زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/02/10 15:07

انضباط و پشتکار، کلید موفقیت است!

خیلی‌ها از من می‌پرسیدند چطور این همه پشتکار داری؟ چطور این همه منظم و پیگیر هستی؟ من جوابی برای سؤال آن‌ها نداشتم. چون یادم نبود چطوری شد آدم منظمی شده‌ام. به طور حتم تربیت پدر و مادرم مرا آدم منظمی بار آورده است ولی بالاخره چی شد که من منظم و با پشتکار شدم؟ سوالی بود که چندان نگران جوابش نبودم. خب ... منظم هستم دیگر! چرا کنکاش کنم چرا منظم و با پشتکار هستم. آدم یاد ملانصرالدین و جوالدوز معروفش می‌افتد! مرض نداشتم که به خودم سوزن فرو کنم.

 

تا این که تصمیم گرفتم دفتر گیس گلابتون را راه بیندازم...

حالا به انضباط شخصی بسیار نیاز دارم، چون کل برنامه‌های زندگی‌ام باید عوض شود.

 

همان طور در پست اعتراف بزرگ برایتان نوشتم، علت این که مجبور شدم بین مطب و سایت یکی را انتخاب کنم این بود که همسرم سه ساعت بعد از ظهر در خانه است و وقت کار من روی سایت از چهار ساعت به یک ساعت تقلیل پیدا کرده بود. من بشدت تحت فشار و استرس بودم.

 

ما کار می‌کنیم که زندگی کنیم، قرار نیست کار ما منبع استرس و ناراحتی ما بشود. به همین دلیل کلاهم را قاضی کردم و از خودم پرسیدم: حاضری کدام را کنار بگذاری؟ نوشتن یا طبابت؟

 

جواب دادن به این سؤال اصلاً آسان نبود. وجود من با طبابت سرشته شده است. من اگر هزار بار دیگر هم به دنیا بیایم، باز هم پزشک می‌شوم. منتها در زندگی بعدی‌ام خیال دارم پزشک کل نگر شوم! ولی نوشتن... یاد دادن ... گسترش آگاهی ... وای خدای من... چطور می‌شود این یکی را بی خیال شد؟

 

بعد از چند روز کلنجار رفتن با خودم و سپس بیمار شدن و دوباره کلنجار رفتن، سؤال را به شکلی دیگر از خودم پرسیدم: اگر همین امروز به یک کشور زیبا مهاجرت کنی، آیا دوباره برمی گردی دانشگاه تا درس بخوانی و جراح بشوی؟

-          خیر!

آیا حاضر هستی به جایی بسیار زیبا و خوش آب و هوا مهاجرت کنی ولی در عوض هرگز ننویسی و مجبور باشی سایت گیس گلابتون را تعطیل کنی؟

-          ابداً!

پس جواب شما معلوم شد. الان که به خاطر دو شغله بودن به سلامت روحی و جسمی‌ات صدمه خورده و باید یک شغل را انتخاب کنی، سایت را انتخاب کن!

 

معما چو حل گشت، آسان شود. بعله. اینطوری بود که من جواب را از درون خودم پیدا کردم.

 

ولی حالا با مشکل دیگری روبرو شده‌ام: ده دوازده سال اخیر، من صبح‌ها خانه بودم و عصرها به سرکار می‌رفتم. زمان مجردی، کتاب می‌خواندم، می‌خوابیدم، گردش می‌رفتم. در دوران تأهل، خانه را مرتب می‌کردم، غذا می‌پختم و به سایت رسیدگی می‌کردم. الان تصمیم دارم صبح تا عصر در دفتر باشم، بعد به خانه برگردم.

 

توجه کنید که یک کارمند توسط رئیسش منضبط می‌شود. کارمند می‌داند اگر دیر برسد، از کار اخراج می‌گردد، کسر حقوق می‌خورد و خیلی مطالب دیگر. ولی یک کارآفرین توسط خودش منضبط می‌گردد.

 

درون من یک نفر دوست دارد صبح‌ها در خانه بماند، بعد غر بزند چرا پدر و پسر نمی‌گذارند او به سایت رسیدگی کند (اسمش را می‌گذاریم شماره یک) و یک نفر دیگر دوست دارد در دفتر کار کند، زیرا می‌داند با این روش کسب و کار گسترش پیدا می‌کند. (اسمش را می‌گذاریم شماره دو)

 

شماره دو، از شب قبل، وسایلش را مرتب می‌چیند، صبح سر وقت بیدار می‌شود، صبحانه می‌خورد، ناهارش را برمی دارد و به سمت دفتر می‌رود. می دانید شماره یک چه کار می‌کند؟ کلید دفتر را قایم می‌کند! باور کنید! یک بار کلید را در داشبورد ماشین گذاشت و تا شب پیدایش نکرد. یک بار دیگر در خانه جا گذاشت. بار سوم دسته کلید اشتباهی را برداشت. بار چهارم کلید داخل کیف بود، ولی شماره یک اصرار داشت آن را نبیند!

 

به همین دلیل من متوجه شدم لازم است در مورد برنامه ریزی جدید زندگی‌ام، انضباط شخصی را در خود بوجود بیاورم. می دانید معنی این حرف چیه؟

بهلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!

 

بزودی یک آموزش جدید برای شما آماده می‌کنم: مثل چسب به آرزوهات بچسب! در 10 گام ساده!

 

دارم در این مورد می‌خوانم و روش‌های قبلی خودم را بررسی می‌کنم . تا الان که نتیجه بسیار خوبی گرفته‌ام. امروز هشت ساعت در دفترم بودم و به شکلی بسیار مفید و منظم کار کردم. ساعت پنج بعدازظهر به خانه برگشتم، دوش گرفتم، ناخن‌هایم را کوتاه کردم و برای رفع خستگی فیلم تماشا کردم. فیلمی که تا به حال سه بار دیده‌ام و می دانم دست کم سی بار دیگر هم آن رو خواهم دید:

Hector and the Search for Happiness

 

وااااای خدای من! عجب فیلمی است. حتماً آن را ببینید. داستان روانشناسی است که یک روز متوجه می‌شود بیمارانش از غمگین بودن خود راضی هستند و می‌خواهند بیمار بمانند. او احساس کرد حقه بازی است که با طولانی کردن ناشادی مردم، کسب درآمد می‌کند. سپس متوجه شد خودش هم شاد نیست. از کوزه همان برون تراود که در اوست.

 

 اگر او شاد نباشد چطور می‌تواند به آدم‌ها کمک کند شاد باشند. او کار، خانه و دوست دخترش را رها می‌کند و به جستجوی شادی می‌رود. ما نیز در سفر همراه او هستیم. فیلم بسیار زیبا و مثبتی است. یعنی وقتی تمام می‌شود لبخندی پت و پهن از شادی و رضایت روی صورت آدم نقش بسته است. شبیه به عکس روی جلد فیلم.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

atussa

چه جالب! من هم همینطورم بسیار منضبط و دقیق....دخترم هم با اینکه 4 سال بیشتر ندارد اما بسیار منضبط است...
هروقت کسی از من می پرسد چطور اینهمه منضبطم من جواب می دهم من نمی دانم چطور میشود منضبط نبود...
چه جالب که شما هم چنین احساسی داشتین

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

گیسو جان من بیصبرانه منتظر اینم. بدجوری گیر کردم چون صبح دانشگاهم بعد یک ساعت و نیم تا محل کار. ساعت شش و نیم باز یک ساعت و نیم تا خونه. و هیچ وقتی واسه تز نمیمونه. تازه به کارهای شخصی هم خیلی به زور میرسم و همش خسته ام بخاطر این جابجایی. چاره ای هم نیس و نه میتونم کارمو از دست بدم نه تزمو کار کنم. ممنون میشم واسه ما هم بگی.

پاسخ
گیس گلابتون

حتما
ولی اجازه بدهید خودم درش مهارت پیدا کنم. دوست ندارم عالم بی عمل باشم. دلم می خواهد آموزشها کاربردی باشد. خودم انجام داده باشم و مطمئن باشم مفید است.

پاسخ
گیس گلابتون

حتما
ولی اجازه بدهید خودم درش مهارت پیدا کنم. دوست ندارم عالم بی عمل باشم. دلم می خواهد آموزشها کاربردی باشد. خودم انجام داده باشم و مطمئن باشم مفید است.

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

گیسو جان من یه کامنت دیگه هم داشتم که گفته بودم جاشو نمیدونم و خواهش کرده بودم بگی جاش کجاست تا ببرم اونجا بذارم جواب بگیرم. ولی تایید نکردی. چکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از پیگیری شما
من نمی دانم کامنت شما در کدام پست است یا بوده
اگر سوال شخصی دارید، با استفاده از سوالات رایج سایت ببینید دوست دارید از چه راهی سوال خود را بپرسید

پاسخ
سارانگ1

چه مطلب مفیدی!!!
امروز حال من خوب نیست، خودم هم تمایلی ندارم خوبش کنم. احساس می کنم مردی هستم که دوشش پر از بار و دلش پر از درد است اما گریه نمی کند، چون مردها که گریه نمی کنند.
این مطلب را که خواندم دیدم بقیه مردم و از جمله کسی که دوستش دارم، دارد زندگی می‌کند، تلاش می کند و به اهداف و موفقیت‌هایش فکر می‌کند و برای آنها برنامه دارد.
دوست داشتم که امروز از صبح در طبیعت باشم و با خودم خلوت کنم و به صدای طبیعت گوش دهم. اما درگیر کاری مهم هستم و خانه پر از مهمان است. سپاسگزارم از این مطلب خوب، آنهم در اولین ساعات صبح...

پاسخ
گیس گلابتون

مهمان های خانه تو، بالاخره صبرت را سرریز می کنند.

پاسخ
ehsan1392

سلام

فیلم The Intouchables را پیشنهاد میکنم ببینید
البته فیلم به زبان فرانسه است و من با زیرنویس فارسی دیدم. فیلم امیدبخشی هست و فکر میکنم از دیدن آن لذت ببرید

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهادهای شما همیشه خوب است.
چه جالب. دیشب داشتم فکر می کردم مدتیه خبری از شما نیست:)

پاسخ
تکتم خانم

سلام.جالبه خانم دکتر من هم کتابی با موضئع انضباط شخصی در 10روز خریدم ولی هنوز نخوندمش.متاسفانه من پشتکارم کمه.وگرنه برنامه ریز فوق العاده ای هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

مسئله انگیزه است و موانعی که در ذهن ما وجود دارد. آدم بدون پشتکار و تنبل وجود ندارد.
دیدی بعضی ها ده ساعت جلوی تلویزیون نشسته اند و سریال درپیت می بینند؟ اینها در دنبال کردن سریالها پشتکار دارند! ولی در چیزهای دیگر خیر.

پاسخ
sahara57

سلام
خیلی عالیه که شما شماره یک و دو رو کشف کردید، منم احساس می کنم باید در خودم کمی کنکاش کنم، البته به نظر من برای من به یک و دو ختم نمیشه ;)
شما هدف اصلی منو می دونید و می دونید که چقدر به خاطر تلاش می کنم، اما یه پاره وجودم همش مانعه، برای مثال یادش رفته بود که تو همایش سه روزه حرفه ای که سالی یه بار فقط برگزار میشه ثبت نام کنه و به همین خاطر امروز تو دفتر کارم از دستش حرص می خورم و میز خالی همکاراموکه رفتن همایش نگاه می کنم. البته منم قراره بعد از ظهر قاچاقی یه سری به اونجا بزنم ولی با احترام و کارت شناسایی کجا، قاچاقی و نصفه نیمه بدون ناهار کجاعصبانی

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین که بالاخره مقاومت خودت را دیدی. آفرین
حالا به جای خودسرزنشی باید چه کار کنی؟

پاسخ
sahara57

راستش خیلی مطمئن نیستم، فکر می کنم باید سعی کنم با شخصیت مقاوم خودم بیشتر ارتباط برقرار کنم، ببینم دلیل این کاراش چیه و چطوری می تونم باهاش به توافق برسم که بجای مقاومت بهم کمک کنه. درسته؟
در ضمن رفتم به همایش، تمرین خیلی خوبی بود، رفتارم به بقیه وقتها زمین تا آسمون فرق داشت. خیلی راحتتر با آدما ارتباط برقرار کردم و دیگه از کسی فرار نکردم. فکر می کنم تمرین خوبی بوده، بعد از کلی سرزنش خودم، این بار کلی از خودم قدردانی کردم و به خودم آفرین گفتم چشمک

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین!

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین. درسته
به جای سرزنش، ببینیم الان چه می توانیم انجام بدهیم.
انجامش بدهیم
و از خودمان تشکر کنیم.
عالیه

پاسخ
pushana

چقدر به دیدناین جور فیلمها نیاز دارم کاش هر روز یکی از اینها بتونم ببینم. احساس می کنم هر روز شکننده تر و حساس تر می شوم.چرا اینقدر تحملم کمه.گاهی دلمم می خواد هر کی هر چی میگه من عین خیالم نباشه. انگار نشنیدم! می شه ینی؟!. پس آناهیتا جون واقعا کار طبابت رسمی تموم؟ جالبه واقعا!منم دارم انضباط رو تمرین می کنم.و در موردش می نویسم. شاید منم نویسنده شدمچشمک

پاسخ
گیس گلابتون

به احتمال زیاد نویسنده و معلم خواهی شد. به احتمال خیلی زیاد:)

پاسخ
pushana

گلقلب

پاسخ
سحر میرزایی

سلام گیسوی عزیزم
بی صبرانه منتظرم چون من فکر می کنم خیلی به این آموزش احتیاج دارم من در صبح زود بیدار شدن مشکل دارم و همیشه دیر به محل کارم می رسم و برای من که امسال کلاس اولی خواهم داشت خیلی بده دخترم باید سر ساعت به مدرسه برسه و من ا زحالا استرس دارم که چگونه این قضیه را مدیریت کنم.
یک دنیا عشق و بغل و ارادت برای بهترینمقلب

پاسخ
گیس گلابتون

یک نکته را از همین الان یادت بدهم:
تجسم کن صبح در ساعت ... (همان ساعتی که دوست داری بیدار بشوید) با خوشحالی و سرحالی بیدار شده اید و خوب و خوش دارید به کارهایی که دوست دارید رسیدگی کنید.
مرتب این صحنه را تجسم کنید.
فعلا کار دیگری لازم نیست انجام بدهید.
روزی چند بار تجسم کنید. چند ثانیه

پاسخ
sadegh_nami

سلام گسیو جان خیلی خوب بود منم دنباله همینم.چند وقته از محدود کردن خودم به زمان و برنامه خسته شدم دوس دارم دلی و عشقی کار کنم نه از رو برنامه..که البته اینم معایبی داره.نمیدونم چه کنم
راستی معرفی فیلم روهم ادامه بدین خیلی خوبه.ممنون

پاسخ
سوندا

بیصبرانه منتظر این کورس هستم! منم یه بندبازم! با این تفاوت که پرت میشم پایین مرتب!نگران

پاسخ
entertainment

متاسفانه در وجود من هم خانم خوشگل شماره یک دوست داره که تمام اهداف قشنگشو برنامه ریزی کنه و برای رسیدن به اونها با تمام وجود تلاش کنه
ولی دخمل شماره دو مانعش می شه !
گریه

پاسخ
طیبه ط

گیس گلابتون عزیزم سلام
به آرزوهات مثل چسب بچسب

فکر میکنم مقاله یا محصولی ب این نام ندارید

میخواستم بدونم این ۱۰ گام تو مقاله یا محصولی با نام دیگه ای نیست؟؟

پاسخ
گیس گلابتون

به به! طیبه جان! خوش برگشتین. خوشحالم کردین. ده گام مغناطیس پول؟ باشگاه پول این ده گام رو به صورت 21 گام و خیلی مفصل ارائه میده.

پاسخ
طیبه ط

سلام گیس گلابتون عزیزم
ممنونم از لطفتون
درسته نبودم ولی شما در قلبم و آموزشهای خوبتون در ذهنم بوده است.🌹🌹

استاد جان تو این مقاله که در مورد انظباط و پشتکار شخصی است گفته بودید مقاله ای خواهم نوشت با عنوان مثل چسب به آرزوهات بچسب در ۱۰ گام

من دنبال مقاله ای درین باره هستم
چون این روزها ب انظباط و پشتکار شخصی بیش از پیش نیاز دارم.

پاسخ
گیس گلابتون

ماشاالله! شما مقاله های من رو بهتر از خودم میشناسین. ایده ش از سرم پریده. یادم نیست می خواستم چی بنویسم. حیف شد. مقاله خوبی میشد.

پاسخ
سحر میرزایی

وووی چه تجسم شیرینی
یک دنیا تشکر به خاطر این راه کارقلب

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

عزیزم چک کردم اما نمیدونم تو کدوم میفته. من به چیزهایی که میخوام میرسم اما به طرز نازلی. یه جورایی کوفتم میشه. مثلا خونه ای که هشت ساله خریدم و هنوز تحویل ندادن و حالام پایینه اجاره و قیمتش. یا دانشگاهی که میخواستم اما نه تو رشته دلخواه. یا ازدواج با فرد دلخواه اما عشق یک طرفه یا کار با حقوق پایین و.. اشکالم کجاست؟

پاسخ
گیس گلابتون

چی بگم عزیز دل
من که شما را و روش کار شما را نمی شناسم. چه جوابی می توانم به شما بدهم؟

پاسخ
najme55
http://gahyman.blogfa.com

صدایتان در گوشم طنین انداخته..دیوانه شو ...دیوانه شو.. وندر دل آتش درا...! هی تلو تلو میخورم هی میخورم به در و دیوار هی دور خودم میچرخم و گیج میزنم اما کاملا حس میکنم که دارم نشانه ها را پیدا میکنم... فهمیده ام که خود باوری را با ندیدن نقطه ضعفهای خودم اشتباه گرفته ام. کشف کردن نقطه ضعفها کمی درد داره اما آدمو به تکرار نکردن گذشته اش امیدوار میکنه. من هم یکی دو هفته است که دارم معجزه نظم را مزمزه میکنم. الله الله نظم فی امورکم..عاشق این جمله امام علی شده ام و میدونم کلید گنجه....گل

پاسخ
گیس گلابتون

انشاالله
امروز صحبت شما بود. صحبت خلاقیت فوق العاده شما در امر طراحی
حدس می زنید با چه کسی صحبت می کردم. بله! همان دوستی که همراه او در مسابقات شرکت می کنید و من منتظرم خبر عالی برنده شدن شما دو نفر را بشنوم.
منتظر خبرهای عالی تو هستم

پاسخ
najme55

آرزوی عزیزمقلب..خدا از زبونتون بشنوه. جقدر خوشحال شدم از این حرفتون طبیب کل نگر خودمگل!

پاسخ
hedie

گیس گلابتون جان من دلایل شماره 2 رو میفهمم اما شماره 1 رو نه. شماره 1 برای چی میخواد جلوی شماره 2 رو بگیره و تو خونه بمونه و کارشو بکنه؟ از روی تنبلی؟ ولی شما تو کامنتا گفتین ادم تنبل وجود نداره و از بی انگیزگی هست؟
راستی منم خوب در مورد کارهایی که دوست دارم انجامشون بدم برنامه ریزی می کنم اما عمل نه! اگر به نظر شما ادم تنبل و بدون پشتکار وجود نداره پس چرا ما کارهایی که دوست داریم و ارزومون هست رو هم انجام نمیدیم؟ مگه دوست داشتن اون کار خودش انگیزه نیست؟

پاسخ
گیس گلابتون

چه سوال خوبی
به این سوالات در محصول آموزشی آینده، پاسخ خواهم داد. ممنونم که پرسیدید

پاسخ
سوشا

خدای من شما چقد خوشکل توصیف میکنین وقتی مطالب شمارو میخونم انگار پیشتون نشستم دارین برام حرف میزنین با اون صدای قشنگتونقلب
منم سؤال هدیه جون رو دارم میدونم چی میخوام برنامه ریزی هم میکنم انگیزه هم دارم اما عملگرا نیستم کمکمون کنین این مشکل حل بشه

پاسخ
دختر ایرونی

سلام
خانوم دکتر من همچنان منتظر آموزش های "مصل چسب به آرزوهات برس هستم"
شماره 1 من خیلیییییییی قویه :(

پاسخ
بهار

واااااای مرررر رسی 😗

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet