مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1396/11/07 05:49

آیا می‌دانید سه مانع اصلی موفقیت چیست؟

گاهی اوقات ما از بخش‌هایی از زندگی خود ناراضی هستیم، ولی اقدامی برای تغییر دادن آن‌ها نمی‌کنیم و اجازه می‌دهیم در بخش‌هایی از زندگی شکست خورده و ناموفق باشیم. چرا ما اینگونه رفتار می‌کنیم؟ چرا به کم قانع می‌شویم و زندگی خود را بهتر نمی‌کنیم؟

 

سه مانع اصلی موفقیت عبارتند از :

۱ -      ترس

۲ -      تردید

۳ -      راحتی خیال

 

ترس: ما می‌ترسیم شکست بخوریم. ما می‌ترسیم مورد تمسخر و قضاوت قرار بگیریم و قبل از آنکه حتی یک قدم برداریم، از ترس فلج می‌شویم و سرجای خود می‌مانیم .

 

تردید: ما توانایی‌های خود را باور نداریم. باور نمی‌کنیم از عهده کاری برمی آییم. به خود می‌گوییم: «مگر من هم می‌توانم؟ هرگز! فلانی از من خیلی بهتر است

 

راحتی خیال: به نظرمان می‌آید که رسیدن به هدف و خواسته ما، زیادی تلاش و تقلا می‌خواهد و به زحمتش نمی‌ارزد. همین جا نشسته‌ایم و نان و ماستمان را می‌خوریم، چرا به خود زحمت بدهیم؟ در واقع این توجیه‌ها به خاطر آن است که می‌ترسیم که شکست بخوریم و مورد قضاوت و تمسخر قرار بگیریم، زیرا توانایی‌های خود را باور نداریم .

 

پادزهر ترس، اقدام است. شروع به حرکت کنید. هر روز گام کوچکی بردارید. منظورم این است که لازم نیست یک مرتبه شاخ غول را بشکنید! ولی هر روز مویی از تن غول بکنید! بزودی می‌بینید که آن غول شاخدار پشمالوی ترسناک، بچه گربه‌ای لاغر و هراسان است و ما آن را بزرگ کرده بودیم .

 

توانایی‌های خود را باور ندارید؟ نسبت به خود تردید دارید؟ یادتان باشد که هیچکس از روز اول همه چیز را بلد نبوده است. هر کار جدیدی را که شروع می‌کنیم، در ابتدا دست و پا چلفتی و خنده دار هستیم و این هیچ اشکالی ندارد. داستان روز اول انترنی مرا به یاد دارید؟ اگر من پس از آن برخورد از پزشکی انصراف می‌دادم و خود را در اتاق حبس می‌کردم، به نظر شما مسخره نبود؟

 

خدا در وجود هر کدام از ما توانایی و موهبتی قرار داده است. ما توانایی خود را پشت ترس و تردید زندانی کرده‌ایم. به خود تکان بدهید و از این قفس خودساخته بیرون بیایید .

 

زندگی زیباست

زندگی آتشگهی دیرنده پابرجاست

گر بیفروزیش رقص شعله‌اش در هر کران پیداست

ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست

زندگی شعله می‌خواهد

شعله‌ها را هیمه سوزنده



کدامیک از شما دلش می‌خواهد چه کاری انجام بدهد، ولی دست روی دست گذاشته و هیچ اقدامی نمی‌کند؟ آیا حاضرید همینجا آن را اعلام کنید و متعهد بشوید، همین هفته اولین قدم را بردارید؟

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

دوست جدید 91

من این 3 مورد رو قبلا داشتم اما بالاخره کنار اومدم مخصوصا ترس. سعی می کنم مکانیزم های دفاعی ام رو بشناسم و ببینم علتش از کجاست . بعدش اقدام کردم .

پاسخ
madam

سلام گیس گلابتون جون خیلی عالیه.واااااای که چقدر خوشحالم که عضو سایتتونملبخند.من دوبار به خاطر ترس شکست خوردم کاملا قبول دارم.من همینجا متعهد میشم از فردا صبح زود بیدار شم وبرای هدفم تلاش کنم شاید باورتون نشه دو هفتس دارم تلاش میکنم صبح زود که برا نماز بیدار میشم نخوابم وبرای هدفم تلاش کنم ولی تا امروز نتونستم ایمان دارم اگه تلاش کنم دستیابی به هدفم دور از دسترس نیست به خاطر یه سری اطلاعات وصحبتهای دوستان ترس از آینده وجودمو فرا گرفته بود اما من بدون ترس از آینده محکم جلو میرم که حق زحمتامو شب نخوابیهامو بگیرم این اولین گام برای گرفتن اپلای توی یه دانشگاه خوب تو آمریکالبخندمتاسفانه من تو این زمینه اطلاعاتی ندارم ناراحت .از شنیدن صداتون خوشحال شدم.صداتون خیلی قشنگه تبریک میگم حتما موفق میشیدگل

پاسخ
گیس گلابتون

نفهمیدم که قراره چکار بکنی. واضح بگو می خوای چه قدمی برداری و اینجا متعهد بشو گلم

پاسخ
.roya

من خودمو خیلی کمتر از اون چیزی که هستم باور دارم. همیشه با ترس جلو میرم، همه ی اطرافیانم خیلی قبولم دارن ،ولی نمیدونن تو دل من چی میگذره، چون هیچ وقت ترسم را نشون نمیدم و دوست دارم همه فکر کنن شخصیت خیلی قوی و محکمی دارم،در حالی که اینطور نیست(البته نمیدونم کار درستی میکنم یا نه؟)
دوست دارم یک کلینیک دندانپزشکی بزنم.فردا میرم معاونت درمان ببینم کجا بهم مجوز میدن.
مرسی خانم دکتر عزیزمگل

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین. پس خانم دکتر دندانپزشک اینجا داریم.

پاسخ
.roya

واااااااااااااااااااای خدای من،چقدر صداتون مهربونه،4بار گوش کردم
ازصمیم قلب دعا میکنم رادیو گیس گلابتون زودتر راه بیفتهگل
ای کاش اطلاعاتی تو این زمینه داشتم، میتونستم کمکتون کنم

پاسخ
سمانه (ع)

بطور عجیبی عالی بود این پست
من دیشب تا صبح به این موضوع فکر میکردم، به ترسها و تردیدهام. الان که میبینم خیلی های دیگه هم هستن که مشکل منو دارن راحت تر میتونم باهاشون کنار بیام.
واقعا ممنونم ازت گیس گلابتون عزیز
من از اینکه برم سرکار میترسم، میترسم که نتونم از پس مسئولیتهام بربیام. همینطور هم میترسیم که یه رژیم مناسب رو شروع کنم برای پایین آوردن وزنم. ولی همینجا به خودم قول میدم که اولین قدم رو توی این هفته بردارم.

پاسخ
گیس گلابتون

ببینیم که چه می کنی.

پاسخ
hedie

من به لطف خوندن نوشته های شما اقدام برای خیلی از کارهایی رو که میخواستم بکنم شروع کردم. اولیش لاغر شدن بود که از یک و ماه نیم پیش شروع کردم و تا حالا 5 کیلو کم کردم.
من دوست دارم تو دبستان فعالیتی داشته باشم یا حتی دبیر کلاس اول بشم. نمی ترسم اما اینکه اقدامی نمی کنم مال اینه که نمیدونم باید از کجا شروع کنم و البته اینم هست که مطمین نیستم که برای این کار مناسب باشم.
برای فوق روانشناسی هم هنوز اقدامی نکردم. رانندگی هم که میخواستم برمنرفتم. الان سرم به ترم اخرم گرمه. جفتشو تابستون ایشالا انجام میدم : ))

پاسخ
گیس گلابتون

قبلا ها می گفتند شنبه انجام میدم. الان می گن تابستان انجام میدم. یعنی یک ماه دیگه؟

پاسخ
nazlikhoshbakht

من از کارم استعفا دادم و میخواستم مستقل و پروژه ای کار کنم و کارمند نباشم و در نهایت کار خودمو داشته باشم. سخت ترین مراحل که خداحافظی با محل کارم و موقعیت خوبم بود رو انجام دادم ولی حالا دست رو دست گذاشتم!! بدون درآمد و بدون تلاش!! میخوام اقدام کنم برای گرفتن کار و شروع درآمد مستقل ... میخوام حرفه ای کار کنم و پردرآمد باشم. میدونم که میتونم ولی نمیدونم چه جوری ...

پاسخ
گیس گلابتون

تو به من بگو باید چطوری شروع کنی. همین امروز 20 تا راه شروع کسب و کارت را برای ما بنویس

پاسخ
setareh

سلام
درد دلم تازه شد!
5-6 ساله گواهینامه دارم هنوز پشت فرمون ننشتم..چرا؟ چون میترسم که یه اشتباهی کنم مسخره ام کنن! بگن برو بابا تو که راننده نیستی!هر روز تعداد خانوم هایی که میشناسم اطرفام و راننده میشن بیشتر میشه ومن با خودم میگم ببین خجالت بکش..تو حالا هی برو این ایستگاه اون ایستگاه منتظر ماشین بایست..
..
ارشد دارم و چون حسش نیست و سخته و زحمت داره دکترا شرکت نمیکنم ..
الانم که قراره متعهد بشیم نمیدونم اقدام میکنم یا نه واسه همین الان قول نمیدم ..قرار گذاشتم با خودم این تابستون برم واسه تمرین رانندگی تا خدا چه خواهد..
کلا دکترا رو بیخیالم ولی رانندگی بد جوری روی اعصاب منه ..
ربابه

پاسخ
گیس گلابتون

ربابه جون، برو رانندگی یاد بگیر. دخترم. کاش همین هفته یک جلسه تعلیم رانندگی بگیری. مگه میشه تو قرن 21 رانندگی بلد نباشی

پاسخ
ابی چون اسمان

اومدم سایت رو باز کنم روحیه بگیرم خدا منو خیلی دوست داره همین اول صفحه اون چیزی رو گذاشتید که لازم داشتم.قربون دستتون
من خیلی دوست دارم ارشد بخونم ولی میگفتم مگه میشه من قبول بشم امسال شرکت کردم ولی ته دلم این ترس بود حالا با روحیه ایی که دادید استرسم ریخت خدا خیرتون بده خدا کنه منم ارشد قبول بشم .ماچماچ

پاسخ
گیس گلابتون

پس این هفته قراره چه کاری انجام بدهی؟

پاسخ
maria

با صداي قشنگ شما روز من شروع شد. شما هم روز خيلي خوبي داشته باشين.گل
من با ورزش روزم رو شروع ميكنم پس به پيش..

پاسخ
گیس گلابتون

گفتی وززش ... کردی کبابم. چطوره من هم از فردا شروع کنم: با کوه رفتن روز میلاد حضرت محمد

پاسخ
m-rohani

سلام خانم دکتر عزیز، هدفتون خیلی عالیه ، صداتون فوق العاده است به من خیلی آرامش میده، عاشق خنده هاتونمقلب امیدوارم خیلی زود رادیو گیس گلابتون راه بیوفته. منم دارم تمرینهای کتاب ازدواج به آسانی آب خوردن را انجام میدم یکم تردید دارم برام دعا کنید.
دوستون دارم

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی از تعریفها. دارم به صدای خودم عادت می کنم:)))

پاسخ
mercury

سلام
من یه ساله که ایده یه کار تولیدی تو سرمه و طراحی و کارهای اولیه اش را انجام دادم ولی قبل از تولید باید ثبتش کنم تا کپیش نکنن برای این کار باید برم وزارت ارشاد دنبال ثبت معنویش و این باید برم همین طور کشششش میاد!
می دونم که ایده نویی هست و علاوه بر کار جالبی که انجام میشه و قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت پول خوبی هم ازش درمیاد ولی چرا نمیرم؟
نمی دونم!
می خوام اینجا قول بدم که تا دوشنبه آینده حتما یه روز برم ارشاد ببینم چه خبره.

پاسخ
گیس گلابتون

بزن دست قشنگه رودست

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

خانم مرکوری یا گیس گلابتون عزیز
شما مراحل ثبت برند رو انجام دادین؟ ایا نیازه که قبلش شرکت تاسیس کرده باشیم و پروانه تولید و اینها گرفته باشیم؟
در یک راهنما اینو نوشته که من خوب متوجه نشدم:
مرحله‌ی بعدی، گام مهم ثبت علامت تجاری است. در این مرحله، باید کالاها و خدمات خود را به سامانه معرفی کنید. فراموش نکنید که در این مرحله، تنها کالاهایی را در سامانه اضافه کنید که مجوز آنها را داشته باشید. منظور از مجوز در اینجا، داشتن پروانه‌ی بهره‌برداری یا ساخت، قرارداد سفارش کالا، پروانه‌ی کسب، گواهی اتحادیه‌ی مربوطه، پروازنه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد یا هر مجوزی است که از مراجع ذیربط صنعت فعالیت، دریافت کرده باشید.

پاسخ
گیس گلابتون

متاسفانه متوجه منظور شما نشدم. شما میخواهید چه کاری را آغاز کنید؟ این راهنما که از آن نقل قول کرده اید برای انجام چه کاری راهنمایی می کند؟ آیا میخواهید سایت فروشگاهی تاسیس کنید؟

پاسخ
animani
http://howtobehappy.blogfa.com

مرسی از شما
می خوام یک برند ثبت کنم.
این راهنما در سایت یک شرکت ثبت شرکت بود

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. من مراحل ثبت شرکت را نمیدانم. گیس گلابتون، شرکت نیست. من ناشر دیجیتال هستم که برای آن از ارشاد مجوز گرفته ام.

پاسخ
مهکامه

گیسو جون...مدتها بود فکرم درگیر این بود که من خودم نیستم...یک چیز تو زندگیم سرجاش نیست!تصمیم گیری هام هم با مشکل همراه بود.تو نمایشگاه یه کتاب بهم معرفی کردین...مطالعه کردم.مفید بود
چند روز قبل جسارت به خرج دادم و از کارم استعفا دادم! کاری که هر کی از دور در جریان بود منو به حفظش تشویق میکرد ولی خودم میدونستم چه انرژی ای تو این کار از دست میدم...
خیلی حالم خوب شده...بیشتر از اینکه به کودک درونم توجه کردم و اراده کردم خوشحالم.البته مدتها بود دلایل منطقی داشتم ولی جسارت نداشتم که خدا و شکر بدست اوردم...حالا میخوام برم دنبال دلم و با عشق تابلوهای نصفه نقاشیم و تموم کنم!لبخند

پاسخ
madam

سلام مجدد.توضیح کاملتر اینکه من باید برای رسیدن به هدفم دکترا خارج از کشور)باید ارشدمو از یه دانشگاه خ خوب تهران بگیرم که رتبم باید زیر بیست شه و برای این رتبه باید خیلی درس بخونم مثلا روزی یازده ساعت ولی من خ کمتر میخونم ترسهای خاصی از آینده دارم سال سومیه که برای ارشد دارم میخونم باپایه ای که دارم امسال باید قبول میشدم ولی ترس وکم پشتکاری یه سال دیگه عقبم انداخت .حالا میخوام اینجا متعهد شم که پشتکارموبالا ببرم و از امروز تا سه چهارم توانم تلاش کنم اون یک چهارم برای اینه که آخرا نبرملبخند.

پاسخ
تندر

عالی بود خانوم دکتر
من یه ساله که می خوام گیتار زدنمو دوباره شروع کنم مانع اصلی هم همین شک و تردید به اینکه نمی تونم به اون قشنگی که دلم می خواد بزنمو بخونم ! ( یکی نیست بهم بگه همه که از اول نوازنده به دنیا نیومدن )
خلاصه اینکه برخلاف اینکه عاشق یاد گرفتن یه کار هنری هستم اما دنبالش هم نرفتم!
تصمیم دارم همین هفته گیتارمو از زیر تخت بیرون بیارمو برم دوباره کلاسشو ثبت نام کنم ( البته تو یه آموزشگاه دیگه )
دستتون دارم گل

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر
من همیشه از قبول مسئولیت می ترسم و از قول دادن اجتناب می کنم چون می ترسم از عهده اش بر نیام ولی می بینم چقدر دیگران راحت میئولیت قبول می کنن و تازه خرابکاری هم می کنن و آب از آب تکون نمی خوره.
دیروز یه پروژه تو شرکتمون بهم پیشنهادشد که می تونم توش از بیرون شرکت همکار بیارم و مسئولیت های مالیش رو خودم قبول کنم. احتمالا درآمد خیلی خوبی هم خواهد داشت ولی از دیروز اینقدر استرس دارم که نکنه دردسر دست بشه، رابطه ام با همکارام خراب بشه و ....
چاره اش همینه، فقط اقدام. به محظ اومدن مدیرپروژه بهش می گم که کار رو به عهده می گیرم. به امید خدا.

پاسخ
Asemuni

سلام
من عاضق عکاسی هستم و از طرفی هم عاشق اینم که خودم برای خودم کار کنم. میخوام این هفته خیلی جدی یه جای خوب ثبت نام کنم. (شاید مجتمع فنی) لطفا اگه کسی در این مورد کمی میتونه بهم بکنه بگه ...
ممنونماچ

پاسخ
آرزو86

سلام گيس گلابتون عزيز
من مدتيه دارم راديو مذاكره مهندس شعبان علي رو گوش مي دم
شايد ايشون بتونن كمك تون كنن
پي نوشت: من الان سرما خوردم به مغرم فشار مي يارم براي تايين هدف در مورد ترس هام حالم بدتر مي شه الان فقط مي تونم متعهد شم كه تا آخر هفته ديگه بيام اينجا و هدفم رو بنويسم.

پاسخ
گیس گلابتون

انشاالله زود خوب می شی. منتظر نوشته های تو هستم

پاسخ
آرزو86

بالاخره بعد از هشت روز سرماخورگي امروز بهتر شدم
راستش دوتا هدف دارم كه مي خوام اينجا برا اقدامشون متعهد شم يكيش برنامه منظم پياده روي هفته اي سه روز هس كه دليلش فقط تنبليه!
ولي بعديشو شايد شما كه منو به عنوان آدمي كه برون گرا هستم مي شناسيد باورتون نشه ولي من واقعا از اين كه تنهايي برم جايي كه آقايون هم هستن وحشت دارم!!!!!!!!!! براي تعطيلاته آخر اين هفته دعوت شدم با يه گروهي برم سبلان ولي چون دوست صميمي نداشتم داشتم از ترس مي مردم انقدر ذوق كردم كه مريض شدم و گفتم نمي تونم بيام حالا مي خوام متعهد شم كه ٢٠خرداد تك و تنها برم به نشست معماري !
مي يام اينجا مي نويسم كه رفتم!قلب

پاسخ
گیس گلابتون

آرزو جون، برنامه سبلان دست کم یک برنامه دو سه روزه است. من هم صلاح نمی دانم تو بین یک سری آدم غریبه از زن و مرد بروی. در چنین مواردی حتما یکی دو تا دوست خوب خانم همراه خودت بکن.
ولی یک برنامه نصفه روزه، یک همایش آموزشی، علمی کار خوبی است.
بله نشست معماری کار خوبی است

پاسخ
hedie

اخه خانم دکتر الان امتحانات اخر ترمه. وسطش که نمیشه برای کنکور خوند. باید بذارم تابستون دیگه. ولی شاید رانندگی رو رفتم ثبت نام کردم همین هفته. البته اونم فکر نکنم کار عاقلانه ای باشه وسط امتحانام!
یه چیز دیگه هم یادم اومد. تصمیم گرفته بودم منظم باشم. از همین امروز شروع می کنم و اتاقمو جمع می کنم و سعی ی کنم جمع بمونه!

پاسخ
نیلا
http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

گلگلگلگلگلسلام گیس گلابتون عزیز و خلاق
چه هدیۀ با ارزشی رو به ما دادید واقعاً ازتون ممنونم .سپاسگلگلگلگلگلگلگلگلگلگل

خدا قوت

پاسخ
نیلا

اولین قدم کوچیک اما بزرگ واسه من رفتن به کلاس یوگا هستش که برای استرسم خیلی خوبه. درونم پر از تشویشه...قول میدم خبراولین جلسه رو همینجا بنویسم

پاسخ
ستاره22

سلام من لیسانس ریاضی دارم وخیلی وقته که دوست دارم تدریس خصوصی بکنم ولی هیچ اقدامی نمیکنم راستش کمی میترسم از اینکه خوب توضیح ندم ویامسایل دیگه... حتی کتاب پایه ای که میخوام تدریس کنم وگرفتم که قبلش بخونم ولی....لطفا برای غلبه بر این ترس منو راهنمایی کنین .ممنونم

پاسخ
pooyande

سلام خانم دکتر عزیز
صداتون خیلی با شخصیت شما را نشان می دهد و صدای آرامش بخشی دارید بهتون تبریک می گم.
من هم ترس در وجودم هست هم تردید و هم راحتی خیال. ولی شرایط همیشه به همین منوال نیست که آدمی قسر در برود! و می دانم به زودی موقعیت کنونی ام که خیالم از بابتش راحت است به شرایط سخت و نگران کننده ای بدل خواهد شد. لازم است که ترس هایم را کنار بگذارم و شروع کنم به خطر کردن. البته این اقدام را امروز انجام دادم دعا کنید ادامه بدهم
کتاب ازدواج مثل آب خوردن تان را هنوز نتوانسته ام تهیه کنم.
در زندگی یک فر قابل اعتماد که با او درد دل کنم و با او مشورت کنم و انرژی بگیرم را ندارم شما را انتخاب کرده بودم ولی حق مشاوره تان خیلی بالاست
تا حالا چند نظر برای تان گذاشته ام ولی جواب تان را پیدا نکرده ام
موفق باشید

پاسخ
ابی چون اسمان

آخر هفته بدون استرس سر جلسه آزمون ارشدمیرم با اعتماد به نفس .تا خدا چی بخواد

پاسخ
.roya

دوست عزیزم سلام
من خیلی برات دعاکردم،امتحانت خوب شد؟
خودم درگیر درسمو میدونم چقدر سخته،2ماه ارتباطم بادنیای بیرون پنجره ی اطاقمه وسایت گیس گلابتونناراحت
وقتی نوشته های بقیه را میخونم میبینم همه دارن برای آینده ی بهتر تلاش میکنن،بعد به خودم میگم پس تو هم بجنگ،کم نیار،روزهای خوب تو هم درراهه،اجازه نده که20ساله دیگه برای کارهایی که نکردی افسوس بخوری!
خانم دکتر ببخشید اینجا این مطالبو نوشتم ولی آخرش دیگه آدم کم میاره،انگار میخواستم با یکی حرف بزنم!
راستی چندروز قبل نوشتم میخوام برم معاونت درمان گفتید آفرین... نرفتم. دیگه میذارم بعد امتحان

پاسخ
entertainment

سلام گیس گلابتون عزیز
من خیلی از رانندگی و کار در زمینه رشته ای که تحصیل کردم میترسیدم اما بالاخره دل و به دریا زدم و تا حدودی تونستم به ترسم غلبه کنم!
به نظرم خاطره جالبی که از روز اول انترنی تعریف کردید خیلی هم وحشتناک نبود من به واسطه رشته تحصیلیم( رادیولوژِی) اشتباهات ناجور زیادی از بعضی پزشکان دیدم.... اما همین که اشتباهتون رو قبول کردید به نظرم خیلی ارزشمنده...

پاسخ
pooyande

عزیزم روز انسان بر شما مبارک!
فوق العاده بود پیام درسی صوتی تون

پاسخ
maral.ahmadi

سلام گیسوی عزیز
من چند وقتی هست که میخوام تدریس واسه ی کنکور رو شروع کنم،ولی خوب هر بار میترسم از عهدش بر نیام،ولی خوب من امروز 3 شنبه قول میدم که توی این هفته برم و از کسی که توی این کار تجربه داره بپرسم و جوانب کارو بسنجم...

پاسخ
maral.ahmadi

سلام گیسوی عزیز
من چند وقتی هست که میخوام تدریس واسه ی کنکور رو شروع کنم،ولی خوب هر بار میترسم از عهدش بر نیام،ولی خوب من امروز 3 شنبه قول میدم که توی این هفته برم و از کسی که توی این کار تجربه داره بپرسم و جوانب کارو بسنجم...

پاسخ
maral.ahmadi

راستی واست آرزو میکنم که توی تصمیم جدیت موفق باشی خانوم دکتر مهربون....

پاسخ
به نام عشق

منم میترسم از اینکه رانندگی کنم با اینکه چند ساله گواهینامه دارم همش یه چیزی رو بهونه میکنم. میترسم که به خاطرمخالفت شوهرم درسمو. تموم کنم. تازه میترسم قول هم بدم ولی نتونم سرش وایسم و جلوتون شرمنده شم :|

پاسخ
طراوت

سلام.
عالی بود استاد.
مشکل من اینه که واقعا نمیدونم چی میخوام.این خیلی بده...
همش جوانب مختلف خواسته هام رو میسنجم و منصرف میشم...
یه دفتر انتخاب کردم که خواسته هام رو مینویسم ولی اون هم کمکی بهم نکرده!!!!
امیدوارم رادیو گیس گلابتون علاوه بر اینترنت یه روز بیاد رو شبکه رادیویی کشور...

پاسخ
حمیده58

سلام. چه متن قشنگ و انرژی بخشی بود. من یه عالمه کار دارم که باید انجام بدم! یکیش که خیلی هم روی اعصابمه کم کردن اضافه وزنمه. خیلی زیاد نیست ولی من را خیلی اذیت میکنه. اینقدر هم دکتر های مختلف رفتم که خودم کم کم دارم متخصص تغذیه میشم! ولی همه را نصفه کاره ول کرده ام. از همین الان شروع میکنم و قول میدم که با ورزش و رژیم مناسب به وزن ایده آل خودم برسم.لبخند

پاسخ
حمیده58

در ضمن فایلهای صوتی شما هم خیلی عالی بودندتایید

پاسخ
admin

نیلا جون آیا میتونم کامنت تو را علنی کنم؟ چون جواب سوال خیلی از افراد است. اگر نه که هیچ
خوب باشی گلم

پاسخ
نیلا

باسلام
خیلیها از گناهان خود رنج میبرند که از گذشته با آنها همراه است و گاهی عذاب وجدان انها را راحت نمیگذارد چون همه در ذات خود میل به خوب بودن داریم.این مسئله شاید برای خیلی از ماها به عنوان انسان جایزالخطا و یا عمداً خطاکار، مانعی است برای پیشبرد اهداف و داشتن انگیزه انجام کار. به نظرم مدام این سوال در ذهن هستش که چقدر پیش خدا و خودم شرمنده ام.حالا چیکارکنم که روحم به آرامش برسه بتونم رها کنم یا ببخشم خودم رو و یا تکرار نکنم؟!

پاسخ
گیس گلابتون

نیلای عزیزم
ما سه دسته آدم را حتما باید ببخشیم:
اول خودمان،
دوم والدین مان
سوم دیگران

همه ما در زندگی اشتباهاتی کرده ایم و گناهانی مرتکب شده ایم. کیست که تا به حال دروغ نگفته باشد؟ کیست که قلب آدمی را نشکسته باشد؟
بزرگترین گناه را هم که کرده باشی، یعنی قتل یک آدم، توبه بکن، جبران کن و دیگر تکرار نکن.
خدا می بخشه، چرا تو خودت را نبخشی؟
وقتی ما اصرار داریم: "گناهان من خیلی بزرگتر از آن است که بخشیده شود" خودبزرگ بینی داریم. چون فکر می کنیم خدا ملک عظیم خداییش را ول کرده چسبیده به یکی دو تا کار اشتباه ما! بی خیال دخترم. راحت بگیر، خدا هم راحت می گیره.
اول اعتراف کن که چه "گناهی" مرتکب شده ای.
دوم جبران کن گناهت را
سوم دیگر تکرار نکن
اگر در حق دیگران کار بدی کرده ای، باید به خود آن آدم بگویی، عذرخواهی کنی و جبران کنی. شرمنده می شوی؟ بله باید شرمنده بشوی که دیگر تکرار نکنی.
اگر در حق خودت کار بدی کرده ای، ببین راستی راستی کار بدی کرده ای یا فقط عرف جامعه را شکسته ای و به کسی آسیب نرسانده ای؟
اگر به خودت آسیب زده ای، با خودت دوست باش. در پایان یکی اسال دوره بهترین سال زندگی، می بینی که با خودت چقدر دوست شده ای.
من تو را دوست دارم نیلا، می دانم گناهی مرتکب نشده ای ... داری خودت را بیخودی عذاب می دهی.

پاسخ
نیلا

گیس گلابتون عزیزم
سپاس سپاس سپاس از وقتی که برای پاسخگویی برای ما میگذارید و باعث آرامش من و خیلیهایی که به اینجا سر میزنند می شوید.
(همیشه به تنها کسیکه آسیب زدم خودم بودم این خیلی عذاب آورتر بود برام)قلبگل دوست دارم.

پاسخ
بهار

لبخند سلام
من همون مینا گلی ام.لبخند
ممنون از پست خوبتون.
من در حضور دوستان متعهد می شم . هفته دیگه 12یا 13 خرداد کارت ویزیت شیک مو برای بازاریابی بیشتر کلاسای مکالمه ام سفارش بدم.هورا Have a nice time

پاسخ
ماه تابان

سلام
اول خطاب به گیس گلابتون نازنینم ، ایده فایل صوتی عالیه و چه لحن دوست داشتنی داری .
دوم خطاب به نیلای عزیز، نیلا جان این آدم بی عیب ساخت ذهن ما ایرانی هاست .دیدی وقتی میخواهیم ازدواج کنیم دنبال چه موجودات نایابی میگردیم؟ همیشه خود سانسوری میکنیم. و حتی از هیکلمون خجالت میکشیم.توی فیلمهامون آدمها یا مطلقا خوب هستند یا مطلقا بد. پس ما هم اگه مطلقا خوب نیستیم لابد کاملا بدیم ولی توی فیلهای خارجی آدم خوبه اشتباه میکنه ، خجالت میکشه و از طرف خودش و دیگران بخشیده میشهو زندگی واقعی همینه

پاسخ
1312

سلام گیسوی عزیزم من پست پاکسازی روح رو پیدا نکردم تا درجای مربوطه سوالم رو بپرسم امیدوارم جوابمو بدید چون دارم تمریناتشو انجام میدم. شما فرمودید تمرین اول نیم ساعت در هر روز مال من بیشتر طول میکشه یعنی نوشتن ناراحتی ها و دلخوری هام خیلی بیشتر از 15 دقیقه طول میکشه شاید 40 دقیقه یا بیشتر. کل تمرین 1 ساعت یا شاید بیشتر.مشکلی نداره؟

پاسخ
گیس گلابتون

بالای سایت پنجره جستجو وجود دارد. لطفا پاکسازی روح را به وسیله آن جستجو کن و سوالت را در همان پست بنویس تا همه بتوانند از این سوال و جواب استفاده کنند. وگرنه این کامنت در سایت گم خواهد شد.
ممنونم

پاسخ
سارانگ1

سلام گيس گلابتون خوبِ من.
آفرين به تو به‌خاطر ايده‌ي راديويي، هزار آفرين...
من بايد ركوردم(تيراندازي با كمان) را بهتر كنم و تا ليگ سال آينده با يك تيم و باشگاه ديگر قرارداد ببندم، از همين امروز تصميم ديگري براي تغيير مي‌گيرم.
در ضمن مي‌خواهم خانه بخرم كه تنبلي مي‌كنم، بايد همين هفته اقدام كنم.

پاسخ
خورشید خانم

گیس گلاب عزیزم.مدتها بود که از کارم خسته شده بودم برام تکراری شده بود و دیگه جذابیتی نداشت و در عین حال تمام وقتم رو میگرفت و بسیارخسته میشدم. دلم میخواست صاحب شغل خودم باشم.
بالاخره خطر کردم و از کارم استعفا دادم.الان دو تا ایده دارم برای شغل خودم. برای یکیش میدونم چطوری شروع کنم و استارتشو هم زده ام.ولی برای دومی که بیشتر بهش علاقه دارم و فکر میکنم بیشتر با روحیاتم جور درمیاد نمیدونم چطوری باید شروع کنم.دلم میخواد یه مزون بزنم. ولی هیچ سررشته ای ندارم که دنبال کنم.چند وقت پیش توی خبرای خوش یه نفر به این هدف خودش رسیده بود.کاش پیداش کنم و ازش راهنمایی بگیرم .

پاسخ
سمانه (ع)

سلام گیس گلابتون عزیز
من به قولی که به خودم داده بودم عمل کردم و دنبال کار گشتم و پیدا کردم. البته کاری نیست که هدف نهاییم باشه ولی کمک میکنه بهم که به هدفم برسم.
من درحد خودم ریسک بزرگی کردم. کاری رو انتخاب کردم که همیشه از انجامش میترسیدم. ولی باید بتونم به ترسم غلبه کنم که خودم رو به خودم و دیگران ثابت کنم
لطفا شما هم برای من دعا کنیدگل

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین

پاسخ
سمانه (ع)

سلام گیس گلابتون عزیز
من به قولی که به خودم داده بودم عمل کردم و دنبال کار گشتم و پیدا کردم. البته کاری نیست که هدف نهاییم باشه ولی کمک میکنه بهم که به هدفم برسم.
من درحد خودم ریسک بزرگی کردم. کاری رو انتخاب کردم که همیشه از انجامش میترسیدم. ولی باید بتونم به ترسم غلبه کنم که خودم رو به خودم و دیگران ثابت کنم
لطفا شما هم برای من دعا کنیدگل

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین

پاسخ
به نام عشق

گیس گلابتون عزیز چند وقت پیش که این مطلبت رو خوندم خیلی نا امید بودم. ولی حالا که نظرات دوستامو خوندم روحیه گرفتم چند روزیه یه ایده به ذهنم رسیده دلم میخواد یه شرکت بزنم، یه شرکت خدماتی نظافتی، توی شهرمون هم نیست، میخوام مشکل خانمای کارمند وخانمایی که مثل خودم نی نی کوچیک دارن رو در زمینه نظافت منزل حل کنم.اول با یه نیرو شروع کنم و بعد گسترشش بدم.دعا کنید بتونم. اگر کسی اطلاعاتی در این زمینه داره ممنون میشم کمکم کنه.

پاسخ
danger

سلام گیس گلابتون عزیزم من سالها با خجالت عدم اعتماد به نفس احساس حقارت واظطراب اجتماعی زندگی کردم زندگی رو خیلی وحشتناک وزشت میدیدم وسالهای عمرمو با این نگرش میگذروندم هرکاری برای من پرترس بود وازهمه چیز در میرفتم واز زندگیم نالون وناراضی بودم با این چند کلمه نمیتونم شدت تلاطم وخشم ونفرتی که همیشه درونم برپا بود روبیان کنم اما چند وقتی که به مشاور مراجعه کردم وبامطالعه حرفای خوب ومفید شما وکتابهای مفیدتونستم گام های بزرگی بردارم همیشه به بازیگری علاقه داشتم اما این کاملن بر خلاف طرز زندگی من بود من که از ساده ترین امور زندگیم میترسیدم وخجالت میکشیدم هفته پیش برای پرس وجو در مورد کلاس تئاتر رفتم وکارشون رو دیدم وازم دعوت شد که توتمریناتشون شرکت کنم میدونم که اگه برم به من هم پیشنهاد بازی میدن واگه فقط یه دفعه روی صحنه برم همه ترسم میریزه وبه خود اصلیم برمیگردم برام دعاکنید نمیدونید این کارایی که کردم ومیخوام بکنم حتی توتصوراتم هم برام وحشت آور ومرگبار بود اون هیولاکه ساخته بودم کرک وپرش ریخته وباید ضربه آخرو بزنم وکله پاش کنم خواهش میکنم شما وهرکس که این متنو میخونه برام دعا کنهزندگیتون سرشار از خیر وبرکت باشهگل

پاسخ
گیس گلابتون

آفرین! چه حرکت عالی ای
حتما دعا می کنم. عزیزم
منتظرم خبرهای خوب خودت را برای ما بنویسید

پاسخ
danger

گلقلب

پاسخ
نیلا

ماه تابان ازت ممنونم

پاسخ
نیلا

سلام به گیس گلاب جان و همه دوستان
من به قولی که اینجا داده بودم عمل کردم و به کلاس یوگا رفتم.کارموقت خوبیم پیدا کردم خدا روشکر.
واقعاً خواستن، توانستن است.

پاسخ
گیس گلابتون

دست

پاسخ
سوشا

گیسوجان نمیدونی روز اول که تو یه شرکت کامپیوتری استخدام شدم چق ضایع بود مدیرم گفت به چه امیدی اومدی کامپیوتر ولی الان ازم راضیه لبخندچشمکمن دلم میخواد طراحی سایت کار کنم ولی هیچوقت حرفه ای دنبالش نکردم همیشه فکر میکردم برنامه نویسی مبهمه ولی امروز اولین قدمم شروع یادگیری جاوااسکریپته من عاشق طرح سایت شما هستم
من یه طراح سایت و یه برنامه نویس مسلطم

پاسخ
ziba20

خانم دکتر ممنون از مطالب زیبا
من دوست دارم برا خودم کار کنم
البته با انجام کارهای هنری(شیرینی و کیک و دسر وغذاهای مدرن) کسب درامد کنم
قبلاها هم یه مدت از همین راه کسب درامد کردم
اواخر سال قبل میخواستم جدی تر دنبال کنم
کارت ویزیت چاپ کردم و....
گردن درد و به دنبال اون کرختی دستم شروع شد و تا به الان در حالت تعلیق به سر میبرم
البته طی دوا و درمان بهترشدم
ولی مرددم به اینکه اینکار برا این وضع جسمی من مناسب هست یا نه
واینکه دقیقا از کجا شروع کنم

پاسخ
گیس گلابتون

ممنون می شم سوالت را به بخش پرسش و پاسخ منتقل کنی.

پاسخ
ZariGoli

سلام
خداروشکر میکنم که این پست رو دیدم، به تعهد دادن احتیاج داشتم.
مدت هاست که میخوام شروع کنم و مقاله بنویسم اما...
تعهد میدم، از امروز نوشتن رو شروع کنم و تا 1 ماه آینده حداقل 2 تا مقاله عاااالی بنویسم و پیش نویس 2 تای دیگه رو هم آماده کنمدست
ان شا الله1 مرداد 95 میام همین جا گزارش کار میدمتایید

پاسخ
zari_m

گیس گلابتون عزیز
چند روز پیش، وقتی خواستم برای رسیدن به هدفی، اقدامی جزیی انجام بدهم، متوجه ترس زیادی در درونم شدم. من فکر می کردم این هدف ارزوی من است و هر کاری برای رسیدن به ان می کنم اما...
یاذ این پست شما افتادم که ماه ها قبل خوانده بودم. دوباره مطالعه کردم و انگار پرده ای از روی چشمانم کنار رفت! من به هر سه مانع مبتلا هستم!
فهمیدم قسمتی از ترسم به دلیل افکار منفی و مشکلات پیش روست. کمی ارزویم را اصلاح کردم جوانب را بیشتر سنجیدم و دوباره تلاش می کنم.

با تشکر از نوشته های مفید شما
بهترین ها را برایتان ارزو دارم.

پاسخ
nastaran0051

سلام گیس گلابتون عزیزم
من با انجام تمرینات سایت شما و لطف خدا ازدواج کردم.
اما بعد از ازدواج دیگه توی شرکتی که کار می کردم نرفتم احساس می کردم در شان یه زن متاهل نیست.
اما الان یک ساله که بیکارم. کار پاره وقت دارم اما حقوق ماهانه ی ثابتی نداره و برای کسی مثل من که یه روحیه ی کاملا مستقل داره واقعا قانع کننده نیست.
شعار من توی زندگی اینه که "ترجیح می دهم خستگی جان مرا بگیرد تا از کسالت و رکود قالب تهی کنم"
اما الان دارم از یک هزارم تواناییم استفاده می کنم. مشکل من اینه که از چیز خاصی لذت نمیبرم. چیزی که منو سر ذوق بیاره و حاضر باشم براش وقت بزارم و تلاش کنم. توی این زمینه اگه مطلبی-کتابی هست خواهش می کنم معرفی کنید
1-من اینجا متعهد میشم از همین فردا باشگاه برم و یه رشته رو بطور منظم دنبال کنم.
2- من متعهد میشم برای بدست آوردن کاری مناسب با استعدادها و توانایی هام که در شانم باشه تلاش کنم تا راه ها برای من روشن شوند.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. پیشنهاد می کنم هدفگذاری برای آدمهای باهوش را استفاده کنید. بله. کسالت و رکود خسته کننده است. تبریک میگویم برای ازدواج شما

پاسخ
ZariGoli

سلام ایام به کااام
اومدم اینجا ی تعهد دیگه هم بدملبخند
من زری گلی تعهد میدهم از امروز 1395/1/1 هر روز حداقل 2 ساعت مطالعه زبان انگلیسی داشته باشم.

پاسخ
kafshghermezi

من خیلی وقتا در یک قدمی رسیدن به خواسته هام ناامید میشم و عقب می کشم. خانمی تو هواپیما به من گفت خدا می تونه همه چی رو درست کنه ولی بعضی وقتا نگاه می کنه ببینه تو خودت امیدتو حفظ می کنی؟ تو پای خواسته ت وایسادی؟
من از دیروز برای یکی از آرزوهام نا امید شدم :(
ترس و تردید و بی خیالی سه تاش با هم توشه!
اقدامی که می کنم:
تو عید به قوی کردن زبانم ادامه میدم - الان وقت ناامید شدن و جا زدن نیست. یه جوری زبان می خونم که انگار همین الان جواب قبولیم اومده و همه چی درست شده. ان شاالله که واقعی بشه.
عکسای مقصدم رو تو یه فایل سیو کردم و نگاشون می کنم.
از الان به فکر هزینه های سفرم هستم و تو عید فکرمو متمرکز می کنم برای به دست آوردنش.
خیلی جدی روی پروژه م کار می کنم که تا آخر تعطیلات(۱۲ فروردین) آماده ی لانچ شده باشه و تو اردیبهشت آزاد باشم(به خواست خدا)
انجام این کارا هیچ ضرری نداره اما انجام ندادنشون معنیش اینه که خودمم دلم نمیخاد آرزو برآورده شه

پاسخ
FARZANEH-M

یکی از بهترین پست های این سایت...لبخند
هروقت درمورد انجام دادن یا ندادن یک تصمیم مهم تردید میکنم این پست را میخوانم و انرژی میگیرم!

پاسخ
bahar_skbm

چه خوبه که این پست رو گذاشتید... نظرات از سال 93 تا الان... من اون سال نظری رو ثبت نکردم ولی الان ثبتش می کنم:
من می خوام ورزش رو شروع کنم البته توی خونه با سی دی های تمرین یا حتی خودم و 6 کیلو وزن ام رو با رعایت غذا و ورزش کم کنم.اولین قدمم هم رایت ورزشهایی که توی لب تاپ دارم تا دسترسی بهش راحت تر بشه.

پاسخ
Moje

سلام و درود
صبح زیبا سرد و دلپذیر پاییزی تون بخیر
هر سه مانع رو با تمام وجود لمس کردم و بابتش نه تنها به موفقیت نرسیدم بلکه روند زندگی روتین و معمولیرو هم نتونستم به خوبی پیش ببرم
بعدش مدتهای زیادی شبانه روز تو سایت گیس گلابتون مطالب رو می خوندم تا آروم آروم بهتر شدم
یه بار خانم دکتر بهم گفتن آفرین تغییرات شروع شده رو به آینه وایسا و خودت رو ببوس ... پیامو نوشتم و گذاشتم تو کیفم هر روز میخوندم و عاشق اون کاغذی بودم که اینقدر باز و بسته شده بود پیونداش از هم باز میشد و جوهرخودکارروش تغییررنگ داده بود
الان دو سه سال گذشته تو این مدت کلاس رفتم مطالعات فشرده داشتم و اگه خدا بخواد به زودی به یکی از اهدافم میرسم
چون تازه ازبرنامه قبلی فارغ شدم میخواستم اینجا بنویسم خانم دکتر ناز و مهربون من نیستم
اما اینقدر انگیزه دارم که بگم عزیزم من هستم و تمام تلاشمو می کنم تا آزمون ارشد رتبه تک رقمی بیارم ان شاء الله. در مورد اهداف دیگه ام برنامه ریزی می کنم و اینجا باز خواهم نوشت. ان شاء الله
دنیا با وجودت جای بسیااااار زیباییه و اگر نبودی دنیا یه جای خالی بزرررررگ رو قلبش داشت ممنونم که هستی خانم دکتر
میبوسمت ازراه دور و منتظرم تااولین فرصت ازنزدیک ببینمتون

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززززززدلمممممم... وای دارم اشک میریزم. سپاسقلب

پاسخ
زهرا*

سلام گیس گلابتون جانم
من خیلی وقته تصمیم دارم شروع به
ورزش کنم ولی تنبلی میکردم.
از همین فردا صبح شروع
میکنم😄

پاسخ
مریم سلطان

سلام گیسو جان مهربونم . واقعا ترس و تردید مانع پیشرفته . منم اوایل خیلی دوست داشتم ازدواج کنم ولی الان که نزدیک به 40 سال دارم از ازدواج ترسیده شدم زندگی خیلیها رو که می بینم فکر می کنم مجردی بهتر از این نوع زندگی هست ولی خوب بالاخره باید بتونم بر ترسهام غلبه کنم چون احساس می کنم لیاقت خیلی چیزای خوب رو دارم . ممنون گیسو جانم

پاسخ
لیلا

من از این که برم بیرون کار بکنم میترسم
میترسم هیچی بلد نباشم حالا هرکاری که باشه

پاسخ
گیس گلابتون

ترس شما طبیعیه. پیشنهاد می کنم یک کاری را شروع کنید و پشتکار داشته باشید. کم کم به شغلتون مسلط میشین.

پاسخ

عالیه

پاسخ
گیس گلابتون

سپاسگزارمگل

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet