مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/01/05 18:05

هفت خبر خوش، برای شروع سالی خوش

سال زیبای 1394 را با خبرهای خوش شما آغاز می کنیم.

وقتی  از ته دل به دوستان تان تبریک بگویید و شاد شوید، مطمئن باشید بزودی خبرهای شاد خودتان را برای سایر دوستان خواهید فرستاد.

انشاالله هر روز سال، خبر خوشی بشنویم.

قلب تک تک تان شاد.

 



سلام گیس گلابتون عزیز

من سرگرم مراسمم بودم و منتظر بودم که به موقعش این خبر خوش رو بدم.

سال گذشته که 27 ساله بودم و دیدم که دیگه آمادگی ازدواج رو دارم و دوست داشتم زندگی مشترک داشته باشم، خواستگاران زیادی هم داشتم ولی همیشه میگفتم چرا هر کدوم موردی دارن که باب میلم نیست. و از اینکه نمیتونستم جدی بهشون فکر کنم یا تصمیم بگیرم، فکر میکردم شاید مشکل از خود من باشه که سختگیرم یا به چیزهایی فکر میکنم که در مورد ازدواج نتیجه نداره.

 

کتاب ازدواج شما رو بصورت اینترنتی خریداری کردم تا بیشتر یاد بگیرم. صادقانه بگم که تمرین جشن با دختران مجرد رو انجام ندادم ولی یک دفترچه صورتی خوشگل جینگیلی خریدم و مشخصات فرد مورد نظرم رو نوشتم. فاکتورهای مهم و کلیات رو نوشتم که چی میخوام و زندگی آیندم رو توصیف کردم. هر شب این تمرین رو روی هر صفحه از دفتر یادداشت کردم و کنار تختم گذاشتم. با این امید که کائنات خواستۀ من رو میخونن.

اتاقم رو با گل و قلب ووسایل تزئینی و خریدن لباس های خانومانه و خوشرنگ و جدید آراسته کردم.  ظرف یک ماه بعد کسی رو بهم معرفی کردن و بعد پنج ماه ایشون ازم خواستگاری کرد و ماه گذشته نامزدیمون بود و خرداد ماه عروسیمونه. جالب اینه حتی ظاهرش هم چیزی بود که نوشته بودم . این تمرین و انگیزه و کمکی که شما کردین باعث شد رو خواسته ام تمرکز کنم و پیشنهاد میکنم همه یادداشت کنن. فقط در ذهن داشتن کافی نیست.

سپاسگزارم از اینکه هر روز چیز جدیدی به ما آموزش میدین و تجربیات خودتون رو با ما قسمت میکنید. ببخشید طولانی شد چون خواستم دقیقاً تعریف کنم چی شد!

دوستدار شما

مرجان

 

 

 

 

سلام گیس گلابتون عزیز،

من کتاب ازدواج مثه آب خوردن شما رو خریدم. و تا تاریخ 10-2-94 مهلت ازدواج برای خودم تعیین کردم و در تاریخ 27-11-93 عقدکردم با کسی که تا حد زیادی به معیارهام نزدیک بود البته نه کامل ولی خب در حد خوبی هست. ممنونم.

A H

 

 

سلام به عزیزترین گیس گلابتون دنیا

من عطیه ام

همونی که چند ماه پیش براتون نوشته بود که اطرافیان به بهونه اینکه من به پولم نیاز ندارم ازم قرض می گیرن و اصلا هم براشون مهم نیست کی قراره پولمو برگردونن.با راهنمایی های شما و دوستان عزیز خودمو جمع و جور کردم و با تشویق های بهترین رفیق دنیام ی خونه نقلی و سفید و خوشگل نه تو شهر خودمون بلکه توی تهران توی محله ای که دوستش دارم خریدمممممم و پریروز سند به نامم زده شد.کلی سرش مسائل مختلف داشتم که بعنوان اولین تجربه خیلی خیلی درس های بزرگی برام داشت ولی عقب ننشستم و حالا خیلی خوشحالم و سپاسگزارم از خدای مهربون که با اینکه 30 میلیون تومن از پول وامی که خیلی روش حساب میکردم اصلا جور نشد!!! خودش همه چی رو روبراه کرد و حالا من ی صاحبخونه ام :)

 

بعد از چندین سال متوالی که من توی کنکور ارشد توی رشته دلخواهم قبول میشدم و به خاطر مخالفت های خانواده و کار و...نمی رفتم.این ترم تصمیممو گرفتم و رشته ای که همیشه دوستش داشتم رو شروع کرم سعی کردم سختگیری هام به خاطر نوع دانشگاه و سطحش و... رو کنار بذارم و به هدف بزرگتری فکر کنم.و سر هر کلاسی که میرم بیشترین چیزی که حس میکنم لذت و شادیه همون چیزی که در همه 18 سال درس خوندنم جاش خالی بوده...و حالا من یک جامعه شناس اول راهیم ...

 

و امروز بعد از شش سال و نیم داریم با ی جمع فوق العاده و ایضا به همراه بهترین دوستم میرم مشهد.به همراه مادران و فرزندانی که تا بحال مشهد نرفتن کودکان کار زنان تازه از بند اعتیاد رها شده ویک دختر که مشکلات جسمی و ذهنی داره و زیباترین دختر دنیاست بچه هایی بسیار بزرگتر از سنشون که در بطن جامعه بزرگ شدن..گل فروش ها و اسپند دود کن های سر چهارراهها که من عاشق همشونم و میدونم این سفر برای هممون ی درس بزرگه....

 

مطمئنم کنار گنبدش همتون در یادم هستید.در صدر دعاهام برای سلامتی و خوشحالی و سعادتتون...

 

هیچ آدمی بنظرم توی دنیا بی مسئله نیست.خب منم نیستم. من هنوز نتونستم به کسی که بهترین دوست و رفیقمه برسم و مسائلی سر راهمونه که باید حلشون کنیم.من هنوز اول راهم.تمرینات 21 روزه بخشش رو خریدم تا ان شاا... انجامشون بدم.چون هنوز هم با همه تمریناتم از رفتارهای سختگیرانه مادرم می رنجم.با اینکه سعی میکنم اما هنوز روزی مثل امروز که دلم میخواست  حسابی بدرقم کنه موقع بوسیدنم در گوشم حرفهای تو دل خالی کن می زد و کنایه و حرف های تلخش ادامه داشت....نمیخوام این پست شیرینیش کم بشه چون من خیلی خوشحالم...

همتون رو به خدای بزرگ میسپارم...

 

و گیس گلابتون عزیز از تو هزاران هزار بار ممنونم که هستی :)

 

گیس گلابتون: من در جواب این دوست عزیزمان ضمن عرض تبریک برای همه موفقیت های بزرگش عرض کردم: قرار نیست ما هر شب آدمها را ببخشیم و فردا صبح اجازه بدهیم با ما بدرفتاری کنند. مادر از روی بدجنسی با فرزندانش بدرفتاری نمی کند، ولی شاید دوست ما باید یاد بگیرد از کنایه ها این هم نرنجد. گیس گلابتون در این مورد کلاس دارد و انشاالله بزودی اعلام خواهد شد.

 

خبرخوش من
سلام خداروصدهزارمرتبه شاکرم به خاطر آشنایی وهدیه گرفتن کتاب ازدواج شماازدوستم شرایط روحی بدی داشتم همه خواهرهای کوچکترازمن ازدواج کرده بودندمن موقعیت شغلی عالی داشتم ولی ازدواج....تااینکه تمام کارهای کتاب راانجام دادم نگرشم عوض شد یک هفته ای هست بامردموردعلاقه ام عقدکردم وبه همه دوستانم شمارومعرفی کردم ومدیون شماهستم

IM

 

 

سلام من 17 بهمن 93 بعد از دو خواهرکوچکترم که   زودترازمن به سروسامون رسیدند وشوهرکردند ازدواج کردم وهمه رو اول مدیون خداوندمتعال ودوم راهنماییهای شما

هدا

 

 

سلام خانوم دکتر، خوب هستید؟ 

فکر کنم بهتره جواب تون رو ایمیل بزنم تا توی اینستاگرام بنویسم.

چه خوب یادتونه که می خواستم انتقالی بگیرم! منتقل نشدم، راستش بنا بود از شرکت خودمون بیام بیرون و توی یه دفتر مهندسی تازه تاسیس توی تهران مشغول بشم. اما از تیر ماه سیستم کاری م از دو هفته کار، یه هفته استراحت به یه هفته کار، یه هفته استراحت تغییر کرد.

با این سیستم خیلی کمترعسلویه هستم و شرایطم خیلی بهتر شده. ضمن اینکه می تونم به کارهایی که چند سال دوست داشتم انجام بدم اما شرایط کاریم اجازه نمی داد، برسم. از دبیرستان به معماری علاقه داشتم و از تابستون دارم دوره معماری و دکوراسیون داخلی مجتمع فنی تهران رو می گذرونم. اگه بتونم زمینه کاری م رو عوض می کنم در آینده. راستش رشته خودم یعنی مهندسی شیمی رابطه تنگاتنگ با محیط های خشن و مردونه صنعتی داره که با روحیه م جور نیست. یادمه گفته بودید که شما هم با جراحی یه همچین مساله ای داشته اید و به سمت روان شناسی و مشاوره رفته اید. پیلاتس کار می کنم و قراره بعد از عید کلاس زبان هم برم.

راستی خانوم دکتر، سهم برادرم رو از خونه خریدم و الان خونه مال خودمه. تغییرمحل کار و خونه دو تا هدف من بود اون موقع. شاید برای یه سال هدف های منطقی نذاشته بودم! اما بعد از دو سال یکی ش رو به دست آوردم و توی مسیر دومی هستم. خدا هم خیلی بهم کمک کرده البته!

این تغییر سیستم کاری 4-5 سال قرار بود انجام بشه وهی به تاخیر می افتاد. و بعد پول خونه خیلی راحت تر از چیزی که فکر می کردم، جور شد. یه وام مسکن 50 میلیونی بی بهره بهم دادند از شرکت. البته شاید یکی دو سال از نظر مالی تحت فشار باشم یا به کار و درآمد فعلیم نیاز داشته باشم اما اشکالی نداره. این زمان رو صرف به دست آوردن تخصص و تجربه تو زمینه معماری و دکوراسیون می کنم.

می بینید خانوم دکتر؟! دیدم به زندگی فرق کرده، واقع گرا تر شدم و بیشتر تلاش می کنم. هدفم جلوی رومه اما مسیرها رو عوض می کنم. ممنون از درس ها و آموزش های شما. وب سایت تون رومرتب می خوونم. خیلی بهترم از دو سال پیش که کلاس هدف رو اومدم. البته پیش یه متخصص اعصاب و روان هم می رم که ایشون هم خیلی بهم کمک کردند. 

ببخشید که پرحرفی کردم و وقت تون رو گرفتم. همیشه به یادتون هستم و براتون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. شاد باشید در کنار خانواده تون. 

فعلا خداحافظ و شب به خیر.

 

بعد نوشت : راستی دوره زن جذاب رو دوباره برگذار کنید لطفا، دفعه پیش سر کار بودم و نتونستم بیام. ممنون.

سمیرا

 

سلام آناهیتا جان.سال نو براتون پراز شادی و عشق و آرامش باشه.ممنونم بابت تمام کمک هاتون.من بیست روز هست آپارتمانی رو که مشخصاتش پیش خودم میگفتم و میخاستم اجاره کردم یه آپارتمان بزرگ با قیمت یه آپارتمان خیلی کوچک که هیچ کس باور نمیکنه.من روی تاریخی که به خودم قول داده بودم تونستم گواهینامه رانندگیم رو بگیرم و تا یک ماه دیگه هم کلاس فرانسم تموم میشه.توی اهدافم محل کارم رو مشخص کردم.امیدوارم خبر بعدی رو برای کار بهتون بدم.

فقط میتونم بگم دایما کسانی سر راهم قرار میگیرند که بهم کمک کنند .هر آنچه خیرو صلاح من است هم اکنون مرا میجوید وپرواز کنان بسویم میآید.
میبوسمتون

 

نرگس ش


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

FARZANEH-M

سلام، تبریک میگم به دوستان به خاطر موفقیت هاشون؛ به مرجان جون کسیو جذب کرده که دلش میخواسته، بهA H، به عطیه جون امیدوارم سفر بهش خوش بگذره راستی مشکل تورو منم با پدرم دارم، به IM، هدی ، سمیرا و نرگس ش هم تبریک میگم، موفق باشین.
راستی گیس گلابتون با سمیرا موافقم درمورد کلاسهای زن جذاب، کاش واسه فروش اینترنتی هم بذارین که ماهم بتونیم استفاده کنیم.من که خیلی چیزایی روکه تو خانواده یاد نگرفته بودم ازشما یاد گرفتم. خیلی دوس دارم این موردو هم یاد بگیرم.

بازم به دوستان تبریک میگم، شاد باشید!گلگلهورا

پاسخ
گیس گلابتون

کاش میشد آن را برای فروش اینترنتی گذاشت. خودم از تکرار مداوم درسهای آن خسته شده ام. ولی نمی شود...
و درسهایش برای هر خانم فعال در اجتماع ضروری است.

پاسخ
pushana

چقدر خوبه که آدم تند و تند خبرهای خوب بشنوه!!!از اینکه موفق شدید و خوشحالید خوشحالم.بابت همه تصمیما و پشتکارتون و ذهن زیباتون که با معلمی مثل گیس گلابتون همراه شد و به نتیجه نشست خوشحالم و شاد باش و خجسته باد میگم.تا باد چنین بادا!

پاسخ
خورشیدبانو

سلام گیسوی مهربون.عالی بود.ان شاالله در این سال جدید هر روز پر از خبرای خوب باشه.ممنون که مارو هم در این شادی سهیم میکنید.

پاسخ
مهتاب؟؟؟

سلام گیسوی عزیزم سال نو مبارک انشالله سال جدید سالی پر از شادی و سلامتی باشه برای شما وخانواده محترم شما سال جدید را به همه دوستان گیس گلابتونی تبریک میگم و امیدوارم سالی پر از سادی داشته باشند و به آرزوهای قشنگشون برسن وبه دوستان عزیزم بخاطر موفقیت شون تبریک میگملبخند

پاسخ
kafshghermezi

چه پست خوشحال کننده ای من هر وقت عنوان خبرهای خوش رو می بینم از صمیم قلب خوشحال میشم و خودم رو می بینم که ان شاالله یه روزی خبرای خوشم رو اینجا می نویسم! به همه ی دوستان و معلم بزرگمون گیس گلابتون عزیز تبریک میگمگل

پاسخ
Mojgan

به همگي تبريك ميگم 🌷🌷🌷
منتظر خبرهاي خوب امساليم😘

پاسخ
آزاده ش

خیلی خیلی خوشحال شدم برای دوستان خوبمون. امیدوارم همیشه از این خبرهای خوب داشته باشیم و دل هم وطنانمون شاد شاد باشه.
خدا قوت خانم دکتر مهربون

پاسخ
فاطمه 77

خدا رو شکر که دوستان عزیزمون به خواسته هاشون رسیدن و دلشون شاد شده
از صمیم قلب به همه اتون تبریک می گم و زندگی سرشار از شادی و خوشبختی و آرامش و موفقیت برای تک تکتون آرزومندم
به امید روزی که هر روز خبرای شاد تو این سایت منتشر بشه

پاسخ
12120

سلام دکتر اناهیتا جون خوبی؟عیدت مبارک باشه عزیزم.دکتر جان شما به عنوان کسی که راه بلدی کدوم راه و به من معرفی میکنی برای موفقیت-من هم پول میخوام هم ازدواج و هم چیزای خوب.از کجا شروع کنم و کدوم و بم معرفی میکنیو اینکه کلاس برای بعد تعطیلات دارین یا خیر-چون تصمیمممممممممممممم صد در صد گرفتم که امسال سال من باشه و سال اوج م باشه از هر لحاظ-و میخوام همه کلاس های شما رو با سر و کله بیام و شدیدا تصمیم گرفتم که هر سه کتاب مو اماده کنم برای چاپ.پس من اماده ام برای تغییر

پاسخ
گیس گلابتون

فوق العاده است!
هشتم خرداد یک گردهمایی صدنفره خواهیم داشت. این بار آقایون هم می توانند شرکت کنند!
کلاس زن جذاب و انتقادپذیری بلافاصله بعد از آن برگزار خواهد شد. البته در مقیاس کوچکتر، چون کارگاهی است و باید به تک تک شرکت کنندگان سرویس داده شود.
کلاس هدف می رود تا شهریور!
این برنامه سال آینده است امید به خدا:)

پاسخ
leila42

سلام گیس گلابتون دوست داشتنی و همگی دوستانم در این سایت
سال نو مبارک و تبریک به همه ی عزیزانی که خبرعای خوششان را با ما سهیم شدند.
گس گلابتون عزیز، از روزی که پست آخرین پست سال 93 رو گذاشتید منتظر این پست خبرهای خوش (به رسم سالانه) بودم. چشمکایشالا منم به زودی خبرهای خوشی داشته باشم.قلب

پاسخ
یاقوت سرخ

تبریک میگم به همه
گیس گلابتون عزیز من کتابهای شما رو میخوام بخرم اما موجودی کتاب تموم شده بود.
کتابهاتون و آموزش هاتون رو به چند نفر توصیه کردم همه شون خوششون اومد وقصد خرید دارن ما شهرستانی هستیم.
میشه لطف کنید که کتاب مغناطیس پول و ازدواج آسان رو یه پکیج کنید با تخفیف عید و میلاد حضرت زهرا س و روز زن؟
تخفیف زیر 50 درصد هم اصلا راه نداره جون من!!!نیشخند

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم از پیگیری شما
کتاب مغناطیس پول تمام شده
کتاب ازدواج فقط 26 تا باقی مانده. الان فروش آن را بسته ام چون کارمندام تعطیل هستند و نمی توانم کتاب را برای شما پست کنم. بعد از تعطیلات در خدمتتان هستم.

پاسخ
یاقوت سرخ

راستی منم یه خبر خوش براتون دارم البته 2 هفته ی دیگه بهتون خبرشو میدم
منتظرم باشین!

پاسخ
bahar63

خوب خانم دکتر...کاش برای اونایی که به دلیل کاری و همچنین دوری از تهران براشون مقدور نیست در دوره حضوری زن جذاب شرکت کنند...یه فکری می کردید...مطمعنن زیادند آدمایی مثه من که مشتاقن از این برنامه استفاده کنند ولی به دلیل شرایط مقدور نیست...کاش دوره اینترنتی و نمایش ویدیویی از میتینگتونو برای ما هم میذاشتید...ناراحت

پاسخ
گیس گلابتون

اگر امکانش بود، حتما این کار را انجام می دادم.
گل من گاهی اوقات برای آموختن باید سفر کرد... آن هم در مورد موضوع به این مهمی

پاسخ
niloofar_1370

سلام خانم گلابتون سال نو مبارکقلبنمیدونم کدوم قسمت سایت باید سوالمومطرح کنم بااجازتون همینجامیپرسم.خانم گلابتون میشه لطفا دوره های انلاینی هم درزمینه افزایش اعتمادبه نفس برگذارکنین؟فک کنم زیادباشن دخترخانم هایی مثل من که نیاز داشته باشن اول اعتماد به نفس پیداکنن و بعد قدمای بعدی زندگیشونومثل شغل و ازدواج و...بردارن.من کتاب شما رو ازسایت خریدم ولی مطئنم قدم اولو باید با شرایط دیگه ای بردارم.خواهش میکنم اگربراتون امکان داره دراین زمینه به برنامه ای واسمون داشته باشین یا حداقل یه قسمت کوچک ازنوشته های سایتو به این موضوع اختصاص بدین فکر کنم امثال من زیادن واستقبال میکنن.ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

به این می گویند یک سوال عالی
آیا فایل جذابیت فوری را سفارش داده اید؟
برای افزایش اعتماد به نفس عالی است.

پاسخ
12120

پس اسم منو از همین الان بنویسید واسه همه کلاس ها -من پایه ثابتم چون امسال ساله منه-من میخوامماز صفر شروع کنم خودتون بگید از کجا و با کدوم کلاس و کتاب شروع کنم-

پاسخ
گیس گلابتون

چه سوال خوبی!
پیشنهاد می کنم با مجموعه هدف و بهترین سال زندگی شروع کنید.

پاسخ
sama_rad

سلام خانوم دکتر مهربون سال نو مبارک.
خدارو خیلی سپاس که دوستای عزیزمون به خواسته هاشون رسیدن به همشون از صمیم قلب تبریک میگم امیدوارم خوشبختر و شادتر و موفقتر زندگیشونو ادامه بدن.

پاسخ
آوا بهار

سلام به گيس گلابتون عزيز سال نو شما و همه دوستان خوبم مبارك اميدوارم امسال سالي پر از شادي و سلامتي براي شما و همه گيس گلابتوني ها باشه و خبرهاي خوش از موفقيت دوستان رو باز هم بخونيم و سرشار از لذت شادي بشيم و اينو بدونيم راه موفقيت هميشه بازه و فقط توكل اعتماد بنفس و حركت لازمه ممنون كه هستي و روشنگر راه من و دوستامي خداوند تو را همچنان در آغوش پرمهرش تا ابد نگه دارد و تواني مضاعف جهت كار و كمك به همنوع در هر دو زمينه كاري (طبابت و اداره سايت)بهت عطا كنه دوستت دارم آناهيتاي مهربانقلبگل

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
آوا بهار

راستي يادم رفت دوستان خوب و موفقم خوشحالم از شنيدن و خوندن خبرهاي خوشتون بهتون بابت سال نو و راه نو تبريك ميگم موفق و پيروز باشين

پاسخ
khorshid khanom

سلام به همه . سال نو مبارک . از موفقیتهای دوستای گلم و رسیدن به آرزوهاشون خیلی خوشحالم واقعا به آدم انرژی میده. برای همه دوستانم رسیدن به آرزوهاشون رو از خدا میخوام.
امسالم که سال عروسه و همه دخترای مجرد ، عروس مرد دلخواهشون میشنقلب

پاسخ
بهار

بهتون تبریک می گم انسان های با اراده و قدر دان

پاسخ
عطیه

سلام به همه...سال نوتون پر از شادی و آرامش و سلامت...ان شاا... سال94 همه به آرزوها و خواسته های قشنگمون برسیم.
خوشحالم از همه اتفاقای خوب سال گذشته و مطمئنم سال جدید بسیار شیرین تر و لذتبخش تر خواهد بود.
گیس گلابتون عزیز حسابی منتظر گردهمایی خرداد هستم...ان شاا.. حتما میاییم پیشتون...قلب

پاسخ
azam23

سلام عیدتون مبارک
بهارتون قشنگ
من عاشق خبراهای خوبم
خدارو شکر ایشالا همیشه شاد باشید وموفق سلامت دوستان

پاسخ
niloofar_1370

ممنون خانم گلابتون از اینکه جواب دادین اما منظورمن از بالارفتن اعتمادبه نفس فقط درزمینه جذب ادمای اطرافم نبود.منظورمن اعتمادبه نفس واسه مساله های اولیه ترزندگیم مثل پیداکردن و باورکردن خودم واسه قبول یه مسئولیت شغلی ،ادادمه دادن تحصیلموخیلی مسائل دیگه قبل از نفوذکردن تو قلب ادماست.ممنون میشم کمک کنین خانم دکتر

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم که بیشتر توضیح دادید.
شرکت در دوره بهترین سال زندگی بهترین و ارزان ترین گزینه ای است که می توانم به شما پیشنهاد کنم.

پاسخ
niloofar_1370

ممنون خانم گلابتون از اینکه جواب دادین اما منظورمن از بالارفتن اعتمادبه نفس فقط درزمینه جذب ادمای اطرافم نبود.منظورمن اعتمادبه نفس واسه مساله های اولیه ترزندگیم مثل پیداکردن و باورکردن خودم واسه قبول یه مسئولیت شغلی ،ادادمه دادن تحصیلموخیلی مسائل دیگه قبل از نفوذکردن تو قلب ادماست.ممنون میشم کمک کنین خانم دکتر

پاسخ
Fakhri

مباركهههههههه
چقدر عروسي و خبر خوبببب😘😘😘😘

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

گیس گلابتون جان من آخرین کامنتم رو پیدا نمیکنم. نمیدونم جواب ندادی یا اصلا سند نشده.

پاسخ
گیس گلابتون

من کامنتی را پاک نکرده ایم. الا یک نفر که گفته بود، کامنتم را پاک کن چون اسم من آدرس ایمیل من است. شاید کامنت شما بوده. ن می دانم.یادم نیست.

پاسخ
گیس گلابتون

من کامنتی را پاک نکرده ایم. الا یک نفر که گفته بود، کامنتم را پاک کن چون اسم من آدرس ایمیل من است. شاید کامنت شما بوده. ن می دانم.یادم نیست.

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

نه عزیزم. فکر کنم جواب ندادی. پرسیده بودم کمکاری تیرویید دارم و چاق شدم اما نمی تونم ورزشو شروع کنم. ورزش برام آرزو شده. چیکار کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

دوست گرامی
حتما شما تازه وارد هستید و قوانین سایت را نمی دانید.
سوالات غیرمربوط به پستها حذف می شود.
شما می توانید سوالات شخصی خود را در بخش از گیس گلابتون بپرسید، مطرح کنید.
ممنونم که توجه می کنید و سال خوبی برای شما آرزو می کنم

پاسخ
leyla.fd@gmail.com

آره عزیزم. تازه واردم و نمیدونستم. خودمم گیج بودم زیر کدوم پست بپرسم. مرسی.

پاسخ
minx

چقدر خوب و زیباست که ادم روزش رو با شنیدن خبرهای خوب سایرین شاد و متبرک کنه و هی لبخند بزنه :))))
مرسی گیس گلابتون عزیز که واسطه این همه خیر و شادمانی هستی

پاسخ
عطیه

گیس گلابتون من ماموریتم را گم کرده ام....هرچی این روزها نگاه می کنم میبینم توی مسیر ماموریت زندگیم نیستم.چون اصلا آن ویژگی هایی که شما همیشه ذکر میکنید برای کسی که در مسیر درست قرار دارد را ندارم...من باید چه کنم؟

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم که می پرسید. آیا به سی دی هدف گوش داده اید؟ تمرینات آن را انجام داده اید؟

پاسخ
فرزانه خوشحال

صمیمانه به همه دوستان عزیزم تبریک میگم... کاش من هم یه روزی بتونم بیام اینجا خبر خوب بدم در مورد ازدواجم... به امید اون روز... اینجا نوشتم که بازم صدامو به گوش کاینات برسونم... @-}--

پاسخ
sshafiee152@gmail.com

سلام به دوستان عزیزی که امروز خبر شادیشون رو میشنوم..ازصمیم قلب خوشحال شدم....سال نوتون مبارک باشه....ایشالا شادیتون جاودانه باشه ....برای منم دعا کنید تا پایان سال ۹۴ عروس بشم

پاسخ
zahra_67

سلام خانوم دکتر.
میگم کاش یه مصاحبه تصویری با یکی از کسانی که کتاب "ازدواج مثل آب..." را خونده و با راهکارای اون به نتیجه رسیده ترتیب میدادین و توش دقیقا ازش می پرسیدین که چیکار کرده، مثلا آلبومشو نشون میداد یا اون دفتری که مشخصات همسرشو نوشته....
من این کتابو خوندم اما به نتیجه ای نرسیدم!ناراحت بیشتر مشکلمم تو بخش موانع ذهنیه. به نظرم نمیشه مانع ذهنی رو به اون راحتی که شما گفتین از بین برد. مانع بزرگ من ترس از ازدواجه در عین حال که خیلی علاقه دارم زودتر مستقل بشم و در کنار کسی که عاشقشم زندگی کنم.اینکه نمیشه ذات و حقیقت ادما رو فهمید و اگر بعد از ازدواج فهمیدیم این آدم اونیکه نشون میداده نیس ؛چی؟ این مسئله با جدایی خواهرمم تو دوران عقدش تشدید شده.
چندتا سوال دیگه هم دارم که ممنون میشم جواب بدین:
1- آیا باید هنگام نوشتن مشخصات دلخواه همسر تمرکز داشت؟
2- مشخصات رو باید تیتر وار نوشت یا بصورت انشا و توضیحی؟
3-آیا هنگام دیدن آلبوم یا درست کردنش باید تمرکز داشت؟
با تشکر وایشالا منم یه روزی خبر خوشمو براتون ارسال کنمپلک

پاسخ
گیس گلابتون

به شما حق می دهم. دیدن طلاق یک عزیز آن هم در دوران عقد، اثر بسیار بدی روی آدم می گذارد.

برای سوالات، متشکر می شوم به بخش مربوطه مراجعه کنید
سمت راست بالای صفحه اول سایت گیس گلابتون، نوشته: پرطرفدارترین نوشته ها
لطفا روی آن کلیک کنید و بخش سوالات مربوط به کتاب ازدواج را پیدا کنید.
حتی می توانید اول سوالات را بخوانید. مطمئنم کلی مطلب پیدا خواهید کرد.

پاسخ
zahra_67

ممنونم گیس گلاب نازنین که جواب منو دادین.ماچ
فقط راجع به مصاحبه تصویری نظرتو نگفتی!هر وقت این خبرای خوشو میخونم با خودم میگم مگه اینا چیکار کردن که من نکردم؟ابروبه نظرم این مصاحبه میتونه جواب خیلی از سوالای من یا حتی بقیه رو بده.
در مورد از بین بردن موانع ذهنی هم نگفتین که چکار باید کرد؟ناراحت
با تشکر.

پاسخ
گیس گلابتون

دوست عزیز
آیا توجه کردید که از شما درخواست کردم به کدام بخش مراجعه کنید و سوال خود را کجا بنویسید؟

پاسخ
Lotus77

سلام و تبریک فراوون برای همه دوستان عزیز.. ان شاءالله که همیشه شاد و موفق و خوشبخت باشنلبخند

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet