مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1392/12/17 18:04

نوروز مبارک!

این آخرین پست امسال است .

چه سال خوبی بود. خدایا صد هزار مرتبه شکرت !

امسال برای من و همسرم، به اندازه ده سال اتفاقات خوب رخ داد. هیچکدام هم شانسی نبود. همه آن‌ها به خاطر تدبیر و برنامه ریزی بود. خدا هم با ما یاری کرد. نوکرتیم اوساکریم !

اگر از روزهای آخر سال من بپرسید، باید بگویم مثل روزهای همه شما پر از بدو بدو، خستگی و دوندگی است. ولی از برآیند کار راضی هستم. به قول استادم: «بگو: یک دو سه! و اقدام کن!» من هم دارم تند تند می‌شمرم :

-        یک دو سه !

 

۱ -      سامانه پیامکی خریدم !

چون بلد نبودم باهاش کار کنم، برای دوستانی که در کارگاه‌ها شرکت کرده بودند یا برای مشاوره حضوری آمده بودند، کلی پیام فرستادم ولی نمی‌دانم به دستشان رسیده یا نه. چون بخش دریافت سامانه فعال نبوده و پیام کسانی که جواب داده بودند، به دستم نرسید

از دوستانی که پیام را دریافت کردند و جواب دادند و با کمال تعجب دیدند هیچ جوابی نمی‌گیرند، عذرخواهی می‌کنم .

به علاوه شماره‌ای که به عنوان شماره خودم فرستادم هم غلط بود !

برای تبریک عید دوباره پیام خواهم فرستاد و این بار کارم را درست انجام خواهم داد. قول می‌دهم .

 

۲ -  سایت گیس گلابتون در طول عید تغییرات زیادی خواهد کرد. از دوستانی که زحمت کشیدند و ایده‌های عالی خود در مورد ارتقای سایت را با من در میان گذاشتند، سپاسگزاری می‌کنم. اگر گاهی اوقات بعضی از بخش های سایت کار نمی کند، عذرخواهی می کنم.

رنگ و فونت سایت تغییر نخواهد کرد. ولی امکان جستجو و خیلی از مطالبی که درخواست کرده بودید، برآورده می‌شود. لینک‌ها هم اصلاح  خواهد شد. اگر توجه کرده باشید همین الان هم بالای صفحه امکان جستجو ایجاد شده است .

۳ -  از همه باحال‌تر یک دفتر برای کارهای گیس گلابتون گرفته‌ام !

 بعد از عید یک منشی هم استخدام خواهم کرد تا شما بدانید برای سفارشات و سوالات خود می توانید با چه کسی صحبت کنید. پس از عید مشخصات منشی دلخواهم را اعلام می‌کنم. از حالا بگویم که یک خانم متاهل ۴۵-۳۵ ساله، خوش اخلاق، آشنا به اینترنت و قدری کامپیو‌تر می‌خواهم. بقیه چیز‌ها را خودم یادش می‌دهم. فقط برای چهار ساعت در روز و پنج روز هفته. پس از تعطیلات درست و حسابی اعلام خواهم کرد .

 

همه جا را بوی بهار گرفته است. دلم می‌خواست همگام با زمانه گرد و غبار از خانه بتکانم. مرتب به شکوفه‌ها نگاه می‌کنم، به سبزه‌های تازه رسته، به کوه‌ها که انگار به دامنشان گرد زمرد پاشیده‌اند... دلم می‌خواست همه جا را بریزم و بپاشم و تمیز کنم. ولی متاسفانه ما امسال شرایط خانه تکانی نداریم. وقتی دیدم دفتر کار جدیدم یکمرتبه جور شد، دیروز با ذوق و شوق دویدم و کف زمینش را سابیدم !

آخیش !

این حس زنانه خانه تکانی را راضی کردم و حسابی حالش را بردم .

 

پسر پیش دانشگاهی است. اگر فرزند شما هم پیش دانشگاهی است، پس می‌دانید خانه ما چه اوضاعی دارد. یک جورهایی انگار حکومت نظامی است. آسه برو. آسه بیا. مهمانی نداریم. مسافرت عید نداریم. خانه تکانی نداریم. حتی خود من هم زیاد در خانه نیستم تا پسر بتواند براحتی و با فراغ بال درس بخواند. انشاالله که موفق است و حتما هست. دارد حسابی زحمت می‌کشد. البته از دیروز اردوی کنکور شروع شده است. ساعت شش صبح از خانه خارج می‌شود و نه شب برمی گردد. چشمانش سرخ است و پر از اضطراب و تنش .

من با این سیستم آموزشی و مسابقه کنکور موافق نیستم. به نظر من برای تصمیم گرفتن درباره شغلی که می‌خواهی همه عمر داشته باشی، هجده سالگی زمان مناسبی نیست. به نظر من پس از کنکور باید یکی دو سالی دنیا را دید و کارهای پاره وقت را امتحان کرد. بعد درباره رشته تحصیلی و شغل تصمیم گرفت. ولی خب... مسابقه‌ای است که همه بچه‌های ایرانی در آن درگیر هستند. متاسفانه ادامه تحصیل در مقاطع ارشد، دکترا... ادامه دارد. در حالی که می‌بینم افراد زیادی با دو تا لیسانس و یکی دو تا ارشد و شاید هم دکترا، هنوز پول جیبی بگیر بابا هستند. این مسئله یکی از مسائل دردناک جوانان ماست .

به جای مدرک گرفتن، باید راه پول درآوردن، پس انداز کردن و سرمایه گذاری را به بچه‌های خود یاد بدهیم. به جای جبر و ریاضی و فیزیک و شیمی باید به آن‌ها مهارت‌های زندگی را یاد بدهیم. باید به آن‌ها یاد بدهیم چطور تصمیم خوب بگیرند، چطور شرایط بحران را کنترل کنند، چطور دوست پیدا کنند و با چه آدم‌هایی دوست بشوند. از همه مهم‌تر خداوند چه موهبت و ویژگی خاصی در وجودشان به ودیعه گذاشته تا آن را به همه جهان هدیه بدهند؟

و از خودمان بپرسیم آیا خودمان این مهارت‌ها را داریم؟

همانطور که می‌دانید دو تا پیشنهاد عالی برای شروع سال جدید آماده کرده‌ام :

 

دوره آموزشی یکساله "چگونه بهترین سال زندگی خود را بسازیم؟"

 

دوره آموزشی ۲۱ هفته‌ای "زندگی مثل عسل ! "

 

امیدوارم از این پیشنهادات، بخوبی بهره ببرید و سالی شگفت انگیز برای خود و خانواده‌تان بسازید .

یادتان باشد هرچه آگاهانه‌تر زندگی کنید، زندگی خوشایند‌تر و آسان‌تر می‌شود .
با هم این دعای زیبا را بخوانیم که زیباترین دعایی است که من می شناسم


 

وعده ما بعد از عید !

اولین پست سال آینده پر از خبرهای خوب شما خواهد بود. خبرهایی که ظرف یکی دو هفته اخیر به دستم رسیده است و همه آن‌ها را در یک پست قرار خواهم داد. دلم می‌خواهد اولین پست هر سال، در این سایت باعث شادی و زنده شدن امید در دل همه شما باشد .

 

نوروز مبارک !

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

حکایت شیرین

ممنون عزیزم
خدایا به همه دل شاد و تن سالم بده
الهی آمین
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک.این سال عید با 2سال پیش من که متأهل شدم از زمین تا آسمون فرق داره و این رو اول مدیون خدا و بعد مدیون تمرین های چند هفته ای زندگی مثل عسل شما خانم دکتر گل هستم.امروز هم ثبت نام کردم برای این دوره که ان شاالله سال دیگه عاشقانمون تکمیل بشه.
زندگیتون سرشار از شادی و نشاط و سلامتی

پاسخ
يلدا

اين نوروز باستاني بر شما وخانواده محترم مبارك باشه شاد وپيروز باشيد

پاسخ
der Vogel

گیس گلابتون جان،می خواهی ایده کارگاه بعدیت را بدهم؟ برای همین نسل جوان بعد کنکور برنامه بگذار .دختر من هم امسال کنکور دارد.چرا باید صبر کنیم که سرشان به سنگ بخورد وقتشان تلف شود درگیر رابطه های نادرست شوند بعد به دنبال چاره بگردیم.لطفاً برای این گروه سنی هم برنامه ریزی کن.همراه با بهترین آرزوها برای سال نو.شاد و خوش و سلامت باشی.

پاسخ
admin

جلب اعتماد نسلی که حدود سی سال از من کوچکتر است ... هنوز برای من سخت است. باید روی این موضوع کار کنم. ممنون از پیشنهادت

پاسخ
تینا جون

سلا گیس گلابتون عزیز. خوبید؟این اولین
پیام من برای شماست .من همیشه به سایتتون سر می زنم و استفاده می کنم و از مطالب کاربردی سایتتون راضی هستم .امیدوارم سال 93 سال بسیار خوبی برای من شما و همه دنیا باشد. پیشاپیش سال نو را به شما و همه تبریک می گویم. شاد و پیروز باشید

تینا جون
پاسخ
زیتون

سلام عزیزم.
من عضو سامانه شدم.
همه کارهای قشنگت برای سایت قابل تشکره.
مرسی برای وقتت که در اختیار ما میگذاری.
دختر منم پیش دانشگاهیه.
اوضاع خونمون کتابخونه ایه اما خودم بهاری هستم و میخوام سال خوبی رو شروع کنم.
خانم میرزایی مهربون هم تماس گرفتن و شماره حساب دادن و سی دی تصمیم گیری رو پیش خرید میکنم. امروز نتونستم اینترنتی منتقل کنم به حسابت چون درگاه بانک ملی انتقال به کارتهای شتاب رو نمی پذیرفت!

برات سال بسیار پربرکتی آرزو میکنم.
تعطیلات خوش بگذره.
منتظرت هستم با تغییرات سایت.

زیتون
پاسخ
admin

زیتون جون قرار بود منا با شما تماس بگیره. نمی دانم گرفت یا نه.

پاسخ
نیلا

سلام و درود بر معلم سختگیر من که آخر درساش میفهمیم چقدر سختگیریاش به نفعمون بوده.
بهترین سال زندگیم رو با نام خدا و بعد با دوره شما اغاز میکنم که انشالله سال آینده کلی خبر خوش و زندگی متحول شده اینجا براتون بنویسم.
سال نو مبارک گیس گلابتون عزیزمگل

پاسخ
ابی چون اسمان

عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه گیس گلابتون عزیزماچهوراگل

پاسخ
نیلوفر2

سلام خانم گیس گلابتونلبخند
همیشه ازشنیدن و دیدن کلمه اخرین دلم میگیره مثل_اخرین پست امسال_ولی خوشحالم که گفتین قراره باخبرای خوب دوباره اغاز شه و ادامه پیدا کنه_راستش یه مدت بودکه باسایتتون قهربودم ولی هرروزسرمیزدم {نمیدونم این چجورقهری بودنیشخند}حتی ازتون خواسته بودم ایمیلم از خبرنامتون حذف شه که خوشحالم نشده_یک بارم یه انتقادکوچیک ازتون کردم که حتی تائیدشم نکردینچشمک_الان اینومطمئنم که اصلادوست ندارم سال جدیدبایه سایت عالی قهرباشم ولی یه خواهشم ازتون دارم خانم گلابتون خواهش میکنم یه کم به روند قدیمی سایتتون برگردین کاش اینجا ارشیومطالب براساس تاریخ بودوشماخودتون الان یه نگاه کوتاه به تغیرات ماه به ماه سایت میکردین _برنامه هاوکارگاه های حضوری که میذارین خیلی عالیه واسه کسایی که شرایطودارن ولی خواهش میکنم سال جدیدحداقل نصف قدیم واسه بقیه خواننده هاتونم وقت بذارین _میدونم وقت و انرژیتون محدوده و برای اداره سایت هزینه ای لازمه دریافت کنین اما درکنارش فک کنم حس خوبی باشه بدونین باوقت گذاشتناتون و مطالبتون برای خواننده هایی که رایگان واسشون انرژی میذارین خیلی ها باشن که ندیده واقعا دوستون داشته باشن و هرروزباشوق دیدن یه مطلب خاص سایتتونو بازکنن_امیدوارم مثل نظرقبلیم بی تفاوت نگذرین که حتی ارزش تائیدم بهش ندین_سال عالی پیش روداشته باشین_شادوخوشبخت باشینگل

پاسخ
admin

ممنونم که نظرت را نوشتی. عید تو هم مبارک

پاسخ
شادی

ممنون از شما که اینقدر پر ا زشادی و انرژی هستید. از صمیـــم قلب برایتان سالی پربرکت همراه با سلامتی دائمی آرزو می کنم.

پاسخ
sop

گیس گلابتون عزیز عیدتون مبارک باشه. یکی از اتفاقای خوب زندگی من آشنا شدن با سایت شما بود. ایشالا همیشه موفق باشید
گلقلب

پاسخ
ل.ام

سلام به گیس گلابتون نازنینم و همه انسانهای شریفی که در سال 92 تو این سایت شناختمشون و از تجربه هاشون منم آموختم از صمیم قلبم سپاسگزارم.حتما سال 93 با خبرهای خوب و شیرین دوباره باهم خواهیم بود برای منم سال 92 خیلی خوب بود.برای همه دعای خیر و برکت دارم.زندگیتان سراسر آگاهی و خوشبختی باد.آمین

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
ل.ام

سلام به گیس گلابتون نازنینم و همه انسانهای شریفی که در سال 92 تو این سایت شناختمشون و از تجربه هاشون منم آموختم از صمیم قلبم سپاسگزارم.حتما سال 93 با خبرهای خوب و شیرین دوباره باهم خواهیم بود برای منم سال 92 خیلی خوب بود.برای همه دعای خیر و برکت دارم.زندگیتان سراسر آگاهی و خوشبختی باد.آمین

پاسخ
p_j_nodoost

سال نو مي شود ، زمين نفسي دوباره مي كشد.برگ ها به رنگ در مي آيندو گلها لبخند مي زنند و پرنده ها دوباره به آشيانه هايشان باز مي گردند. در اين رويش سبز دوباره ....من...تو....ما...كجا ايستاده ايم؟ سهم ما چيست ؟ نقش ما چيست ؟...
لحظات از آن ماست; آبي ، سبز، سرخ ، سياه و سفيد
رنگهايي كه بايسته است بر آنها بزنيم.
روزهايتان رنگارنگ، ايامتان به كام و.......
سال نو مبارك

p_j_nodoost
پاسخ
sarah120

نوروز مبارک :)

به من پیامک نرسید !

پاسخ
elham_gh

سلام بعد مدتها رمز عبورم یادم اومد!!!
من هر چی به شما ایمیل دادم بابا رمزم رو فراموش کردم جواب ندادین
هر چی ایمی زدم که بابا پول ریختم بیش از یک ماهه به حسابتون برای اون کنترل خشم جواب ندادین
میشه بگین چرا جواب ایمیلها رو نمی دین؟ وقتی مشکل داریم باید چی کار کنیم؟

پاسخ
admin

دوست عزیزم
من به هم ایمیل های درخواست خرید ظرف 24 ساعت جواب می دهم. شاید شما آدرس ایمیل را اشتباه می نویسید که ظرف یک ماه درخواستی به من نرسیده.
خواهش می کنم همین امروز یک ایمیل با عنوان "پاکسازی روح" برایم بفرستید. در ایمیل تاریخ و ساعت واریز و چهار رقم آخر کارت خود را بنویسید تا همین امروز به درخواست شما رسیدگی کنم.
ممنونم

پاسخ
admin

خانم محترم و عزیز
من روز 16 فوریه ایمیل شما را دریافت کردم. هم فایل پاکسازی و هم یک هدیه برای شما فرستادم. در مورد رمز عبور شما هم برای تان نوشتم. چرا به دست تان نرسیده، نمی دانم.
این سومین ایمیل شما نبوده بلکه دومین بوده است.
خواهش میکنم رسیدن فایل را به من اطلاع بدهید تا مطمئن بشوم فایل را دریافت کرده اید.
ممنونم

پاسخ
ماه تابان

سال نو مبارک گیس گلابتون نازنین. امیدوارم روز به روز شادتر و موفق تر باشی .

پاسخ
zara1362

گیس کلابتون عزیزم ، سلام
براتون بهترین هارو در سال جدید و در تمام زندگی آرزو میکنم. خانوم دکتر عزیزم، تو این مدت سعی کردم که خیلی از مطالب مفیدی که تو سایتتون نوشته بودید رو در زندگیم اجرایی کنم. تفکرات مثبت، روش برخورد با همسر و ... تقسیم حقوق ماهانه. برنامه ریزی و تعیین زمان برای هدف و مشخص کردن میزان پول.... باید بگم که خودم هم اول فکر می کردم که این یه رویاس،‌اما بهش فکر کردمو برنامه ریزی. باورت نمیشه گیسوی عزیزم، ما الان خونه داریم. یه خونه بزرگ و شیک. حتی تو خواب هم نمیدیدم به این زودی خونه دار بشیم. باور کن فقط شبیه معجزه اس. میخواستم بگم راه حل های پیشنهادی شما خیلی به من کمک کرد و به پولمون برکت داد. ازتون خیلی خیلی ممنونم. ایشالا زندگی خودتون هم پر از خیر و برکت بشه.

پاسخ
admin

آفرین

پاسخ
نجوی

پیشاپیش عید رو به همه دوستان عزیز تبریک میگم و امیدوارم سال آینده واسشون ((بهترین سال زندگی)) باشه.
از خانم دکتر عزیز تشکر میکنم که با سایتشون و مطالب آموزنده ای که توش هست به ما کمک میکنن که درست زندگی کنیم و نه فقط زندگی کنیم.
از خواننده های عزیز هم تشکر میکنم چون خیلی مواقع نظراتشون برای من نشانه ای برای انتخاب راه درست بوده.
پیش به سوی سال جدیدلبخند

پاسخ
عسل خانومی

سلام گیس گلابتونم.. چقدر خوبه که سالی که ازش چیزی نمونده برات سال خوبی بوده.. خوشحالم... امیدوارم سال خوبی درپیش رو داشته باشی...

پاسخ
zj

گیس گلابتون جان .
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک . امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید . امسال با همهی سختی هایش سال خوبی بود چون با شما آشنا شدم با نوشته هایتان و همینطور در دیدارم با شما و با رهنمودهایتان انگار که چراغ راه زندگیم روشن شد .ممنونم .لبخندهورادست

پاسخ
نیلا
http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

سال نو رو به شما گیس گلابتون عزیزم تبریک میگم و امیدوارم بهترین سال زندگیمو در کنار شما برای ساختن زندگی جدیدم به بهترین نحو آغاز کنم.
گیس گلابتون دوست دارمگل

پاسخ
tara1361

سلام.متاسفانه هنوزموفق نشده ام که با خانم میرزایی صحبت کنم.(گوشیشون رو جواب نمیدن)امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشین.وسال پیش رو برای شما وتموم شاگردانتون بهترین سال زندگیشون باشه.

پاسخ
golab

سال نوی همه مبارک باشه انشالله، امیدوارم سالی سراسر برکت ونور در پیش داشته باشید.خوشحالم که نود و دو داره تموم میشه،برای من وحشتناک ترین سال زندگیم بود.لحظه شماری می کنم تا تموم شه، از همه ی دوستان التماس دعای ویژه دارم، خواهش می کنم از تک تک تون برام دعا کنید.

پاسخ
maria

گلگلقربونتون برم گیس گلابتون جان و امیدوارم سال 93 برای شما به اندازه همه عمرتون اتفاقات بینظیر بیفته و حتما می افته. من پیامک نگرفتم اما به جاش دیروز سی دی کارگاه ازدواج رو گرفتم و از شما و مونا جون خیلی خیلی ممنونم. امیدوارم سال قشنگی شروع کنید و همیشه پرانرژی باشید. دفتر کارگیس گلابتون مبارکتون باشه.

پاسخ
admin

من هنوز کار کردن با سامانه پیامکی را خوب بلد نیستم. بنابراین خرابکاری زیاد کرده ام!!! ببخشید اگر هنوز پیامی از طرف من به تو نرسیده است.

پاسخ
jojoli

سلام اناهيتاي مهربون
سال نو رو پيشاپيش به شما و آقاي دكتر و همه بچه هاي سايت تبريك ميگم
ان شاالله سال خوب و عالي در پيش داشته باشيم هممون

پاسخ
elham_gh

من هر بار پاسخ خودکار شمارو دریافت کردم که ظرف 48 ساعت پاسخ می دهید اما با گذشت یک ماه پاسخ ندادید. باز امروز مشخصات واریزم را ایمیل کردم

پاسخ
بانوی اسفند

نوروز 93 بر همه دوستان مبارک!

پاسخ
فاطمه 77

سلام گیسو عزیزم
ممنونم بابت تمام چیزهایی که از شما یاد گرفتم و از انرژی مثبتی که بهم می دید.
امیدورارم سال جدید سالی سرشار از آرامش و خیر و برکت برای شما و خانواده محترمتون باشه.
سال 92 سال فوق وحشتناکی برای من بود ولی مطمئنم سال 93 در کنار شما سال خیلی خوبی رو خواهم ساخت.کتابتون و سی دی کارگاهتون به دستم رسید ممنونم.
امیدورارم سال جدید تمام دوستان عزیزم که تو این سایت عضو هستند زندگی شیرینی رو در کنار همسرانشون شروع کنن.
لحظه تحویل سال ما رو فراموش نکنید برامون دعا کنید سال دیگه تحویل سال رو در کنار همسرمون جشن بگیریم.
دوستون دارم خانوم دکتر مهربون و خوش قلب

پاسخ
یاقوت سرخ

شاد باشی خانم دکتر!! عیدت پیشاپیش مبارک و موفق باشیقلب

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
maryam1363

سلام به گیس گلابتون نازنینقلب
از کار یک ساله خسته نباشید و آرزوی بهترینهارو براتون میکنم در سال جدید،شما هم ما رو دعا بفرمایید لطفاًگل

maryam1363
پاسخ
خورشید خانم

سلام به گیس گلابتون عزیزم و همه دوستای خوبم.منم دوست دارم فرا رسیدن سال نو رو به همه پیشاپیش تبریک بگم . آرزو میکنم این سال جدید برای همه سال برآورده شدن آرزوهاشون باشه .گل

پاسخ
ماهتاب

سلام گیس گلابتون نازنین

ممنونم به خاطر همه لطف ، محبت و توجهی ، که داشتید . از سایتتون بسیار لذت میبرم انرژی میگیرم و مهمتر از همه یاد میگیرم که موفقیت ،شادی و پیشرفت در زندگی قواعدی داره که باید اونها رو به کار بست .عضو باشگاه بهترین سال هستم و مشغول انجام تمرینها . حتما" تمرینهای زندگی مثل عسل رو نیز تهیه میکنم و به امید خدا یک سال عالی رو میسازم . برای شما و همه دوستان یک سال عالی مملو از شادی ،برکت ،تندرستی ، موفقیت و آرامش آرزو میکنم

ماهتاب
پاسخ
آرزو86

گيس گلابتون عزيزم سال نو هم براي شما و خانواده ي محترمتون مبارك باشه .امسال آشنايي با سايته شما زندگي متفاوتي رو براي من ايجاد كرد اميدوارم تو سال جديد بتونم از اين اطلاعات جديد استفاده ي بهتري كنم و به موفقيت هاي بيشتري برسم
براي پسر هم آرزوي مرفقيت دارم هر وقت در بارش مي خونم ياد اون روزاي خودم مي يوفتم كه هر وقت از درس خوندن خسته مي شدم به جاي استراحت گريه مي كردمشوخی من كه اون سال هنوز براي يه همچنين مسابقه اي بزرگ نشده بودم!
گلگل

پاسخ
گیس گلابتون

آرزو جون، مرسی از محبت هایت.
من هم هربار به صورت پسر نگاه می کنم، ته قلبم چنگ میخورد. مسابقه مسخره ای است.

پاسخ
نیلوفر2

خانم گلابتون درمورد این سامانه پیام رسانی توضیحی ندادین چه پیام هایی از طریق این سامانه قراره به دستمون برسه؟

پاسخ
گیس گلابتون

فعلا تبریک عید. ولی برایش برنامه های خوبی در نظر دارم.

پاسخ
mitra hasty

سلام گیسو جان .سال نو شما و همه دوستان عزیزم مبارک.سالی سرشار از شادی و موفقیت داشته باشید

پاسخ
kimiamami

نوروز شما پیروز
من هم باتمرینات 40روزه شما کلی اتفاقهای خوب توی زندگیم افتاد هرانچه از خداوند خواستم را بهم داد.کلی توی زندگیم برکت امد...خدایا شکرت برای همه چیز

پاسخ
shada

سال نو شما عزیز نازنین و تمام دوستان خوب مبارک باشه.
از خداوند میخوام برای ما بهترین تقدیرو رقم بزنه و کمکمون کنه روز به روز با آگاهی بیشتری زندگی کنیم.
چقدر از این جمله تون خوشم اومد که به جای فیزیک و شیمی و... به بچه هامون موارد خیلی ارزشمندتری و یاد بدیم.
ممنون از تمامی زحماتتون. شاد و سر افرازو پاینده باشید. قلبگل

پاسخ
زیتون

سلام عزیزم.
بله. مونا جون تماس گرفتن و من منتظر خبر مجدد ایشون هستم.
ممنون و سال نو مبارک.

زیتون
پاسخ
fari

سلام و سال نو مبارک!
منتظر لباس نوی سایت بویژه فروش اینترنتی هستیم تا فایل صوتی کارگاه رو بگیریم! البته با قیمت مناسب لطفا! به امید سالی خوش برای همه! لبخند

پاسخ
shiva.shiva

گیس گلابتون عزیزم
سال نو مبارک. امیدوارم سال جدید براتون سرشار از موفقیت و خوشبختی و سلامتی باشهگلگل

پاسخ
Lotus77

گیس گلابتون عزیز سلام . سال نو مبارک.. آرزوی بهترین ها رو در سال جدید براتون دارم.
یک سوال؛ من برای سامانه پیامکی پیامک ارسال کردم، از کجا بدونیم اسم و شماره مون توی این سامانه ثبت شده؟

پاسخ
گیس گلابتون

برای همه افرادی که تا روز 14 فروردین ثبت نام کرده بودند، یک پیامک تشکر فرستادم. به دستت رسید؟

پاسخ
هوشتره

سلام
به گیس گلابتون گرم و پرحرارت وپر انگیزه و پر .....
چه پست خوبی وبرای آخر سال بستی
منم برای شما وهمه دوستان گیس گلابتونی آرزوی سالی شاد خوب پر آنرژی وهمه چیزای خوب ودارم.ماچ

پاسخ
pushana

سلام آناهیتا جون. ینی چییی؟این که مال پاراساله؟!!!متوجه نشدم!!

پاسخ
گیس گلابتون

خرابکاری گوگل است. عزیزم
گاهی اوقات تصمیم میگیره پست های قدیمی را دوباره ارسال کنه.
معذرت می خواهم

پاسخ
pushana

آهااان!ولی خوبه آدم به خودش امیدوار میشه!وقتی غولها هم اشتباه می کنند!!!چشمک

پاسخ
خورشیدبانو

گیسوی مهربونماچ امیدوارم سالی پر از شادی و پر از انرژی و پر از موفقیت در انتظار شما و همه ی دوستای مجازی باشه و هرروز پست بذاری درباره خبرای خوبی که به دستت رسیدهقلب

گلپیشاپیش سال نو مبارکگل

پاسخ
azam23

سلام روزتون بخیر این پست پارسال نیست گیس گلابتونم

پاسخ
گیس گلابتون

بله!
این پست پارسال است و من نمی دانم اینجا چکار می کنه!
بهرحال از تبریکات شما ممنونم

پاسخ
azam23

من کلی ذوق خبرای خوبی رو کردم که میخواین بزارین

پاسخ
raha v

سلام. من زياد نوشتن بلد نيستم ...قبل اينكه با سايتتون آشنا شم حالم بد بود اما حالا كه 7 يا 8 ماه از آشنايي با سايتتون ميگذره عاليم ياد گرفتم كه بايد اعتماد بنفس داشته باشم شاد باشم و بخندم و از همه مهمتر خودمو دوست داشته باشم هر چند كه مشكلات هست اما ياد گرفتم كه چگونه كنار بيام ازتون ممنونم به خاطرانرژي مثبت و حس خوبي كه بهم دادين .اميدوارم هميشه همينطور شاد و پر انرژي باشين.

raha v
پاسخ
گیس گلابتون

خیلی هم خوب بلدید بنویسید. خوشحالم که شادتر هستید و شادی همیشگی شما را خواهانم

پاسخ
nasimthe@gmail.com

خانم دکتر گل از خوشحالیتون خوشحالم و پیشاپیش سال نو رو به شما و خانواده ی محترمتون تبریک میگم امیدوارم سال شادی رو در پیش داشته باشید ،تو لحظات ناب و پربرکت سال تحویل با قلب پاکتون ما رو هم یاد کنیدگلدوستتون داریمگل

سرسـبزترین بهار تقدیم تو باد
آوای خوش هــزار تقدیم تو باد

گویند لحظه ایست روییدن عشـــق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد

nasimthe@gmail.com
پاسخ
گیس گلابتون

عید شما هم مبارک:)

پاسخ
sama_rad

خیلی تبریک میگم که امسالتون پربار بوده....انشالله تو سال جدید پیش رو دو برابر موفقیت و شادی داشته باشین.
انشالله تو سال جدید منم خبر خوش بهتون میدم :)

برای من هیچ پیامکی از طرف شما نیومده.

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet