زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/12/26 17:28

سال 1394 چگونه گذشت؟

خب... این هم از سال 1394 که دارد نفسهای آخرش را می‌کشد، سال بز! سال 1394 برای من چگونه سالی بود؟

 

اول از همه بگویم تحریمها در سال 1394 برداشته شد و این موضوع یکی از وقایع خوب کشور ماست. بابت آن شاکرم.

 

ولی سال 1394 برای خودم و خانواده‌ام چگونه گذشت؟   

 

سال 1394 برای من و خانواده‌ام سال دشواری بود. سال بسیار دشواری بود. وقتی یکی دو نفر از افراد خانواده دچار مشکل باشند، همه خانواده درگیر خواهد شد. من در سال 1394  مشکل شخصی نداشتم، ولی خانواده‌ام در گردابی عظیم از مشکلات دست و پا می‌زد. عواقب این مشکلات دامن مرا هم گرفت. از طرفی فشار و استرس مرا اذیت کرد و از طرف دیگر چند بار رفتارهای ناشایستی نسبت به من انجام شد که دلم را شکست. البته خشم سالم را شناختم و خیلی محکم جلوی رفتارهای زشت ایستادم.

 

سختی‌های امسال از اسفند سال 1393 آغاز شد. من و همسرم برای گرامیداشت سالروز ازدواجمان به سفر رفتیم. من کلی برای این سفر ذوق زده بودم، ولی اتفاقاتی در این سفر افتاد که بکلی روحیه‌ام را خراب کرد. من همیشه شرح سفرهایم را برای شما می‌نویسم، ولی دلم نخواست حتی یک سطر در مورد این سفر بنویسم. خیال دارم امروز این مطلب را بنویسم و برای همیشه فراموشش کنم. البته ماجرا را تعریف نمی‌کنم، فقط دارم اشاره می‌کنم که آن سفر دردناک سرآغازی شد برای رنج‌های سال 1394.

 

تعطیلات عید 1394 هم مزخرف بود. بسیار بد. بعد از آن چند ماجرای دردناک دیگر... همه این ماجراها باعث شد عزمم را جزم کنم مدیریت خشم را بخوبی یاد بگیرم. به شکلی که بتوانم به دیگران آموزش بدهم.

 

خوشبختانه در زمستان 1394 بحران خانواده ما برطرف شد و آرامش به خانواده بازگشت، ولی تاثیرات ماه‌ها استرس، کمابیش باقی مانده است. انشاالله ته مانده آن هم برطرف خواهد شد.

 

از خدا که پنهان نیست، از شما هم پنهان نباشد که در زمستان 1389 بکلی افسرده بودم. دشواری‌های سال اول ازدواج، مرا خرد کرده بود. من در خرداد 1390 تحت عنوان گیس گلابتون، نوشتن را آغاز کردم.  نوشتم و نوشتم و نوشتم. من به ته چاه افسردگی افتاده بودم. پس با نوشته‌هایم ریسمانی بافتم و از چاه بیرون آمدم. متاسفانه در پاییز 1394 دوباره خودم را ته همان چاه دیدم...

 

در پاییز سال 1394 یک هفته در خانه خوابیدم. هیچ بیماری جسمی نداشتم، ولی نمی‌توانستم از رختخواب بیرون بیایم. پزشک هستم و می‌دانستم این بستری شدن سرآغاز افسردگی است و به دلیل استرس طولانی مدت خانواده رخ داده. خود را از رختخواب بیرون کشیدم و لنگان لنگان کارهایم را انجام دادم. خوشبختانه افسردگی ماندگار نشد و دوباره سرزندگی به خانه دلم برگشت.

 

هرقدر اوضاع خانه بد بود، خدا را صد هزار مرتبه شکر که اوضاع کار خوب بود. سه ماه اول سال، مطب را بکلی تعطیل کردم، ولی بیماران قدیم و جدید آنقدر تماس گرفتند که از رو رفتم! به خود گفتم: من لایت ورکر Light Worker هستم. برای خدمت به مردم به دنیا آمده‌ام. من اینجا هستم تا دنیا را جای بهتری کنم، چه تفاوتی می‌کند از چه راهی این کار را انجام بدهم؟ از طریق آموزش مهارت‌های زندگی و یا از طریق درمان بیماری‌ها؟ من 12 سال برای جراح شدن آموزش دیده‌ام و 20 سال سابقه کار دارم. چند خانم در ایران و حتی سراسر دنیا چنین تجربه‌ای دارند؟

 

ولی دیگر نمی‌توانستم هر روز هفته بیمار بینم. کار سایت بیش از این حرفها بود. بنابراین یک روز در هفته بیمار دیدم و بقیه هفته را به رتق و فتق امور سایت گذراندم. یک کارمند خوب آموزش دادم. من دوست دارم کارمندانم را خودم آموزش بدهم. قرار است سال آینده یک نفر دیگر به مجموعه ما اضافه شود.

 

امسال محصولات آموزشی متعددی فراهم آوردم. دو تای آن‌ها باعث افتخار من است، از بس که کاربردی و سودمند هستند:

 

خودم 7 راز ثروتمندان و 10 نکته طلایی برای زنان کارآفرین را هم بسیار دوست دارم.

کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است! ویرایش و چاپ شد.

در مجله راز هر دو هفته مقاله‌ای به قلم من چاپ می‌شود.

سومین حلقه هدف تشکیل و تمام شد.

درس‌های کلاس خصوصی حلقه هدف تحت عنوان "بسته هفت عادت مردمان مؤثر" آماده و ارائه شد. درس‌های غیرحضوری مهارتهای زندگی دو فایده اصلی دارد:

  1. ارزان‌تر است
  2. افراد راه دور هم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

بعضی از دوستان شرکت کننده در قاره‌های دیگر زندگی می‌کنند.

 

کارگاه ازدواج سنتی یا مدرن و کارگاه انتقادپذیری را برگزار کردم. چهار کارگاه خصوصی برگزار کردم. بدون تبلیغ و بی هیاهو آنها را اجرا کردم. از برگزاری آنها بسیار راضی هستم.

به عنوان مدرس برتر سال انتخاب شدم و بابت این موضوع خوشحالم. انگار جواب همه زحمتهایم را یکجا دریافت کردم. بزودی در مجله خلاقیت در این مورد نوشته خواهد شد. شرح و بسطش را برای همان موقع می‌گذارم.

فروشگاه سایت بهینه شد. البته پنج ماه طول کشید و هنوز آنقدر که دلم می‌خواهد بهینه نیست البته.

خلاصه کلام ... سایت گیس گلابتون دارد خوب کار می‌کند.

 

خودم عادت‌های خوبی کسب کردم:

مدیریت زمان را در سطحی بالاتر آموختم.

حسابداری یاد گرفتم.

در مورد کسب و کار آموزشهای عالی دریافت کردم. آموزش‌هایی که در حال حاضر هیچ معلم ایرانی در اختیار کارآفرینها قرار نمی‌دهد. یعنی احتمالاً بلد نیست که بتواند آموزش بدهد.

پس از ده پانزده سال، عادت دیر بیدار شدن را کنار گذاشتم و صبحها سر ساعت هفت صبح بدون ساعت بیدار می‌شوم.

 

ولی ...

روزهای دوشنبه به جای استراحت، دوندگی کردم.

هیچیک از چکاپ های پزشکی‌ام را انجام ندادم.

امسال فقط یک سفر داشتیم، سفر به کاشان.

در چرخه زندگی، بخش تفریح بدجوری قر شده است.

 

سال 1394 سخت و طاقت فرسا گذشت ولی خدا را شکر که بخوبی به پایان آمد. دشواری‌های زندگی ما را می‌سازند و قوی‌تر می‌کنند. من مثل فولاد در کوره آبدیده شدم. من آدم سال گذشته نیستم. انگار قدم چند سانت بلندتر شده است. با اعتماد به نفس بیشتری گام برمی دارم. روز چهارشنبه سوری تلخی‌های این سال دشوار را در آتش سوزاندم، باشد که تلخی‌ها برای همیشه از خاطرم برود و تنها درسهای خوب آن در ذهنم بماند.

 

فلسفه اصلی زندگی من این است:

ما اینجا هستیم چون قرار است درسهایی را بیاموزیم. پس از آموختن این درسها به مرحله بالاتری از حیات منتقل می‌شویم. این مرحله بالاتر چیست و چه نام دارد؟ بهشت؟ نیروانا؟ یا هر نام دیگری که دارد... من از ماهیت آن بیخبرم. ولی قرار است درسهای زندگی‌ام را یاد بگیرم. امسال درسهای زیادی برای من داشت و سرافرازم اعلام کنم درسهایم را یاد گرفته‌ام. آنچه آموختم:

 

  • فهمیدم تفاوت بین خشم سالم و غیرسالم چیست
  • یاد گرفتم خشم غیرسالم را براحتی و ظرف چند دقیقه رها کنم
  • آموختم به خشم سالم احترام بگذارم و جلوی آدمهای بی ادب و مزاحم محکم بایستم، بی آنکه پرخاشگر باشم

 

من درسهایی که امسال آموختم یکجا و در بسته خداحافظ خشم! در اختیار شما قرار دادم. چون وظیفه اصلی من همین است: یاد بگیرم و به دیگران یاد بدهم. از نظر خودم بزرگترین دستاورد امسال من، تهیه بسته خداحافظ خشم! است.

 

همان طور که قبلاً گفتم من یک لایت ورکر Light Worker هستم. لایت ورکر کیست و چه مشخصاتی دارد؟ بزودی در موردش خواهم نوشت. پائولو کوئیلو ما را رزم آوران نور می‌نامد. من از رزم و رزم آور خوشم نمی‌آید. کلمه لایت ورکر بیشتر به مذاقم خوش است.

 

حالا نوبت شماست:

  • سال 1394 برای شما چگونه سالی بود؟
  • چه پیشرفتهایی کردید؟چه دستاوردهایی داشتید؟
  • بهتر است در سال آینده چه کارهایی را بهتر انجام بدهید؟
  • چه درسهایی یاد گرفتید؟

 

و مثل هر سال، مسابقه نوروزی! از حالا تا سیزده بدر فرصت دارید داستان یکی از موفقیتها و شادی‌های بزرگ سال 1394 را بنویسید و برای من بفرستید. تا در مسابقه نوروزی 1395 شرکت کنید.

شرایط شرکت در مسابقه نوروزی:

  • 1-نوشته حداکثر 500 کلمه باشد
  • 2-داستان موفقیت و شادی خودتان را تعریف کنید
  • 3-درس آموزنده برای خواننده‌های سایت گیس گلابتون بیان کنید

 

جایزه: برنده مسابقه یک محصول آموزشی از سایت گیس گلابتون تا پنجاه هزار تومان را برنده می‌شود یا  در خرید هر محصولی که بخواهد 50 هزارتومان تخفیف دریافت می‌کند. هر محصولی که دوست داشته باشد و بخواهد.

 

 منتظر نوشته های زیبای شما هستم.

 

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Lotus77

سلام
سال 94 برای من شبیه آدم های سختگیر ولی کاربلدی بود که شاگردش را وادار می کند برای خودش و یادگیری بیشترش بدود و بدود، و یادش بماند این دویدن دلیل دارد.
سال 91 برای من سال فشار بود. بسیار اذیت شدم. جلسه آخر حلقه نازنین هدف را خاطرتان هست؟ اینکه چه چیزی در مورد تلاش خودتان برای روحیه خودتان در سالهایی گفتید؟ من کاملا می دانستم ذره ذره جملات و کلمات شما یعنی چه. کاملا درکتان می کردم. حق داشتید. فاصله سالهای 89 تا پایان 91 برای من اینطور بود. خوشحالم که آن دوران گذشت. بعنوان یک شاگرد، یک آشنا که بسیار دوستتان دارد، خوشحالم شما خوب هستید و مثل همیشه مراقب خودتان و حال خوبتان هستید. برایتان همیشه بهترین حال و شادترین خاطره ها رو آرزو می کنم.
سال 92 سال تلافی سختی ها و آرامش و سکون نسبی بود. اواخر 92 من یاد خودم و احوال خودم افتادم. سال 93 کمی لجباز بود با من، ولی من توانستم با خودم و کودک درون دلخور و کز کرده ام آشتی کنم و بیدارش کنم و کم کم بازخوردهای عالی از نزدیک و دور، از آشنا و غریبه و خصوصاً درون خودم دیدم.
سال 94 من قدرتم رو پس گرفتم. دستش رو گرفتم تا کنترل حال خودم و اختیاراتم بیشتر به دست خودم باشد. امسال هم ماجراها داشت، اما من یاد گرفتم زندگی مجموع و شاید برایند همین ماجراهاست. به قول عزیزی، انگار که قرار هست ما واحدهایی رو پاس کنیم و بریم سال بالاتر. تا این واحدها پاس نشوند، نمی شود. انگار آن تجربه یک دور می زند و در قالب ماجرای جدید برمیگردد، تا آدمی بالاخره یاد بگیرد تجربه را تمام و واحدش را پاس کند.
از خدای مهربان ممنونم که در آغاز سی سالگی، اینقدر مرا خوب ساخت و به تغییرم کمک کرد. از شما و محبت و راهنمایی های شما هم ممنونم. من بسیار از شما یاد می گیرم استاد عزیز و مهربان. قلب (می بخشید خیلی طولانی شد!)

سال 95 سال خوبی است. شک نکنید.لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزمی لوتوس نازنین. عزیزمی

پاسخ
Lotus77

لبخندقلب

پاسخ
بهرام

سال 94 برای من هم سال متفاوتی بود پر از تجربه های تازه عجیب و غریب ، سال 93 با به دنیا آمدن فرزندم و جدایی خواهرم از همسرش و فوت زن داداش سابقم که از برادرم جدا شده بود به پایان رساندم ، سال 94 سال متفاوتی بود ، اولین بار بود که تجربه فرزند داشتن را تجربه میکردم ، اواخر بهار بود که متوجه سرطان پدر خانومم شدیم و درگیر بیماری او شدیم ، در تابستان منتظر نتایج کنکور ارشد روانشناسی نیز بودم ، همچنین در تابستان دوباره به فکر تغییر شغلم افتادم اما نتیجه ای نداشت ، پاییز و زمستان را با بدست آوردن تجربه خرید و فروش خانه گذراندم . در چهار ماه چهار معامله انجام دادم و در آخرین روزهای سال 94 به یکی دیگر از آرزوهای خودم رسیدم و صاحب خانه ای فراتر از آنچه میخواستم شدم . سال 94 با همه اتفاقاتش گذشت امیدوارم سال 95 برای من سال بهتری باشد در کنار همسرم و دخترم .

پاسخ
گیس گلابتون

خوب و بد، تلخ و شیرین، بالا و پایین!
یک سال کامل بود آقای مهندس عزیز

پاسخ
Mina azizi

سلام خانوم دكتر عزيز
سال ٩٤ براي منم خيلي سخت بود مشكلاتي كه هست يك طرف مسئوليت سنگين مادر بودن طرف ديگه دخترم فروردين سه سالش ميشه خودتون بهتر ميدونيد من هميشه بايد روحيه ثابت داشته باشم نميتونم حتي افسرده بشم بچه ها بي كم و كاست متوجه همه چي هستن حتي اگه وانمود كني هم ميفهمن از مهر ماه با سايت شما آشنا شدم هيچ محصولي سفارش نميدادم حس ميكردم چيزي كه لازم دارم اينا نيست يعني اولويتم اينا نيست تا اينكه خداحافظ خشم اومد دقيقا همون چيزي كه قبل از هرچيزي لازم داشتم .
اميدوارم كه سال خوبي داشته باشيد.
ممنون.

پاسخ
گیس گلابتون

موفق باشید دوست عزیزم

پاسخ
شاینا

گیس گلابتون عزیزم سال 94 آنقدر برای من پر از ماجراهای تازه بود که هرگز آن را فراموش نمی کنم. هم از بعد درونی و هم از بعد بیرونی شاهد تغییر خودم بودم.البته همه اینها را لطف خدای متعال می دانم که راه را برایم باز کرد و مرا در پناه خودش گرفت.
گیس گلابتون عزیز در سال 94 برای کارآموزی به بیمارستان رفتم.مسئول دفتر پرستاری با ما اتمام حجت کرد و خیلی جدی برخورد کرد. می دانی که من چقدر روحم لطیف است اما خودم را کنترل کردم. تا حدودی نرم شد و من را به آی سی یو فرستاد. من و یک پسر کارآموز که سودای تهران نشینی داشت. گیسوجان روز اول که به آی سی یو رفتم را هرگز فراموش نمی کنم. وارد که شدم آن اتاق یک طوری به نظرم می رسید. نمی دانم چرا آن روز آنقدر آنجا پر از نور آفتاب به نظرم می رسید. آنقدر شیرین است که دائما مرورش می کنم. البته فقط یکی دو ساعت این حس دوام داشت. شب که به خانه می رفتم حال عجیبی داشتم و محیط اطرافم برایم بیگانه بود و درکی از آن نداشتم. آی سی یو خیلی کوچک به نظرم می رسید و به من حس زندان می داد. خواستم بخش را عوض کنم و در خواستم قبول شد اما ناگهان منصرف شدم. با خودم گفتم من این مسیر را درست آمده ام و کار اشتباهی نکرده ام. پس حتما حکمتی در کار خدا هست که این تقدیر را رقم زده است. خودم را به خدا سپردم و سوار بر مرکب قضا و قدر شدم. و از این بابت خداوند را شاکرم بسیار شاکر. چقدر دلم می خواست این خاطرات را بگویم حالا می فهمم که وقتی شما از خاطرات جراح بودن حرف می زنید چه حسی دارید.
اما خاطره دومی که از سال 94 دارم مربوط به یک معجزه الهی است. دختری را می شناختم که مهندس و شاغل بود. در سی سالگی با همسرش به طرز جالبی آشنا شد. همسر او مردی بود چهل ساله که در یک کشور خارجی سکونت داشت و هیچ تماسی با این دختر نداشت. مادر این پسر برای دیدن پسرش می رود آن هم برای اولین بار. در یک مهمانی با زن دایی مادر این دختر آشنا می شود و... بعد از مدتی این خانم با نوزادش به ایران آمد. پسری زیبا و دوست داشتنی البته نه فقط دوست داشتنی. چون من وقتی به این نوزاد نگاه می کردم ویژگی خاصی در او می دیدم که قابل توصیف نیست. فقط می گفتم این بچه خاص است و اگر توجه ویژه به او بکنید حتما در آینده به مراتب بالا می رسد. مدام این را می گفتم. مدام به این نوزاد ابراز محبت می کردم. تا اینکه بالاخره به واسطه کسی فهمیدم که مادر این نوزاد از سالها پیش مشکل زنانه داشته است و پزشکان به او گفته بودند امکان ندارد با این وضعیت باردار شود و درمانی وجود ندارد. اما پس از ازدواج به طور طبیعی باردار شده بود. وقتی به ایران آمد دوباره آزمایش داد و نزد دکتر رفت. دکتر گفت این یک مورد خاص پزشکی است و معجزه شده است ! دکتر دلش می خواست درباره این کیس خاص مقاله ای ارائه دهد. واقعا قربان قدرت خدا بروم. نمی دانم چه عاملی باعث بارداری این خانم شد... عشق ؟ زندگی آرام با شوهر ؟ استراحت و خانه داری بعد از سالها کار سخت ؟ تغییر در احساسات زنانه و حس کمال زنانگی بعد از ازدواج؟ واقعا نمی دانم.
سال 94 برای اولین بار چند بیت شعر گفتم که ماجرایی دارد برای خودش. آخر از کدام اتفاق بگویم همه اش ماجرا است. حتی چند بیت شعر ترکی دست و پا شکسته هم گفتم و فهمیدم که به زبان ترکی علاقه دارم. البته دیگر نتوانستم بعد از آن شعر بگویم. اما برای حسن ختام این چند شعر را برای شما و دوستان می نویسم . البته کمی تغییرش داده ام.

و من مثل گل نیلفر عاشق سکوت زلال برکه های عمیق
آه ای کردگار مهروز رحیم
گل گلدان حیاط خانه مان یاس است
و رنگ دیوارهای اتاق کوچک قلب من یاسی ست
و گل ها خواهران ثنای گوی نازک خیال عطرآگین
آه ای خدای من ، پروردگار مهرآفرین حکیم.

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانم
شاینا من شما را نمیشناسم ولی احساس می کنم شما گلی هستید که در کنج باغچه و در سایه مانده اید. حالا کم کم دارید گلبرگهای خود را به روی خورشید باز می کنید. البته باز هم میگویم من شما را نمیشناسم. همینطوری احساسم را بر اساس کامنتهای شما نوشتم که شاید کاملا اشتباه باشد

پاسخ
moneymag

سلام
سال 1394 را بسيار دوست دارم.سالي بود كه در آن من وبلاگ مغناطيس پول را را ه اندازي كردم و هر هفته تمريناتي را قرار مي دادم و سعي مي كردم به آنها عمل كنم و گزارش كارهايم را هفته بعد مي دادم.با وبلاگم موفق شدم به كارهايم نظم و برنامه بدهم، ياد گرفتم چطور سايت طراحي كنم و يك سايت براي همسرم راه اندازي كردم، وارد بورس شدم و توانستم بعد از سالها ساده و صميمي با همسرم درد دل كنم و براي تعطيلات عيد 95 مسافرت خانوادگي داشته باشم.خاطرات نيمه دوم سال 94 مرا مي توانيد در وبلاگم بخوانيد اما بهتريت خاطره من براي زماني بود كه همراه خانواده به فيرزوكوه رفتيم و برف بازي كرديم.هنوز عظمت و سادگي و زيبايي طبيعت همراه با درسهاي آنروز در خاطرم مانده و در مقابل عظمت خداوند تسليم و سپاسگزارم.برنامه هايم براي سال 95:
1-تكيمل سايت همسري و راه اندازي يك كسب و كار الكترونيكي از طريق آن
2-ورود جدي به بورس همراه با مطالعه و راه اندازي وبلاگي براي آن
3-مطالعه و داشتن تمريناتي براي تقويت رابطه معنوي با خدا و رابطه ام با همسر و دخترم

پاسخ
گیس گلابتون

تبریک میگم
حتما وبلاگ و وبسایت شما را می خوانم. آفرین

پاسخ
moneymag
http://moneymag.blogfa.com/

سلام
راستي آدرس وبلاگم::
http://moneymag.blogfa.com/
http://moneymag.blogfa.com/
سال خوبي داشته باشيد و پر از موفقيت.لبخند
به اميد ديدار.

پاسخ
moneymag
http://moneymag.blogfa.com/

سلام، گيسوي عزيرم
از دعوت شما كلي مسرور گشتم و در مسابقه شركت كردم .روز شماري مي كنم تا نتيجه آن رو اعلام كنيد.خواستم فايل را بفرستم اما سايت فرمت را قبول نمي كرد.پس همينجا مي نويسم:...

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
چرا ایمیل نفرستادید؟ مگر شرایط مسابقه را مطالعه نفرمودید؟
اگر مایل هستید لینک وبلاگ تان را هم بفرستید. سپاسگزارم

پاسخ
آن

من این پست رو الان خوندم
سال 94 :
از اولین روزها و اولین ماههای اون به خوبی به یاد دارم چه بود چه شد .
من در 6/2/ 94 صاحب پسری شدم خوش قد و بالا و سالم و تپل مپل .
نه ماه مرخصی زایمان و لذت بردن از فرند داری . خدا را با تک تک سلولهای بدنم شکر میکنم که من رو به لذت مادر شدن رسوند
سال 94 در کنار افت و خیزهایی که داشتم بهتر تونستم روابطم رو کنترل کنم .
چیزی که خوش نداشتم در مقابلش سکوت کردم . یا لبخند زدم یا خوب جواب دادم یا محکم سر عقیده ام وایستادم
هنوز احتیاج دارم به شناخت بهتر از خودم و اطرافیانم
چیزی رو که گمان میکردم باشه متاسفانه واقعیت دشات و برای من محرز شد. خیلی بد بود خیلی .
من فکر میکنم هر تصمیمی یک زمان خاص خودش رو داره باید زمانش برسه تا یک کار انجام بشه .من فعلا منتظرم ببینم چی میشه در این مورد خاص
برادرم ازدواج کرد و خدا رو شکر فعلا همه چی خوبه و خوشه
سلامتی و حضور اعضائ خانواده ام در کنار هم بزرگترین خوشبختی من هست
بعدبرگشت به اداره کارم رو باچنگ و دندون قاطعیت و نترسیدن از همکار م پس گرفتم . از حقم دفاع کردم . تایید
سال 95 :
اسکایپ درست شه و من با گیس گلابتون عزیزم بتونم صحبت کنم ( خدایی با بچه اداره خونه برام وقتی نمی مونه به این مورد رسیدگی کنم)
سازمانم رو به یک سازمان اسونتر زمان کمتر و با پول بیشتر انتقال بدم
طراحی لباس . من لباسهای قشنگی برای خودم و دوستانم طراحی کردم میخوام با جدیت بیشتر ادامه بدم. این رو به هر راهی شده برای خودم بازاریابی کنم.
سال 95 سال سلامتی و شادی استتاییدگل

پاسخ
گیس گلابتون

نمی دانستم مامان شدی عزیز دل:)))))
مبارکه! مبارکه! چرا این خبرها را دیر میگویید. خییییییلی خوشحال شدم
انشاالله آن مورد هم برطرف شود و به همه آرزوهای قشنگ امسالتان برسید

پاسخ
آن

دیرگفتم چون
اگه یادت باشه در بهترین سال زندگی ( سال 92)گفتی با توجه به یک سری رفتارهای شوهرت فعلا بچه دار شدن رو بزار کنار. ولی من در سال 93 خواستم بچه دار شم . خواستم مامان باشم .اگر تصمیم دیگه ای میگرفتم ممکن فرصت مادر شدن رو از دست بدم.
گفتم دعوام میکنی . میگی این خودش نمیدونه چی میخواد و چیکار میکنه .
و گرنه خیلی دوست داشتم از اولش حتی بارداری هم بدونی .
دادم داداشم برام اسکایپ رو راه بندازه. خودم نصب کردم ولی بلد نبودم چکار کنم.
خلاص اش ممنونم گیس گلابتون عزیز

آن
پاسخ
گیس گلابتون

بله. درک میکنم اشتیاق مادر شدن آدم را بی پروا میکند و خوشحالم مادر شده اید. اگر میگفتید هم هرگز شما را سرزنش نمیکردم، چه رسد به دعوا. امیدوارم مشکلی که دارید مربوط به همان مسائل همسرتان نباشد. اگر هم هست انشاالله بزودی رفع شود. باز هم تبریک می گویم

پاسخ
nazanin0114

سلام... اگه امکانش هست بگید چطور عضویت در خبرنامه را کنسل می کنند؟من با دوتا ایمیل عضو هستم میخواستم یکیش رو کنسل کنم... ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
لطفا در پایین ایمیل در بخش سبز رنگ روی لینک unsubscribe کلیک کنید تا عضویت شما لغو شود

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet