زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/01/16 19:13

یک اعتراف بزرگ!

در طول تعطیلات متوجه یک تناقض فکری بزرگ در خودم شدم. خیال دارم این تناقض را رها کنم. آن را اینجا می نویسم و اعتراف می کنم، زیرا هربار می نویسم، گره ای بزرگ از زندگی ام باز می شود. من به قدرت "قلم" اعتقاد دارم. خدا در قرآن به "قلم" قسم خورده است. هرچند الان دارم تایپ می کنم، ولی در خیالم خود را می بینم که نوک درشت نی را در مرکب فرو می برم، زبانم را بین دندانها گیر می دهم و با دقت می نویسم. قلم روی کاغذ کشیده می شود و جیر جیر می کند. انگشتانم با مرکب سیاه شده است. بله! من خودم را به این شکل تجسم می کنم.

 

از مطلب دور نشوم. من در حال حاضر دو شغل دارم: طبابت و آموزگاری تحت برند گیس گلابتون

 

وقتی در تهران زندگی می کردیم، من از ساعت نه صبح تا سه بعداز ظهر روی سایت گیس گلابتون کار می کردم. همسرم ساعت هفت صبح از خانه خارج می شد.ناهار به خانه نمی آمد. ساعت ده شب که به خانه می رسید، بقدری خسته بود که زود می خوابید. پسر ساعت سه به خانه می رسید. پس قرار بود ناهار ساعت سه بعدازظهر حاضر شود.

 

ولی الان همسرم نه صبح از خانه خارج می شود. ساعت یک بعدازظهر در خانه است. ساعت نه شب که به خانه برمی گردد، سرحال و سرزنده است و می خواهد همراه من فیلم ببیند و با هم حرف بزنیم و شب نشینی داشته باشیم. ما بعد از شش سال بالاخره دوتایی شده ایم و دوست داریم از حریم خصوصی مان لذت ببریم.

 

همه اینها عالی است، ولی همیشه سکه، روی دیگری هم دارد: من وقت کم آورده ام و برای انجام کارهای سایت بشدت تحت فشار قرار دارم. یعنی باورتان نمی شود که چطور مثل یک بندباز (آن هم از نوعی که روی تارهای زمان، تعادل خود را حفظ می کند) در پیچ و تاب کارهای اصلی ام، چند کلمه می نویسم یا عکسی برای اینستاگرام قرار می دهم.

 

من با خودم قرار گذاشته بودم در سن شصت سالگی از جراحی بازنشسته شوم و فقط به کار نوشتن و آموزش بپردازم. ولی در تاریخ هشتم مارس 2015 ، روز جهانی زن، تصمیم گرفتم زودتر از موعد خود را بازنشسته کنم و فقط به کار آموزش وارد شوم.

 

برای دو سه روز از تصمیم خود بسیار شاد بودم، ولی کم کم دودلی و تردید به سراغم آمد. به همکاری که خبری از شرایط من ندارد، ایمیل فرستادم و در مورد مراحل اداری سوالی، پرسیدم. او نوشت: این کار را نکن! پرسیدم: چرا؟ جواب نداد.

 

من که دودل بودم، با این ایمیل از پا درآمدم. اول خون خونم را خورد که چرا یک نفر به خودش اجازه می دهد تو را نصیحت کند، در حالیکه نه شرایط تو را می داند و نه می پرسد و از همه مهمتر از او پرسیده نشده که آیا من این کار را انجام بدهم یا نه! بلکه او خودش تصمیم گرفت به جای جواب دادن به سوال اداری، نظری بدهد. بله! اول او را سرزنش کردم. ولی من کسی نیستم که وقتم را با سرزنش دیگران تلف کنم. به درون رفتم و از خود پرسیدم: "هی! گیسی! مشکل تو چیه؟ تو که با یک حرف نسنجیده کارت را ول نمی کنی. الان چی شده؟"

 

وااااااای تازه آن موقع فهمیدم مشکل چیه؟

 

من از وقتی که یادم می آید در حال دویدن هستم:

دویدن برای کنکور

دویدن برای درسهای دشوار پزشکی

دویدن در کشیکهای پزشکی

دویدن برای قبولی در زیدنسی

دویدن برای کشیک های کشنده جراحی

دویدن به عنوان جراح در نقاط مختلف کشور با کمترین امکانات پزشکی

دویدن در تهران از این سر شهر تا آن سر شهر برای کار در درمانگاه

و بعد دویدن بین انجام کارهای خانه، مطبداری و سایتداری

 

حالا یک مرتبه تصمیم گرفتم از دویدن بایستم و آرام کار کنم... چه وحشتی ...

 

باور کنید از تصور این که دیگر هیچ زنجیری مرا به زندگی دوان دوان متصل نکند، وحشت کردم. تازه فهمیدم "سبکی تحمل ناپذیر هستی" یعنی چه!

 

احساس کردم اگر قرار نباشد بدوم، نکند سوخت کافی برای خلاقیت نداشته باشم. نکند تمام مدت بخوابم و از لحظات آرام و خوشایند لذت ببرم. نکند به بهانه نویسندگی، هیچ کاری انجام ندهم...

 

می دانم این طرز فکر اشتباه است. می دانم تمرکز، بهترین عامل پیشرفت است. می دانم من آدم منضبطی هستم و حتما راهی برای نگه داشتن خود روی فرم پیدا خواهم کرد.

 

حتی نگرانی مالی ندارم. در حال حاضر بدهی قابل توجهی ندارم. با درآمد مختصر می توانم بخوبی به کاری که عاشقش هستم بپردازم و کم کم آن را گسترش بدهم.

 

ولی مشکل از همان باور قدیمی و پوسیده من است:

·         باید همیشه بدوی!

·         باید همیشه بشدت کار کنی!

·         باید همیشه وقتت بقدری تنگ باشد که نفس نفس زنان بدوی!

 

خیال دارم این باور را رها کنم. چطوری؟ هنوز نمی دانم. ولی اولین قدم، اعتراف به آن در حضور جمع است.

 

حالا این باور را به دست خدا می سپارم تا هرطور صلاح می داند آن را رفع و رجوع کند.

تابیدن نور آگاهی به پیچیدگی های درون، باعث می شود گره ها باز شوند. چطوری؟ باز هم نمی دانم. درک ناخودآگاه و طرز کار مغز، بالاتر از فهم من است.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

sepidarsepid

چقدر جالب.
درک میکنم چی میگی گیس گلابتون عزیز.
راستش منم یه جوری شدم(یه جوری مثل همین حالتی که نوشتی) وقتی شنیدم میخوای رها کنی جراحی رو.
از خدا میخوام که بتونی بهترین تصمیم رو با اطمینان بگیری.

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

درسته. من افرادی مثل شما رو دیدم. بدون دویدن احساس میکنن چیزی کم دارن. این عالیه که انقدر آدم تکاپو داشته باشه. درواقع خودم آرزوشو دارم. اما یک جایی از لحاظ توان جسمی و روحی کم میاره. و غیر از اون، حیفه که آدم خودش رو فقط وقتی ارزشمند ببینه که کارهای زیادی واسه انجام داره و سرش شلوغه. یعنی بدون اون حس کنه چیزی کم داره. گیسو جون این ذهنیت تو به راحتی قابل تغییره. وقتی برنامه جدید رو شروع کنی خودبخود جا میفته و به خودت اجازه خواهی داد که در فقدان دوندگی، حس بد و اتلاف وقت و استفاده نکردن از توانمندیهات رو نداشته باشی. چطوری؟ وقتی تو شرایط جدید دیدی هنوز به شدت مثمر ثمری، ذهن باور میکنه که تنها راه زندگی مفید، دوندگی نیست. این نظر منه نمیدونم تا چه حد به واقعیت نزدیکه.

پاسخ
گیس گلابتون

نظر شما کاملا درسته. من به این محدودیت ذهنی ام غلبه خواهم کرد:)
قول می دهم

پاسخ
nefertiti6464

من خودم همیشه با یه دست حداقل!دو تا هندونه بلند کردم!!!
البته معتقدم همه این توانایی رو دارن ولی از استعدادهاشون،موقعیت هاشون و یا شانس هاشون به درستی استفاده نمی کنن.
هروقت هم کسی اومده منو راهنمایی کرده که همزمان این دو تا رو انجام نده،فقط باعث لجام گسیختگی اراده ام شده.برای همین کمتر دیگران رو در جریان ریز برنامه هام قرار میدم و فقط نتیجه آخرشو میگم!نیشخند
به نظر من شما استعداد و توان هردو کار رو دارید.این موهبتی هست که خدا به شما داده و اگه هرکدومش رو رها کنید از لحاظ روحی یه احساس کمبود می کنید.پیشنهادم اینه که از اصل 80-20استفاده کنیدچشمک
با توجه به وسعتی که سایت داره و مخاطبین بالاش ،شاید اگه بخشی از کارهای سبک سایت رو به کسی بسپرید که قبولش دارید،وقت آزاد بیشتری به دست بیارید.
بی صبرانه منتظرم ببینم گیس گلابتون باهوشم این بار چه تصمیمی می گیره.تایید

پاسخ
fakhri

سلام خانوم دکتر عزیز
شاید باید به والد و کودک درونتون یه سری بزنید
شاید جواب پیش اونهاست
موفق باشید:)

پاسخ
سوشا

سلام انگار حرف دل منو زدین منم فکر میکنم اگه آروم و قرار داشته باشم انگار زندگیم تلف شده همش باید مشغول باشم

پاسخ
سوشا

تازگیا با کتابی آشنا شدم که شاید خونده باشین به نام از دولت عشق! عشق الهی کمک میکنه تصمیم درست بگیرین و زندگی متعادلی داشته باشین
من دعا میکنم و میگم "عشق الهی هم اکنون و اینجا به کاملترین کار خود سرگرم است و عشق الهی پیشاپیش بهترین تصمیم رو برای زندگی دکتر آناهیتا چشمه علایی میگیره و اون رو از درون آرام و خوشحال میکنه"

پاسخ
shatab

سلام عیدون مبارک اخه انقد درس خوندین به خدا حیفه خوب چرا خوندین؟

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند متشکرم از توجهی که به من دارید
ولی من متاسفانه منظور شما را متوجه نشدم. چرا درس خواندم؟ من بیست ساله دارم به عنوان یک جراح به مردم خدمت می کنم. مطمئنم تا آخر عمر هم به خدمت به آدمها ادامه خواهم داد.
میشه منظورتان را واضح تر توضیح بدهید؟

پاسخ
maria

گيسو جان سلام.من يه خواهشي از،شما داشتم، يه مطلبي نوشته بودين يه بار در اين مورد بود كه خانمهايي كه نزديك زمان عادت ماهيانه خيلي از نظر روحي بهم ميريزن يه جاي زندگيشون يه مشكلي هست... اون مطلب رو ادامه ندادين.من دقيقا ازين خانمها هستم و الان در مرحله اي هستم كه نسبت به اين موضوع آگاه شدم ولي باز هم تو اين زمان برام بخصوص تو محيط كارم مشكل يا بحث پيش مياد.ميخواستم خواهش كنم اون مطلب رو ادامه بدين تا راهنمايي بگيرم.
هر چي تو بخشهاي مختلف سايت گشتم اون مطلب رو پيداش نكردم كه زير همون مطلب كامنت بزارم.عذرخواهي ميكنم كه در مطلب غيرمرتبط كامنت گذاشتم.

پاسخ
گیس گلابتون

حق باشماست. من هم نمی توانم مطلب را پیدا کنم. چون جعبه جستجو مشکل دارد. الان یک ماه که قراره درست بشه!

ولی مطلب در دسته بندی برای متاهلها/ الفبای زناشویی قرار دارد.

پاسخ
الی گولو

شاید مثلا بتونی کار طباطت رو کمتر کنی، بعد روی کنسل کردن کاملش تصمیم بگیری، مثلا اگه 4 روز مطب میری تبدیلش کنی به 2 روز، شاید مثلا جراحی قبول نکنی، این همه آدمها مثل من هستن هر سال فقط برای چکاپ بخشهایی از بدن که خودت میدونی میرن پیش جراح عمومی.
ای گیسی جان منم از کار کردن خسته شدم. نمیدونم چرا همش فکر میکردم از امسال دیگه کار من ممکنه خیلی سبک بشه ولی بر عکس شد!تغییرات در سازمان صدا و سیما یکی از عواملش است.

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی از راهنمایی هایت. بله اینها هم فکرهای خوبی هستند. فقط دو روز! وای چه خوب میشه!
الی عزیزم، من می فهمم که چی میگی. وقتی کارمند باشید، هرچه بیشتر کار کنید، نتیجه اش به شما برنمی گردد. به علاوه به شما فرصت داده نمی شود مدتی تعطیل کنید و قدری فکر کنید و ببینید چطوری کارها را به شکل بهتر و با کیفیت بالاتر ارائه بدهید.
ولی کارآفرینی... وااااااااااای فوق العاده است. یعنی اصلا از کار کردن خسته نمی شوید.
من قبلا وقت داشتم روزی سه چهار ساعت روی سایت کار کنم. الان فقط فرصت می کنم روزی یک ساعت کار کنم. آن هم صرف جواب دادن به ایمیلها و کامنتها می شود.
الی.... نوشتن و تدریس برای من فوق العاده است. خیلی قلبم را شاد می کند.
امسال تکلیفم را یکسره می کنم. می دانم!
مرسی که هستی. کی اینطرفها می آیی؟ بزودی اینجا بهشت خدا میشه ها

پاسخ
الی گولو

عزیزم من اکثر مطالبت را میخونم و لذت میبرم و یاد میگیرم ازت، من که دیگه اصلا فرصت کار کردن رو سایت را هم ندارم. خوشحالم که اون چیزی که قلبت را شاد میکنه پیدا کردی،امیدوارم منم پیداش کنم با نصایح تو، شبها خوندن یک کتاب، رمان، روانشناسی منو خیلی آروم میکنه، دیدن فیلم، دیدن دوستام. امیدوارم به آرزوهات هر چه زودتر برسی، سعی میکنم بیام پیشت گیسی جان، این از آرزوهامه

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین! آفرین! باید وقت زیادی را صرف شناختن خودمان و علایق مان کنیم
حتما عشق واقعی ات را پیدا می کنی.
منظورم هم از نظر جنس مذکر است و هم از نظر شغلی:))))

پاسخ
pushana

شاید هر دو رو دوست دارید شاید فکر می کنید اگه ولش کنید تمام زحماتی که این مدت برا اینکار کشیدید هیچی می شه.آخه خودمم به دو شغل علاقه دارم.دلم میخواد هر دو به نتیجه برسه و با توجه به مطالبی که جاهای مختلف خوندم به نظر اشتباهه نمیدونم! ولی از یه چیزی مطمءنم گروه گیس گلابتونی که ما باشیم محاله بذاریم شما کم کاری کنی هی تقاضا داریم هی سیخ می دیم!خاصین گروه اینه دیگه!نیشخند.با توجه به اینکه شما خودت به خودی خود منضبط هستی و نیازی به این حرفا نیست!

پاسخ
عطیه

من هم دلم میخواهد خودم را بازنشسته کنم...فکر کنم بیست سال زودتر از شما :)))
دلم میخواهد خودم را بازنشسته کنم.کلاسهای دانشگاه مزخرف برگزار می شود واقعا دانشجویانی در مقطع ارشد روی صندلی ها نشسته اند که فکر میکنی بیشتر از 15 سال ندارند تمام وقت کلاس به حرفهای بچه گانه می گذرد اساتیدی که واقعا حرفی برای گفتن ندارند و من واقعا دلم نمی خواد ادامه بدم این اصلا مقطع کارشناسی ارشد نیست باور کنید...خودمو از ارشد بازنشسته میکنم نه اسم و رسمشو میخوام نه چیزی به داشته هام اضافه میکنه نه درآمدی برام داره..چرا باید روح خودمو خسته کنم..حداقل فعلا...از کارمندی هم میخوام...دارم ی کارایی میکنم دارم سعی میکنم برای خودم ایجاد درآمد کنم.از توی خونه از طریق اینترنت و کتاب و صدای خودم که خوبه!!!
نمی دونم چقدر موفق میشم ولی بخودم قول دادم سال جدید به خوداشتغالی برسم...امیدوارم بشه...

پاسخ
گیس گلابتون

می دونی چقدر موفق می شی؟
اونقد که بخوای!
خوب فکر کن که چقدر می خوای موفق بشی. مراحل هدفگذاری را کاملا مراعات کن. آنگاه من بزودی شما را در اوج خواهم دید.

پاسخ
arezooBM69@yahoo.com

سلام گیس گلابتون عزیزم
خیلی خوبه که زمام و اختیار هر دو کار که به هردوشون هم علاقه داری دست خودته منظورم اینه که برای خودت کار میکنی و مجبور نیستی به کسی جواب پس بدی دودلیت رو درک میکنم ،چون به هردو کار خیلی علاقه داری انتخاب یکی از اونها برات مشکله، بنظر من اون کاری رو که تازه شروع کردی بیشتر انجام بده چون تازه نفسی در اون کار و کاری که سالها بابتش تلاش کردی رو کمتر کن چون دویدن هاتو کردی وقتشه به خودت برسی دوستت دارم بهترینهارو برات آرزو دارم

پاسخ
یاقوت سرخ

خانم دکتر من بعداز خوندن مطالب سایت در مورد ثروت مند شدن، این احساس شما رو به شدت درک کردم.
وقتی که شغلم را دوست نداشتم اما آینده مالی و جایگاه خوبی برام داشت. گفتم ترک میکنم تا به کار مورد علاقه ام باهمه ی آرامشش بپردازم. وقتی که همه چی همانی شد که فکر میکردم، خلا بزرگی به وجود آمد. اول از همه اینکه تنبل تر شدم. دوم اینکه پول قبلی برام درنیامد... دودلی شدید و سردرگمی فراوان
الان تصمیم گرفتم به کار اول برگدم و کار دوم رو به مقدار کمتر و در حد تفریح انجام بدم...
شاید این برای شما هم مفید باشد(باعرض مغذرت برای این توصیه)

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از توصیه شما
ولی دوست عزیز، آیا من و شما از نظر شخصیتی، نقاط قوت و ضعف با هم شبیه هستیم که فکر می کنید تجربه شما می تواند برای من مفید باشد؟
من شما را نمی شناسم و مطمئن باشید شما هم مرا نمی شناسید.
بهرحال متشکرم که نظرتان را نوشتید و توجه کردید. در آینده هم خوشحال میشم نظرات عالی شما را بخوانم

پاسخ
vidaazeri

سلام وای کاش من هم می تونستم بازنشست بشم. ولی ده سال نون کارمندی رو خوردن تنبلم کرده. اصلا نمی دونم چی کار کم از کجا شروع کنم؟ در حالت کلی می دونم چی دوست دارم ولی محدودیتهایی دارم. هنوز نمی تونم این شغلمو ترک کنم.ولی می دونم که خسته ام می کنه و دوستش ندارم. بعضی وقتها هم میگم همه شغلها همینطورین. اولش جذابند و بعد خسته کننده میشن. چه تضادی؟

پاسخ
shatab

سلام خانم دکتر منظورم این بودش که شما انقدر درس خوندین اون زمان انقدر سختی کشیدین به هرحال تخصص آسون نیست که الان به این نتیجه برسین که نمیدونین ادامش بدین یانه؟؟؟!!!خوب شما اول یه پزشک هستین بعد یه مربی روئح وروان اگه الان دراین برهه از زمان فکر میکنین اینکارو بیشتر دوست دارین فقط ساعات کار پزشکی را کمتر کنین ولی هیچوقت تمومش نکنین این پزشکی بود که به شماانقد انگیزه واعتماد به نفس داده ببخشید زیادی صحبت کردم عذرخواهی میکنمناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم دوست عزیزم که نظرتان را نوشتید.
شما به من لطف دارید.
و خواهش می کنم در آینده هم مر از نظرات خوب تان بی بهره نگذارید.

پاسخ
Shiva

گيس گلابتون عزيزم . من به عنوان يكي از شاگردهاي شما در كلاس هدف نظر مي دم :
اين همه جراح فوق العاده داريم . اما مگه چند تا گيس گلابتون داريم ؟
بريد دنبال كاري كه بهش عشق داريد و توش اين همه موثر هستيد .

پاسخ
foroughpd@gmail.com

منم دوست داشتم از کارم بازنشسته میشدم وکاری برای خودم درست میکردم اما گیس گلابتون عزیزم موضوع اینه که نمیدونم چی کاری انجام بدم به خودم که نگاه میکنم میبینم با ی لیسانس شیمی دارم کار اداری انجام میدم و نه سال سابقه دارم بدون اینکه توانایی خاص دیگه ای داشته باشم که بتونم کارافرینی کنم واقعا منم دلم میخواد به خودم و علاقه ام بپردازم چطوری را نمیدونم منم نوشتم تا ببینم گره من چطوری باز میشه

پاسخ
گیس گلابتون

من می تونم به شما کمک کنم. البته به صورت حضوری. از راه ایمیل این کار شدنی نیست.
به این کار می گویند: bussiness coach آن هم شاخه

پاسخ
گیس گلابتون

من می تونم به شما کمک کنم. البته به صورت حضوری. از راه ایمیل این کار شدنی نیست.
به این کار می گویند: bussiness coach آن هم شاخه startup

همه اینها علم است که البته باید با هنر درک مراجعه کننده و انگیزه دادن به او هماهنگ شود.

پاسخ
mahsa.salari.ts@gmail.com
http://trigger.blogfa.com

سلام گيس گلابتون عزيز
اميدوارم خير و صلاحتون در تصميمي باشه كه ميگيريد.
من يه سوال دارم در مورد اين متن، يكبار به روانپزشكي كه براي چيز ديگه اي پيشش ميرفتم مشابه اين جملات شما رو گفتم، اين عادت به دويدن و اضطراب از توقفش
بهم گفت كه علايم او سي دي دارم و البته نظرش درمان دارويي بود و البته من ازون روز ديگه پيشش نرفتم، شما خيلي روي خودتون كار كردين و بهتر ميدونين، به نظر شما اين واقعا يه مشكل جدي ه؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم دوست عزیزم
من اضطراب ندارم. از توقف هم نمی ترسم. هفته ای دو روز بکلی تعطیل می کنم.
فکر می کنم نتوانستم منظورم را در پست بیان کنم
اشکالی نداره. می خواستم گره ذهنی خودم باز بشه که شد.
متاسفم که نتوانستم بخوبی افکارم را به شما منتقل کنم.

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر، آناهیتا جان
این پست رو که خوندم یکه خوردم. به خاطر همین گذاشتم تا یه مدت بگذره و بیشتر درباره اش صحبت بشه. راستش کمی ترسیدم. می دونم که شما ماموریت زندگیتون رو پیدا کردید و در حال انجامش هستید، به همین خاطر هم می تونید قید حرفه جراحی رو بزنید. من هنوز ماموریت زندگیم رو پیدا نکردم و الان هدف شغلیم تغییر وضعیتم از استاد پژوهشی به آموزشیه، من عاشق تدریسم، با وجود اینکه خیلی انرژی می بره اما از سر کلاس که بیرون میام احساس می کنم واقعا یه کاری انجام دادم. بعد از 25 سال درس خوندن به این موقعیت رسیدم که تازه دارم کلی تلاش می می کنم که بهبودش بدم. اگه 10 سال دیگه منم به همین نتیجه ای برسم که شما رسیدید فایده اینهمه تلاش چی میشه؟ نباید از الان مسیر زندگی رو تغییر داد؟
من یادمه شما گفته بودی عاشق جراحی هستید، عاشق رنگ خون. اگه عشق آدم در آینده قرار عوض بشه چرا اینقدر روش از زندگیمون سرمایه گذاری کنیم؟ با خوندن این پستتون من یه کم مردد شدم!

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از سوال شما
من بیست سال در مسیری که دوست داشتم بوده ام، کلی تجربه عالی پیدا کردم. اعتماد به نفس، مدیریت بحران، فلسفه و جهان بینی زندگی و ....
هیچ تلاشی بیهوده نیست.
یک وقتی در موردش خواهم نوشت.
غصه نخور که شاید ده سال دیگر از تصمیم خود پشیمان بشوی. تصمیمی را بگیر که همین امروز برات عالیه.
پنجشنبه که با هم ملاقات داریم در این مورد بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد.

پاسخ
sahara57

متشکرم لبخند
یادآوری خوبی بود، هیچ تلاشی بیهوده نیست.

پاسخ
sahara57

راستی منم فکر می کنم نظر الی گولو خیلی خوبه، جراحی رو کلا قطع کنید دلتون براش تنگ میشه.

پاسخ
p_j_nodoost

سلام آناهیتای مهربان
بخاطر ملاقاتهای یک ساله ای که با شما داشتم تا حدودی با روحیات شما آشنا شدم، الان که این موضوع رو مطرح کردین من به عنوآن کسی که مدتیه از راهنماییهای شما تو سایت و به صورت نیمه خصوصی بهره بردم، دارم به این فکر میکنم اگه شخصیتی به نام گیس گلابتون حذف بشه چه کسی قراره این رسالت رو پیش ببره، کی نوجوانهارو راهنمایی میکنه، کی پای درد دلهای مادران ناتنی میشینه و راهنماییشون میکنه و از تجربیات ارزشمندش براشون میگه، کی دست پسرها و مخصوصا دخترهای در آستانه ازدواج رو میگیره و گره از موانع اونها باز میکنه تا به سرمنزل مقصود برسند، کی هدفهای ریز و درشتی رو که تا دیروز مثل یه غول برامون دهن کجی میکردند رو مثل یه کیک خوشمزه یا یه لیوان آب خوردن برامون خوشمزه، گوارا و دست یافتنی میکنه،کی یه گروه بزرگ مثبت اندیش، هدفدار و پرانرژی، به عنوآن اعضا سایت گیس گلابتون دورهم جمع میکنه که از موفقیتهای هم اشک شادی بریزند و امیدوارانه و محکمتر به سمت آرزوها و اهدافشون قدم بردارند، کی میتونه سایتی با مطالب مفید و کاربردی داشته باشه که هرموقع اعضاش بی انگیزه شدند با سر زدن به سایتش شارژ و با انگیزه و امیدوار بشند و حالشون خوب بشه،
به نظر من شما رسالت و عشقتون رو پیدا کردین و ماها هم شما رو پیدا کردیم .
شایدافراد زیادی توی دنیا بتونند خلا حضور شما رو به عنوآن جراح و پزشک پر کنند ولی قطعا تعداد محدود و انگشت شماری میتونند گیس گلابتون با استعدادهای خاص خودش تو این زمینه باشند، البته اینم باید اضافه کنم که همون هوش و ااستعداد و مسولیت پذیری فوق العاده ای که از شما یک پزشک و جراح حاذق ساخته باعث تولد شخصیت گیس گلابتون با این قدرت مدیریت زمان ،رقت قلب، احساس مسولیت در قبال بالا بردن کیفیت زندگی و.... شده،به هیچ عنوآن اون تجربیات، تحصیلات بی ربط به این رسالت نیست که با پرداختن به این جنبه کاری، به تمام تحصیلات و تلاشهای قبلی برای پزشک شدن پشت پا زده بشه. البته این نظر شخصی منه...
براتون از صمیم قلب آرزوی بهترینها رو دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم پروین عزیزم...
سپاسگزارم... الان گریه ام گرفته که...

پاسخ
nedahedayati

اینجور موقع ها من به حسم گوش میدم هر چی حس می کنین همون درسته

پاسخ
najme55

گیس گلابتون عزیز...امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرید و خود حقیقیتان را شکوفا تر از پیش پیدا کنید...خیلی اکراه دارم که حرفی را که در دل دارم قابل گفتن هست یا نه. امیدوارم باعث رنجش یا سوئ تفاهم نشود...

پاسخ
گیس گلابتون

فعلا که همچنان می دوم! تعجب می کنم قبلا چطوری مطب هم داشتم و این همه کار می کردم!
کلا انگار من دوست دارم حسابی بدومنیشخند

پاسخ
najme55

یه روز تو ماشین یه جایی میرفتیم دیدم پسر هفت ساله ام که همیشه با پلیسها رابطه خوبی داشت و براشون دست تکون میداد یا سلام میکرد شدیدا رفته تو فکر...اینجور وقتا منتظر میمونم که یه حرف عجیب و تکان دهنده بزنه چون واقعا هوش کلامی بالایی داره همینطورم شد..مثل این که کشف غم انگیزی کرده باشه گفت: من نمیخوام پلیس بشم! گفتم چرا؟ پلیسا شغلشون به اشتباه مردم بنده اگر مردم اشتباه نکنن اونا بیکار و بی پول میشن...

من همیشه ته ذهنم همچین تصوری نسبت به طبابت دارم انگار یه جوری به اشتباه مردم یا ناسالم زندگی کردنشون بستگی داره و همیشه برام سواله که یه پزشک آیا میتونه از صمیم قلب و با تمام وجود برای بیمار نشدن مردم دعا کنه؟

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند متشکرم نظرتان را نوشتید و ممنونم از توجه شما
بله پزشکان با تمام وجود برای سلامت آدمها دعا می کنند.
پزشکان مردم را بیمار نمی کنند. بیماری جزو پکیج این دنیاست. خدا دنیا را اینطوری خلق کرده است.
پزشکان واسطه شفا هستند.
در ضمن پلیسها ضامن امنیت کشور هستند. اگر آنها نباشند سنگ روی سنگ بند نمی شود.
بهرحال هر کسی شغلی دارد. هر شغلی هم ضروریت خاص خود را دارد وگرنه حذف می شود.
انشاالله شما در حرفه خود به خوبی به خلق خدمت کنید.
باز هم متشکرم نظرتان را نوشتیدلبخند

پاسخ
najme55

گلممنونم از جواب شیرینتان. من هم بارها از کمک طبیبان بهره برده ام(البته غالبا طب مکمل) و دعاگویشان هستم. بارها هم زخمی که به پا داشته ام زیر و بمهای زمین را به من آموخته است...احتمالا همینه : بیماری جزئی از پکیج زندگی زمینیه
کاشکی طبابت هم مثل روانشناسی شاخه مثبت داشت یعنی گرایشی که از سلامت عمومی مردم مراقبت کند و روی سلامت متمرکز باشد...منتظر خبر بهترین تصمیمتان هستم با تمام وجودگل

پاسخ
گیس گلابتون

البته شما بهتر از من می دانید که چنین رشته ای وجود دارد: طب پیشگیری

پاسخ
گیس گلابتون

البته شما بهتر از من می دانید که چنین رشته ای وجود دارد: طب پیشگیری
متشکرم از نظرات خوب شما

پاسخ
amitis2017

یعنی دیگه جراحی نمی کنی گیس گلابتون جان؟؟ آخه چرااااا حیف اون همه درررررس..... اتفاقا الان با اون شغل میتونی کلی درامد کسب کنی و با این یکی شغل میتونی عشق کنی و بفکر درامد نباشی

پاسخ
گیس گلابتون

بله. ممنونم از راهنمایی شما

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet