مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

اخبار
1397/08/28 12:11

خبر خوش شما

سلام خانم دکتر عزیز ومهربونم

اولا خیلی دوستتون دارم

و همیشه ویس هاتون رو گوش میکردم

حدود 14 ماه یعنی از اردیبهشت 96 تا مرداد 97 با همه ویس ها و کتابها و محصولاتتون زندگی کردم و درس گرفتم در همایش زن جذاب در اردیبهشت 96

با دوستام از مشهد اومدیم و کلی بهمون خوش گذشت

کلی چیزهای قشنگ یاد گرفتیم .اکثر محصولاتتون رو خریدم

ار بیشتر محصولاتتون استفاده کردم:

 

 

 

همه رو خریدم و سفارش دادم بجز محصول زندگی مثل عسل

که اون هم فرموده بودین که بعد ازدواج بخریم که نیت کردم وقتی ازدواج کردم بخرم

و حالا که این ایمیل رو براتون میزنم

حدود یکماه و هفت روزاز ازدواجم میگذره

 

دوست داشتم زودتر بهتون بگم ولی اینقدر سر من و اقای عسل شلوغ مهمونی و قسمتهای شیرین زندگی بود که فرصت نشد

فقط وقت کردم به خانم شمس زنگ بزنم بگم و توی اینستا هم خدمت خودتون گفتم

وای که بسیار بسیار زیاد ممنونم از راهنمایی های خوبتون هستم

محصولات خوبتون و همایش زن جذاب

خدارو شکر که از انتخابم خیلی خیلی زیاد راضی هستم

مهرش در جلسه دوم واقعا به دلم نشست

من خیلی خواستگار داشتم .خواستگارهای خوب و بد

از همه قشر دو سه سالی بود که در خونه رو ب روی همه باز کردم و بشدت قصد ازدواج داشتم

تااینکه با شما و محصولاتتون و همایشتون اشنا شدم واقعا بدون تعارف میگم خیلی عالی بود مخصوصا در ظاهر و تیپم خیلی تجدید نظر کردم

در ارایشم تجدید نظر کردم

خلاصه سرتون ب درد نمیارم

همه جا میرفتم همه مهمونی ها کلاس یوگا و کلاس ورزش کلاس زبان المانی هرجا که دعوت بودم هم سرکار بودم هم دانشگاه دانشجورشته بیهوشی بودم هم کشیک بودم

هم وقت میکردم هرجا میرفتم کوه با گروه کوه نوردی هم کلاسهای مختلف بود

یک عالمه دوست خانم پیداکردم کلی چیزهای مختلف یاد گرفتم

خواستگارهای مختلف

تمرینات کتاب ازدواج مث اب خوردن اسان است

رو هم سه بار انجام دادم دیگه اخریش رو با خودم نیت کردم اگه دیگ این دفعه اخر نشه و همسرمورد نظرم نیاد دیگه هیچ اقدامی نمیکنم و از همه چی دست میکشم

که تا سه نشه بازی نشه

بالاخره اومد

بااینکه با خیلی از خواستگارام تا شش یا هفت یا هشت ماه حرف میزدم و رفت امد میکردم ولی هرکار میکردم ب دلم نمینشستن

نمیدونستم چیکار کنم

همش فکر میکردم ایراد از منه از اخلاقمه که کسی توی دلم نمی نشینه

فکرمیکردم ازدواج سنتی همینه بدون هیچ احساسی باید ازدواج کرد

دیگ کلافه بودم و راه سختی بود همش به خدا میگفتم چرا نمیشه

خیلی گله مند بودم از خدا

ولی اخرش خوب بود خدا روشکر

یک روز توی تیر ماه بعد از امتحانهای پایان ترم ازشهرستان برگشتم مشهد مربی یوگام بهم پیام زد توی تلگرام

عکس همسرمو فرستاد و گفت این اقا از اشناهای یکی از دوستاشون هستن با این مشخصات و دنبال همسر میگردن و با خانواده بسیار خوب

از من خواست که شماره خونمون رو بهشون بدم

منم از توی عکسش زیاد خوب و بدشو نفهمیدم و از اونجایی که هیچ کسی رو ندیده و حرف نزده تا سه جلسه رد نمیکردم

منم شماره خونمون رو دادم .خلاصه سرتون رو به درد اوردم عزیزم

دو مرداد روز تولد امام رضا اومدن اولین خواستگاری خونمون اون موقعه زیاد باهش حرفی نزدم در حد معارفه بود

بعد فرداش خواهرش زنگ زد و نظرشون خیلی مساعد بود

و در خواست کرد که میشه دختر و پسر باهم برن بیرون فردا مامانم هم نظرش مساعد بود و رفتین بیرون

اونجا بود که مهرش یک دفعه به دلم نشست یک دل نه صددل عاشقش شدم و اصلا به روی خودم نیاوردم و جلسه سوم

 

حتی اولین خواستگاری بود که توی جلسه دوم گفت ایا شما به مشاوراعتقاد داری

منم خیلی خوشحال شدم از این حرفش که به مشاوره معتقد هست و قبل از خواستگاری رفته بود پیش مشاور

و فهمیده بود که چه جور شخصیتی هست و با چه زنی خوشبخت میشه

و خیلی چیزهای دیگه که مشترک و مشابه بودیم

و بعد از سه هفته رفتیم مشاور و تست دادیم

و جالبش این بود که مشاور دوتا تست بهمون داد یکی ازاون تست هاش همونی بود که شما توی وبینار چگونه مشاور قبل ازدواج خودمان باشیم

رو بهمون دادن خیلی خوشحال شدم از جایی که رفتیم مشاور

و مشاور قبلا همسرم رو میشناخت و تمام خصوصیات منو همسرم از روی تست گفت

و مشاور خانم دکتری بودن که گفتن ما هم کفو هم هستیم و خیلی شبیه هم هستیم

فقط نیاز به مهارت زندگی و شناخت هم داریم

بعد از یکماه و ده روز برگترها به این نتیجه رسیدن که تا قبل محرم صفر محرم بشیم

توی این فاصله در طول خواستگاری و جلسات اشنایی یکبار همسرم موقع خداحافظی دستمو گرفت

و من خیلی یک جوری شدم و ازش خواستم تا هنوز محرم نشدیم دیگ دستم رو نگیره

و ایشون هم دیگه نگرفتن

و در تاریخ هشت شهریور نود و هفت روز عیدغدیر در حرم امام رضا عقد کردیم و

در تاریخ دهم شهریور نود وهفت شنبه مراسم نامزدی گرفتیم

خیلی همه چی خوب و عالی و بدون حاشیه پیش رفت.

 

 

گیس گلابتون: تبریک می‌گویم عروس خانوم عزیز و دوست‌داشتنی

از طرف من به داماد خوشبخت هم تبریک بگویید. انشاالله که به‌پای هم جوان بمانید. همیشه تندرست و شاد باشید.

 

من خوشحالم که شما نومید نشدید، تغییرات لازم را در خود به وجود آوردید، معاشرت‌های خوب داشتید و بالاخره همسر دلخواهتان را جذب نمودید. انشاالله که همه‌چیز عالی پیش برود.

 

یک نکته مهم برای خانم‌هایی که هنوز ازدواج نکردند: پس‌ازاین که مرد دلخواهتان جذب کردید، دست‌کم شش ماه معاشرت کنید و سپس ازدواج کنید. مشاوره با روانشناس نباید زود انجام شود. دست‌کم سه ماه رفت‌وآمد کنید و سپس پیش مشاور بروید. شما می‌خواهید یک عمر با هم زندگی کنید، لازم است قبل از بستن پیمان زناشویی، به‌اندازه کافی با هم اخت شوید. آزمون‌های روانشناسی هرگز جای شناخت شخصی شما را نمی‌گیرد. من امیدوارم این دوست عزیز، ازدواج خوبی داشته باشد و انشاالله هم که همین‌طور است، ولی به‌طورکلی اصرار دارم برای ازدواج عجله نکنید. وقت بگذارید. همدیگر را بشناسید، با هم اخت شوید، محبت آرام‌آرام شکل می‌گیرد. شناخت کم‌کم حاصل می‌شود. نگویید بزرگ‌ترها تصمیم گرفتند یک ماه و ده روز برای معاشرت کافی است. شما به‌عنوان یک خانم تحصیل‌کرده قرار است مسئولیت انتخاب همسرتان را به عهده بگیرید. عجله نکنید... شما را به خدا عجله نکنید!

 

حالا نوبت شما دوستان عزیز خواننده است. یادتان باشید از شادی دیگران شاد شوید، برای دیگران آرزوی شادی و شادکامی کنید تا خدا هم قلب شما را شاد کند و آرزوهایتان را برآورده کند. دلم می‌خواهد زیر این پست پر شود از تبریک و آرزوی خوشبختی. بفرمایید شما اولین شخصی باشید که تبریک می‌گوید.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
askari.1368

الهی
مبارکش باشه
منم خیلی از ازدواج سنتی واهمه دارم اما اینسری میخوام مصمم باشمو امتحان کنم
ایشالله خوشبخت باشین
یعنی میشه یه روز منم خبر خوش بگذارم اینجا.
از یکسالی هست پیگیرم و هی انجام میدم هی ب مشکل میخورم.انقدر طولانی شد ک الان دارم میفکرم یکسال شد یا دو سال!!!
وقتی خبر خوش میخونم انرژی میگیرم.
مبارکه خیلی مبارک

پاسخ
bnanazi

گل

پاسخ
bnanazi

ممنونم دوست عزیز
اصلا واهمه و ترس نداشته باشید
انشاالله بزودی خبر ازدواج شمادوست عزیز
تمرکز کن و با توجه به حرفای خانم دکتر
و اینکه حتماحتما جاهای مختلف برید و با ادمهای مختلف رفت امد کنید مخصوصا خانمهای متاهل.مطمینم ب زودی اونچیزی که مد نظرتون هست اتفاق میفته با توکل بر خدا
بازهم سپاساز تبریکتون

پاسخ
bnanazi

منم همیشه ارزوم بود که یکروزی خبر ازدواجمودر سایت گیس گلابتون بنویسم خیلی تصور این لحظه رو داشتم و اینکه بالاخره شد پس ناامید نباشید عزیزان انشاالله بزودی گل بانو

پاسخ
zahra_aroos

از شنیدن خبر ازدواجتان بسیار خوشحال شدم. ان شاالله که خوشبخت باشید در پناه حق. عروس خانم گل شما چندسالتون هست؟

پاسخ
bnanazi

سلام ممنونم دوست عزیز
سپاس از ارزوتون
بنده سی دو ساله هستم

پاسخ
positive mind

تبررریک میگم دوست عزیز، خوشبخت و خوشحاال بااااشیگل

پاسخ
bnanazi

گلممنونم ازلطفتون

پاسخ
bnanazi

ممنونم از لطفتون عزیز و مهربون

پاسخ
positive mind

گیسوی عزیزم، چه جمله ی جذابی نوشتید، " به پای هم جوان بمانید..." اولین بار بود جمله ی این شکلی میدیدم توی قلبم نشست منم ازین ببعد ازین جمله زیاد استفاده میکنم

پاسخ
bnanazi

بله واقعا قشنگبود جمله خانم دکتر به پای هم جوان بمانید

پاسخ
nazigh

سلام عروس خانم عزیز و دوست داشتنی
خیلی خوشحالم و خیلی بهت تبریک میگم
امیدوارم سال های سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید گل

پاسخ
bnanazi

سلام عزیزم ممنونم خیلی سپاس ازارزوی قشنگتون

پاسخ
bnanazi

ممنونم عزیزمهربون خیلی سپاس فراوان از ارزوی خوبتون

پاسخ
bnanazi

ممنونم عزیزمهربون خیلی سپاس فراوان از ارزوی خوبتون

پاسخ
Hadis khanoom

سلام عزیزم مبارکت باشهقلب
گیس گلابتون عزیز درسته برای شناخت نباید عجله کرد اما فکرمیکنم مورد ایشون خاص بوده و با توجه به تجربه ای که در دیدن خواستگار داشتن فقط همسرشون رو پسندیدن و با توجه به نقاط مشترکی که داشتن علاقه مند شدن

پاسخ
bahi

به به عروس خانم گل مبارک باشهگلگلگلانشالله که خوشبخت بشید،چقدر خوبه که خبرهای خوبتون رو برای ما هم مینویسید با خوندنش کلی خوشحال شدم
با آرزوی بهترین ها برای شما 😍😍😍

پاسخ
bnanazi

یک عالمهههههه ممنونمممممممممممممم عزیزمممم

پاسخ
tannaz1989

از صمیم قلب به عروس خانم دوست داشتنی تبریک میگم انشالا که خوشبخت بشین .گل

پاسخ
bnanazi

مرسی مهربانوی مهربون لطف دارین

پاسخ
monaghaemi

سلااام
تبریک میگم عروس خانم
برات کلی دعاهای خوب میکنم که عشقتون بادوام باشه ...قلب

پاسخ
bnanazi

مرسی از دعاهای خوبتون عزیزنازنین

پاسخ
amitis2017

اخییی ای جاااانم چه باحال تعریف کردن همه چیو <3 ایشالا خوشبخت بشن.... خیلی خوشحال شدم براشون ولی ازونجا که دانشجو هستن فکنکنم سن زیادی داشته باشن دست راستشون روی سر ماها من داره سی سالم میشه و هیچ خبری نیست :-(

پاسخ
bnanazi

یک عالمهههههه ممنونمممممممممممممم عزیزمممم

پاسخ
شاینا

سلام گیس گلابتون عزیز و عروس خانوم گل. انشاء الله در کنار تازه داماد خودت خوشبخت شوی بانوی جوان.
گیس گلابتون عزیز من هم با شما موافقم. البته نظر بزرگترها را هم درک می کنم. شاید بزرگترها از دیدن اشتیاق و علاقه دو جوان به وصال هم به وجد می آیند و می خواهند هر چه زودتر به این آرزوی دوست داشتنی خود برسند. خوب خاصیت زیبای عشق همین است. صد البته منظورم این نیست که شناخت در این مرحله کامل نشده است. بلکه هم شناخت و هم عشق با هم به وجود آمده است.
گاهی آدم ها در این هنگام نیاز دارند که مدتی با خودشان خلوت کنند و به خودشان بپردازند. سنگ هایشان را با خودشان وابکنند. به هر حال قرار است آدم برای همیشه از این موقعیت و مرحله ای که سالها در آن قرار داشته است خداحافظی کند. بهتر است اگر کسی چنین احساسی دارد برای آخرین بار مطمئن شود که همه چیز مرتب و آماده است. کارش را در این مرحله انجام داده است و توشه مناسبی آماده کرده است. مثل مسافری که قبل از خروج از منزل دوباره همه چیز را یک نظر بررسی می کند. و صد البته باید خانواده خودش به خصوص والدین و خواهر و برادری که در خانه دارد آماده کند. خانواده عروس و داماد که سالها با آنها به سر برده اند از اینکه خانه خالی می شود دچار تنش هایی خواهند شد و حتی در روانشناسی بحث آشیانه خالی مطرح است. و در آخر اینکه اگر با توضیح این موارد از خواستگار مورد علاقه ات بخواهی مدتی صبر کند ، همین خودش یک شناخت بسیار خوب به شما می دهد. هم خانم و هم آقا می توانند هم خودشان و هم یکدیگر را از نظر مدارا ، انعطاف و صبر و تسلط بر خویشتن بسیار بهتر بشناسند.
عروس خانم عزیز یک بار دیگر به شما تبریک می گویم.

پاسخ
bnanazi

سلام ممنونم از حرفایقشنگتون بله دقیقا همینجور هست.و سپاس از لطفتون

پاسخ
Yaldaaa_1400

تبریک به شما عروس خانم .و تشکر از شما خانم دکتر مهربون به خاطر آموزش نکات کاربردی و مهم . خانم دکتر میخواستم بپرسم فیلم سهیلا شماره۱۷ رو دیدین. یه بخشی از فیلم مشاور ی که صحبت میکنه دقیقا کپی حرفهای شما رو میگه حتی سن ازدواجتون رو . انگار که تصور میکنی خود شما دارین آموزش میدین

پاسخ
گیس گلابتون

بله خبر دارم که سخنرانی من کپی پست شده. نقد آن را نوشته ام و بزودی در سایت قرار خواهم داد. متشکرم

پاسخ
bnanazi

سلام ممنونم یلدا جان ولی من اینفیلم ندیدم .

پاسخ
بهار

خوشبخت باشید الهی.
الهی به پای هم پیییییر بشید وسالم بمانید.صاحب دختروپسر سالم بشید وبا عشق مهارت های زندگی رو بهشون یاد بدید.الهی نسل بعد مهارت های زندگی رو بدونه.

پاسخ
bnanazi

ممنونم گل بانوی یک دنیاسپاس

پاسخ
bnanazi

ممنونم گل بانوی یک دنیاسپاس

پاسخ
calmness

تبریک میگم عزیزم 😍🎉 👰🏻🎊
انشاءالله که به حق امام رضا (ع) خوشبخت باشین و تک تک لحظه هاتون پر از عشق و آرامش و خوشبختی باشه 💕💌💝

پاسخ
bnanazi

سلام گلم
ممنونم از دعای زیباتون همچنین برای شما دوست مهربون

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ
bnanazi

سلام خدمت شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
ممنونم از شما و دوستان گل و مهربونم از تبریک و ارزوهای خوبتون.الهی امین.من سی دو ساله هستم . و ازازدواجم خیلی خیلی خرسندم و خدارو شکر میکنم بااینکه طبق حرفای خانم دکتر عزیز من یکم عجله کردم و یکماه خورده ی زود بود ولی خداروشکر باتوجه به تجربیاتم و حرفا مشورتها خیلی راضی هستم .البته خدا خیلی کمکم کرد .ولی حرف خانم دکتر واقعاصحیح و متین هست.بازهم ممنونم ازتبریکهای خوبتون.

پاسخ