مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1394/05/10 15:38

من انتقاد می‌کنم! تو انتقاد می‌کنی! او انتقاد می‌کند!

سلام و صد سلام

این بار دو قطعه کوتاه از کلاس قبلی "چگونه در برابر انتقاد، جذاب و قوی واکنش نشان بدهید؟" باز هم کوتاه کوتاه کوتاه. چون خودم با حرفهای طولانی اصلاً حال نمی‌کنم وحوصله ام سرمی رود. فرض را بر این می‌گذارم که شما هم همینطور هستید.

 

از بابت خش خش صدا هم عذرخواهی می‌کنم. گوشه روسری‌ام به میکروفن گیر می‌کرد. موقع ضبط صدا متوجه نشدم چه فاجعه ای است.

 

لینک فایل صوتی

 

به نظرتون بهتره اسم این کارگاه چی باشه؟

چگونه در برابر انتقاد، جذاب و قوی واکنش نشان بدهید؟

یا

چتری در برابر باران انتقاد؟

ممنون میشم نظر شما را در مورد اسم کارگاه بدانم.

 

و اگر این فایل صوتی را دوست دارید، خواهش می‌کنم به اینجا سر بزنید. فکر کنم این یکی را هم دوست داشته باشید.

 

راستی دوسه تا خبر دیگه هم دارم که دارم رازداری می‌کنم و از شدت رازداری دارم می‌ترکم. این وبسایت برای این همه خبر جدید پشت سرهم یه خرده کوچولوئه طفلکی. نمی دونم کی خبرهای جدید را رو کنم. امروز نیم ساعتی داشتم همینطوری دور خودم راه می‌رفتم که به خودم آمدم و سرجام نشستم، ولی هنوز دلم می خواد دور خودم راه بروم!

 


نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
pushana

من اولین عنوان رو انتخاب می کنم.البته خیلی دارم رو خودم در این زمینه کار میکنم و بهتر میتونم بپذیرم حرفها رو.هر چند تو کارگاه نبودم و در این شرایط نمیتونم بیام

پاسخ
shiva.shiva

واقعا درسته یه گاهی واقعا حواسمون نیست با چه لحنی و با چه جملاتی صحبت می کنیم... ازتون ممنونم بخاطر این فایل صوتی. چشمم رو باز کرد تا یه کم به حرف زدنم بیشتر دقت کنم خجالت

پاسخ
pushana

باید سعی کنم صبرمو در مورد کمپین های تبلیغاتی بالا ببرم!!!!!!!!! فکر کنم انتقاد کردم نمی دونممممممممم. سوالزبان

پاسخ
pushana

این فایل صوتی رو دوست داشتم . کلا چند وقته در حال سعی کردن برای انجام این موارد هستم. خدا خیرتان دهاد برای این آموزش ها. بازم میگم اگه گاهی یه چیزایی میگم که رنگ انتقاد داره (البته سعی می کنم لحنم گزنده نباشه) چون می تونم به جرات بگم این سایت جایی که بیشترین زمان رو در بین سایتهای دیگه در اون صرف میکنم و از مطالب متنوعش استفاده می کنم. شاد و تندرست باشید

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
اگر بدانیم چطور از انتقاد استفاده کنیم، انتقاد چیز خوبی است.
من رشد سایت گیس گلابتون را مدیون دوستانی هستم که از من انتقاد می کنند.
کسانی که از سایت انتقاد نمی کنند، یا واقعا سایت را همینطوری قبول دارند یا اهمیتی به آن نمی دهند.

من متشکرم از نظرات خوبی که می نویسی. خواهش می کنم همیشه بنویس

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم
اگر بدانیم چطور از انتقاد استفاده کنیم، انتقاد چیز خوبی است.
من رشد سایت گیس گلابتون را مدیون دوستانی هستم که از من انتقاد می کنند.
کسانی که از سایت انتقاد نمی کنند، یا واقعا سایت را همینطوری قبول دارند یا اهمیتی به آن نمی دهند.

من متشکرم از نظرات خوبی که می نویسی. خواهش می کنم همیشه بنویس

پاسخ
سحر میرزایی

سلام دکتر جونم
من عنوان اول را می پسندم چون جذاب و قوی بودن صفت دوست داشتنی است که در این عنوان بهش اشاره شده و می تواند تمایز این دوره را با دوره های دیگه نشان دهد. قلب

پاسخ
hedie

عنوان اول بهتره به نظر من
باران برای ما حس مثبتی داره و نشانه رحمته و با معنا و حسی که از کلمه انتقاد به ذهنمون میاد نمی خونه.
اما عنوان اول دقیقه و کاملا معلومه که چه انتظاراتی باید از کارگاه داشت

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. چقدر دقیق نظرتان را توضیح دادید. سپاسگزارم

پاسخ
gladmari
http://tedtalks.blog.ir

سلام گیسو جون. برای من که عنوان اولی جذاب تر و کامل تره.
با نظر هدیه موافقم.

پاسخ