زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/11/05 10:28

SPA خانگی، ارزان و بهداشتی!

دوشنبه‌ها را دوست دارم چون روزی است برای تجدید پیمان با خودم، بویژه با جنبه زن بودنم. من در دوران بلوغ با جنسیتم قهر کرده بودم. مثل پسرها لباس می‌پوشیدم. مثل پسرها رفتار می‌کردم. در دانشگاه و در جمع پسرها، من هم یکی از پسرها بودم. بعد شغلی مردانه انتخاب نمودم. وقتی آقایان می‌خواهند خیلی اظهار ارادت کنند، می گویند: خانم دکتر یک پا مرد است! یک بار در  روز مرد، تعدادی از آقایان روز مرا تبریک گفتند! کلمه "مرد" از نظر آقایان یعنی جمیع صفات خوبی که یک آدم می‌تواند داشته باشد، ولی گفتن کلمه "مرد" به یک خانم، ابراز تفکر تبعیض جنسیتی و تنگ نظری بعضی آقایان است. بگذریم.

 

 سال‌ها طول کشید تا فهمیدم زن بودن چقدر زیبا، کامل و شگفت انگیز است. هرچه می‌گذرد زنانگی در من شکفته تر می‌شود و بیش از بیش از زن بودن لذت می‌برم. روز دوشنبه، روز زن است. Monday= moon day و ماه نماد زن است. من روز دوشنبه را برای تقویت حس زنانه درونم معین کرده‌ام.

 

ولی اعتراف می‌کنم که چند ماه اخیر از پیمان عدول نمودم. روزهای دوشنبه برای انجام کارهای عقب افتاده این طرف و آن طرف می‌دویدم. این کوتاهی دردناک نتیجه بدی دارد: زن لطیف توجه ندیده درونم به سلیطه ای تیزدندان تبدیل می‌شود! آنقدر به جانم غر می زند و تحقیرم می‌کند که بکلی از دستش عاجز می‌شوم. این که چه بر سر آقای شوشو می‌آورد، از خودش بپرسید.

 

خیال داشتم این دوشنبه هم به دفتر بروم تا آخر شب کار کنم. به خودم گفتم: تا  وقتی فلان کار تمام نشد، اصلاً به خانه برنگرد!

 

دوشنبه ساعت هفت صبح بدون صدای زنگ موبایل بیدار شدم و حسابی دلم برای خودم سوخت... چرا می‌خواستم با خودم این همه بدرفتاری کنم؟ مگر چه جرمی مرتکب شده‌ام؟ یکباره با خودم نرم شدم. به منشی‌ام پیامک دادم که مثل دوشنبه‌های قبل به دفتر نمی‌آیم. بعد تا ساعت نه صبح خوابیدم.

 

مراسم شیرین صبحگاهی‌ام را انجام دادم. صبحانه عالی شامل شیرقهوه، نان، کره، عسل و لیموشیرین خوردم. پس کارم را آغاز کردم.

 

برای ناهار، عدس پلو داشتیم. پدر و پسر هیچکدام غذا نبرده‌اند. آن‌ها غذای رستوران را بیش از غذای خانه دوست دارند و بیشتر روزها بهانه ای برای نبردن غذای خانه و خوردن غذا در رستوران پیدا می‌کنند. بی خیال! بگذار هرطور که خوش هستند، باشند. امروز مال خودم است. مال خود خودم و خیال دارم از تمام لحظات ان لذت ببرم.

 

نیمرو سرخ می‌کنم. با خیار و لبو، سالاد درست می‌کنم. یک کوچولو سس هزارجزیره روی آن می‌ریزم و قدری آبلیمو. عدس پلو، نیمرو و سالاد را در یک دیس می‌چینم. شربت گلاب و عرق نعنا درست می‌کنم. اول یک دل سیر منظره زیبای غذا را تماشا می‌کنم. بعد دستهایم را روی بشقاب غذا تکان تکان می‌دهم: مثلاً دارم پودر جادویی سپاسگزاری روی غذا می‌پاشم. اینطوری غذا مقوی تر می‌شود. نمی‌دانم چرا! شاید هم خرافاتی باشد و فکر و خیال خودم. ولی وقتی با هشیاری و سپاسگزاری غذا می‌خورم، زودتر سیر می‌شوم و احساس سلامت بیشتری دارم.

 

 کار روی فایل مدیریت خشم ادامه دارد. یک ساعت کار می‌کنم و 15 دقیقه استراحت می‌کنم. به عنوان جایزه، یک بخش از سریال قصه‌های جزیره را می‌بینم. این روزها من برای رفع خستگی‌هایم، روزی یک بخش از سریال قصه‌های جزیره را می‌بینم. شب همراه آقای شوشو، یک بخش از سریال دکتر هاوس را می‌بینیم. کلی می‌خندیم. نمی‌دانم چرا دفعه قبل آقای شوشو این همه از هاوس بدش آمد و حاضر نشد همراه من آن را ببیند. ولی این بار از دیدن هاوس لذت می‌برد.

 

و بالاخره وقتی همه کارهایم تمام می‌شود به عنوان جایزه به خودم، یک SPA خانگی فراهم می‌کنم. SPA چیست؟ SPA یعنی چشمه آب معدنی. یکی دو قرن پیش اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها و البته روس‌های ثروتمند برای درمان بیماری‌هایشان به چشمه‌های آب گرم می‌رفتند. اقامتگاه‌های شیکی در محل چشمه‌های آبگرم تأسیس می‌شد. ماساژ، رژیم غذایی مخصوص و ورزش و خلاصه هرچه که باعث شود بدن انسان سالم تر شود در این اقامتگاه‌ها فراهم می‌شد.

 

هنوز هم چنین اقامتگاه‌هایی در دنیا وجود دارد. ولی منظور من از SPA این نبود. بلکه معنای امروزی آن را در نظر داشتم. اینروزها SPA مکان‌های شیکی هستند برای دریافت ماساژ بدن، ماساژ صورت، مراقبت‌های پوست و ناخن. SPA با آرایشگاه بکلی متفاوت است. من تا به حال به  SPA نرفته‌ام. نمی‌دانم آیا در تهران چنین امکاناتی وجود دارد یا خیر. از صبح بروی زیر دست ماساژور و مانیکوری است و پدیکوریست باشی. روی صورتت ماسک بگذارند و دو تا حلقه خیار روی چشمانت قرار بدهند. وقتی بیرون بیایی پوستت از شادابی برق بزند. فقط در فیلم‌ها چنین صحنه‌هایی دیده‌ام. چقده باید خوب باشه!

 

بهرحال اگر در تهران چنین امکانی وجود دارد، من در حال حاضر در رودهن زندگی می‌کنم و مطمئن هستم چنین امکاناتی ندارم. در رودهن کلی طول کشید توانستم یک آرایشگاه مناسب پیدا کنم تا ابرو بردارم، بند بیندازم و موها را رنگ کنم. SPA پیشکشم.

 

ولی امروز خیال دارم یک SPA اختصاصی در خانه برای خودم داشته باشم. وسایل مورد نیازم را فراهم می‌کنم:

 

·         کرم اسکراب (من برای اسکراب صورتم از کف دریا استفاده می‌کنم. شما می‌توانید از عطاری  کف دریا بخرید. ارزان است)

·         عود

·         موسیقی آرام بخش

·         یک قاچ لیموترش

·         یک قابلمه آب

·         یک حوله

·         یک قاشق عسل

·         ماسک صورت (من از مارک هیمالیا استفاده می‌کنم)

·         یک لگن پر از آب گرم

·         سوهان ناخن و ناخنگیر

·         روغن بادام

 

اول عود روشن می‌کنم و موسیقی آرامبخشی می‌گذارم تا اتمسفری لذتبخش برای خودمم فراهم کنم. سپس موهایم را با روغن بادام آغشته می‌کنم. خیلی ملایم موهایم را ماساژ می‌دهم. هیچ دعوایی با موهایم ندارم. برعکس ازشان متشکرم که بخوبی پوست سرم را می‌پوشانند و هنوز سیاه مانده‌اند و فقط چند تار سفید در میانشان دیده می‌شوند.

 

یک کلاه پلاستیکی روی سرم می‌کشم. این کلاه پلاستیکی را از حمام یک هتل برداشته‌ام! یادم بیندازید در مورد برداشتن وسایل خرده ریز از هتل، برایتان بنویسم. حکایتی دارد این برداشت‌ها.

 

قابلمه آب را روی اجاق می‌گذارم تا آب جوش بیاید. آب گرم به صورتم می‌زنم و با کف دریا که پودری زبر است، دایره وار روی پوست صورتم مالش می‌دهم. اینطوری سلول‌های مرده از پوستم جدا می‌شود و پوستم لطیف و شفاف می‌شود.

 

مالش پوست صورتم را بقدری ادامه می‌دهم که پوستم قدری سرخ شود. با آب گرم، صورتم را می‌شویم.

 

یک قاچ لیموی تازه را روی پوستم می‌مالم. قدری سوزش دارد. ولی سوزش خوشایندی است. اسید ضعیفی که در آب لیمو وجود دارد، لایه برداری ملایمی از پوست صورت انجام می‌دهد.

 

آب در قابلمه جوش آمده است. یک حوله روی سرم می‌اندازم. سرم را روی بخار می‌گیرم. بخار آب، به پوستم آبرسانی می‌کند. لایه برداری هم تکمیل می‌شود. بخار آب باعث می‌شود سینوس‌ها هم صفایی کنند. نفس کشیدن آسان تر می‌شود.

 

صورتم را می‌شویم. قدری عسل روی صورتم می‌مالم.

 

لگن را پر از آب گرم می‌کنم. یک قاشق نرم کننده مو هم به آب گرم اضافه می‌کنم. بعد پاهایم را در لگن می‌گذارم. نرم کننده مو، ناخن‌ها را نرم می‌کند.

 

آرام آرام ناخن‌های پا را کوتاه و مرتب می‌کنم. راستی هیچوقت ناخن‌های پا را از بیخ کوتاه نکنید. بگذارید دست کم دو میلیمتر ناخن داشته باشید. ناخن‌ها را سوهان می‌کشم.

 

عسل را با آب گرم از روی صورتم می‌شویم. ماسک هیمالیا روی پوست صورتم می‌مالم. وقتی این ماسک خشک بشود، مثل یک ورقه از روی پوست کنده می‌شود و همه سلول‌های مرده پوست را می‌کند. چروک‌های ظریف، لکهای کمرنگ، جوش‌های ریز و زبری پوست با این عملیات چند مرحله ای رفع می‌شود.

 

حالا وقت دوش گرفتن است. موهایم را فقط آب می‌کشم. یک روز چرب است ولی در طول هفته براق و عالی است.

 

پس از حمام، به همه بدنم لوسیون بدن می‌مالم. فصل سرما و خشکی است. پوست به مرطوب کننده نیاز دارد. پس از حمام ظرف سی ثانیه به پوست خود لوسیون بمالید تا پوستی سالم داشته باشید. من قبلاً این موضوع را نمی داستم. نیم ساعتی با حمام می‌چرخیدم، وقتی پوستم حسابی خشک شد، آنوقت لوسیون استفاده می‌کردم. در نتیجه، پوستم همیشه چنان خشک بود که قرچ قروچ صدا می‌کرد! من هم با ناخن پوستم را خرت خرت می‌خاراندم و زخمی می‌کردم.

 

 حالا حسابی حواسم به گنجینه سلامتی‌ام هست. علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، وقتی با دستم به همه بدنم دست می‌کشم، انگار مملو از انرژی می‌شوم. می دانید که کف دست همه آدم‌ها انرژی دارد. وقتی به بهانه مالیدن لوسیون به همه بدنم دست می‌کشم، در واقع یک ماساژ ملایم و یک انرژی درمانی رایگان به خودم هدیه داده‌ام.

 

سپس یک لاک خوشرنگ روی ناخن‌هایم می‌زنم. من تمام فصل سرد جوراب به پا دارم. در واقع هیچکس غیر از خودم آن هم موقع حمام کردن، ناخن‌های پایم را نمی‌بیند. ولی حالی دارد که آدم فقط و فقط برای خودش، به جسمش رسیدگی کند.

 

یک خانم وقتی احساس کند زیباست، خوش اخلاق تر و بااعتماد به نفس تر است. من طرفدار زیبایی طبیعی هستم. به همین دلیل به جای آرایش فراوان و غلیظ، به سلامتی پوست، ناخن و موهایم رسیدگی می‌کنم. به عقیده من، پوست، مو و ناخن سالم هزار بار زیباتر از رنگ و روغن ناسالم است.

 

SPA خانگی، ارزان و بهداشتی به پایان رسید. حالا جلوی تلویزیون لم می‌دهم. سریال قصه‌های جزیره را می‌بینم و دمنوش گیاهی می‌نوشم: گل گاو زبان، رازیانه، گل سرخ و قدری عسل.

 

از حالا در تقویمم نوبت SPA دفعه بعد را تعیین می‌کنم. ماهی یک بار می‌توانم چنین تجملی را به خودم هدیه بدهم.

 

پی نوشت: این ماسک‌ها و مواد به پوست و موی من می‌سازد. شاید برای شما مناسب نباشد. من فقط بلدم از پوست خودم مراقبت کنم. نمی‌توانم شما را راهنمایی نمایم.

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

elhambr

سلام خانم دکتر عزیز

چقدر لذت میبرم از این روزانه نویسی هاتون! عالین! عزیزم مرکز ... این امکاناتی که شما میخواین رو داره و من تعریفش رو خیلی زیاد شنیدم. البته خودم متاسفانه تا حالا فرصت نکردم که برم. شاید به این خاطر که من هم به زن لطیف درونم بی توجهم و خودم رو حتی از یه استخر ساده هم به بهانه های مختلف محروم میکنم! (اسم مرکز به خاطر تبلیغ بودن، حذف شد)

پاسخ
گیس گلابتون

ممنونم خانم دکتر
نداره. من مشتری آنجا هستم. این چیزی که میگم نداره.

پاسخ
faazi

Bravoooo!قلبگللبخند

پاسخ
فرزانه خوشحال

سلام آناهیتا جون
عالی بود کلی چیز یاد گرفتم. الهی همیشه به خودت برسی و خوشگل و خوشحال باشی.

پاسخ
سارانگ1

واااااااای متشکرم!!! چه آموزش مفصلی!!! مرسی...
من هم دارم کمک کم با جنبه ی زنانگی ام اشتی میکنم و به ان علاقه مند میشوم، خیلی از شما ممنونم، خیلی را بخوانید بی اندازه، باعث این آشتی شما بودید و هستید...

پاسخ
گیس گلابتون

قلب

پاسخ
sahara57

سلام خانم دکتر، تا جاییکه من می دونم ... اسپا هم داره. اما مسلما خیلی گرونه و احتمالا آرامشی که شما به تنهایی در خانه کسب کردید رو نداره. من برای اسکراب از اسکراب هیمالیا استفاده می کنم. توش پودر پوست گردو داره و خیلی ملایمه. احساس می کنم کف دریا باید خیلی خشن باشه ولی شاید تاثیر بیشتری مثل میکرودرم داشته باشهچشمک

ایده نرم کننده مو برای پاها خیلی جالب بود. بخصوص زمستان ها که هر چقدر لوسیون استفاده می کنیم باز هم یکم پاهامون خشکه.

ایشالا هر ماه بتونید این برنامه رو داشته باشید و منم به زودی بتونم در خانه خودم از این برنامه ها بزارم.

پاسخ
گیس گلابتون

متشکرم
نداره گلم. من مشتری آنجا هستم. ولی باز هم ممنونم که نوشتید

پاسخ
nedada

گیس گلاب جان چه ایده ی خوبی ! من واقعا از لا به لای این تجربیات از شما سبک زندگی یاد میگیرم !

متشکرم ...

یه سری سایت وجود دارن برای تخفیف خرید گروهی
با قیمت های عالی پیشنهادات متفاوت ماساژ و پدیکور و مانیکور و ... میذارن ...

برای من که شدن راهی برای حتی آشنایی با بعضی تفریحات و خدمات

پاسخ
nilpar

سلام خانم دکتر عزیز گل منهم طرفدار زیبایی طبیعی هستم چندسالیه که فهمیده ام وقتی به زن لطیف درونم توجه و رسیدگی می کنم اتفاقات بهتری برای جنبه قوی بیرونی ام میفته . راستش خیلی طول کشید تا فهمیدم همچین جنبه ای درونم هست !!! چون توی محیط خونه و مدرسه هیچ آموزشی در این زمینه نبود . با خوندن کتابها یکسری اطلاعات بدست آوردم.

پاسخ
danger

خیلی دوستتون دارم گیس گلابتون جانقلبقلب

پاسخ
گیس گلابتون

من هم دوستت دارم عزیز دل

پاسخ
zahra_67

خیلی عالی بود. ممنون که این فوتهای کوزه گری رو با ما درمیون میذاریدلبخندگلگل

پاسخ
Lotus77

سلام
به به.. چقدر عالی بود این آموزش. من تا بحال خیلی مختصر و مفید از این مراقبت ها داشتم. خرده خرده دارم بیشترش می کنم. جدیدا حواسم را جمع تر کردم که با ظرافت های زنانه ام آشتی کنم.( چه در رفتار داخل و بیرون از خلانه و چه در رفتار و طرز فکر سبک زندگی خودم). قبلا چندباری در خودم که دقیق میشدم حس می کردم رفتارم بیشتر پسرانه است تا دخترانه. دارم تمرین می کنم و نتیجه های خوب می گیرم.
این روش SPA خانگی عالی بود. خواندنش هم انرژی مثبت داشت. حتما یادم می ماند یک روز در ماه را برای خودم تعیین کنم.
ممنون ممنون ممنونگللبخند

پاسخ
الی گولو

ای جان گیس گلاب دوست داشتنی، امروز از صبح دارم مطالب سایتت رو قدیم و جدید میخونم، اینقده خسته هستم که نگو و نپرس، من سالهاست با این وجه زنانه وجودم آشنا و صمیمی هستم، شده باشه از خواب کم میذارم! که بعدش حالم بد میشه، ولی این چیزا را نمیتونم، کار میکنم این روزا تا ساعت 6 یا 7، الان 5 شنبه سر کار هستم و دلم خواست یک کامنت بذارم، 8 شب میرسم استخر، شده باشه یک ساعت هم شنا میکنم، گفتم شنا یاد گرفتم؟ ترس من ریخت و توسط یک مربی خوب از تابستون امسال شنا رو یاد گرفتم، البته هنوز پروانه مونده، میرم واسه خودم تمرین میکنم، ولی اینقده سرم شلوغه آرایشگاه رفتنم کم شدهناراحت. سر دو تا از ناخنام شکسته، خودم امشب یا فردا درستشون میکنم، با این وضع چاره ندارم فعلا، اگه مراقب پوست و دندونام نباشم یک عامل برای افسردگی برام میشه!
یک عدد الی گولوی خواب آلو یا شاید سرماخورده!

پاسخ
گیس گلابتون

ای جانم الی گولو... خیلی کار میکنی. خوشحالم که به صورت و بدنت رسیدگی می کنی. ین خوبه. ولی خب... چی بگم. خودم هم خیلی کار میکنم. همینه دیگه

پاسخ
vahab56

برای من هم خوب بود خخخخخخخنیشخند

پاسخ
گیس گلابتون

آقای وهاب عزیز
الان آرایشگاه های مردانه خدمات رنگ، مش، ماسک صورا و برداشتن ابرو دارند:))))

پاسخ
پگاه

سلام منم با اجازه تون میخوام با توجه به برنامه شما spa خودم و بسازم. ممنونلبخند

پاسخ
robyy

سلام اناهیتای عزیز این اولین کامنت من هست چون فشرده در حال خواندن مطالبت هستم خیلی با تمانینه میخونم ,هرچی میخونم حس میکنم چقدر شبیه من هستی وخیلی احساس صمیمیت بهت دارم وخیلی حس میکنم دوستت دارم وجای همچین دوستی توی زتدگیم کم بود اناهیتای گلم مریم هستم ولی نام کاربری چون میزد تکراری اسم مادرم زدم چون تک بود باز تکراری شد همونو مخفف کردم ,خانم دکتر گلم منم اصلا لوازم ارایش ندارم وفقط از مواد طبیعی مثل شما استفاده میکنم وبهم میگن دیوونه وقتی ماسک دارم یا بعم میگن بخودت برس بنظر من رسیدگی اصلی اینه نه اون مواد شیمیایی ,من ازحنا هم استفاده میکنم وخیلی دوست دارم وبرای چشمام همیشه از سرمه استفاده میکنم ,بچه که بودم مثلخودت پسروونه بودم ولی الان زنانه هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدیقلب
دوست عزیزم، من تعصبی روی اقلام گیاهی ندارم. از مواد شیمیایی و گیاهی هر دو استفاده می کنم

پاسخ
amitis2017

چه خوووووب و لذت بخش بووووود عاااالی

پاسخ
ninakiani

سلام خانم دکتر عزیز ودوست داشتنی وهمه چیز تمام. خواستم بابت این پست ازتون تشکر کنم. فوقالعاده نوشتین

پاسخ
گیس گلابتون

سلامت باشید. متشکرم بابت کلمات محبت آمیزتانقلب

پاسخ
برچسب ها : 
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet