زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

پیوند زن- مرد (چپ- راست)

همه ما هم صفات مردانه داریم و هم زنانه. در بهترین حالت، بخش زنانه و مردانه ما در تعادل است، البته با حفظ ظاهر جنسیت مان. یعنی بتوانیم به سادگی هم از توانایی های زنانه مان استفاده کنیم و هم از توانایی های مردانه مان، ولی اگر زن هستیم، ظاهری زنانه داشته باشیم و اگر مرد هستیم، ظاهری مردانه.

یوگی ها نمادی دارند که به زیبایی انسان آرمانی را نشان می دهد. البته این یک آرمان است. هر کس یوگا کار می کند، به این آرمان نمی رسد. نیمه راست بدن، نیمه مردانه ماست و نیمه چپ بدن، نیمه زنانه ما. این تصویر را خیلی دوست دارم.


 نگاه کنید، حتی حیوانات موجود در این نقاشی، برای ما پیام دارند: به عنوان یک زن، یک شیر غران در وجودت داشته باش. به عنوان یک مرد، صبور و شیرده و متواضع باش! اگر با اساطیر آشنا باشید، این مثال های برای شما آشناست:

کالی سوار بر شیر، سیبل که ارابه اش را شیرها می رانند، آناهیتا که دو شیر را مثل یک جفت بزغاله به دست گرفته است!

کریشنای نی زن و گاو، میترا در حال قربانی کردن گاو، هرمس و گله گاو دزدی، زئوس و معشوقش یوروپ که به شکل گاو درمی آید و از آزارهای هرا به قاره اروپا فرار می کند. نمونه مدرن آن والتر و گاو در سریال فرینج است. یادتان هست که والتر ادعای رقابت با خدا را داشت!

 

بیماری های من در سمت راست بدنم متمرکز شده اند:

سمت راست گردنم درد می گیرد.

شانه راستم درد می گیرد.

دست راستم درد می گیرد.

مچ راستم ورم می کند.

انگشت نشانه دست راستم گزگز می کند.

سمت راست کمرم درد می گیرد.

پای راستم گزگز می کند.

به علاوه یک بیماری دیگر هم در سمت راست بدنم وجود دارد که امسال تصمیم دارم آن را جراحی کنم. بله! خیاط هم در کوزه می افتد! نوبت جراحی خودم شده است!

وجود این مشکلات در سمت راست بدنم، نشان می دهد من به طرز نامتعادلی از بخش مردانه وجودم کار کشیده ام. پس بدنم به اعتراض، دارد سمت راست یعنی بخش مردانه وجودم را بیمار می کند. ارتباط بین ذهن و بدن شگفت انگیز است.

همه این صغرا کبراها را چیدم که بگویم من می ترسم که قرار است جراحی بشوم. خیلی خیلی هم می ترسم. از تیغ جراحی می ترسم. از درد پس از جراحی می ترسم. از خشونت بیماربران در هنگام حمل و نقل بدن بیمار بیهوش می ترسم. از ناتوانی پس از جراحی می ترسم.

اگر کسی از بین خوانندگان این وبسایت، زیر تیغ من رفته باشد، می داند که من نسبت به درد و ناراحتی های پس از جراحی بیمارانم همدردی زیادی دارم. یک جورهایی پا به پای آنها درد می کشم و عذاب می برم. جراحی بزرگی نیست. به جراحم نیز اعتماد دارم. زنی مهربان، با دستی شفابخش است. همیشه لبخند دارد و به نرمی حرف می زند. از نفس عمل می ترسم.

خدایا ... من ترسو و ناتوانم. خودم را به دست تو می سپارم. تو قادر و توانایی.

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

خانمی

جمله آخرت رو خیلی دوست دارم گیس گلابتونم ، وقتی خودت رو دست قادر و توانا می سپاری دیگه چی بگیم .

جز اینکه دوست دارم به سلامتی و تندرستی عمل رو پشت سر بگذاری لبخند

پاسخ
بهارک

امیدوارم عملتون به خیر و سلامتی انجام بشه...
توکل کنید به خدا...

پاسخ
مینا گلی

هر وقت نگران می شم این ذکر با خودم می گم: همه چیز در پناه لطف الهی است. همه چیز در پناه لطف الهی ست.....

پاسخ
مگی

گیس گلابتون مهربان،از صمیم قلب آرزوی سلامتی و شادی ات را دارم.

پاسخ
سعیده

سلام خانم دکتر
شوهر من هم سمت چپ بدنش درد میکند سمت چپ سرش. همان چیزهایی که شما گفتید بعضی وقتها بی حوصله است دردی در بغل و یا کناره های زانوانش حس می کند به نظر شما مشکل هم موردی است که شما گفته اید ایشان به دکترهای زیادی مراجعه کرده اند ولی گفته اند به خاطر اعصاب است و قرص اعصاب که خورده او را بدتر کرده لطفا اگه میشه در این مورد یک جواب بدین چه معلوم شاید شما جواب را داشته باشید .با تشکر

پاسخ
گیس گلابتون

من نمی توانم از راه دور تشخیص بدهم یا معالجه کنم. شاید بتوانم کمک کنم شاید هم نه. امروز بیماری به مطب آمده بود. بهش گفتم من نمی فهمم تو چه مشکلی داری. پول ویزیتش را هم پس دادم. کلی مرا دعا کرد که به نفهمیدن اعتراف می کنم!!! بهش گفتم برای چیزهایی بلد هستم پول می گیرم. اگر قرار بود برای چیزهایی که نمی فهمم پول بگیرم که خیلی خیلی خیلی پولدار بودمقهقهه

پاسخ
سولماز

آرزوی سلامتی دارم براتون و یه عمل جراحی بی درد.

پاسخ
دخترک طلایی

همیشه برام سوال بود چرا همش همه دردام سمت چپن! فکر نمیکردم به جواب سوالم برسم. جالب بود که همچین چیزیو اینجا دیدم. البته الان مدتیه اینطور نیستم. چون دیگه یه پا مرد شدم واسه خودم! زندگی تو شهر دیگه، دور از خانواده، به زحمت شغل نسبتا خوبی بدست آوردم و تمام انرژیم صرف کار میشه، باقیموندشم صرف پایان نامه م که دعا کنید زودتر تموم شه تا یه باری از دوشم برداشته شه. فکر کنم به زودی باید منتظر دردهای سمت راست باشم! ؛)

پاسخ
گیس گلابتون

دور از جانت دختر جان. بیخودی پیشواز درد و بیماری نرو.

پاسخ
دخترک طلایی

راستی خواهر عزیزم شما قدرتمندین و این موضوع وقت عمل بهتون ثابت میشه :)
دوستتون دارم. :)
انشاءالله همیشه سلامت باشین.

پاسخ
پس از باران

خدایا منم همون که گلی جونم گفتماچ

پاسخ
صبا

سلام. انشالله که عمل ساده ای هست و شما زود زود خوب میشی.همینکه خود را به دست خداوند توانا سپرده ای کفایت میکند و ما هم دعا میکنیم که ترستون کم بشه .گلگل

پاسخ
آیدا

خدایا، دوست شجاع و توانایم را به دستان قادر و توانایت می سپارم.

پاسخ
فرشته

گیس گلاب عزیزم هر چی زودتر بهبودی حاصل بشه . خوش و خرم ببینیمتون.
چه خانوم دکتر خوبی . برای ندانستنت پول نمیگیری ! امیدوارم سایر دکترها هم یاد بگیرن . پول ویزیت سهله پول عمل های کلون میگیرن بعد میفهمی کلا عمل چیزی دیگری بایست میبوده !!
خوش باشی عزیزم.

پاسخ
فرشته

راستی من شقیقه سمت راست ام درد میکنه سالهاست بهش بی توجه بودم یعنی دردی هست که تحویلش نمیگیرم و خفیف هست . این یعنی من بخش مردانه ام رو یه مقدار بیشتر ازش کار کشیدم بیشتر در مورد کارهای مردانه فک کردم ؟

پاسخ
گیس گلابتون

من نمی دانم فرشته جون. این تشخیص ها به این راحتی انجام نمی شود.

پاسخ
فرشته

میشه در مرود جزئیات عکس بیشتر بگی .چرا مرده موهای مرتب داره ولی نیمه زن موهای وز شده؟دستها چه چیزی میگن ؟خب البته معنای نیزه و گل قابل درک هست اون دو تا دست دیگه چی میگن ؟ مار که بر گردن مرد هست ؟و اون آبی که از قسمت سر مرد فواره زده ؟

پاسخ
گیس گلابتون

راستش این نماد یک مثنوی هفتاد من داستان دارد. یعنی یوگی ها عمرشان را در کشف رمزهای این تصویر می گذارند. اگر دوست داشتی بیشتر تحقیق کنی: shakti-shiva union

پاسخ
آرام

سلام خانم دكتر عزيز
ان شاالله به خير و خوشي سپري بشه و به سلامتي برسيد .

پاسخ
سودا

سلام خانم دکترمهربان.دعا میکنم که جراحی تون به خوبی انجام بشه.من براتون دعا می کنم،کلی انرژی مثبت از شما گرفتم و حتما" برای کسی که کلی امید و آرزو به من هدیه داده از صمیم دل دعا میکنم.منم جراحی داشتم ،جراحم خیلی ماهر اما بد اخلاق بود،اما به خاطر لبخند ها و شاید ترسم کادر درمانی خیلی با محبت با من برخورد کردن،حتما"با شما که دنیایی از محبت هستین مثل خودتون برخورد می کنن. ازخداوند مهربان میخوام به شما کمک کنه و به همه بیماران هم شفا عنایت کنه.دوستون دارم.

پاسخ
مارال

اميدوارم عمل رو به خوبي پشت سر بگذاري

پاسخ
سولماز

دوست گلم که همیشه قلمت،حرفهایت ونگاه مهربانت برای دیگران شفا والتیام بوده.از مبداومرکز شفا،از دهنده دردوبخشنده شفابرایت آرزوی سلامت کامل میکنم.میدانم که آنقدرخوبی که خدادردی رابه تو هدیه داده که به تبعش درمانی راتجربه کنی که هرروزآن را بیمارانت تجربه میکنندتا قلب مهربانت روشنترشود وحال آنان را بهتروبیشتر از قبل درک کنی."خداوندبندگانی راکه بیشتر دوست دارد،بیشتردرمعرض امتحانات قرار میدهد"

پاسخ
مليسا

واااااااااي عزيزم خدا نكنه مريض باشي مطمئنم خونديش اما يه بار ديگگه حتما بهش نگاه بنداز كتاب شفاي زندگي لوئيز هي خيلي كتاب جالبيه واقعا شفا ميده .اميدوارم خوب شي و نياز به عمل نداشته باشي ديگه.از پستت خيلي خوشم اومد اما نفهميدم چطور ميشيه بين اين دو هماهنگي ايجاد كنيم ؟؟ چطور بشناسيمشون ؟؟؟ اگه ميتوني بيشتر توضيح بده ممرسي درضمن حس ميكنم داري به چيزهاي منفي فكر ميكني براي همين توليد درد كردي سعي كني اول اروم شي بعدش حتما كتابو بخون دوستت دارم .بوس

پاسخ
گیس گلابتون

گل

پاسخ
یاسمین

سلام.خیلی جالب نوشتید آناهیتا جان.من درست برعکس شما نیمه چپم درد دارد .میشه خواهش کنم در مورد به تعادل رسیدن این دو نیمه بیشتر برامون بنویسید.یعنی من که سمت چپم درد داره از زنانگی وجودم بیشتر کار کشیده ام؟حالا چیکار باید کنم.ممنون و موفق باشید

پاسخ
گیس گلابتون

رسیدن به تعادل یک مسیر است. یک روش مختصر ندارد. راه هر کسی هم فرق می کند. به علاوه همه ما گاهی از تعادل خارج می شویم. من درباره خودم نوشتم. کامنت ملیسا را بخوان. گفته که چه کار کنی. خوب باشی دوست عزیزم.

پاسخ
نرگس

اميدوارم كه به قول قديمي ها عملت سبك باشه و زود سرپا بشي و سلامت كاملت رو بدست بياري گيس گلابتون عزيز.

پاسخ
عسل خانومی

سلام عزیزم.. هیچ مشکلی پیش نمیاد گیس گلابتونم.. مطمئن باش همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره .. خدای بزرگ قادر و تواناست دوستم...نگران نباش خانوووم دکتر جووووونمماچ

پاسخ
فاطمه بهار

مطمئنم زوده زود حالت خوبه خوب ميشه
ميبوسمت

پاسخ
vahideh

سلام بر آناهیتای عزیزم، من تابه حال عملی انجام نداده ام به جز لیزیک چشمم، ولی از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامت می کنم. به هیچ چیز فکر نکنید و فقط با زمان پیش بروید. مطمئنا بهترین نتیجه حاصل می شود. خیلی دوستون دارم...

پاسخ
هدی

براتون از ته دلم دعا می کنم.
ایشالا که زود زود حل می شه:)

پاسخ
viana

gisgolabetoon joon man se bar amal shodam ke ye baresh bozorg bood. natars azizam badesh ke vazet behtar mishe dard yadet mire. do se rooz avalesh azyat mishiچشمک

پاسخ
دختر خاك

سلام

اميدوارم سلامتيت رو بدست بياريلبخند

پاسخ
farzane20

منم دقیقا تمام اجزای سمت راستم درد داره
حالا یعنی من باید تعادل برقرار کنم؟
یعنی چجوری ؟

پاسخ
farzane20

در ضمن الان خیلی دیره میدونم حتما عمل شدید و تموم شده و امیدوارم تمام عمر سلامت باشد

پاسخ
danger

چقدر جالبه من فقط با سمت چپ بدنم میتونم برقصم وبا سمت راست بدنم فقط اداهای مضحکی درمیارم انگار اصلن فلجهلبخند

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet