مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1393/01/01 14:39

مسابقه خاطره نویسی



از حالا تا سیزده فروردین یک مسابقه در سایت گیس گلابتون برپاست، مسابقه خاطره نویسی !

با جایزه پنجاه هزارتومان !

 

شرایط شرکت در مسابقه خاطره نویسی :

·         خاطره به قلم خود شما باشد. خاطره می‌تواند خاطره خود شما یا دوستان و افرادخانواده‌تان باشد .

·         خاطره، شادی بخش و امیدوار کننده باشد .

·         تعداد کلمات مطلب حداقل سیصد و حداکثر ششصد تا .

ارسال مطلب به آدرس: gisgolabetoon0@gmail.com
لطفا در موضوع ایمیل بنویسید: مسابقه

 

من تعیین می‌کنم  آیا خاطره می‌تواند در مسابقه شرکت کند یا خیر، ولی داوری بهترین خاطره بر عهده شما خوانندگان سایت است. من هیچ نظری نمی‌دهم .

PDF قصه برنده، در اختیار همه خوانندگان قرار خواهد گرفت. اگر نویسنده دوست داشته باشد، اسم واقعی و عکس واقعی‌اش هم در PDF گذاشته می‌شود .

ببینم که چه می‌کنید!

پی نوشت: من از شما به خاطر کار نکردن لینک‌ها و بسیاری از بخش‌های سایت عذرخواهی می‌کنم.
حدود ۸۵۰ مقاله در این سایت وجود دارد که باید دانه به دانه به طبقه بندی‌های مربوطه برده شود. این وقتگیر است. در حال حاضر شما فقط به صد تا از مقاله دسترسی دارید و بس. البته ۸۵۰ مقاله بجز سوالها و جوابها که خوشبختانه آنها همگی قابل دسترسی هستند و تعدادشان به خداتا می‌رسد
 موقع تعطیلات است و طراح سایتم کمتر در دسترس، تا بتوانم مشکلات سایت را سریع‌تر حل کنم. به همین دلیل فقط می‌توانم عذرخواهی کنم.
ممنونم که با من صبور هستید

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
نیلا

سلام
سال نو بر گیس گلاب نازنین و خلاق و همه عزیزان خواننده این سایت مبارک باد.
گیس گلابتون عزیزم چه فکر عالی کردین دوست دارم من برنده بشم منتظرم باشیدچشمک

پاسخ
سوشا

سلام به همه دوستای خوبم وشما دکتر دوست داشتنی سال نو مبارک خیلی ایده ی جالبیه امیدوارم سال خوب و پر از خاطرات شیرین داشته یاشین

پاسخ
epileptic_girl2011
http://epilepsy-network.blogfa.com

آناهیتا جان سلام:
سال نو و سایت نو مبارک!گل

پاسخ
sama

happy new year ماچ

پاسخ
نیلا

باسلام
گیس گلابتون جون تغییرات سایت مونده؟
آخه قسمتهایی که بود مثل هندیجان، چگونه عادت بد خودرا ریشه کن کنیم و بقیه موارد رو من که قبلا سایتو خوندم میدونم هست و در قسمت جستجو اونارو پیدا میکنم اما کسی تازه بیاد اینارو از کجا پیدا کنه؟!

پاسخ
گیس گلابتون

حق با تست. در موردش فکر می کنم. یک راهی پیدا میکنم.
حدود 850 تا مقاله در این سایت وجود دارد که الان فقط 100 تاش در دسترس قرار داره. دو هفته است دارم کلیک می کنم که مقاله ها را جابجا کنم! صبر داشته باش دخترم
در مورد سوال خصوصی که پرسیدی: جواب: اصلا مهم نیست! ادامه بده!

پاسخ
نجمه

سلام دكتر آناهيتاي عزيز...دختر نوجوانم يه شعر تازه گفته در مورد تكاليف عيدش اگر دوست داشتيد در وبلاگش بخوانيد...در صورت تمايل اين نظر را تاييد نكنيد:
sara9079.blogfa.com

پاسخ
گیس گلابتون

البته که تایید می کنم. دست گلش درد نکنهگل از قول من ببوسش

پاسخ
نیلا

ممنونم که جواب دادید
ممنونم که وقت میذارید
ممنونم

پاسخ
نیلا

گیس گلابتون عزیز
خیلی بهتر شد که قسمت موضوعات سایت رو اضافه کردید.به نظر الان دسترسی کامل شده.
خداقوت

پاسخ
گیس گلابتون

پیشنهاد خوبی بود نیلا جون
البته الان اصلا کار نمی کنه! بعدا که درست شد، چیز خوبی می شه

پاسخ
نیلا

صبح بخیرگیس گلابتون جون
امروز سیزده به در، ساعت 7:30. خوش بگذره.

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی عزیزم

پاسخ
عروس رویاها

سلام گیس گلابتون جون سال نو مبارک .خانمی من ازقبل ازعید تا همین امشب چندبار سایت دکتر معظمی مراجعه کردم برای خرید کتاب...اما اصلا نمیشه خرید کرد....تهرانم که نیستم من چکار کنم آخه ؟؟؟ دیگه دارم ناامید میشم :(((((

پاسخ
گیس گلابتون

بعد از تعطیلات برای خرید کتاب اقدام کن. اگر باز هم سایت آنها کار نکرد، به من خبر بده. چون من کتاب را به آنها فروخته ام، پولش را هم گرفته ام. نمی توانم در فروش آن دخالت کنم. ولی اگر کتاب آنها تمام شده باشد، دوباره کتاب تجدید چاپ خواهد شد. مطلبی نیست.

پاسخ