زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.

مهارت‌های زندگی

مهارت‌های زندگی

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی

راهنما


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
دفترچه خاطرات گیس گلابتون
1394/09/30 12:36

مثل یک مرد فکر کن، ولی مثل یک بانو رفتار کن!

آب در کوزه و ما گرد جهان می گردیم! چه کتاب هایی هست و چه فیلم هایی وجود دارد!

 

Think Like a Man, Act Like a Lady یا "مثل یک مرد فکر کن، ولی مثل یک بانو رفتار کن!" نام یک کتاب پرفروش است که بر اساس آن یک فیلم بامزه و کمدی ساخته شده.

 

چهار مرد مجرد سی و چند ساله با هم رفیق گرمابه و گلستان هستند.

 یکی از آنها هنوز که هنوز است مثل پسربچه ها رفتار می کند. نه سال است که در خانه دوست دخترش زندگی می کند. یک کار نیمه وقت موقت دارد و عروسک بتمن و رابین می خرد. اسمش را می گذاریم بازیکن.

 

دومی یک دخترباز تیز است که مخ هر دختری را سر سه سوت می زند و صد البته برای یک شب. او را دون ژوان می نامیم.

 

سومی یک بچه ننه کامل است که مادرش کنترل کامل زندگی او را به دست دارد.

 

چهارمی یک بیکاره رویایی که دست هایش را در جیب پاره اش می گذارد و از یک شغل به شغلی دیگر می پرد. اسم این یکی را هم می گذاریم خیالباف.

 

البته یک مرد متاهل خوشبخت و یک مرد مطلقه خوشبخت تر! هم در این گروه وجود دارد که به آنها نمی پردازم، چون می خواهم جان کلام فیلم را برای شما تعریف کنم.

 

این چهار دوست هر شب در یک کافه جمع می شوند و سر دوست شدن با دخترها با هم شرط بندی می کنند. امورات شان هم به خوبی می گذرد. غافل از این که مردی به نام "استیو هاروی" کتابی به نام Think Like a Man, Act Like a Lady نوشته و در برنامه اپرا وینفری در مورد آن صحبت کرده است.

 

استیو هاروی می گوید در روزگار قدیم، مردها باید برای داشتن یک زن می جنگیدند و لیاقت خود را ثابت می کردند. در روزگار کنونی اوضاع فرق کرده است. زنها چیزی از طرز تفکر مردانه نمی دانند. در روزگار کنونی، زنان، مردانه رفتار می کنند و این وضعیت باعث می شود که مردها از آنها دور شوند و یا با آنها بازی کنند. به همین دلیل برای این که زنها بتوانند همسری مناسب پیدا کنند و بازیچه دست مردان نشوند، باید بدانند که مردها چطور فکر می کنند، ولی مثل یک بانو رفتار کنند. و در کتاب این مطالب را توضیح می دهد. کتاب مثل نقل و نبات فروش می رود و زنها با اطلاعات بیشتر وارد بازی می شوند.

 

دوست دختر بازیکن، اسباب بازی های دوست پسرش را از خانه بیرون می ریزد و به او اولتیماتوم می دهد که باید یک کار حسابی پیدا کند. چون بازیکن به این حرفها اهمیت نمی دهد، از خانه  اخراج می شود!

 

دون ژوان با دختری جذاب آشنا می شود. دختر به او می فهماند که باید در ماشین را برایش باز کند، او را به یک رستوران عالی ببرد، سینما ببرد، پارک ببرد، کافه ببرد و در طول سه ماه اولیه دوستی، نمی تواند حتی نوک انگشت دختر را لمس کند!

 

بچه ننه با یک خانم متشخص آشنا می شود و مثل همیشه به عنوان اولین قرار، او را به خانه مادرش می برد تا مادرش او را ببیند. مادرش هم مثل همیشه رفتار بدی با دختر می کند تا او را فراری بدهد. دختر پس از چند قرار، به بچه ننه می گوید حاضر نیست سر او با مادرش رقابت کند. او باید بین زن و مادر، یکی را انتخاب کند.

 

خیالباف با یک خانم موفق و ثروتمند که مدیر ارشد یک شرکت بزرگ است، دوست می شود. استیو هاروی به این خانم توصیه کرده بود که از تصورات خام دست بردارد و به سن و سالش نگاهی بیندازد. متوجه باشد که ماشاالله خودش یکپا مرد است و به یک آدم نرم و آرام و خوش خلق نیاز دارد. پس به جای آن که دنبال یک مرد جنگنده و موفق از نظر کاری بگردد، خواسته هایش را تعدیل کند و به دنبال عشق باشد و لذت بردن از زندگی.

 

من نمی گویم هر کدام از قهرمانان داستان چه سرنوشتی برای خود می سازند. خودتان فیلم را ببینید و لذت ببرید. ولی می خواهم نکات کلیدی فیلم را با شما در میان بگذارم:

 

-          پس از این که مدت مناسب (حدود سه تا شش ماه) از آشنایی تان گذشت، انتظار داشته باشید که ازدواج کنید. اگر مرد تن به ازدواج نمی دهد یا رفتار مسئولانه ندارد، او را ترک کنید.    

 

-          زن با طرز لباس پوشیدن و رفتار خود به مرد نشان می دهد که انتظار دارد با او چگونه رفتار شود. زنی مورد احترام قرار می گیرد که خودش را محترم بداند. پس خانم های عزیز! لباس مناسب و در شان یک بانو بپوشید و رفتار بی ادبانه و سرسری را تحمل نکنید.

 

-          باور کنید که قرار است اولویت اول زندگی مرد خود باشید. پس او را با کسی سهیم نشوید، حتی با مادرش!

 

-          خانم ها! قدری انتظارات خود را اصلاح کنید! راستی راستی از یک شوهر چه انتظاراتی دارید؟ آیا این انتظارات معقول است؟ وبلاگنویسی نوشت: ما از خدای به آن بزرگی "یک شوهر" میخواهیم، بعد از آن شوهر "همه چیز" را میخواهیم!

 

البته فرهنگ ما با فرهنگ کشور مربوطه متفاوت است، ولی بعضی مسائل جهانی است و همه زنها باید از آنها اطلاع داشته باشد.

 

 این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده است، ولی دریغ و درد که چنان سر وتهش زده شده که از خواندن آن چیزی دستگیرتان نخواهد شد! پیشنهاد میکنم نسخه به زبان انگلیسی آن را مطالعه کنید.

 

فیلم خوبی است. کاش آن را ببینید. هم برای خانم ها آموزنده است و هم برای آقایان.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
وب سایت :
متن :

تصویر :

پانته آ

به نظرم هروقت آقایون مطمئن بشن که از ته دل دوستشون داری ، دیگه ناز زن براشون خریدار نداره ..

پاسخ
نیلوفر

عزیزم ترجمه درست کتاب میشه : مثل یک زن فکر کن , مثل یک مرد رفتار کن

من ترجمه فارسی این کتاب و فکر کنم حدود 6 سال پیش خوندم و تنها چیزی که ازش یادمه راهنمائی که تو کارم خیلی بدردم خورد.

پاسخ
بهاره

laahiig و یا مهر عزیز میشه ebook کتاب رو واسه منم بفرستین ممنون

پاسخ
مهر

سلام، اگه ايميلتو بگي حتما مي فرستم عزيزم

پاسخ
maziyar

mehr aziz man emilamo minevisam lotfan e-book ro baram befrest mersi

moj.hs60@yahoo.com

پاسخ
مجید

تست نظرلبخند

پاسخ
nazigh

خیلی ممنون از معرفی این کتاب. نمیدونم کتاب خوبی هست یا نه ولی براحتی پیدا و دانلود کردم

پاسخ
nazigh

به نظرم کتاب «ازدواج با مرد دلخواه- برایان تریسی» هم کتاب خوبی باشه

پاسخ
elahe

goliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jonam lotfan mano tanha nazar man hich dosti nadaram be hamchin doste ba tajrobe va danai mese to vaghan niyaz daram

پاسخ
laahiig

سلام گیسو جان. اول ممنون از همه ی زحمتهایی که میکشی واقعا خسته نباشی. 2. من نسخه ی e-book این کتاب رو دارم ولی چون خارج از ایران هستم و اینجا خریدمش نمیدونم که اگه ایمیلش کنم برات به دستت میرسه یا نه؟ خودم این نسخه رو به پیشنهاد یه دوست خریدم از بس که میخواد من رو تو سن 36 سالگی شوهر بده و خب من هم که بدم نمیاد و گفته که برای من که یه خواستگار از راه دور دارم هم بدرد میخوره :-) حالا برام دعا کن و اگه میشه ایمیلت رو بفرست برام که یه بار تلاش کنم شاید نسخه ی من بدستت رسید. بوس

پاسخ
مهر

سلام خانومی ایبوک این کتابو برات ایمیل کردم امیدوارم بدردت بخوره.

پاسخ
maziyar

moj.hs60@yahoo.com

پاسخ
maziyar

maziyaram
moj.hs60@yahoo.com

پاسخ
maziyar

age emkanesh doste azizi ke ebooke ketab ro dare baraye manam emil kone mamnoonam

پاسخ
عسل

با سلام، نام انگلیسی کتاب را اشتباه نوشته اید. اسم صحیح کتاب اریجینال هست: Act like a lady, think like a man البته ترجمه ی فارسی درست هست.

پاسخ
شيوا

گيس گلابتون عزيزم ترجمه صحيح عنوان كتاب ًمثل يك بانو فكر كن، مثل يك مرد رفتار كنً است.

پاسخ
دوست جدید 91

این جمله ای بود که همیشه استادم بهمون می گفت....من که نمی دوتستم فیلم و کتاب....فردا می رم کتابخونه اگر داشت می گیرم عید مسافری دارم بهش می دم براتون بیاره

پاسخ
الناز

سلام من نسخه اصلی کتاب رو دارم ولی اونو نمیتونم بهتون بدم اگه خواستی از صفحاتش کپی میگیرم و واستون میفرستم البته هزینه داره

پاسخ
فاطمه

من نسخه فازسی اش را خوانده ام ولی استفاده چندانی نکردم!خوشحال میشم اگر نسخه اصلی اگر دستتون رسیو و الکترونیک بود واسه منم ای میل کنید.

پاسخ
خانمی

ایول کله سحر حس خوبی بهم داد نوشته ات ، دوست دارم فیلم رو ببینم ، اسمش رو به انگلیسی بگم تا بخرمش ؟؟؟ من تا به حال فیلم نخریدم آخه !! راستی گیس گلابتونم خط آخر هر دو رو خانم ها گفتی :)

پاسخ
گیس گلابتون

الهه جون با شماره تلفن 0912331483023 تماس بگیر تا ببینم این کلاس به درد تو می خورد یا نه. چون اگر شرایط روحی خوبی نداشته باشی، کمکی به تو نخواهد کرد/ لاهیگ جون کتاب به دستم رسیده است. از نظر لطفت سپاسگزارم/مهر عزیز از تو بسیار بسیار ممنونم/دوست جدید 91 خیلی دلم می خواهد نسخه واقعی کتاب را داشته باشم. اگر مسافر بود و می توانستی کتاب را برایم بخری، خواهش می کنم در مورد هزینه اش با من هماهنگ کن. از پیشنهادت خیلی خیلی ممنونم/الناز جون خیلی ممنونم. بله می دانم که هر چیزی هزینه دارد/حتما فاطمه جون/ترانه جون من 15 سال گیاهخوار بودم و الان می دانم که گیاهخواری برای من خوب نیست. البته با گیاهخواری با بدن بعضی ها هماهنگ است. نظرم در مورد رژیم غذایی خواهم نوشت. ممنونم که دیدگاهت را گفتی. خواهش می کنم در آینده هم همینقدر به من لطف داشته باشی و مرا از نظراتت بی بهره نگذاری/

پاسخ
dooty

منم دوست دارم این کتاب و بخونم
اگه e-book کتاب و دارید ممنون می شم اگه برام بفرستید

پاسخ
سمیرا

یک دنیا تشکر از خانم دکتر.این مبحث خیلی خیلی برام جالب بود .چکار کنم به فیلم یا کتاب مثل یک مرد فکر کن ومثل یک زن رفتار کن
دسترسی پیدا کنم .خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

پاسخ
elham

salam
merc az matalebe ghashangeton, rasti kheili az film ro mitonin to site www.moive2k.to online bebinin, its free movie,

پاسخ
somaye

سلام می تونید نسخه اصلی این کتاب رو از سایت libgen.info دانلود کنید. با آرزوی بهترین ها

پاسخ
raah

امیدوارم هرچه زودتر خودتون این کتاب رو ترجمه کنید تا ما هم زودتر تهیه اش کنیم

پاسخ
گیس گلابتون

ترجمه کتاب خوب است. چند تا ترجمه از آن وجود دارد. ولی بخش های زیادی از آن حذف شده است.

پاسخ
raah

سلام
خانمی میشه لطف کنید و یه ترجمه خوب از کتاب معرفی کنیدماچ
مرسی

پاسخ
raah

سلا
گیسوجونم من ترجمه این کتاب رو خریدم اما داستانی که میگفتی اصلا توش نبود!!!!!
البته خیلی خوب تونسته بود با مثال توضیح بده و درمورد آقایون با مثال ماهیگیری خوب توضیح داده بود و من ازهمونجا تصمیم گرفتم در رفتارم با آقایون دقت بیشتری داشته باشم.
البته بدردم خورد چون خواستگاری داشتم که هی میخواست زمان صحبت کردنمون رو طولانی کنه و از طرفی آخراش میگفت به خانوادت نگو که باهم میریم صحبت کنیم حتی از اینکه رابطمون درجریان ادامه روند صحبتمون قرار گرفت شدیدا ناراحت شد....
من هم با الهام از این کتاب و ... بهش یه مهلت زمانی دادم که برای آخرین بار بیان منزلمون و حرفهای نهایی رو بزنن ولی فرداش زنگ زدو پا پس کشید...!!!!!!!
باورتون میشه ؟!ما حتی آزمایش خون هم داده بودیم!!!!!!!!!!

پاسخ
pushana

مثل یک مرد فکر کن .مثل یک زن رفتار کن .این معنیش نیست؟البته من انگلیسیم خوب نیست!

پاسخ
foco_82@yahoo.com

سلام بانو
من تازه با سایتتون آشنا شدم
من با شکر گذاری 28 روزه توسط یکی از دوستانم آشنا شدم
الان دیدم تو سایت شما هم هست
من 5 روز دیگه دوره ام تموم میشه

من تو سایت شما کاملا گیج شدم
نمیدونم چطوری میتونم مطالب مربوط به دوره 28 روزه
و یافتن همسر دلخواه رو از کجا باید بخونم

ضمنان سایتتون خیلی کند هست
و هنگ میکنه

ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ
گیس گلابتون

به قلب من خوش آمدی:)
1- من دوره 28 روز شکرگزاری را در سایتم قرار نداده ام. فقط دعوت به چالش و نتیجه آن را نوشتم که با استفاده از جستجو در سایت می توانید آن را بیابید.
2- جذب همسر دلخواه کتاب، صوت و ویدئو دارد که می توانید بسته ازدواج مثل آب خوردن را از فروشگاه سایت تهیه کنید.
3- متشکرم در مورد کندی و هنگ کردن سایت تذکر دادید. حتما به مسئول سایت منتقل می کنم.

امیدوارم خیلی زود با گوشه کنار سایت آشنا بشوید و ممنونم به جمع ما اضافه شده ایدقلب

پاسخ
ورود به سایت گیس گلابتون
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
Here you can buy Louis Vuitton Bags Replica : Top 5 Tips For Designer Handbag Care Handbags are fashion accessories that women cannot do without. Anytime a woman goes out, she almost always carries a handbag or purse the woman's to carry personal items she need like makeup, credit cards, cash, cellular phones, different items. Women always locate it fun to fit their handbags with the outfits potentially they are wearing. A number of handbag styles to select from which makes shopping for handbags a truly fun and exciting experience. A woman should have at least three handbag styles to complement them her outfits and here're the three best handbag styles every single woman should have. Tote: A tote is often a stylish good reputation a carry-all bag, in order to mention be wrongly identified as a cloth shopping designer handbag. Totes are recognized for transporting larger items that would not ordinarily fit best suited handbag, regarding gym clothes, yoga mats, tennis shoes, newspapers, magazines, and pad-type electronic equipments. Totes also are actually excellent travel items since a good deal can be sandwiched in just. A Clutch handbag is really a small, rectangular evening bag that comes without a handle. If people use carried in your hands and is small, providing room as well as the a woman's small personal items. Women would only carry makeup and other little things in the clutch handbag which can either be casual or chic in kind. These handbags are meant in order to use during formal functions as well as in the days or weeks. They are very convenient to carry because in addition to size additionally come regarding elegant blueprints. Secondly, since handbags include many categories, you ought to choose one that a majority of fits you. The categories of handbags that may get choose are clutch, hobo, tote, wristlet, satchel and shoulder tote. Also, you have to that the handbag you decide can accommodate your should receive. Contact the handbag's manufacturer directly to make sure that specific functions. For example, when the handbag looks appealing, however many details are questionable, such as the color, the manufacturer will give you the chance to confirm if they ever released a handbag of that style. It is actually important to try to to your research on what the handbag you have opted should be similar to. If you have any nearby boutique or department store that carries the handbag you want, you should really be visiting of which. Take along a checklist. even perhaps print out the photos throughout the eBay listing to tote around. If you're plus-sized, go plus-sized as well. Forget cute and diminutive. You are not this proportions-wise; why when your handbag be otherwise? A limited tote, even though it's the loveliest designer handbag to ever grace a catalogue, will only make seem like a truck. Work with your size and work with your bag by going for totes which wider than the regular hobo bag. It's also a choice to get bags with short or medium-length ties. On the online market place you get to see regarding designs too as combinations which include the latest any way you like trends. Acquire to compare the products too before ordering. For happen opt for to buy more than one handbag, almost certainly that may never get a gigantic discount from a wholesaler besides free shipping too. personal handbag, fake designer, fashion handbags, lighter handbag
cartier schmuck replica deutschland van cleef replica Bvlgari B.ZERO1 replica fake bvlgari ring bracelet love Cartier replique cartier love ring replica cartier trinity ring replica cartier love bracelet replica cartier love bracelet replica 1:1 juste un clou replica cartier bracelet replica fake chanel shoes replique louboutin replica gucci shoes louis vuitton wallet replica louis vuitton wallet replica replica louis vuitton wallet replica louis vuitton backpack Bolsos Louis Vuitton outlet louis vuitton sling Bag replica dior replica replica louis vuitton luggage louis vuitton backpack replica louis vuitton duffle bag replica louis vuitton Pochette replica replica louis vuitton wallet replica handbags australia Cartier dupe Armband replica louis vuitton Pochette replica louis vuitton replica men fake louis vuitton gürtel replica handbags in usa replica borse louis vuitton louis vuitton neverfull replica replica borse louis vuitton louis vuitton turkei online chanel tasche fake fake louis vuitton backpack chanel shoes replica louis vuitton imitazioni Best Fake Jordan 1 chanel replica chanel replica replica chanel backpack Fendi Peekaboo replica Sac goyard pas cher sac hermes pas cher Sac chanel pas cher chine imitation sac hermes imitazioni louis vuitton louis vuitton hat replica sac dior pas cher chine imitation louis vuitton fake louis vuitton wallet louis vuitton shoes replica louis vuitton wallet replica fake louis vuitton wallet replica louis vuitton m40780 replica louis vuitton wallet