شاهد زنده دارم و يه جورايى توى خوداگاهم هم همين باور هست. فقط جمله تاكيدى كمك ميكنه؟ هر چند جمله تاكيدى مناسبى هم براش نميدونم.
كمكككككككك

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. قرار نیست ما فقط جمله تاکیدی بگوییم. گاهی اوقات قرار است اقدام کنیم و اجازه ندهیم از ما سوءاستفاده شود. اگر از لحاظ مالی به مردی کودک صفت و ظالم باشید، مگر مورد سوءاستفاده قرار نمی گیرید؟ اگر پولدار باشید هم او سعی خواهد کرد شما را مورد سوءاستفاده قرار بدهد. در مورد همه مردان خوب ایرانی حرف نمی زنم، بلکه در مورد مردان نادان، ظالم و ابله دارم حرف می زنم. اگر خانمی چنین همسری دارد در هر صورت باید یاد بگیرد جلوی سوءاستفاده چی بایستد. محکم هم بایستد.

پاسخ
ziba20

پولدارها خانوداه از هم گسیخته دارند و هرکدام در فکر خوشی و لذت خود هستند...خانواده های پولدار میتوانند یا فکر و خیالی اسوده در کنار هم از زندگی لذت ببرند و عشق خود را بیشتر از قبل کنند

پاسخ
ال پیکاسو

باور منفی من:
من همیشه احساس میکنم اگر همسرم درآمدش بیشتر شود به سمت هوس رانی میرود و از کنترل من خارج می شود.به خاطر همین تا همسرم درآمدش بیشتر می شود من با خودم درگیر میشوم....اونقدر در ضمیر ناخوداگاهم به این موضوع فکر میکنم که درآمدش کم می شود. و درامد من گاهی بیشتر از همسرم می شود...
این درحالی هست که هر وقت پولی اضافه دست همسرم میرسد همه را برای رفاه مسافرت و خوشحالی من خرج می کند...
این نگرش مربوط به حرف هایی هست که من از بچگی از اطرافیان شنیده ام...
باور مثبت من:
البته نقل قول از برادرم:(99% مشکلات با پول حل میشود می ماند 1% درصد که شامل عشق عاطفه و محبت است که اونم با پول حل میشه)

پاسخ
nazigh

برادرت نیشخند

پاسخ
Zari_m

خانم دکتر عزیزم
من برای بار سوم دارم تمرینات رو انجام میدم. نسبت به سال قبل تغییرات خوبی داشتم و ازتون سپاسگزارم.
یه سوالی دارم: در قسمتی از گام دوم نوشته اید" اگر برای خودتان دلسوزی میکنید..."
من نسبت به ثروتمندان حس بدی ندارم. دیگران رو هم تا حدودی سرزنش میکنم اما خیلی دلم برای خودم میسوزه و فکر میکنم من شایسته بهتر از اینها هستم.
میخواستم بدونم مشکل این احساس چیه؟ و چطور باید فکر کنم؟
بهترین ها رو براتون ارزو دارم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. سوال خوبی است. اگر ما برای خود دلسوزی کنیم یعنی خود را قربانی می دانیم. یعنی مسئولیت وضعیت مالی خود را به عهده نگرفته ایم و دیگران را مقصر می دانیم. تا وقتی مسئولیت وضعیت مالی مان را براستی به عهده نگیریم، اقدام کافی و درستی برای بهبود وضعیت مالی خود نخواهیم کرد.
برای متوقف کردن دلسوزی برای خود، لازم است براستی قبول کنید مسئولیت وضعیت مالی فعلی شما به عهده شماست.
شما بزرگسال هستید دیگه؟ درسته؟ یعنی بیش از 18 سال دارید؟ پس مسئولیت مالی فعلی شما به عهده شماست و نه هیچکس دیگر.

پاسخ
Zari_m

متشکرم. متوجه منظورتون شدم.
بله من دو برابر ۱۸ سال سن دارمخجالت

پاسخ
nazigh

زبان

پاسخ
nazigh

آفرین به استاد بزرگم 🙌

پاسخ
Zari_m

من با وجود اینکه قابلیت کسب درامد خوب و ثروتمند بودن رو دارم اما با پول دوست نیستم.
مهمترین باور منفی من:
با وجود افرادی که فقیرتر از من هستند( و این در دنیا غیرقابل اجتناب است) من خجالت میکشم و احساس بدی نسبت به ثروتمند بودن در کنار انها دارم و خجالت میکشم. من دوست دارم فقیر اما با عزت نقش و احساس بی نیازی باشم. اگر از هیچ زندگی بسازم احساس خوبی دارم و همیشه در حال ذره ذره اندوختن هستم.
همین جا تغییر باورم رو مینویسم تا امسال به نتیجه برسم:
من از ثروتمند بودن و کسب درامد بسیار لذت میبرم و ثروتم سبب خیر و برکت برای و خودم و دیگران است.
از اینکه ثروت بسیار داشته باشم و با استفاده از ان قابلیتها و مهارتهایم را به کار گیرم و استعدادهایم شکوفا شود لذت میبرم. من دوست دارم با استفاده از تواناییهایم، از ثروت، ثروت کسب کنم.

پاسخ
گیس گلابتون

عالی است و تبریک می گویم

پاسخ
nazigh

ممنونم.. جمله ت رفت تو دفترچه جملات ثروت ساز من

پاسخ
حدیث زمانی

فک نمیکردم انقد باور منفی داشته باشم😂
پولدارها از راه حروم پولدار شدن وخدا و ایمان ندارن؛ خودخواه و خسیس هستن؛ خیانت توشون زیاده؛به جز پول هیچی براشون مهم نیست حتی بچشون؛
خیلی از پولدارها از راه حلال ثروتمند شدن و خیلی با ایمانتر از ادمای بی پول هستن و خیلی ام به خانواده حس مسولیت دارن و حتی پولدارهای زیادی هستن که دست دلباز و مهربونن و خوش اخلاق
پول دراوردن واسه یه دختر بده همه فکر میکنن پدرش یاشوهر بی پول هستن؛خانومایی که کار میکنن و پول درمیارن اززندگیاشون غافلن و این باعث طلاق میشه؛
خیلی از دخترای ثروتمند کار میکنن و کلا بیشتر ادمای پولدار بیشتر کار میکنن و خیلی ازخانومایی که تو کارشون موفق هستن زندگی زناشویی خوبین دارن
گیسگلابتون عزیزم یه سوال چیکار کنیم این باور مثبت ها ملکه ذهنمون بشه اخه اینا رفته تو ناخوداگاهمون

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبیه. متشکرم. گام به گام پیش بروید. به این سوال مهم در گام های بعدی پاسخ داده می شود. درود بر شما که دارید این گام ها را انجام می دهید. درود بر شما

پاسخ
حدیث زمانی

❤❤😘😘😘😘😘😘

پاسخ
رشد

باور منفی: آدم های حسود همیشه به آدم های پولدار چشم می زنند و انرژی منفی آنها به آدم های پولدار آسیب می رساند.
باور مثبت: آدم های حسود حتی به بدبختی انسان های هم حسادت می کنند پس غنی و فقیر از آسیب آنها درامان نیستند پس با توکل بر خدا و انجام امور خیریه می توان انرژی آنها را دفع کرد.

پاسخ
Taranoom

من متاسفانه بخوام تمام باورای منفی که شنیدم و بنویسم از 10 صفحه بیشتر میشه، به عنوان تمرین یکیش و اینجا مینویسم
هر کس بخواد بدون داشتن سرمایه پدری یا ارثیه یا پول باد آورده پولدار بشه باید یه خسیس درجه 1 بشه و قطره قطره جمع کنه تا بتونه تو دوره پیری یه سرمایه داشته باشه اونم دیگه نصیب نوه و نتیجه بشه
باور درست: هر انسان خود ساخته که تونسته بسیار آدم موفقی بشه که خیلی از اونها سخاوتمندترین انسانها هستن که شمارشون خیلی زیاده، در ابتدا مواردی مثل صرفه جویی، کم خرج بودن، پس انداز و سرمایه گذاری و پله پله خودشونو بالاتر کشیدن و این یه امر طبیعیه مثل کسی که برای گرفتن دکترا حتما باید اول دوران ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان و... پشت سر بزاره، در مورد ثروت هم باید اصول اولیه رو یاد بگیریم تا زمانی که ثروت زیاد داشتیم بدونیم باید چیکار کنیم

پاسخ
nazigh

سلام گیس گلابتون عزیزم
ممنون از این مقاله. گفتید که کلید ازدواج، رفتن تو حالت روحی متاهلی است یعنی باور کنید همین الان متاهل هستید. آشپزی و خانه داری کنید، برید لباس عروس و حلقه انتخاب کنید، فکر کنید همسرتون با خستگی میخواد بیاد خونه، چه جوری باید جلوش ظاهر شید ....
میخواستم بدونم حالت روحی ثروتمند بودن چه جوریه؟ باید چیکار کنیم که به ما این باور رو بده الان ثروتمندیم؟ این تمرینات، جذب رو برای من فعال می‌کنه ولی در مورد ثروت نمی‌دونم چه جوری برم تو حالت روحی ش!!
ممنون میشم راهنمایی کنید
ماچگل

پاسخ
گیس گلابتون

سوال خوبی است. ممنونم.
شکرگزاری را جدی بگیرید. به جای فکر کردن به چیزهایی که ندارید، به آنچه دارید فکر کنید و بخوبی ازشان مراقبت کنید. با استفاده از چهارحساب توانگری، مخارچ خود را مدیریت کنید و پولی برای کیف و خوشی داشته باشید. با آن پول از خودتان پذیرایی کنید، عکسهای چیزهایی که می خواهید را جمع کنید و با آن روزنامه دیوای یا دفتر آرزوها بسیازید. فکر کنم در درسهای رایگان بعدی به طور مفصل نوشته شده است

پاسخ
nazigh

یه زمانی جملات تاکیدی هیچ تاثیری روم نداشتند ولی با پیگیری و ممارست الان به وضعیتی رسیدم که ازشون تاثیر میگیرم و شرایط دلخواه رو رقم میزنم. برای شکرگزاری هم در همین شرایطم ولی امیدوارم در زمانی نزدیک تاثیرشو روم بذاره چون میگن نیروی فوق العاده ای در جذب داره. ممنون از پاسخ گویی گلخجالت

پاسخ
حدیث زمانی

من خیلی شکرگزاری رو جدی نمیگرفتم تا اسفند پارسال گفتم بزار امتحان کنم کتاب راندا برنو برداشتم و ۲۸ روز شکرگزاری کررم تاثیرش شگرف بود واقعا عالی یعنی میخوام بگم که اینهمه در مورد شکرگزاری همه جا مینویسن واقعیه و صددرصد درسته امتحانش کنید تا بهتون ثابت بشه من از روز ۲۸ام که تموم شد سعی میکنم هر روز اون تمرینایی که دوست دارمو انجام بدم تا یک لحظه ام ازش دور نشم🌹🌹🌹🌹

پاسخ
گیس گلابتون

بله انجام این تمرینات، روحیه را تقویت می کند. وقتی روحیه خوب باشد، تفسیر مثبت تری از وقایع دارد و با خوش بینی و شهامت بیشتری اقدام می کند و معجزه را می بیند: معجزه مثبت اندیشی

پاسخ
MINA S

سلام روزبخیر من تازه با سایت شما اشنا شدم و ثبت نام کردم و اول شروع کردم به خوندن مقالات پول...چون خیلی پول دوست داااااررررررمقلبشوخی

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدیدقلب

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet