زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1390/08/20 00:00

پنداره من

پنداره (vision) یعنی آرزوی بزرگی که رسالت و ماموریت زندگی تو در آن متجلی می شود. تصویر زیبایی از آینده که هر بار به آن فکر می کنی، شاد می شوی. اهداف خود را در جهت رسیدن به آن پنداره تعیین می کنی و در مسیر گم نمی شوی.

برای تصویر کردن پنداره خود اول باید ماموریت خود را تشخیص بدهید. ماموریت شما خدمتی است که قرار است به جهان ارائه بدهید. موهبت های وجودی شما برای انجام آن ماموریت، در شما گذاشته شده است و رضایت قلبی و خوشبختی شما با انجام این ماموریت تحقق می یابد. دروازه فراوانی و نعمت هم با انجام این ماموریت به روی شما باز می شود. یعنی هم خودت شاد و خوشبخت می شوی و هم به جهان خدمت می کنی.

برای ساده کردن مطلب این مثال را می زنم: اگر پنداره من گردش در شهر زیبای اصفهان باشد، اهداف من تامین هزینه سفر، تعیین وقت سفر، تهیه بلیت سفر و ... است. تصمیم گیری های من حول همین محور می چرخد. دیگر لازم نیست که درباره قیمت بلیت آنتالیا تحقیق کنم. یا لازم نیست دنبال یک سال مرخصی باشم. یا لازم نیست به طرف شمال تهران حرکت کنم، چون جهت سفر را می دانم. البته این فقط یک مثال بود. وگرنه پنداره مفهومی بسیار وسیع تر از یک مسافرت تفریحی دارد و همانطور که گفتم در جهت خدمت به مردم و هماهنگ با موهبت های وجودی فرد است.

پنداره من تاسیس موسسه ای برای آموزش شادی و موفقیت است. موسسه ای در باغی زیبا و مفرح با ساختمان های بزرگ و دلباز، کلاسهای آفتابگیر وسالن مراقبه. موسسه ای با کلاس هایی برای سلامتی، کلاس هایی برای آفرینش ثروت، کلاس هایی برای ازدواج و همسریابی، کلاس هایی برای موفقیت و شادی.

نمی دانم چطور این موسسه را تاسیس خواهم کرد. چه زمانی؟ در کجا یا با چه امکاناتی؟ مهم نیست. قلب من با این پنداره شاد می شود.

پنداره شما چیست؟

 

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

noja

:) سلام لطفا هر چه زودتر پنداره‌تان رو تحقق ببخشید :d من بسیار علاقه‌مندم که در همچین موسسه‌ای شرکت کنم.

پاسخ
noja

پنداره‌ی من ارائه‌ی یک خدمت خاص و منحصر به‌فرد به دنیا است. این خدمت باید تنها توسط من ارائه بشه و تاثیر زیادی بر روی اصلاح و بهبود روند مدیریت جهان، مخصوصا ایران داشته باشه.

پاسخ
اندر احوالات

یعنی می شه یه روزی منم تو اون موسسه بهتون کمک کنم!!!!!!!

پاسخ
مريم م

من دوست دارم نمايشگاهي انفرادي داشته باشم

پاسخ
شبنم_الف

سلام سلام سلام من عاشق مبحث طرح الهي يا به قول شما پنداره هستم. مدتهاست درموردش فكر مي كنم شايد هنوز به اين وضوح كه شما در موردش نوشتيد نباشد اما تنها چيزي كه انجام آن رضايت قلبي و شادي برايم مي آورد داشتن يك NGO (انجمن خيريه) براي كمك به افراد نيازمند مالي و بيشتر نيازمند عاطفي و رواني و شادتر و سالمتر كردن مردم و فضاي زندگي است. بي نهايت ازتون ممنونم بابت طرح اين موضع مهم كه خيلي از ما از آن آگاه نيستيم. عشق و بركت بيكران براتون آرزو مي كنم.

پاسخ
یکی شبیه تو

وقتی کوچک بودم رویایم زیست شناس شدن و بعدش معمار شدن بود... به رویای اولم رسیدم، کارشناس ارشد بیوشیمی هستم... و در آن پیشرفت کردم و کارهای خوبی انجام دادم و رزومه ی خیلی خوبی دارم و آنچه رسالتم بود را به سرانجام رساندم... و حالا وقت ان شده است که رهایش کنم... و رهایش کردم تا به رویای دیگرم برسم...پنداره ی من این است که روزی طراح ساختمان های خلاقانه ای باشم که چشم هر بیننده ای را بگیرد!به طرح هایم فکر کرده ام و می دانم که چه را خلق خواهم کرد... راهم کمی دور است..سخت است اما من از عهده اش برمی آیم... رویای کوچک تری هم دارم که تا رسیدن به پنداره ی اصلی ام به آن خواهم رسید....سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم.... از تو هم سپاسگزارم گیس گلابتون خانوم که مرا واداشتی تا پنداره ام را به ثبت برسانم...

پاسخ
دختر خاك

پنداره من تاسيس يه اموزشگاه نقاشي بزرگ هستش

پاسخ
دخترک پاییز

گیس گلابتونم؟ یک سوال. پنداره میتونه در طول زندگی تغییر کنه؟ یعنی ممکنه در یک دوره ای رسیدن به یک جایگاه خاص مد نظر باشه و در دوره ای دیگر از زندگی، پنداره دیگری جایگزین شده باشه که مطلوب تر و خواستنی تره؟

پاسخ
ترنم

واقعا پنداره من چیست؟ حالم بد شد وقتی دیدم از میان خیل برنامه ها و آرزوها آن یکی را که تصورش هم خوشحالم می کند پیدا کنم

پاسخ
سارا

واقعیت اینه که پنداره من در حد همین مثالیه که زدید سفر به جاهای خوش آب و هوا کنار آب و پرنده ها وووو تقریبا هیچی به این اندازه سر زنده و شادابم نمی کنه و یادگیری و یاد گیری و یادگیری اما درآمد زایی و تلاش روتین شادم نمی کنه دلم می خواد شغلی داشته باشم که همیشه و هر وقت بخوام برای خودم باشم این پنداره هم قشنگه

پاسخ
مونا

انشالله که با موفقیت به حقیقت میرسه این پنداره ...در اینده نزدیک البته عزم راسخ می خواد که در وجود شما هست

پاسخ
گلابتون

پنداره من اینه که طراح لباسی ‏چیره ‏
دست ‏
و معروف و البته ثروتمند تو دنیا بشم که صاحب سبک باشم وبازار کاری خاص خودمو داشته باشم وقتی بهش فکر میکنم دلم غننننننج میره گیس گلابتون یکی از اهدافم هم ثبت نام کنکور وقبول شدن در رشته طراحی لباسه ممنون بخاطر این پست خوبت:‏*‏

پاسخ
بانو

پنداره من اینه که به سطحی از دانش(علمی و مذهبی) و کمال و ثروت برسم که انسانها رو از لحاظ مالی و فرهنگی و مذهبی بعد از رسیدن خودم به بالاترین سطح به حدی برسونم که احساس رضایت درونی کنم که ماموریتم رو با موفقیت انجام دادم. اولویت من هم اول خودم و بعد خونواده و همسر و فرزندانم هستن. راجع به خودتو بگم که فکر می کنم تاحد زیادی رسیدین چون ما خوانندههات دقیقا استفاده می کنیم. ایشالله از حالت مجازی دربیاد و در عالم واقعیت هم به پنداره تون برسین.

پاسخ
دریا

ماموریت من سفر و کشف ناشناخته هاست ونوشتن برای بعدی ها که راههای نرفته را راحت تر بپیمایند.

پاسخ
گیس گلابتون

دخترک پاییز پنداره به ماموریت زندگی مربوط است. یکی ماموریتش را در 20 سالگی می شناسد. یکی در 90 سالگی هم نمی شناسد.

پاسخ
دخترک پاییز

خب همین. این یعنی ماموریت زندگی فقط یکیه؟ ممکن نیست یکی چند ماموریت متفاوت داشته باشه یا اینکه ماموریتش در طول زندگی اش تغییر کنه؟

پاسخ
عاطفه

پنداره من از كودكي خوشبختي بود و كمال نسبي!!!!!! من در راه پنداره ام از جواني ام مايه گذاشتم .....

پاسخ
گیس گلابتون

دخترک پاییز شاید هم چند تا ماموریت هست. برای من که همان یک ماموریت همه زندگی ام را می تواند معنادار کند

پاسخ
پنداره من چیست؟

مدتهاست دارم فکر میکنم اما متاسفانه ماموریت زندگیم برام مشخص نشده و بخاطرش بسیار غصه دارم. چطوری میشه به این همه یقین در موردپنداره اصلی رسید؟ خوب من نمیدونم چرا وقتی به اینجای کار میرسم بسیار گیج میشم. خوش بحال کسانی که میدونن پنداره اشون چیه. ببخشید گیس گلابتون عزیز که شاگردی به این خنگی هم تو این مبحث و تو این کلاست هست.

پاسخ
خانمی

جالبه برام گیس گلابتون ، این روزها دقیقا روی تصویر شاد شدنی ام متمرکز شده ام و ازش لذت میبرم ، پس این تصویر پنداره است :) پنداره من داشتن زندگی متعالی است ، دوست دارم حسابدار موفقی باشم زیاد پیشرفت کنم و مفید باشم :)

پاسخ
آسیه

پنداره من گرفتن دکترا از انگلیس و زندگی در خارج از ایران.

پاسخ
آُسیه

احساس میکنم اصلا ماموریت زندگیم نشناختم

پاسخ
ایمان

عرض سلام امیدوارم به پنداره خود برسید در صورت توفیق به این پنداره خوشحال میشم به حقیر هم ایمیل بزنید شاید در آن زمان در شرایطی باشم که در موسسه مورد نظر برای خود و دیگران موثر باشم.

پاسخ
zohreh

گيس گلابتون عزيز لطفاً راهنمايي كنيد مي خوام ادم خوبي باشم به ظاهر هستم همه مرا تاييد ميكنندولي خودم از خودم رضايت ندارم چه كار بايد كنم؟

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

یکی از پنداره های من داشتن یه کارگاه بافتنی با بیش از 50 نفر و با رعایت اصول بهداشت حرفه ای (که خودش دنیاییه مثل نور خوب تهویه خوب نبود سرو صدا وسایل کار مناسب با بدن انسان و....)، فنگ شویی و ... پرداخت حقوق راضی کننده.به طوری که هر کی میاد سر کار با عشق و علاقه بیاد و حس کنه داره میره تفریح بقیشو باید ریز بنویسم که اینجا جاش نیست . شایدم باید تبدیلش کنم به هدف

پاسخ
katayoon
http://pushana.ir

البته فکر کنمبعداتعداد افراد رو زیاد کنم 50 نفر اولشه ها . چشمک

پاسخ
.roya

وای چقدر خوشم اومد. این احساس را تجربه کرده بودم ولی نمیدونستم یعنی پنداره!
اما پنداره ی من:
1کلینیک دندانپزشکی اطفال باطراحی منحصر به فرد که چند طبقه داره، 1طبقه چندتا یونیت اطفال با چند بهداشتکار دهان و دندان، که بچه ها با بازی و خنده همدیگه را معاینه کنن و از نزدیک همه چیز را لمس کنن، در عین حال توصیه های بهداشتی را هم یاد بگیرن.
قسمت هایی برای درمان با گاز نیتروز اکساید، هیپنوتیزم،... باکلی ایده که فقط دوست دارم فعلا تو ذهن خودم بمونم تا انشالله بهش برسم.
حتی مکانش را هم در نظر گرفتم، برای این کار معرکه است. اما بهم گفتن باید حداقل رزیدنت اطفال باشم تا اونجا بتونم سهام بخرم.
وای خدایا من امسال قبول شم. میترسم یه نفر دیگه این ایده به ذهنش برسه و سهام اونجارا بخره!

پاسخ
ziba20

پنداره من تاسیس موسسه اشپزی است
که هم کلاسهای متنوع اموزشی دارد
و هم کارگاه بزرگ سفارشات که حدود 10- 20 نفر هم با من همکاری میکنند و من مدیر خوبی براشون هستم.

پاسخ
گیس گلابتون

چه قشنگ...

پاسخ
salimi

من دوست دارم رمانی بنویسم و چاپ کنم. انقدرها هم سخت نیست این پنداره.

پاسخ
گیس گلابتون

ما منتظر خواندنش هستیملبخند

پاسخ
kchisaqqz

پنداره من:
قبل از همه شاد کردن خانوادم با قبولی تو یه رشته خوب
چاپ کردن همه داستان هام
همکاری تو یه موسسه کودکان بی سرپرست که شروع کردم تقریبا
و اگه خدا بخواد همکاری با شما تو این موسسه شادی چون من آرزومه کاری برای شاد کردن خودم و دیگران عوض کردن جاده رویای دیگران به سمت خوشبختی بکنم

پاسخ
مریم س

پنداره من تاسیس موسسه ای است که وقتی نوجوانی اشتباه میکنه بجای رفتن به دادگاه وزندان بیاد اونجا وراه رسم درست زندگی روباکمک مربیان دلسوز یادبگیره ،یه محیط آرام وزیبا

پاسخ
طراوت

پنداره من تاسیس موسسه بین المللی "کلید زندگی " است که در آن به صورت تخصصی و البته کاربردی اخلاق و سبک زندگی اسلامی را در تمام دنیا آموزش بدهند... درس های قرآن و ائمه ما بزرگترین آموزه های زندگی است و برای رسیدن به کمال مادی و معنوی کافیست.
تنها باید این روش ها را به سبک و زبان امروز ترجمه کرد و به انسان ها آموخت.
به امید آن روز

پاسخ
leila42

پنداره من تاسیس یک موسسه برای شاد بودن و همراه با موج ای از ارامش است. البته دوست دارم رد یک باغ پر از درخت با یک حوض گرد بزرگ و ی فواره باشه. تابستون وقتی از کنارش رد میشی نسیم خنک و قطرات آب روت بشینهلبخند

پاسخ
گیس گلابتون

بیا با هم تاسیسش کنیم. میای؟

پاسخ
raziha

پنداره من کشف دنیای ناشناخته هاست.دنیای بیرون از خودم.دنیای بیرون از خانواده و شهرم.دنیای بیرون از کشورم.دوست دارم کل دنیا و مردمانشونو کشف کنم.شاد میشم از سفر از کشف ناشناخته ها.ممنونم دکتر جان از متنای قشنگتون

پاسخ
leila42

سلام گیسو جونم
علاقه شما به پنداره من یکی از زیباترین زیبایی های امروزم هست.یکی از اهداف 5 ساله آتی من رسیدن به تمکن مالی برای تاسیس همچی موسسه ای است. باعث افتخار من ک با شما همکار باشم.امیداورم به زودی این موسسه راه بیوفتهقلبقلبقلب

پاسخ
گیس گلابتون

می سازیمش:)

پاسخ
مهکامه

من چرا بهش فکر نکرده بودم!نگران

پاسخ
kafshghermezi

من پنداره ندارم! فقط می تونم بفهمم 2 3 سال آینده م رو دوست دارم چه جوری باشه . احساس بدی دارم چون یه جایی شنیدم هر چی افق دیدت دورتر رو ببینه آدم موثرتری هستی مثلا آدم معتاد فقط چند ساعت بعدشو می بینه و آدمایی که دنیا رو تغییر دادن چندین سال بعدشونو تو ذهن دارن...

پاسخ
گیس گلابتون

جالبه... اولین بار من این حرف را بیان کردم و این مثال را زدم. جالبه که دهان به دهان گشته است.
ممنونم

پاسخ
سار

پنداره من داشتن یک مرکز بزرگ آموزشیه... مثل فنی و حرفه ای... جایی که آدمها به هم خوبی هارو یاد بدن...
تو یه کشور فقیر البته...مثل هندلبخند

پاسخ
طیبه ط

گیس گلابم هر وقت این پست شما را میخوانم بغض گلویم را میگیرد و اشک در چشمانم جمع میشود،این پنداره ی من نیز هست، من دوست دارم آدمها را در کلاسهایم جمع کنم و داد بزنم بگویم زندگی زیبا هست تا هستید لذت ببرید و ازشون خواهش کنم کمتر بد بگویند به زندگی، ادمهای معمولی ب موسسه ی من بیایند و شاد و خندان و توانا خارج شوند، نمیدانم شاید هم باید دستگاهی بسازم دستگاهی مثل چرخ گوشت ک گوشتها را چرخ و نرم میکند و از سمت دیگر بیرون میدهد، البته دستگاه من باید پیچیده تر و بسیار بزرگتر از چرخ گوشت باشد چون روح و ماوراء انسانها فراتر از اینحرفاست،نمیدانم گیس گلابم فعلا ک باید خودم را تربیت کنم،اینروزها ک درگیرتمرینات پاکسازی و مراقبه ام بسیار ذوق زده و شگفت زده ام از منی ک دارد متولد میشود،چه شوم من، شگفت زده و متحیر به تغییراتم نگاه میکنم و خوشحالم فکر میکنم هر لحظه دارم به پنداره ام نزدیکتر میشوم

ارادتمند همیشگی شما
همسر نبات خان
یا حق
😘💗🌹🌹

پاسخ
گیس گلابتون

عزیززززززمی طیبه خانومی، همسر نبات خان

پاسخ
zahrajangravi

سلام به همه عزیزان و گیس گلابتون
پنداره من.؟؟؟..سالهاست که فکر می کنم چیه ولی هنوز پیداش نکردم....شاید اونقدر کمالگرا هستم که فکر می کنم پنداره باید خیلی ویژه باشه و بزرگ...به خاطر همین هیچ وقت شروع نکردم..
علائقم رو می شناسم...
به چیز مربوط به پوشاک علاقمندم....
به نویسندگی علاقمندم..
به دنیای کودکان علاقمندم..

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet