زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1395/05/02 12:12

جلب نظر یک مرد ناآشنا

فرض کنیم شما جایی می روید، برای مثال وارد یک فروشگاه، کلاس درس، کوه یا یک مهمانی شلوغ می شوید. یک آقا نظر شما را جلب می کند. حالا چطور می توانید نظر او به خود جلب کنید؟

 

دیده ام بعضی دختران به محض دیدن یک آقای مناسب، می روند و تنگ دل او می نشینند و هی لبخند می زنند و غمزه خرج او می کنند. این بدترین رفتار برای جلب نظر یک مرد است. باعث می شود شما را دست کم بگیرند.

 

روشی که به شما توصیه می کنم این است:

برای 5-3 ثانیه مستقیم به چشمان او نگاه کنید. بدون لبخند، خنده، چشمک، سر تکان دادن یا هیچ ادا و اطواری. وقتی متوجه شما شد، نگاه تان را به آرامی از او بردارید. ده ثانیه بعد، دوباره به او نگاه کنید. سپس رها کنید و بروید. فاصله بگیرید. دیگر نه نگاهش بکنید و نه کاری به کارش داشته باشید.

 

کار شما همین بود. تمام شد. توجه دقیق به یک آقا نشان می دهد "تو برایم چشمگیر هستی." حالا اگر او هم شما را چشمگیر تلقی کند، اقدام خواهد کرد. اگر نیامد یعنی: 

 

- یا شما تیپ مورد علاقه او نیستید،

- یا او متاهل و متعهد است،

- یا علاقه ای به خانمها ندارد. هم جنس هایش برای او جالب تر هستند.

پس لازم نیست اصرار کنید. بی فایده است.

 

پس از این "علامت دادن"، رفتارتان سنگین و محترمانه باشد. از خنده های پر سر و صدا، تکان دادن بدن، صحبت با صدای بلند و هر نوع حرکت جلف پرهیز کنید. اگر این حرکات از شما سر بزند، آن آقا شما را با یک بدن فروش حرفه ای اشتباه خواهد گرفت و ممکن است مورد اهانت و توهین قرار بگیرید.

 

10-5 دقیقه پس از علامت دادن، کاری کنید که دسترسی به شما آسان شود. برای مثال کمی تنها بگردید. البته نه با حالت رویایی یک آدم دیوانه خل وضع ماه زده. مثل کسی که کاری را انجام می دهد، چیزی می خرد، ظرفی جابجا می کند، حتی می توانید چیزی را به زمین بیندازید تا فرصت کمک کردن به شما فراهم شود.

 

چند نکته مهم:

وقتی تعدادی دختر مجرد همراه هم هستید، اگر همه تان به او زل بزنید هیچ کدام نتیجه نمی گیرید. اگر مرتب به هم سقلمه بزنید که "دارد تو را نگاه می کندها!" خود را کم ارزش می کنید.

 

در یک مجلس به 20-10 نفر هم زمان علامت ندهید. مردها متوجه می شوند شما دارید به همه در باغ سبز نشان می دهید و در مورد شما بد فکر خواهند کرد.

 

ممکن است بگویید شاید آن آقا خجالت می کشد جلو بیاید. اول این که شما نمی دانید آیا او خجالتی است یا خیر. پس بیخودی از همان اول سعی نکنید همه کارها را شما برایش انجام بدهید. دوم این که اگر مردی آنقدر خجالتی و غیر معاشرتی است که وقتی نیمه گمشده اش را ببیند، از ترس فلج شود و هیچ اقدامی به نظرش نرسد...بهتر است قبل از ازدواج کردن، اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. او به درد شما هم نخواهد خورد.

 

وقتی آقا سر صحبت را باز کرد، ممکن است دستپاچه بشوید، سرخ و سفید شوید و دست و پا چلفتی به نظر بیایید. هیچ اشکالی ندارد. این خجالت کشیدن ها شما را جذابتر می کند. زیرا نشان می دهد کم تجربه هستید. ولی خوش اخلاق باشید. مودب باشید. دل کسی را نشکنید. اگر دل کسی را بشکنید، دلتان را خواهند شکست. جواب منفی را هم با ادب و ملایمت بیان کنید.

 

توجه داشته باشید که من هرگز نگفته ام از خیابان شوهر پیدا کنید. این کار خطرناکی است. مقدار زیادی زمان باید صرف کنید که بفهمید آیا این آدم مجرد است یا نه، شغل و مدرک تحصیلی اش واقعا چیست؟ خانه اش کجاست؟ و و و... یعنی زمانی را که می توانید برای شناختن او صرف کنید، باید برای مطمئن شدن از مسائل اولیه صرف کنید. ولی یک وقتی ممکن است چشم تان به مردی بیفتد که قلب تان را به تپش بیندازد و ندانید چه می توان کرد. خواستم که راه چاره را بدانید.

 

حواس خود را خیـــــــــــــــــــــــلی جمع کنید که گیر مردهای سوءاستفاده چی نیفتید.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

الی گولو

ووووی 30 ثانیه خیلی زیاده من الان واسه خودم امتحان کردم بیشتر از 5 ثانیه تاب ندارم تو چشمای یک مرد غریبه نگاه کنم گیس گلابم

پاسخ
mar mar

آره 30 ثانیه زیاده ...نمی شه فکر می کنه من خشکم زده

پاسخ
دوست جدید 91

دلم برای این پست ها تنک شده بود....چقدر این پست هات کمکم کردند در این 2 /3 ماه..... من این روشی رو که گفته بودی انجام دادم فقط یک اشکالی بود.... اون 30 ثانیه که من به فرد مورد نظر زل زده بودم...او همش چشمش و حواسش یا به غداش یود با اطراف یا کسی می آمد باهاش حرف می زد و یا.....شاید خیلی گذرا من دید جه برسد به اینکه بفهمه بهش 30 ثانیه زل زدم :)

پاسخ
ماهنوش

از دوباره خوندنش هم لذت بردم گیسو جونم .. تو موقعیتش قرار نگرفتم کاش یکی پیدا شه یه طرفی برم یه کیس مناسبی گیر بیاد که نظرم جلب کنه :(

پاسخ
بانو

گیس گلابتون جان من هیچوقت به خاطر پیدا کردن شوهر نمیام روی اصولم پا بذارم و به چشمان نامحرم خیره بشم اونم سی ثانیه! حتی اگه چهل سالم شده باشه.احساس می کنم دیگه تنها چیزی که دارم و حیا هست رو از دست دادم.

پاسخ
.

سی ثانیه یه کم زیاده!!!شاید منظورتون درگیری ارتباط چشمی خیلی کوتاه باشه!!این بهتر نیست؟؟ البته من خودم متاهلم ولی این مطالبو دوست دارم بخونم...:)

پاسخ
گیس گلابتون

بانو جون خواهش می کنم بحث را به محرم و نامحرمی نکشان که به بیراهه می رود. نگاه زن به مرد، آن هم فقط سی ثانیه هیچوقت به عنوان منهیت ثبت نشده است. من هم تاکید کردم که هیچ حرکت جلفی انجام نشود. هیچ اقدام دیگری هم صورت نگیرد. فقط یک نگاه کمی قدری مکث داشته باشد. همین و همین. اگر از این کار می ترسی برای "گناه" نیست. بخاطر خجالت و کمبود اعتماد به نفس است. بحث را دینی نکن عزیزکم.

پاسخ
nazila

خیلی جالب بود.

پاسخ
من

یه عنوان یک مرد این را قبول ندارم...

پاسخ
گیس گلابتون

کدام حرف را قبول نداری؟

پاسخ
مریم

ارتباط چشمی خیلی تأثیر گذاره. ممنونم عزیزم

پاسخ
من

این حرف که یک دختر به یکمرد 30 ثانیه نگاه کنه و بعد مرده بره دنباله دختره اساسا این جور تفسیر یعنی تاشی از یک دید کاملا سطحی نسبت به مرد ها هست لا اقل در مورد من یکنفر چنین چیزی صادق نیست

پاسخ
گیس گلابتون

در ابتدا از شما بسیار تشکر می کنم که نظر خودتان را گفتید، هرچند که مخالف است. چون باب بحث باز می شود. برای پاسخ دادن به شما لازم است بپرسم آیا شما متاهل هستید؟ اگر مجرد هستید، آیا نامزد یا دوستی از جنس دخترها دارید؟

پاسخ
من

مجرد دوست دختر ندارم نامزد ندارم چیشنهادهایی برای دوستی داشتم ولی هیچ گاه کسی که واقعا دوست داشته باشم نیافتم مرسی خانم عزیز از جوابتون پیشاپیش

پاسخ
!

ﺁﻓﺮﻳﻦ .ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻴﺪﻩ ﺟﺰ ﺗﺮﻓﻨﺪﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻣﻦ ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﺍﺯ ﻛﺴﻲ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﻳﺸﻮﻥ ﻛﻨﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺣﺎﻻ ﺑﻴﺎ ﻭ ﺑﻜﻨﺶ ﻳﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻫﻢ ﺑﺰﺍ ﻛﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺳﻨﮓ ﺷﺪﻡ

پاسخ
Ronak

اگه واقعا آدم مهربونی باشی هیچ وقت دلت سنگ نمیشه حتی اگه شکست نخوری یا شکست بخوری من خودم جزءشکست خورده هام اما سنگ نشدم چون مهربونی تو خونم جریان داره.ناراحت

پاسخ
جای خالی

fantastic

پاسخ
من

خانم جانمن همچنان منتظر جوابم هستما پست های جدید را گذاشتین ولی جواب من را نه!!!

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز شما با نگاه که هیچ! با پس گردنی هم ظاهرا سمت آنها نمی روید! شوخی کردم. حدس می زنم خجالتی باشید.

پاسخ
من

نخیر خانم دکتر بحث بحث خجالت نیست بحث بحثه اینه که آدم نباید از هر کسی که بهش 30 ثانیه خیره شد خوشش بیاد به هر حال مرد ها هم آدم هستند و حق دارند از کسی خوششون نیاد یا بیاد پس نباید ربطی به 30 ثانیه خیره شدن داشت باشه خواهشا در سایتتون جوری برخورد نکنین که مرد ها دنبال یک نگاه یا هر چیز دیگه ای اند مرسی

پاسخ
mar mar

سلام ..خوب خانم دکتر هم گفتن ، اگر پاسخی دریافت نکردید یعنی یکی از احتمالات این است که از شما خوشش نیامده است...

پاسخ
گیس گلابتون

مرمر جون
میشه با مطب من تماس بگیری؟
76258183
خانم کاشی ساز شما را راهنمایی میکند

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزی من نگفتم تا یک دختر به یک مرد 30 ثانیه نگاه کرد، مرد عاشقش می شود!!! من گفتم دخترها توجه خود را به یک مرد فقط با یک نگاه طولانی نشان بدهند. جلفبازی درنیاورند. اگر آن آقا بخواهد خودش جلو می آید. اگر نخواست هم حق دارد. من هم حرف شما را می زنم. اگر نوشته های مرا دنبال کرده باشید، حتما فهمیدید که من دنبال جنگ زن و مرد نیستم. من دنبال دوستی و مودت هستم.

پاسخ
من

البته خانم دکتر عزیز به مرد ها هم حق بدهید که گاهی بخواهند ولی جلو نروند بله سابت خوبی دارین که من مطالعش می کنم

پاسخ
مریم

اینجور که شما میگید هرکسی میافنه دنبال آدم...یه روش یاد بدید که مرد رو ببریم سمت ازدواج نه دوستی های سطحی ....

پاسخ
گیس گلابتون

شما به هر کسی اینطوری نگاه نکن دختر گلم. چطور مردی را به سمت ازدواج ببری؟ من یک کتاب در این مورد نوشته ام: ازدواج مثل آب خوردن آسان است!

پاسخ
هما

سلام خانوم دکتر من اخیرا در این مورد یه تجربه ای برام پیش اومد که می خواستم ازتون راهنمایی بخوام. هفته پیش من و مامانم رفته بودیم کیش. توی هتلمون یه پسری بود با پدر و مادرش. خوب خیلی هم خوش قیافه بود و من ازش خوشم اومد. اون جور که فهمیدم این احساس دو طرفه بود چون متوجه توجه اون نسبت به خودم و نگاه های گاه و بی گاهش شدم. اما من چی کار می کردم؟ هر وقت که متوجه نگاهش به خودم میشدم سریع نگاهم رو می دزیدیم.هر کاری هم می کردم که خودم رو راضی کنم که حداقل برای 3 ثانیه منم نگاهم رو ثابت رو نگه دارم نتوستم. حالا نه برای این مورد برای مواردی که سال های قبل هم برام پیش اومده و از پسری خوشم اومده همیشه رفتاری رو انجام دادم بر خلاف احساسم یعنی یه رفتار نادیده گرفتن طرف یا حتی رفتاری که یعنی من از تو بدم میاد ولی بر خلاف احساسم. کاری اصلا به گناه و محرم و نا محرمی ندارم. ولی هیچ وقت غرورم بهم اجازه نمیده.احساس می کنم که شخصیت و آبروی خودم و خانواده ام زیر سوال میره.دوست ندارم حتی 1% هم پسری پیش خودش فکر کنه که من جلفم یا به هر پسری که میرسم چراغ سبز نشون میدم. می دونید چیه من خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من اینقدر جذاب هستم که پسری از من خوشش بیاد یعنی اونقدر که باید جذابیت ظاهری دارم اما متاسفانه جذابیت رفتاری ندارم که این جذابیت رفتاری خیلی مهمتر از فاکتور های دیگه اس. چون باعث میشه که اگه پسری ازت خوشش اومد به پات وایسه. حالا شما میگین چی کار کنم؟ میشه راهنماییم کنین؟ممنون

پاسخ
گیس گلابتون

این غرور نست. ترس از قضاوت شدن است. ترس از برچسب خوردن یا بی محلی دیدن است. اعتماد به نفست را بالا بر خانومی. البته به هر پسری هم اینطوری نگاه نکن!

پاسخ
طیبه

سلام گیس گلابتون جون درست همین قضیه دوم که برا هما اتفاق افتاده برا من هم تو دانشگاه اتفاق افتاد بر خلاف اینکه خیلی طرف رو دوست داشتم ولی نمی تونستم باور کنم که داره با حرکاتش به من ابراز علاقه می کنه سه سال به همین صورت گذشت و من نفهمیدم چطوری باید رفتار کنم که فکر می کنم حق با شما باشه این دیگه غرور نیست اولا اعتماد به نفس پایین و درست رفتار کردن را نمی فهمیم چون حداقل اینکه که انسان توجه دیگران را به خودش قبول کنه و قضییه رو با باز کردن موضوع متوجه بشه خیلی بهتر از اینکه خودش مدت ها درگیر نگاهی بکنه که بعد سالیان سال هم نفهمه چی شده .

پاسخ
سمانه

من با یه پسری دوست بودم البته فقط تلفی صحبت میکردیم و دوبار باهم بیرون رفتیم اما نمیدونم چرا نمیتونم کاری کنم که مهرم به دلش بشینه درصورتی که با کسی که دوسش ندارم برعکس میشه سریع عاشقم میشن

پاسخ
Nicole

People normally pay me for this and you are ginvig it away!

پاسخ
نیلوفر

سلام من تو دانشگاه به یکی از همکلاسی هام علاقه مند شدم و بعضی اوقات به هم اس ام اس متنی میفرستیم اما من نمیدونم که ایشون هم به من علاقه دارن یا نه من موقعی که ایشون صحبت میکنه به چشماش نگاه میکنم اما این نگاه رو که گفتید تا حالا انجام ندادم خیلی خراب کردم همش با اس ام اس های عشقی خواستم بهش بفهمونم حالا با وجود اینکه مدتیه ایشونو میبینم اما کاری نکردم اگه اینکارو بکنم تاثیر داره یا خیر؟ممنون میشم اگه جواب بدین.

پاسخ
آیدین

خانم دکتر یه روشی هم واسه تور کردن دخترها بگین! :-) شوخی کردم ولی واقعا روش شما به درد ما پسرها هم خورد از اون نظر که هر دختری 3 ثانیه ،زل زد به من سریع رفتم پیشنهاد دادم ..تقریبا 80 درصد اکی بود ،یعنی باب آشنایی باز شد،ولی خوب فعلا هیچ کدوم به سرانجام نرسیده..حالا مشکل اینجاست که اون 10 ،20 درصد که احتمال زیاد نیمه گم شدم بودن چرا ریجکت کردن؟

پاسخ
پرتقال تامسون

سلام دکتر میگم من اخر نفهمیدم خانم ها منظورشون از نگاه ممتد چیه.به تعداد موهای سرم ادم تو دانشگاه میشناختم که خانیم همین نگاهه که شما نوشتید رو بهش کرده بود،بعد طرف رفته بود جلو،جوری زده بود تو پوز پسره که جند روز جلسه روانکاوی نیاز داشت طرف از کما عاطفی برگرده :)) من احساس میکنم این روش شما رو خانم فقط برای جلب توجه و بازاریابی انجام میدن،اخرشم طرف میزارن تو کف!

پاسخ
mary

سلام!واقعامرسی ازراهنماییتون!واقعا بیشتر اوقات جواب داده من که خوشم اومد!اوه

پاسخ
غضنفر

بلی بد نیست فکر میکنم مطابقت به فورمول روانشناسی نگاه کردن دارد. البته نظر خودم است.

پاسخ
دنی

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان.منم به این نگاه ها اعتقاد دارم ولی کاش مملکت ما به گونه ای بود که خیلی راحت به طرف اعلام میکردی که ازش خوشت میاد و قصد دوستی داری.منم از ترس اینکه نه بشنوم تا الان به هیچ دختر خانومی پیشنهاد دوستی ندادم ولی به این نتیجه رسیدم که باید دلو زد به دریا.فوقش آدم یکم بهش بر میخوره دیگه.البته این که دلو بزنی به دریا هم برای دختر خانوما صدق میکنه هم برای پسرا.گیس گلابتون اگه حرفم منطقیه تاییدش کن

پاسخ
ashkan

rastesh jaaleb bood.ye dokhtar be dokhtaraye dige injoori mataleb yad mideh,khoobe.vali be hagh chzaye nadide.dkhtara vagheiyat pazir nistan zooooooor nazanid.ghabool nadari tahghigh kon.

پاسخ
چجوری

سلام.من یه مشکلی دارم که خیلی اذیتم میکنه.من از نظر ظاهر هیچ مشکلی ندارم و دختر خوشکلی هستم.گاهی شده از پسری خوشم بیاد و از همین راه حل هم استفاده کنم.ولی رفتار اونا جوری بوده که انگار تمایلی ندارند و حتی کاملا حس میکردم از من بدشو میاد.من دوستانی دارم که حتی از نظر زیبایی معمولی هم حساب نمیشند ولی حتی بدون اینکه این طرفندارو بدونن کیس مورد نظرشون سراغشون میومد.من ناراحت میشدم با وجود زیبایی که من دارم پسری که ازش خوشم میومد به من کاملا بی توجه.این موردی رو که میگم خیلی زیاد پیش اومده.لطفا کمکمکنید من وتقعا احساس ضعف در خودم میکنم.

پاسخ
Ronak

گلم اگه کسی به طرفت نمیاد اشکال از تو نیست اشکال از اونه. مطمئن باش حکمتی در کاره که کسی طرفت نمیاد.حتماً لیقاتت رو ندارن.99%پسرا فقط دل شکستن و سوء استفاده کردن از دخترا رو بلدن به نظر من تنها باشی بهتره من دوستی با پسرو تجربه کردم النم واقعاً پشیمونم دوست دارم که زمان به عقب برگرده و اون اشتباه رو تکرار نکنم.دلشکسته

پاسخ
mahsa

تعجب 30 sanie cheshmak nazanam neitunnammmmmmm

پاسخ
مونا

سلام.این مورد که برای غریبه ها بود فقط.اگر شخصی به مثلا استادش یا ... که باهاش در ارتباط اما نمیتونه بیان کنه چه پیش نهادی دارین؟

پاسخ
رویا

با سلام . من به یکی از پسرهای همسایه مون علاقمند شدم . پسری فوق العاده خجالتی هست. واقعا نمیدونم چطوری بهش ابراز علاقه کنم . دوست هم ندارم ازطریق تلفن یا پیامک این کار ر و انجام بدم لطفا منو راهنمایی کنید

پاسخ
مینا

سلام پسری توی دانشگاه هست که خیلی زیاد نگاهم میکند ولی دلیلشو نمیدونم وجدیدا به هر دلیلی نگاهم بهش میخوره خیلی بیشتر نگاه میکنه میترسم دچار سوء تفاهم شده باشه که چون ازش خوشم میاد نگاش میکنم منم ازش بدم نمیاد ولی وقتی نگاهم بهش میخوره تصادفیه به نظرتون باید چیکار کنم اینم بگم که لحظه ای که نگام کنه محل نمیدم وقتی هم که نگاش میکنم اونم محل نمیده اون لحظه

پاسخ
:-)

مرسي از کمکتون ولي من نميتونم سي ثانيه تو چشماي کسي زل بزنم....!!!!اضطراب

پاسخ
عاطفه

عالی بود

پاسخ
مانا

من همه ی کارای را که گفتید کردم ولی تنها منو در اغوش کشید و بعد دیگه اصلا بهم زنگ نزد حال چی کار باید بکنم؟

پاسخ
سارا

سلام
احوال شما ؟ خوب هستین ؟ خوش می گذره ؟
شما تجربه تون بیشتره ...
یکی از دوستام اینجوری ازم پرسید که ...
یه بار یه بنده خدایی که در ظاهر شاید فقط در ظاهر آمادگی ازدواج رو داشته ، یه جورایی در یه سری رفتارهای اجتماعی ، تقریبا مشابه عمل می کردند . نگاهش می کرده ،یه جور نگاه جستجو گر و پرسشگرانه و اون متوجه میشه برمیگرده وقتی فهمیده درست بوده ، از تعجب خشکش میزنه ، ولی اون طرف یهو چشم به زمین می دوزه ...ظاهرا از اون روز ایشون از این طرز رفتارها باز هم نشون دادن ولی حرفی به میون نذاشنن ... دوستم هم بعد یه مدت مثل مثَل شتر دیدی ندیدی رفتار کرده ، عادی مثل قبل از این ماجرا ها ...
به نظر من کار درستی نبوده ... میگه هنوزهم چند وقت یه بار این آقا طور دیگه ای رفتار می کنن ...
نظر شما چیه ؟ چه جوری راهنماییش کنم بهتره ؟
مرسی

پاسخ
shady

har kas addamo doost dashte bashe age eshghesh vaghei bashe nemitoone az fekreto khalas beshe va age doost nadashte bashe toam nemitooni kari koni
ba ngahe mara va pesar toye tavahom narid

پاسخ
shady

in khasiate fetri mardas ke be hameye zana ye modat khire beshan ama aslan neshoone alaghe bashe mitoone neshooneye negahe napak be badan namahram bashe pas az tavahom biaeed biroooooooooooon

پاسخ
رابو

من 32 ساله ومجرد هستم.اما تا حالا تو زندگیم به مدت چند ثانیه کوتاه نتونستم تو چشم هیچ مردی نگاه کنم...علت اصلیش هم خجالت از جنس مخالف هست..ممنون میشم راهنماییم کنید. چون تنها در این مورد خیلی خجالتی هستم.

پاسخ
mina.bavaria

انگار خیلی از دوستان منظور خانم دکترو متوجه نشدن!!
ایشون میگن وقتی ه دختر به مردی نگاه میکنه نشون از اینه که دوس داره اون مرد بهش توجه کنه..بقیه ش دیگه به عکس العمل مرد بستگی داره و شناخت های بعدی که دختر از اون مرد به دست میاره..لطفاً مسئله رو محرم و نامحرم نکنید که هیچکس صلاحیت کافی برای نظر دادن و محکوم مردن این روش رو نداره..خودمون هم می دونیم در نگاه اول جذابیت ظاهری باعث جذب دو طرف میشه و پس از شناخت سطحی به لایه های عمیق تر میرسه..

پاسخ
Mariam

دختری هستم کاملا اجتماعی و با اعتماد به نفس فوق العاده بالا. با پسرها بزرگ شدم و در ارتباط با اونها هیچ مشکلی ندارم. اما اگر به یه پسری علاقمند بشم هرگز نمی تونم حتی برای چند ثانیه به چشماش زل بزنم. حتی اگه اون بهم نگاه کنه، ناخودآگاه (تاکید می کنم ناخودآگاه) نگاهم رو برمی گردونم و اگه فرصتی باشه فقط دزدکی نگاهش می کنم که اون متوجه نشه.
برعکس، اگه به کسی علاقه نداشته باشم و اون پیشنهاد ازدواج بده، به راحتی از احساساتم حرف می زنم، اونو راهنماییش می کنم، دلیل رد کردنم رو می گم، براش آرزوی موفقیت می کنم و با خوشحالی ازش جدا می شم.
فکر می کنم دلیلش خجالت یا پایین بودن اعتماد به نفس نیست. بالا بودن غروره ....

پاسخ
ن

سلام خانم دکترمن 30ثانیه که سهل حتی 2ثانیه هم نمیتونم به یک پسرنگاه کنم حتی یک پسرمحلمان رانمیشناسم دختربایدمتانت ووقارداشته باشدتاابداگردرخانه هم بمانم پسرمعمولی که سهل به یک پسرنخبه هم نگاه نمیکنم بالاخره یاازدواج می کنم یانه مگه ازدواج نکنم چی میشه ازبابت راهنماییتون هم ممنون

پاسخ
mozhganbanu

سلام خانم دکتر عزیزم
30ثانیه خیلی کنترل میخاد!
چون از طرف خوشت اومده آدم وسطش وا میده یا خجالت میکشه!!!
من امتحان کردم نتوسم دووم بیاورم ظرف 10ثانیه سرم انداخته شد پایین!!!!

پاسخ
Raha62

ممنون عالی بود

پاسخ
23411noosh

سلام من از پسری خوشم اومده که حدود 6،7 سال با من تفاوت سنی داره و یکی از اشنا هامون هست به نظرش بچه نیستم؟ امتحان کنم کار میکنه؟

پاسخ
گیس گلابتون

هرطور صلاح می دانید. راستی شما چند ساله هستید؟

پاسخ
Farzaneh

سلام خانم دکتر صبح تون بخیر🌱

یه سوالی داشتم... ب نظرتون وقتی خواستگار ازم می پرسه ک تو از چ جور پسری خوشت میاد، درسته ک ب صورت کلی براش بگم؟

پاسخ
گیس گلابتون

خیر. خیلی کلی بگین: آدم حسابی باشه، ولی وارد جزییات نشین. ممکنه چون دوستتون داره، وانمود کنه همون مشخصات رو داره.

پاسخ
Farzaneh

درسته مرسیگل
پس شما می فرمایین ک اون مواردی ک واقعأ برام مهمه با شناخت ب دست بیارم و جزئی نگم بهش، ک اگ نداشت اون ویژگیو، برا جلب نظرم نخواد نقش بازی کنه.
ولی اگ اصرار کرد ک مورد مثال بزنم چی؟

پاسخ
گیس گلابتون

لازمه یاد بگیرین مرزها رو مشخص کنین. اگه یه غریبه اصرار کنه بیاد تو خونه تون، راهش میدین؟ اگه یه نفر اصرار کنه مطلبی که نمیخاین بگین رو میگین؟ باید یاد بگیرین چطور مودبانه و قاطع پاسخ نه بدین. آموزش خداحافظ خشم رو پیشنهاد می کنم.

پاسخ
Farzaneh

چشم همین کارو می کنم
ممنونمگل

پاسخ
گیس گلابتون

سلامت باشینلبخند

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet