زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1397/02/31 15:31

ترسیده بودم... حسابی!

سال گذشته تیرماه، در مدت یک ماه کتاب «زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست...» را نوشتم. شما دوستان باسلیقه کمک کردید نام زیبایی برای آن بیابم. در طول یک سال پنج بار آن را ویرایش کردم. کتاب توسط سه نفر بازخوانی شد. به توصیه آن سه نفر بخش‌هایی از کتاب را حذف کردم. پس از صفحه‌آرایی و تهیه جلدی زیبا، با سلام‌وصلوات آن را تحویل اداره ارشاد دادم. گفتند ظرف دو هفته پاسخ می‌دهند. هفته‌ها گذاشت تا بالاخره گفتند: کتاب به اصلاحیه نیاز دارد. دو هفته دیگر طول کشید تا برگه کتبی اصلاحیه آماده شود. دوشنبه 31 اردیبهشت عازم تهران شدم تا اصلاحیه را بگیرم.

 

یعنی چی شده؟ یعنی از چی ایراد گرفتند؟ من که بارها سر تا تهش را خواندم و با تیغ تیز، کلمات و جملات زیبا را مثله کردم. نکند از اشرم ایراد گرفتند؟ نکند از مراقبه ایراد گرفتند؟ نکند از بازدید معابد ایراد گرففتد؟ نکند از سفر یک خانم مجرد ایراد گرفتند؟ اگر این‌ها باشد که کل کتاب به باد می‌رود. کمرم درد می‌کند، یک نقطه‌ای پایین پایین کمر، سمت راست. پای راستم تیر می‌کشد و گزگز می‌کند. سمت راست گردنم گرفته. شانه راستم دردناک است. می‌دانم این دردها دردهای استرسی است. نرمش می‌کنم. حرکات کششی انجام می‌دهم. زورکی لب‌هایم را با لبخندی بزرگ و کش‌دار می‌کشانم. از همان‌ها که در جذابیت فوری آموزش داده‌ام. ولی درد ادامه دارد. انگار میخ تیزی در کمرم فروکرده‌اند. انگار صلیبی سنگین روی دوشم گذاشته‌اند. به درد بی‌اعتنایی می‌کنم.

 

بی‌خیال! یک رمان نوشتی به فرض هم چاپ نشود. دنیا که به آخر نمی‌رسد. به درک! به فدای سرت! بعلاوه هنوز نمی‌دانی چقدر ایراد گرفته‌اند. شاید فقط یکی دو کلمه یا یکی دو جمله باشد. بی‌خیال! کتاب محمود دولت‌آبادی پس از 20 سال اجازه نشر گرفت. محمود دولت‌آبادی، امید ایران برای دریافت جایزه نوبل ادبیات... پیش خودمان باشد من کلیدر را دوست ندارم. به‌زور ده جلدش را خواندم که بگویم خوانده‌ام و بقیه کتاب‌های دولت‌آبادی را هم نخوانده‌ام و فکر نمی‌کنم هرگز بخوانم. البته با عرض پوزش از طرفداران محترم آقای دولت‌آبادی.

 

لباس می‌پوشم. آرایش مختصری می‌کنم. همان آرایش ملایمی که همیشه به چهره دارم. صبحانه می‌خورم. در خانه چرخی می‌زنم و نامرتبی‌ها را مرتب می‌کنم. به سراغ کامپیوتر می‌روم. ایمیل‌ها را می‌خوانم. پاسخ نمی‌دهم. وقت ندارم، ولی می‌خوانم که اگر مورد اورژانسی باشد بدانم. با دفترم تماس می‌گیرم. خانم منشی در دفتر نیست. چرا؟ کمرم بیشتر تیر می‌کشد، گرفتگی گردنم شدیدتر می‌شود. چند بار نفس عمیق می‌کشم. از خانه خارج می‌شوم. سوار ون که هستم باز هم چند بار با دفتر تماس می‌گیرم. خبری از خانم منشی نیست.

 

بالاخره با موبایل شخصی او تماس می‌گیرم. صدایش ضعیف و بیمارگونه است. می‌گوید: حالش خوب نیست، ولی خود را به دفتر می‌رساند. می‌داند که آخرین روز تخفیف ثبت‌نام در همایش زن جذاب است و تلفن دفتر مرتب زنگ خواهد خورد. از او می‌خواهم چند مطلب را یادداشت کند تا وقتی به دفتر رسید به آن‌ها رسیدگی کند. دوست ندارم در وسیله نقلیه عمومی با موبایل حرف بزنم چون برای مردم مزاحمت ایجاد می‌شود، ولی چاره‌ای نیست. آرام زمزمه می‌کنم و دستم را دور دهانم حلقه می‌کنم تا صدایم در ون نپیچد. گرفتگی کمر و گردنم آرام‌تر می‌شود. خود را تکان‌های گهواره وار ون می‌سپارم، بوی خوش آخرین روز ماه بهشتی را به مشام می‌کشم. چشمم را مهمان گل‌های صحرایی و زمین سرسبز می‌کنم.

 

در مترو خانم درشت‌هیکلی کنارم دستم می‌نشیند. نصف هیکلش روی تن من است. خودم را به‌زحمت از زیر تنه سنگینش بیرون می‌کشم و روی صندلی دیگری می‌نشینم. خانم جوانی روبروی من است. موهایش با دقت طلایی و صاف شده است. آرایش غلیظی صورتش را پوشانده. مانتوی مشکی و کفش‌های قرمز به پا دارد. باعجله روی دکمه‌های موبایلش تایپ می‌کند. لب‌هایش از درد و رنج بهم پیچیده‌اند. شرط می‌بندم با مردی در ارتباط است و آن مرد دارد او را می‌پیچاند. درد او را در میان شکمم، دقیقاً روی نافم حس می‌کنم. آن‌قدر درد دارد که نفسم بند می‌آید.

 

نگاهم را از روی او برمی‌دارم. نگاهم به خانم بغل‌دستی‌ام می‌افتد. یک بازی ساده روی موبایلش دارد. شکلک‌ها را کلیک می‌کند که نمی‌دانم چه شود. بازی کامپیوتری و موبایلی را دوست ندارم و هیچ‌وقت بازی نکرده‌ام. چرا! خداییش! مدتی هری پاتر بازی می‌کردم! دوست داشتم همراه هری پاتر سوار بر جارو پرنده پرواز کنم یا در کتابخانه هاگوارتز جولان بدهم، ولی چند بار که بازی کردم، از بیهودگی بازی کامپیوتری دل‌زده شدم. دوباره نگاهم به خانم موطلایی برمی‌گردد. همچنان تایپ می‌کند. اشک روی صورتش ریخته و دارد از چانه‌اش چکه می‌کند. می‌خواهد با مقنعه‌اش صورتش را پاک کند. پیش‌دستی می‌کنم و به او دستمال‌کاغذی می‌دهم. تا پایان راه به او نگاه نمی‌کنم. بگذار با غمش تنها باشد.

 

چند وقت است گریه نکرده‌ام؟ یادم نیست. از وقتی یاد گرفتم موقع روبه‌رو شدن با مشکلات به‌جای گریه کردن، آن‌ها را حل کنم، دیگر گریه نکردم. آن هم در مکان عمومی. ولی قبل‌ها، سال‌ها قبل... من هم در اتوبوس و تاکسی گریه کرده‌ام، بی‌اختیار و بی‌توجه به نگاه کنجکاو سایرین. به‌قدری در اندوهم غرق می‌شدم که یادم می‌رفت کجا هستم و اشکم سرازیر می‌شد. آخ یادم آمد! دیروز گریه کردم! به خاطر جورج مایکل. دیروز فهمیدم جورج مایکل دوسال پیش، صبح کریسمس در رختخوابش بیجان پیدا شده است. جورج مایکل دو بار قلبم را شکست. یک‌بار وقتی اعلام کرد همجنسگراست (انگار اگر همجنسگرا نبود تفاوتی به حال من داشت! نه که پسرخاله‌ام بود، فکر کرده بودم میاد مرا می‌گیرد. هاهاها!) و یک‌بار وقتی بی‌خبر درگذشت. خودش گفته بود:

wake me up before you go go

 ولی وقت رفتن، یارش را بیدار نکرد... آره دیروز گریه کردم. وسط گریه خنده‌ام گرفته بود که آخه چرا گریه می‌کنی دیوونه!

 

از مترو پیاده می‌شوم. ایستگاه مترو درست کنار ساختمان ارشاد است. دوباره کمر و گردنم گرفته و تیر می‌کشد. کمی لنگ می‌زنم. دلم می‌خواهد بی‌خیال کتاب شوم. اصلاً وارد ساختمان ارشاد نشوم. بگم خر من از کرگی دم نداشت. نخواستیم بابا! نخواستیم داستان بنویسیم. به کی بگیم؟ نفس عمیق می‌کشم و خنده را روی صورتم کش می‌آورم. قبلاً ورود به ساختمان ارشاد بگیروببند داشت. کارت ملی را گرو می‌گرفتند. سرت داد می‌زدند که حجابت را درست کنی. ولی الان این‌طوری نیست. خانم‌های نگهبان اسم تو را می‌پرسند. یک‌تکه کاغذ به دستت می‌دهند و باکمال ادب می‌گویند: خوش ‌آمدید.

 

خوشامدگویی حالم را خوب کرده. درد ندارم و نمی‌لنگم. از پله‌ها بالا می‌روم و به اتاق مربوطه وارد می‌شوم. آقایی که قرار است کارم را راه بیندازد، در اتاق نیست. چند بار تلفنی با او حرف زده‌ام. تند و بداخلاق است. دلم نمی‌خواهد با او روبرو شوم. جرم که نکردم، کتاب نوشتم. چرا با کسی روبرو شوم که سرم داد می‌زند؟ دلم می‌خواهد تا آقاهه برنگشته از اتاق فرار کنم و به خانه برگردم. بعد تا آخر عمر به ریش خودم بخندم که از ترس یک کارمند بداخلاق از خیر کتاب عزیزم گذشته‌ام. کتاب‌های من، فرزندان من هستند. من شیره جانم را می‌گیرم و در سطر سطر نوشته‌هایم می‌ریزم. نه! فرار نمی‌کنم. قرار نیست او سرم داد بزند. من بلدم به‌قدری محترمانه رفتار کنم تا با من محترمانه رفتار شود. بعلاوه اگر کسی سر من داد بزند، از شأن کم اوست و به من ربطی ندارد. کمرم گرفته، شانه‌ام گرفته، گردنم گرفته. درد دارم.

 

خانم جوانی کنار دستم نشسته. لب‌هایش را می‌جود و دندان‌قروچه می‌کند. به او لبخند می‌زنم و سر صحبت را باز می‌کنم تا درد و ترسم را از یاد ببرم. عصبانی است. به صد طرف سنگ قلاب شده و هیچ‌کس جواب درستی به او نمی‌دهد. آقاهه به اتاق برمی‌گردد. خانم عصبانی به‌طرف او هجوم می‌برد. می‌دانم اگر این طرز صحبت کردن را ادامه بدهد، باز هم سنگ قلاب خواهد شد. آقاهه از دست یک خانم دیگر هم عصبانی است. برای همکارش می‌گوید:

  • خانمه یک کتاب در مورد خیام نوشته. عکس روی جلد یک خانم مینیاتوری نیمه برهنه است. به او گفتم عکس را عوض کن. ببین چه عکسی گذاشته: یک مرد زمخت با ریش پشت و لباس ارتشی، یک داعشی! به دادسرا هم شکایت کرده که من با او بد حرف زده‌ام.

     

    از خنده داشتم روده‌بر می‌شدم. همکار عکس را بررسی می‌کند و می‌گوید:

  • این عکس هیچ ایرادی نداره
  • آخه به موضوع کتاب مربوط نیست
  • شاید ناشر تصمیم گرفته یک عکس نامربوط را برای جلد کتابش انتخاب کند. شاید این یک سیاست تبلیغی است. این مسئله به ما ربطی ندارد. عکس هیچ اشکالی نداره
  • برای اعتراض به من این کار را کرده
  • شاید... شاید هم سیاست کاری‌شان باشد. عکس اشکالی نداره

 

آقاهه یک مقدار دیگر با خانم عصبانی چک‌وچانه می‌زند و همان‌طور که انتظار دارم خانمه سنگ قلاب می‌شود. به طرف من برمی‌گردد و می‌پرسد کارم چیست. شماره پیگیری را به او می‌دهم... کارت ملی می‌خواهد. نشان می‌دهم. برگه اصلاحیه را به دستم می‌دهد. هوووووه! فقط دو تا جمله باید حذف شود. یکجایی نوشته بودم: «موهایم را نوازش کرد» این جمله باید حذف شود.

 

و یکجایی نوشته بودم: «سیگار را روشن کرد و به لب گذاشت. دلم می‌خواست من سیگار روشن بودم و او مرا به میان لبانش می‌گذاشت.» این جمله را هم باید حذف کنم. توضیح داد نباید سیگار کشیدن را تبلیغ کنم، ولی خودم می‌دانم دلیل حذف این نیست. این جمله ​پر از هوس و اشتیاق است و من عاشق این جمله هستم.

 

وقتی می‌خواهم اتاق را ترک کنم، آقاهه مرا تا دم در مشایعت می‌کند، در را باز می‌کند و نگه می‌دارد تا از در عبور کنم. مثل یک جنتلمن واقعی. حظ کردم. تا خانه لبخند روی صورتم نقش بسته است و نمی‌توانم لب‌ولوچه‌ام را جمع کنم. از چی می‌ترسیدم؟ از صبح تا الان به خاطر چی این‌همه درد کشیدم و وحشت داشتم؟ هیچی! حذف دو جمله و بعد کتابم می‌تواند چاپ شود... هوریا!

 

به خودم می‌گویم: هر وقت از چیزی ترسیدی، با کله برو تو شکمش. بیشتر اوقات ترس‌ها بی‌پایه و اساس هستند.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

raha-gh

سلام خانم دکتر جان
چقدر شما ماهید
چقدر دوستتون دارم
پیشاپیش چاپ کتابتون و بهتون تبریک میگم
قلب

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم

پاسخ
mahsasalari

سلام
تا عکس برگه ی اصلاحیه رو دیدم تو دلم گفتم یا ابالفضل اینجوری باشه کتاب منو میندازن تو آتیش به خودم هم میگن اصلا اینورا پیدات نشه نیشخند
خداروشکر که موارد زیاد و آسیب زننده ای نبود.
مبارک باشه

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. نترس عزیز دل. شاید هم مامور دلرحم تری داشته باشید.

پاسخ
entertainment

تبريك تبريك و هزاران تبريييييييك

پاسخ
گیس گلابتون

سپاس

پاسخ
Rose

سلام.
تبریک میگم برای مجوز نشر خانم دکتر عزیز.
من هم با خواندن خاطره ی شما پا به پایتان استرس کشیدم و انگشتانم تیر کشید. من هر وقت استرس دارم انگشتانم و ناخن هایم تیر میکشند.
هفته ی بعد سه شنبه مصاحبه ی دکتری دارم. قبلا در مواقع مشابه، خیلی استرس داشتم. ولی خیلی دوست دارم این بار آسوده باشم و ازراسترس دهانم خشک نشود و دستهایم نلرزند. لطفا برایم دعا میکنید؟

پاسخ
گیس گلابتون

حتما دعا می کنم. ولی کتاب هنوز مجوز نشر نگرفته ها. میگیره انشاالله

پاسخ
Firuze

سلام خانم دکتر عزیزم
خوشحالم که در این مورد هم به خوبی موفق شدید.
تبریک میگم.
ازین سختگیری ارشاد در مورد کتاب شما تعجب میکنم، آخه کتابهای ترجمه شده ای مثل عشق سالهای وبا و جان شیفته، حتی جملات و صحنه های اروتیک دارند ولی چاپ میشن و اجازه نشر دارند.
ایام ب کامگل

پاسخ
گیس گلابتون

بله. ظاهرا اگر ترجمه باشد، اشکال ندارد، ولی برای وطنی ها کلمه نوازش هم زیادی است. من اینطور فهمیدم. شاید هم طور دیگری است.

پاسخ
استاکر

بهتون تبریک میگم. دوست دارم زودتر بخونمشقلب

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم

پاسخ
Amineh

سلام خانم دكتر عزيز. متن دلنشين و زيبايي بود، با شما از خانه زدم بيرون، با شما در مسير جاده رو تماشا ميكردم، استرس و يا دلشوره هايتون رو احساس ميكردم، دردهاي فيزيكي مشابهي دارم كاملا درد رو منتقل كرديد، آخرش هم چه زيبا گفتيد: <آخه از چي ميترسيدم، براي چي اين همه درد و وحشت>. دل نوشته عميقي بود . مناسب حال امروزم است كه از شدت ترس و اضطراب كارها و تعهدات با ميگرن بيدار شده ام، اين متن به من چسبيد. باز هم ممنون از نوع بودنتون

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم. انشاالله روزهای مان پر از آرامش باشد

پاسخ
زاینده رود

سلام
تبریک میگم.من عاشق نوشته های شما هستم تا جایی که هر روز به سایتتون سر میزنم و مطالب مفیدتون را بارها وبارها میخونم.اهل مطالعه ام ولی رمان خیلی دوست ندارم ولی با این حال مشتاقم رمانی که شما نوشته باشین را بخونم.

پاسخ
گیس گلابتون

لطف دارید و سپاسگزارم

پاسخ
آندیا

دمت گرم گیس گلابتون عزیز عاشق نوشته هاتم .مخصوصا جمله پایانیت اگه از چیزی میترسی با کله برو تو شکمش خیلی دوست دارم.هزاران بار تبریک بخاطر چاپ کتابت .منم بزودی با خبرای خوش میام اینجا

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم و منتظر خبرهای خوب شما هستم.

پاسخ
najme55
http://gahyman.blog.ir

سلام خانم دکتر جان! ایشالا هرچه زودتر چاپ بشه با این اسم شاعرانه قشنگش. میدونید ایراد ارشاد از کتاب شعر من چی بود؟ یک شعر خطاب به دریا دارم که در بیت آخر گفته بودم:‌ من کیم از خود خدا بر تو و علی آله سلام و صلا!
اینجا را گفته بودن نباید خدا باشه!!
یه جا هم خطاب به مادر گفته بودم: چقدر مثل خدایی چقدر تنهایی! از این خدا هم خوششون نیومده بود! بله دو تا کلمه خدا را حذف کردم و شعرم را کچل و بیریخت کردم تا راضی شدند! شما چقدر صبور و تمیز از زشتیهای دنیای قیچی عبور کردید قلب

پاسخ
گیس گلابتون

دو تا کلمه خدا؟ خدای من!

پاسخ
Saghar3309

تبريك ميگم قلب

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارم

پاسخ
shatab

سلام وااا از این بدترش را هم نوشته اند و چاپ شده دیگه موهایم را نوازش کرد که چیز بدی نیست حداقلشه داستانهای مرتضی برزگر را بخوانید مقایسه کنید

پاسخ
گیس گلابتون

چه می دانم. الان هرچی کتاب ترجمه می خوانم در مورد خیانت،زنای با محارم و پدوفیلی و هزار مزخرف دیگر است. یک کلمه سیگار و نوازش... البته باز هم خوشحالم. خیلی خوشحال

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet