زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1393/03/30 22:17

اوسا کریم! نوکرتیم!

بلندترین روز سال از راه رسید. من دارم سالروز تولدم را به تنهایی جشن می گیرم. یک هفته بیمار بودم و الان جان ندارم برای خوش‌گذرانی به جایی بروم. قرار بود آقای شوشو دیروز مرا به دشت شقایق ببرد، ولی من رمق نداشتم. عصر هم باید به مطب بروم چون بیماران بیچاره‌ام یک هفته است که سرگردان مانده‌اند.

 

من شش هفته اخیر در شرایط بسیار بدی زندگی کردم: دور از خانه، با غذاهای در پیت رستوران و تنها. فقط برای خوابیدن به خانه بهم ریخته و کثیفمان برمی‌گشتم. چرا؟ برای این که پسر می‌گفت باید در خانه بماند تا بتواند درس بخواند. به همین دلیل من اجازه دادم او در خانه بماند و حسابی درس بخواند. به خوبی می‌دانستم این شیوه زندگی مناسب من نیست و بزودی بیمار خواهم شد و این اتفاق افتاد: من تمام هفته گذشته با تب و سرگیجه در رختخواب افتادم. روز اول تقریباً مطمئن بودم پیش از بازگشت شوهرم به خانه می‌میرم. چون حتی برای توالت رفتن نمی‌توانستم از جایم بلند بشوم.

 

پس از این که این بیماری سخت برای من پیش آمد، به نحو شگفت‌آوری به ذهن پدر و پسر رسید که پسر می‌تواند در دفتر پدر درس بخواند. جایی که فقط یک منشی در آن حضور دارد. بعلاوه رختخوابی برای خوابیدن، تلفنی که از ساعت نه صبح دوستان زنگ بزنند و تلویزیونی هم برای تماشا در آن وجود ندارد. شرط می‌بندم پسر این یک هفته را بهتر از تمام سال گذشته درس خواند. شاید این هم لطف خدا به او بود.

 

کادوی تولد امسال من از طرف خدا، برگشتن سلامتی‌ام و از طرف همسرم یک تبلت زیباست. من تا حالا این همه از گرفتن هدیه خوشحال نشده بودم. می‌دانستم که در حال حاضر خرید تبلت بیش از وسع مالی همسرم است و او بدون این که به من بگوید همانی که دلم می‌خواست و همان رنگ را برایم خرید. تا چند دقیقه نمی‌توانستم حرف بزنم. فقط او را می‌بوسیدم و گریه می‌کردم.

قصد داشت مرا رستوران ببرد، جان نداشتم. می‌خواست امروز مرا مهمان کند، باز هم دیدم نمی‌توانم. خدایا، اول سلامتی دوم سلامتی سوم سلامتی و من کی این را یاد می‌گیرم که قرار نیست سلامتی خودم را فدای راحتی دیگری بکنم، خدا می‌داند. البته آقای شوشو برایم یک کیک تولد خوشگل خرید. همان که رویش "تولدت مبارک!" نوشته شده و یک شمع علامت سوالی. برایم آهنگ پخش کرد. ازش ممنونم. خیلی خیلی ازش ممنونم. همیشه یادم می ماند که بعد از یک بیماری طولانی و بد، به لطف یک همسر خوب می شود خندید و خوش بود.



 

در این پنج سال از بس هدایایی مثل بخارپز، سرویس کاسه بشقاب و کیف مردانه (به امید آن که به خریدارش برگردانده شود تا حالش را ببرد) دریافت کردم، به همگی اخطار دادم هیچ کادوی تولدی نمی خواهم. مطلقا هیچ‌چیز! شوهرم تلافی همه را درآورد... مرسی ...

 

همین جا به خودم قول می دهم سال آینده تلافی خواهم کرد و بهترین روز و زیباترین خاطره را برای خودم می‌سازم. سال گذشته با برنامه اسب‌سواری روزی عالی ساختم. سال آینده ... باید برایش برنامه بریزم. کاش یک سفر به ماه بروم: )))) و همین جا به خودم قول می دهم برای راحتی هیچ کس، مطلقاً هیچ‌کس سلامتی و راحتی خودم را فدا نمی‌کنم. اینجا می‌نویسم و تا همیشه به خاطرم بماند.

 

خدا جونم

مرسی از هدیه ات. هم از سلامتی، هم از شوهر خوب. چن تا مطلب منو نگران می کنه. لیست نگرانی‌هایم را برایت می‌نویسم. اگه وقت کردی یه نگاهی بهش بنداز و خطشان بزن. قربون دستت:

1-    خریدن خانه در رودهن (کی پول دستمان می رسه؟)

2-    اسباب‌کشی به رودهن (خدایا با چه جونی هم اسباب‌کشی مطب و هم خانه را بکنم؟ چند وقت باید مطب را تعطیل کنم؟ چطوری قسط‌ها مو بپردازم؟)

3-    وضعیت پسر (آیا امسال همان طور که دلش می خواد داروسازی تهران یا بهشتی قبول می شه یا همان طور که پیش‌بینی می کنه باید یک سال دیگر درس بخونه؟)

4-    باید یک سوئیت برای پسر فراهم کنیم، چه دانشجو بشه و چه پشت کنکوری. خدایا کجا یک جای خوب و دنج براش پیدا کنیم که نزدیک خودمون باشه؟

5-    خدایا آیا من می تونم در رودهن زندگی کنم؟ آن هم کسی که ۲۵ سال اخیر ساکن شهرک غرب بوده است؟ آیا جا نمی‌زنم؟ کمکم می‌کنی؟

 

آره قربونت برم. این پنج تا، دونه درشت هاشه. اینا رو می سپرم دستت. چون از بس تمام بیست و چهار ساعت خواب و بیداری دارم باهاشون سروکله می‌زنم، از پا در آمدم. برای تو که کاری نداره. هر کاری که صلاح می دونی بکن. دلم می‌خواد سال دیگه این موقع، به این غصه‌های کوچکم بخندم و از عاقل‌تر شدنم کیف کنم. باشه؟

 

از همه این حرف‌ها گذشته، خداجونم، سپاسگزارم به من اجازه دادی ۴۶ سال روی این زمین زیبا زندگی کنم. شاید امسال هم فرصت بدهی یک سال دیگر این پایین باشم. اگر اجازه بدهی، چقده خوب میشه. خداجون مرررررررررسی. عاشقتم. می دونستی؟

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

مهتاب؟؟؟

هورا تولدت مبارک خیلی خوشحالم که سلامتی تونو بدست آوردید شما خیلی قوی هستید میدونستم خیلی زود خوب میشید خیلی خیلی براتون خوشحالم فرشته مهربونم امیدوارم امسال هر آرزویی دارید برآورده بشه دوباره تولدتون مبببببببببباااااااااااااارررررررررررر ککککککککچشمکچشمکچشمک

پاسخ
یاس من

سلام گیس گلابتون جون
ایشالا همیشه سلامت باشی و تولدت مبارک.
بوس بوس

پاسخ
افروز خانوم

تولدتون مبارک خانوم دکترعزیز و دوست داشتنی بغل
از بین رفتن نگرانی هاتون به بهترین شکل رو از خدا می خوام وآرزو دارم.
امیدوارم به عنوان هدیه ی کوچیکِ تولدتون من بپذیرید
ممنون که در کنار ما هستید
مثل همیشه وموفق و شاد و سرزنده باشید
و صد البته سالم و سرحال قلبگل

پاسخ
نیلا

گیس گلابتونم عزیزم تولدت مبارک. ببخش که پست اشتباهی تبریک نوشتم.
2روز دیگه تولد منه خوشحالم که روز تولدم نزدیک به شماست امیدوارم خدای مهربونم عمری طولانی با سلامتی، آرامش و بازم سلامتی و بعدم برآورده شدن خواسته هاتون بهتون بده.
به من 1 همسر عالی و بی نظیر حتی از خودم بی نظیرتر بدهچشمک
نمیدونستم مریض حالید ازاینکه فقط خوشحالیاتونو با ما درمیان میگذارید نهایت محبت شماست به ما که همیشه بعد از مریضی و ناراحتیا که برطرف شدن بهخ ما میگید که ناراحت نشیم.ممنون.
دیگه نبینم مریض بشی خوببغلگل
(نیلای بهترین سال)

پاسخ
tarane

تولدت مبارک گیس گلابتون عزیزمگلگلگل
امیدوارم خدا جواب نامت رو با پشت پیشتاز در اسرع وقت بفرسته!جایی که راه نیست، خدا راه می گشاید!قلب

پاسخ
fakhri

سلام خانم دکتر گرامی
تولدتون مبارککککککککککککککککک:)
براتون آرزوی سالهای سال سلامتی و خوشبختی و شادی دارم:*

پاسخ
فاطمه 77

سلام گیسوی عزیزم
تولد تو تکرار امیدواری خداوند است
یادآوری این تکرار بر تو مبارک باد
بانوی مهربونم امیدوارم همیشه لحظات زندگیتون سرشار از شادی و تندرستی و موفقیت باشه
ماچماچگل

پاسخ
afarin

تولدتون حسابی مبارک خانوم چشمه علایی!

راستی این قسمت جمله حکیمانه خیلی خوبه! مخصوصا جمله آخرش:)))) کلی خندیدم!!

پاسخ
maria

با همه ارادتم دیشب تبریک پیشاپیشم رو براتون هدیه کردم که بدونین چقدر هستن کسانی که دوستتون دارن و به یادتون هستن.اما الان با وجود پست مربوط به بلندترین روز سال، حیفم اومد تبریک به موقع رو نگم. امیدوارم به همه آرزوهای ریز و درشتتون برسین گیسو جان و از همه نگرانی هایی که نام بردین خیلی زود قلب مهربونتون خالی بشه. یک عالمه انرژی مثبت و دعای خیر تقدیم وجود نازنینت.گلگلگل

پاسخ
زیتون

سلام عزیزم.
تولدتون مبارک. خوشحالم که دوست گل و فهمیده و دانایی مثل شما دارم و از این جهت ، تولد شما رو به خودمم تبریک میگم.
امیدوارم که واقعا سال دیگه به همه نگرانیهاتون بخندین و این هدیه تولد شما از طرف خدای مهربون باشه.
ضمنا دوباره یه نکته ازتون یاد گرفتم: برای خدا هم میشه نامه نوشت و تخلیه هیجانی کرد و کی بهتر از اون!

زیتون
پاسخ
narsis_happy

آناهيتاي نازنين سلام
بعد إز تغييرات سايت اكانت من در سايت شما مشكل پيدا كرد و من هم وقت پيگيريش رو نداشتم بنابراين تا الان صرفا مطالب رو ميخوندم و كامنتي نميگذاشتم اما امروز با ديدن اين پست وسط يه عالمه كتاب و پروژه يه اكانت جديد درست كردم فقط به اين خاطر كه بتونم تولد زيبات رو تبريك بگم ، دست آقاي همسر بابت اين هديه درد نكنه، انشالله شيرينيش گواراي وجود هر دوتون باشه...خانوم زيبا تولدت مبارك ... روز هاي طلائي پر از سلامتي و نشاط روز افزون رو براي تو و خانواده عزيزت از خدا ميخوام... قلب

پاسخ
zj

سلام خانم دکتر جونم.
تولدتون مبارک!
انشااله همیشه سلامت و شاد باشید.
خیلی نگران بودم ، هر روز به سایتتون سر میزدم . عادت کردم روزمو با خوندن نوشته های شما شروع می کنم . هر وقت هم دلم میگیره میام اینجا انرژی بگیرم .
گفتم یه چیزی شده نگو بیمار شدید! خدارا شکر که خوب شدید. مراقب خودتون باشید .

پاسخ
هوشتره

پلک جهان می پرید
دلش گواهی میداد
اتفاقی می افتد
فرشته ای ازاسمان فرودامد


تولدت مبارکقلب

پاسخ
گیس گلابتون

از تبریک تولد ممنونم. ولی من یک آدم هستم و خیلی معمولی. هیچ شباهتی به فرشته ها ندارم. خواهش می کنم اینطوری نگو. باشه؟ مرا ناراحت می کنه

پاسخ
خانمی
http://kisslife.blogsky.com

سلام گیس گلابتون جان

تولدت مبارک

آرزوی بهترین ها رو از خدا برات دارم ، شاد باشی و سلامت

پاسخ
زری

تولدت مبارک گیس گلابتون جان هم ماهی عزیز
ایشالا امسال بهترین و خاصترین سال زندگیت باشهماچ

پاسخ
به نام عشق

سلام تولد قشنگتون مبارک انشاالله 120سال عمر کنین

پاسخ
kafshghermezi

سلام گیس گلابتون تولدت مبارک من از خدا متشکرم که تو رو آفرید حتمن هزار و یک هدف داشته شاید یکیش این بوده که منو از افسردگی در آوردی و الان خدا رو شکر شدم همون آدم سرزنده ای که بودم گلقلبماچ

پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکرقلب

پاسخ
لیدا

Bon anniversire, Happy birthday, تولدتون مبارک
بهترین ها رو براتون آرزو می کنم
شما برای ما الگو هستید و خیلی دوستتون داریم
ان شاله همیشه شاد و سلامت باشید
<3

لیدا
پاسخ
najva

سلامگل
تولدتون مبارک باشه...
از خداوند مهربون در درجه اول سلامتی شما و بعد رسیدن به تمامی آرزوهاتون رو خواستارم...
ممنون که با نوشته هاتون به ما امید و شادی می بخشینلبخند

پاسخ
sahara57

خانم دکتر عزیز تولدت مبارک.
امیدوارم در عوض این سختی هایی که کشیدی پسرتون حتما توی کنکور قبول بشه و خیال همتون راحت بشه. برای تولد سال آینده تون هدیه ای رو آرزو می کنم که امیدوارم غیرممکن نباشه، هرچی باشه رحمت خدا انتها نداره.
دوستتون دارم

پاسخ
m-azin

سلام عزيزم خوشحالم كه خوبي الان
و خوشحالم از اينكه همزاد هستيم من هم متولد آخرين روز بهار هستم بلندترين روز سال البته درست با ده سال اختلاف. خوب و سلامت باشي اميدوارم هم تو به آرزوهات برسي هم همه كساني كه در دوره بهترين سال زندگي شركت كرده اند كه منم جزءشون هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

تولدت مبارک عزیز دلمگلگلگل

پاسخ
گیس گلابتون

تولدت مبارک عزیز دلمگلگلگل

پاسخ
نجمه

تولدت مبارك معلم مهربان...دكتر آناهيتاي خودم...چند شب پيش داشتم راجع به كارگاه هدف با دوستان قديمي حرف ميزدم چقدر عميق و پرهيجان ميگفتم و چقدر عميق و پرهيجان و مشتاق ميشنيدندقلب

پاسخ
گیس گلابتون

بالاخره عضویتت درست شد. خدا را شکر. جات در سایت خالی بود.

پاسخ
ghorbani_mi

سلام خانم دكتر عزيز
تولدتون مبارك.اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشيد.

پاسخ
تبسم 4

سلام نازنین
من هم از خدا سپاسگزارم که در سال گذشته مرا با شما اشنا کرد تا تاثیر مثبت بگیرم .متشکرم که هستین ، مواظب خودتون باشین و با موقعیتها همراه شوین.گلگلگل

پاسخ
nirvana

سلام خانم دکتر عزیزودوست داشتنی
تولدتون مبارکگل
چقدر زیباست که همه سعی کنیم مثل شما فردی تاثیرگذار باشیم ونه منفعل وبی تفاوت
از خوندن اون مطلبی که درباره تولد پسر نوشته بودین اشک ریختم .عمق خلوص ومحبتتون از اعماق قلبتون هویدا بود اینکه سعی کردین خوشحالش کنید.همسرتون هم تونستن شما رو خوشحال کنند.واقعا لذتی بالاتر از شاد کردن افرادی که دوستشون داریم وجود نداره.
خانم دکتر عزیز می خواستم در مورد هماهنگی برای مشاوره حضوری بدونم؟امکانش هست ؟من شهرستانم.
همیشه شاد باشید

پاسخ
گیس گلابتون

لبخنددر خدمتت هستم. باید با منشی ام هماهنگ کنی. شماره مطبم را که داری؟ در بخش گیس گلابتون کیست؟ نوشته شده است.

پاسخ
maryam65

مجددا تولدتونو تبریک می گم خانوم دکتر مهربونگلدستگلدست
چه خوب که سلامتیتون برگشته
ایشالا خیلی زوووود خواسته هاتون برآورده میشه
من مطمئنمچشمک
و ایشالا که سال دیگه این موقع از کره ماه با تبلت خوشگلتون واسمون پست بزارین!!!
ما هم با خوندنش کیفووور بشیمهورا
واقعا تک تک حروف و کلماتی که می نویسین به آدم انرژی می دهبغل
عاشقتونمممممممماچ

پاسخ
dibar

تولدت مبارک .یه اتفاق خوب اینه که بالاخره امروز تونستم به یمن تولد شما نظر بگذارم از وقتی ساختار سایت عوض شده بود منهم نتونسته بودم عضویتم را برگردونم وامروز با عضویت جدید اومدم قبلا به اسم dibat بودم .امیدوارم همیشه انرژی های خوب به طرفت سرازیر بشه وهمیشه سالم باشی.(ریحانه)ماچقلب

پاسخ
مامان انیل

سلام گیس گلانتون عزیز


تولدتونو تبریک میگم . انشالا سالیان سال سالم و تندرست و شاد و خرم باشید.

پاسخ
pooyande

با سلام به خانم دکتر مهربون
تولدتون مبارک
امیدوارم همیشه تندرست و سربلند باشید
جای شما و نوشته هاتون این چند روز خالی بووووووود
ممنون که از خواسته های دلتون می نویسید و به ما یاد می دهید که ما هم بنویسیم من حتی در تناهیی خودم هم خجالت می کشم از مکنونات دلم بنویسم راستی چرا تا این حد امتناع می کنم؟؟؟؟؟

پاسخ
بهار

الهی کنار اقای دکتر 120 ساله بشید عزیزم.گلگل وجودتون همه برکته. تولودتون مطمئنا مبارک است. گل
گل
گل

پاسخ
سعیده.بان

تولدت مبارک گیس گلابتون دوست داشتنی
خدا منتظرت بود که اینا رو بهش بگی .. همش حلّه .. خودش بهم گفت
چشمک قلب

سعیده.بان
پاسخ
setareh

سلام
تولدت مبارک بانو
ایشالا سال های سال شاد و خرم در کنار همسر گرامی زندگی کنید و ما هم از وجود شما بهره مند بشیم...
خیلی خوبه اینجوری نگرانی هامونو بسپریم دست خدا...
مرسی که هستی..
ربابه

پاسخ
nikoo100

گیسو جان تولدت مبارک
ماچگل

پاسخ
Lotus77

تولدتون مبارک گیس گلابتون عزیز..
انشاءالله در کنار همسر و پسرتان و عزیزانتان سالها موفق و شاد و سالم باشید..
و انشاءالله قول و قرارهاتون با اوستاکریم هرچه زودتر محقق میشهگل

پاسخ
سارانگ1

به به... تولدت مبارك باشه، واسه ت شادابي روزافزون آرزو مي‌كنم.
آفرين چه تصميم خوبي در مورد پسر گرفتيد كه خانه جدا داشته باشه. من تجربه ش رو داشته م، كلي باعث رشد و بلوغ ميشه.
نميدونم، شايد اون چند روزي هم كه كمتر توي خونه بوديد، هزينه همين تصميم بوده.
تازه آفرين به آقاي شوشو كه اوضاع رو مديريت كرد با اين كار زيبا...

پاسخ
گیس گلابتون

لبخند

پاسخ
perfume117

تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشیدگل
یه سوال آخه چرا شما تو خونه نمی مونید خوب یواش کارهاتونو انجام بدید. مثلاً مطالعه کنید یا کارهای سایت. یا حداقل غذا بخورید و بخوابید. یعنی پسر اینقدر حساسه؟

پاسخ
گیس گلابتون

بله ... فقط سه روز مونده. انشاالله نتیجه میگیره

پاسخ
niosha

سلامی به گرمی تابستون به گیس گلابتون عزیز

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم
اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست
تولدت مبارک خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی
دوستت دارممممممم با تمام وجودم
.
.
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
.
.
به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .
....و سپاس بیکران اول از خدای مهربون و بعد از شما خانم دکتر عزیز و دوست داشتنی که انرژی مثبتتون ورهنمایی و نوشته هاتون زندگی من رو دگرگون کرد و اینو همیشه مدیون شما هستم....

niosha
پاسخ
گیس گلابتون

خدا را شکرقلب

پاسخ
elin

گیس گلابتـــــــــــــون عزیزم
سالروز میلادتون رو تبریک میگم و براتـــــــــــون طول عمر توام با ســــــــــــــــــــــــلامتی،شادی و آرامش از خدا میخوام.انشاله در کنار همسر و خانواده تون ،پدر و مادر و دوستانتون و البته مخاطبای چند صد هزار نفری سایتتون لبخند هر روز و هر روز با نشاط تر از قبل باشید.
اشنایی با شما از 8-9 ماهه گذشته مایه ی سعادت و برکت من بوده و مطمئنم این خیر و نیکی چندین برابر به زندگی و دنیای خودتون منعکس میشه.ماچ
گل

پاسخ
azam23

سلام تولدت مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشیدو شاد

پاسخ
kitkat jan

سلام، تولدتون رو با تاخیر تبریک میگم .امیدوارم شروع بهترین سالهای زندگیتون باشه .
در ضمن ، یک پیشنهاد : لطفا یا صفحه ای تحت عنوان تاریخ برگزاری سفر یا اردوهای سیاحتی - آموزشی بگذارید و یا با sms بی زحمت اطلاع رسانی کنید .چون من هر وقت برنامه ای را کنسل می کنید مطلع میشم. ممنونم

پاسخ
گیس گلابتون

عزیز دلم من کلاسها و تورها را با خبرنامه و پیامک اطلاع می دهم. آیا عضو خبرنامه و سامانه پیامکی هستی؟

پاسخ
BELFI

سلام خانم دکترقلب
تولدتون مبارک انشاالله 120ساله بشید که همیشه مایه دلگرمی ما هستید . من با بودن درکنارشما وکتاب شما دوهفته پیش بعداز چندسال طعم یه خواستگار خوب روچشیدم اونم ازکجا ازپایتخت ایران. درسته که نشد اما خوشحالم که اتفاق افتاد ومطمئنم که بهترش توی راههچشمک.یه دنیا دوستتون دارم وهمیشه مواظب خودتون باشید آخه ماکه یه خانم دکترمهربون بیشترندایمگل

پاسخ
گیس گلابتون

خدایا شکرت عزیز دلم
انشاالله دفعه بعدی همان که می خواهی از راه می رسهقلب

پاسخ
الی گولو
http://www.eligooloo.com

عزیز دلم تولدت مبارک، امیدوارم سال بعد این موقع خیلی شادتر از الانت باشی، تنتون سالم و دلتون خوش باشه، ایشالله پسر هم قبول میشه امسالگل

پاسخ
گیس گلابتون

مرسی الی گولو جونم.
خدا کنه که قبول شه. خودش که داره ما را آماده می کنه که قراره یک سال دیگر هم بخونه...
ببینیم که چی میشه. جلو جلو عزا نگیرم.
مرسی که به یادم بودی

پاسخ
سحر م

گیس گلابتون عزیز تولدت یه عالمه مبارک بهترینارو برات از خدا میخوام و امیدوارم همیشه شاد و خندان و تندرست باشی

پاسخ
BELFI

ممنون گیسوی مهربونمماچ(خیلی ازاسم گیسوخوشم میاد امیدوارم ازم ناراحت نشید).من مطمئنم که میشه چون اول خدارودارم وبعد خانواده مهربونم وبعدخانم دکترمهربونی مثل شماروگل.اتفاق های خوب درراهه مطمئنم یه روز شما میایید همین جاوخبرقبولی اقاپسرروبه مامیدید.ماهمه پیغام شماروبه خدامیرسونیم.بازم ممنونمگل

پاسخ
shiva.shiva

گیس گلابتون عزیزم
تولدتون مبارک. امیدوارم این روز رو سال های سال با سلامتی در کنار آقای شوشو جشن بگیرید
گلگل

پاسخ
مریم س

گیس گلابتون جون تولدتون مبارک انشالا سال دیگه خیلی بیشتراز اوساکریم تشکر میکنین بخاطر همه چیزایی که امسال ازش خاستین وتا سال دیگه بهتون داده انشالاگلقلب

پاسخ
IR

عرض سلام و احترام
برای شما و خانواده محترم شادی و آرامش را آرزومندیم.

IR
پاسخ
nasrinam

با تاخیر تبریک من ُ بپذیرین...امیدوارم به زودی اینجا بنویسید تمام نگرانیهاتون خط خوردن..
تبلت هم مبارک : )

پاسخ
.roya

سلام. بالاخره تموم شد،امروز روز آزمون تخصص بود. جونم در اومد به خدا. حس میکنم بد نشد! نمیدونم امید به خدا. آزمون پسر امروز بود یا فرداست؟به هر حال امیدوارم موفق باشه.
من بعداز عید با سایتتون آشنا شدم و فرصت نمیکردم مطالب سایت را بخونم ولی حالا حسابی وقت دارم، چون میخوام 1ماه سرکار نرم، فقط به خودم برسم.واقعا نابود شدم!
حالا 1راهنمایی! شروع کردم به خوندن مطالب سایت و دیدم پایین هر صفحه کلی مطلب جدید هست و همین روند ادامه داره. یه کم گیج شدم ، میشه راهنمایی کنید چطور باید مطالبو به طور منظم بخونم؟
راستی تولدتون مبارک انشالله همیشه سلامت باشیدگل

پاسخ
گیس گلابتون

آخخش... میدونم چه حس خوبیه تمام شدن امتحان. امروز من هم آن را تجربه کردم:)
سایت چند بخش دارد. هر بخشی را که دوست داری از قدیمی ترین پست شروع به خواندن بکن.
اگر نکته ای برای بهتر شدن سایت به نظرت میرسه بگو خانم دکتر عزیزم

پاسخ
.roya

ممنون که راهنمایی کردین.
راستی این تکیه کلام من بود! من همیشه به شما میگفتم خانم دکتر عزیزمقلب

پاسخ
fakhri

سلام خانم دكتر
از شما خبري نيست
انشا ا... سلامت باشيد:)

پاسخ
گیس گلابتون

حالم خوب خوبه
لپ تابم پیشم نیست با تبلت هم راحت نیستم. نمی دانم آیا الان که عادت ندارم راحت نیستم یا هیچوقت تبلت به اندازه لپ تاپ راحت نیست

پاسخ
آمنه

سلام گيس گلابتون،تولدت مبارك باشه،براي شما آرزوي سلامتي ميكنم و اميدوارم امسال به آرزوهات برسي.با آرزوي بهترين ها براي خانم دكتر دوستداشتني.

آمنه
پاسخ
maral.ahmadi

سلام گیسوی مهربونم،امروز بعد از 7 ماه دارم این پست رو میخونم نمی دونم چرا نخوندم اون موقع و از دستم در رفت!!!
با عرض شرمندگی و کلیییی تاخیر تولدتون مبارکخجالت
رفع شدن 4تا از نگرانیهاتون از 5 تا هم مبارک خانوم دکتر مهربون....ماچ

پاسخ
گیس گلابتون

از هر نوع تبریک حتی با تاخیر استقبال می شود:)
آن پنجمی هم همان شد که پسر خودش می خواست. در حقیقت من برای چیزی نگران بودم که در حوزه اختیارم نبود. به هر دلیلی پسر دوست داشت این یک سال را دوباره درس بخواند. انشاالله سال بعد موفق تر عمل می کند

پاسخ
maral.ahmadi

انشالله همین جور میشه خانوم دکتر...

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام عزیزم.وایییییییی خدا چه جالب.من این پست و خیلی اتفاقی الان خوندم و شما امسال به همه خواسته هایی که نوشتی رسیدی.خیلییییی برات خوشحالم.الهی که همیشه شاد و سلامت باشی.آمین

پاسخ
فرزان جونی محمدی

سلام عزیزم.وایییییییی خدا چه جالب.من این پست و خیلی اتفاقی الان خوندم و شما امسال به همه خواسته هایی که نوشتی رسیدی.خیلییییی برات خوشحالم.الهی که همیشه شاد و سلامت باشی.آمین

پاسخ
گیس گلابتون

بله! همینطورهقلب

پاسخ
الا

انا جان الان داشتم اینو میخونم و میبینم که خدا رو صد هزار مرتبه شکر همشون حل شدن.ان شالله که هر سال و تا خدا لطف کنه همش بیام اینجا ماجراهای قشنگ تولدت رو بخونم

پاسخ
گیس گلابتون

بله. می بینید؟ همه اش حل شد... گفتم که اوساکریم ... نوکرتیم

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet