مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آدم‌های شاد و موفق
1395/02/01 08:43

خبر خوش شما!

گیس گلابتون عزیز سلام. نمیدونم هنوز وقت شرکت در مسابقه خاطره الهام بخش هست یا نه ولی من مینویسم.

مهمترین اتفاق زندگی من در سال 94، ازدواج بود. متولد سال 61 هستم، کارشناس ارشد مهندسی شیمی. و بسیار دوست داشتم ازدواج کنم مثل همه دخترای مجرد ولی هیچ کدوم از آشنایی ها یا معرفی ها به ازدواج ختم نمیشد و من هر بار سرخورده تر از بار پیش تو فکر میرفتم که چرا نمیشه؟ بگذریم از اینکه گاهی فکر بسته شدن بخت و یاری از نیروهای ماوراءالطبیعه من رو آزار میداد ولی مدام به خودم گوشزد میکردم که سراغ اینجور کارها نرم.

خلاصه کنم اواسط سال 93 با سایت شما آشنا شدم یه نفر تو سایت شما کامنتی گذاشته بود که اگر 40 تا دختر مجرد ختم چله معراج بخونن حاجت روا میشن و من تو وایبر یه گروه چهل نفره ساختم و خوندیم از اون میون دو سه نفر ازدواج کردن اما من نه. دقیقا 19 فروردین سال 94 بود که کتاب" ازدواج مثل آب خوردن آسان است" رو بصورت آنلاین خریدم و خوندم و تمرینات رو اجرا کردم اما نه موبه مو بلکه جسته و گریخته. منتها تمرینات اولیه رو خصوصا نوشتن مزایای مجردی و معایب متاهلی و بعد چایگزینی افکار مثبت با منفی و سوزوندن افکار منفی و خصوصا پاکسازی منزل رو کامل انجام دادم و بقیه رو کمابیش.

توی خرداد ماه هم میخواستم تو سمینارتون شرکت کنم اما نشد ولی پیگیر نوشته هاتون بودم. نیمه دوم خرداد ماه اتفاقی افتاد که خیلی حالم پریشون شد، یه بنده خدایی منو در نظر داشت برای برادرشوهرش منتها از نظر سطح خانوادگی خیلی از خانواده ما پایین تر بودن و این برای من یه جورایی آزار دهنده بود که چرا من نباید مورد توجه کسی همسطح خودم باشم؟!

البته پنهان هم نمونه که علاوه بر تمرینات کتاب، من برای خودم خیلی دعا میکردم و ختم هم برداشتم . مثلا بهم گفتن دعای چهل کلید بخون، مرتب غسل روز جمعه بجا بیار، نماز اول وقت و نمازحاجت و طلب خیر از خدا بخون، و ذکر"یا لطیف" بگو. من هم این کارها رو میکردم.

روز جمعه بود 22 خرداد 94، اون روز بشدت دلم گرفته بود، غسل روز جمعه کردم قبل از اذان و زیر دوش آب گریه ام گرفت و به خدا گفتم : خدایا تو میدونی من خودم اهل شوهر پیدا کردن برای خودم نیستم، و در ضمن نمیخوام به گناه آلوده بشم، از خود خود خودت میخوام هر چی خیر و صلاحمه بزودی برام بوجود بیاری. ریش و قیچی دست خودت من دیگه بریدم. اگر منو دوست داری و پاکی روحم رو میخوای کمکم کن.

دقیقا روز بعدش یکی از دوستام زنگ زد و یه آقایی رو معرفی کرد، عصر یکشنبه 24 خرداد اولین دیدار ما بود. تو دوران آشنایی و نامزدی بارها دچار استرس و ترس و بهم ریختگی شدم اما خدا کمک کرد.

و 17 بهمن هم جشن عقد وعروسیمون برگزار شد. دوران آشنایی و نامزدی دوران پر از تلاطم های روانی و فکری برام بود ولی در عین حال دوران شیرینی بود.

امیدوارم همه دختران مجرد بخیر و خوشی وارد زندگی متاهلی بشن.

 

گیس گلابتون: تبریک میگم عروس قشنگم. تبریک میگم. انشاالله به پای هم جوان بمانید. انشاالله سفیدبخت باشید. انشاالله در کنار هم همیشه خوش باشید.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
mafian

ان شاالله عروس خانم خوشبخت بشن وقتی این خبرای خوش رو می خونم خیلی خوشحال میشم و اعتماد به نفسم بالا می ره دعا کنین منم بتونم موفق بشم می خوام دوباره تمرینات کتابو شروع کنم

پاسخ
shiva.shiva

مبارک باشه عروس خانوم
ان شالله خوشبخت بشید در کنار همگل

پاسخ
شاینا

گیسوجان یک چیزی را صادقانه می خواهم بگویم : فکر کردن به ازدواج و تلاش برای آن باعث می شه آدم اونطوری که واقعا دلش می خواهد زندگی کند.
ممکنه آدم به خیلی از خوبی ها و فضیلت ها ایمان داشته باشد اما اهل عمل نباشه.اما وقتی به فکر ازدواج می افته می بینه چقدر دلش می خواهد به اعتقاداتش عمل کند. وقتی با مرد زندگی اش رو در رو می شه حرفی برای گفتن و دستاوردی برای ارائه کردن داشته باشه. وقتی به صفات شوهر دلخواهت فکر می کنی انگار واقعا داری به خود دلخواهت فکر می کنی. این پروسه برای هر کسی مدت زمان خاصی دارد. گاهی طولانی تر از اونی می شه که فکر می کنی . انتظار کشیدن سخته و طاقت آدم طاق می شه. اما اینجا یه نکته ظریف وجود دارد. باید به جای اینکه دائما روی هدف و پیروزی متمرکز بشیم از زیبایی های مسیری که طی می کنیم با تمام وجود لذت ببریم. با تمام وجود عاشق مسیری باشیم که داریم ازش عبور می کنیم و به جای شکایت به خدا روزی هزاربار خدای مهربان را شکر کنیم که فرصت طی کردن این راه را به ما داد. فکر کردن به هدف در همین حد که مطمئن باشیم مسیرمان به سمت هدفه و از جاده اصلی منحرف نشدیم و انگیزه بگیریم کافیه.

پاسخ
arezou

چه حرفای امیدبخش و قشنگی. واقعا تامل برانگیز بود

پاسخ
sahara57

وای چقدر زیبا و عالی گفتی شاینای عزیز. باید یه جا نگهش دارم و همر از گاهی دوباره بخودنمشگل

پاسخ
sepidarsepid

واقعا موافقم باهاتون.
من هر وقت با یه خواستگار جدی صحبت میکنم، جنبه های جدیدی از وجودم و آرزوهامو کشف میکنم.
متنتون خیلی امیدوار کننده و زیبا بود.
متنتون رو عکس گرفتم که داشته باشم و مدام بخونم و به خودم انرژی بدم .
ممنون.

پاسخ
danger

چه خبر خوبی انشالله خوشبخت بشید عروس خانم گلگلگلگل

پاسخ
arezou

خیلی عالی بود چقدر نیاز داشتم به شنیدن همچین خبری. با آرزوی بهترینها برای عروس خانم.
و سپاس از خانم دکتر که ما را در جریان خبرای خوب میذارن

پاسخ
ashoori79

واقعا از این بخش خبرهای خوش انرژی می گیرم.
خوشبخت باشی عروس خانوم. امیدوارم هر کس هر آرزویی داره بهش برسه

پاسخ
فرزان جونی محمدی

جوووووونم خوشگلم عزیزم .چقد قسمت توکلت به خدا زیبا بود اشکم درومد .منم دقیقا این کاراو کردم .بهت تبریک میگم خدا پشت و پناهت هست همیشه.خوشبخت باشی گلم خوشبخت و شاد

پاسخ
en_mahnaz

سلام
منم برات ارزوی خوشبختی میکنم عروس جوووووووووون
منم مثه خیلی از دختر خانوما در حال انجام تمرینات کتاب هستم و امیدوارم که همه دوستای گلم هر چه زودتر واردد یه زندگی جدید و متفاوت بشن ..
از شما گیسوی عزیز هم ممنونم که این نامه رو جهت مطالعه در اختیار ما قرار دادید..

پاسخ
roya.knm

سلام. بهتون تبریک میگم. امیدوارم شاد و سلامت و ثروتمند در کنار همسرتون زندگی کنید.گل

پاسخ
shayesteh banoo

سلام دوست عزیزم چه خبر خوبی واقعا خوشحالم کردی منم مثل شما متولد 61 هستم خیلی دلم می خواد یک ازدواج عالی داشته باشم اصلا حرفهای شما حالم عوض کرد آرزوی بهترین ها رابرقلبایت دارم

پاسخ
fakhri

به به مبارکه عروس خانوم
امیدوارم که شاد و خوشبخت باشی و هر روز بهتر و بیشتر از روز قبل از زندگیت لذت ببریگل

پاسخ
sahara57

دوست عزیزم، از خوندن خبر خوبت خوشحال شدم، از خودت کلی درس گرفتم. خدا به حق این دل پاکت سعادت و شادی نصیبت کنه.
حال منو امروز با این نوشته دوباره خوب کردی. ممنونم گیس گلابتون عزیز که راهی شدی برای ارتباط ما.

پاسخ
saghar3309

تبریک میگم عزیزم گل
خانم دکتر بخاطر دعاهای خوبتون در حق این تازه عروس ممنونم

پاسخ
sepidarsepid

سلام
وای تبریک میگم چقدر زیبا و امیدوار کننده بود، کلی انرژی گرفتم.
منم دقیقا همین مسئله رو دارم یعنی زیاد خواستگار دارم ولی خواستگارام در سطح خودم نیستن و ناراحت میشم از دیدنشون.
برای ما هم دعا کن عروس خانوم گل گلاب، ایشالله یه دنیا خوشبخت بشی.

پاسخ
entertainment

تبریک به نوعروس دوست داشتنی
هزاااااران تبریک
و بسیار بسیار ممنون بابت نوشته زیبا شاینا خانم
خیلی حرفهای سنجیده ای بود دید من رو نسبت به ازدواج عمقی تر و شفاف تر کرد

پاسخ
kafshghermezi

تبریک میگم ایشالا که همیشه شاد و خرم باشین لبخندگل
و کلی مرسی خوشحالم که ایمیل گیس گلابتون مطلب خوشحال کننده توش داشت! چون دقیقا قبل از اینکه خبر خوب رو بخونم حالم گرفته شده بود. واقعا نیاز داشتم یه مطلب شاد و امیدوار کننده بخونمگللبخند

پاسخ
پگاه

سلام خوشبخت بشوید. از شما متشکرم که داستان خود را نوشتید لبخند برای من مانند یک نشانه بود بازهم ممنون

پاسخ
laylun

وقتی این پیام رو خوندم از خوشحالی اشک تو چشمام جمع شد. یه لحظه انگار تو نوشته ها خودم رو دیدم مخصوصا تو سبک دعا کردن و انرژی گذاشتن و آدمی که هم سطح نیست و یه خوره همش تو جونته.
از اعماق قلبم برات بهترین هارو آرزو دارم. شاد و خوشبخت باشی عزیزم.

پاسخ
robyy

عروس خوشگل مبارکه دقیقا معراج وچهل کلید برای بخت هست فقط باید ایمان بخدا بیاری .خوشبخت بشی .امیدپارم همه دخترای پاک این سایت هم بهترین همسرنصیبشون بشه .

پاسخ
دختر خوش اقبال

تبریک میگم عروس خانم.انشالا خوشبخت بشین.برام خیلی تاثیرگذار بود اشک تو چشمام جمع شد.

پاسخ
maria

تبریک میگم عروس خانم گل. منم هم سن شما هستم و برای چندمین بار تمرینات کتاب رو شروع کردم. به امید خوندن خبرای من همین جا همین صفحهگل

پاسخ
Marali

واااي خداي من چه خبر خوب و انرژي بخشي ..منم تمرينات رو انجام دادم ولي انگار هنوزم يه ترس خفته از آقايون دارم بازم شروع ميكنم تمرينات رو واسم دعا كنيد دوستان 😍😊

پاسخ
moneymag
http://moneymag.blogfa.com/

سلام
تبريك مي گم عروس خانم خوشگل، اميدوارم كنار همسر عزيزت زندگي زيبا، آرام، بي دغدغه و پر پولي داشته باشي.

پاسخ