مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
برای آقایان
1395/03/19 20:20

چگونه همسر دلخواه خود را پیدا کنید؟ - برای آقایان - شماره ده

در پایان می خواهم به شما آقایان مطلب مهمی را گوشزد کنم. خانمها پس از ازدواج سختگیرتر، بداخلاق تر و ایرادگیرتر می شوند. پس اگر به دختری بداخلاق دلبسته شده اید، امیدوار نباشید که پس از ازدواج خوش اخلاق بشود. بدتر می شود که بهتر نمی شود.

 

اگر پس از خواستگاری و دو سه ماه معاشرت با خانمی احساس کردید بدون او می میرید و طاقت یک لحظه دوری از او را ندارید، خواهش می کنم دست نگه دارید. این عشق نیست، بلکه شیدایی است.

 

شیدایی بیماری است، نوعی جنون گذراست. مواد شیمیایی خاصی در بدن شما به قدری بالا رفته است که مثل مواد توهم زا (حشیش و ال اس دی) دارد در بدن شما عمل می کند. شما دارید این خانم را زیباتر، مهربان تر و عاقل تر از چیزی که در حقیقت هست، می بینید.

 

 با شما شرط می بندم که قلب او نسبت به سرد است و شما می دانید که چندان علاقه ای به شما ندارد ولی دارید به خودتان دروغ می گویید و تصور می کنید اگر او را غرق در محبت کنید، عاقبت او با شما از سر مهر در می آید. اشتباه است. اشتباه...

 

متاسفانه در ایران گاهی اوقات خانمها ازدواج می کنند در حالیکه به همسرشان علاقه ندارند. چرا ازدواج می کنند؟ چون خانواده شان آنها را برای ازدواج تحت فشار قرار داده است، یا وضع مالی و اجتماعی شما بهتر از سایر خواستگارانش است، یا به کسی علاقه مند بوده، ولی طرف حاضر نیست با او ازدواج کند و خانم برای لجبازی یا فرار از احساس حقارت، می خواهد همسر شما بشود.

 

از همه بدتر این که باور غلطی در جامعه ما وجود دارد که گویا ریشه اش به دوران شاه وزوزک برمی گردد، زیرا با واقعیت فعلی جامعه هیچ هماهنگی ندارد و این است که خانم پس از ازدواج کم کم به شوهرش علاقه مند می شود! نمی دانم این باور از کجا آمده است، ولی طلاق و خیانت و سایر زشتی هایی که در حال حاضر در جامعه رواج دارد، نشان می دهد که دوران چنین باوری گذشته است.

 

اگر به خانمی خیلی علاقه مند شده اید، ولی می بینید که او مدام از شما ایراد می گیرد، سر ناسازگاری دارد، شما را دوست ندارد، تصور نکنید که پس از ازدواج معجزه ای می شود و او به ناگهان دلباخته شما می شود. اگر قبل ازدواج نتوانسته اید علاقه او را جلب کنید، پس از ازدواج هرگز نخواهید توانست.

 

اگر عاشق خانمی شدید و با وجود رعایت همه نکاتی که گفتم موفق به جلب محبت او نشده اید، به خود سخت نگیرید. بیشتر اوقات آن خانم تصورات غلطی از همسر آینده اش دارد و گاهی اوقات دارد شما را با مردی که پیش از این دوستش داشته مقایسه می کند. آن خانم اشتباه می کند که خواستگارش را با مردی که دست رد به سینه اش زده مقایسه می کند. ولی این اشتباه را نه شما می توانید تصحیح کنید و نه هیچ ناصح دیگری. او خودش باید به خودش کمک کند.

 

هر قدر شما بیشتر بی تابی نشان دهید و شرایط بی معنی او را قبول کنید، بیفایده است. او نسبت به شما سرد تر و سردتر می شود. پس اصرار نکنید. اگر عاشق واقعی باشید، پس برای معشوق خود آرزوی عشق و شادکامی دارید. وقتی می دانید او کنار شما احساس خوشبختی نخواهد کرد، برایش دعا کنید و او را به دست سرنوشت بسپارید. انشاالله هر دو نفر شما ازدواجی سعادتمند خواهید داشت. هرچند شاید بهتر باشد با شخص دیگری ازداوج کنید.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

مریم س

هیع خیلی نکات خوبی بود!! کاش اقایان می خواندند و میفهمیدند!!

پاسخ
ارارات

خوب که نوشته بود خانمها نخوانید...

پاسخ
مسعود

خطری که من احساس می کنم بی ثباتی دختراس ، طوری که عملا به حرف های موقع خواستگاری و جلسات نمیشه اعتماد کرد . و در مورد میزان محبت و توجه نشان دادن در دوره ی خواستگاری یا نامزدی نظرتون رو بفرمایین . ہ

پاسخ
حمید

سلام گیس گلابتون جان من تمام مطالب رو در این بخش دنبال کردم و همه رو در کامپیوترم ذخیره کردم. اصلا نگران بی فایده بودن این مطالب نباش که من حتما استفاده می کنم و این رو حداقل سود این کار بدون. من کلا فرد کم حرفی و کم کامنتی هستم ولی هستم. باز هم بنویس. اهل حقیقت حتما استفاده می کنند ... دوستتون دارم. همیشه شاد و خندان باشید :)

پاسخ
گیس گلابتون

حمید جان ممنونم که دلگرمم کردی

پاسخ
گیس گلابتون

مسعود جان یادت باشد که عمیق محبت کنی ولی بی تابی نشان ندهی. زنها مثل آتش هستند. زیاد نزدیک باشی می سوزی، خیلی دور بروی، یخ می کنی. خرج بکن ولی به اندازه جیبت و نه این که خودت را به آب و آتش بزنی. تلفن بکن ولی نه هر دقیقه. کارهای رومانتیک بکن ولی نه هر روز. وقتی هستی، باهمه وجود باش وقتی نیستی بی تاب نباش. کمی قیافه گرفتن برای ما زنها جذابیت مردانه دارد. هر شرطی گذاشت، بگو در موردش فکر می کنم و دو روز دیگر بهت نظرم را می گویم. زود قبول نکن. دخترها گاهی اوقات توداری می کنند. گاهی اوقات نمی دانند ه می خواهند. گاهی اوقات یک شرطی را قبول می کنند و بعد می بینند نمی توانند از عهده اش بربیایند. قصد حقه بازی ندارند. هزار آرزو برای عروس شدن دارند ولی افکار همه ما زن و مرد پر از حر فهای منفی و ترس شده. بجای امید به خوشبختی برای فرار از بدبختی ازدواج می کنیم . پس بدبخت هم می شویم.

پاسخ
فاطمه

وای گیس گلابتون چقدر جوابی که به مسعود دادی جالب بود.

پاسخ
ارش

امیدوارم همچنان ادامه بدید. من که خیلی استفاده کردم. اگر ممکنه راجع به اینکه چرا خانمها با <دست پس میزنن اما با پا پیش میکشن> هم توضیح بدید.متشکرم

پاسخ
گیس گلابتون

آرش جان این روش دلبری زنانه است! خوب هم جواب می دهد. باعث می شود مرد عاشق و هشیار بماند و خوابش نبرد. هم برای مردها خوب است و هم برای زنها

پاسخ
علی

شما خیلی روان و خوب می نویسید و من از نوشته های شما خیلی استفاده کرده ام. دوست دارم در این زمینه باز هم بنویسید. ممنون. ضمنا، به نظر شما ظاهر و قیافه در مورد ازدواج چقدر مهم است؟ من دوست دارم زنم زیبا، خوش هیکل و قدبلند باشد، و این را یک زیبایی بالاتر از حد متوسط تعریف میکنم. کلا آدم زیبایی دوستی هستم. حتی برای خرید موبایل و کامپیوتر هم زیبایی برایم مهم است. از کجا بفهمم که این کسی که دارم با او آشنا میشوم، و ظاهرش در نگاه اول من را به هیجان نیاورده (ولی در کل دلنشین هست)، بعدا برایم عادی نخواهد شد؟

پاسخ
گیس گلابتون

علی جان سوال خوبی بود. در موردش می نویسم. دو سه هفته فرصت می خواهم.از تعریف ها سپاسگزارم

پاسخ
علیرضا

سلام جواب خیلی آموزنده ای به کامنت مسعود دادید. مرسی

پاسخ
من

سلام خیلی جالب بود نوشته هاتون اما خب در مورد بعضی افراد ک کمال گرا هستن و میخان با بقیه فرق داشته باشن یا اینکه نمیدونن اون دختری ک رفتن خاستگاریش قبلا رابطه نامشروع داشته نداشته نمیدونه؟؟ بلاخره تو این جامعه خیلی سخته اعتماد؟چکار باید بکنه بدونه ک طرف سالم هست

پاسخ
گیس گلابتون

باید به اندازه کافی با همسر آینده خود رفت و آمد کنید. ظرف شش ماه دست کم باید 100 ساعت ملاقات حضوری داشته باشید تا او را بشناسید و به هم اعتماد کنید.

پاسخ
ارش

سلام. من از طریق راهنمایی های شما با شخص مورد علاقه ام رابطه برقرار کردم. به ظاهر در طول 3 ماه همه چیز خوب بود اما 3روز قبل همه چیز به هم ریخت. علتش هم عدم بیان احساساتم بهش بود. بعد از 3 روز که تلفنم رو جواب داد دلیلش رو بیان کرد وبا قاطعیت گفت نمیخواد ادامه بده. از من اصرار از اون انکار. به نظر شما راهی دارم.

پاسخ
ارش

فراموش کردم بگم که عاشقش شدم.

پاسخ
گیس گلابتون

آرش جان، اگر قصد ازدواج داری، خواستگاری کن و قضیه را رسمی کن. اگر نه بگذار او به زندگی اش برسد

پاسخ
آرش

مساله اینجاست که حتی جواب تلفن منو نمیده وگرنه من همین قصد رو داشتم.

پاسخ
ارش

سلام خانم دکتر. من جواب سوالم رو نگرفتم. چون ساکن شیراز هستم مقدرور نیست که مشاوره حضوری داشته باشم. به نظر شما راهی برای تغییر نظرش ونجود داره؟ من مشتاقم که خواستگاری کنم اما به من جواب نمیده. پیشاپیش سپاسگذارم.

پاسخ
گیس گلابتون

آرش جان، اس ام اس بده، واسطه بفرست. سر راهش بایست. اگر مشتاقی راهی برای اعلام درخواست خود پیدا کن. ولی اگر او تصمیم قاطع گرفته که رابطه را قطع کند، بیفایده است. شما مورد نظر او نیستید. اگر او را دوست دار ی، باید به خواسته های او هم احترام بگذاری. موفق باشی.

پاسخ
پرتقال تامسون

گیس گلابتون جان خیلی خوب بود.من پسری از این سرزمنیم. تازه نوشته هاتو خوندم. راستی سایتتون مشکلات امنیتی داره.بهتره یه فکری به حالش بکنید. اگر حاضر بشید راه حل های مخ زدن خانم ها در عرض 30 ثانیه رو هم یاد بدید،من حاضر مشکلات سایتتون رو رایگان حل کنم :))) (این پاراگراف بالا شوخی بود،جدی نگرید)

پاسخ
IR

عرض سلام و احترام مدت کوتاهی مطلب در وب سایت شما ندیدم با مثبت اندیشی گفتم مسافرتید(لطف مکرر حق مسلم) 10 پارت را مطالعه و استفاده کردم بنظرم برای بچه های شهرستانی(مثل خودم که شیرازی ساکن تهرانم) خیلی خوب هست ولی در تهرانی که از 16 سالگیم شناختم در سنین پایین افراد درگیر روابط عاطفی می شوند و ممکن هست در برخورد اول زیاد جذب نشوند بنظرم به فکر سمینار با حضور آقایان هم باشید تا با جذب انرژی مثبت بیشتر پذیرش مضاعفی داشته و خود مبلغ باشند. با تشکر فراوان

پاسخ
Amirdudu

سلام
اول از همه به شدت ممنونم ازین مجموعه دل نوشته ها ... برای من خیلی جالب بود ... خوشحالم که از طریق سایت بهرامپور، با این سایت هم آشنا شدم ...
همانطور که گفتین، دخترا مثل آتیش میمونن، خیلی مثال جالبی بود ... من خودم برای مدتها "یخ کرده بودم" ... وقتی شروع به ایجاد کردم، همش احساس میکردم که مسیری که دارم پیش می رم، اشتباهه یا شاید مشکلی داشته باشه ... این سری مطالب این اطمینان خاطر رو بهم داد که در "راه راست" قدم برداشتم ...
خوشحالم ... هم اینکه تا الآنش رو خیلی خوب پیش اومدم و هم اینکه می دونم چه باید کنم
کلی ممنونم ازتون

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی:)

پاسخ
user21

سلام
واقعا مطالب خوبی بود من همه ی ده نکته رو خوندم هم میخوام تشکر کنم و هم انتقاد! تشکر برای اینکه این مطالب رو منتشر کردید و انتقاد هم از اینکه اخه چرا مطالب اینجا اینقدر برای پسرای مجرد کم هست؟: ( صادقانه بگم اگر به جای ده نکته یک میلیون نکته هم بود میخوندمش ادم از خوندن این مطالب خسته نمیشه

خانم علایی من میخوام چیزی رو مطرح کنم امیدوارم یه گوشه ی ذهنتون این حرف های من رو داشته باشید
همونطور که میدونید اکثر پسر های مجرد در سنین بین 20 تا 30 سال یا ازدواج می کنن و در فکر ازدواج هستن
چیزی که اینجا واقعا مطرح هست مشکلات اقتصادی پسر ها هست که که خودشون و بعضا خانواده ها فکر می کنن اگر پسرشون خونه، ماشین،تحصیلات دانشگاهی و خلاصه به اصطلاح تا دندون مجهز نباشن محکوم هستن به تنهایی!!
و این تفکر باعث شده که پسر ها حتی شجاعت این کار رو در خودشون نبینند و حتی یه قدم کوچیک هم بر ندارن!
یادم نیست دقیقا کجای سایت خوده شما یه نکته ی بسیار خوبی رو عنوان کرده بودید تحت این عنوان که " اگر دختری شما را بپسنده با بی پولیتون میسازه و..."
من تا اونجایی که فهمیدم شما برای خانم های مجرد بیشترین کمکی که بهشون کردید "ساختار شکنی ذهنی بود" به نظرم اگر بتونید یه کتاب در این مورد مخصوص پسرهای مجرد بنویسید و ساختارهای غلط ذهنی ما ها رو نابود کنید عالیه!
فکر می کنم خانم ها ی عاقل به روحیات خواستگارشون توجه می کنند تا مادیات! مثلا با اینکه خواستگارشون پول زیادی نداره ولی اطمینان دارن که این اقا روحیه ی ثروت مند شدن ور داره! به اصطلاح عرضه داره، هدف داره برای زندگی میدونه واسه چی داره توی این دنیا نفس میکشه! میدونه علاف نیست، ول نیست یا بی مسولیت نیست!
نمیدونم چقدر تونستم منظورم رو منتقل کنم !
ولی به نظرم مشکلات اقتصادی بیشتر از اینکه واقعا یک مانع واقعی باشه یک هیولای خیالی هست که ما خودمون توی ذهنمون بهش قدرت بخشیدم !
به خصوص خانواده ها!
واقعا بعضی اوقات حسرت میخورم که چقدر جون های رو دیدم که بهم علاقه مند بودن و چه خانم هایی که حاظر بودن با نداشته های خواشتگارشون سازگاری داشته باشن ولی خانوادش اجازه ندادن ! و چه پسر های که واقعا دوست دارن ازدواج کنن ولی مرتب به جای اینکه شجاعت به خرج بدن و یکمی پس انداز کنن همه اش دولت و جامعه و فلان و به امان رو مقصر میدونند !!!
باور کنید با این که خودم دارم این ها رو مینویسم ولی خودم من هم از این هیولا های وهمی توی ذهنم زیاد دارم و عملا فلج شده ام و میدونم که پسر های مثل من کم نیستن
!!
ببخشید خیلی طولانی شد ولی به نظرم این موارد که عنوان کردم میتونه خیلی جای کار داشته باشه
ای کاش یه زمانی بتونید برای این موارد با همین نوشته های پر از امیدتون و برای پسر ها ی مجرد نسخه ایی تجویز کنید (این رو واقعا از ته دلم گفتم)
همیشه موفق باشید

پاسخ
گیس گلابتون

هم از تعریف ها و تحسین هایت متشکرم و هم از پیشنهادی که ارائه کردی.
همانطور که می گویی ازدواج خوب، باعث پیشرفت سریع تر مرد است و نه مانغ آن.
میان وبلاگنویس ها، می توانم "پیچ و مهره" و "وبلاگ یاسی" را نام ببرم.
هر دو زوج عاشقانه یکدیگر را دوست داشتند. با هم شروع کردند و با هم در حال ساختن زندگی مشترک شان هستند. زندگی بالا و پایین و کم و زیاد دارد، ولی دوتایی که پشت به پشت هم بدهید، می توانید کوه را جابجا کنید.
من حتما در این مورد خواهم نوشت. ممنونم از درخواست عالی شما

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet