مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
چگونه پولدار شوید؟
1390/08/20 00:00

توفان فکری- روش سحرآمیز آدم های خلاق

دوستی می پرسد: "من فهمیدم چه استعدادها و توانایی هایی دارم، ولی نمی دانم چطور می توانم از آنها پول دربیاورم."

می خواهم روشی را به شما یاد بدهم که تا آخر عمر هرگاه سوال مهمی داشتید، می توانید از این روش برای بدست آوردن جواب استفاده کنید. این روش متعلق به خلاق ترین و باهوش ترین آدم های دنیاست. این روش هم برای حل مسائل شخصی توسط یک نفر و هم برای گرداندن یک موسسه بزرگ توسط یک تیم مدیریتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این روش معجزه آسا "توفان فکری" نام دارد.

من طرز به کار بردن این روش را برای حل مسائل شخصی توضیح می دهم:

سوالی را در نظر بگیرید. برای مثال: "من چطور می توانم از هنر شیرینی پزی در شهر خودم پول دربیاورم؟"

این سوال را روی یک تکه کاغذ بنویسید و شب در هنگام خواب آن را کنار بالش خود قرار بدهید.

صبح نیم ساعتی زودتر بیدار شوید. در جایی ساکت بنشینید و بیست راه حلی که به نظرتان می رسد را یادداشت کنید. تا بیست تا نشد از جای تان بلند نشوید. لازم نیست که همه راه حل ها کاربردی باشند. ممکن است حتی خنده دار و غیرعملی باشد. هدف از این کار، فعال کردن ذهن است.

این فهرست را کنار بگذارید و به کار روزانه خود مشغول بشوید.

شب دوباره فهرست را در کنار بالش خود بگذارید و بخوابید.

فردا صبح باز هم نیم ساعتی زودتر از خواب بیدار شوید و فهرست بیست تایی خود را بخوانید. یکی از موارد را که به نظرتان کاربردی تر است که انتخاب کنید و سه اقدام که در مورد آن می توانید همان هفته انجام بدهید یادداشت کنید.

از روی تقویم، تاریخ و زمان انجام آن سه اقدام را یادداشت کنید.

در طول هفته آن سه اقدام را انجام بدهید.

به همین سادگی، به همین خوشمزگی.

بانو یاسمن، آرتمیس جون

من به قول خودم عمل کردم و برای شما نوشتم که چطور می توانید از استعدادهایتان پول دربیاورید. شما هم به قول خودت عمل کنید و بیست راهی که پیدا کردید در اینجا بنویسید. باشه؟
.
.
.

بانو جون

سپاسگزارم که تمرین را با ذوق و شوق انجام دادی و نتیجه اش را با ما در میان گذاشتی. چون سوال و جوابی که بین من و تو رد و بدل شد، می تواند راهگشای تعداد زیادی از دوستان، از جمله خود تو باشد.

بانو یاسمن گفته بود، عاشق شیرینی پزی است، ولی نمی داند که چطور از آن پول دربیاورد. من از او خواستم که این روش را امتحان کند. او بیست راه نوشت:

 

-تدریس شیرینی پزی (شیرینیهایی رو که بلدم)
2-
درست کردن کیک و شیرینی در خانه و فروش آنها به مغازه ها
3-
بازکردن مغازه شیرینی و دسر فروشی
4-
گرفتن سفارش از دوستان و آشناها و تحویل آنها از خانه خودمون
5-
درست کردن شیرینی و کیک و فروش آنها به مدرسه ها
6-
بازکردن آموزشگاه شیرینی پزی
7-
چاپ کتاب درزمینه ی دسر و شیرینی
8-
کارکردن در یک قنادی
9-
بازکردن کارخانه تولید انواع کیک و نان صبحانه در انبوه و بسته بندی شده
10-
باز کردن یک کافی شاپ
11-
کارکردن در یک کافی شاپ
12-
فروختن شیرینی های خانگی ام در گوشه و کنارشهر
13-
ترجمه ی یک کتاب پرفروش راجع به شیرینی و دسر
14-
آموزش آنلاین شیرینی ودسر در اینترنت
15-
رفتن به خانه و چیدن میز دسر برای تولد عروسی و مراسمات
16-
تهیه سی دی آموزشی از کیک و شیرینی های خودم و فروش آن
17-
شرکت در برنامه تلویزیونی آموزش آشپزی
18-
اختراع یک کیک جدید و فوق العاده و خوشمزه و شاید رژیمی با مواد جدید
19-
قراردادبستن باتالارهای عروسی و پذیرفتن سفارش دسر و شیرینی
20-
بسته بندی کیک و شیرینی به سبکی جدید و نواورانه

سپس از او خواستم که یکی از آنها را برای اقدام کردن انتخاب کند. پاسخ داد که دلسرد است، هیچکدام از این راه ها درآمد زیادی ندارند...

بانو جان، باز هم ممنونم که در نوشتن این پست به من کمک کردی. یادت باشد
بسیاری از آدمها، برای رسیدن به هدف خود، حتی یک بار تلاش نمی کنند. قبل از حرکت قبول می کنند که شکست خواهند خورد.

بسیاری از آدمها انتظار دارند، بدون هیچ تلاشی یکمرتبه درآمد کلانی داشته باشند. نمی دانند که هر موفقیتی نیاز به زمان و تلاش دارد.

بسیاری از آدمها نمی دانند موضوع خود پول نیست، بلکه تلاش برای کسب پول، شخصیت قوی و ارزشمندی از آنها می سازد.

در مورد سه مطلبی که گفتم، فکر کن.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

بانویاسمن

مرسی گیس گلابتون عزیز
چشم حتما امشب سوالم رو مینویسم و فردا 20 راه حلی را که به ذهنم رسید اینجا خواهم نوشت قول میدهم قلب

پاسخ
نیگول

جالبه ولی نه واسه آدمای تنبلی مثل من که یهو هوس میکنم یه کاری رو انجام بدم بعد دلمو میزنه و نصفه نیمه ول میکنم.تو هیچ کاری بند نمیشم.همیشه وقتی در حال انجام کاری هستم با خودم میگم این کار اونی نیست که میخواستم.کاش فلان کارو می کردم.این مورد حتی در مورد رشته ی تحصیلیمم صدق میکنه اما خوشبختانه دیگه در این مورد از این شاخه به اون شاخه نپریدم و لیسانسمو گرفتم و الان هم دانشجوی فوق لیسانسم تو یکی از گرایشهای رشته ی خودم.اما یه سوال:
من هرچی فکر میکنم میبینم به هیچی علاقه خاصی ندارم.یعنی هیچی منو انقدر مشتاق نمیکنه تا جذبش بشم.تو این روزا انقدر ناراحتم ار اینکه 25 سالمه و هنوز خودمو نشناختم و هیچ کاری ازم برنمیاد.من اصلا" اعتماد به نفس هیچی رو ندارم.نه جایی استخدام می شم با این اوضاع کار نه خودم کاری از دستم برمیاد.زیاد غر زدم نه؟

پاسخ
Ellie

باید امتحان کنم. اما سخته!

پاسخ
سمیه

گیس گلابتون عزیزم که خیلی به نوشته هات ایمان دارم یه سوال من در یک رشته تحصیل کردم و الان هم تقزیبا 8 سال میشه که در همون زمینه تحصیلیم مشغول بکارم در یه سازمان عالی اما همیشه و همیشه به کار آرایشگری علاقه داشتم حتی در زمان تعطیلی تابستانه زمان دانشحویی رفتم و مدرکش رو هم گرفتم اما دقیقا همین ترسی که شما میگی نمیزاره قدم بزارم واسه شروع تو این کار درحالیکه خیلی بهش علاقمندم شاید یکی از علتهای ترسم این باشه که نمیدونم بازه زمانیش به لحاظ مالی چقدر زمان بره و الان من این استقلال مالیم رو دوست دارم دیگه اینکه هر بار صحبتش شده اطرافیان به منافع و مزایا و تشخص کاری فعلیم رو گوشزد کردن اما قلب خودم اون حیطه کاری ( آرایشگری) رو دوست داره و دیگه ابنکه در این حین دوست دارم ارتقا مدرک تحصیلی داشته و باشم و موقعیت شغلیم و ترفیع بدم یه جورایی دچار دوگانگی شدم نظر شما عزیز مهربون چیه؟ ممنون میشم اگه از راهنماییهای ارزشمندت منو بی بهره نگذاری
براتون از رزاق مهربونم بهترینها رو طلب میکنم

پاسخ
آرتیمیس

ممنون مهربون خوش قول.البته من مثل بانویاسمن اینقدرسرعت عمل ندارم.اما تموم سعی ام رومیکنم ازانگیزه ونوری که به من دادی.حداکثراستفاده روبرای روشن کردن راهم بکنم ونتیجه رو به شما اعلام کنم.گل

پاسخ
بانویاسمن

راستشو بگم هیچکدام
هیچکدومشون چنگی به دلم نمیزنه اونقدر اشتیاق واسه انجامش ندارم چون پول انچنانی توش نیست
سرد شدم اساسی

پاسخ
خانم اسفند

خیلی کار مثبت و خوبی است..
منم میخوام حتما امتحان کنم

پاسخ
farnaz

سلام خانوم دکتر
کیانا توی وبلاگش از تمرین 40 روزه شما نوشته بود و اینکه یه چک پول رو به عنوان سند تعهد میزاره و یه ایه ای که صبحها میخونه
من خیلی دارم توی مطالب سایت میگردم ولی پیدا نمیکنم..ممنون میشم راهنمایی کنید کدوم قسمت هست..مرسی

پاسخ
گیس گلابتون

در همین بخش است عزیزم. یک کوچولو بگردی، پیدا میکنی.

پاسخ
الهام

گیس گلابتون عزیز،امروز قورباغه را قورت دادم.1.در سایت شما ثبت نام کردم.2.کیف پولم را سروسامان دادم.3.شیشه پول ربا را در کمدم گذاشتم(شیشه نوتلاست تا یادآوری کند پول شیرین و خوشمزه است).4.یک مبلغ آواره و سرگردان را در یک حساب سرمایه گذاری با سود خوب گذاشتم .5.یک ایده‌ی عالی هم از این پست توفان فکری شما برداشتم.ممنون.هروقت ایده عملی شد حتماً برایتان می نویسم.

پاسخ
houshangi

باسلام وتشکر...چرا 10گام چگونه مغناطیس پول شویم به صورت پراکنده ظاهر می شود؟مثلا الان من شماره های 9،4،1،3را فقط توانستم ببینم!

پاسخ
يلدا

گيس گلابتون عزيز من خيلي دلم ميخواهد پولدارشوم ولي هرچه فكر ميكنم نمدانم چه چيزي را براي خودمملاك قرار بدم و20 مورد سوال را بپرسم؟

پاسخ
عاطفه

سلام گیس گلابتون عزیز
به نظر من هم 1-نوشتن اینکه چطور میتوانم از راهی که استعداد دارم پول در بیاورم2-ارائه راه حلهای مختلف(کاربردی وغیرکاربردی)3-انتخاب یکی ازمواردو سه اقدام عملی درموردآن و4-یادداشت تاریخ وزمان انجام آن سه اقدام میتواند هم درزمینه جذب پول وهم در سایرزمینه ها بسیار کمک کننده باشدفقط احتیاج به تمرین وتمرین دارد.

پاسخ
نغمه

سلام دوست عزیز راستش من لیسانس دارم و کار بیرون رو دوست ندارم واز طریق همسرم تامین هستم ولی احساس میکنم ولخرجم دوست دارم ببینم میتونم از این طریق قناعت کنم و اون طوری پولهامو برای مبادا پس انداز کنم امتحان میکنم یعنی میشه؟. واقعا از سایت خوبتون سپاسگذارم

پاسخ
معصومه

سلام خانمي راستش من يه مدت بود تو فكر اين نوشته هاتون بودم و راهي براي كسب درامد البته بدون توجه به تواناييهام جالبه در اين باره با خانم برادرم حرف زده بودم يعني براش درسهاتونو شفاهي گذري توضيح دادم چند روز پيش خانم برادرم گفت كلي فكر كرده و ايده درست كردن گلسر به سرش زده چند تايي درست كرده و فروخته دست و من يهو ازش خواستم كه سرمايه از من و كار از اون باشه و مشترياشو من پيدا كنم برام جالب بود ديدم ميتونم خودم هم گوشواره بدلي درست كنم و بفروشم يا .... ممنونم البته بازم فكر ميكنم به چيزهاي بهتري برسمبغلماچ

پاسخ
گیس گلابتون

دست آفرین. آفرین

پاسخ
آرتیمیس

شاید جایی را اشتباه کرده ام.من در وهله اول چون اعتماد به نفس کمی دارم تواناییهای خودرا روی برگه ای نوشتم ودرکمال ناباوری "دانستم که هیچ نمیدانم"گلابتون عزیزم خواهش میکنم ازمن ناراحت نشو ونگو که انرژی منفی میدهم.اما واقعیت اینست که ازدرون شکسته ام.به حال خودم گریه کردم.نمیدانم شاید این اولین مرحله برای گذاربه پیروزی است!!!گویی هیچ توانایی برای استقلال ندارم.رشته تحصیلیم هم در اینزمانه بی کاربردترین رشته شده.رویااماهنوز چون شاگردی گوش میدهم ،تمرین میکنم وباوردارم که چون آبی تخت سنگهای جلویم راسوراخ خواهم کرد.میدانم که جاری میشوم اما کاش بتوانم جت ومسیرش را بیابم.

پاسخ
نوا

سلام ، این را برای کسانی میگم که فکر می کنن، راه حل گیس گلابتون نازنین تئوری است. برایان تریسی اعتقاد داره که باید دست به عمل زد. آنتونی رابینز میگه باید اینقدر جسور و منعطف باشیم تا راهمون و روشمون رو مرتب اصلاح و ارزیابی کنیم. اما اصل مطلب در مورد خانمی موفق در شهر ماست که وقتی همسرش فوت کرد تنها یکراه درامد داشت پختن شیرینی "کلمپه " شیرینی سنتی کرمان. با همین هنر پسرهایش را بزرگ کرد یک مغازه کوچک اجاره کرد و تا امروز که یک شیرینی فروشی بزرگ و پرونق در شهر برای خود ساخته است و پسرها نیز همان شغل را ادامه می دهند. باید صبور بود و با ایمان.

پاسخ
علیرضا

گیس گلابتون تو یه پست دیگه درباره تدریس خصوصی زبان ازت کمک خواسته بودم. الان که این پست رو خوندم یه جواب خوب گرفتم. حتما این کار رو انجام میدم

پاسخ
الهه

من ازچند ماه پیش تا الان که مطالب "چگونه مغناطیس پول شویم" رو در این سایت خوندم این انگیزه رو پیدا کردم ،برای همین سعی کردم سرمایه گذاری تو بورس رو یاد بگیرم،آشنایی با انواع سهام و....جدا ازاینکه خیلی مهیجه یادگیری یه فعالیت جدید ، تا الان خداروشکر تونستم یکی دوتا فعالیت هم تو این حوزه انجام بدملبخند

پاسخ
hojjatallah

سلام منم تازه عضو شدم لطفا بفرما چطور میتونم مطالب (چگونه مغناطیس پول شویم) را از سایت پیدا کنم و بخونم؟--آیا راجع به بورس که درد سر نداشته باشه مثل صندوق سرمایه گذاری اطلاعاتی داری ؟لطفا به ایمیلم ارسال کن متشکرم.

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی:)

ستون سمت چپ سایت، در بخش موضوعات سایت، نوشته گام های دهگانه مغناطیس پول.
به ایمیل هم ارسال نمیشه.

پاسخ
بانویاسمن

گیس گلابتون عزیز میدونی من چطور میتونم یه کتاب زبان اصلی پیدا کنم و چه مراحلی رو باید بگذرونم تا ترجمه بشه؟
خیلی دوست دارم یه کتاب ترجمه کنم
تو زمینه های تربیت کودکان یا همون شیرینی پزی یا روانشناسی

پاسخ
حکایت

سلام و یه عالمه تشکر از شما.من جدیداً به شما ملحق شدم امیدوارم در این زمینه هم بتونم نتیجه بگیرم .
مرسی عزیزم

پاسخ
بانویاسمن

1اینم از قولی که داده بودم :
-تدریس شیرینی پزی (شیرینیهایی رو که بلدم)
2-درست کردن کیک و شیرینی در خانه و فروش آنها به مغازه ها
3-بازکردن مغازه شیرینی و دسر فروشی
4-گرفتن سفارش از دوستان و آشناها و تحویل آنها از خانه خودمون
5-درست کردن شیرینی و کیک و فروش آنها به مدرسه ها
6-بازکردن آموزشگاه شیرینی پزی
7-چاپ کتاب درزمینه ی دسر و شیرینی
8-کارکردن در یک قنادی
9-بازکردن کارخانه تولید انواع کیک و نان صبحانه در انبوه و بسته بندی شده
10-باز کردن یک کافی شاپ
11-کارکردن در یک کافی شاپ
12-فروختن شیرینی های خانگی ام در گوشه و کنارشهر
13-ترجمه ی یک کتاب پرفروش راجع به شیرینی و دسر
14-آموزش آنلاین شیرینی ودسر در اینترنت
15-رفتن به خانه و چیدن میز دسر برای تولد عروسی و مراسمات
16-تهیه سی دی آموزشی از کیک و شیرینی های خودم و فروش آن
17-شرکت در برنامه تلویزیونی آموزش آشپزی
18-اختراع یک کیک جدید و فوق العاده و خوشمزه و شاید رژیمی با مواد جدید
19-قراردادبستن باتالارهای عروسی و پذیرفتن سفارش دسر و شیرینی
20-بسته بندی کیک و شیرینی به سبکی جدید و نواورانه

پاسخ
گیس گلابتون

حالا کدام یکی را برای اقدام انتخاب کرده ای؟ سه اقدامی که می خواهی انجام بدهی چیست؟ کی قرار است اقدام بکنی؟

پاسخ
مریم

چقدر جالبه به یه بازی شبیه.امتحان میکنم بعد جواب رو براتون میذارم

پاسخ
محبوبه

چشم.بايدفكر كنم..من اصلن استعدادهاي خودم رو خوب نميشناسم.هرچندكه از ديدديگران ادم توانمندي هستم..

پاسخ
سارينا

من امتحان خواهم كرد .ولي بعضي مواقع فكر مي كنم اينها بحثهاي تئوري هستن و خيلي كاربردي در زندگي واقعي ندارند
ولي چون شما پيشنهاد داده ايد و من شما را خيلي قبول دارم پس امتحانش مي كنم
و ممنون به خاطر اينكه دانسته و تجربياتتون را در اختيار ما مي گذاريد برايتان آرزوي بهترينها را دارم

پاسخ
فرشته

بسیار عالی بود من چند روزی است که تمرین های ده گام تا ثروت را انجام میدهم و امیدوارم که نتیجه بگیرم این راهکار رو هم حتما امتحان میکنم تابه نتیجه برسم ممنون گیس گلابتون عزیزم

پاسخ
مینا گلی

چه مطلب قویی.پلکگل

پاسخ
Naz98

با سلام.
من یکبار که درگیر علاقه به یک اقایی بودم سعی کردم از کشف و شهود کمک بگیرم. قبل از خواب از خودم پرسیدم من در این رابطه چیکار میتونم بکنم؟ چون دو سال بود که هیچ خبری ازش نداشتم ولی نمی توانستم از فکرش در بیایم!!! صبح فرداش تا از خواب بیدار شدم فال حافظ که دم دستم بود را باز کردم. اومد در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست. دو شب بعدش هم خواب دیدم اون اقا برام کیک اورده! پس نتیجه گرفتم کاینات به من میگند خواستگاری کن و اوم چون کیک داده تو خواب جوابش مثبته لابد!! از یک خانمی کمک گرفتم که واسطه بشه و نظرش را راجع به من بپرسه ولی اون رد کرده بود! و گفته بود قصد ازدواج نداره! یعنی کشف و شهود الکی هم میشه راهکار بده؟ یا اصلا این اسمش شهوده؟ یا اصلا شهود چقدر قابل اطمینانه؟ من واقعا شک کردم که همچین روشی درست باشه! انگار فقط چیزایی که خیلی دلمون میخواد ببینیم را میبینیم!

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم. توفان فکری، کشف و شهود نیست. من توفان فکری را کامل توضیح دادم. درباره آقایی که به او علاقه داشتید، شما رویای دلخواه خود را دیده اید و این کشف و شهود نیست. شما چیزی را در خواب دیدید که دوست داشتید ببینید.

پاسخ
tayyebeh

چققققدر برام جالبه...
میدونید گیس گلابتون عزیز سایت شما رو یکی از دوستان خیلی خوبم زمانی به من معرفی کرد که مدام از انجام شغلی که عاشقش بودم و حاضر بودم بدون حقوق هم انجامش بدم ضربه میخوردم ... یادمه از کارم که بیرون اومدم و بیکار شدم روزها و روزها کارم فقط گشتن تو سایت شما و خوندن مطالبتون بود ... اینکه چقدر اشک ریختم برای اشتباهاتم بماند .. اما بالاخره روزی رسید که محکم ایستادم و به خودم قول دادم دیگه اشتباهات گذشته م رو تکرار نکنم ... در اولین قدم شغل دوست داشتنیم رو که چیزی جز آشفتگی اعصاب برام نداشت گذاشتم کنار و تصمیم گرفتم ازین به بعد کاری رو دوست داشته باشم که توی اون 1-محترم شمرده بشم و 2- بابت زحمتی که میکشم پول خوبی در بیارم(اینکه چه جهادی بود تا تونستم با کلمه ی دوست داشتنی پول کنار بیام و حق به جانب مطرحش کنم، بماند)

از همین روش طوفان فکری استفاده کردم و بعد از چندین و چند بار تکرارش رسیدم به کاری که نه به رشته م ربط داره، نه به شغل از دست رفته م، نه به هیچ کدوم از تجربه های دیگه م در اجتماع ..

من همیشه عاشق آشپزی و شیرینی پزی بودم و هرگز خوابشو هم نمیدیدم که ازین راه پول در بیارم! (اینکه چند بار برای "مثلا" دوستانم کیک تولد درست کردم و سورپرایزشون کردم و چند وقت بعد در کمال ناباوری ازشون چه رفتارها دیدم هم بماند)

بهرحال من امروز شادم و از کاری که انجام میدم لذت می برم (خدا رو صدهزار مرتبه شکر) ... اما ازونجا که آدم کمال طلبی هستم مدتیه ویر افتاده به جونم که: خب رسیدی به جایی که میخواستی ... حالا برو مرحله بعد!
در حالیکه نمیدونم مرحله بعد چیه؟
امروز داشتم توی سایت چرخ میزدم تا مثل همیشه یه جرقه پیدا کنم .. که رسیدم به این مطلب..
وااای خدای من چقدر خاطره یهو زنده شد جلوی چشمم ...
هیجان انگیزتر اینکه دیدم کسانی که مخاطب پست بودن هم علاقمندی شون شبیه من بوده ... و من بالکل این موضوع رو فراموش کرده بودم..

مدتها بود دلم میخواست براتون پیام بفرستم و به بهانه ی دادن خبر خوب ازتون حسابی تشکر کنم .. اما مدام موکولش میکردم برای وقت بهتر(شاید فکر میکردم باید یه خبر خوب خیلی بزرگ بهتون بدم!!) اما امشب دیگه تاب نیاوردم...

بازم بابت همه مهربونی ها و سخاوتتون ممنون ..
خدای بزرگ پشت و پناه همیشگی تونقلبماچ

پی نوشت: الان که نوشته م رو مرور کردم که اشتباه تایپی نداشته باشه، دیدم سلام نکردم!! بذارید به پای هیجان زیادم خجالت
سلاااااامگلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزممممم. موفق باشید. اول صبح شنبه خواندن این کلمات محبت آمیز، قلبم را گرم میکند. سپاسگزارم

پاسخ
elham2

سلام,
ذهنم خیلی فعال است, خیلی وقت ها که می خواهم کاری انجام بدهم و برایم مهم است, روی آن به شدت تمرکز می کنم, گاهی جند صفحه کاغذ را پر می کنم از ایده درباره ی آن اما تا این متن را نخوانده بودم نمی دانستم که این یک تکنیک است . ممنون از شما, از این پس بیش تر از آن استفاده می کنم و هر بار ممنون شما خواهم بود.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet