مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/01/16 18:50

نتیجه مسابقه نوروزی 1394 چی شد؟

از دوستان عزیزی که همت کردند، شجاعت نشان دادند و ما را در تجربیات فوق العاده شان سهیم کردند، سپاسگزارم.

از شما دوستان عزیزی که با قلبی مهربان، مطالب را خواندید و با دقت رأی دادید، سپاسگزارم.

به نظر من هر نوزده داستان فوق العاده هستند و تصمیم گیری برای انتخاب یکی بسیار دشوار است.

شماره یک را دوست دارم، چون قدم به قدم، آزادی از قفس افسردگی را به ما می‌آموزد.

شماره دو را دوست دارم، چون گام به گام، نظم پذیری و مسئولیت پذیری را به ما می‌آموزد.

شماره سه را دوست دارم، چون نشان می‌دهد تغییرات کوچک، نتایج بزرگ به ثمر می‌آورند. لازم نیست شاخ غول بشکنیم، قدری تغییر در رفتار، معجزه می‌کند.

شماره چهار را دوست دارم، چون نشان می‌دهد ما درخت نیستیم که مجبور باشیم همیشه در جایی که دوست نداریم باقی بمانیم. ما انسانیم. اراده آزاد داریم و اشرف مخلوقات هستیم، به شرطی که براستی قدر خود را بدانیم.

شماره پنج را دوست دارم، چون نشان می‌دهد ضمن احترام گذاشتن و دوست داشتن والدین، می‌توانیم زندگی دلخواه خود را انتخاب کنیم. نباید اجازه بدهیم دیگران با ایجاد احساس گناه و باج عاطفی گرفتن، ما را از آرزوها و عشق‌هایمان دور کنند.

شماره شش را دوست دارم، چون نشان می‌دهد بیمار بیش از هرکسی در برابر بیماری خود مسئول است و اگر مسئولیت خود را بپذیرد، دردهای بی درمان را هم می‌توان شکست داد.

شماره هفت را دوست دارم، نه برای زن قهرمانی که زندگی خود و خانواده و دوستانش را علیرغم شرایط دشوارش به اعتلا رساند، بلکه برای قلب مهربان نویسنده‌اش که از پیروزی‌های همکلاسی‌هایش لذت می‌برد و با شادی آن را تعریف می‌کند.

شماره هشت را دوست دارم، چون نجمه بسیار شیرین می‌نویسد. از ظرافت کلامی او لذت می‌برم. می دانم او افتخارهای بسیار بزرگ‌تری دارد که به خاطر به خاطر شکسته نفسی چیزی از آن‌ها نمی‌نویسد.

شماره نه را دوست دارم، چون از موفقیت‌های هموطنانم لذت می‌برم. ولی کاش می‌دانستیم چگونه لجاجت و خودسری آن دختر به سرسختی و پشتکار تبدیل شد. کاش رمز موفقیت او را می‌دانستیم.

شماره ده را دوست دارم، چون افتخار می‌کنم به یک کارآفرین، بویژه وقتی از همجنس من باشد.

شماره یازده را دوست دارم، چون چگونگی عملکرد قانون جذب را به زبانی شیرین و شیوا توضیح داده است.

شماره دوازده را دوست دارم، چون ... این یکی را بعداً می گویم چرا.

شماره سیزده را دوست دارم، چون عزم و اراده یکی از مردان وطنم را نشان می‌دهد. او هنوز به سی سال نرسیده و اینطور پیشرفت کرده است. منتظر خبرهای بسیار عالی در مورد ایشان هستم.

شماره چهارده را دوست دارم، چون شجاعت و استواری فراوانی نشان داده است. آفرین به تو شیردختر ایرانی.

شماره پانزده را دوست دارم، چون شوهرداری مدرن را به زیبایی و اختصار به ما می‌آموزد. چون مطلب مهمی را در آشفته بازار ازدواج ایران به ما یادآوری می‌کند: باید مسائل زندگی زناشویی را حل کرد و هرگز نباید تسلیم روزمرگی شد.

شماره شانزده را دوست دارم، چون نشان داد توکل به خدا و صد البته سختکوشی، باعث موفقیت و پیروزی است.

شماره هفده را دوست دارم، چون فرار از روابط ناسالم را به خانم‌های مجرد می‌آموزاند و به آن‌ها می‌گوید لازم نیست از ترس تنهایی در رابطه ای ناسالم گرفتار بمانند.

شماره هجده را دوست دارم، چون نشان می‌دهد می‌توانید از زندان بایدها و نبایدهای خانواده‌های سختگیر، آزاد شد. به شرطی که بدانید هیچکس شما را زندانی نکرده است، بلکه خود شما، خودتان را در بند نگه داشته‌اید. به محضی که این موضوع را متوجه بشوید، دیوارهای زندان فرو می‌ریزد. در واقع خانواده‌های ایرانی برای محافظت از بچه‌هایشان آن‌ها را بشدت کنترل می‌کنند. اگر بچه‌ها آن‌ها را مطمئن کنند که عاقل و بالغ هستند، خانواده‌ها دست از کنترلگری برمی دارند.

شماره نوزده را دوست دارم، چون با بیان یک خاطره ساده نشان داد، از هر دست بدهی، از همان دست می‌گیری. اگر به مردم عشق و مهربانی هدیه کنید، جهان چند برابر عشق و مهربانی به شما هدیه خواهد داد.

 

همه نوشته‌ها عالی هستند. من به خودم می‌بالم با شما آشنا شده‌ام. سپاسگزارم تجربیات عالی خود را در اختیار ما گذاشتید. قلب مان شاد شد. هربار احساس گرفتاری کنیم، حتماً به اینجا سر می‌زنیم و با خواندن نوشته‌های پرشور شما، دلگرم می‌شویم.

 

انتخاب من شماره دوازده است.

زیرا پزشک هستم و بخوبی می دانم یک مادر اسکیزوفرنی یعنی چه ... می دانم برادر معتاد یعنی چه... می دانم برادر افسرده یعنی چه ... حرفی از پدر نیست. پس لابد در خانواده حضور نداشته و یا بودن و نبودنش فرقی نمی‌کرده...

و آن آدم خنثی با کار، تلاش و سختکوشی، زندگی خود و خانواده‌اش را تغییر داده است. اسم مرا هم آورده، ولی من کاره ای نبوده‌ام. این نوشته‌ها به رایگان و بسادگی در اختیار هزاران نفر قرار گرفته است، چرا زندگی بقیه این همه تغییر نکرده است؟ زیرا آدمی که نمی‌دانم چرا اسمش خنثی است، کاری کرده کارستان.

او نشان داده به جبر ژنتیک معتقد نیست. او نشان داده به جبر تربیت خانواده و شرایط خانوادگی معتقد نیست. او نشان داده به جبر اجتماع هم معتقد نیست، چون حاضر شده جامعه‌اش را عوض کند. او ثابت کرده به آزادی اراده و انتخاب انسان معتقد است. آفرین و هزار آفرین!

او "سرنوشت" ش را از "سر" نوشت.
(او سرنوشتش را دوباره از اول نوشت و آن را تغییر داد)

 

قبل از رأی دادن من، دو داستان هفت و چهارده رأی مساوی آورده‌اند و رأی من می‌تواند سرنوشت نهایی این مسابقه را تغییر بدهد! چه جالب! کی میگه یه دست صدا نداره: )

رأی من داستان دوازده است.

برندگان مسابقه نوروزی 1394: شماره هفت و شماره چهارده

آفرین!

 

119 نفر در این مسابقه شرکت کردند، با خودم میشه 120 نفر. برای همه هدیه را ارسال کردم. برندگان مسابقه لطفا با من مکاتبه کنند تا هدیه انتخابی خدمتشان تقدیم شود. باز هم از شما نویسندگان و شما نظردهندگان تشکر می کنم. مسابقه شیرینی بود. ممنونم

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

آمي تي دا

سلام به همه دوستان. من نويسنده داستان شماره نوزده هستم.
از farzaneh-h - elahe- استاكر - parvaaz- slomotion كه نظر خود را نوشتند سپاسگزارم. همچنين از انديشه- amitiss - zahrach-maryam89 تشكر ميكنم كه به من رأي دادند. نظر و رأي شما دوستان برايم ارزشمند و مهم بودند. شادي و موفقيت شما آرزوي من است.

پاسخ
اندیشه

گیس گلابتون عزیزم، متشکرم.
هدیه شما با صدای گرمتون، مثل همیشه انرژی بخش و شادی آفرین بود.
شما یک عارف هستید.

پاسخ
گیس گلابتون

عارف... دلم می خواد باشم. ولی هنوز خیلی از عارف بودن فاصله دارم. ولی به نظرم اوج انسان بودن، عارف شدن است

پاسخ
atussa

به این دو دوست عزیز که برنده مسابقه شدند خیلی تبریگ می گم. امیدوارم در همه مراحل زندگیتان برنده باشید.
ممنون از گیس گلابتون عزیزم بابت اینهمه انرژی مثبت و همینطور هدیه گرانبهایی که بابت شرکت در نظرسنجی به ما دادند.

پاسخ
nefertiti6464

سلام به همه دوستای خوبم
شماره 7 هستم!
در ایتدا از خانم دکتر مهربون ممنونم که با این مسابقه یه شور و نشاط ویژه ایجاد کردند و با یه رقابت سالم امکان به اشتراک گذاری تجارب و خاطره های مثبتمون رو فراهم کردند.
از همه 119 نفری که شرکت کردند و نظر دادن ممنونم.
18 تا خاطره خوندم و از هرکدومشون یه درسی گرفتم.و دیدم خیلی از چیزهایی که تو ذهن من شاید غیرممکن بوده،به راحتی اجرایی میشه.چون قبل من آدم هایی بودند که انجامش دادند و موفق شدم.
از برنده شدنم خوشحالم واز تبریک دوستان هم ممنون.
ولی بیش از اون خوشحالم از اینکه خاطره منم خوندید و امیدوارم تو سختی های زندگی همیشه یادتون بیاد که افرادی هستند که عین همین مشکلات و شاید بدتر از اینارو هم داشتند ولی با اراده و ایمان همه این موانع رو پشت سرگذاشتند و پیش رفتند.چقدر دلم می خواست این آدم رو به همتون معرفی کنم تا از نزدیک ببینید که وجود داره.دستش رو ببینید که انگشتاش بی حس و بی حرکته و ببینید که با 7 تا انگشتش چه ژله ها و غذاهای قشنگی درست میکنه....
به نظر من برنده واقعی کسی هست که از این 19خاطره عبرت بگیره و در زندگیش از اونا استفاده کنه.
بچه ها قدر تمام داشته هاتون رو بدونید و سپاسگزار خداوند باشید.
برای همتون آرزوی موفقیت دارم و یقین دارم که پیروز عرصه های گوناگون زندگی هستیم چرا که همه ما شاگرد گیس گلابتون نازنینیم.استادی که همیشه با صبر و سخاوت و مهربونیش کنار همه ماست وبا آموخته ها و تجاربش مارو راهنمایی می کنه.
ممنونمممممگلگلگلگل

پاسخ
admin

من هم به شما تبریک می گویم. هم برای طرز نگارش بسیار زیبای شما و هم برای قلب مهربان تان

من مطمئنم چنین شخصی وجود دارد.

سپاسگزارم

پاسخ
admin

من همون گیس گلابتون هستم:)

پاسخ
nefertiti6464

گیس گلابتون عزیزم از هدیه تون ممنونم.فایل صوتی رو دانلود کردم ولی هنوز فرصت نکردم گوش بدم.برای شنیدن صداتون لحظه شماری می کنم....
راستی من یه کشفی هم کردم!نخدید ها!کاملا جدی می گم!
اولین بار که صداتونو شنیدم حس می کردم قبلا شنیدم این صدا رو.خیلی فکر کردم.بعد از کشفم شگفت زده شدم!
به نظر من صدای شما شبیه خانم "افسانه بایگان"هست.
*برای جایزه اختصاصیم هم کلی ذوق زده هستم.سعی می کنم خیلی زود انتخاب کنم و براتون ایمیل بزنم.از لطف شما سپاسگزارم

پاسخ
nedahedayati

سلام
شماره 12 هستم. گیس گلابتون عزیز، از توجه و نظر دقیقتون ممنونم. شما مشاور خیلی خوبی هستید چون خیلی خوب از لابه لای حرفای آدمها به دلشون پی مبرین. مطمئنم کسی نمیتونه حرفی و از شما پنهون کنه. شما ذکاوت خاصی تو این زمینه دارین و میتونین مشکل اصلی آدمها رو به خوبی تشخیص بدین، حتی اگه خودش ندونههه
به خاطر لطف ویژه و رای تون بی نهایت سپاسگذارم.خیلی خوشحالم که شماخاطره منو انتخاب کردید و توضیحاتی بیشتر دادین.حتی اگه برنده هم شده بودم اینقد خوشحال نمی شدم که الان خوشحالم....راستش من دیشب این مطلب و خوندم ولی اینقد ذوق داشتم که نمی تونستم کامنت بنویسیم.
باز هم بی نهایت ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

به شما افتخار می کنمگلگلگل

پاسخ
nedahedayati

سلام
شماره 12 هستم. گیس گلابتون عزیز، از توجه و نظر دقیقتون ممنونم. شما مشاور خیلی خوبی هستید چون خیلی خوب از لابه لای حرفای آدمها به دلشون پی مبرین. مطمئنم کسی نمیتونه حرفی و از شما پنهون کنه. شما ذکاوت خاصی تو این زمینه دارین و میتونین مشکل اصلی آدمها رو به خوبی تشخیص بدین، حتی اگه خودش ندونههه
به خاطر لطف ویژه و رای تون بی نهایت سپاسگذارم.خیلی خوشحالم که شماخاطره منو انتخاب کردید و توضیحاتی بیشتر دادین.حتی اگه برنده هم شده بودم اینقد خوشحال نمی شدم که الان خوشحالم....راستش من دیشب این مطلب و خوندم ولی اینقد ذوق داشتم که نمی تونستم کامنت بنویسیم.
باز هم بی نهایت ممنونم

پاسخ
admin

من همون گیس گلابتون هستم
من به شما افتخار می کنمگل

پاسخ
vorodi

سلام به همه اعضای سایت گیس گلابتون

من سمیرام، نویسنده داستان شماره 14
از دیشب تا به الان شادِ شادم، خانم دکترِ عزیز سپاسگذارم ازت، شادی زندگیمو، اعتماد بنفسم، خودآگاهیم و آرامشم رو مدیون شما هستم، چه فرخنده روزی بود اون روزی که با سایت شما آشنا شدم، نمیدونی چقد لذت بخشه وقتی به جای غصه خوردن از شرایط و افراد، شمع دستم میگیرم و دنبال راه حلم. دنبال عوض کردن افراد نیستم چون خودم تغییر کردم. الان قدر داشته هامو بیشتر میدونم. تو هر موقعیتی یه شادی هرچند کوچیک واسه خودم دست و پا میکنم، خوب میدونم عمرِ گران میگذرد خواهی نخواهی پس چه بهتر با شادی بگذره.گلگلگل

ممنونم از همه عزیزان شرکت کننده در مسابقه، از خوبانی که از بین این تعداد داستان زیبا و آموزنده به داستان من رای دادند، این رای ها مُهرِ تاییدی بود بر کاری که انجام دادم، نشون میده که خواننده های سایت نسبت به آزار جنسی آگاه هستند و به هیچکس حقِ تعدی نمیدن، از همه شما نازنینان سپاسگذارم و امید دارم که روزی بیاد که همه ما زن ها قدر خودمون رو بدونیم و اجازه ندیم بخاطر فیزیک بدنمان جنسِ دوم خطاب بشیم. به نویسنده داستان شماره 7 هم تبریک ویژه میگم هم بابت برنده شدن و هم بخاطر شروع موفقیت هاش.دستدست

من از اواسط سال 92 شروع به تمرین کردم(بهترین سال زندگی) و خب 93 رو با آزمون و خطا گذروندم، تلاش کردم، زمین خوردم، خستم شدم، دلسرد شدم، تمرین هارو یک درمیان انجام میدادم یا نمیدادم، بخاطر همین ازینکه تو این دوره شرکت کردم پشیمون شدم! تا اینکه یه جاهایی متوجه شدم تو بعضی از شرایط رفتارهام تغییر کرده، خوب فکر میکنم، زود عصبانی نمیشم، خودمو میبخشم، بهتر بگم دیدم نسبت به زندگی و اطرافیان تغییر کرده، یه تغییر مثبت که خودم دوسش داشتم، نمونه بارز این تغییرها همین ماجرای پیش آمده بین من و استادم بود. نه ترسیدم، نه اشک ریختم، نه عصبی شدم و نه دستپاچه! به حدی خونسرد بودم انگار که یک ماموریت داشتم برا انجام دادن! و انصافا هم خیلی خوب از پسِ همچین ماموریتی براومدم  .
همه این تغییرات مثبت رو از این سایت گرفتم، به خانم دکترِ خوش قلب قصه یه دست مریزاد جانانه میگم، تحویل بگیرید خانم، ما فرزندان خلفِ معنوی شما هستیم که تمام تلاشمون رو میکنم که تربیت های شمارو به کار بگیریم، امیدوارم روزی برسه که پشتِ سرهم با افتخار اعلام کنین که اینا بچه های منن، ببینین چی تحویل جامعه دادم 
سال 94 با این اتفاق مبارک برام شروع شده مطمئنم امسال رو بهترین سال زندگیِ خودم میکنم.قلبلبخندلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

عزیزززززززززمی
ممنونگل

پاسخ
nefertiti6464

سمیرا جون سلام
منم به شما یه تبریک ویژه می گم و خوشحالم که شما هم برنده شدی.
امیدوارم همیشه با صلابت و اعتماد به نفس بالا مشت محکمی تو دهن همه متجاوزگران به حقوق مادی و معنویت بزنی.
تجربه ای مشابه شمارو دارم و کاملا درکت می کنم.منم همین برخورد رو داشتم ولی در فضایی مخوف تر!چشمک
*هفته 9 بهترین سال زندگی هستم و بهترین لحظات رو تو این مدت داشتم.واقعا از خانم دکتر ممنونم.منم تحولات بزرگی رو در خودم احساس می کنم و همه اینارو مدیون دوره خوب بهترین سال زندگیم.تایید

پاسخ
اندیشه

بله...عارف.
شما در فایل صوتی به سطح سوم خوشبختی اشاره کردید. اتصال به معنایی عظیم.
شما به خوبی می دونید که این معنا در دنیای سکولار کاملا منهای خدا تعریف می شه. اینکه شما قبول دارید اتصال به معنای برتر ما را تبدیل به ابزار اراده پروردگار برای تحقق هدفی بزرگ تر می کنه نشان از معرفت شما داره.

پاسخ
nefertiti6464

بحث خیلی سنگین شد!!!
اصلا نفهمیدم!
از کل این حرفا فقط فهمیدم که گیس گلابتون بی نظیرههههههههههه!قلب

پاسخ
perfume117

خیلی ممنونم که حتی برای کسانی که رای دادند هم هدیه ای در نظر گرفته بودید.
من خیلی منتظر هدیه ام بودمرویا
اما چیزی به دستم نرسید.خنثی

پاسخ
گیس گلابتون

از پیگیری شما ممنونم
آیا به پوشه جانک یا اسپم سر زدید؟
اگر آن را پیدا نکردید، لطفا زیر پست "مسابقه نوروزی" همانجا که رای دادید، بنویسید کدام رای مال شماست تا دوباره بررسی کنم.
باز هم از پیگیری شما متشکرم

پاسخ
najme55

من هم از همه دوستانی که داستانم را خواندند تشکر میکنم. از نظر مفصل و ریزبین خانم فرزانه و نیز از تنها رایی که به من داده شد. ادمین نازنین سایت دستت درست روزگارت پر از شکوفایی و شادی خوب فهمیدم که خوب فهمیدی چه جور چیزی در خودم گم کرده امگل

پاسخ
elaheh

سلام
من در مسابقه نوروزی و رای دادن شرکت نکردم.
پیگیر مداوم مطالب سایت هستم. منتها تصمیم گرفتم برای نتیجه و برنده مسابقه حتما نظر خودم را ارسال کنم.
اول از اینکه این داستان برنده مسابقه شد خیلی خیلی خوشحالم.هستم. داستان زندگی من اندکی به آن شباهت.داره ولی شرایط بیان شده خیلی سخت تره. مادر من هم اسکیزوفرنی داره و البته الان خیلی حالش بهتره. منتها تنها مشکل ما فقط مادرم. بنابراین شرایط سخت نویسنده داستان را کاملا درک میکنم. آرزو میکنم موفقیتها و کامیابیهای زندگی اش بیشتر و.بیشتر شود.

پاسخ
گیس گلابتون

بله شرایط شما و ایشان بسیار دشوار است و من امیدوارم شما هم برای ما خبرهای خوبی داشته باشید و اجازه ندهید چیزی مانع خوشبختی شما بشود.
حیف که آن داستان نظر کسی را جلب نکرد. فقط من و نویسنده داستان به آن رای دادیم. برنده های مسابقه دو نفر دیگر بودند.

پاسخ
Danger

منم به 12 رای دادم دیگهلبخنداتفاقن برام خیلیم جالب بود که فقط من وشما بهش رای دادیم فکر میکنم علت اینکه رای نیاورد طرزنگارشش بودمثل ی کیک تزئین نشده بود:)چشمک

پاسخ
گیس گلابتون

بله من هم فکر می کنم چون خیلی ساده نوشته بود، پیروزی بزرگش کمرنگ به نظر آمد.
خب ... او هم باید یاد بگیرد پیروزی هایش را با آب و تاب بیان کند. دختر باهوشی مثل او یاد خواهد گرفتقلب

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet