زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1393/01/26 10:53

درهم و برهم نوشت گیس گلابتون

یک- یکی از جاهای چرخ زندگی من که لنگ می‌زند، «دوست» است .

در دوران مجردی دوستان مجرد زیادی داشتم و زیاد مهمانی و دورهمی داشتم. پس از ازدواج بعضی از دوستان مجردم به شکل قاطعی مرا از حلقه دوستیشان خط زدند. من هم بعضی‌ها خط زدم. در این چهار سال با چندین زوج رفت و آمد را شروع کردیم که نتیجه اصلا خوب نبود. نامادری بودن من، برای بعضی افراد بقدری غیرقابل تحمل بود که به شکل فعالی سعی کردند رابطه من و همسرم را تخریب کنند. نتیجه آن شد که رابطه من و همسرم قوی‌تر شد، ولی آن‌ها در حال طلاق گرفتن هستند! بعضی زوج‌ها بقدری از خوشبختی من و همسرم ناراحت بودند که هربار دور هم جمع می‌شدیم، بکلی مهمانی را خراب می‌کردند. آن‌ها هم دارند پروسه طلاق را طی می‌کنند. یکی دوست دختر گرفته، آن یکی دوست پسر گرفته... اوضاع مزخرفی است. من و همسرم تصمیم گرفتیم با این افراد هم رابطه نداشته باشیم. دوستان خوب پزشکم که قدمت دوستیمان بیش از ۲۵ سال است، معتاد به کار هستند و حتی صحبت تلفنی با آن‌ها کار حضرت فیل است، چه رسد دیدنشان .

 

امسال یکی از تصمیم‌های من، پیدا کردن دوستان جدید و خوب است. اقدام هم کردم. یک گروه ده دوازده نفره از خانم‌های شاغل، موفق و شاد را پیدا کردم و دور هم جمع کردم. خیلی خوش گذشت. امروز قرارمان مهرشهر کرج است. این چند روزه به همه‌شان تلفن کردم و برای دور هم جمع شدن به‌شان انگیزه دادم. بعد می‌دانید چی شد؟ برنامه کاری خودم بقدری سنگین شد که نتوانستم در این جمع شرکت کنم ...

 

از دست خودم عصبانی هستم. زیرا دیدم ناخودآگاهم در مقابل دوست پیدا کردن و صرف وقت برای خوش گذرانی با دوستان مقاومت می‌کند. من به دوست نیاز دارم و باید برای دوستانم وقت خالی کنم. اما در عمل من هم مثل سایر دوستان پزشکم، کارم را مقدم به دوست می‌دانم. نمی‌خواهم از دست خودم عصبانی باشم. می‌خواهم با خودم مهربان باشم و قبول کنم که تغییر الگوهای رفتاری کار دشوار است. به همین دلیل از یکی از دوستان خوبم خواستم که مراقبم باشد. به او قول دادم دفعه بعدی اگر نتوانستم برنامه‌ام را تنظیم کنم، پنجاه هزارتومن به او جریمه می‌دهم. چون من مسئول تجربه‌های زندگی‌ام هستم و می‌دانم شلوغی زیادی روزم تصمیم ناخودآگاهم بوده، هرچند که خودآگاهم چیز دیگری می‌خواهد و نیاز دارد. ناخودآگاه من بخشی از خود من است. دشمن من هم نیست، فقط تغییر را دوست ندارد. خیال دارم در این مورد او را تربیت کنم .

 

دو- نرم افزار آنالیزگر در سایتم گذاشته‌ام. الان هر لحظه می‌دانم چه کسی با چه IP در سایت گیس گلابتون است و دارد چه کار می‌کند. مطالب شگفت انگیزی در مورد سایتم فهمیدم :

 

۶۰% خواننده‌های این سایت، آقا هستند !

 

بونس ریت سایت کمتر از ۳۰% است. این یکی سخت بود، نه؟ بونس ریت یعنی کلمه‌ای را در گوگل سرچ می‌کنی و سایتی را پیدا می‌کنی و آن سایت را باز می‌کنی. وقتی صفحه باز می‌شود، متوجه می‌شوی این سایت اصلا به دردت نمی‌خورد. صفحه را می‌بندی و هرگز به آن سایت برنمی گردی. ولی وقتی وارد سایت می‌شوی و بعد خوشت می‌آید چند تا صفحه سایت را باز کنی، یعنی آن سایت را مناسب دیده‌ای. هرچه بونس ریت کمتر باشد، یعنی سایت جالب‌تر است. شبکه اجتماعی، بونس ریت کمتر از ۳۰% دارد. چون خیلی جالب است. سایت گیس گلابتون هم اینطوری است! البته تعداد کاربران شبکه اجتماعی کجا و تعداد کاربران اینجا کجا. ولی خب... برای من که جالب بود .

 

و یک مطلب جالب دیگر اینکه کلمات کلیدی جستجوی این سایت: گیس گلابتون یا گیس است! به عبارت دیگر گیس گلابتون برای خودش برندی شده است .

 

سه- سرعت زندگی‌ام خیلی سریع شده است. می‌گویند در بهار آدم آرام می‌گیرد و سخت نمی‌گیرد. من یادم نمی‌آید کی آرام گرفته‌ام و سخت نگرفته‌ام. ولی گاهی اوقات خیلی به خودم سخت می‌گیرم ...

 

چهار- گرفتن درگاه پرداخت آنلاین عجب کار سختی است‌ها. خیلی چیز‌ها را باید از اول بسازم. برای مثال اگر توجه کرده باشید، آدرس سایت از www. gisgolabetoon. com به www. gisgolabetoon. ir تغییر کرده است. خیلی چیزهای دیگر هم هست که شما در جریان نیستید.

فکرش بکن، الان دوستانم در یک باغ خوش آب و هوا دارند صبحانه می‌خورند و من اینجا تنهایی پای کامپیو‌تر نشسته‌ام. این‌ها را نوشتم که خوب یادم بماند و دیگر تکرار نکنم .

تا بعد...

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

elin

سلااااام
من هم مثل شما مشابه این اتفاق رو زیاد داشتم ولی خودم رو اینطور قانع میکردم که من درحال حاضر مشغول انجام کارای مفیدتری هستم!!!
بابت سایت و تغییرات عالی اش تبریک میگم،مطمئن هستم که هرروز بهــــــروز تر خواهد شد! دوست داشتم کمکتون کنم ولی متاسفانه شرایط دستیار شدن رو ندارم! به هر حال اگر کمکی از دستم بربیاد حتما میتونید روم حساب کنید

پاسخ
almitra

موفق باشید

پاسخ
مهرباران

چرا نامادری بودنه شما براشون غیرقابل تحمل بوده؟ه
عجب آدمهایی پیدا میشه,گیسو جون رازه یه دوستی پابرجاچیه؟چرا اکثر خانمهادوستی هاشون زود تمام میشه اما آقایون دوستی هاشون پابرجاتره؟من همیشه واسه دوستی هام خیلی مرام و مایه میذارم اما بازم دوستیه پابرجایی نداشتم.نمیدونم شاید انتظارم از دوستی خیلی بالاس.این موضوع منو آزرده کرده و احساسه بدی نسبت به خودم پیدا میکنم که مشکل کجاس؟مشکل از منه؟من که همه جوره مرام میذارم.

پاسخ
گیس گلابتون

من دوستی های عمیق و پابرجایی دارم. ولی فرصت تفریح و خوش گذراندن با دوستان نازنینم خیر. دلیل مال من اینه که خودم هم برای آنها وقت کافی نمی گذارم. پس همینجور آدمها را جذب می کنم. دلیل تو را نمی دانم.

پاسخ
maryam65

الهی فدات بشم خانوم دکتر
از اون 60 درصد یکیشون فکر کنم همسر منه
چون دیروز خودشو لو داد!!!!
داشتم مودمو روشن می کردم گفت می خوای بری سایت گیس گلابتون!
من:تعجب
همسری:نیشخند
من:عصبانی

گفتم تو از کجا میدونی گفت چند بار اتفاقی دیدم توی اون سایت بودی منم کنجکاو شدم رفتم ببنم چیه
جالبه
میخونمش!!

من:کلافهعصبانیگریه
دوست نداشتم پای همسر خان به اینجا باز بشه
اییییییش

پاسخ
گیس گلابتون

خدا نکنه فدای کسی بشوی.
پس مچ یکی شان را گرفتی.
چرا کامنت نمی گدارند پس؟
کاش چند تاشون می گفتند چرا کامنت نمی گذارند.

پاسخ
maryam65

فکر نکنم همسر من عضو شده باشه
احتمالا خواننده خاموشهابله

راستی اون شکلک میمون رو من نذاشتم!!خنده

پاسخ
tavangar

دوست خوب و دوستي خوب ارزششو داره گيس گلابتون جون :)
راستي اين نرم افزار اناليزگر بر چه اساسي جنسيت خوانندگان سايتت رو گفته؟!

پاسخ
گیس گلابتون

من نمی دونم! سر در نمیارم

پاسخ
ITeng

دوست گرامی، نرم افزار آنالیزگر، تعداد بازدیدها و مهمان یا عضو سایت بودن و حداکثر دیگه ip خوانندگان رو تشخیص میده، اما جنسیت از اینجا تعیین میشه که وقتی میخوای عضو بشی ازت میپرسه چند سالته و جنسیتت زن یا مرد هس و...

پاسخ
سارانگ1

گيس گلابتون!!!! چه خوب كه اين عنوان زيبا، دارد برند مي شود، چقدر خوشحال كننده، چه موفقيت بزرگي...!
چه خوب كه اين درهم و برهم را نوشتي، تلنگرهاي خوبي ميزني... راستش من هم چرخ زندگي ام مشكلِ تو را دارد، اما من وقتي به دور و برم نگاه كردم، ديدم خيلي از دوستان خوب را كه مي‌شود با آنها كلي خوش بود را ناديده مي‌گيرم، چون خيلي وقت بوده كه هستند و شايد عادي شده بودند، يكي دوتاي آنها در فاميل و خويشاوندان بودند، دو سه نفر سركار، يكي در دانشگاه، دونفر در باشگاه ورزشي...
دوم اينكه فهميدم آدم‌هاي اطرافمان -و حتي خود من- هر كدام در يك بخشي از زندگي، دوستي را خوب بلدند(تعامل بهتري دارند)، يكي براي ورزش مناسب است، يكي براي خريد، يكي براي درد دل، يكي براي حرف هاي كاري، يكي براي درس، يكي براي كمك هاي انسان دوستانه حتي. هرچند كه يك دوست قابل اعتماد كه كه بشود كلي با او راز گفت و درد دل كرد و خصوصي بود و در عين حال شادي كرد، يك گنج است. دوست دارم خودم همچين دوستي باشم.

پاسخ
kafshghermezi

من كه هر وقت زندگي بهم فشار مياره تصور مي كنم وقتي هه ي اينا گذشته باشه و كنار دريا هستم تو آفتاب خوابيدم!

پاسخ
گیس گلابتون

چه قشنگ! آفرین! عالیه

پاسخ
elahe63

با سلام وخدا قوتگل
ضمیر ناخودآگاهمتفکر کاش در موردش بیشتر مینوشتید روابطم با همسرم را دوست ندارم تمرینات زندگی مثل عسل را هم تهیه کرده ام وسعی میکنم انجام دهم اما مثل اینکه خیلی موفق نشده ام شاید پای ضمیر ناخودآگاهم در میان است نه؟؟؟؟؟!!!خرخون

پاسخ
گیس گلابتون

با خودت مهربون باش. همین که کم کم انجام میدی عالیه

پاسخ
مهکامه

سلام گلابتون جون...وقتی نوشته هاتو میخونم یه چیزی تو روحم قلقلکم میده که وادارم میکنه بلند شم و عجله کنم...واسه یه تغییر..حتی کوچیک...منم از وقتی ازدواج کردم دایره دوستام کوچیک تر شد...بیشتر دنبال رابطه با زوجها هستم که منش و رابطه شون با زندگی و منطق من و همسرم همسو باشه...ارتباط داریم اما اونها از تیپی هستند که اشتیاق به رابطه زیاد ندارم...میدونم رابطه آدمهای متاهل خیلی چیزها به ما یاد میده...اما نمیدونم از کجا شروع کنم...

پاسخ
sahara57

خانم دکتر عزیز، منم مشکل کمبود دوست دارم. برعکس شما من مجردم و دوستان مدرسه و دانشگاه یا متاهل شدن یا اصلا ایران نیستن، بچه های متاهل خیلی دوست ندارن با مجردا بگردن نمی دونم چرا. مجردها هم که معتاد کارن. دوستان جدیدی که پیدا کردم تا 10 سال ازم کوچیکترن و اصلا مطمئن نیستم درسته که باهاشون قاطی شدم یا نه! من هم یکی از اهداف بزرگم بزرگتر کرده حلقه دوستانمه :)

پاسخ
گیس گلابتون

حتما با متاهلها بگرد. ولی لازم نیست داخل جمع خانوادگی شان باشی. کلی جمع های زنانه هست که برای تجدید روحیه خانمها عالی است.
انشاالله هردوی ما امسال موفق می شیم دوستان خوبی پیدا کنیم.

پاسخ
epileptic_girl2011
http://epilepsy-network.blogfa.com

آناهیتا جان سلام:
یکی از جاهای زندگی من هم که لنگ می زد، دوست خوب و رفت و آمد با دوست بود. تا این که سال گذشته یکی از همکلاسیهای دوران دبیرستانم فرصتی را فراهم کرد را همکلاسیها همه دور هم جمع بشیم. بعد از اون تصمیم گرفتیم هر ماه این کار را ادامه بدیم ولی هیچ کس سر قولش نموند جز خودم و 4 نفر دیگه. الان تصمیم گرفتیم خودمون این جمع را حفظ کنیم. ماهی یک بار حتماً هم را بیرون از خونه ملاقات می کنیم و حدود 3 ساعت با هم هستیم. جالبیش اینجاست که هیچ کدام از این 4 نفر دوستان صمیمی دبیرستانم نبودند ولی حالا می بینم چه قدر همه شون برای ارتباط دوست داشتنی هستند، حتی خیلی بیشتر از دوستان صمیمی دوران دبیرستانم که به علت مشغله این ارتباط را ادامه ندادند. در بین ما 5 نفر فقط من مجردم ولی من با این که همیشه فکر می کردم یک مجرد و یک متأهل نمی تونند با هم دوست باشند، الان می بینم این طور نیست و این بستگی به شخصیت سالم دو طرف دارد. ارتباط من و دوستانم بسیار ارتباط سالمی است و هیچ گونه رنجشی برای هم ایجاد نمی کنیم. بقیه که متأهلند حتی تصمیم دارند ارتباط خانوادگی هم داشته باشند.بعضی وقتها هم من را دست می ندازند که ما حتماً تو رو شوهر می دیم. من بهشون می گم پس زود باشین تا منو نبردن.

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین
کاش این اسم را عوض می کردی. تو که بیماری ات نیستی ... آن بیماری برای مدتی در بدنت خانه کرده، شاید هم حوصله اش از دستت سر بره و از پیشت بره.
نظرت چیه؟

پاسخ
epileptic_girl2011
http://epilepsy-network.blogfa.com

آناهیتا جان:
در مورد مسأله ام باید بگم همان طور که گفتید، هرگز خودم را یک دختر «بیمار» محسوب نمی کنم و هیچ وقت حتی در وبلاگم هم از این واژه استفاده نمی کنم چون واقعاً خدا را شکر شرایط زندگیم، بسیار طبیعی است و با سایر دختران هیچ فرقی ندارم. شرایط کنترل شده ای دارم و دوز مصرفیم هم بالا نیست. با وجود این که مشکلی با مصرف دارو به طور روزانه ندارم ولی امیدوارم در آینده نزدیک حتی دارویم هم قطع شود. با این اوصاف خودم را یک دختر (نه بهبود یافته) ولی «درمان شده» محسوب می کنم. این مسأله کوچکترین تأثیری در گذراندن مراحل زندگیم تا کنون نداشته است. حتی از بسیاری از دختران که برچسب «بیمار» نخورده اند، موفقترم. با توجه به این که از نظر خانوادگی و فردی در شرایط مطلوبی به سر می برم، مطمئنم که برای ازدواج هم به مورد مناسب خودم که آگاه و باشعور باشد، برخورد خواهم کرد. حرف شما را من حتماً گوش می کنم. برای عوض کردن اسمم آیا می تونم عضویت فعلی را ویرایش کنم یا این که باید دوباره با اسم جدید عضو بشوم؟

پاسخ
گیس گلابتون

دمت گرم!
عالی گفتی. حال کردم
هر وقت تصمیم گرفتی اسمت را عوض کنی، به من ایمیل بفرست تا راهکاری برایت پیدا کنم
می بوسمت

پاسخ
Roya.knm

سلام گیس گلابتون جان
یک درخواست پیشنهادی دارم ازتون.
اگه ممکنه به همراه ناشر کتابتون در نمایشگاه کتاب امسال شرکت کنید. هم میتونید با خواننده های کتابتون صحبت کنید، هم شاید چند تا دوست خوب پیدا کردین و هم ما خواننده ها میتونیم ازتون سوالاتمون را بپرسیم و بیشتر با خود شما آشنا بشیم. گل تقدیم به شما فرشته

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
ITeng

اول: که قرار بود دیگه به خودتون نگید نامادری، بلکه بگید مار ناتنی(مچتونو گرفتمچشمک )
د.وم: این بهانشون بوده، کلا نمیخواستم به علتی که نمیدونم با شما در ازتباط نباشن، از این مورد شاید چون فهمیده بودن نقطه ضعفتون ممکنه باشه استفاده کردن، این مساله رو نداشتید، رو یه چیز دیگه دست میذاشتن، پس اصلا بودن و نبودن این چنین دوستانی مهم نیست، خوشحال هم باشید بابتش که شما رو از جمع عتیقه خودشون با رفتاراشون روندنلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی که مچم را گرفتی!
حق با تست. از این که می دیدند ارتباط من و پسر محترمانه تر از ارتباط خودشان با پسرشان است، قاطی کرده بودن. از این که می دیدند پسر در برگزاری مهمانی به ما کمک می کنه و پسرشان یک ننر بی دست و پاست، قاطی کرده بودن. خوشحالم که از زندگی ما خارج شدن. خیلی استرس به من وارد کردند.
مرسی که هستیگل

پاسخ
مهرباران

سارانگ جان به نکته ی قشنگی اشاره کردید.راستی ,شاید من از یک دوست همه ی این انتظارات رو دارم.وبه نظر من از یک دوست فقط باید به اندازه ی یک دوست انتظار داشت. :-)

پاسخ
aida

لبخند
امیدوارم به زودی خبر خوبی از خود شما بخوانیم که با دوستان خود وقت کافی و با کیفیتی می‌گذرانید

پاسخ
m-azin

سلام ده روزی است که خیلی اتفاقی با سایت شما آشنا شدم و از این همه انرژی شما کیف کردم مدتهاست که کتابهای راز را میخونم برام خیلی مفید بوده و کارایی داشته ولی برای انجام موفق بعضی از کارها درمیمونم برای همین دو تا از دوره های شما رو ثبت نام کردم بیصبرانه منتظر ایمیل شما هستم و منتظر تغییرات مثبت در زندگیم .موفق و موید باشید

پاسخ
گیس گلابتون

خوش آمدی:)

پاسخ
نازنین

گیسو جان حالا که این نمیدونم چی ریت رو گفتی من یه پیشنهاد کوچولو بدم:

با اجازه

اگه هر صفحه ای باز میشه اون منوی سمت چپ هم همچنان سر جای خودش باشه خیلی بهتره

همین مرسی گللبخند

پاسخ
Lotus77

آها پس ضمیر ناخودآگاه؟ من با این ضمیر ناخودآگاه باید یکجوری کار کنم که به رهاش بیارم! یک کم بیشتر از اون چیزی که فکرشو بشه کرد مقاومه.. چجوری حالا؟ خدا عالمه! راه مهربانی وجود داره گیس گلابتون جان؟مغرور
راستی.. آرزوی موفقیت فراوان برای کارهایی که دارید.. مثل همیشه انشاءاللهگل

پاسخ
hedie

سلام خانم دکتر من فکر می کنم جنسیت کاربرها رو از روی جنسیت مالک سرویس اینترنتی ای که کاربر ازش استفاده می کنه تشخیص میده. شاید برای همین تعداد اقایون برخلاف چیزی که انتظار میره هستش.
راستی میخواستم از فایل صوتی هدفتون تشکر کنم. خیلی راهگشا بود برام!

پاسخ
salimi

مسئله تعهد کاری یک بخش قضیه است و مسئله پول در آوردن بخش دیگر. شاید ناخودآگاه شما از اینکه در اون شاعت مشغول درآمد زایی هستید احساس لذت میکند...

پاسخ
Afsane

سلام
يه سوال برام پيش اومده چرا افرادي كه ازدواج مي كنند يهويي ميرند و جوري باهات رفتار ميكنند كه انگار نمي شناختنت يا جواب اس ام اس هاتو نميدن

پاسخ
گیس گلابتون

در مورد من، اینطوری بود که بعضی از دوستانم چنان عشوه گری هایی برای شوهرم می کردند که من حیران مانده بودم. بعد به خاطر آوردم آنها زنانی لوند و بی قید هستند و از روی قصد اینکار را نمی کنند. ولی دلم نخواست دیگر آنها را ببینم.
دسته دوم بشدت شوهرم را مورد انتقاد قرار دادند و گفتند تو به اولین کسی که حاضر شد تو را بگیرد عروسی کردی. وگرنه خانه پدری تو یک خانه سیصدمتری در بهترین جای تهران است. بعد آمدی در این خانه فکسنی با پسر بالغ او سرو کله می زنی و در خانه ات پنج دقیقه آسایش نداری.
دلم را شکستند و اعتماد به نفسم را گرفتند.
آنها را به تدریج کنار گذاشتم چون دیدم مثل زهر جانم را مسموم می کنند.
چرا دیگران تو را کنار می گذارند؟ نمی دانم.

پاسخ
Afsane

دوباره سلام
راستش من همسر ايشونو اصلا نديدم يا در مورد زندگي خصوصيشون هيچوقت به خودم اجازه نميدم صحبتي بكنم از ازدواجشم خيلي خوشحال شدم يا حتي قبل از اينكه ازدواج كنه از كتاب شما دو نسخه خريدم و به او هم دادم واقعا از ازدواجش خوشحال شدم
منم نمي دونمخنثی

پاسخ
گیس گلابتون

پس شاید فعلا درگیر جا افتادن در زندگی متاهلی است. گاهی اوقات مثل یک شوک بزرگ است! برای من که اینطوری بود. پس از مدتی به یک دوست خوب نیاز داره. اگر دوست واقعی هستی، آن روز که به تو نیاز داشت، کنارش باش.

پاسخ
مهتاب؟؟؟

سلام گیسو جان دیروز را هیچ وقت فراموش نمیکنم خیلی زحمتت شده این همه وقت گذاشتی ولی من همه چیزو خراب کردم واقعا معذرت میخوام باور کن فکر نمیکردم تب 38 درجه بگیرم خیلی خوشحالم از اینکه هستی فدات بشملبخند

پاسخ
گیس گلابتون

مهتاب عزیزم، تو مریض شدی. مریض شدن که عذرخواهی ندارد. انشاالله 17 خرداد یک جراحی تر و تمیز خواهی داشت. مراقب خودت باش

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet