زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/02/03 09:31

مراقبه در طبیعت

چهارشنبه دوم اردیبهشت: از هفت صبح کار کردن را شروع می کنم. منشی هم ندارم. دیروز عذر آخری را خواندم. با دو متقاضی دیگر، تلفنی صحبت نموده و همان پای تلفن، ردشان می‌کنم.

 

مثل یک موجود افسانه ای با چندین دست، همزمان چندین کار را ردیف می‌کنم. حوصله ندارم جزئیات را بنویسم. همه کارهای ریز و درشت سایت و دفتر.






 



ساعت سه یک نفر با تعیین وقت قبلی برای مشاوره می‌آید. ساعتی می‌نشیند. گپ می‌زنیم. پنجره را باز گذاشته‌ام تا بوی اردیبهشت مطب را عطرآگین کند، ولی مراجع از سرما یخ کرده است. پنجره‌ها را می‌بندم. من مانده‌ام تحت عنوان چه کارگاه و چه کلاسی باید شیوه‌های حقه بازی بعضی مردان فریبکار را به خانم‌های هم وطنم آموزش بدهم.

 

از این که خانم‌های بسیار باهوش، در مورد مردها این همه کم هوش رفتار می‌کنند، متعجبم. احساس می‌کنم هنوز نتوانسته‌ام پیام خود را بخوبی به گوش هم جنس‌هایم برسانم.

 

اول خواستگار ندارند. آموزش می‌بینند، خواستگار پیدا می‌کنند.

بعد خانواده‌ها خواستگاری را بهم می‌زنند.

بعد آموزش می‌بینند وارد اجتماع بشوند.

دور و برشان پر از درخواست و پیشنهاد می‌شود.

خوش قواره ترین پیشنهاد را قبول می‌کنند و فریب مردان فریبکار را می‌خورند. منظورم از فریب، رابطه جنسی نیست. بلکه منظورم این است که همه قلب و عاطفه‌شان را در رابطه ای می‌گذارند و سپس می‌بینند به یک آدم بکلی اشتباهی دل باخته‌اند.

 

تحت عنوان چه کلاسی باید این‌ها را آموزش بدهم؟

 

مطمئناً کلاس خصوصی خواهد بود. می دانم باید چه چیزهایی باید بدهم. ولی خدایا اسمش را چه بگذارم که در جامعه ما، حساسیت برانگیز نباشد. اگر محدودیت نداشتیم، می دانم چه اسمی روی آن بگذارم:

چگونه ای با آقایی آشنا شوید؟ از سیر تا پیاز!

 

فکر می‌کنم باید یک دوره تکمیلی برای کسانی که کلاس زن جذاب را گذرانده‌اند، ترتیب بدهم. آره! شاید اسمش را بگذارم:
زن جذاب فوق پیشرفته!
زن جذاب2!
زن جذاب تکمیلی!

 

حتماً این کار را انجام خواهم داد. بعد از این این گردهمایی و وقتی یک منشی خوب پیدا کنم. اینطوری نمی‌توانم دست روی دست بگذارم. خانم‌ها و آقایان ما آموزش ندیده‌اند وگرنه بسیار باهوش و فهمیده هستند.

 

مراجع، با رنگی پریده می‌رود. نمی‌دانم از شدت سرما رنگ پریده است یا از شدت غصه.

از خستگی دارم از پا در می‌آیم. یک چشمم به چپ می‌رود و دیگری به راست. تا این لحظه حتی یک کلمه ننوشته‌ام. من عاشق نوشتن هستم. وقتی می‌نویسم، زمان متوقف می‌شود.

 

همسرم تلفن می‌کند. او هم از صبح در تهران در جلسات مختلف شرکت نموده است.

-          هنوز ناهار نخورده‌ام.

-           ناهار داریم. برو خانه و ناهار بخور.

-          تنهایی ناهار نمی خوام. بیا با هم برویم، من یکجایی غذا بخورم.

 

می‌خواهم بگویم کار دارم. نگاهی به درخت سبز چنار باغ بغلی می‌کنم  و تصمیم عوض می‌شود. روز دوم اردیبهشت، من هم ده ساعت است که کار کرده‌ام. برویم به دشت و صحرا... آن هم روز "زمین زیبا"...

 

جای شما خالی...

در کوچه پس کوچه‌های دماوند بهشتی کشف می‌کنیم.. انگار آلیس هستم در سرزمین عجایب. هر قدم که جلو می‌رویم، زیبایی نفسگیرتر می‌شود.

 

جایی میان بوی گلپر تازه و صدای بلبل، روی علف‌ها دراز می‌کشیم و به تبریزی‌های بالای سرمان خیره می‌شویم. در این دنیا نیستیم. کجاییم؟ نمی‌دانم. ولی حتم دارم اینجا متعلق به این دنیا نیست. آیا بهشت است؟ آیا ما را برای چند لحظه به بهشت راه داده اند؟

 

وقتی از جای مان برمی خیزیم مثل مست‌ها به چپ و راست تلو تلو می‌خوریم. زبان مان شل شده است. همسرم  سوار ماشین می‌شود، سرش را روی فرمان می‌گذارد و می‌گوید: خدا کند ماشین خودش راه خانه را بلد باشد.

-          من پشت رل می‌نشینم

-          تو که از من مست و ملنگ تر هستی

-          باشه! بگذار من بنشینم.

 

پشت رل می‌نشینم. بیست سال جراح بودن به تو می‌آموزد وقتی مسئولیتی به عهده گرفتی، بدون توجه به شرایط روحی و جسمی‌ات آن را انجام بدهی. انگار دستی از غیب به کمک می‌آید. در واقع ما در بهترین حالت فقط از ده درصد ظرفیت مغز خود استفاده می‌کنیم. هنگامی که آموزش می‌بینیم، ظرفیت استفاده از مغزمان افزایش می‌یابد. به همین دلیل، افراد آموزش دیده در شرایط اورژانس، بهتر از سایرین واکنش نشان می‌دهند.

 

همسرم پشت صندلی را می‌خواباند و به خواب فرو می‌رود. پانزده دقیقه بعد به خانه می‌رسیم.  تلو تلو خوران، سعی می‌کنیم به یکدیگر کمک کنیم تا زمین نخوریم. هر کس ما را ببیند، بدون تردید فکر می‌کند ما مست هستیم.

 

دوش می‌گیریم. ساعت هشت شب می‌خوابیم. من تا صبح در میان بوی گلپر تازه غوطه ور هستم.

 

به این می گویند: مراقبه در طبیعت...

با طبیعت یکی شدیم و اجازه دادیم ما را با خود ببرد...

جای همگی خالی...

جلسه بعدی حلقه هدف در میان طیبعت زیبای دماوند برگزار خواهد شد.





اگر نمی توانید فیلم را مشاهده کنید، این هم دسترسی به لینک مستقیم

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

sahara57

سلام، اول از همه آخ جون که جلسه بعدی در طبیعته.
خانم دکتر این کارگاه از زن جذاب هم واجب تره، به خدا ما اوایل دهه 20 خیلی هم جذاب بودیم و برامون سر و دست می شکستن، از بس دلمون رو به آدمای اشتباهی دادیم مثل ته خیار تلخ شدیم. از ترسمونه، اما اگه آگاهی داشته باشیم این ترس هم از بین میره. تو رو خدا هر چه زودتر زودتر این کارگاه رو بزارید، حتی اگه فکر می کنید بهتره اول نیمه خصوصی بزارید تا بعد مطالب برای یه کارگاه عمومی پخته بشه.
منتظریم لبخند

پاسخ
najme55

ای جانم..نوش جانتان سرخوشی ...دل منم برد بوی گلپر و طعم مراقبه...عجب یار هماوا و همدلی خدا برای هم حفظتان کند

پاسخ
shatab

خانم دکتر چقدر ناز نشستین وسط چمنزار
قلب

پاسخ
گیس گلابتون

نیشخند چه بامزه نوشتید

پاسخ
entertainment

عالی عالی عالیلبخند

پاسخ
negiin

گیس گلابتون عزیز منو با خودت به همون طبیعت زیبا بردی ممنون از این همه انرژی مثبت

پاسخ
kafshghermezi

شما به طور معمول خیلی جوانتر از سنتون هستین ولی تو این عکس خیلی خیلی جوونتر شدین! تو این عکس انرژی خوبی که از طبیعت گرفتین کاملا منتقل میشه :) ایشالا که همیشه همینفد شاد و سر سبز باشید گل
کاش این کلاس رو الان میذاشتین من خیلی بهش نیاز دارم ، یا حداقل تا موقع برگزاری یه کتاب الکترونیکی یا جزوه می نوشتین که پیشخوانی کنیم!(می دونم که سرتون شلوغه و درکتون می کنم! من فقط آرزومو گفتم) کتابی سراغ دارین که تا اون موقع بخونم؟

پاسخ
گیس گلابتون

من خیال ندارم این حرفها را به صورت عمومی بیان کنم.
اول کلاس زن جذاب
بعد کلاس زن جذاب تکمیلی

حتما هم به صورت نیمه خصوصی برگزار خواهد شد و فقط کسانی که آنها را می شناسم می توانند در کلاس شرکت کنند.
منتظر کتاب الکترونیک و این چیزها نباشید عزیز دل

پاسخ
kafshghermezi

گیس گلابتون آیا از کامنتم ناراحت شدین؟

پاسخ
گیس گلابتون

کامنت شما چی بود دخترم؟ آیا سوال شخصی بود؟ حذف شده است.
وگرنه کامنتی که ناراحتم کند... خاطرم نیست.

پاسخ
kafshghermezi

همین کامنت بالایی که آخرش درخواست معرفی کتاب کردم، فکر کردم شاید ناراحت شدین از دستم! من خیلی وسواس دارم که کسی از دستم ناراحت نشه یا قلب کسی رو نشکنمگل

پاسخ
گیس گلابتون

نه گلم ناراحت نشدم.

پاسخ
گیس گلابتون

کامنت شما چی بود دخترم؟ آیا سوال شخصی بود؟ حذف شده است.
وگرنه کامنتی که ناراحتم کند... خاطرم نیست.

پاسخ
شاینا

علت فریب خوردن مشخص است. آنها این اشتباه ها را می کنند :
1- رابطه پنهان از خانواده هاکه نصف بیشتر مشکلات بعدی به خاطر همین است.
2- آنها فراموش می کنند که رابطه ی قبل از ازدواج برای شناخت از طرف مقابل است. شناخت نه دل و قلوه گرفتن و بوسه های عاشقانه. جالب بود خیلی از خانم ها توی سایت نوعروس می گفتند برای اینکه ازدواجشان با هیجان شروع شود وارد رابطه با شوهرشان شده اند. دخترهای ما نمی خواهند قبول کنند که با ازدواج نمی شود شوخی کرد و در رابطه هر کاری می کنند به جز شناخت.رابطه قبل از ازدواج یک رابطه رسمی و جدی است نه جای وابستگی های وسواس گونه.

3- برای رابطه برنامه ریزی نمی کنند. نه مدت آن را مشخص می کنند نه فکر می کنند که در طول رابطه چه سوالاتی بپرسند کجاها بروند و چه کاری بکنند. می بینی پنج سال رابطه طول کشیده و آخرش پا درهوا هستند.

4- متاسفانه متاسفانه من خودم در مدت عضویت در همان سایت مشاوره ای که به شما گفتم ( چند سال ) بارها شاهد بودم که این دخترها به راهنمایی های هیچ کس هیچ کس توجه نمی کنند. نه والدین نه مشاوران نه غریبه نه آشنا. در اصطلاح مشاوره ای آنها همیشه در لاک دفاعی هستند. به نظر آنها به جای بالغ درون کودک درون را در امر ازدواج وارد می کردند. البته تغییرات هورمونی و وابستگی به طرف مقابل هم نقش مهمی در این پدیده دارد.

5- متاسفانه خیلی از جوان ها نمی خواهند یا نمی توانند با والدینشان تعامل مناسبی برقرار کنند و راجع به ازدواجشان صحبت کنند و تبادل نظر کنند و به توافق هایی که لازم است برسند. آدم اول تکلیف خودش را با خودش و خانواده اش معین می کند بعد یک فرد غریبه را وارد دور می کند. آخر وقتی یک نفر حتی نمی تواند با خانواده ای که بیست و چند سال در آن زندگی کرده یک توافق ده درصدی داشته باشد چگونه می تواند یک رابطه را مدیریت کند ؟ چگونه بدون اینکه هیچگونه هماهنگی با خانواده داشته باشند انتظار همکاری دارند. حتی اگر ده درصد هم توافق با خانواده قبل از برقراری یک رابطه وجود داشته باشد اوضاع طور دیگری پیش می رود.

6- خیلی ها به جای اینکه اول تکلیف مسایل مهم و اساسی را معین کنند به مسایل جزیی می پردازد. یعنی حرفی را که اولش باید بزنند می گذارند برای آخر.

7- نکته آخر اینکه اروپایی ها اگر والدینشان را به هیچ وجه در امر ازدواج دخالت نمی دهند و خودشان تصمیم می گیرند به این دلیل است که والدین فقط در زمان کودکی آنها نقش دارند. از هفده هجده سالگی باید کاملا از پدر و مادر جدا شوند. یعنی کار مستقل مسکن مستقل حتی یک اتاق داشته باشند. تمام مشکلات به عهده خودشان است و پدر و مادر وظیفه ای ندارند پس انتظاری ندارند و دخالتی هم ندارند. اما جوان های ایرانی از تمام امکانات پدر و مادر استفاده می کنند. از خرج تحصیل تا مسکن و لباس و سفر و امنیت و اعتبار اجتماعی. خوب منطقا کسی که وظیفه ای دارد حقی هم دارد و انتظاری هم دارد. من خودم را جای یک والد می گذارم. تمام زندگی ام را و پول و امکانات را در اختیار فرزندم می گذارم و او را به همه جا می رسانم. بعد او خیلی راحت به من می گوید : من قرار ازدواج با فلانی گذاشته ام. برو وسایل ازدواج من را جور کن و فورا برای من جهیزیه یامسکن و نیز مراسم عقد و عروسی را تدارک ببین و حرف هم نباشد و حق هیچ دخالتی هم نداری!!! فقط کاری که می گویم بکن!! راهنمایی ها و دلسوزی هایت را هم برای خودت نگه دار چون به درد نسل کهنه و قدیمی خودتان می خورد نه نسل جوان!!!
مشخصا و به وضوح دیدم که اگر کسی با من چنین کند من هم با تمام قدرت جلوی او می ایستم واز خودم دفاع می کنم و نمی گذارم کسی از من بهره کشی کند و بلانسبت برده با من رفتار کند.
کسی که می خواهد مثل جوان اروپایی تصمیم بگیرد باید همه چیزش مثل آنها باشد. آنها حقوق والدینشان را زیرپا نمی گذارند و بی احترامی نمی کنند. جوان ایرانی این کار را می کند و در رابطه اش همه جور آسیبی می بیند. از به هم خوردن ازدواج گرفته تا فریب خوردن.

پاسخ
گیس گلابتون

دستدستدست
چه طبقه بندی خوبی. آفرین

پاسخ
sahara57

شاینای عزیز، خیلی خوب دسته بندی کردی، ولی متاسفانه موارد خیلی زیادی هم هست که در این دسته ها نمی گنجد ولی باز هم فقط به شکست عشقی منتهی می شود.
برای من و خیلی از دوستانم که اصلا از این دسته دخترهایی که شما می گویید هم نیستیم بارها پیش آمده که یک آدم بسیار موقر به همراه خانواده به خواستگاریمان آمده، همان اول درباره مسایل اساسی به توافق رسیده ایم، دو سه ماه رفت و آمد کرده ایم، بعد هم دل است دیگر، بخصوص وقتی با هیچ مردی رابطه نداشته ای همان صحبت و بیرون رفتن عاشقت می کند. پای رسمی شدن که می رسد تازه میبینی پسر و خانواده اش دارند یکی یکی امتیاز می گیرند و همان ها که تا دیروز منتت را داشتند حالا منت هم سرت می گذارند. دلشکسته از این همه بی مهری و دورویی بله ات را پس می گیری وقتی همه فامیل تو را نامزد آن فرد می داند و انگ دمدمی مزاج بودن هم روی پیشانیت باقی می ماند. هم شرمنده پدر و مادری که پیشاپیش یک جهیزیه کامل تهیه کرده اند هم غصه دار یک عشق ناکام.

اینقدر راحت نگویید علت فریب خوردن مشخص است! خدا مردهای صادق و نجیب قسمت همه دخترهای خوب بکند.

پاسخ
گیس گلابتون

البته سحر جون توجه دارید موردی که شما مثال زدید فریب خوردگی نبوده. بلکه دو خانواده به توافق نرسیده اند. مطلبی که در ازدواج های سنتی پیش می آید. منظور من از فریب خوردگی یعنی آقایی بگوید مجرد است در حالیکه متاهل است یا بگوید خلبان است در حالیکه دیپلم هم ندارد

پاسخ
سارانگ1

ممنونم گیس گلابتون.
کلاس زن جذاب برای همیشه است، یعنی اینکه در هر دوران باید بدانیم چگونه زن جذابی باشیم، حتی پس از نامزدی و عقد و شروع زندگی مشترک. بعضی ها را در سایت گفته اید و بعضی ها هم در دوره بهترین سال زندگی نهفته است و بعضی ها هم حتما در دوره زندگی مثل عسل گفته شده. اما به در هر زمان به این مهارتها نیاز است و چه خوب که مدون باشد و در غالب یک کلاس. خوشحالم که نیازمندی ها را خوب تشخیص می دهید. بارک الله به هوش شما

پاسخ
shatab

واقعا با حرفهای شاینا خانوم مخصوصا با بند اخر موافقم جوونهای ایرانی دماغشونو نمیتونن بکشن بالااا پدرومادر نباشن از گشنگی مردن تا پول لواشکشونو از پدرومادر میگیرن اونوقت موقع ازدواج فهیمممم میشنو همه کاره حالا باز کاش تا تهش بودن یه ماه بعدش خون به جیگر همین پدرومادر میکنن الا وبالله ما میخوایم جدا شیم .... یعنی لعبتن نسل خوبش ما بچه های دهه 50 و60 بودیک که تباه شدیم

پاسخ
shatab

یه بار یه فیلم خارجی دیدم مرده زنش مرده بود دختر25 ساله ای داشت دختره امده بود توی خونه به پدرش میگفت نباید با فلانی ازدواج کنی من دوسش ندارم پدره گفت اصلا تو با 25 سال سن توی خونه من چیکار داری کی میگه تعطیلات بیای خونه (دختره فقط تعطیلات میومد خونه تازه) دیگه به من نگی چیکار کنمو با کی ازداج کنم یا نکنم سرت به کار خودت باشه دیگه بزرگ شدی برو دنبال کارت

منو میگیننننن کپ کرده بودم

مامانم میگه اگه منم مثل این پدره باهات حرف زده بودم تا 36 ستالگی تو خونه من نمونده بودی

پاسخ
گیس گلابتون

نیشخند

پاسخ
fakhri

خیلی عالییییی بود خانم دکتر عزیز
پر از انرژی های مثبت عالیک:*:*:*:*:

پاسخ
fakhri

دوستان نکات بسیار عالی رو اینجا نوشتید
شاید ازدواج در تهران وقتی بسیار جوان نیستی کمی سخت شده
شاید من اینطور فکر می کنم
کاش کسی بتونه جوابی برای سوالات ما داشته باشد:0

پاسخ
بهرام

دوست داشتم در یکی از بحث های شما در زمینه زن جذاب بودن دعوت میشدم تا به بسیاری از سو تفاهم هایی که خانمها در مورد آقایان دارند پایان میدادم و از مردها شناخت بیشتری به شما میدادم .

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
آقای شوشو هم دوست دارد در کلاس زن جذاب باشد.
ولی این کلاس فقط برای خانمهاست و به شما قول می دهم به هیچ سوءتفاهمی دامن نمی زند. بلکه سوءتفاهمها را برطرف می کند

پاسخ
بهرام

در کلاس حضوری که قبول دارم ، خانمها معذب میشوند ولی اگر بحث در محیط مجازی بود بنده رو باخبر کنید ممنونم لبخند

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم از درک بالای شما

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet