مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

اخبار
1397/07/03 09:56

خبرهای خوش شما

سلام

گیس گلابتون عزیز سلام صد تا سلام

 

خواستم بگم من بعد از یک سال و نیم که از ازدواج م با یار دلنواز م می گذره حامله شدم

و الان 5 هفته باردارم

 

خیلی خوشحال م و برای همه دختران سرزمین م آرزوی خوشبختی و مادر شدن رو دارم

راستی برای خانمهایی که در حال مادر شدن هم هستن مطلب بنویسید

 

پانوشت : من در سال 95 در دوره زن جذاب شرکت کردم در سال 96 مهمان افتخاری شما بودم و در سال 97  انتظار یک نی نی سالم و خوشگل رو با توکل به خدا دارم

 

 

دوست تون دارم

بدرود

 

 

توضیح: اگر در همایش زن جذاب شرکت نکردید، نگران نباشید، مطالب همایش زن جذاب و خیلی خیلی خیلی بیشتر در فوق سری – از آشنایی تا سفره عقد وجود دارد.

 

گیس گلابتون: تبریک میگم عزیز دلم، دارید مامان می‌شوید؟ چه عالی! خوش به سعادت فرزندی که در دامن شما پرورش پیدا کند. شما خانم دانا و فرهیخته‌ای که همیشه در جستجوی یادگرفتن، ساختن زندگی بهتر و پیشرفت هستید. ممنونم مرا در شادی خود سهیم کردید. روزم را ساختید.

 

انشاالله تک‌تک شما یار دلنواز خود را پیدا کند، آشیانه عشقش را بسازد و فرزندش را به دنیا بیاورد. انسان‌های مسئول و فرهیخته تلاش می‌کنند دنیا را آبادتر و زیباتر کنند. ولی ما مدت کوتاهی روی این زمین زیبا زندگی می‌کنیم و باید دنیا را به دست نسل بعد بسپاریم. چه کسانی وارثان ما هستند؟ چه‌بهتر آن‌که وارثان زمین هم به دست شما تربیت شوند، وگرنه هرچه ساخته‌اید به دست نادانان از بین می‌رود.

 

راستی می‌دانید به نظر من زن باردار، زیباترین است؟ بارداری خیلی زیباست. دلم می‌خواهد زیر این پست پر شود از تبریک به این خانم باردار... اگر خاطره شیرینی از بارداری خود دارید، خوشحال می‌شوم برای ما زیر همین پست بنویسید.

نظرات

نظر شما جهت ثبت نظر خود در وب سایت عضو شوید
kafshghermezi

آخ جون نی نی قلبقلبقلب
با خوندن این مطلب کلی ذوق کردم. حسابی تبریک میگم و آرزو می کنم همیشه در کنار همدیگه خوش و خرم باشیدگلگلگل

پاسخ
nazigh

سلام عزیزم
خیلی بهت تبریک میگم. هم بابت اینکه با آموزش های گیس گلابتون تونستی همسر دلخواهتو پیدا کنی و هم اینکه داری به سلامتی مادر میشی.
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و زندگی سه نفره خوشی رو سپری کنی بغل

پاسخ
zj

, mobaake , لبخند
besalamati, insha alah besalamati nini golo donya biad .ماچ

پاسخ
طوطیا

سلام به گیس گلابتون نازنین و همه اعضا خوب کانال و مامانی جون.وجود بچه یعنی امید یعنی زندگی شیرین.تبریک میگ عزیزم.سه نفره شدنتون مبارکقلببرای من هم دعا کنید تا پایان ماه محرم و صفر اذدواج کنم تاریخ اذدواجبم97/9/18 نوشتم .ان شاله اله زندگیتون زیبا تر بشهگل

پاسخ
tannaz1989

بهتون صمیمانه تبریک میگم و ارزو میکنم که نی نی تون سالم به دنیا بیان و انشالا که خودتون و همسرتون هم سلامت و موفق باشین و از نی نی تون مراقبت کنین. وای خدای من چقدر نی نی دوست دارم.قلب

پاسخ
armitaz

سلام
من هم به شما خانم عزیز تبریک می گم. خوشبختی تون مستدام. آرزو می کنم که خدا بهتون فرزند خوب، صالح و سالم بده. در پناه پروردگار یکتا پاینده باشید. برای من هم دعا کنید که بتونم ازدواج کنم.

پاسخ
Hadis khanoom

تبریک میگم بانوقلب
مادر شدن بهترین حسِ دنیاست و شنیدم تو دوران بارداری دعا خیلی گیراست, پس لطفا هممون رو دعا کنینگل
امیدوارم بسلامتی فرشته کوچولوتون به دنیا بیاد و قلبِ مامان و باباشو شاد کنهفرشته

پاسخ
royag

سلام بانو
خیلی خیلی تبریک میگم. پیشنهاد میکنم از لحظه لحظه بارداریتون لذت ببرید چون به زودی دلتنگش میشید.
معجزه ای که درون شما شکل میگیره بینظیره. تا قبل از تولد فرشته کوچولو نمیشه باور کرد چنین ظرفیت عظیمی برای دوست داشتن در مادر وجود داره. لذت ببرید، لذت ببریدقلب

پاسخ
طیبه ط

سلام بانو
صمیمانه تبریک میگم
انشاءالله فرزندی سالم صالح و خوشگل

پاسخ
طیبه ط

بنظر من زن در دوران بارداری خیییییلی زیباست، اون ورم کردگی در حاملگی ،اون مدل راه رفتن،حتی لکه های روی صورت همه و همه بی نهایت زیبا هستند
با دیدن مادر باردار محو خلقت و پیچیدگی و زیبایی زن میشوم.

اما کاش همه ی مادران روشن و فرهیخته بودند تا نسلی فرهیخته تربیت شود.

پاسخ
همسر یار دلنواز

سلام و صد سلام به گیسو خانم عزیز دوستان عزیز
ببخشید دیر جواب می دم
از لطف و محبت و دعای خیر همه دوستان خیلی ممنون م و خوشحال شدم البته یار دلنواز م هم تشکر کردقلب

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم. حق دارید که نتوانید سریع پاسخ بدهید. می دانم که ممکن است بی حال باشید. انشاالله وقتی کوچولو قدم به این دنیا گذاشت، جبران می کندلبخند به جناب دکتر سلام برسانید.

پاسخ
همسر یار دلنواز

حتما سلام می رسونم
ممنون م از لطف شما .

پاسخ
بهار

منم باردارم شش ماه ونیمه. منم با راهنمایی های گیس گلابتون عزیز همسر خیلی خوبمو پیدا کردم.
خیلی بهت تبریک می گم عزیزم الهی سالم صالح زیبا وباهوش باشه.الهی سیر پدر مادر بشه

پاسخ