زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

امروز دو تا از آرزوهایم برآورده شد

من از جمعه دوباره سرماخورده ام! دفعه قبلی آنفولانزا بودها. این بار سرماخوردگی است. دفعه پیش جان نداشتم از جایم تکان بخورم. الان فقط فین فین می کنم. البته چه فین فینی، دور از جون همه.

داشتم می گفتم که دیروز داشتم برای خودم فین فین می کردم، سوپ هم می زدم، خرده نان ها و شکرهایی را که دوستان لطف می کنند روی میز پخش و پلا می کنند تا سر من گرم باشد و بیکار نگردم، دستمال می کشیدم، که موبایلم زنگ خورد. از کجا از دفتر آقای معظمی!

بــــــــــــــــــــــــــــــــــــله! درست خواندید! دفتر خود خود آقای معظمی. خانمی که تماس گرفته بود گفت آقای معظمی کتاب مرا خوانده اند، آن را دوست داشته اند و خواهند با خودم صحبت کنم. یعنی بال که چه عرض کنم، شاهبال درآوردم. حالا چی شده بود که آقای معظمی کتاب مرا خوانده بود؟ من روز پنجشنبه در سخنرانی آقای معظمی تحت عنوان "مکبث" شرکت کردم. گفته بودم که روز پنجشنبه با آقای شوشو سرسنگین بودم و اوضاع خوب نبود؟ برای عوض کردن روحیه ام و حال دادن به خودم، تنهایی به این سخنرانی رفتم. آخر سخنرانی هم رفتم جلو و کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" را به دست آقای معظمی دادم. همینجا از همه کسانی که بین من و شوهرم دعوا راه انداختند و باعث شدند من یک روز قهر کنم، روحیه ام خراب شود و بخواهم روحیه ام را ترمیم کنم، صمیمانه تشکر می کنم! می گویند که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.

امروز صبح بلند شدم، دیدم از شدت ضعف نمی توانم روی پایم بایستم. صدایم هم شبیه خروس تازه بالغ شده است. دیدم هیچ رقم راه ندارد جلسه را بهم بزنم. چندین ماه بود که چنین چیزی را در ذهنم تصورسازی کرده بودم. هفته پیش که تب داشتم و جلسه مهمی را کنسل کردم، طرف دیگر جواب موبایلم را نمی دهد. او هم آدم مهمی است و می تواند در معرفی کتاب کمک بزرگی باشد. آقای شوشو گفت: "آقای معظمی، بقدری مهربان و مثبت است که وقتی او را ببینی، حالت بهتر می شود." مثل روبوت، بی حس و حال لباس پوشیدم، سرو وضعم را مرتب کردم و با تاکسی تلفنی به دفتر مکتب کمال رفتم. مثل همیشه زود رسیدم. به نظرم زود رسیدن بهتر از دیر رسیدن است.

آقای معظمی گرم و بامحبت از من استقبال کرد. مرا بالای مجلس نشاند. کلی از نوشته ام تعریف کرد. در میان جملاتش مرتب کلمات "ارزشمند"، "مفید"، "کاربردی" تکرار و کله قندی بود که در دلم آب می شد. وقتی آدمی که حرف های موثر و باارزشش در تمام ایران زبانزد است، از آدم تعریف می کند ... اگر بدانید چه مزه ای دارد ... یعنی من تا آخر عمرم  تحسین های این مرد بزرگ و نظربلند را به خاطر خواهم سپرد و هروقت احساس کمبود و بی ارزشی کنم، به آن تعریف های خالصانه فکر خواهم کرد. آدم های بزرگ بسادگی دیگران را تحسین می کنند. ولی آدم های کوچک، سعی می کنند همه را مثل خود کوچک و حقیر کنند. آقای معظمی در نظر دارد سمیناری برای مجردها برگزار کند و از من خواست در آن صبحت کنم. گفتم: "حرف زدن بلد نیستم!" گفت:"توانا بود، هرکه تمرین کند!"

آقای نعماوی زاده و آقای قزوینی هم به جمع ما پیوستند. وقتی آقای قزوینی، مدیر سایت آقای معظمی، گفت: "من هر روز نوشته های شما را می خوانم و خیلی دلم می خواست از نزدیک خودتان را ببینم." متعجب شدم. هر وقت کسی می گوید: "دلم می خواست خودت را ببینم." شاخ درمی آورم. ولی فکر می کنم، خب من هم همیشه دلم می خواسته نویسنده های محبوبم را از نزدیک ببینم. پیش خودمان باشد، نویسنده ها بهترین خویشتن خود را در نوشته های شان می گذارند. شاید خودشان به خوبی نوشته های شان نباشند. پس اگر وقتی خودم را دیدید، خیلی تو ذوق تان نخورد: ))))))

آقای معظمی گفت: "من کتاب تو را به عنوان کتابی که به خانم ها کمک می کند، همسر دلخواه شان بیابند، تایید می کنم. به نظرم حتی آقایان هم این کتاب را بخوانند تا با دیدگاه یک خانم آشنا شوند. کتاب خوبی است. فمینیستی هم نیست." البته که نیست. با عقاید فمینیستی نمی شود ازدواج کرد. اگر به برتری زن معتقد باشید و ازدواج کنید، هم ازدواج خوبی نخواهید داشت و به احتمال زیاد به طلاق منجر می شود. برتری زن یا مرد هردو بی معنی است. اصل انسان است و انسان بودن. قرار شد کتاب من جزو فروشگاه سایت آقای معظمی قرار بگیرد. دلم نمی خواست جلسه تمام شود. دلم می خواست بنشینم و برای آقای معظمی درددل کنم. حالا از چی، خدا می داند. ولی او بقدری گرم و با محبت است که آدم دلش می خواهد از کنارش تکان نخورد.

هیجان این جلسه بکلی قدرتم را گرفت. وقتی به خانه رسیدم، نمی توانستم قدم از قدم بردارم. در طول جلسه موبایلم سایلنت بود. دیدم یک تماس ناشناس داشتم. این بار از مجله موفقیت! بله! مجله موفقیت هم در مورد کتاب "ازدواج مثل آب خوردن آسان است!" مطلب نوشته است. الان روی کیوسک روزنامه فروشی هاست. بلافاصله راه افتادم و رفتم یک نسخه از مجله را خریدم! بیخودی فکر می کردم نمی توانم قدم از قدم بردارم.

خدایا! صدها هزار مرتبه شکرت! دلم می خواهد تک تک زنان ایران این کتاب را بخوانند. با این ترتیباتی که فراهم شده است، افراد بیشتری با این کتاب آشنا می شوند. خدایا شکرت...

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

Banoom

تبريك مي گم خانوم جون...ايشالا از مجله تايمز باهاتون تماس بگيرنقلب

پاسخ
admin

واااااااااااااااااااااااااای. فکرش را بکننیشخند

پاسخ
بهرام

تبریک عرض میکنم خانم دکترلبخند خوشحال شدم

پاسخ
admin

گل

پاسخ
shahr56zad

سلام
باورتون نمیشه ...از شنیدن این خبر من همونقدر شوکه و خوشحال و هیجانزده شده ام که احتمالا شما خوشحالید...
از اینکه در جهت آگاه سازی خانمها برای ساختن زندگی بهتر قدم برمیدارید،تحسینتون میکنم و بسیار بسیار زیاد براتون احترام قائلم و بهترینها رو براتون آرزو میکنم

پاسخ
admin

بغل

پاسخ
mahsa kh

وااااای، گیس گلابتون عزیز ما ماچ
نمیدونی چقدر ذوق کردم و چقدر خوشحال شدم از رسیدن به آرزوهات :)
امیدوارم همیشه همینجور موفق باشی خانوم دکتر گل و دوست داشتنی :)
خیلی تبریک میگمبغل

پاسخ
admin

ماچ

پاسخ
elahe

عزیز دلم صمیمانه بهت تبریک میگم، انشا ا... موفقیت های بعدی دیگه هم تو راهنقلب

پاسخ
admin

گل

پاسخ
marjanajir

بسیار برای تو خوشحالم و تبریک میگویم.

پاسخ
admin

گل

پاسخ
mahdieh444

گیس گلابتون جون خییییلی از خوندن این پستت خوشحال شدم،واقعا بهت تبریک میگم.ایشالله هر روز که میگذره نسبت به روز قبل شادتر و موفق ترباشی. ماچماچماچ

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
yalda

آناهیتای عزیز از صمیم قلبم تبریک میگم. انشاءا... هر روز شاهد خبرهای خوب و شاد از طرف شما باشیم. گل
من که روزی نیست شما و سایتتون رو به دوستان و همکارام معرفی نکنم، مخصوصا قسمت زندگی مثل عسل رو به همکارای متاهلم.
دوستت دارم بسیاااااارماچ
شهناز

پاسخ
admin

انشاالله خودت هم بزودی زود جزو کامنتگذاران بخش زندگی مثل عسل می شوی:)

پاسخ
parizaad

هزاران بار تبريك گيس گلابتون عزيز..واقعا آفرين به شما..جواب زحمات و تلاش براي توزيع انرژي مثبت در بين همه آدم ها رو گرفتيد..سلامت و شاد باشيد هميشه..با آرزوي موفقيت هاي بعدي كه در راهند

پاسخ
admin

گل

پاسخ
شادی

ســــــــــلام...تبریکات صمیمانه من را پذیرا باشید، حقیقتا از اعماق قلب خوشحال شدم و انقدر خوب و با هیجان تعریف کردید که من هنوز هم هبجان زده و خوشحال هستم.

مبارک باشد...

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
ehsan1392

خدا را شکر
تبریک می‌گویم
فرصت صحبت در سمینار ایشان برای معرفی کتاب و حتی وبلاگ‌تان عالیه!

اگر بتونی در حاشیه سمینار کتاب‌ات را برای فروش بیاری عالیه! چون خانم‌ها سریع بعد از سمینار می‌ایند و کتاب‌ات را می‌خرند!

به نظر من در آن سمینار بگو که این کتاب بهترین هدیه برای دخترهای مجرد فامیل شما می‌تونه باشه! اگر مردم پیام‌ات را درست بگیرند حتی خانم‌های متاهل هم هرکدام چندین جلد کتاب برای دخترهای فامیل شان می‌خرند!

پاسخ
admin

احسان جان، تو نظرات خوبی برای فروش کتاب داری ها. کاش برای توزیع آن به من کمک بکنی. بزودی می نویسم که چطور می توانیم برای فروش کتاب شبکه بسازیم.

پاسخ
vanusheh

چقدر خوشحال شدم بخاطر موفقیتهاتون لبخند همیشه شاد باشی و موفق

پاسخ
admin

گل

پاسخ
مامان مريم

گیس گلابتون جان انتظار نداشتم جمله ای در این حد سطحی اینجا بخونم: "با عقاید فمینیستی نمیشه ازدواج کرد."اصلا مگه سر تعریف اینکه فمینسم چیه میشه توافق کرد که به راحتی بعدش بشه چنین چیزی گفت؟ کلی آدم داریم که خودشون رو فمینیست می دونند و عقایدشون با هم از زمین تا آسمون فرق داره. اتفاقا بعضی از فمینیستها به شدت از تفاوت زن و مرد حمایت می کنند با رویکردی مشابه شما و اعتراضشون به اینه که چرا این تفاوتها درست به رسمیت شناخته نمیشه، بعضی هاشون زن و مرد رو برابر می دونند، بعضیها که من تا به حال ندیدم شاید زنها رو برتر بدونند. ما فمینیست مسلمان یا مسیحی داریم، فمینیست رادیکال هم داریم، میانه رو هم داریم. این جمله واقعا بدون فکر نوشته شده عزیزم. لطفا اصلاحش کن.

پاسخ
admin

حق با تست. فمینیست ها انواع و اقسام دارند. منظورم کسانی است که معتقدند زنها برتر هستند و مردها موجودات پستی هستند که باید پدرشان را سوزاند!!! اصلاحش می کنم. ممنون که توضیح دادی

پاسخ
حکایت شیرین

چه عالی گیسو جان بهت تبریک میگم عزیزم

پاسخ
admin

گل

پاسخ
Armita

خيلى خيلى تبريك ميگم و براتون خيلى خوشحالم..... اميدوارم به همه آرزوهاتون برسيد عزيزم.... كار نيك شما براى انسانهايى مثل ما به صورت پاداشى نيك به خودتان برميگردد گلم.... موفق باشيد و سلامت

پاسخ
admin

گل

پاسخ
محبت

سلام عزیزم خیلی برات خوشحالم امیدوارم همیشه خبرهای خوش بشنوی گلم.

پاسخ
admin

گل

پاسخ
parisa.h

چقدر خوشحال شدم.... لبخند.... هم واسه خودم كه با شما آشنا شدم و هم براي شما كه به دوتا از آرزو هاتون رسيدين. من خيلي وقته كه ايميل هاي سايت شما برام مياد و ازشون بهره مند ميشم. ممنون بابت همه چيز....

پاسخ
admin

گل

پاسخ
jojoli

سلام گيس گلابتونم خوبي؟
آرزوي موفقيت دارم برات و خوشحالم و تبريك ويژه دارم برات موفقيت تو براي هممون باعث افتخاره

پاسخ
jojoli

ميخواستم يه خبر خوب بدم
من چند وقت پيش تو بخش ثبت دو هدف
دو تا هدفمو نوشتم اونموقع خيلي حالم خوب نبود در شرايط سختي بودم يكي از هدفام اين بود كه تا 1/8/92 برم سركار امروز صبح تماسي با من شد و موفق شدم كه سركار برم
يك دنيا خوشحالم اميدوارم كه به اهداف ديگمم برسم

پاسخ
admin

رفتی سر کار؟ خدا را شکر. خدا را شکر. زود زود بیا و برایم از این که خودت کسب و کار راه انداختی و چند تا کارمند استخدام کردی بگو. منتظرم

پاسخ
jojoli

ممنون گيس گلابتونم
حتما توي هدفاي آيندم ميزنم كه يه كار آفرين شم خودم ممنون

پاسخ
وحیده

هووووووووووررررررررررررررررررراااا.همه چی خیلی خیلی مبارک باشه گیس گلابتون عزیزم.بوسسسسسسسسسسسس

پاسخ
نیکایی

سلام
بهتون تبریک می گم، همیشه کسانی که خالصانه به انسانهای اطرافشان راهنمایی و کمک می دهند تیجه عمل نیکشان را می بینند
موفق باشیدگل

پاسخ
admin

گل

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

یعنی این قلم تو منو به قه قه میندازه، صدات کجاش عین خروس شده بود آخه؟ من اون طرف را گذاشتم ببینم و رو در رو باهاش حرف بزنم، اگه تا هفته بعد نبینم بهش تلفن میزنم ، البته فکر خودت هم درسته سرش شلوغه خیلی. منم مریض شدم، همون سرماخوردگی، فین فین در حد تیم ملی! خدا قسمت گرگ بیابون نکنه !

پاسخ
admin

قهقهه

پاسخ
elaheh123

سلام گیس گلابتون جونم ...
چقدر خوشحال شدم و بهت تبریک میگم ... و برات آرزوی موفقیت های بیشتر دارم ...
گیس گلابتون جان یه سوال دارم چی شد که اینطوری شدی ؟ چی شد و چطوری قدم تو این راه گذاشتی ؟ ماشالا شخصیتت خیلی قوی هست ... اینو خیلی دوست دارم ... برا همین میپرسم ...

پاسخ
admin

چی شد که چطور شدم؟
حجی جون را که می شناسی؟ یک مردک جلف لوسی است. ولی خب بامزه است دیگر. ازش پرسیدند: "حجی جون چند ساله اینکاره ای؟" با تعجب جواب داد: "کدوم کاره؟!!!"
قهقهه الان من هم دچار همان دوگانگی شدم.

پاسخ
baharr

مباركه عزيزم.خدا حفظ كنه شما و امثال شماها رو براي مردم
در مورد نحوه شركت در كارگاههاي دكتر معظمي يكم برامون توضيح ميدي؟

پاسخ
admin

آیا به سایت آقای معظمی مراجعه کرده ای؟

پاسخ
عروس خوشبخت

وای چقدر عالی
منم خیلی از این نوشته انرژی مثبت گرفتم , چون به تازگی دوباره تمرینات رو شروع کردم
ممنون, همیشه شاداب باشیدگل

پاسخ
admin

اسمت را عوض کردی. آفرین. آفرین

پاسخ
ماهنوش

وایییییییییی خیلی خوشحال شدم برات گیس گلابتون عزیزممممم. خوشحالم واقعا .. شما واقعا لیاقتش رو دارید ..
من کتاب رو بصورت پی دی اف گرفتم ازتون اما خیلی دوسداشتم چاپیشم داشتم . بازم خیلی خوشحال شدم بغل

پاسخ
گل سرخ

سلام گسی گلابتون عزیز
خیلی بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم برات خوشحالم که به هر چه میخوای می رسی. وقتی موفقیت هاتو اینجا میخونم منم در درونم احساس شادی می کنم

پاسخ
admin

گل

پاسخ
نیلو

گیس گلابتون عزیز تبریک میگم :) وقتی اینهمه حس مثبت به اینهمه آدم میدی .. وقتی همیشه سعی داری به بقیه کمک کنی تا زندگی بهتری داشته باشن .. وقتی اینقدر نیتت پاکه باید هم اینچنین موفق بشی .. خیلی خوشحالم :) امیدوارم به همه ی آرزوهات برسی ..

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
ماه تابان

به به وخدا رو شکر.خانم دکتر مهربون من قبلا کتابهای زیادی از افراد معروفی مثل فلورانس اسکاول شین و کاترین پاندر و بسیاری دیگه خونده بودم فیلم راز رو هم چندین بار دیده ام ولی هیچ کدوم تاثیرش مثل این نبود که این مطالب رو از زاویه یک ذهن ایرانی از زبان یک زن هم سن و هم نسل خودم بخونم.به خاطر دریچه زیبایی از زندگی که به روم باز کردی ممنونم.همین طور به خاطر کتاب فوق العاده ات.از ته دل امیدوارم که همیشه چشمات از خوشی بدرخشه و هر روز روز رسیدن به یک آرزوی جدیدت باشه.

پاسخ
admin

این حرفت همه خستگی مرا گرفت. یعنی این همان چیزی است که آرزو دارم با نوشته هایم به آن برسم.

پاسخ
عود

تبریک تبریک تبریک
بالاخره اخلاص ونوعدوستی شما کار خودش رو کرد.باید هم اینطور میشد.خیلی خوشحالم.

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
مینا گلی

با خوندن این پست خخخیلی ذوق کردم اخه منم دوست دارم ببینمشون و ببینمتون لبخند عکستونو تو موبیلم دارم ماچ

پاسخ
admin

عکس منو چطوری تو موبایلت داری شیطونک!قهقهه

پاسخ
parizamani68

عزیزم خیلی خوشحال شدم از موفقیت شما همیشه شاد و پیروز باشید

پاسخ
admin

گل

پاسخ
mahboubeh

سلام خانم دکتر عزیز خیلی خوشحالم .از ته ته دلم دعا میکنم به همه آرزوهای قشنگت برسیلبخند

پاسخ
admin

گل

پاسخ
آشتی
http://ashtiashti.persianblog.ir/

سلام عزیزم. خب منم دوست دارم ببینمت. البته که میدانم یک روز می بینمت! هرچند عکستو دیده ام و در طول روز خیلی به خودت و نوشته ها و افکارت فکر میکنم. ولی میدونم یه روز می بینمت.
آفرین به اینهمه جذب انرزی مثبت. یعنی اگه کسی حرفاتو قبول نداشته باشه، موفقیت هاتو که ببینه، باید دیگه ایمان بیاره که همه اش راسته!بغل

پاسخ
admin

عزیززززززززززززززمی

پاسخ
zahray raha

تبریک می گم گیسو جون،خیلی خوشحالم برای برآورده شدن این آرزوهای قشنگت،منتظر باش ناشر بهت زنگ بزنه واسه چاپ دوم و سوملبخندگل

پاسخ
admin

به نظرم فرهنگ ازدواج ما دست کم تا سی سال دیگر همین است. بنابراین آرزو دارم که تا سی سال آینده این کتاب مرتب در ایران چاپ شود.

پاسخ
bita

عزیزکم تبریک تبریک تبریک.خیلی خوشحال شدم نوشته ات رو خوندم.آخ گیس گلابتون چقد از این ذوق های کودکانت خوشم می آد.خیلی خوشحالم.از اینکه خواننده ت هستم به خودم میبالم.

پاسخ
admin

بغل

پاسخ
یگانه

سلام تبریک می گویم
موفقیت هایتان روز افزون باد

پاسخ
admin

لبخند

پاسخ
هما سعادت

سلام آناهیتای عزیز. خیلی خوشحالم بهت تبریک میگم عزیزم . با خوندن این متنت کلی کیف کردم و افتخار کردم بهت. فکر می کنم تازه اول راهی امیدوارم که خیلی زود پله های ترقی رو طی کنی. برات آرزوی روزهای شاد دارم دوست عزیزم

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
niki-111

تبريك عزيزم
شما شايسته بهترين ها هستيد

پاسخ
admin

تو هم همینطور. همه شما شایسته بهترین هستید

پاسخ
آرزوجون

خیلی تبریک عزیزممممم

پاسخ
admin

گل

پاسخ
omeg

مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد
تبریک میگم عزیزم این تازه شروع موفقیاتته

پاسخ
admin

لبخند

پاسخ
zaynab

سلام عزیزم
منم تا کتاب به دستم رسید با اینکه متاهل هستم و کتاب رو برای هدیه خریده بودم خواندم و از متن شیوات لذت بردم خیلی خوب بود عزیزم

پاسخ
admin

متن آن را دوست داشتی؟ خدا را شکر. خوشحالم

پاسخ
ladan sh

خدایا سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم!!بغل
چه عااالییی چه خوووب!! خوشحال شدم!!!
اینقده حال میده آدم میاد سرکاراولین سایتی ک باز میکنه گیس گلابتون باشه اونم با خبرهای خوووب و پرانرژی ک نگو!!!

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
طراوت

واااااااااااااااااای
تمام موهای بدنم سیخ شد.چه روز خوبی داشتی.
روزهای خوشت باقی مونده عزیزم.من میبینمت که مثل جی کی رولینگ داری به نفع خیریه تو اقسانقاط ایران کتاب امضا میکنی.
نه فقط همین کتاب.یه عالمه کتاب.
اونوقت ما میایم و میگیم خانم چشمه علایی من دوست دوران گیس گلابتونتون هستم.چه حالی میده...

پاسخ
admin

ای جانم

پاسخ
eligoli

تبریک میگم
حس خیلی خوبیه آدم به آرزوش میرسه

پاسخ
admin

گل

پاسخ
diken

تبریک میگم خانم گل
خیلی خبرهای عالی بود....
ازت ممنونم بخاطر بودنت...بخاطر بالاتر بردن هر لحظه ی لیاقتت..و آموزش این مهم به ما.. :*

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
gisfa

خـــــــــــــــــــــــــــــــیلی خوشحالم برات خیلی
تبرِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

پاسخ
admin

گل

پاسخ
minikinbride

عالیه تبریک میگم عزیزم...خیلی خوشحالم برات...خدا ارزوهای منم براورده کن...خانم دکتردعام کن...دعالازمم گلم

پاسخ
admin

همه برای برآورده شدن آرزوهای همه خواهران و برادران مان دعا می کنیم. وقتی هر کسی در مسیری که دوست دارد موفق باشد، جامعه شاد و آرام و پیشرفته می شود. همه ما آرزو داریم کشوری آباد داشته باشیم.

پاسخ
N.fotoohi

موفقيت هاي پي در پي رو تبريك مي گم و منتظر خبرهاي خوب بعدي هستم قلب

پاسخ
admin

گل

پاسخ
ياسمين

تبريك ميگم گيس گلابتون عزيز، شما شايسته بيشتر از اينها هستينماچگل

پاسخ
admin

گل

پاسخ
sheri

تبریک گیس گلابتون عزیز.به امید موفقیت های بیشتر...

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
marziyeh

سلام
مبارکتون باشه انشالله کتابی جدید و موفقیت های روزافزون
در ضمن منتشکرم که خبر دادید قراره کتابتون بیاد نمایشگاه شهر ما. و نام انتشارات رو هم گفتید منم روز جمعه یعنی دومین روز نمایشگاه رفتم و بلافاصله انتشارات کلهر رو پیدا کردم و خواستم بپرسم شما کتاب خانوم میخواستم بگم گیس گلابتون گفتم عه بنده خدا نمیدونه گیس گلابتون کبه از شدت ذوق اسمتونو یادم رفته بودم داشنم میگفتم خانومه خانومه ....که یهو چشمم به کتاب افتاد گفتم خانومه هیچی همین!! بعد کتابو برداشتم. سریع خریدم! فروشنده هم با لبخندی متعجانه نگاهم میکرد اینقد هم هول بودم که اصلا بن نگرفته بودم بدون بن خریدمش !
همون شب نصفشو خوندم دیشب هم تمومش کردم حالا دیگه باید کم کم تمریناتشو انجام بدم
بی نهایت ممنون از حضورتون و اطلاع رسانی به موقعتون
متشکرم.لبخند

پاسخ
admin

این قده به این حرفات خندیدم که خدا می دونه. برای همسرم هم تعریف کردم. ای جان!

پاسخ
sarah120

khosh khabar bashiiiii

tabrik migam , b omide movafaghiyat haye bishtar گل

پاسخ
admin

گل

پاسخ
Nasi

خيلي خوشحالم . بالاخره زحمات شما بايد به بار بشينه. اين خوش دلي و مهربوني شما بي جواب نمي مؤنه . موفق باشي و شاد

پاسخ
admin

گل

پاسخ
golii

تبریک میگم گیسو جاااان!
فقط قول بده معروف شدی ما رو فراموش نکنی!!!

پاسخ
admin

چی؟ برای چی فراموش کنم؟ همیشه در قلب من هستید.

پاسخ
oranoos24

گيسو جونم
وقتي نوشته هاتو مي خونم كلا انرژي مي گيرم و ديدم به زندگي از يه زاويه ديگه ميشه
اميدوار ميشم به زندگي انساني ....
اميدوارم خوب باشي و سلامت

پاسخ
admin

وقتی آدم مثبتی مثل تو بگوید که نوشته های من باعث می شود زندگی را از دید بهتری ببیند، یعنی خدا دنیا را به من داده است. لی لی تو از آن خانم های خردمند هستی. خیلی چیزها می دانی. هم بر اساس وبلاگت می گویم و این که فکر میکنم بدانم در زندگی واقعی چه کسی هستی. من به دانسته هایت نیاز دارم. کنارم باش.

پاسخ
عسل خانومی

واااااااااااااااااااای گیس گلابتونم بهت تبریک میگم... خیلییییییییییییی دکتر معظی را دوست دارم خووووووووووش به حالت که دوتایی دوتایی باهات حرف زد و ازت تعریف کرد.. چه حس خوبیه... کلی قند تو دلم آب شد کلییییییییییییییییییییگل

پاسخ
admin

عسلی خیلی خوب بود. خیـــــــــــــــــــــــلی. یعنی خودش حتی از روی صحنه و فیلم هایش بهتر است. ماه. ماه.

پاسخ
نیلوفر2

سلام خانم گیس گلابتون من خیلی دلم میخواست کتابتون رو بخونم گفته بودین تعدادی ازاین کتاب ذرنمایشگاه کتاب کرمان موجودهست اما امروز که نمایشگاه رفتم و از هرغرفه ای که پرسیدم کسی اطلاعی نداشت و من باز خوندن این کتابو ازدست دادم.

پاسخ
admin

گلکم به انتشارات کلهر سر زدی؟ شاید هم تمام شده. خودم برایت پست می کنم. شرایط ارسال را ببین و انجام بده. منتظرم

پاسخ
مليسا

وووووووووووواي تبريك ميگم واقعا نزديك بود از شوقم گريه كنم دلم ميخواد جيغ غغغغغغغغ بكشم از شادي بهتون تبريك ميگم ديدين گفتم وقتي شروع كنيد راه خودش باز ميشه خدارو شكر خيلي خوشحالم تبريك ميگم و ميدونم زودي خوب ميشين ميبينم اون روزي كه كتابتون به چاپ چندم ميرسه بهش ايمان دارم عزيزم موفق باشيقلب

پاسخ
admin

گل

پاسخ
neli

واسه مجردها هم تمرین بذار هرروز خودم میام نظر میدم:-*

پاسخ
admin

د ... نمی ذاری! یادت نیست که این تمرینات ازدواج مثل آب خوردن در خود وبلاگ بود؟ من متعجبم که تو چرا هنوز پیش من نیامدی تا با هم گپی بزنیم. دلم می خواهد تو را ببینم.

پاسخ
vidaazeri

سلام خانم دکتر
من هم دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم و آمدم و شما را دیدم. شما به خوبی و مهربانی نوشته هایتان هستید.
من خوشحالم که شما را دیدم.

پاسخ
admin

گل

پاسخ
حمید

تبریک من را پذیرا باشید....

واقعا از صمیم دل خوشحال شدم ...

برای شما که رسالت خود را در بهبود بخشیدن به روند ازدواج و زندگی زناشویی افراد این مملکت قرار داده اید آرزوی توفیق روز افزون می کنم گل

پاسخ
admin

ممنون حمید جان. من دلم می خواهد آدم ها موفق و شاد باشند. رسالتم این است. ازدواج بخشی از موفقیت است.

پاسخ
salimi

من این کار رو کردم و همسرم ازم عذرخواهی کرد.

پاسخ
Nasi

وأي خيلي عالي شد. تبريك فراوان و خيلي فراوان

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
یاس کبود

خیلی خوشحال شدم.این اتفاقات بزرگ را به شما تبریک میگویم.تصمیم گرفتم این کتاب رابرای دختران مجرد فامیل بخرم وهدیه بدهم.
قلم تان پایدارگل

پاسخ
admin

کار بسیار خوبی می کنی. بسیار خوب

پاسخ
شعله

سلام تبريك مي گويم اميدوارم هميشه موفق باشيد

پاسخ
آنه

گیس گلابتون من سه ماه پیش شایدم بیشتر ازت سوالی پرسده بودم چقد باید منتظر باشم تاجوابم رو بدی ؟
قرار بود در مورد رفیق بازی اقایون همسر بگی در مورد سرد بودنشون .گل

پاسخ
admin

راست می گی آنه جون، جواب دادن به سوالات خیلی طولانی شده است. سوال تو خیلی سخت است... هم رفیق باز و هم سردمزاج. معنی خیلی خوبی ندارد. حالا یک خورده دیگر هم منتظر باش تا ببینم که چه می کنم.

پاسخ
nasim

تبریک تبریک تبریک
ایشالا هر روز موفق تر از دیروز باشی گل

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
عفت

کتاب تان را خواندم عالی بود

پاسخ
shada

خانم دکتر نازنین از خواندن این مطلب بسیار شاد شدم. امیدوارم موج انرژی عشق و تشکیل خانواده بین تمام عزیزان ایران خانوم بیشتر و بیشتر برقرار باشه. پاینده باشید.گل

پاسخ
admin

گل

پاسخ
sama_rad

خیلی خیلی تبریک میگم امیدوارم موفقیتهای بیشتر رو ببینیم

پاسخ
admin

لبخند

پاسخ
ladan sh

گلگلگلگلگلگل خدا سلامتی کامل عطا کنه انشالهگلگلگلگلگلگل
گیس گلابتون عزیزم ماشاله شما خیلی بهتر از من این چیزها رو میدونید...اما من یه روشی دارم برا زمانهایی ک درد دارم یا حالم خوب نیست:
همین جور ک دراز کشیدم میرم تو آلفا و تجسم میکنم از قلبم نور سفیدی بتدریج سراسر بدنمو فرا میگیره...نور سفید درخشان یعنی عشق!!
بعد مخصوصا جایی ک درد داره رو تو نور سفید میبینم!!! وتصور میکنم عشق الهی خوب خوبش میکنه و من خیلی شاد و خوشحال دارم سپاسگزاری میکنم!!!
این کار رو چند مدت مداوم انجام میدم!!!
ازین کار هم برا خودم و هم درهنگام دعا در حق دیگران نتیجه گرفتم شکرخدا!!!
ممنونم از عشق بیکرانت به همه !!!قلب

پاسخ
admin

مرسی گلم

پاسخ
tarane

امروز توی اخبار سایت آقای معظمی دیدم!!!!!!اینقدر ذوق کردم از این همه تعریفی که از خودتون و کتابتون کرده بودند که نگووووو....یه نفر باید می اومد منو جمع میکردقهقههنمیدونم چرا من اینقدر احساساتی شدممم...انگار خبر در مورد یکی از اعضای خانوادم باشه!!!واقعا براتون خوشحالم و بهتون تبریک میگم بهترین معلم دنیاقلب

پاسخ
ladan sh

گیس گلابتون جونم!!!قلب
میخوام یه اعترافی بکنم!!!
میدونم ک چه شرایطی دارین اما:
خیلی خوبه ک آدم نظر میذاره و بعد میبینه که در جوابش یه چیزی گفتین...خیلی خوب نه...عالیه واقعا...حتی اگه لبخند باشه یاخنده باشه یاگل
صمیمانه دوستت دارم!!!
خیلی چیزها ازت یاد گرفتم!!!قلبماچ
ممنونم ک هستی!!!بغل

پاسخ
admin

آره گلکم می دانم که تعامل بین نویسنده وبسایت و خواننده ارزشمندترین مطلب است. ولی راستش تو شرایط مرا نمی دانی... وسط جواب دادن، مچ دست و انگشت نشانه ام بی حس شده بود. ولی نمی شد نصف کامنتها را بوس و بغل بفرستم و بقیه را ول کنم. این روش نمی تواند ادامه پیدا کند، مگر به قیمت ننوشتن من به علت آتلگیری دستم.

پاسخ
ayta

مبارکه گل

پاسخ
admin

مرسی

پاسخ
خدیجه زائر
http://480209.persianblog.ir

این عالیه عزیزم.......خیلی خوشحالم.من همیشه از شایستگی زنان سرزمینم محظوظ می شوم.ممنون که سربلندمان کردی.دوستت داریم.

پاسخ
admin

من برای تو و خانواده ات نگرانم. کاش خبری از خودت به من بدهی.

پاسخ
shiva.shiva

گیس گلابتون عزیزم
یادتون میاد اون موقع که تازه وبلاگتون رو ساخته بودید؟ برای عسل چشم کامنت می گذاشتید و ازش می پرسیدید چطور می شه یه وبلاگ داشت که خواننده هاش زیاد باشند؟
حالا کمتر از دو سال گذشته...شما یه سایت دارید با روزی نزدیک 5هزار بازدید کننده. یه کتاب ترجمه کردید، یه کتاب نوشتید و حالا هم همکاری با فردی مثل آقای معظمی...
همین جوری پیش برید تا 10 سال دیگه هیچ بعید نیست که به قول اون دوستمون از تایمز باهاتون تماس بگیرند!
بهتون تبریک می گمگلقلب

پاسخ
admin

آره خوشگلم یادمه. هرکس به وبلاگ قدیمی مراجعه کند، جزو اولین پست هایم می تواند آن فریاد درخواست کمک مرا بخواند. دلم می خواهد تک تک شما آرزوها و هدف های خود را بنویسید، در موردش اقدام کنید و برای همه ما از موفقیت های خود بنویسید.قلب

پاسخ
طلاجون

من مریم امتحان وکالت 92 اول اذر 92 امتحان میدم و قبول شدم خدایا شکرت سپاسگذارم

پاسخ
mahi

سلام خانوم دکتر . تبریک میگم انشالله کتابتون راه گشای زندگی جوونا بشه ...

پاسخ
admin

گل

پاسخ
neli

ااااااااا...فکر نمی کردم کسی تو نت دلش بخواد من رو ببینهخجالت...
در مورد تمرینات ازدواج من وسط تمرینات با وبلاگتون آشنا شده بودم نه با شما ارتباط برقرار کرده بودم نه با نوشته هاتون...ولی خوب تمرینات دیگه برای مجردها بذارین من هم چراغم روشن شه. ماچبغل

پاسخ
آه

سلام.این روزها وزن خوشبختی من خیلی زیاده و همش به خاطر کتاب و سایت شماست..امیدوارم همه دخترهای کشورم کتابتون رو بخونن......امیدوارم زندگیتون پر از برکت و خوشی باشهقلب

پاسخ
admin

خدا را شکر

پاسخ
سوندا

وای چه عالی تبریک میگم. بعد که معروفتر شدی من هی پز میدم ببین من گیس گلابتون رو می شناختم قبل از معروف شدنش!!! هاهاهامغرور

پاسخ
admin

قهقهه

پاسخ
گل بو

تبریییییییییییییییییییکککککککککککک
خیلی خوشحال شدم گلم موفق باشیییییی

پاسخ
حمیده58

تبریک میگم خانم دکتر. اینقد که شما خوب و عاقلانه مطلب می نویسید حتما خیلی خیلی بیشتر هم موفق خواهید بود.

پاسخ
admin

لبخند

پاسخ
zahra.m

واااااااااااااااای چه خوب ایشالا هروز به همه ارزوهاتون برسین... واقعا همینجوری منم هی قند تو دلم آب میشد.. اشک شوقم میادهورا

پاسخ
admin

قلب

پاسخ
نگارا
http://www.chi-napooshim.blogfa.com

درست عزيز بي اندازه از شادي و موفقيتت شادم گرچه نمي دونم آقاي معظمي كي هستن. كاش ايشون رو كمي معرفي كني.

پاسخ
admin

معظمی آنتونی رابینز ایران است.

پاسخ
dibat

وای چه هیجان انگیز .خوشحال شدم .مبارک باشهلبخند

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet